ХАРКІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"20" жовтня 2015 р. Справа № 922/2541/15
Колегія суддів у складі:
головуючий суддя Сіверін В. І. , суддя Терещенко О.І. , суддя Тихий П.В.
при секретарі Новіковій Ю.В.
за участю представників сторін:
прокурора - Ногіна О.М.,
позивача - не з'явився,
першого відповідача - не з'явився,
другого відповідача - не з'явився,
третього відповідача - не з'явився,
розглянувши у відкритому судовому засіданні у приміщенні Харківського апеляційного господарського суду апеляційну скаргу прокуратури Харківської області (вх.№ 4529 Х/1-7) на рішення господарського суду Харківської області від "03" серпня 2015 р. у справі № 922/2541/15
за позовом Прокурора Дзержинського району м. Харкова
до
1) Харківської міської ради, м. Харків ,
2) Обслуговуючого кооперативу "Житлово-будівельний кооператив "Триумф", м. Харків
3) Управління Держземагентства у місті Харкові, м. Харків
за участю Прокуратури Харківської області, м. Харків,
про скасування рішення, визнання недійсним державного акту та зобов'язання вчинити певні дії
ВСТАНОВИЛА:
Прокурор Дзержинського району міста Харкова звернувся до господарcького суду Харківської області з позовною заявою, в якій просить визнати незаконним та скасувати п. 66.3. додатку 1 до рішення 29 сесії Харківської міської ради 5 скликання "Про надання юридичним та фізичним особам земельних ділянок для будівництва об'єктів" від 24.12.2008р. №350/08. Визнати недійсним державний акт на право власності на земельну ділянку серії ЯВ №492651 на земельну ділянку, площею 1,6823 га, розташовану у місті Харкові по пров. Тульському, з кадастровим номером 6310136300:16:009:0003. Визнати недійсним запис в Книзі записів реєстрації державних актів на право власності на землю та на право постійного користування землею, договорів оренди землі за №120961100010 від 17.06.2009 р. щодо державної реєстрації державного акта на право власності на земельну ділянку. Зобов'язати Обслуговуючий кооператив "Житлово-будівельний кооператив "Триумф" передати територіальній громаді міста Харкова в особі Харківської міської ради, а Харківську міську раду прийняти земельну ділянку 1,6823 га, розташовану у місті Харкові по пров. Тульському, з кадастровим номером 6310136300:16:009:0003 за актом прийому-передачі.
Рішенням господарського суду Харківської області від 03.08.2015 року (суддя Шарко Л.В.) у задоволенні позову відмовлено.
Заступник прокурора області із вказаним рішенням місцевого господарського суду не погодився, звернувся до Харківського апеляційного господарського суду з апеляційною скаргою, в якій просить вищенаведене рішення скасувати, прийняти нове рішення, яким позовні вимоги прокурора задовольнити.
В судовому засіданні прокурор апеляційну скаргу підтримав у повному обсязі, просив її задовольнити.
Представники відповідачів в судове засідання не з'явились, про дату, час та місце проведення судового засідання повідомлялись належним чином, про що свідчать наявні в матеріалах справи повідомлення про вручення поштових відправлень.
На думку суду обставини справи свідчать про наявність у справі матеріалів достатніх для її розгляду та ухвалення законного і обґрунтованого рішення. Крім того, суд приймає до уваги, що судом сторонам були створені належні умови для надання усіх необхідних доказів (надано достатньо часу для підготовки до судового засідання, ознайомитись із матеріалами справи, зняти з них копії, надати нові докази тощо).
Беручи до уваги, що відповідно до статті 33 Господарського процесуального кодексу України обов'язок доказування і подання доказів покладено на сторони, суд згідно за статтею 75 Господарського процесуального кодексу України розглядає справу за наявними матеріалами.
Дослідивши матеріали справи, проаналізувавши доводи апеляційної скарги, перевіривши правильність застосування місцевим господарським судом норм матеріального та процесуального права, колегія суддів встановила наступне.
У ході вивчення правомірності передачі у приватну власність земельних ділянок Харківською міською радою прокуратурою району встановлено, що п. 66.3. додатку 1 до рішення 29 сесії Харківської міської ради 5 скликання В«Про надання юридичним та фізичним особам земельних ділянок для будівництва об'єктівВ» від 24.12.2008 №350/08 ОК В«ЖБК В«ТРИУМФВ» надано у власність земельну ділянку, яка належала територіальній громаді міста Харкова, за рахунок земель житлової та громадської забудови, загальною площею 1,6823га для будівництва та подальшої експлуатації житлової забудови по провулку Тульському, зі строком виконання будівництва до 31.12.2011 р.
Відповідно до інформації ДПІ у Дзержинському р-ні міста Харкова нормативна грошова оцінка земельної ділянки складає 8433552 грн.
У подальшому, на підставі вказаного рішення Харківської міської ради Управлінням Державного земельного агентства у місті Харкові (на той час - Управління Держкомзему у м. Харкові) видано ОК В«ЖБК В«ТриумфВ» державний акт на право власності на земельну ділянку з кадастровим номером 6310136300:16:009:0003 серії ЯЕ №492651, який зареєстрований в Книзі записів реєстрації державних актів на право власності на землю та на право постійного користування землею, договорів оренди землі за №120961100010 від 17.06.2009.
В позовній заяві та в обґрунтування апеляційної скарги прокурор зазначає, що вказане рішення прийнято всупереч вимогам ст.41 Земельного кодексу України (далі - ЗКУ), ст.ст. 133, 135, 137 Житлового кодексу УРСР (далі - ЖК) та Примірного статуту житлово-будівельного кооперативу, затвердженого постановою ОСОБА_1 Міністрів УРСР від 30.04.1985 №186 (далі - Примірний статут).
Так, прокурор зазначає, що всупереч ч.6 ст. 137 ЖК та абз. 2 п.4 Примірного статуту рішення про створення ОК В«ЖБК В«ТриумфВ» , список членів кооперативу, затверджений протоколом установчих зборів засновників кооперативу, не затверджено виконавчим комітетом Харківської міської ради, при тому що статут кооперативу зареєстровано саме у цій місцевій раді.
Відповідно до статуту ОК В«ЖБК В«ТриумфВ» та протоколу загальних зборів засновників від 18.12.2008 року кооператив не створено при виконавчому комітеті місцевої ради народних депутатів, при підприємстві, установі чи організації, що суперечить ст.137 ЖК.
Всупереч п.5 Примірного статуту, з урахуванням того, що число членів кооперативу не визначено виконавчим комітетом Харківської міської ради, число його членів не повинно бути менше п'яти. При цьому відповідно до переліку членів кооперативу, затвердженому протоколом установчих зборів засновників кооперативу від 18.12.2008р., число його членів три.
Всупереч вимогам ст. 137 ЖК та абз. 2 п.5 Примірного статуту статут ОК В«ЖБК В«ТриумфВ» не відповідає вимогам Примірного статуту.
Так, п. 5.1. статуту кооперативу усупереч ст.ст. 133, 135 ЖК та абз. 1 п.8 Примірного статуту передбачає можливість юридичних осіб бути членами кооперативу. Крім того, в статуті ОК В«ЖБК В«ТриумфВ» усупереч ст. 135 ЖК та абз. 1 п.8 Примірного статуту не зазначено, що члени кооперативу повинні постійно проживати у місті Харкові і потребувати поліпшення житлових умов (перебувати на відповідному обліку).
Крім того, всупереч абз. 2 п.7 Примірного статуту членами ОК В«ЖБК В«ТриумфВ» є особи у віці понад 30 років. Так, ОСОБА_2, ІНФОРМАЦІЯ_1
Також, прокурор зазначає, що всупереч ст.135 ЖК та абз. 1 п.8 Примірного статуту члени кооперативу, а саме ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5 не потребують поліпшення житлових умов, оскільки на момент прийняття зазначеного рішення Харківської міської ради вони на обліку громадян, що потребують поліпшення житлових умов не перебували, що підтверджується статутом ОК В«ЖБК В«ТриумфВ» .
Прокурор вказує, що ОК В«ЖБК В«ТриумфВ» фактично не є житлово-будівельним кооперативом, а є обслуговуючим кооперативом. Так, за організаційно-правовою формою ОК В«ЖБК В«ТриумфВ» є обслуговуючим кооперативом, що відображено у п.1.1 статуту кооперативу та у реєстраційній картці форми 1 кооперативу.
В обґрунтування своєї позиції прокурор зазначає наступне.
Відповідно до ст. 2 Закону України В«Про коопераціюВ» обслуговуючий кооператив - кооператив, який утворюється шляхом об'єднання фізичних та/або юридичних осіб для надання послуг переважно членам кооперативу, а також іншим особам з метою провадження їх господарської діяльності. Обслуговуючі кооперативи надають послуги іншим особам в обсягах, що не перевищують 20 відсотків загального обороту кооперативу. Тобто метою створення обслуговуючого кооперативу не може бути будівництво житлових будівель.
Відповідно до ст. 1 Закону України В«Про об'єднання співвласників багатоквартирного будинкуВ» житловий комплекс - єдиний комплекс нерухомого майна, що утворений земельною ділянкою в установлених межах, розміщеним на ній жилим багатоквартирним будинком або його частиною разом із спорудами та інженерними мережами, які утворюють цілісний майновий комплекс.
Таким чином, ОК В«ЖБК В«ТриумфВ» фактично не є житлово-будівельним кооперативом в розумінні вимог глави 5 ЖК та ст. 41 ЗК України. Вказаний кооператив фактично є обслуговуючим, його фактична мета створення, порядок створення, організації та діяльності не відповідає вимогам до житлово - будівельного кооперативу. Члени кооперативу не мають права на поліпшення житлових умов.
Враховуючи викладене, прокурор зазначає, що п. 66.3. додатку 1 до рішення 29 сесії Харківської міської ради 5 скликання В«Про надання юридичним та фізичним особам земельних ділянок для будівництва об'єктівВ» від 24.12.2008 №350/08 є незаконним. Вказане рішення прийнято в порушення вимог ст. 41 ЗК України, ст.ст. 133, 137 ЖК та Примірного статуту. Під час прийняття вказаного рішення Харківська міська рада при вирішенні питання про надання В«ОК В«ЖБК В«ТриумфВ» безоплатно земельної ділянки з кадастровим номером 6310136300:16:009:0003 зобов'язана була з'ясувати правовий статус, мету та підстави створення цього кооперативу відповідно до ЖК та Примірного статуру.
Прокурор вказує, що Харківська міська рада мала можливість з'ясувати вказані обставини, в зв'язку з тим, що рішення про створення ОК В«ЖБК В«ТриумфВ» та список його членів у разі створення саме ЖБК повинен був затвердити виконавчий комітет саме Харківської міської ради; відповідно до абз. 1 п. 8 Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і надання їм жилих приміщень в Українській РСР, затверджених постановою ОСОБА_1 Міністрів У РСР і Укрпрофради від 1 1.12.1984р. №470, облік таких громадян здійснюється виконавчий комітет саме Харківської міської ради; статут ОК В«ЖБК В«ТриумфВ» зареєстрований саме в цьому виконавчому комітеті під номером 14801050001042879 від 22.12.2008р.
Вирішуючи питання про наявність або відсутність правових підстав для задоволення позовних вимог та вимог апеляційної скарги, колегія суддів виходить з наступного.
Відповідно до ст. 41 Земельного кодексу України, житлово-будівельним (житловим) та гаражно-будівельним кооперативам за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування земельні ділянки для житлового і гаражного будівництва передаються безоплатно у власність або надаються в оренду у розмірі, який встановлюється відповідно до затвердженої містобудівної документації.
Нормами ст. 133 Житлового Кодексу Української РСР закріплено, що громадяни, які потребують поліпшення житлових умов, вправі вступити до житлово-будівельного кооперативу і одержати в ньому квартиру.
У відповідності до ст. 137 Житлового Кодексу Української РСР, житлово-будівельні кооперативи організуються при виконавчих комітетах місцевих ОСОБА_1 народних депутатів, при підприємствах, установах і організаціях.
Рішення про організацію кооперативів при підприємствах, установах, організаціях приймаються з урахуванням пропозицій трудових колективів.
Порядок організації та діяльності житлово-будівельних кооперативів установлюється законодавством Союзу РСР, цим Кодексом, Примірним статутом житлово-будівельного кооперативу та іншими актами законодавства Української РСР.
Примірний статут житлово-будівельного кооперативу затверджується ОСОБА_1 Міністрів Української РСР.
Житлово-будівельний кооператив діє на основі статуту, прийнятого відповідно до Примірного статуту житлово-будівельного кооперативу загальними зборами громадян, які вступають до організовуваного кооперативу, і зареєстрованого в установленому порядку.
Згідно ч.1 Примірного статуту житлово-будівельного кооперативу, затвердженого ОСОБА_1 Міністрів УРСР від 30.04.1985р. №186, із змінами, житлово-будівельні кооперативи організуються при виконавчих комітетах місцевих ОСОБА_1 народних депутатів, при підприємствах, установах і організаціях. Рішення про організацію кооперативів при підприємствах, установах, організаціях приймаються з урахуванням пропозицій трудових колективів.
До кооперативів, що організуються при виконавчих комітетах місцевих ОСОБА_1 народних депутатів, приймаються громадяни, які перебувають у відповідному виконавчому комітеті на обліку бажаючих вступити до кооперативу (у списку осіб, які користуються правом на вступ до кооперативу поза чергою).
Рішення зборів про організацію кооперативу, список громадян, які вступають до кооперативу, і членів їх сімей, що виявили бажання оселитися в будинку кооперативу, затверджуються виконавчим комітетом районної, міської, районної в місті ОСОБА_1 народних депутатів.
Житлово-будівельний кооператив діє на підставі статуту, прийнятого відповідно до цього Примірного статуту і зареєстрованого виконавчому комітеті ОСОБА_1 народних депутатів, який затвердив рішення про організацію кооперативу. Зміни і доповнення, що вносяться до статуту кооперативу, також підлягають реєстрації.
З дня реєстрації статуту кооператив набуває прав юридичної особи.
Частиною 2 Примірного статуту житлово-будівельного кооперативу визначеною, що до членів кооперативу приймаються громадяни, які постійно проживають у даному населеному пункті і перебувають на обліку бажаючи вступити до житлово-будівельного кооперативу або користуються правом позачергового прийому до членів кооперативу, а також громадяни, зазначені у пункті 37, абзаці першому пункту 43 і абзаці першому пункту 55 цього Примірного статуту.
Незалежно від проживання у даному населеному пункті до членів кооперативу приймаються громадяни, які в установленому порядку перебувають у цьому населеному пункті на обліку бажаючий вступити до кооперативу (у списку осіб, які користуються правом на вступ до кооперативу поза чергою).
Згідно п. 16 ч. З Примірного статуту житлово-будівельного кооперативу житлово - будівельний кооператив має право одержати в установленому порядку в безстрокове користування земельну ділянку для будівництва жилого будинку (будинків) та надвірних будівель.
Пунктом 71 ч. 6 Примірного статуту житлово-будівельного кооперативу передбачено, що Рішення загальних зборів членів житлово-будівельного кооперативу про обрання правління та ревізійної комісії кооперативу або окремих їх членів, а також рішення правління та ревізійної комісії про обрання керівників цих органів у місячний строк подаються виконавчому комітетові місцевої ОСОБА_1 народних депутатів для реєстрації складу вказаних органів. Виконавчий комітет вправі відмовити в реєстрації, якщо вибори було проведено з порушенням законодавства.
Згідно п. 74 ч. 6 Примірного статуту житлово-будівельного кооперативу, контроль за діяльністю житлово-будівельних кооперативів, за експлуатацією та ремонтом належних їм будинків здійснюють виконавчі комітети місцевих ОСОБА_1 народних депутатів. Виконавчий комітет районної, міської, районної в місті ОСОБА_1 народних депутатів вправі скасувати рішення загальних зборів або правління кооперативу, якщо воно суперечить законодавству.
Як вбачається з матеріалів справи, ОК В«ЖБК В«ТриумфВ» діє на підставі Статуту, прийнятого відповідно до Примірного статуту житлово-будівельного кооперативу, державну реєстрацію юридичної особи було проведено в установленому законом порядку.
Згідно п. 2.6. цього Статуту кооператив може набувати прав на землю згідно діючого законодавства. Земля може бути передана кооперативу на умовах оренди, або безоплатно у власність. Кооператив також може набути право власності на землю за цивільно-правовими угодами.
Відповідно до умов п. 3.1. Статуту кооператив організується з метою забезпечення житлом будівництва багатоквартирного жилого будинку (будинків), або одноквартирних чи багатоквартирних жилих будинків садибного типу, або багатоквартирного жилого будинку (будинків) з надвірними будівлями (господарськими будівлями та спорудами) за власні кошти кооперативу, а або із залученням банківських кредитів, чи позик, а також для наступної експлуатації та управління цим будинком (будинками).
Як вірно зазначив місцевий господарський суд, докази щодо скасування державної реєстрації ОК В«ЖБК В«ТриумфВ» під час прийняття рішення міської ради та (або) оформлення державного акту на землю в матеріалах справи відсутні.
Крім цього, посилаючись (із застосуванням судової практики) на те, що обов'язком Харківської міської ради є з'ясування мети та підстав створення ЖБК, порядку організації його діяльності, правового статусу відповідно до вимог Житлового кодексу України та Примірного статуту при наданні земельної ділянки ЖБК як спеціальному суб'єкту, передбаченому статтею 41 Земельного кодексу, прокурор не врахував, що Харківська міська рада не є органом державної реєстрації юридичних осіб та може це зробити, виключно ознайомившись зі статутом ЖБК.
Аналізуючи норми актів законодавства УРСР можна дійти висновків, стосовно того, що їх реалізація неможлива з точки зору додержання процедури їх реалізації, в зв'язку із відсутністю певних органів, а також відсутністю повноважень у існуючих органів місцевого самоврядування на виконання процедур передбачених цими актами за часів СРСР, зокрема ЖБК не можуть бути організовані при виконавчих комітетах місцевих ОСОБА_1 народних депутатів, оскільки таких органів на Україні не існує. Тому ч. 1 ст. 137 п.2. Примірного статуту не можуть бути виконані і додержані в зв'язку із відсутністю такого органу як виконавчі комітети місцевих ОСОБА_1 народних депутатів а також згідно із п. 2 Примірного статуту При виконавчих комітетах місцевих ОСОБА_1 народних депутатів кооперативи організуються за пропозиціями районних (міських) комітетів комсомолу.
Колегія суддів погоджується із висновком місцевого господарського суду про те, що процедура організації діяльності і створення житлово - будівельних кооперативів у порядку передбаченому у ст. 137 ЖК та Примірним статутом неможлива, в зв'язку із відсутністю відповідних органів державної влади та громадських організацій за часів СРСР, на які покладені питання організації та узгодження процедури створення житлово-будівельних кооперативів.
Одночасно з цим, створення кооперативів, в тому числі житлово-будівельних, ґрунтується не тільки на нормах Житлового кодексу України (далі - ЖК України) та Примірного статуту, а й на акті більш вищої юридичної сили понад Примірного статуту та акті, що прийнятий пізніше ніж ЖК України та Примірний статут житлово-будівельного кооперативу, затверджений ОСОБА_1 Міністрів Української РСР від 30.04.1985 № 186 (із останніми змінами 1994 року) - Законі України В«Про коопераціюВ» від 10.07.2003р. № 1087-ІV, який не містить вимог до ЖБК, які містяться у Примірному статуті.
Частиною 2 статті 10 Закону України В«Про коопераціюВ» передбачено, що членом кооперативу може бути фізична особа, яка досягла 16-річного віку і виявила бажання брати участь у його діяльності. Виходячи з цього, встановлення Примірним статутом 30-ти річного обмеження віку для учасників В«молодіжногоВ» ЖБК є невідповідністю ч. 2 ст. 10 Закону України В«Про коопераціюВ» , який прийнятий пізніше та який має вищу юридичну силу.
Також, прокурор не звернув уваги на те, що норми ЖК України та Примірного статуту в частині створення житлово-будівельних кооперативів суперечать не тільки Закону України В«Про коопераціюВ» , але і спеціальному нормативно-правовому, акту який вже був чинним на дату реєстрації ОК ЖБК В«ТриумфВ» та дату прийняття спірного рішення Харківською міською радою - Закон України В«Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємцівВ» від 15.05.2003р. № 755-ІV, який є спеціальним та повинен застосовуватися до правовідносин, пов'язаних з реєстрацією будь-якої юридичної особи, в т.ч. ЖБК, та який не передбачає обмежень, що встановлені ЖК України та Примірним статутом.
Твердження прокурора про те, що ОК ЖБК В«ТриумфВ» не є житлово-будівельним кооперативом, а є обслуговуючим кооперативом є помилковим, оскільки відповідно до ч. 2 ст. 6 Закону України В«Про коопераціюВ» , відповідно до завдань та характеру діяльності кооператив може бути В«обслуговуючимВ» , а за напрямом діяльності - В«житлово- будівельнимиВ» . Таким чином, відповідно до ч. 2 ст. 6 Закону України В«Про коопераціюВ» ОК ЖБК В«ТриумфВ» може бути одночасно і житлово-будівельним і обслуговуючим, що не суперечить, а ні ЖК України, а ні Примірному статуту ЖБК, що підтверджується витягом з ЄДРПОУ, а саме КВЕД.
Статтею 2 Закону №1087-ІV визначено термін обслуговуючий кооператив. Обслуговуючий кооператив - це кооператив, який утворюється шляхом об'єднання фізичних та/або юридичних осіб для надання послуг переважно членам кооперативу, а також іншим особам з метою провадження їх господарської діяльності.
Згідно із ст. 6 Закону №1087-ІV передбачено, що відповідно до завдань та характеру діяльності кооперативи поділяються на такі типи: виробничі, обслуговуючі та споживчі. За напрямами діяльності кооперативи можуть бути сільськогосподарсь-кими, житлово-будівельними, садово-городніми, гаражними, торговельно - закупівельними, транспортними, освітніми, туристичними, медичними тощо.
Таким чином, поняття обслуговуючий кооператив та житлово-будівельний кооператив характеризують тип і напрям діяльності кооперативу та не можуть підмінятися.
Відповідно до п. 3.3.1 В«Державного класифікатору України класифікація організаційно-правових форм господарюванняВ» затвердженого Наказом Державного комітету з питань технічного регулювання та споживчої політики, від 28.05.2004, № 97 визначено, термін Кооператив - юридична особа, утворена фізичними та (або) юридичними особами, які добровільно об'єдналися на основі членства для ведення спільної господарської та іншої діяльності з метою задоволення своїх економічних, соціальних та інших потреб на засадах самоврядування.
Відповідно до завдань та характеру діяльності кооперативи поділяються на такі типи: виробничі, обслуговуючі та споживчі. За напрямами діяльності кооперативи можуть бути житлово-будівельними, садово-городніми, гаражними, торговельно-закупівельними, транспортними, освітніми, туристичними, медичними тощо.
Отже, найменування визначає його тип та напрям діяльності відповідно до різновидностей юридичних осіб організаційно-правових форм кооперативи, що узгоджується із п. 1.2. В«Вимоги щодо написання найменування юридичної особи або її відокремленого підрозділуВ» зазначені у ст. 143, 145 146 ЖК.
Виходячи з викладеного, Харківська міська рада цілком обґрунтовано прийняла спірне рішення, керуюсь ст. 41 ЗК України та іншими нормами чинного законодавства України.
Відповідно до ст. 134 ЖК України на облік бажаючих вступити до житлово - будівельного кооперативу беруться громадяни, які постійно проживають у даному населеному пункті (чого не спростовує прокурор у позові) та потребують поліпшення житлових умов.
Потребуючими поліпшення житлових умов визнаються громадяни, які мають право бути взятими на облік для одержання жилих приміщень у будинках державного і громадського житлового фонду (стаття 34), а також громадяни, забезпечені жилою площею нижче за рівень, що визначається ОСОБА_1 Міністрів Української РСР і Українською республіканською радою професійних спілок.
Таким чином, особою, яка В«потребує поліпшення житлових умовВ» вважається особа, яка має право бути взятою на облік, але це не означає, що вона обов'язково має перебувати на такому обліку, що намагається довести прокурор листом Управління обліку та розподілу житлової площі Департаменту житлового господарства від 06.02.2015р. №138/у. Крім того, доказу відсутності у членів кооперативу на момент реєстрації ОК ЖБК В«ТриумфВ» такого права прокурор не наводить.
Зважаючи на вищенаведене, колегія суддів вважає, що місцевий господарський суд дійшов вірного та обґрунтованого висновку про те, що позовні вимоги задоволенню не підлягають.
Беручи до уваги всі наведені обставини в їх сукупності, судова колегія дійшла висновку, що під час розгляду справи господарським судом першої інстанції фактичні обставини справи встановлені на основі всебічного, повного і об'єктивного дослідження поданих доказів, висновки суду відповідають обставинам справи та їм надана правильна юридична оцінка, прийняте рішення відповідає нормам чинного законодавства та підстав для його скасування не вбачається.
Враховуючи викладене, керуючись статтями 99, 101, 103, 105 Господарського процесуального кодексу України, колегія суддів Харківського апеляційного господарського суду
ПОСТАНОВИЛА:
Апеляційну скаргу залишити без задоволення.
Рішення господарського суду Харківської області від 03.08.2015 року залишити без змін.
ОСОБА_1 набирає законної сили з дня її підписання і може бути оскаржена протягом 20 днів до Вищого господарського суду України.
Повний текст постанови складено 26.10.2015 року.
Головуючий суддя Сіверін В. І.
Суддя Терещенко О.І.
Суддя Тихий П.В.
Суд | Харківський апеляційний господарський суд |
Дата ухвалення рішення | 20.10.2015 |
Оприлюднено | 30.10.2015 |
Номер документу | 52753454 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Харківський апеляційний господарський суд
Сіверін В. І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні