Ухвала
від 23.07.2015 по справі 7/131-б
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

cpg1251

УКРАЇНА

Господарський суд

Житомирської області


10002, м. Житомир, майдан Путятинський, 3/65, тел. (0412) 48-16-20,

E-mail: inbox@zt.arbitr.gov.ua, http://zt.arbitr.gov.ua

УХВАЛА

Від "23" липня 2015 р. Справа № 7/131-Б

За заявою Національної акціонерної компанії "Украгролізинг" (м. Київ) в особі Житомирської філії Національної компанії "Украгролізинг" (м. Житомир)

До боржника Приватного сільськогосподарського підприємства "Ірпінь" (с. Ходорків Попільнянського району Житомирської області)

про визнання банкрутом

Суддя Костриця О.О.

В засіданні суду прийняли участь:

від кредиторів: Герасимов М.В. - представник НАК "Украгролізинг", дов. №14/20-68-15 від 07.05.2015р.; Войцехівський В.Е. - представник Житомирського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, дов. №15 від 11.03.2015р.

від боржника: Ярмола О.Ю. - ліквідатор

В провадженні господарського суду Житомирської області перебуває справа про банкрутство Приватного сільськогосподарського підприємства "Ірпінь" (с.Ходорків Попільнянського району).

Ухвалою суду від 19.05.2015р. було задоволено клопотання ліквідатора боржника Ярмоли О.Ю. про продовження строку ліквідаційної процедури банкрута та повноважень ліквідатора; продовжено строк ліквідаційної процедури банкрута Приватного сільськогосподарського підприємства "Ірпінь" (с. Ходорків Попільнянського району Житомирської області ) на два місяці з 24.05.2015р. по 24.07.2015р. включно; продовжено строк повноважень ліквідатора Приватного сільськогосподарського підприємства "Ірпінь" (с. Ходорків Попільнянського району Житомирської області) Ярмоли Ольги Юліївни на два місяці з 24.05.2015р. по 24.07.2015р. включно.; зобов'язано ліквідатора боржника вчинити певні дії по справі.

23.07.2015р. до суду від арбітражного керуючого Ярмоли О.Ю. надійшло клопотання, в якому вона просить суд затвердити звіт про оплату послуг ліквідатора боржника за період з 21.03.2013р. по 30.06.2015р. в сумі 65438,90 грн.

23.07.2015р. від арбітражного керуючого Ярмоли О.Ю. надійшло клопотання, в якому вона просить суд затвердити звіт про витрати ліквідатора боржника за період з 21.03.2013р. по 15.07.2015р. в сумі 3467,11 грн.

Також, 23.07.2015р. до суду від ліквідатора боржника Ярмоли О.Ю. надійшло клопотання про продовження строку ліквідаційної процедури боржника та повноважень ліквідатора Ярмоли О.Ю. на один місяць.

В засіданні суду розглядалось клопотання Андрушівської ОДПІ Головного управління ДФС у Житомирській області №105/189/10-003 від 08.04.2015р. про заміну кредитора по справі на його правонаступника (а.с.91 том 8).

Представник кредитора Андрушівської ОДПІ в засідання суду не з'явився.

Ліквідатор боржника в засіданні суду надала письмовий відзив, в якому не заперечила щодо вказаного клопотання.

Присутні в судовому засіданні представники кредиторів заперечень щодо даного клопотання не надали.

Дослідивши вищезазначену заяву Андрушівської ОДПІ Головного управління ДФС у Житомирській області, господарський суд вважає за необхідне її задовольнити, виходячи з наступного.

Як вбачається з додатку №1 до постанови Кабінету Міністрів України №311 від 06.08.2014р., утворено Андрушівську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління Державної фіскальної служби у Житомирській області. Відповідно до додатку №2 вказаної постанови реорганізовано шляхом приєднання Андрушівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Житомирської області до територіального органу Державної фіскальної служби - Андрушівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Житомирській області.

Відповідно виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців до ЄДР внесено запис про проведення державної реєстрації Андрушівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Житомирській області.

Згідно до наказу Міністерства доходів і зборів України №4 від 21.01.2015р., зокрема, розпочато реорганізацію окремих територіальних органів Міндоходів у Житомирській області; утворено комісії з реорганізації окремих територіальних органів Міндоходів у Житомирській області.

Статтею 25 ГПК України передбачено, що у разі смерті або оголошення фізичної особи померлою, припинення діяльності суб'єкта господарювання шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення), заміни кредитора чи боржника в зобов'язанні, а також в інших випадках заміни особи у відносинах, щодо яких виник спір, господарський суд залучає до участі у справі правонаступника відповідної сторони або третьої особи на будь-якій стадії судового процесу.

Усі дії, вчинені у справі про банкрутство до вступу у справу правонаступника, обов'язкові для нього так само, як вони були обов'язкові для особи, яку правонаступник замінив.

З огляду на зазначене, господарський суд приходить до висновку про заміну кредитора по справі Андрушівської ОДПІ Головного управління Міндоходів у Житомирській області його процесуальним правонаступником - Андрушівською ОДПІ Головного управління ДФС у Житомирській області.

В судовому засіданні розглядалось клопотання ліквідатора про затвердження звіту про оплату послуг арбітражного керуючого ліквідатора Ярмоли О.Ю. за період з 21.03.2013р. по 30.06.2015р. на суму 65438,90 грн.

Присутня в засіданні суду ліквідатор боржника Ярмола О.Ю. підтримала вищезазначене клопотання.

Присутні в засіданні суду представники кредиторів не надали заперечень відносно даного клопотання.

Перевіривши матеріали справи, розглянувши клопотання арбітражного керуючого Ярмоли О.Ю., суд прийшов до висновку зазначити наступне.

Відповідно до ч. 12 статті 3-1 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" оплата послуг, відшкодування витрат арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) у зв'язку з виконанням ним своїх обов'язків здійснюються в порядку, встановленому цим Законом, за рахунок коштів, одержаних від продажу майна боржника, або за рахунок коштів кредиторів чи коштів, одержаних у результаті виробничої діяльності боржника.

Оплата послуг арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) за період від дня винесення господарським судом ухвали про порушення провадження у справі про банкрутство і до дня першого засідання комітету кредиторів, на якому встановлюється розмір оплати послуг та відшкодування витрат арбітражного керуючого, здійснюється кредитором або боржником, за заявою якого порушено справу, у максимальному розмірі, визначеному цією статтею.

Кредитори можуть створювати фонд для оплати послуг, відшкодування витрат та виплати додаткової винагороди арбітражному керуючому (розпоряднику майна, керуючому санацією, ліквідатору). Формування фонду та порядок використання його коштів визначаються рішенням комітету кредиторів та затверджуються ухвалою господарського суду (ч.13 ст. 3-1 вищезазначеного Закону).

Оплата послуг арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) за кожен місяць здійснення ним своїх повноважень встановлюється та виплачується в розмірі, встановленому комітетом кредиторів і затвердженому господарським судом, якщо інше не встановлено цим Законом, але не менше двох мінімальних заробітних плат та не більше середньомісячної заробітної плати керівника боржника за останні дванадцять місяців його роботи перед порушенням провадження у справі про банкрутство.

Звіт про оплату послуг, відшкодування витрат арбітражного керуючого затверджується рішенням комітету кредиторів та ухвалою господарського суду.

Ухвалою суду 20.01.2015р. було затверджено оплату послуг арбітражному керуючому - ліквідатору Ярмолі О.Ю. в розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожен місяць здійснення нею повноважень, починаючи з 21.03.2013р. за рахунок боржника.

З матеріалів справи вбачається, що на розгляд комітету кредиторів арбітражним керуючим Ярмолою О.Ю. був наданий звіт про оплату послуг арбітражного керуючого під час виконання обов'язків ліквідатора по справі за період з 21.03.2013р. по 30.06.2015р.

На засіданні комітету кредиторів боржника 21.07.2015р. (протокол засідання комітету кредиторів від 21.07.2015р.) членами комітету кредиторів боржника одноголосно був затверджений звіт про оплату послуг ліквідатора Ярмоли О.Ю. під час виконання обов'язків ліквідатора по справі за період з 21.03.2013р. по 30.06.2015р. в сумі 65438,90 грн.

За таких обставин, суд вважає за необхідне затвердити звіт про оплату послуг арбітражного керуючого Ярмоли О.Ю. під час виконання обов'язків ліквідатора боржника по справі за період з 21.03.2013р. по 30.06.2015р. в розмірі 65438,90 грн.

В судовому засіданні розглядалось клопотання ліквідатора Ярмоли О.Ю. про затвердження витрат ліквідатора по справі за період з 21.03.2013р. по 15.07.2015р. на суму 3467,11 грн.

Ліквідатор боржника в засіданні суду вказане клопотання підтримав в повному обсязі.

Заслухавши ліквідатора боржника, дослідивши матеріали справи, суд вважає за необхідне зазначити наступне.

Згідно Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" арбітражному керуючому належить право отримувати винагороду в розмірі і порядку, передбачених цим Законом. Виходячи з аналізу частин 10-14 ст. 3-1 Закону можна дійти висновку, що законодавець у поняття "винагорода" включає:

- оплату послуг арбітражного керуючого;

- відшкодування витрат арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) у зв'язку з виконанням ним своїх обов'язків;

- додаткову винагороду.

В силу п.12 ст.3-1 вказаного закону оплата послуг, відшкодування витрат арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) у зв'язку з виконанням ним своїх обов'язків здійснюються в порядку, встановленому цим Законом, за рахунок коштів, одержаних від продажу майна боржника, або за рахунок коштів кредиторів чи коштів, одержаних у результаті виробничої діяльності боржника.

Згідно п.16 ст. ст.3-1 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" звіт про оплату послуг, відшкодування витрат арбітражного керуючого затверджується рішенням комітету кредиторів та ухвалою господарського суду.

З матеріалів справи вбачається, що на розгляд комітету кредиторів ліквідатором були наданий звіт про понесені витрати ліквідатора, у зв'язку з виконанням своїх обов'язків за період з 21.03.2013р. по 15.07.2015р. на суму 3467,11 грн.

На засіданні комітету кредиторів боржника 21.07.2015р. (протокол засідання комітету кредиторів від 21.07.2015р. членами комітету кредиторів боржника одноголосно було затверджено фактично понесені витрати ліквідатора, у зв'язку з виконанням своїх обов'язків за період з 21.03.2013р. по 15.07.2015р. на суму 3467,11 грн.

Як свідчать матеріали справи, ліквідатор боржника Ярмола О.Ю. підтверджує понесені витрати на суму 3467,11грн., з яких: 100 грн. витрати на послуги нотаріуса, 100,00 грн. касове обслуговування банку, 105,00 грн. канцтовари, 255,00 грн. відновлення катриджа, 74,29 грн. відправку листів, 284,00 грн. скреч-карти та телефонні розмови, 1287,09 грн. витрати на паливно-мастильні матеріали, 1291,73 грн. витрати на послуги по проведенню електронних торгів згідно договору та експертну оцінку, фіскальними чеками, квитанціями, чеками, наказами, посвідченнями про відрядження.

Дослідивши подані ліквідатором докази в підтвердження понесених витрат судом було встановлено наступне.

Ліквідатором в підтвердження понесених витрат ПММ на суму 1287,09 грн. надані посвідчення та накази про відрядження, фіскальні чеки, тощо (а.с.213-233 том 8), разом з тим, судом було встановлено невідповідність певних доданих документів, що полягає в наступному.

Так, посвідчення про вибуття у відрядження, прибуття в пункти призначення, вибуття з них і прибуття до місця постійної роботи від 22.09.2013р. та від 19.01.2014р., які містять відтиски печатки ПСП "Ірпінь", як пункт вибуття у відрядження і прибуття до місця постійної робити та відтиски печатки Андрушівської ОДПІ, як прибуття в пункт призначення і вибуття з нього - датовані вихідними днями, а саме неділею.

Згідно ч.2 ст.67 Кодексу законів про працю загальним вихідним днем є неділя.

Окрім того, посвідчення про вибуття у відрядження, прибуття в пункти призначення, вибуття з них і прибуття до місця постійної роботи від 21.11.2014р. та від 16.01.2015р. взагалі не містять відтиску печатки в пункти призначення та вибуття з них.

З огляду на зазначене, суд самостійно проводить розрахунок понесених витрат ліквідатором, що становить 3269,81 грн., з яких: 100.00 грн. витрати на послуги нотаріуса, 100,00 грн. касове обслуговування банку, 105,00 грн. канцтовари, 225,00грн. відновлення катриджа, 74,29 грн. відправку листів, 284,00 грн. скреч-карти та телефонні розмови, 1089,79 грн. витрати на паливно-мастильні матеріали, 1291,73грн. витрати на послуги по проведенню електронних торгів згідно договору та експертну оцінку.

Враховуючи викладене, суд вважає за необхідне клопотання ліквідатора про затвердження звіту про понесені витрати задовольнити частково та частково затвердити звіт про витрати ліквідатора в розмірі 3269,81 грн.

В судовому засіданні було розглянуто проміжний звіт ліквідатора, з підтверджуючими документами.

Даний звіт ліквідатора було погоджено на засіданні комітету кредиторів боржника (протокол засідання комітету кредиторів боржника від 21.07.2015р.).

Ліквідатор боржника вимоги ухвали суду від 19.05.2015р. виконала частково.

В засіданні суду розглядалось клопотання про продовження строку ліквідаційної процедури боржника та повноважень ліквідатора Ярмоли О.Ю. на один місяць.

Присутня в засіданні суду ліквідатор боржника Ярмола О.Ю. підтримала вищезазначене клопотання.

Присутні в засіданні суду учасники судового процесу заперечень щодо даних клопотань ліквідатора не надали.

Суд розглянувши вказане вище клопотання, вважає за необхідне його задовольнити.

Відповідно до ч.3 ст.24 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" зазначено, що ліквідатор виконує свої повноваження до завершення ліквідаційної процедури в порядку, встановленому цим законом та іншими нормативно - правовими актами.

Таким чином, зміст ч.2 ст.22 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" у взаємозв'язку, взаємозумовленості та взаємозалежності із ч.3 ст.24 цього Закону чітко і недвозначно вказує на те, що ліквідатор боржника здійснює свої повноваження в межах строку процедури ліквідації.

Відповідно, чинність повноважень ліквідатора та строк процедури ліквідації поняття взаємопов'язані, взаємозумовлені та взаємозалежні.

Враховуючи викладене, суд вважає за необхідне продовжити строк ліквідаційної процедури ПСП "Ірпінь" на один місяць з 24.07.2015р. по 24.08.2015р. включно, продовжити повноваження ліквідатора Ярмоли О.Ю. на один місяць з 24.07.2015р. по 25.08.2015р. включно.

Враховуючи вищевикладене, суд вважає за необхідне відкласти розгляд справи.

Керуючись ст.ст.77,86 ГПК України, ст.ст.22-32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", господарський суд,-

УХВАЛИВ:

1. Заяву Андрушівської ОДПІ Головного управління ДФС у Житомирській області №105/189/10-003 від 08.04.2015р. задовольнити.

2. Замінити кредитора по справі Андрушівську ОДПІ Головного управління Міндоходів у Житомирській області його процесуальним правонаступником - Андрушівською ОДПІ Головного управління ДФС у Житомирській області.

3. Задовольнити клопотання арбітражного керуючого Ярмоли О.Ю. про затвердження звіту про оплату послуг арбітражного керуючого Ярмоли О.Ю.

4. Затвердити звіт про оплату послуг арбітражного керуючого Ярмоли О.Ю. під час виконання обов'язків ліквідатора боржника по справі №7/131-Б за період з 21.03.2013р. по 30.06.2015р. в розмірі 65438,90 грн.

5. Клопотання ліквідатора Ярмоли О.Ю. про затвердження витрат ліквідатора по справі за період з 21.03.2013р. по 15.07.2015р. на суму 3467,11 грн., задовольнити частково.

6. Затвердити звіт ліквідатора боржника Ярмоли О.Ю. про понесені витрати в ході проведення ліквідаційної процедури за період з 21.03.2013р. по 15.07.2015р. на суму 3269,81 грн.

7. Задовольнити клопотання ліквідатора боржника Ярмоли О.Ю. про продовження строку ліквідаційної процедури банкрута та повноважень ліквідатора.

8. Продовжити строк ліквідаційної процедури банкрута Приватного сільськогосподарського підприємства "Ірпінь" (с. Ходорків Попільнянського району Житомирської області ) на один місяць з 24.07.2015р. по 24.08.2015р. включно.

9. Продовжити строк повноважень ліквідатора Приватного сільськогосподарського підприємства "Ірпінь" (с. Ходорків Попільнянського району Житомирської області) Ярмоли Ольги Юліївни на один місяць з 24.07.2015р. по 24.08.2015р. включно.

10. Відкласти розгляд справи.

11. Призначити наступне засідання на "11" серпня 2015 р. о 10:30 у приміщенні господарського суду Житомирської області, каб. №407.

12. Зобов'язати ліквідатора боржника Ярмолу О.Ю.:

- надати докази знищення печатки підприємства-боржника;

- надати докази закриття основного розрахункового рахунку боржника;

- надати докази передачі документів, які підлягають обов'язковому зберіганню до архіву;

- надати докази на підтвердження повідомлення всіх відомих кредиторів боржника про розгляд на засіданні комітету кредиторів остаточного звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу боржника;

- надати докази погашення судового збору за подачу заяви ЖО ДП ДАК "Хліб України" та докази погашення витрат на інформаційно - технічне забезпечення:

- надати витяг з реєстру обтяжень (заборону відчуження) рухомого майна;

- надати докази надходження на розрахунковий рахунок боржника грошових коштів у розмірі 15637,00 грн. (внесок боржника до статутного фонду ТОВ "Попільнянський комбікормовий завод");

- за результатами проведеної роботи, згідно зі ст. 32 зазначеного Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", подати ліквідаційний баланс, звіт про проведену роботу та інші матеріали, що свідчать про виконання ліквідатором покладених на нього обов'язків (докази, що свідчать про відсутність ліквідаційної маси; реєстр вимог кредиторів з зазначенням сум, які є неможливими до погашення).

З метою врегулювання та не погіршення ситуації щодо стану наявної заборгованості по заробітній платі, рекомендую ліквідатору провести збори за участю колишніх працівників підприємства-боржника, перед якими існує заборгованість по заробітній платі для повідомлення існуючої ситуації по справі та необхідності встановлення (розшуку) майнових активів боржника, за рахунок яких можливе погашення заборгованості по заробітній платі.

В засідання суду викликати ліквідатора банкрута та учасників провадження у даній справі.

Повідомити кредиторів боржника про можливість розгляду на наступному засіданні суду остаточного звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу боржника.

Ухвала господарського суду набирає законної сили в установленому чинним законодавством порядку.

У зв'язку із запровадженням автоматизованої системи документообігу у господарському суді будь-які заяви та клопотання у письмовому вигляді повинні бути зареєстровані в канцелярії суду до початку судового засідання.

Окрім того, учасникам судового процесу звернути увагу на необхідність належного оформлення документів (заяв, клопотань), що подаються до суду, з врахуванням того, що зміст об'єднуваних вимог у відповідній заяві чи клопотанні повинен мати однорідний характер, у випадку заявлення вимог, що мають різні підстави виникнення, то вказані вимоги слід розділяти та пред'являти до суду окремими оформленими документами.

Суддя Костриця О.О.

1 - до справи

2 - ліквідатору Ярмолі О.Ю.

3 - Андрушівській ОДПІ ГУ Міндоходів у Житомирській обл. (13400, м. Андрушівка, вул. Воб'яна, 26)

4 - УПФ України в Попільнянському р. (13501, смт. Попільня, вул. Б. Хмельницького,9) (реком.)

5 - ЖОВ ФССзТВП

6 - НАК "Украгролізинг" в особі Житомирської філії, 10001 (м. Житомир, вул. Котовського, 100)

7 - Попільнянський РЦЗ

8 - ДП "Пересувна механізована колона" ВАТ "Житомирводбуд" (м.Коростишів, вул. 19-та буддільниця)

9-ЖОДП ДАК "Хліб України"(м.Житомир, вул. Максютова, 157-А)

10-ВАТ "Цукровий завод ім. Цюрупи" (Попільнянський район, с.Андрушки, вул. Заводська, 5)

11-ТОВ "Алькор" (м.Житомир, вул. Домбровського, 86)

СудГосподарський суд Житомирської області
Дата ухвалення рішення23.07.2015
Оприлюднено31.07.2015
Номер документу47539245
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —7/131-б

Ухвала від 11.08.2015

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 25.03.2010

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 09.02.2010

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 23.07.2015

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 19.05.2015

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 24.02.2015

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 20.01.2015

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 13.11.2014

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 07.08.2014

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 14.07.2014

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні