ЛЬВІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
про відмову у відкритті апеляційного провадження
№ 19625/10
22.03.10
< Текст > Суддя Львівського апеляційного адміністративного суду Нос С. П. перевіривши
апеляційну скаргу закритого акціонерного товариства «Ей-І-Ес Рівнеенерго»
на постанову Рівненського міського суду Рівненської області від 23 лютого 2010 року в справі
за поданням Головного відділу податкової міліції Державної податкової інспекції у м. Рівне
про надання дозволу на проведення позапланової документальної перевірки фінансово-господарської діяльності закритого акціонерного товариства «Ей-І-Ес Рівнеенерго», -
ВСТАНОВИВ:
Постановою Рівненського міського суду Рівненської області від 23 лютого 2010 року подання Головного відділу податкової міліції Державної податкової інспекції у м. Рівне задоволено. Надано дозвіл Державній податковій інспекції у м. Рівне на проведення комплексної позапланової перевірки фінансово-господарської діяльності закритого акціонерного товариства «Ей-І-Ес Рівнеенерго»з питань дотримання вимог податкового та іншого законодавства, своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати податків та зборів (обов'язкових платежів) з 01 січня 2007 року по теперішній час протягом 10 робочих днів: з 23 лютого 2010 року по 06 березня 2010 року.
Закритим акціонерним товариством «Ей-І-Ес Рівнеенерго»вказану постанову оскаржено в апеляційному порядку з покликанням на норми Кодексу адміністративного судочинства України.
За аналогією зі статтею 109 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя-доповідач постановляє ухвалу про відмову у відкритті апеляційного провадження, якщо справа не підлягає апеляційному розгляду у порядку адміністративного судочинства.
Частиною 1 ст. 5 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що адміністративне судочинство здійснюється відповідно до Конституції України, цього Кодексу та міжнародних договорів, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України.
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 20 КАС України апеляційні адміністративні суди переглядають судові рішення місцевих адміністративних судів (місцевих загальних судів як адміністративних судів та окружних адміністративних судів), які знаходяться в межах їхньої
Суддя у 1-ій інст. - ОСОБА_1 Справа № 4-342/10/1715 Рядок статзвіту № 8 Суддя-доповідач -ОСОБА_2 Справа № 19625/10/9104
територіальної юрисдикції, в апеляційному порядку як суди апеляційної інстанції.
З наведеного випливає, що адміністративні суди керуються Кодексом адміністративного судочинства як єдиним джерелом процесуального права. Тобто, апеляційний адміністративний суд вправі переглядати рішення прийняті виключно за правилами Кодексу адміністративного судочинства України.
Зі змісту мотивувальної частини постанови Рівненського міського суду Рівненської області від 23 лютого 2010 року вбачається, що останню прийнято з метою перевірки інформації, одержаної в ході оперативно-розшукової діяльності та для запобігання знищенню, приховуванню або втраті документів, які можуть бути використані у розкритті та розслідуванні злочинної діяльності, керуючись п. 3 ст. 8 Закону України «Про оперативно-розшукову діяльність»та ст. 11-1 Закону України «Про державну податкову службу в Україні».
Статтею 97 Кримінально-процесуального кодексу України передбачено, що заява або повідомлення про злочини до порушення кримінальної справи можуть бути перевірені шляхом проведення оперативно-розшукової діяльності.
Згідно ст. 2 Закону України «Про оперативно-розшукову діяльність»оперативно-розшукова діяльність -це система гласних і негласних пошукових, розвідувальних та контррозвідувальних заходів, що здійснюються із застосуванням оперативних та оперативно-технічних засобів.
Статтею 8 Закону України «Про оперативно-розшукову діяльність»визначено права підрозділів, які здійснюють оперативно-розшукову діяльність, серед яких право порушувати в установленому законом порядку питання про проведення перевірок фінансово-господарської діяльності підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності та осіб, які займаються підприємницькою діяльністю або іншими видами господарської діяльності індивідуально, та брати участь в їх проведенні.
Аналіз вищевказаних норм дає підстави вважати, що оскаржувану постанову прийнято в порядку кримінального судочинства, що в свою чергу виключає можливість її апеляційного розгляду у порядку адміністративного судочинства.
Керуючись ст.ст. 109, 160, 165, 189 КАС України, -
УХВАЛИВ:
У відкритті апеляційного провадження за апеляційною скаргою закритого акціонерного товариства «Ей-І-Ес Рівнеенерго»на постанову Рівненського міського суду Рівненської області від 23 лютого 2010 року в справі за поданням Головного відділу податкової міліції Державної податкової інспекції у м. Рівне про надання дозволу на проведення позапланової документальної перевірки фінансово-господарської діяльності закритого акціонерного товариства «Ей-І-Ес Рівнеенерго»-відмовити.
Ухвала набирає законної сили з моменту постановлення.
Ухвала може бути оскаржена у касаційному порядку, шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до Вищого адміністративного суду України, протягом одного місяця з дня набрання ухвалою законної сили.
Суддя С. П. Нос
Суд | Львівський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 22.03.2010 |
Оприлюднено | 04.11.2015 |
Номер документу | 53009318 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Нос С.П.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні