14/366-06
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
УХВАЛА
25.07.06 Справа №14/366-06.
За позовом Контрольно-ревізійного управління в Сумській областів інтересах держави в особі Низівської селищної ради
До відповідача товариства з обмеженою відповідальністю “Сільгоспзабезпечення”
Про стягнення 30 451 грн. 04 коп.
Суддя Миропольський С. О.
Представники:
Від позивача: Моргун Я.А
Від відповдіача: Дроздов В.К.
Суть спору: позивач просить стягнути в дохід держави з відкритого акціонерного товариства “Сільгоспзабезпечення” матеріальні збитки у сумі 30 451 грн. 04 коп., судові витрати покласти на відповідача.
Позивач надав відзив на позовну заяву, в якому просить в задоволені позовних вимог відмовити за необґрунтованістю.
Розглянувши матеріали справи суд встановив:
Згідно ст. 1 ГПК України у випадках, передбачених законодавчими актами України, до господарського суду мають право також звертатися державні та інші органи, громадяни, що не є суб'єктами підприємницької діяльності.
В ст. 10 Закону України “Про державну контрольно-ревізійну службу в Україні” передбачено, що контрольно-ревізійним управлінням в областях надається право звертатися до суду в інтересах держави, якщо підконтрольною установою не забезпечено виконання вимог щодо усунення виявлених ревізією порушень законодавства з питань збереження і використання активів.
Але слід зазначити, що відповідно до ст. 27 Закону України “Про плату за землю” контроль за правильністю обчислення і справляння земельного податку, а також орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності здійснюється органами державної податкової служби.
Згідно ст. 2 ГПК України господарський суд порушує справи за позовними заявами державних органів, які звертаються до суду у випадках, передбачених законодавством, і лише прокурору названою статтею надається право вказувати орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних відносинах.
В ст. 28 ГПК України вказується, що повноваження сторони від імені юридичної особи може здійснювати її відособлений підрозділ, якщо таке право надано йому установчими або іншими документами.
Низівська селищна рада не є відособленим підрозділом Контрольно-ревізійного управління в Сумській області.
До того ж в п. 12 Перехідних положень Земельного кодексу України зазначається, що до розмежування земель державної і комунальної власності повноваження щодо розпорядження землями в межах населених пунктів, крім земель, переданих у приватну власність, та земель, на яких розташовані державні, в тому числі казенні, підприємства, господарські товариства, у статутних фондах яких державі належать частки (акції, паї), здійснюють відповідні сільські, селищні, міські ради, а за межами населених пунктів - відповідні органи виконавчої влади.
Відповідно до чинного господарського процесуального законодавства суду не надано повноважень залучати до участі у справі належного або іншого позивача.
За таких обставин, виходячи з аналізу положень ст.ст. 1, 2, 18, 21, 28 ГПК України, провадження у справі підлягає припиненню на підставі п. 1 ч. 1 ст. 80 ГПК України, т. я. даний спір не підлягає вирішенню в господарських судах України.
На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 80 п. 1 ч. 1, 86 ГПК України, суд -
УХВАЛИВ :
1. Провадження у справі № 14/366-06 – припинити.
СУДДЯ С.О.МиропольСький
“Згідно з оригіналом”
Секретар судового засідання І.О. Дарниченко
Суд | Господарський суд Сумської області |
Дата ухвалення рішення | 25.07.2006 |
Оприлюднено | 28.08.2007 |
Номер документу | 50177 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Сумської області
Миропольський С.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні