Рішення
від 21.11.2016 по справі 914/2703/16
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

79014, м. Львів, вул. Личаківська, 128

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

21.11.2016р. Справа№ 914/2703/16

За позовом: Комунального підприємства «Адміністративно - технічне управління», м. Львів,

до відповідача: Товариства з обмеженою відповідальністю «Еврідей Україна», м. Львів.

про: відшкодування витрат в сумі 6 054,00 грн.

Суддя М. Синчук

при секретарі Х.Карась

За участю представників:

позивача: ОСОБА_1 - довіреність від 12.08.16р. №24-10-64-86;

відповідача: ОСОБА_2 - довіреність від 25.04.16 р.

В судовому засіданні проводилась технічна фіксація судового процессу.

Представникам сторін роз'яснено права та обов'язки передбачені ст.ст. 20, 22 ГПК України. Заяв про відвід судді не подавалось.

На розгляд господарського суду Львівської області подано позов Комунального підприємства «Адміністративно-технічне управління» до Товариства з обмеженою відповідальністю «Еврідей Україна» про відшкодування витрат в сумі 6 054,00 грн пов'язаних з демонтажем спеціальних конструкцій зовнішньої реклами її транспортуванням та зберіганням.

Ухвалою суду від 21.10.2016 р. провадження у справі порушено, позовну заяву прийнято до розгляду, розгляд справи призначено на 31.10.2016 р. Рух справи відображено у попередніх ухвалах суду.

В судове засідання 21.11.2016 р. представник позивача з'явився, позовні вимоги підтримав в повному розмірі.

В судове засідання 21.11.2016 р. представник відповідача з'явився, щодо заявлених позовних вимог заперечив в повному обсязі з підстав наведених у поданому до суду 28.10.2016 р. через канцелярію суду відзиві на позовну заяву та відзиві на додаткові пояснення від 18.11.2016 р., просить суд в задоволенні позову відмовити повністю.

В судовому засіданні оголошено вступну та резолютивну частини рішення.

Вислухавши представників сторін, проаналізувавши матеріали справи, суд встановив наступне.

Комунальне підприємство «Адміністративно-технічне управління» (позивач у справі), відповідно до розділу І Статуту КП «Адміністративно-технічне управління» (далі Статут), організоване, засноване і здійснює свою діяльність на міській комунальній власності. Згідно п.2.2.4. Статуту комунального підприємства «Адміністративно-технічне управління» одним із напрямків його діяльності є «виконання функцій визначених окремими ухвалами міської ради, рішеннями виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, наказами та дорученнями департаменту містобудування».

Виконання наказів Департаменту економічної політики Львівської міської ради та рішень виконавчого комітету Львівської міської ради КП «Адміністративно-технічне управління» здійснює за кошти, отримані від надання у тимчасове користування розповсюджувачам реклами місць для розміщення реклами, що перебувають у комунальній власності, тобто за кошти від використання третіми особами комунальної власності. Зазначені кошти є коштами територіальної громади і коштами міського бюджету. Некомпенсовані витрати КП «Адміністративно-технічне управління» зумовлюють, відповідно, недоїмку відрахувань до міського бюджету, оскільки, відповідно до п. 2.1.3. Статуту, за рахунок них здійснюється поповнення міського бюджету.

Згідно Правил розміщення зовнішньої реклами у м. Львові, затверджених рішенням виконавчого комітету Львівської міської ради №569 від 21.05.2010р., робочий орган з регулювання діяльності з розміщення зовнішньої реклами - орган, уповноважений Львівською міською радою виконувати покладені на нього функції, передбачені Правилами розміщення зовнішньої реклами у м. Львові, Типовими правилами розміщення зовнішньої реклами, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2003р. № 2067.

У межах своєї компетенції Робочий орган забезпечує контроль за виконанням вимог Закону України «Про рекламу», Типових Правил розміщення зовнішньої реклами, Правил розміщення зовнішньої реклами у м. Львові усіма особами незалежно від форм власності та відомчої належності. Робочий орган уповноважений у сфері реклами звертатися до юридичних і фізичних осіб з вимогами про усунення виявлених порушень у визначений у вимогах термін.

Позивач звернувся із позовною заявою до суду, оскільки Відповідач - Товариство з обмеженою відповідальністю «Еврідей Україна» самовільно, без отримання дозволу на розміщення реклами, встановив спеціальні конструкції зовнішньої реклами, на фасаді будинку, за адресою: м.Львів, вул. Дорошенка, 8, чим порушила вимоги ч.1 ст.16 Закону України «Про рекламу».

У зв'язку з виявленим порушенням Товариством з обмеженою відповідальністю «Еврідей Україна» було скеровано вимогу Департаменту економічної політики Львівської міської ради № 23/Р-3-1874 від 06.05.2016р., якою було запропоновано Відповідачу добровільно усунути допущенні порушення в термін до 11.05.2016 р., у зазначеній вимозі також містилось попередження про те, що у разі невиконання вимоги, рекламоносії будуть демонтовані примусово. Проте, відповідач вимогу департаменту економічної політики Львівської міської ради про демонтаж не виконала. (а.с. 14)

Згідно п.8.1.1. Правил розміщення зовнішньої реклами у м. Львові, демонтажу підлягають самовільно встановлені рекламоносії, власник яких не виконав вимогу про демонтаж, відтак Департамент економічної політики Львівської міської ради видав наказ №41Д від 14.06.2016р. «Про демонтаж самовільно встановлених конструкцій зовнішньої реклами», яким доручив КП «Адміністративно-технічне управління» демонтувати самовільно встановленні рекламні конструкції відповідача - Товариством з обмеженою відповідальністю «Еврідей Україна». (а.с. 17)

Постановою Галицького районного суду м. Львова від 06.06.2016 р. у справі №461/2889/16-а за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Еврідей Україна» до Департаменту економічної політики Львівської міської ради, Комунального підприємства «Адміністративно-технічне управління» Львівської міської ради про визнання дій протиправними, судом встановлено, що строк дії дозволу № 1-13-03-047 ТОВ «Еврідей України» на розміщення зовнішньої реклами на буд. № 8 по вул. Дорошенка у м. Львові закінчився 31.12.2015 року, оскільки саме ця дата зазначена у примірнику дозволу, який наданий суду відповідачем, оглянутий його оригінал. Крім того, така дата закінчення строку дії дозволу зазначено у листі ДЕП ЛМР від 15.01.2015 року № 23-87, яким ТОВ повідомлене про задоволення їх заяви від 23.12.2014 року про продовження дії дозволу. Після цього строк дії дозволу був продовжений до 01.04.2016 року . Дії ДЕП ЛМР щодо продовження дії дозволу на розміщення зовнішньої реклами № 1-13-03-047 ТОВ «Еврідей Україна» з 31.12.2015 року до 01.04.2016 року визнано правомірними та такими, що не порушують права позивача. А підстави для визнання протиправними дій відповідачів щодо демонтажу, в тому числі примусового, рекламної конструкції на буд. 8 по вул. Дорошенка у м. Львові відсутні.

Ухвалою Львівського апеляційного адміністративного суду від 12.09.2016 р. постанову Галицького районного суду м. Львова від 06.06.2016 р. у справі №461/2889/16-а залишено без змін.

17.06.2016 р. на підставі наказу Департаменту економічної політики № 41Д від 14.06.2016р., зазначені конструкції були демонтовані Позивачем із залученням підрядних організацій, що підтверджується Актом проведення демонтажу спеціальних конструкцій від 17.06.2016р. (а.с. 18)

Демонтаж даних рекламних конструкцій проводив підрядник ФОП ОСОБА_3 згідно Договору про надання послуг від 21.03.2016р., вартість його робіт по демонтажу конструкцій Товариства з обмеженою відповідальністю «Еврідей Україна» склала 2 100,00 грн. (рахунок №29/Р від 16.06 2016р., Додаток №1 до Договору про надання послуг від 21.03.2016р. та Акт здавання-приймання виконаних робіт від 17.06. 2016р.). (а.с. 20-23)

Транспортування рекламних конструкцій проводив підрядник ФОП ОСОБА_3 згідно Договору про надання послуг від 18.03.2016р., вартість його робіт по транспортуванні демонтованих конструкцій Товариства з обмеженою відповідальністю «Еврідей Україна» склала 990,00 грн. (рахунок-фактура №25/А від 17.06. 2016р. та Акт виконаних робіт від 17.06.2016р.). (а.с. 24-27)

Вартість зберігання демонтованих конструкцій з 17.06.2016р. по

10.10.2016р. становила: 115 днів х 17,00 грн. х 1 конструкції = 1 955,00 грн.

Загальна вартість витрат, понесених КП «Адміністративно-технічне

управління» станом на 10.10.2016 склала 6 054,00 грн з ПДВ, а саме:

- Демонтаж рекламної конструкції - 2 100,00 грн;

- Транспортна послуга (використання спецтехніки (автовишка) для демонтажу рекламної конструкції, 1 год - 330 грн) - 990,00 грн (3 год);

- Зберігання конструкцій на складі - 1 955,00 грн.

Позивач надав суду докази фактично понесених витрат пов'язаних з демонтажем спеціальних конструкцій зовнішньої реклами її транспортуванням та зберіганням у заявленому розмірі, що підтверджується долученими до матеріалів справи банківськими виписками з рахунку позивача.

З метою досудового врегулювання спору 30.08.2016 за № 2410-10-7146 Товариства з обмеженою відповідальністю «Еврідей Україна» скеровано претензію про повернення витрат, понесених КП «Адміністративно-технічне управління» у зв'язку з демонтажем, транспортуванням та зберіганням конструкцій, однак станом на 30.08.2016 відповідач не скористався і цією можливістю. (а.с. 30)

09.09.2016 р. відповідачем скеровано на адресу позивача лист-відповідь на претензію від 30.08.2016 р. №2410-10-7146 та вказано, що відповідач вважає вимоги позивача в сумі 5 238,00 грн необґрунтованою та незаконною.

При винесенні рішення суд виходив з наступного.

У відповідності до вимог ст. 16 Закону України «Про рекламу» розміщення зовнішньої реклами у населених пунктах проводиться на підставі дозволів, що надаються виконавчими органами сільських, селищних, міських рад, та у порядку, встановленому цими органами на підставі Типових правил, що затверджені Кабінетом Міністрів України.

Згідно п. 24 Типових правил розміщення зовнішньої реклами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2003р. за № 2067 (надалі Типові правила) виданий у встановленому порядку дозвіл є підставою для розміщення зовнішньої реклами та виконання робіт, пов'язаних з розташуванням рекламного засобу.

Відповідно до п. 4.2.10 Правил розміщення зовнішньої реклами у м. Львові, затверджених рішенням виконавчого комітету Львівської міської ради № 569 від 21.05.2010р., підставою для розміщення конструкцій зовнішньої реклами є у встановленому порядку виданий дозвіл.

Пунктом 2.1 «Правил розміщення реклами у м. Львові», затверджених рішенням Львівської міської ради № 569 від 21.05.2010 р. передбачено, що самовільно встановлений рекламний засіб - рекламний засіб, розміщений без виданого у встановленому порядку дозволу або не демонтований власником після прийняття робочим органом рішення про відмову у продовженні дозволу або виконавчим комітетом рішення про його скасування у встановлений термін.

Відповідно до п. 1.1. рішення Львівської міської ради від 17.05.2013 р. № 332 примусовий демонтаж конструкції - це засіб для примусового усунення виявленого порушення вимог законодавства про рекламу (самовільного встановлення рекламного засобу), не усунутого суб'єктом господарювання у добровільному порядку.

Як встановлено судом, відповідачу - Товариству з обмеженою відповідальністю «Еврідей Україна» було скеровано вимогу Департаменту економічної політики Львівської міської ради № 23/Р-3-1874 від 06.05.2016р., якою було запропоновано Відповідачу добровільно усунути допущенні порушення в термін до 11.05.2016 р., у зазначеній вимозі також містилось попередження про те, що у разі невиконання вимоги, рекламоносії будуть демонтовані примусово. Проте, відповідач вимогу департаменту економічної політики Львівської міської ради про демонтаж не виконала.

Відповідно до 8.5. Правил розміщення реклами у м. Львові» «Компенсації коштів, витрачених комунальним підприємством «Адміністративно-технічне управління» на примусовий демонтаж рекламного засобу, покладається на власника (користувача) демонтованого рекламного засобу."

Аналогічна норма закріплена і п.13.4. Правил благоустрою м. Львова, затверджених Ухвалою сесії Львівської міської ради №376 від 21.04.2011 року: «витрати з проведення демонтажу самовільно встановлених рекламних конструкцій, вивісок, їх транспортування та зберігання відшкодовують їх власники:

п.13.4.1.3а демонтаж та транспортування спеціальної конструкції - у розмірі фактичних витрат;

п. 13.4.2.3а зберігання спеціальної конструкції - у розмірі одного неоподатковуваного мінімуму доходів громадян за кожну добу зберігання».

Згідно п.8.3. «Правил розміщення реклами у м. Львові» «Примусовий демонтаж рекламних засобів проводиться власними силами оператора або на його замовлення - підрядною організацією».

Демонтаж даних рекламних конструкцій проводив підрядник ФОП ОСОБА_3 згідно Договору про надання послуг від 21.03.2016р., вартість його робіт по демонтажу конструкцій Товариства з обмеженою відповідальністю «Еврідей Україна» склала 2 100,00 грн. (рахунок №29/Р від 16.06 2016р., Додаток №1 до Договору про надання послуг від 21.03.2016р. та Акт здавання-приймання виконаних робіт від 17.06. 2016р.). (а.с. 20-23)

Транспортування рекламних конструкцій проводив підрядник ФОП ОСОБА_3 згідно Договору про надання послуг від 18.03.2016р., вартість його робіт по транспортуванні демонтованих конструкцій Товариства з обмеженою відповідальністю «Еврідей Україна» склала 990,00 грн. (рахунок-фактура №25/А від 17.06. 2016р. та Акт виконаних робіт від 17.06.2016р.). (а.с. 24-27)

Згідно п. 13.4.2. Правил благоустрою м. Львова, затверджених ухвалою сесії Львівської міської ради №376 від 21.04.20144 року передбачено, що за зберігання спеціальної конструкції витрати відшкодовуються у розмірі одного неоподаткованого мінімуму доходів громадян за кожну добу зберігання (17 грн за 1 день за 1 конструкцію).

Вартість зберігання демонтованих конструкцій з 17.06.2016р. по

10.10.2016р. становила: 115 днів х 17,00 грн. х 1 конструкції = 1 955,00 грн.

Загальна вартість витрат, понесених КП «Адміністративно-технічне

управління» станом на 10.10.2016 склала 6 054,00 грн з ПДВ, а саме:

- Демонтаж рекламної конструкції - 2 100,00 грн;

- Транспортна послуга (використання спецтехніки (автовишка) для демонтажу рекламної конструкції, 1 год - 330 грн) - 990,00 грн (3 год);

- Зберігання конструкцій на складі - 1 955,00 грн.

З метою досудового врегулювання спору 30.08.2016 за № 2410-10-7146 Товариства з обмеженою відповідальністю «Еврідей Україна» скеровано претензію про повернення витрат, понесених КП «Адміністративно-технічне управління» у зв'язку з демонтажем, транспортуванням та зберіганням конструкцій, однак станом на 30.08.2016 відповідач не скористався і цією можливістю. (а.с. 30)

Таким чином, вимоги позивача про стягнення з відповідача на користь позивача 6 054,00 грн витрат, пов'язаних з проведенням демонтажу спеціальних конструкцій зовнішньої реклами, їх транспортуванням та зберіганням є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.

В порядку ст. 43 ГПК України судочинство у господарських судах здійснюється на засадах змагальності. Сторони та інші особи, які беруть участь у справі, обґрунтовують свої вимоги і заперечення поданими суду доказами.

В порядку ст. 33 ГПК України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог та заперечень.

Відповідно до абзацу 2 ст. 34 ГПК України обставини справи, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватись іншими засобами доказування.

Відповідно до ст. 49 ГПК України судовий збір слід покласти на відповідача.

Враховуючи наведене, керуючись ст. ст. 33, 34, 43, 49, 82, 83, 84, 85 Господарського процесуального кодексу України, суд

В И Р І Ш И В :

1. Позов задовольнити повністю.

2. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Еврідей Україна» (адреса: 79015, м. Львів, вул. Героїв УПА, 73, корпус 4, ідентифікаційний код 37206237 ) на користь Комунального підприємства «Адміністративно-технічне управління» (адреса: 79012, м. Львів, вул. Сахарова, 42; ідентифікаційний код 13804591 ) 6 054,00 грн заборгованості, 1 378,00 грн судового збору.

3. Наказ видати відповідно до ст. 116 ГПК України.

Рішення набирає законної сили відповідно до статті 85 Господарського процесуального кодексу України, може бути оскаржене до Львівського апеляційного господарського суду в порядку і строки, передбачені ст. ст. 91- 93 Господарського процесуального кодексу України.

Повний текст рішення виготовлено та підписано 25.11.2016 р.

Суддя Синчук М.М.

СудГосподарський суд Львівської області
Дата ухвалення рішення21.11.2016
Оприлюднено01.12.2016
Номер документу62977493
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —914/2703/16

Рішення від 18.03.2019

Господарське

Господарський суд Львівської області

Мазовіта А.Б.

Ухвала від 04.03.2019

Господарське

Господарський суд Львівської області

Мазовіта А.Б.

Ухвала від 14.02.2019

Господарське

Господарський суд Львівської області

Мазовіта А.Б.

Ухвала від 30.08.2017

Господарське

Господарський суд Львівської області

Мазовіта А.Б.

Ухвала від 21.08.2017

Господарське

Господарський суд Львівської області

Мазовіта А.Б.

Ухвала від 09.08.2017

Господарське

Господарський суд Львівської області

Мазовіта А.Б.

Ухвала від 12.06.2017

Господарське

Господарський суд Львівської області

Мазовіта А.Б.

Постанова від 16.05.2017

Господарське

Вищий господарський суд України

Вовк І.В.

Ухвала від 24.04.2017

Господарське

Вищий господарський суд України

Вовк І.В.

Постанова від 22.02.2017

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Бойко С.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні