ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ГОСПОДАРСЬКИЙ
СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
79014, м.
Львів, вул. Личаківська, 128
УХВАЛА
04.10.06
Справа№ 6/77-5/100
Господарський суд Львівської області у складі
судді Петрика І. Й. при секретарі Гаполяк Г. В.
За
участю представників:
кредиторів:
ЛОФ
ЛКБ “Укрсоцбанк” -Цимбалов С.О. - представник
ВАТ
“Укрексімбанк” -Коуфман К. - представник
ТОВ
“Техгазкомплект” -Багрич М.С. - представник
ТзОВ
“Кнорр-Бремзе” -Солдатенко С.О. - представник
АППБ
“Аваль” -Кунинець Н.Й. - представник
ВАТ
“Лаз-Інструмент” -Синчук С.М., представник
ЗАТ
“Трансбус” -Дрозд Ю.Б.- ген.директор
ВАТ
“Лукойл - Одеський НПЗ” -Палаш А.В. - представник
ДПІ
у м. Львові -Марець В.Г. - начальник юридичного відділу
ГУ
МНС України в Львівській області -Григоренко Н. - представник
від
боржника -ОСОБА_1 - представник
розпорядник майна - арбітражний керуючий ОСОБА_2, ліцензія
ІНФОРМАЦІЯ_1 від 11.11.2004 р.
20.06.2006р. проведено підготовче судове засідання. 21.09.2006р.
проведено попереднє судове засідання на якому затверджено реєстр вимог
кредиторів та зобов'язано розпорядника майна, керівника підприємства-боржника,
кредиторів боржника відповідно до ст. 16 Закону України «Про відновлення
платоспроможності боржника або визнання його банкрутом»(далі-Закону) провести
02.10.2006 року о 11 год. 00 хв. збори кредиторів де вирішити питання
передбачені даною статтею та повідомити суд про прийняті рішення. Ухвалою суду
від 04.10.2006р. про виправлення описки, суд ухвалив виправити арефметичну
помилку: в п. 1 ухвали суду від 21.09.2006р. щодо розміру вимог Фонду
соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України включених
до реєстру вимог кредиторів у третю чергу, а саме: в сумі 614 699,94 грн.
В судові засідання 03.10. та 04.10.2006 року комітетом кредиторів
подані на розгляд суду клопотання про застосування до боржника процедури
санації, протоколи зборів кредиторів та комітету кредиторів. Розпорядником
майна надано аналіз фінансового стану боржника, з якого слідує, що кофіцієнти
(показники) ліквідності (платоспроможності) вищі оптимальних величин цих
показників, підприємство є прибутковим і платоспроможність може бути
відновлено, ознаки фіктивного банкрутства та приховування банкрутства відсутні.
Розглянувши подане клопотання та додані на нього обґрунтування,
протоколи зборів кредиторів та комітету кредиторів, аналіз фінансового стану
підприємства - боржника та інші докази, заслухавши пояснення представників
сторін і присутніх в судовому засіданні представників кредиторів, суд вважає за
можливе задоволити клопотання комітету кредиторів частково: ввести
процедуру санації та погодитись з рішенням комітету кредиторів щодо призначення
інвестора (санатора), в іншій частині клопотання відхилити, оскільки:
відповідно до протоколу комітету кредиторів керуючим санацією запропоновано
арбітражного керуючого ОСОБА_3. Однак, ОСОБА_3 відмовилась від призначення її
керуючим санацією, оскільки її призначено розпорядником майна ВАТ «Львівський
автобусний завод»і відповідно до ч. 3 ст. 31 Закону її не може бути
призначено керуючим санацією ЗАТ «Завод комунального транспорту»(вказані
підприємства перебувають в корпоративній залежності один від одного).
Згідно з частиною 3 статті 17 Закону одночасно з винесенням ухвали
про санацію господарський суд своєю ухвалою призначає керуючого санацією за
наявності у нього ліцензії, крім випадків, передбачених цим Законом.
За таких обставин, суд приходить до висновку про можливість
призначення керуючим санацією арбітражного керуючого ОСОБА_2, який виконував
обов'язки розпорядника майна, немає зауважень щодо виконання ним цих обов'язків
і має достатній досвід роботи. Суд також виходить з того, що хоч і рішення
загальних зборів та комітету кредиторів прийняті у відповідності до ст.16
Закону, проте відповідно до п. 9.4. Рекомендацій президії ВГСУ від 04.06.2004р.
рішення зборів кредиторів чи комітету кредиторів є способом волевиявлення
кредиторів і не може визнаватися судом недійсним, оскільки за своєю правовою природою
не є актом юридичної особи, державного чи іншого органу. При прийнятті судових
актів суд дае оцінку таким рішенням відповідно до вимог ст. 43 ГПК України та
бере їх до уваги, якщо вони не суперечать чинному законодавству, а рішення
комітету кредиторів щодо призначення керуючим санацією ОСОБА_3 суперечить
чинному законодавству, зокрема ч. 3 ст. 31 Закону.
Щодо клопотаннь кредиторів ТзОВ “Кнорр-Бремзе” та ДПІ у м.Львові
про зупинення та відкладення провадження у справі, у зв'язку з апеляційним
оскарженням ухвал суду про визнання кредиторських вимог ЗАТ “Трансбус”, ВАТ
“Газ-авто” та ДПІ у м.Львові, а від-так ненабранням законної сили ухвали суду
від 21.09.2006р. у даній справі (якою
затверджено реєстр вимог кредиторів) то дане клопотання є необгрунтованим і не
відповідає положенням Закону, оскільки норми ГПК України згідно з п. 2 Прикінцевих положень Закону
(розділ VІІ) в частині зупинення провадження у справі суперечать п. 11 ст. 11
Закону, яка чітко встановлює строки проведення відповідних судових процедур у
провадженні справ про банкрутство, самому змісту Закону і відновленню
платоспроможності підприємства-боржника в цілому. Крім цього, відповідно до п.
8.16 вищезазначених Рекомендацій президії ВГСУ ухвала, винесена господарським
судом за результатами попереднього засідання, підлягає оскарженю лише у
випадку, якщо в ній суд вирішив питання про визнання або відмову у визнанні
вимог кредиторів. Ухвалою суду від 21.09.2006р. про затвердження реєстру вимог
кредиторів, суд не визнавав і не відмовляв у визнанні вимог кредиторів.
Таким чином, враховуючи вищевикладене, заслухавши присутніх в
судовому засіданні всіх учасників судового процесу, дослідивши аналіз
фінансової, господарської та інвестиційної діяльності боржника, його становище
на товарних ринках, враховуючи розміри конкурсної і поточної кредиторської
заборгованості, суд дійшов висновку, що у разі введення процедури санації і
реалізації санаційних процедур борж ник має можливість відповідно до вимог
Закону розрахуватися з конкурсними кредиторами, здійснювати розрахунки з
поточними кредиторами, і в кінцевому результаті відновити свою
платоспроможність.
Керуючись ст.ст.11, 15, 16, 17 Закону України “Про відновлення
платоспроможності боржника або визнання його банкрутом”, ст.ст.75, 86 ГПК України,
суд -
УХВАЛИВ:
Клопотання голови комітету кредиторів про запровадження процедури санації боржника та призначення
керуючого санацією задоволити частково:
запровадити процедуру санації боржника і встановити термін її
проведення до 4 жовтня 2007 року. В частині призначення керуючим санацією
ОСОБА_3 -відмовити.
Призначити керуючим санації боржника арбітражного керуючого
ОСОБА_2 (ліцензія Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції
серія ІНФОРМАЦІЯ_1 від 11.11.2004р.), що проживає за адресою: АДРЕСА_1.
Погодитися з рішенням комітету кредиторів щодо призначення в
якості інвестора (санатора) закритого акціонерного товариства “Трансбус”
(вул.Печерський звіз, 3, м.Київ, 01004, код ЄДРПОУ 3323766). Додатково
зобов”язати ЗАТ “Трансбус” надати в строк до 01.11.2006р. керуючому санацією та
комітету кредиторів план заходів щодо санації боржника та фінансовий аналіз (аудиторський висновок),
щодо платоспроможності ЗАТ “Трансбус”.
З часу прийняття даної ухвали керівник боржника відсторонюється
від посади у порядку, визначеному законодавством України про працю, управління
боржником переходить до керую чого санацією, припиняються повноваження
керівника боржника і органів управління боржника - юридичної особи.
Зобов'язати органи управління боржника в тому числі керівника
боржника протягом трьох днів з дати прийняття цієї Ухвали передати
керуючому санацією бухгалтерську і іншу документацію боржника, його печатки,
штампи, матеріальні і інші цінності. Арешт на майно боржника і інши обмеження
дій боржника відносно його майна можуть бути накладені судом тільки в межах
процедури санації.
До керуючого санацією переходить право самостійно розпоряжатися
майном боржника з врахуванням обмежень, встановлених Законом України "Про
відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", а
також право укладати від імені боржника Мирову угоду і інші цивільно-правові,
трудові та інші угоди, звертатися до суду з заявою про визнання недійсними
укладених боржником угод у разі, якщо вони укладені з зацікавлениними особами і
в наслідок яких кредиторам завдані чи можуть бути завдані збитки, або, якщо
угода укладена боржником з окремим кредитором чи іншою особою після порушення
провадження у справі про банкрутство або протягом шести місяців до прийняття
цієї Ухвали і надає перевагу одному кредитору перед іншими або пов'язана з
виплатою (видачею) частки (паю) в майні боржника у зв'язку з його виходом зі
складу учасників боржника.
Протягом трьох місяців з дати прийняття цієї Ухвали керуючий
санацією має право відмовитися від виконання договорів боржника, укладених до
порушення провадження у справі про банкрутство, невиконаних повністю або
частково, якщо виконання договору завдає збитків боржнику, або якщо договір є
довгостроковим, або розрахований на отримання позитивного результату для
боржника в довгостроковій перспективі, крім випадків випуску продукції з
технологічним циклом, більшим ніж термін санації боржника, а також у випадку,
якщо виконання умов договору створює умови , що перешкоджають відновленню
платоспроможності боржника.
Зобов'язати керуючого санацією:
- прийняти в господарське управління майно боржника і організувати
проведення його інвентаризації;
- відкрити спеціальний
рахунок для проведення санації і розрахунків з кредиторами;
- протягом трьох місяців з дня прийняття цієї Ухвали розробити і
надати на затвердження комітету кредиторів план санації боржника, розроблений відповідно до вимог ст. 18
Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання
його банкрутом". Після схвалення або відхилення плану санації комітетом
кредиторів, керуючий санацією зобов'язаний надати суду план санації разом з
протоколом зборів комітету кредиторів для прийняття судом відповідного рішення.
Якщо протягом шести місяців з дати прийняття цієї Ухвали про санацію боржника, суду
не буде наданий узгоджений план санації, судом буде прийнято рішення про
відкриття ліквідаційної процедури відповідно до розділу Ш Закону України
"Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його
банкрутом";
- організувати ведення бухгалтерського і статистичного обліку і
фінансової звітності та її оприлюднення згідно законодавства та вимог ДКЦПФР
(якщо боржник є акціонерним товарист вом);
- протягом двох робочих днів з часу призначення та вступу в
обов'язки повідомити тери торіальний орган Державної комісії з цінних паперів
та фондового ринку про зміни у складі службових осіб боржника і введення
процедури санації та оприлюднити в офіційних органах фондової біржі зазначену
інформацію та інші відомості, передбачені ст. 25 Закону України "Про
цінні папери та фондову біржу", згідно вимог ДКЦПФР (якщо боржник є
акціонерним то вариством);
- протягом трьох робочих
днів з часу призначення та вступу в обов'язки оформити нале жним чином свої
повноваження в реєстрі акціонерів боржника або в інших відповідних депози
тарних установах (якщо боржник є акціонерним товариством);
- забезпечити у
встановленому порядку облік цінних паперів боржника та їх власників в
національній депозитарній системі (якщо боржник є акціонерним товариством);
- здійснити заходи по
стягненню дебіторської заборгованості перед боржником, у тому числі, шляхом
подання позовів про стягнення заборгованості з дебіторів боржника, а також з
осіб, які несуть з боржником, відповідно до Закону або договору, субсидіарну чи
солідарну відповідальність;
- розглядати вимоги
кредиторів відносно зобов"язань боржника, які виникли після
порушення справи про банкрутство в процедурі розпорядження майном боржника і
санації і заявляти в установленому порядку
заперечення відносно заявлених
до боржника вимог кредиторів;
- щоквартально звітувати перед комітетом кредиторів у відношенні
послідовної реалізації плану санації, звіти, разом з рішенням комітету
кредиторів і доданими до звіту документами, не пізніше 10 днів з дати їх
проведення, надавати суду;
- виконувати повноваження
керівника боржника (органів управління) до призначення в установленому порядку
керівника (органів управління) боржника;
- за п'ятнадцять
днів до закінчення
санації, а також при
наявності підстав для дострокового припинення санації, надати
зборам кредиторів письмовий звіт про виконану роботу і письмово сповістити
кредиторів про час і місце проведення зборів кредиторів. Звіт керуючого
санацією повинен відповідати вимогам ст. 21
Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання
його банкрутом". До звіту керуючого санацією додаються докази
задоволення вимог конкурсних кредиторів згідно реєстру. Звіт керуючого
санацією, розглянутий зборами кредиторів, разом з протоколом зборів кредиторів,
надати суду не пізніше п'яти
днів після проведення
зборів кредиторів. У
разі неприйняття зборами кредиторів рішення про виконання
плану санації, непідписання Мирової угоди, іншого рішення, передбаченого п.5
ст.21 Закону України "Про відновлення
платоспроможності боржника або визнання його
банкрутом", або ненадання
суду рішення протягом п'ятнадцяти днів з дня закінчення санації чи
виявлення підстав для її дострокового припинення, судом може бути розглянуте
питання про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури;
- здійснювати інші
повноваження, передбачені Законом
України "Про відновлення платоспроможності боржника або
визнання його банкрутом";
- додатково: зобов'язати керуючого санацією заключити договір з
Спільним підприємством ТзОВ “Ертель-Аудит”(вул.Б.Хмельницького, 228, м.Львів,
79037, код ЄДРПОУ 31145420) на проведення аудиторської перевірки фінансового
стану підприємства-боржника за останні три роки та надати суду і комітету
кредиторів такий висновок в строк до 31.12.2006 року.
Клопотання кредиторів ТзОВ “Кнорр-Бремзе” та ДПІ у м.Львові щодо
зупинення провадження у справі та відкладення розгляду справи -відхилити.
Ухвалу направити голові
комітету кредиторів та присутнім
в судовому засіданні кредиторам,
керуючому санацією, Львівському регіональному управлінню з питань
банкрутства.
Суддя
Петрик І.Й.
Суд | Господарський суд Львівської області |
Дата ухвалення рішення | 04.10.2006 |
Оприлюднено | 27.08.2007 |
Номер документу | 462180 |
Судочинство | Господарське |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні