Ухвала
від 09.08.2016 по справі 923/1446/15
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

73000, м.Херсон, вул. Театральна, 18

тел. /0552/ 49-31-78, Веб сторінка : ks.arbitr.gov.ua/sud5024/


УХВАЛА

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

09 серпня 2016 року Справа № 923/1446/15

Господарський суд Херсонської області у складі судді Пригузи П.Д., при секретарі Литвиненко Т.О., розглянувши у відкритому судовому засіданні справу

за заявою: ОСОБА_1 об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Херсонській області, вул. Кірова, 13, м. Каховка, ідентифікаційний код 39473529,

до: Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю "Роздольне", АДРЕСА_1, ідентифікаційний код 30943453,

про банкрутство

за участі представників сторін:

від кредиторів: ОСОБА_1 ОДПІ ГУ ДФС у Херсонській області - ОСОБА_2, довіреність № 169/7/21-15-12-05-09 від 16.06.2016;

Новокаховська ОДПІ ГУ ДФС у Херсонській області - ОСОБА_2, довіреність № 1788/10/21-02-10 від 11.05.2016;

від боржника: не прибув;

ліквідатор ОСОБА_3

в с т а н о в и в:

Провадження у справі знаходиться в ліквідаційній процедурі, яка здійснюється ліквідатором арбітражним керуючим ОСОБА_3.

Постановою від 08.12.2015 господарський суд визнав банкрутом СТОВ "Роздольне", відкрив щодо нього ліквідаційну процедуру строком на дванадцять місяців. Судові засідання для розгляду звіту ліквідатора призначалися на 07.06, 21.06 та 09.08.2016 року.

Ліквідатором у зв'язку із завершенням заходів з ліквідації банкрута подано до суду звіт та ліквідаційний баланс з клопотанням про їх затвердження та припинення провадження у справі. До звіту додано протокол засідання комітету кредиторів, яким схвалено звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута.

Відповідно до поданого ліквідатором арбітражним керуючим ОСОБА_3 звіту під час здійснення нею заходів з ліквідації банкрута активів не виявлено, у зв’язку з чим комітетом кредиторів погоджено звіт і ліквідаційний баланс.

Представник кредитора ОСОБА_1 об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Херсонській області у судовому засіданні підтримала подані клопотання, просила затвердити звіт ліквідатора і ліквідаційний баланс, ліквідувати юридичну особу банкрута та провадження у справі припинити у зв'язку з документальним підтвердженням відсутності майна, зареєстрованого за банкрутом та відсутністю будь-яких перспектив щодо виявлення активів.

Дослідивши звіт ліквідатора, заслухавши думку представника кредитора з приводу звіту про виконану ліквідатором роботу, розглянувши подані ліквідатором додатки до звіту та дослідивши матеріали справи, суд приходить до висновку, що звіт ліквідатора і ліквідаційний баланс банкрута підлягають затвердженню з наступних підстав.

Відповідно до ст. 46 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс.

Звіт ліквідатора має бути схвалений комітетом кредиторів, власником майна (органом, уповноваженим управляти майном) боржника (для державних підприємств або підприємств, у статутному капіталі яких частка державної власності перевищує 50 відсотків).

Як вбачається із звіту ліквідатора та доданих матеріалів (том 1 а.с. 197-250, том 2 а.с. 1-11) ліквідатором здійснено розшук майна банкрута, для цього було направлені запити та отримані відповіді від державних органів, що здійснюють державну реєстрацію об'єктів права власності та інших речових прав, зокрема, Головного управління статистики України, УДАЇ УМВС України в Херсонській області, Головного управління Держпраці у Херсонській області, Державної інспекції сільського господарства в Херсонській області, Державіаслужби України, Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, від яких отримано відомості про відсутність реєстрації відповідних прав.

У ході проведеної ліквідатором роботи встановлено, що майна, грошових коштів, майнових активів належних СТОВ "Роздольне" не виявлено.

Відповідно до наданого ліквідатором реєстру вимог кредиторів до нього включено вимоги лише ініціюючого кредитора - на суму 415 572, 99 грн., які у зв'язку з відсутністю майна залишились незадоволеними.

На засіданні комітету кредиторів 21.06.2016 були затверджені звіт ліквідатора і ліквідаційний баланс банкрута.

Відповідно до ст. 46 Закону про банкрутство господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки членів комітету кредиторів або окремих кредиторів виносить ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу. Згідно частини 2 зазначеної статті якщо за результатами ліквідаційної процедури після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута. Копія цієї ухвали надсилається органу, який здійснив державну реєстрацію юридичної особи - банкрута, та органам державної статистики для виключення юридичної особи з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, а також власнику майна та органам державної податкової служби за місцезнаходженням банкрута.

Відповідно до ч. 3 ст. 46 Закону про банкрутство, якщо ліквідатор не виявив майнових активів, що підлягають включенню до складу ліквідаційної маси, він зобов'язаний подати господарському суду ліквідаційний баланс, який засвідчує відсутність у банкрута майна.

Затвердження звіту ліквідатора в порядку, передбаченому ст. 46 Закону про банкрутство є підставою для припинення провадження у справі згідно п. 6 ч. 1 ст. 83 цього Закону.

Згідно ч. 5 ст. 45 Закону про банкрутство вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.

За таких обставин звіт ліквідатора і ліквідаційний баланс банкрута підлягають затвердженню, юридична особа - ліквідації і виключенню з Єдиного державного реєстру.

У зв'язку із затвердженням звіту і ліквідаційного балансу провадження у справі припиняється.

Відповідно до ч. 5 ст. 39 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" рішення суду про ліквідацію юридичної особи - банкрута направляється державному реєстратору за місцезнаходженням юридичної особи - банкрута для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи.

Згідно ст. 34 Закону про банкрутство ліквідатор зобов’язаний забезпечити оформлення та збереженість документів банкрута та згідно ст. 36 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" подати державному реєстратору довідку архіву про прийняття документів на зберігання.

Суд зазначає, що відповідно до ст. 4-5 ГПК України господарські суди здійснюють правосуддя шляхом прийняття обов'язкових до виконання на усій території України судових рішень - рішень, ухвал, постанов. Рішення і постанови приймаються іменем України.

Згідно до ч. 1 ст. 13 Закону України "Про судоустрій і статус суддів" встановлено додаткові вимоги до форми і змісту судових рішень, встановлено, що судове рішення, яким закінчується розгляд справи в суді, ухвалюється іменем України.

Суд, враховує, що ухвалою про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута закінчується розгляд справи в суді, отже застосовуються приписи ст. 13 Закону України "Про судоустрій і статус суддів".

Керуючись ч. 5 ст. 45, ст. 46, п. 6 ч. 1 ст. 83 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст. 86 ГПК України, суд, -

у х в а л и в:

1. Затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю "Роздольне", ідентифікаційний код 30943453, АДРЕСА_1.

2. Ліквідувати юридичну особу банкрута - Сільськогосподарське товариство з обмеженою відповідальністю "Роздольне", АДРЕСА_1, ідентифікаційний код 30943453, та виключити з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.

3. Вимоги усіх кредиторів визнати погашеними.

4. Провадження у справі припинити.

5. Зобов’язати ліквідатора виконати вимоги законодавства щодо збереженості документів банкрута, надавши відповідну довідку державному реєстратору.

6. Ухвалу надіслати: кредитору, ліквідатору, державному реєстратору, Головному управлінню статистики у Херсонській області, Головному територіальному управлінню юстиції у Херсонській області.

Повний текст виготовлено і підписано 10.08.2016 року

Суддя П.Д. Пригуза

Дата ухвалення рішення09.08.2016
Оприлюднено16.08.2016
Номер документу59621802
СудочинствоГосподарське
Сутьбанкрутство

Судовий реєстр по справі —923/1446/15

Ухвала від 09.08.2016

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пригуза П.Д.

Ухвала від 09.08.2016

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пригуза П.Д.

Ухвала від 07.06.2016

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пригуза П.Д.

Ухвала від 07.09.2015

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пригуза П.Д.

Ухвала від 21.06.2016

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пригуза П.Д.

Ухвала від 21.06.2016

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пригуза П.Д.

Постанова від 08.12.2015

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пригуза П.Д.

Ухвала від 19.11.2015

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пригуза П.Д.

Ухвала від 22.09.2015

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пригуза П.Д.

Ухвала від 25.08.2015

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пригуза П.Д.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні