ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА01601, м. Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1
У Х В А Л А
11 вересня 2015 року м. Київ № 826/8764/13-а
Окружний адміністративний суд міста Києва у складі: судді Федорчука А.Б., розглянувши заяву про заміну способу виконання постанови
за позовомТовариства з обмеженою відповідальністю "БК-Біко-Плюс"
доДержавної податкової інспекції у Солом'янському районі м. Києва Державної податкової служби
провизнання протиправними дії, скасування податкових повідомлень-рішень від 03.01.2013 №0000042203 та №0000052203,
В С Т А Н О В И В:
До Окружного адміністративного суду міста Києва звернулося Товариство з обмеженою відповідальністю «БК-БІКО-ПЛЮС» з позовом до Державної податкової інспекції у Солом'янському районі міста Києва Державної податкової служби про визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення-рішення №0000042203, №0000052203 від 03.01.2013 року.
На адресу Окружного адміністративного суду міста Києва 20 серпня 2015 року надійшла заява від відповідача про зніму способу і порядку виконання постанови Окружного адміністративного суду міста Києва від 22.07.2013 р. у справі № 826/8764/13-а щодо стягнення з Державного бюджету України на користь позивача судові витрати зі сплати судового збору в розмірі 2294,00 грн. за рахунок бюджетних асигнувань ДПІ на стягнення судових витрат зі сплати судового збору в розмірі 2294,00 грн. за рахунок Державного бюджету України.
Питання сплати і повернення судового збору регулюється положенням Закону України «Про судовий збір».
Як передбачено ст. 9 Закону - судовий збір сплачується за місцем розгляду справи та зараховується до спеціального фонду Державного бюджету України.
Статтею 5 Закону встановлено пільги щодо сплати судового збору і зазначено, що від сплати судового збору звільняються Державна податкова служба України та її територіальні органи - у справах, пов'язаних з питаннями, що стосуються повноважень цих органів.
Відповідно до ч. 1, ч. 3 ст. 94 Кодексу адміністративного судочинства України якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати з державного бюджету України.
Державна податкова інспекція у Солом'янському районі м. Києва Державної податкової служби є самостійної юридичною особою публічного права і не може бути ототожнена з поняттям Державний бюджет України, про який зазначено в ст.94 Кодексу адміністративного судочинства України.
Крім того, позивачем сплачено судовий збір на конкретно визначений рахунок підрозділу Державного казначейства України. Ці кошти не зараховано на відокремлений рахунок суб'єкта владних повноважень - Державної податкової інспекції у Солом'янському районі м. Києва Державної податкової служби.
Також, законодавством передбачений механізм повернення надміру сплаченого судового збору, який повертається не з рахунків сторони у справі - суб'єкта владних важень, а саме з Державного бюджету з коштів спеціально призначених на ці цілі, які обліковуються на спеціальних рахунках. Таким чином, законодавством України не передбачено механізму повернення коштів сплачених суб'єктами господарювання (позивачами по справах) у вигляді судового збору за рахунок бюджетних асигнувань органів державної податкової служби України та їх територіальних органів шляхом їх безспірного списання з рахунків.
Відповідно до ст.263 КАС України, за наявності обставин, що ускладнюють виконання судового рішення (відсутність коштів на рахунку, відсутність присудженого майна в натурі, стихійне лихо тощо), державний виконавець може звернутися до адміністративного суду першої інстанції, незалежно від того, суд якої інстанції видав виконавчий лист, що видав виконавчий лист, із поданням, а особа, яка бере участь у справі, та сторона виконавчого провадження - із заявою про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення. Питання про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення може бути розглянуто також за ініціативою суду.
Керуючись положеннями ст. 263 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва
У Х В А Л И В:
1. Заяву Державної податкової інспекції у Солом'янському районі міста Києва Державної податкової служби про зніму способу і порядку виконання постанови Окружного адміністративного суду міста Києва від 22.07.2013 р. у справі № 826/8764/13-а задовольнити.
Ухвала набирає законної сили відповідно до ч. 1 ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції у порядку та строки встановлені ст.ст. 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя А.Б. Федорчук
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 11.09.2015 |
Оприлюднено | 08.10.2015 |
Номер документу | 51866685 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Федорчук А.Б.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні