Ухвала
від 13.09.2016 по справі 815/1921/15
ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ

ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ

У Х В А Л А

13 вересня 2016 року м. Київ К/800/24205/16

Суддя Вищого адміністративного суду України Приходько І.В.,

перевіривши касаційну скаргу Державної податкової інспекції у Біляївському районі Головного управління ДФС в Одеській області

на постанову Одеського окружного адміністративного від 27.05.2015 р.

та ухвалу Одеського апеляційного адміністративного суду від 22.09.2015 р.

у справі № 815/1921/15

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Бєлтранс»

до Державної податкової інспекції у Біляївському районі Головного управління ДФС в Одеській області

про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення, -

В С Т А Н О В И В :

Державна податкова інспекції у Біляївському районі Головного управління ДФС в Одеській області, не погоджуючись з рішеннями судів попередніх інстанцій, направила поштою до Вищого адміністративного суду України касаційну скаргу.

Перевіривши відповідність вказаної касаційної скарги та доданих до неї документів вимогам ст. 213 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя-доповідач приходить до висновку, що вказана скарга підлягає залишенню без руху, виходячи з наступного.

Відповідно до ч. 5 ст. 213 Кодексу адміністративного судочинства України, до касаційної скарги додається, зокрема, документ про сплату судового збору.

Як вбачається з матеріалів касаційної скарги, скаржником до касаційної скарги не додано документ про сплату судового збору.

Державна податкова інспекції у Біляївському районі Головного управління ДФС в Одеській області звернулася до суду з заявою про відстрочення сплати судового збору.

Відповідно до пункту 2 Прикінцевих положень Закону України від 22.05.2015 р. року № 484-VІІІ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сплати судового збору» зобов'язано Кабінет Міністрів України забезпечити відповідне фінансування державних органів, які позбавляються пільг щодо сплати судового збору.

В зв'язку з чим, суддя-доповідач, розглянувши дану заяву, не вбачає підстав для її задоволення.

Крім того, відповідно до ч. 2 ст. 212 Кодексу адміністративного судочинства України, касаційна скарга на судові рішення подається протягом двадцяти днів після набрання законної сили судовим рішенням суду апеляційної інстанції, крім випадків, передбачених цим Кодексом, а в разі складення постанови в повному обсязі відповідно до ст. 160 цього Кодексу - з дня складення постанови в повному обсязі.

Частиною 5 ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що постанова або ухвала суду апеляційної чи касаційної інстанції за наслідками перегляду, постанова Верховного Суду України набирають законної сили з моменту проголошення, а якщо їх було прийнято за наслідками розгляду у письмовому провадженні, - через п'ять днів після направлення їх копій особам, які беруть участь у справі.

Скаржник звернувся до суду касаційної інстанції з клопотанням про поновлення строку на касаційне оскарження, яке обґрунтовує тим, що ухвалою Вищого адміністративного суду України від 15.10.2015 р. було повернуто касаційну скаргу скаржнику та тим, що рахунки відповідача арештовані.

Однак, податковий орган не надав доказів вчинення будь-яких дій, спрямованих на отримання достатнього для сплати судового збору фінансування з Державного бюджету України з моменту звернення до суду з касаційною скаргою вперше. В зв'язку з чим клопотання про поновлення пропущеного строку на касаційне оскарження не може бути визнано судом обґрунтованим.

Відповідно до ч. 4 ст. 214 Кодексу адміністративного судочинства України, касаційна скарга залишається без руху також у випадку, якщо вона подана після закінчення строків, встановлених ст. 212 цього Кодексу, і особа, яка її подала, не порушує питання про поновлення цього строку, або якщо підстави, вказані нею у заяві, визнані неповажними. При цьому, протягом тридцяти днів з моменту отримання ухвали про залишення касаційної скарги без руху особа має право звернутися до суду касаційної інстанції з заявою про поновлення строків або вказати інші підстави для поновлення строку.

Згідно з ч. 3 ст. 214 Кодексу адміністративного судочинства України, до касаційної скарги, яка не оформлена відповідно до вимог, встановлених ст. 213 цього Кодексу, застосовуються правила ст. 108 цього Кодексу.

Частиною 1 ст. 108 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених ст. 106 цього Кодексу, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків. Копія ухвали про залишення позовної заяви без руху невідкладно надсилається особі, що звернулася із позовною заявою.

Виходячи з наведеного та відповідно до приписів ч. 4 ст.214 Кодексу адміністративного судочинства України, касаційну скаргу слід залишити без руху, а скаржнику надати строк для усунення вказаних недоліків у строк протягом тридцяти днів з моменту отримання даної ухвали про залишення касаційної скарги без руху.

Керуючись ст.ст. 108, 210 - 214 Кодексу адміністративного судочинства України, -

У Х В А Л И В :

1. Відмовити Державній податковій інспекції у Біляївському районі Головного управління ДФС в Одеській області у задоволенні заяви про відстрочення сплати судового збору.

2. Касаційну скаргу Державної податкової інспекції у Біляївському районі Головного управління ДФС в Одеській області залишити без руху.

3. Встановити Державній податковій інспекції у Біляївському районі Головного управління ДФС в Одеській області строк для усунення недоліків касаційної скарги - протягом тридцяти днів з моменту отримання ухвали про залишення касаційної скарги без руху .

4. Ухвала оскарженню не підлягає.

Суддя Вищого адміністративного

суду України (підпис) І.В. Приходько

СудВищий адміністративний суд України
Дата ухвалення рішення13.09.2016
Оприлюднено16.09.2016
Номер документу61316283
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —815/1921/15

Ухвала від 30.01.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Приходько І.В.

Ухвала від 20.12.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Приходько І.В.

Ухвала від 09.11.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Приходько І.В.

Ухвала від 13.09.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Приходько І.В.

Ухвала від 19.11.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Олендер І.Я.

Ухвала від 15.10.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Олендер І.Я.

Ухвала від 22.09.2015

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Жук С.І.

Ухвала від 09.07.2015

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Жук С.І.

Ухвала від 09.07.2015

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Жук С.І.

Постанова від 02.06.2015

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Потоцька Н. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні