Ухвала
від 09.02.2010 по справі 7/131-б
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УКРАЇНА

Господарський суд

Житомирської області


10002, м. Житомир, майдан Путятинський, 3/65

УХВАЛА

Від "09" лютого 2010 р. Справа № 7/131-Б

За заявою Державної податкової інспекції у м.Житомирі (м. Житомир)

До боржника ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Укрінмаш" (м.Житомир)

про визнання банкрутом

Суддя Костриця О.О.

Присутні:

від кредиторів: ОСОБА_2 дов. №07-18 від 11.01.2010р. представник Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у місті Житомирі.

від боржника: ОСОБА_3 наказ №125 від 27.01.2009р.

В провадженні господарського суду Житомирської області знаходиться справа №7/131-Б про визнання банкрутом ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Укрінмаш" (м.Житомир).

Ухвалою господарського суду від 07.08.2008р. порушено провадження у справі.

Постановою господарського суду від 20.10.2008р. вказане підприємство визнано банкрутом та відкрито ліквідаційну процедуру, ліквідатором призначено ДПІ у м. Житомирі.

Ухвалою суду від 10.12.2009р. ліквідатора було зобов'язано вчинити певні дії по справі.

21.01.2010р. на адресу господарського суду Житомирської області від ДПІ у м.Житомирі надійшло клопотання, відповідно до якого, ініціюючий кредитор просить суд замінити ліквідатора та зобов'язати Житомирський обласний сектор з питань банкрутства вирішити питання про призначення ліквідатором боржника.

Господарський суд відхилив клопотання ДПІ у м.Житомирі, як необгрунтоване, виходячи з наступного.

Згідно п.2 ст. 52 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (далі Закон) для здійснення ліквідаційної процедури господарський суд призначає ліквідатором підприємства-банкрута ініціюючого кредитора за згодою останнього.

Враховуючи ст.ст. 22,23 вищезазначеного Закону та особливості провадження у справі про банкрутство відсутнього боржника, визначені статтею 52 Закону, господарський суд 04.11.2008р. прийняв постанову про визнання боржника банкрутом, відкрив ліквідаційну процедуру, ліквідатором призначив ДПІ у м.Житомирі.

Відповідно до п.3 ст. 52 вказаного Закону у разі виявлення майна відсутнього боржника, ліквідатора має бути замінено за клопотанням кредитора арбітражним керуючим, про що господарський суд виносить ухвалу.

ОСОБА_4 з тим, суд вважає за необхідне зазначити, що в матеріалах справи відсутні будь-які докази на підтвердження зареєстрованого за відсутнім боржником майна.

Крім того, норми вищезазначеного Закону (стаття 52) не передбачають можливості зобов'язувати регіональні сектора з питань банкрутства вирішувати питання про призначення ліквідатором відсутнього боржника з числа арбітражних керуючих, в разі відсутності майна у боржника.

В судовому засіданні було розглянуто звіт ліквідатора про проведену роботу.

В своєму звіті ліквідатор зазначив наступне:

"ТОВ "Укрінмаш" (ідентифікаційний код 33864516), зареєстроване в Єдиному державному реєстрі підприємств та організацій України за адресою: м. Житомир, вул. Баранова, 52, керівником якого був ОСОБА_4.

Засновником ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Укрінмаш" був ОСОБА_5.

ДПІ у м. Житомирі надано оголошення до редакції газети "Меркурій" 05.01.2009р. про те, що печатки, штампи та установчі документи даного підприємства вважати недійсними та 16.09.2009р. про визнання підприємства банкрутом.

На час здійснення ліквідаційної процедури, підприємство має податковий борг в сумі 3883,34 грн.

Перед Фондом соціального страхування з тимчасової втрати працездатності в розмірі 216,90 грн.

Перед Житомирським міським центром зайнятості - 178,56 грн.;

До УПФУ в Корольовському районі м.Житомира в сумі 1260,38 грн.;

Перед Фондом соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України -234,09 грн.;

Згідно довідки Богунського ВДВС Житомирського МУЮ від 01.07.2009р. №26301/9 виконавчі документи про стягнення з ТОВ "Укрінмаш" на виконанні відсутні.

Згідно довідки Корольовського ВДВС Житомирського МУЮ від 11.06.2009р. №25/17228 виконавчі документи про стягнення з ТОВ "Укрінмаш" на виконанні відсутні.

Згідно листа № 30.1.0.0/2-20090527/1572 від 29.05.2009 року ЗАТ КБ "Приватбанк" повідомив, що на поточних рахунках ТОВ "Укрінмаш" залишок коштів відсутній.

Відповідно до даних КП "Житомирського обласного міжміського бюро технічної інвентаризації" від 05.06.2009р. № 1406 за ТОВ "Укрінмаш" право власності на нерухоме майно по м. Житомиру не зареєстровано.

Згідно довідки ОРЕВ УДАІ УМВС України у Житомирській області від 29.05.2009р. № 6/2348 за ТОВ "Укрінмаш" транспортні засоби серед зареєстрованих не значаться.

Згідно довідки Центру державного земельного кадастру Житомирського міського управління земельних ресурсів від 28.12.2009р. №2087 відомості про наявність у власності або оренді земельних ділянок за ТОВ"Укрінмаш" відсутні.

Відповідно до листа Держтехнагляду облдержадміністрації від 27.05.2009р. №/721/06-09/01/23-03 за ТОВ "Укрінмаш" транспортні засоби та інші самохідні машини та механізми не зареєстровані.

Згідно витягу з Державного реєстру обтяжень рухомого майна від 15.09.2009р. № 24675016 інформація щодо наявності обтяжень на майно ТОВ "Укрінмаш" в державному реєстрі відсутня.

Згідно довідки Житомирського обласного управління статистики від 28.09.2009р. №09/2-3/372 з інформацією про те, що в органи державної статистики "Звіт про кількість працівників, їхній якісний склад та професійне навчання", "Звіт з праці", "Звіт про витрати на утримання робочої сили", боржник протягом 2007-2009рр. не надавав.

Направлено лист-повідомлення до Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України від 21.09.2009 року № 67536/10/24 про визнання ТОВ "Укрінмаш" банкрутом. Отримано заяву про визнання кредитором від 21.10.2009р. №07-08-1537 з підтверджуючими документами.

Направлено лист директору ТОВ "Укрінмаш" ОСОБА_4 від 21.09.2009 року № 67537/10/24 з проханням передати ліквідатору бухгалтерську та іншу документацію банкрута, печатки, штампи, матеріальні та інші цінності банкрута. Лист повернувся без вручення з відміткою про те, що за вказаною адресою підприємство не знайдено.

Направлено запит до Центру державного земельного кадастру від 08.12.2009р. №86529/10/24 про наявність зареєстрованих земельних ділянок за боржником.

Відсутність фінансово-господарської діяльності ТОВ "Укрінмаш" підтверджується відсутністю подачі звітності та відсутністю руху грошових коштів на розрахункових рахунках."

Крім того, ліквідатором складено і подано до господарського суду реєстр вимог кредиторів ТОВ "Укрінмаш" (м.Житомир).

До реєстру вимог кредиторів ТОВ "Укрінмаш" ліквідатором включено вимоги наступних кредиторів:

1. ДПІ у м.Житомирі на суму 3286,53 грн. основного боргу, які віднесені до третьої черги задоволення вимог кредиторів, 456,45 грн. пені, які віднесені до шостої черги задоволення вимог кредиторів.

2. УПФУ в Корольовському районі м.Житомира на суму 1260,38 грн. основного боргу, які віднесені до другої черги задоволення вимог кредиторів.

3. Житомирський міський центр зайнятості на суму 178,56 грн. основного боргу, які віднесені до другої черги задоволення вимог кредиторів.

4. Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у м.Житомирі на суму 234,09 грн. основного боргу, які віднесені до другої черги задоволення вимог кредиторів.

5. Житомирська міська виконавча дирекція обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності на суму 216,90грн.основного боргу, які віднесені до другої черги задоволення вимог кредиторів.

Окрім того, згідно звіту ліквідатора, заборгованість по заробітній платі відсутня.

Розглянувши реєстр вимог кредиторів, звіт ліквідатора та матеріали справи, заслухавши уповноважених представників сторін та ліквідатора, господарський суд,-

ВСТАНОВИВ:

Згідно абзацу 7 ст. 1 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (далі - Закон) до складу грошових зобов'язань боржника не зараховуються недоїмка (пеня, штраф), визнана на дату подання заяви до господарського суду.

Згідно ч. 2 ст. 15 Закону у реєстрі вимог кредиторів повинні міститися відомості про кожного кредитора, розмір його вимог за грошовими зобов'язаннями чи зобов'язаннями щодо сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), черговість задоволення кожної вимоги, окремо розмір неустойки (штрафу, пені).

Черговість задоволення вимог кредиторів визначена у ст. 31 Закону, у зв'язку з чим неустойка (пеня, штраф) відображаються у реєстрі окремим рядком та підлягає задоволенню у шосту чергу.

Суми неустойки (штрафу, пені) включаються в реєстр вимог кредиторів окремим рядком і не можуть бути підставою для визначення кількості голосів, які належать кожному кредитору при прийнятті рішення на зборах кредиторів та на засіданні комітету кредиторів.

У ст. 16 Закону передбачається на час дії процедур банкрутства утворення представницького органу кредиторів - комітету кредиторів, який обирається зборами кредиторів, у складі не більше семи осіб.

Відповідно до ч. 6 ст. 16 Закону, вибори комітету кредиторів проводяться за списком відкритим голосуванням більшістю голосів присутніх на зборах кредиторів, визначених пропорційно сумі вимог кредиторів, включених до реєстру вимог кредиторів, кратній тисячі гривень.

Згідно ч. 11 ст. 30 Закону, утворення комітету кредиторів зобов'язує ліквідатора, не рідше одного разу на місяць, звітувати перед комітетом про свою діяльність, надавати інформацію про фінансове становище і майно боржника при проведенні ліквідаційної процедури, використання коштів боржника, а також іншу інформацію на вимогу комітету кредиторів.

Відповідно до ч. 13 ст. 30 Закону, у разі невиконання або неналежного виконання ліквідатором своїх обов'язків господарський суд за клопотанням комітету кредиторів може припинити повноваження ліквідатора і, за пропозицією комітету кредиторів, призначає нового ліквідатора.

Порядок та черговість задоволення вимог кредиторів визначений в статті 31 Закону застосовується також у разі здійснення провадження у справі про банкрутство відсутнього боржника за правилами статті 52 Закону.

Відповідно до ч.5 статті 31 Закону, вимоги, заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, не розглядаються і вважаються погашеними.

Обґрунтованість включення до реєстру вимог кредиторів підтверджується доданими до заяв кредиторів документами та іншими матеріалами справи.

Враховуючи викладене, господарський суд вважає за можливе затвердити реєстр вимог кредиторів ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Укрінмаш" та призначити наступне засідання суду.

Керуючись ст. 86 ГПК України, ст. ст. 22-32, ст. 52 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", господарський суд,-

УХВАЛИВ:

1. Інформацію ліквідатора взяти до відома.

2. Затвердити реєстр вимог кредиторів, і зокрема:

Вимоги ДПІ у м.Житомирі на суму 3286,53 грн. основного боргу, які віднести до третьої черги задоволення вимог кредиторів, 456,45 грн. пені, які віднести до шостої черги задоволення вимог кредиторів.

Вимоги УПФУ в Корольовському районі м.Житомира на суму 1260,38 грн. основного боргу, які віднести до другої черги задоволення вимог кредиторів.

Вимоги Житомирського міського центру зайнятості на суму 178,56 грн. основного боргу, які віднести до другої черги задоволення вимог кредиторів.

Вимоги Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у м.Житомирі на суму 234,09 грн. основного боргу, які віднести до другої черги задоволення вимог кредиторів.

Вимоги Житомирської міської виконавчої дирекції обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності на суму 216,90грн.основного боргу, які віднести до другої черги задоволення вимог кредиторів.

3. У зв'язку із звільненням кредиторів: ДПІ у м.Житомирі, УПФУ в Корольовському районі м.Житомира, Житомирського міського центру зайнятості, Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у м.Житомирі, Житомирської міської виконавчої дирекції Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності від сплати державного мита за подачу заяв до господарського суду, підлягає сплаті боржником 425,00 грн. в дохід Державного бюджету України.

Крім цього, за подачу зазначених заяв підлягає сплаті боржником 278,00грн. за інформаційно-технічне забезпечення судового процесу на користь ДП В«Судовий інформаційний центрВ» .

4. Перші загальні збори кредиторів провести за місцем знаходження боржника.

Обов'язки по організації проведення зборів кредиторів покласти на ініціюючого кредитора (ліквідатора) боржника.

5. Призначити наступне засідання суду на "04 "березня 2010 р. об 11:00 в приміщенні господарського суду Житомирської області, каб. №407.

6. Ліквідатору надати господарському суду :

- звіт про проведену роботу, підтверджений документально;

- протокол зборів кредиторів та протокол засідання комітету кредиторів;

- докази закриття рахунків банкрута у банківських установах;

- довідку з податкового органу відносно рахунків банкрута відкритих у банківських установах;

- за результатами проведеної роботи, згідно зі ст. 32 зазначеного Закону, подати ліквідаційний баланс, звіт про проведену роботу та інші матеріали, що свідчать про виконання ліквідатором покладених на нього обов’язків.

Уповноваженим представникам кредиторів та ліквідатору з'явитись в засідання суду.

Суддя Костриця О.О.

СудГосподарський суд Житомирської області
Дата ухвалення рішення09.02.2010
Оприлюднено14.08.2015
Номер документу48158610
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —7/131-б

Ухвала від 11.08.2015

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 25.03.2010

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 09.02.2010

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 23.07.2015

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 19.05.2015

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 24.02.2015

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 20.01.2015

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 13.11.2014

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 07.08.2014

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 14.07.2014

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні