Ухвала
від 08.06.2016 по справі 908/5176/15
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

61022, м. Харків, пр. Науки, 5, телефон 096-068-16-02

У Х В А Л А

08.06.2016р. Справа № 908/5176/15

Господарський суд Донецької області у складі судді Бойко І.А. при помічнику судді Буховець С.А. розглянувши у відкритому судовому засіданні матеріали справи

розглянувши матеріали за скаргою: Товариства з обмеженою відповідальністю «Атом Україна», м. Київ

на бездіяльність Відділу Державної виконавчої служби Краматорського міського управління юстиції ОСОБА_1 в процесі виконання наказу господарського суду Донецької області від 14.12.2015р.

у справі №908/5176/15

за позовом : Товариства з обмеженою відповідальністю «Атом Україна», м. Київ

до відповідача: Публічного акціонерного товариства «Енергомашспецсталь», Донецька область, м. Краматорськ

про: стягнення заборгованості у розмірі 184603,01 грн.

За участі представників сторін:

від стягувача (скаржника): не з`явився;

від боржника: не з`явився;

від ВДВС: не з`явився.

В С Т А Н О В И В:

Рішенням Господарського суду Донецької області від 02.12.2015р. по справі №908/5176/15 позовні вимоги задоволені, стягнуто з Публічного акціонерного товариства «Енергомашспецсталь» (84306, Донецька область, м. Краматорськ, код ЄДРПОУ 00210602) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Національна світлотехнічна компанія» (01042, м. Київ, вул. І. Кудрі, буд. 5, код ЄДРПОУ 36296115) заборгованість у розмірі 101145,98 грн. основного боргу, пені у розмірі 3956,44 грн., 3% річних у розмірі 4047,89 грн., інфляційних витрат у розмірі 75452,70 грн., судовий збір у розмірі 2769,05 грн.

У відповідності з вимогами статті 116 Господарського процесуального кодексу України 14.12.2015р. був виданий наказ про примусове виконання рішення суду.

Ухвалою господарського суду Донецької області від 10.02.2016р. замінено сторону (стягувача) з Товариства з обмеженою відповідальністю «Національна світлотехнічна компанія» (01042, м. Київ, вул. І. Кудрі, б.5; код ЄДРПОУ 36296115) на Товариство з обмеженою відповідальністю «Атом Україна» (03194, м. Київ, бульвар Кольцова, б. 14-з, кв. 41; код ЄДРПОУ 40160465), відповідно до ст. 25 Господарського процесуального кодексу України.

22.04.2016р. на адресу суду від Товариства з обмеженою відповідальністю «Атом Україна», м. Київ надійшла скарга на бездіяльність Відділу Державної виконавчої служби Краматорського міського управління юстиції ОСОБА_1 в процесі виконання наказу господарського суду Донецької області від 14.12.2015р. у справі №908/5176/15 в якій скаржник просить:

- зобов'язати начальника відділу Державної виконавчої служби Краматорського міського управління юстиції ОСОБА_1 провести виконавчі дії щодо виконання наказу господарського суду Донецької області від 14.12.2015р.

Представники стягувача (скаржника), боржника та ВДВС в судове засідання не з'явились, документів, витребуваних ухвалами від 25.04.2016р., від 04.05.2016р., від 11.05.2016р., від 25.05.2016р. не надали.

Дослідивши матеріали справи, скаргу та додані до неї документи, оцінивши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується скарга та докази за своїм внутрішнім переконанням, з урахуванням всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом, господарський суд дійшов висновку про те, що скарга Товариства з обмеженою відповідальністю «Атом Україна», м. Київ підлягає залишення без розгляду з наступних підстав.

Відповідно до статті 124 Конституції України судові рішення ухвалюються судом іменем України і є обов'язковими до виконання на всій території України.

За приписами ст. 115 Господарського процесуального кодексу України (надалі - ГПК України) встановлено, що рішення, ухвали, постанови господарського суду, що набрали законної сили, є обов'язковими на всій території України і виконуються у порядку, встановленому Законом України «Про виконавче провадження».

Також відповідно до частини другої статті 13 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» судові рішення, що набрали законної сили, є обов'язковими до виконання усіма органами державної влади, органами місцевого самоврядування, їх посадовими та службовими особами, фізичними і юридичними особами та їх об'єднаннями на всій території України.

Виконання рішення суду здійснюється на підставі виданого ним наказу, який є виконавчим документом (стаття 116 Господарського процесуального кодексу України).

Умови і порядок виконання рішень судів та інших органів (посадових осіб), що відповідно до закону підлягають примусовому виконанню, у разі невиконання їх у добровільному порядку, регламентуються Законом України «Про виконавче провадження». Вказаний нормативний акт є спеціальним по відношенню до інших нормативних актів при вирішенні питання щодо оцінки дій державної виконавчої служби.

Зазначеним Законом регламентовано порядок та особливості проведення кожної стадії (дії) виконавчого провадження і відповідних дій державних виконавців.

Статтею 55 Конституцією України передбачено, що кожному гарантується право на оскарження в суді рішень, дій чи бездіяльності органів держаної влади, органів місцевого самоврядування, посадових і службових осіб.

Законом України «Про державну виконавчу службу» передбачено, що державна виконавча служба входить до системи органів Міністерства юстиції України і здійснює виконання рішень судів, третейських судів та інших органів, а також посадових осіб відповідно до законів України. Виконання судових рішень державною виконавчою службою регулюється Законом України «Про виконавче провадження», та виконавчі дії здійснюються згідно з Інструкцією про проведення виконавчий дій, затверджену наказом Міністерства юстиції України № 74/5 від 15.12.1999 року.

Тобто норми, які регулюють відносини між державним виконавцем та іншими учасниками виконавчого провадження містяться у Законі України «Про виконавче провадження».

Розгляд скарг на рішення дії або бездіяльність органів і посадових осіб державної виконавчої служби та вирішення ряду питань виконавчого провадження, що регулюються Законами України «Про виконавче провадження», «Про державну виконавчу службу», віднесено до компетенція суду.

Процесуальний порядок розгляду та вирішення даних скарг врегульовується розділом ХІV Господарського процесуального кодексу України «виконання рішення, ухвали, постанови» , ухвалених відповідно до господарського процесуального кодексу України, в ході якого оцінюються законність дій (бездіяльності) державного виконавця, законність прийнятих ним рішень.

Пунктом 13 постанови Пленуму Верховного Суду України від 26 грудня 2003 року № 14 «Про практику розгляду судами скарг на рішення, дії або бездіяльність органів і посадових осіб державної виконавчої служби та звернень учасників виконавчого провадження» визначено, що у справах за скаргами на рішення, дії або бездіяльність державного виконавця чи інших посадових осіб державної виконавчої служби предметом судового розгляду можуть бути рішення, дії або бездіяльність органів державної виконавчої служби щодо виконання рішень господарських судів.

Акт державного органу - це юридична форма рішень цього органу, які спрямовані на регулювання тих чи інших суспільних відносин, породжують певні правові наслідки і мають обов'язків характер для суб'єктів цих відносин.

Згідно положень Закону України «Про виконавче провадження», юридичним оформленням сукупності дій уповноваженої особи, направлених на виконання рішення суду є постанова державного виконавця.

Відповідно до статті 13 Закону України «Про державну виконавчу службу», дії або бездіяльність державного виконавця можуть бути оскаржені до вищестоящої посадової особи або до суду у порядку, встановленому законом.

Згідно частини третьої статті 6 Закону України «Про виконавче провадження», рішення, дії або бездіяльність державного виконавця можуть бути оскаржені в порядку, встановленому цим Законом.

Право на таке оскарження може бути реалізовано з дотриманням вимог статей 17, 25, 26, 27, 32, 35, 38, 39 Закону України «Про виконавче провадження» та в порядку, визначеному статтею 82 цього Закону.

Отже, оскарженню підлягають дії (бездіяльність) державного виконавця оформлені відповідною постановою.

Частиною першою та другою статті 82 Закону України «Про виконавче провадження» передбачено, що рішення, дії або бездіяльність державного виконавця та інших посадових осіб державної виконавчої служби можуть бути оскаржені стягувачем та іншими учасниками виконавчого провадження (крім боржника) до начальника відділу, якому безпосередньо підпорядкований державний виконавець, або до керівника відповідного органу державної виконавчої служби вищого рівня чи до суду. Боржник має право оскаржувати рішення, дії або бездіяльність державного виконавця та інших посадових осіб державної виконавчої служби виключно в судовому порядку.

Закон України «Про виконавче провадження», який є спеціальною нормою не передбачає можливість оскарження всього виконавчого провадження по виконанню виконавчого документа.

Відповідно до пункту 2 постанови Пленуму Верховного суду України від 26 грудня 2003 року № 14 «Про практику розгляду судами скарг на рішення, дії або бездіяльність органів і посадових осіб державної виконавчої служби та звернень учасників виконавчого провадження», стягувач, боржник або прокурор мають право оскаржити дії чи бездіяльність органів державної виконавчої служби щодо виконання рішень, ухвал, постанов господарських судів тільки до господарського суду, який розглянув відповідну справу по першій інстанції.

У відповідності до частини другої статті 121-2 Господарського процесуального кодексу України, скарги на дії органів Державної виконавчої служби розглядаються господарським судом, про час і місце якого повідомляються ухвалою стягувач, боржник чи прокурор та орган виконання судових рішень. Неявка боржника, стягувача, прокурора чи представника органу Державної виконавчої служби в судове засідання не є перешкодою для розгляду скарги.

Рішенням господарського суду Донецької області від 02.12.2015р. по справі №908/5176/15 позовні вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю «Національна світлотехнічна компанія», м. Київ до Публічного акціонерного товариства «Енергомашспецсталь», Донецька область, м. Краматорськ про стягнення заборгованості у розмірі 184603,01 грн., а саме: 101145,98 грн. основного боргу, пені у розмірі 3956,44 грн., 3% річних у розмірі 4047,89 грн., інфляційних витрат у розмірі 75452,70 грн. - задоволені.

Стягнуто з Публічного акціонерного товариства «Енергомашспецсталь» (84306, Донецька область, м. Краматорськ, код ЄДРПОУ 00210602) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Національна світлотехнічна компанія» (01042, м. Київ, вул. І. Кудрі, буд. 5, код ЄДРПОУ 36296115) заборгованість у розмірі 101145,98 грн. основного боргу, пені у розмірі 3956,44 грн., 3% річних у розмірі 4047,89 грн., інфляційних витрат у розмірі 75452,70 грн., судовий збір у розмірі 2769,05 грн.

У відповідності з вимогами статті 116 Господарського процесуального кодексу України 14.12.2015р. був виданий наказ про примусове виконання рішення суду.

Ухвалою господарського суду Донецької області від 10.02.2016р. замінено сторону (стягувача) з Товариства з обмеженою відповідальністю «Національна світлотехнічна компанія» (01042, м. Київ, вул. І. Кудрі, б.5; код ЄДРПОУ 36296115) на Товариство з обмеженою відповідальністю «Атом Україна» (03194, м. Київ, бульвар Кольцова, б. 14-з, кв. 41; код ЄДРПОУ 40160465), відповідно до ст. 25 Господарського процесуального кодексу України.

Так, в силу статті 1 Закону України «Про державну виконавчу службу», виконавче провадження - це сукупність дій органів і посадових осіб, визначених у цьому Законі, що спрямовані на примусове виконання рішень судів та інших органів (посадових осіб), які провадяться на підставах, в межах повноважень та у спосіб, визначених цим Законом, іншими нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до цього Закону та інших законів, а також рішеннями, що відповідно до цього Закону підлягають примусовому виконанню.

Частинами першою та другою статті 11 Закону України «Про виконавче провадження» передбачено, що державний виконавець зобов'язаний вживати передбачених цим Законом заходів примусового виконання рішень, неупереджено, своєчасно і в повному обсязі вчиняти виконавчі дії. Державний виконавець здійснює заходи, необхідні для своєчасного і в повному обсязі виконання рішення, зазначеного в документі на примусове виконання рішення, у спосіб та в порядку, встановленому виконавчим документом і цим Законом.

Відповідно до статті 17 Закону України «Про виконавче провадження», примусове виконання рішень здійснюється державною виконавчою службою на підставі виконавчих документів, визначених цим Законом.

02.03.2016р. ТОВ «Атом Україна» до відділу ДВС Краматорського міського управління юстиції (начальнику ОСОБА_1В.) було надіслано заяву про примусове виконання рішення господарського суду Донецької області, наказ господарського суду Донецької області від 14.12.2015р., рішення господарського суду Донецької області по справі №908/5176/15 від 02.12.2015р., ухвалу від 10.02.2016р. про заміну стягувача по справі №908/5176/15, копію Договору про відступлення права вимоги №26/01/2016 від26.01.2016р. з додатками.

Відповідно до п.9. ч.1. ст. 47 Закону України «Про виконавче провадження», виконавчий документ, на підставі якого відкрито виконавче провадження, за яким виконання не здійснювалося або здійснено частково, повертається стягувачу у разі, якщо наявна встановлена законом заборона щодо звернення стягнення на майно чи кошти боржника, якщо у нього відсутнє інше майно чи кошти, на які можливо звернути стягнення, а також щодо проведення інших виконавчих дій стосовно боржника, що виключає можливість виконання відповідного рішення.

Відкриття виконавчого провадження - це стадія, яка полягає у діях державного виконавця, що спрямовані на визначення підстав для відкриття виконавчого провадження.

Питання про відкриття виконавчого провадження вирішує державний виконавець у триденний строк із моменту звернення із заявою про виконання або надходження виконавчого документу від суду. У такому разі державний виконавець відкриває провадження не пізніше наступного дня після одержання виконавчого документа і в той самий день проводить виконавчі дії. При винесені постанови про відкриття виконавчого провадження державний виконавець встановлює строк для добровільного виконання боржником рішення суду; попереджає боржника про примусове виконання рішення після закінчення встановленого строку зі стягненням з нього виконавчого збору і витрат, пов'язаних із провадженням виконавчих дій; за заявою стягувача державний виконавець має право накласти арешт на майно боржника та оголосити заборону на його відчуження, одночасно з винесенням такої постанови державний виконавець може провести опис і арешт майна боржника.

Підготовка до примусового виконання - це дії державного виконавця, спрямовані на встановлення місця знаходження (проживання) боржника, наявності рухомого або нерухомого майна, грошових коштів в установах банків, пропозиції виконати рішення добровільно, створення умов для подальшого виконання виконавчого документу. Мета цієї стадії - створити належні умови для своєчасного й ефективного виконання документів, що надійшли до державного виконавця, а також забезпечити умови для добровільного виконання рішення боржником.

Примусове виконання (застосування заходів примусового виконання рішення) - це вжиття державним виконавцем заходів щодо реалізації припису юрисдикційного акта способами, які визначено законом, із покладанням на боржника виконавчого збору та інших витрат, пов'язаних із виконанням.

Закінчення виконавчого провадження - це дія державного виконавця, що полягає у завершенні проведення виконавчих дій у певному виконавчому провадженні, за певним виконавчим документом. Підстави закінчення виконавчого провадження визначено у ст. 49 Закону України «Про виконавче провадження».

Законодавець покладає на державного виконавця коло обов'язків та надає йому права, які мають бути застосовані державним виконавцем для повного виконання, в даному випадку, рішення господарського суду, тобто державний виконавець повинен вжити всі можливі та необхідні заходи, які встановлені Законом України "Про виконавче провадження", для примусового виконання виконавчого документу.

Тобто, Закон України «Про виконавче провадження» зобов'язує державного виконавця вчиняти виконавчі дії у певній послідовності для задоволення вимог стягувача та дотримання прав боржника.

Згідно з п.п.1. п.1. ст. 19 Закону України «Про виконавче провадження», державний виконавець відкриває виконавче провадження на підставі виконавчого документа, зазначеного в статті 17 цього Закону, зокрема, за заявою стягувача або його представника про примусове виконання рішення.

Відповідно ч.1. ст. 25 зазначеного Закону передбачено, що державний виконавець зобов'язаний прийняти до виконання виконавчий документ і відкрити виконавче провадження, якщо не закінчився строк пред'явлення такого документа до виконання, він відповідає вимогам, передбаченим цим Законом, і пред'явлений до виконання до відповідного органу державної виконавчої служби.

За приписами ч.5. ст. 25 встановлено, що копії постанови про відкриття виконавчого провадження надсилаються не пізніше наступного робочого дня стягувачу та боржникові.

Частиною 1 ст. 31 Закону України «Про виконавче провадження» встановлено, що копії постанов державного виконавця та інші документи виконавчого провадження (далі - документи виконавчого провадження), що державний виконавець зобов'язаний довести до відома сторін та інших учасників виконавчого провадження, надсилаються адресатам із супровідними листами простою кореспонденцією, крім постанов про відкриття виконавчого провадження або відмову у відкритті виконавчого провадження, про повернення виконавчого документа стягувачу відповідно до статті 47 цього Закону, що надсилаються рекомендованим листом з повідомленням про вручення. Боржник вважається повідомленим про відкриття виконавчого провадження, якщо йому надіслано постанову про відкриття виконавчого провадження за адресою, зазначеною у виконавчому документі.

З наведеного слідує, що на даний час стадія виконавчого провадження - його відкриття, державним виконавцем із дотриманням вимог ЗУ «Про виконавче провадження» не може бути вчинена, внаслідок неможливості надіслання боржникові постанови про відкриття виконавчого провадження рекомендованим листом з повідомленням про вручення. Для можливості проведення виконавчих дій за місцем знаходженням постійно діючого органу юридичної особи або її майна, виявлення рахунків, вкладів, цінних паперів тощо (про що заявляє скаржник) також має бути відкритим виконавче провадження (ст. 20 ЗУ «Про виконавче провадження»).

Виконавчий документ було отримано відділом ДВС Краматорського міського управління юстиції 11.03.2016р., про що свідчить відмітка «вручено» та «за довіреністю - Голуб» на рекомендованому повідомленні про вручення поштового відправлення №02192005254759.

Станом на 08.04.2016р. жодної інформації від відділу ДВС Краматорського міського управління юстиції на адресу заявника, ТОВ «Атом Україна», не надходило.

Відповідно до ч.1 ст.121-2 ГПК України , скарга на бездіяльність органів ДВС може бути подана протягом 10 днів з дня, коли мала бути вчинена відповідна дія.

Заявник посилається на невчинення органом ДВС дій, які мали бути вчинені протягом трьох робочих днів з дня надходження до ДВС виконавчого документа, тобто до 16.03.2016р. Фактично скарга подана 22.04.2016р., тобто з пропуском встановленого строку для її подання без клопотання про його відновлення.

Відповідно до Пленуму Вищого господарського суду України у п.9.7. постанови №9 від 17.10.2012р. «Про деякі питання практики виконання рішень, ухвал, постанов господарських судів України», встановлений у частині першій статті 121-2 ГПК десятиденний строк для подання скарги є процесуальним і тому відповідно до вимог ст. 53 ГПК України може бути відновлений за наявності поважних причин його пропуску та на підставі заяви скаржника, яка подається одночасно зі скаргою або викладається в останній у вигляді клопотання. Скарга, пропущений строк подання якої не відновлений, залишається без розгляду, про що з посиланням на статті 53 і 121-2 ГПК України судом без виклику сторін виноситься ухвала. Якщо ж скаргу було подано з пропуском згаданого строку без заяви про його відновлення, суд без виклику сторін виносить ухвалу про залишення скарги без розгляду, що не перешкоджає повторному поданню скарги із заявою про відновлення строку такого подання.

Крім того, суд звертає увагу, що неодноразово в ухвалах господарського суду Донецької області від 25.04.2016р., від 04.05.2016р., від 11.05.2016р., від 25.05.2016р. звертався до скаржника та ДВС про надання необхідних документів та пояснень по скарзі, але жодних документів та пояснень з боку скаржника та ДВС не надходило, тому суд не може надати належної оцінки тим доказам, які містяться в матеріалах справи.

За наведених вище обставин, шляхом дослідження всіх наявних у справі документів, суд дійшов висновку, що ненадання необхідних документів та пояснень, недостатність наданих документів у справі, скарга Товариства з обмеженою відповідальністю «Атом Україна», м. Київ на бездіяльність Відділу Державної виконавчої служби Краматорського міського управління юстиції ОСОБА_1 в процесі виконання наказу господарського суду Донецької області від 14.12.2015р. у справі №908/5176/15 підлягає залишенню без розгляду.

Щодо решти вимог скаржника, в яких скаржник просить зобов'язати начальника відділу Державної виконавчої служби Краматорського міського управління юстиції ОСОБА_1 провести виконавчі дії щодо виконання наказу господарського суду Донецької області від 14.12.2015р. про стягнення з ПАТ «Енергомашспецсталь» на користь ТОВ «Атом Україна» заборгованості у розмірі 101145,98 грн. основного боргу, пені у розмірі 3956,44 грн., 3% річних у розмірі 4047,89 грн., інфляційних витрат у розмірі 75452,70 грн., судовий збір у розмірі 2769,05 грн., господарський суд зазначає.

Відповідно до частини другої статті 17 Закону України «Про виконавче провадження», накази господарських судів підлягають виконанню державною виконавчою службою.

Крім того, господарський суд вважає за необхідне вказати на те, що у разі визнання неправомірними рішень, дій або бездіяльність державного виконавця, господарський суд зобов'язує їх усунути допущені порушення або іншим шляхом поновлює порушені права чи свободи заявника. При цьому, господарський суд не вправі зобов'язувати згаданих осіб до вчинення тих дій, які за Законом можуть здійснюватися тільки державним виконавцем або відповідальною особою державної виконавчої служби, тому суд вважає, що вимоги скаржника щодо зобов'язання відділу Державної виконавчої служби Краматорського міського управління юстиції ОСОБА_1 прийняти до виконання наказ господарського суду Донецької області від 14.12.2015р. слід відмовити.

Вказана позиція узгоджується з пунктом 7 постанови Пленуму Верховного Суду України №14 від 26.12.2003р. «Про практику розгляду судами скарг на рішення, дії або бездіяльність органів і посадових осіб державної виконавчої служби та звернень учасників виконавчого провадження».

Аналогічної правової позиції також дотримується Вищий господарський суд України у постановах від 23.10.2012 у справі № 38/61, від 06.03.2013 у справі № 12/371, від 09.10.2013 у справі 25/262, від 09.10.2013 у справі № 38/10, від 09.10.2013 у справі № 10/179, від 16.10.2013 у справі № 20/47, від 16.10.2013 у справі № 24/91, від 16.10.2013 у справі №38/283, від 16.10.2013 у справі №7/163.

Відповідно до статті 32 Господарського процесуального України, доказами у справі є будь-які фактичні дані, на підставі яких господарський суд у визначеному законом порядку встановлює наявність чи відсутність обставин, на яких ґрунтуються вимоги і заперечення сторін, а також інші обставини, які мають значення для правильного вирішення господарського спору.

За змістом статті 33 Господарського процесуального України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень.

Керуючись положеннями ст.ст. 32, 33, 34, 43, 53, 86, 121-2 Господарського процесуального кодексу України, ст.ст. 1, 6, 12, 25, 28, 47, 82 Закону України «Про виконавче провадження», господарський суд, -

УХВАЛИВ:

Скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «Атом Україна», м. Київ на бездіяльність Відділу Державної виконавчої служби Краматорського міського управління юстиції ОСОБА_1 в процесі виконання наказу господарського суду Донецької області від 14.12.2015р. у справі №908/5176/15 - залишити без розгляду.

Суддя І.А. Бойко

Вик. помічник судді Буховець С.А.

т.050-144-78-99

СудГосподарський суд Донецької області
Дата ухвалення рішення08.06.2016
Оприлюднено16.06.2016
Номер документу58272756
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —908/5176/15

Ухвала від 09.04.2020

Господарське

Господарський суд Донецької області

Левшина Ганна Валеріївна

Ухвала від 09.04.2020

Господарське

Господарський суд Донецької області

Левшина Ганна Валеріївна

Ухвала від 19.03.2020

Господарське

Господарський суд Донецької області

Левшина Ганна Валеріївна

Ухвала від 12.03.2020

Господарське

Господарський суд Донецької області

Левшина Ганна Валеріївна

Ухвала від 25.02.2020

Господарське

Господарський суд Донецької області

Левшина Ганна Валеріївна

Ухвала від 06.02.2019

Господарське

Господарський суд Донецької області

Г.В. Левшина

Ухвала від 06.02.2019

Господарське

Господарський суд Донецької області

Г.В. Левшина

Ухвала від 25.01.2019

Господарське

Господарський суд Донецької області

Г.В. Левшина

Ухвала від 20.08.2018

Господарське

Господарський суд Донецької області

Л.В. Ніколаєва

Ухвала від 09.08.2018

Господарське

Господарський суд Донецької області

Л.В. Ніколаєва

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні