Постанова
від 19.07.2010 по справі 2а-1947/10/0970
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"19" липня 2010 р. Справа № 2a-1947/10/0970

м. Івано-Франківськ

Івано-Франківський окружний адміністративний суд у складі:

Судді Басай О.В.

при секретарі Короташ О.Б.

за участю:

представника позивача - ОСОБА_1;

представника відповідача - ОСОБА_2;

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду адміністративну справу

за позовом: Державної податкової інспекції в Тлумацькому районі Івано-Франківської області, вул. Макуха, 4,м. Тлумач,Тлумацький район, Івано-Франківська область,78000

до відповідача: Товариства з обмеженою відповідальністю "Перспектива", вул. Плав'юка, 6,м. Тлумач,Тлумацький район, Івано-Франківська область,78000

про стягнення податкового боргу за рахунок активів боржника в сумі 117438,32 грн.,-

ВСТАНОВИВ:

Державна податкова інспекція в Тлумацькому районі Івано-Франківської області звернулося в суд із адміністративним позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю "Перспектива" про стягнення податкового боргу за рахунок активів боржника в сумі 117438, 32 грн.

Позивачем було подано заяву про зменшення розміру позовних вимог в якій просить стягнути за рахунок активів відповідача заборгованість в сумі 75179, 54 грн.

В судовому засіданні представник позивача позов підтримав з підстав викладених в позовній заяві та пояснив, що підпунктом 3.1.1 п.3.1 ст.3 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" передбачено, що активи платника податків можуть бути примусово стягненні в рахунок погашення податкових зобов'язань виключно за рішенням суду. Просив позов задовольнити повінстю.

Представник відповідача в судовому засіданні проти позову заперечив та пояснив, що позивачем неправомірно обчислена сума заборгованості з податку на додану вартість, а саме згідно платіжних доручень та податкових декларацій товариством частково погашено податковий борг в сумі 187635, 00 грн. відповідно сума заборгованості з податку на додану вартість станом на 15.07.2010 року становить 0 грн., заборгованість зі сплати штрафних санкцій 69315, 71 грн. Просив в задоволенні позову відмовити повністю.

Розглянувши позовну заяву, вислухавши думку представників сторін, дослідивши письмові докази, судом встановлено, що 23.02.2009 року позивачем прийнято податкове повідомлення-рішення №0000152300/0 від 23.02.2009 року, яким позивачу визначено податкове зобов'язання з податку на додану вартість в сумі 256967, 00 грн. (а. с. 8).

Зазначене вище податкове повідомлення-рішення відповідачем оскаржене в судовому порядку. Постановою Івано-Франківського окружного адміністративного суду (справа 2а-744/09/0970 від 18.05.2009 року) податкове повідомлення-рішення №0000152300/0 від 23.02.2009 року скасоване (а. с. 9-10).

Постановою Львівського апеляційного адміністративного суду (справа №36018/09/9104) від 01.02.2010 року постанову Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 18.05.2009 року скасовано та прийнято нову постанову, якою в задоволенні позову ТзОВ "Перспектива" до Державної податкової інспекції в Тлумацькому районі відмовлено.

Відповідно до ч.1 ст.255 КАС України постанова або ухвала суду, яка набрала законної сили, є обов'язковою для осіб, які беруть участь у справі, для їхніх правонаступників, а також для всіх органів, підприємств, установ та організацій, посадових си службових осіб, інших фізичних осіб і підлягає виконанню на всій території України.

Враховуючи наведене, суд вважає, що з 01.02.2010 року сума податкового зобов'язання згідно податкового повідомлення-рішення №0000152300/0 від 23.02.2009 року є узгодженою

Згідно п.п. 6.2.1 п.6.2 ст.6 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" N2181-III від 21.12.2000 року у разі коли платник податків не сплачує узгоджену суму податкового зобов'язання в установлені строки, податковий орган надсилає такому платнику податків податкові вимоги. Якщо контролюючий орган, що провів процедуру узгодження суми податкового зобов'язання з платником податків, не є податковим органом, такий контролюючий орган надсилає відповідному податковому органу подання про здійснення заходів з погашення податкового боргу платника податків, а також розрахунок його розміру, на підставі якого податковий орган надсилає податкові вимоги.

Судом встановлено, що позивачем надсилалися відповідачу корінець першої податкової вимоги форми "Ю1" від 04.03.2010 року №1/58 та другої податкової вимоги форми "Ю2" від 09.04.2010 року №2/75 (а. с. 14).

Станом на 21.05.2010 року відповідачу нараховано пеню за несвоєчасну сплату узгодженої суми податкового зобов'язання в сумі 3855, 61 грн.

Як уже зазначалося вище, позивачем було подано заяву про зменшення розміру позовних вимог з якої вбачається, що протягом періоду розгляду справи в суді сума позовних вимог заявлених в позовній заяві змінилась, а саме, позивач відповідно до поданої податкової декларації за травень 2010 року відображено від'ємне значення (р.18.2) та зараховано у зменшення суми податкового боргу з ПДВ (р.22.1) в сумі 33867 грн. (а. с. 49-52)

Крім цього, згідно платіжного доручення №7 від 24.06.2010 року сплачено 10000, 00 грн. заборгованості (а. с. 53)

Таким чином суму боргу зменшено на 43867, 00 грн.

Станом на 05.07.2010 року відповідачу нараховано пеню за несвоєчасну сплату узгодженої суми податкового зобов'язання в сумі 4862, 57 грн.

Враховуючи вищевикладене, загальна сума боргу відповідача станом на 05.07.2010 року становить 75179, 54 грн.

Відповідно до п.п.5.4.1 п.5.4 ст.5 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" N 2181-III від 21.12.2000 року узгоджена сума податкового зобов'язання, не сплачена платником податків у строки, визначені цією статтею, визнається сумою податкового боргу платника податків.

Підпунктом 3.1.1 п.3.1 ст.3 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" передбачено, що активи платника податків можуть бути примусово стягненні в рахунок погашення податкових зобов'язань виключно за рішенням суду.

Згідно п.11 ст.10 Закону України "Про державну податкову службу в Україні" державні податкові інспекції в районах, подають до судів позови до підприємств, установ, організацій та громадян про стягнення заборгованості перед бюджетом і державними цільовими фондами за рахунок їх майна.

Сума несплаченого відповідачем податкового боргу складає 75179, 54 грн., що підтверджується узгодженим податковим повідомленням-рішенням №0000152300/0 від 23.02.2009 року, постановою Львівського апеляційного адміністративного суду від 01.02.2010 року (справа №36018/09/9104), корінцем першої податкової вимоги форми "Ю1" від 04.03.2010 року №1/58 та другої податкової вимоги форми "Ю2" від 09.04.2010 року №2/75, розрахунком заборгованості перед бюджетом станом на 05.07.2010 року, зворотнім боком облікової картки платника.

Доказів, які б свідчили про погашення заборгованості в сумі 75179, 54 грн. відповідач суду не представив.

Виходячи з викладеного, суд вважає вимоги позивача обґрунтованими, а позов таким, що підлягає до задоволення.

На підставі ст. 124 Конституції України, керуючись ст. ст. 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд ,-

ПОСТАНОВИВ:

Позов задовольнити повністю.

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Перспектива", 78000, вул. Плав'юка, 6, м. Тлумач, Тлумацький район, Івано-Франківська область, код ЄДРПОУ 22173787 в доход Державного бюджету України податковий борг в сумі 75179, 54 грн. (Сімдесять п'ять тисяч сто сімдесять дев'ять гривень 54 копійки).

Відповідно до ст. 186 Кодексу адміністративного судочинства України постанова може бути оскаржена протягом 10 днів з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до ст. 160 Кодексу адміністративного судочинства України - з дня складення в повному обсязі шляхом подачі заяви про апеляційне оскарження. Якщо постанову було проголошено у відсутності особи, яка бере участь у справі, то строк подання заяви про апеляційне оскарження обчислюється з дня отримання нею копії постанови. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження. Заява про апеляційне оскарження та апеляційна скарга подаються до суду апеляційної інстанції через суд, який ухвалив оскаржуване судове рішення.

Відповідно до ст.254 Кодексу адміністративного судочинства України постанова набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений Кодексом адміністративного судочинства України, постанова суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення цього строку. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Суддя Басай О.В.

Постанова складена в повному обсязі 20.07.2010 року.

СудІвано-Франківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення19.07.2010
Оприлюднено06.08.2015
Номер документу47801364
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-1947/10/0970

Постанова від 19.07.2010

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Басай О.В.

Постанова від 19.07.2010

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Басай О.В.

Ухвала від 27.05.2010

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Басай О.В.

Ухвала від 19.08.2011

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Кафарський В.В.

Ухвала від 11.01.2012

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Шавель Р.М.

Ухвала від 11.01.2012

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Шавель Р.М.

Ухвала від 19.05.2011

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Пліш М.А.

Постанова від 19.07.2010

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Басай О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні