ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА01601, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 У Х В А Л А про залишення позовної заяви без руху 25 серпня 2016 року м. Київ № 826/13087/16 Суддя Окружного адміністративного суду міста Києва – Шулежко В.П., розглянувши матеріали адміністративного позову товариства з обмеженою відповідальністю “ЗМ Україна” до Київської митниці ДФС про визнання протиправними та скасування рішень, В С Т А Н О В И В: З позовом до Окружного адміністративного суду міста Києва звернулось товариство з обмеженою відповідальністю “ЗМ Україна” до Київської митниці ДФС про визнання протиправними та скасування рішень №125130013/2016/110009/2 від 24.02.2016, №125130013/2016/110012/1 від 09.03.2016, №125130013/2016/110015/1 від 28.03.2016, №125130013/110016/1 від 28.03.2016, №125130013/2016/110028/1 від 19.05.2016 про коригування митної вартості. Статтею 107 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що суддя після одержання позовної заяви з`ясовує, чи відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтею 106 КАС України. Частина 3 ст. 106 Кодексу адміністративного судочинства України встановлює, що до позовної заяви додається також документ про сплату судового збору, крім випадків, коли його не належить сплачувати. Позивачем до позовної заяви додано платіжне доручення від 12.08.2016 №1806 про сплату судового збору в розмірі 1378,00 грн. за подання вказаного адміністративного позову, що свідчить про сплату судового збору за подання вказаного позову не в повному обсязі. Проте, предметом оскарження у даній адміністративній справі є рішення відповідача про коригування митної вартості товарів, якими позивачу скориговано митну вартість ввезених товарів на митну територію України. Відповідно до п.1 ч.2 ст.17 Кодексу адміністративного судочинства України юрисдикція адміністративних судів поширюється на публічно-правові спори фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності. Окремі рішення, прийняті суб'єктом владних повноважень, можуть породжувати підстави для змін майнового стану фізичної чи юридичної особи. Зокрема, реалізація таких рішень може призводити до зменшення або збільшення майна особи. Відповідно оскарження такого рішення спрямоване на захист порушеного права у публічно-правових відносинах з метою збереження належного особі майна. З огляду на викладене, адміністративними позовами майнового характеру є вимоги щодо протиправності рішень про накладення штрафних санкцій, рішень про визнання грошових зобов'язань платників податків, про зменшення суми бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, про стягнення адміністративно-господарських та інших штрафних санкцій, рішень про коригування митної вартості, постанов про застосування штрафних санкцій, стягнення виконавчого збору тощо. Таким чином, позивач звернувся до суду з позовними вимогами майнового характеру. Відповідно до ч.1 ст.3 Закону України “Про судовий збір”, судовий збір справляється за подання до суду позовної заяви та іншої заяви, передбаченої процесуальним законодавством. Згідно з п.п.1 п.3 ч.2 ст.4 Закону України “Про судовий збір”, ставка судового збору за подання до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру юридичною особою складає 1,5 відсотка ціни позову, але не менше 1 розміру мінімальної заробітної плати. Отже, враховуючи вищезазначене, позивачу необхідно надати документ про сплату судового збору у розмірі, встановленому законодавством за звернення до суду майновими вимогами. Відповідно до ч. 1 ст. 108 КАС України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтею 106 цього Кодексу, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків. Виявлені недоліки мають бути усунені шляхом надання до суду доказів сплати судового збору за позовні вимоги майнового характеру в порядку та розмірі визначених чинним законодавством України. Згідно з ч. 2 ст. 108 КАС України, якщо позивач усунув недоліки позовної заяви у строк, встановлений судом, вона вважається поданою у день первинного її подання до адміністративного суду. Керуючись статтями 106, 108, 160, 165 КАС України, суд, У Х В А Л И В: Позовну заяву товариства з обмеженою відповідальністю “ЗМ Україна” до Київської митниці ДФС про визнання протиправними та скасування рішень – залишити без руху. Встановити позивачу строк для усунення недоліків позовної заяви протягом п'яти днів з дня набрання законної сили даною ухвалою суду. Копію ухвали надіслати особі, що звернулася із позовною заявою. Ухвала може бути оскаржена до Київського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції шляхом подачі апеляційної скарги в 5-денний строк з дня отримання ухвали. Суддя В.П. Шулежко
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 25.08.2016 |
Оприлюднено | 09.09.2016 |
Номер документу | 61106250 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Шулежко В.П.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні