КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Справа № 826/23229/15
Суддя - доповідач: Оксененко О.М.
У Х В А Л А
01 липня 2016 року м. Київ
Суддя Київського апеляційного адміністративного суду Оксененко О.М., перевіривши апеляційну скаргу державної податкової інспекції у Солом'янському районі Головного управління ДФС в м. Києві на постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 29 січня 2016 року по справі за адміністративним позовом товариства з обмеженою відповідальністю «Ексімагроком» до державної податкової інспекції у Солом'янському районі Головного управління ДФС в м. Києві про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень - рішень, -
В С Т А Н О В И В:
ТОВ «Ексімагроком» звернулось до Окружного адміністративного суду міста Києва з адміністративним позовом до ДПІ у Солом'янському районі ГУ ДФС в м. Києві про скасування податкових повідомлень - рішень від 24 червня 2015 року № 0000322204, № 0000312204, № 0003272202 та № 003282202.
Постановою Окружного адміністративного суду міста Києва від 29 січня 2016 року адміністративний позов задоволено частково.
01 червня 2016 року, в порядку частини 6 статті 108 Кодексу адміністративного судочинства ДПІ у Солом'янському районі ГУ ДФС в м. Києві не погоджуючись із зазначеним судовим рішенням повторно подає апеляційну скаргу, в якій просить скасувати постанову суду першої інстанції як таку, що винесена з порушенням норм матеріального права та прийняти нове рішення, яким у позові відмовити повністю.
Ухвалою судді Київського апеляційного адміністративного суду від 09 червня 2016 року вказану вище апеляційну скаргу залишено без руху з наданням відповідачу строку терміном п'ятнадцять днів з моменту отримання ухвали про залишення апеляційної скарги без руху шляхом надання суду документа про сплату судового збору в розмірі, визначеному відповідно до вимог Закону України «Про судовий збір», або клопотання про звільнення від сплати судового збору з належними доказами, що підтверджували б підстави для такого звільнення.
29.06.2016 року на адресу суду надійшла заява ДПІ у Солом'янському районі ГУ ДФС в м. Києві від 23.06.2016 року, в якій зазначалося, що апелянт є неприбутковою установою та здійснює свою діяльність за рахунок асигнувань з державного бюджету та посилаючись на тяжке матеріальне становище, а також на відсутність додаткового фінансування його як органу державної влади, просив звільнити ДПІ у Солом'янському районі ГУ ДФС в м. Києві від сплати судового збору або у разі відмови в задоволенні клопотання про звільнення від сплати судового збору - продовжити відповідачу процесуальний строк на усунення недоліків апеляційної скарги. При цьому, не було надано доказів щодо відсутності видатків на оплату судового збору в кошторисі ДПІ у Солом'янському районі ГУ ДФС в м. Києві на 2016 рік.
Ухвалами судді Київського апеляційного адміністративного суду від 26 лютого, 25 березня, 29 квітня та 09 червня 2016 року заяви про звільнення від сплати судового збору та підстави, на які посилається апелянт, вже було розглянуто судом апеляційної інстанції та надано відповідну оцінку викладеним доводам та наданим до суду документам на підтвердження відсутності в ДПІ у Солом'янському районі ГУ ДФС в м. Києві бюджетного фінансування на оплату судового збору. Тому, суд повторно зазначає, що апелянтом не наведені належні докази, які б слугували підставою для звільнення від сплати судового збору.
І крім того, відсутність бюджетного фінансування на оплату судового збору, на що бездоказово посилався апелянт, не може бути підставою для звільнення від сплати судових витрат, обов'язок сплати яких встановлено чинним законодавством. Та як вже зазначалось в передніх ухвалах, відповідно до п. 2 Прикінцевих положень Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сплати судового збору» від 22.05.2015 р. № 484-VІІІ зобов'язано Кабінет Міністрів України забезпечити відповідне фінансування державних органів, які позбавляються пільг щодо сплати судового збору.
Отже, зазначені в ухвалі судді недоліки по апеляційній скарзі відповідачем не усунуто.
Згідно з частиною 5 статті 189 Кодексу адміністративного судочинства України до апеляційної скарги, яка не оформлена відповідно до вимог, встановлених Кодексу адміністративного судочинства України, застосовуються правила статті 108 цього Кодексу.
Відповідно до пункту 1 частини 3 статті 108 Кодексу адміністративного судочинства України позовна заява повертається позивачеві, якщо позивач не усунув недоліки позовної заяви, яку залишено без руху.
Таким чином, виходячи з вищевикладеного, оскільки апелянтом не усунуто зазначені недоліки апеляційної скарги у встановлений судом строк, її необхідно повернути особі, яка її подала.
Керуючись статтями 108, 187, 189, 212 Кодексу адміністративного судочинства України, -
У Х В А Л И В:
Апеляційну скаргу державної податкової інспекції у Солом'янському районі Головного управління ДФС в м. Києві на постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 29 січня 2016 року по справі за адміністративним позовом товариства з обмеженою відповідальністю «Ексімагроком» до державної податкової інспекції у Солом'янському районі Головного управління ДФС в м. Києві про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень - рішень - повернути особі, яка її подала .
Ухвала набирає законної сили з моменту постановлення та може бути оскаржена в порядок і строки, визначені статті 212 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя Оксененко О.М.
Суд | Київський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 01.07.2016 |
Оприлюднено | 06.07.2016 |
Номер документу | 58733262 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Київський апеляційний адміністративний суд
Оксененко О.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні