Справа № 815/4657/16
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
12 грудня 2016 року м.Одеса
У залі судових засідань №29
Одеський окружний адміністративний суд у складі:
Судді Харченко Ю.В.
При секретарі Рудченко О.І.
Розглянувши в порядку письмового провадження справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю В«ПРІОР-ВЛВ» до ОСОБА_1 об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Львівській області про визнання протиправною відмови у прийнятті податкової декларації з податку на додану вартість з додатками за звітний (податковий) період липень 2016р., а податкову декларацію з податку на додану вартість з додатками за звітний (податковий) період липень 2016р.вважати такою, що подана ТОВ В«ПРІОР-ВЛВ» у день її фактичного отримання ОСОБА_1 ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області, а саме 25.08.2016р.,-
ВСТАНОВИВ:
Товариство з обмеженою відповідальністю В«ПРІОР-ВЛВ» звернулось до Одеського окружного адміністративного суду з позовом, у якому, з урахуванням уточнень (від 21.10.2016р. вхід.№27742/16), просить суд визнати протиправною відмову ОСОБА_1 об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Львівській області у прийнятті податкової декларації з податку на додану вартість з додатками за звітний (податковий) період липень 2016р., а податкову декларацію з податку на додану вартість з додатками за звітний (податковий) період липень 2016р. вважати такою, що прийнята у день її фактичного отримання ОСОБА_1 ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області, а саме 25.08.2016р.
В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на те, що податковий орган позбавлений права відмовляти платнику податків у прийнятті податкової звітності з підстав не передбачених Податковим кодексом України, тоді як у ОСОБА_1 ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області від 25.08.2016р. №10068/1304-08 щодо відмови у прийнятті податкової декларації з податку на додану вартість з додатками за звітний (податковий) період липень 2016р., органом доходів і зборів не вказано конкретної причини відмови у прийнятті податкової звітності, а лише процитовано п.п.48.3, 48.4 ст.48 Податкового кодексу України. Також, на думку позивача, ОСОБА_1 ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області, як на підставу відмови у прийнятті податкової звітності, безпідставно здійснено посилання на службову записку ОУ ДПІ у Малиновському районі м.Одеси ГУ ДФС в Одеській області від 11.04.2016р. №193/11/15.52.21.06.
Відповідач - ОСОБА_1 об'єднана державна податкова інспекція Головного управління Державної фіскальної служби у Львівській області з позовними вимогами не погоджується, та вважає їх необґрунтованими з підстав, викладених у письмових запереченнях на адміністративний позов (вхід.№ЕП/2688/16 від 03.10.2016р.) зазначаючи, що граничний строк подання податкової декларації з податку на додану вартість з додатками за звітний (податковий) період липень 2016р. - 20.08.2016р., тоді як означену податкову звітність Товариством з обмеженою відповідальністю В«ПРІОР-ВЛВ» на адресу органу доходів і зборів надіслано поштою лише 18.08.2016р., що призвело до порушення приписів п.49.5 ст.49 Податкового кодексу України.
Відповідно до ч.6 ст.128 КАС України якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.
Таким чином, з урахуванням того, що представник відповідача - ОСОБА_1 об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Львівській області до суду не з»явився, про дату, час та місце судового засідання повідомлявся належним чином та своєчасно, а також зважаючи на відсутність потреби у витребуванні додаткових доказів, виклику у судове засідання свідка, експерта, судом ухвалено рішення щодо розгляду даної адміністративної справи в порядку письмового провадження, відповідно до ч.6 ст.128 КАС України.
Дослідивши наявні у матеріалах справи письмові докази в сукупності, та системно проаналізувавши приписи чинного податкового законодавства, суд встановив наступне.
Як встановлено судом, та вбачається з наявних у матеріалах справи документів, 18.08.2016р. Товариством з обмеженою відповідальністю В«ПРІОР-ВЛВ» , засобами поштового зв'язку, на адресу ОСОБА_1 об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Львівській області надіслано податкову звітність з податку на додану вартість за звітний (податковий) період липень 2016р., а саме: податкову декларацію з ПДВ за липень 2016р., додаток 2 до податкової декларації з ПДВ за липень 2016р., додаток 5 до податкової декларації з ПДВ за липень 2016р.
Судом встановлено, що означена податкова звітність Товариства з обмеженою відповідальністю В«ПРІОР-ВЛВ» з податку на додану вартість за липень 2016р. ОСОБА_1 ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області отримано, зокрема, 25.08.2016р., про що свідчить наявна у матеріалах справи копія рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення.
З матеріалів справи також вбачається, що за результатами розгляду податкової звітності Товариства з обмеженою відповідальністю В«ПРІОР-ВЛВ» з податку на додану вартість за липень 2016р. ОСОБА_1 об'єднаною державною податковою інспекцією Головного управління Державної фіскальної служби у Львівській області на адресу ТОВ В«ПРІОР-ВЛВ» надіслано Повідомлення «Про відмову у прийнятті податкової декларації» №10068/1304-08 від 25.08.2016р., за підписом начальника органу доходів і зборів ОСОБА_2, яким відмовлено у прийнятті податкової декларації ТОВ В«ПРІОР-ВЛВ» з ПДВ за липень 2016р., оскільки відповідно до службової записки ОУ ДПІ у Малиновському районі м.Одеси ГУ ДФС в Одеській області від 11.04.2016р. №193/11/15.52.21.06 в ході проведення заходів, та візуальному обстеженні податкової адреси, а саме: м.Одеса, вул.Генерала Цвєтаєва,3/5, Товариство з обмеженою відповідальністю В«ПРІОР-ВЛВ» на момент відвідування не встановлено.
Не погодившись з відмовою ОСОБА_1 об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Львівській області у прийнятті податкової декларації, викладеної в Повідомленні №10068/1304-08 від 25.08.2016р., позивач - Товариство з обмеженою відповідальністю В«ПРІОР-ВЛВ» звернулось до Одеського окружного адміністративного суду з даною позовною заявою.
Так, на думку суду, позовні вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю В«ПРІОР-ВЛВ» про визнання протиправною відмови ОСОБА_1 об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Львівській області у прийнятті податкової декларації з податку на додану вартість з додатками за звітний (податковий) період липень 2016р., а податкову декларацію з податку на додану вартість з додатками за звітний (податковий) період липень 2016р. такою, що прийнята у день її фактичного отримання ОСОБА_1 ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області, а саме 25.08.2016р., є обґрунтованими, правомірними, та такими, що підлягають задоволенню, з урахуванням наступного.
Відповідно до ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
В силу п.1 ч.3 ст.2 Кодексу адміністративного судочинства України, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано, обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії), безсторонньо (неупереджено), добросовісно, розсудливо, з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації, пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія), з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення, своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Зокрема, як встановлено судом та вбачається з наявних у матеріалах справи документів, у зв'язку зі зміною ТОВ «ПРІОР-ВЛ» свого місцезнаходження з міста Одеса, Малиновський район, вул.Генерала Цвєтаєва,3/5 на місто Львів, Галицький район, вул.Устияновича,8А/1, 29.12.2015року проведено державну реєстрацію змін до установчих документів Товариства, про що до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань внесено відповідний запис.
Згідно відомостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань у період з 01.01.2016року по 29.03.2016року місцезнаходженням ТОВ «ПРІОР-ВЛ» було: 79000, Львівська область, місто Львів, вулиця Устияновича, будинок 8А/1, у зв'язку з чим починаючи з січня 2016року ТОВ «ПРІОР-ВЛ» перебувало на обліку як основний платник у ОСОБА_1 ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області.
Також, судом встановлено, що відповідно до відомостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 29.03.2016року ТОВ «ПРІОР-ВЛ» змінило своє місцезнаходження з міста Львів, Галицький район, вул.Устияновича,8А/1 на місто Одеса, Малиновський район, вул.Генерала Цвєтаєва,3/5, внаслідок чого з початку травня 2016року ТОВ «ПРІОР-ВЛ» перебуває на обліку в ДПІ у Малиновському районі м.Одеси ГУ ДФС в Одеській області (основне місце обліку) у зв'язку зі зміною місцезнаходження пов'язаною із зміною адміністративного району. При цьому, до закінчення 2016року ТОВ «ПРІОР-ВЛ» обліковується в ОСОБА_1 ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області (неосновне місце обліку).
Відповідно до пп.16.1.3 п.16.1 ст.16 Податкового кодексу України платник податків зобов'язаний подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов'язані з обчисленням і сплатою податків та зборів.
Згідно з п.49.1 ст.49 Податкового кодексу України податкова декларація подається за звітний період в установлені цим Кодексом строки контролюючому органу, в якому перебуває на обліку платник податків.
Відповідно до п.49.2 ст.49 Податкового кодексу України платник податків зобов'язаний за кожний встановлений цим Кодексом звітний період подавати податкові декларації щодо кожного окремого податку, платником якого він є, відповідно до цього Кодексу незалежно від того, чи провадив такий платник податку господарську діяльність у звітному періоді.
Пунктом 46.1 статті 46 Податкового кодексу України визначено, що податкова декларація, розрахунок - документ, що подається платником податків контролюючому органу у строки, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата податкового зобов'язання, чи документ, що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків-фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку. Додатки до податкової декларації є її невід'ємною частиною.
Пунктами 49.1 та 49.3 статті 49 Податкового кодексу України визначено, що податкова декларація подається за звітний період в установлені цим Кодексом строки контролюючому органу, в якому перебуває на обліку платник податків. Податкова декларація подається за вибором платника податків, якщо інше не передбачено цим Кодексом, в один із таких способів: особисто платником податків або уповноваженою на це особою; надсилається поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення; засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством.
Положеннями пункту 49.8 статті 49 Податкового кодексу України встановлено, що прийняття податкової декларації є обов'язком контролюючого органу. Під час прийняття податкової декларації уповноважена посадова особа контролюючого органу, в якому перебуває на обліку платник податків, зобов'язана перевірити наявність та достовірність заповнення всіх обов'язкових реквізитів, передбачених пунктами 48.3 та 48.4 статті 48 цього Кодексу. Інші показники, зазначені в податковій декларації платника податків, до її прийняття перевірці не підлягають.
Імперативний характер наведеної норми означає, що податковий орган не має права не прийняти фактично отриману податкову декларацію, подану платником податків в один із способів, передбачених п.49.3 ст.49 Податкового кодексу України (особисто або через представника, поштою чи засобами електронного зв'язку).
Згідно з п.п.48.1, 48.3, 48.4, 48.7 ст.48 Податкового кодексу України податкова декларація складається за формою, затвердженою в порядку, визначеному положеннями пункту 46.5 статті 46 цього Кодексу та чинному на час її подання. Форма податкової декларації повинна містити необхідні обов'язкові реквізити і відповідати нормам та змісту відповідних податку та збору. Податкова декларація повинна містити такі обов'язкові реквізити: тип документа (звітний, уточнюючий, звітний новий); звітний (податковий) період, за який подається податкова декларація; звітний (податковий) період, що уточнюється (для уточнюючого розрахунку); повне найменування (прізвище, ім'я, по батькові) платника податків згідно з реєстраційними документами; код платника податків згідно з Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України або податковий номер; реєстраційний номер облікової картки платника податків; місцезнаходження (місце проживання) платника податків; найменування контролюючого органу, до якого подається звітність; дата подання звіту (або дата заповнення - залежно від форми); ініціали, прізвища та реєстраційні номери облікових карток або інші відомості, визначені в абзаці сьомому цього пункту, посадових осіб платника податків; підписи платника податку - фізичної особи та/або посадових осіб платника податку, визначених цим Кодексом, засвідчені печаткою платника податку (за наявності).
В окремих випадках, коли це відповідає сутності податку або збору та є необхідним для його адміністрування, форма податкової декларації додатково може містити такі обов'язкові реквізити: відмітка про звітування за спеціальним режимом; код виду економічної діяльності (КВЕД); код органу місцевого самоврядування за КОПТУУ; індивідуальний податковий номер та номер свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість згідно з даними реєстру платників податку на додану вартість за звітний (податковий) період.
Податкова звітність, складена з порушенням норм цієї статті, не вважається податковою декларацією.
Як передбачено абзацом 1 пункту 49.9 статті 49 Податкового кодексу України за умови дотримання платником податків вимог цієї статті посадова особа контролюючого органу, в якому перебуває на обліку платник податків, зобов'язана зареєструвати податкову декларацію платника датою її фактичного отримання контролюючим органом.
Підпунктом 49.11.1 п.49.11 ст.49 Податкового кодексу України передбачено, що у разі отримання податкової декларації, надісланої платником податків до контролюючого органу поштою або засобами електронного зв'язку, заповненої з порушенням вимог п.п.48.3 та 48.4 ст.48 цього Кодексу, такий контролюючий орган зобов'язаний надати цьому платнику податків письмове повідомлення про відмову у прийнятті його податкової декларації із зазначенням причин такої відмови протягом п'яти робочих днів з дня її отримання.
Податкова декларація, надіслана платником податків або його представником поштою або засобами електронного зв'язку, вважається неподаною за умови її заповнення з порушенням норм п.п.48.3 і 48.4 ст.48 цього Кодексу та надсилання контролюючим органом платнику податків письмової відмови у прийнятті його податкової декларації (п.49.15 ст.49 Податкового кодексу України).
Відповідно до п. 48.7 ст. 48 Податкового кодексу України податкова звітність, складена з порушенням норм цієї статті, не вважається податковою декларацією, крім випадків, встановлених п.46.4 статті 46 цього Кодексу.
Як встановлено п.49.10 ст.49 Податкового кодексу України відмова посадової особи органу державної податкової служби прийняти податкову декларацію з будь-яких причин, не визначених цією статтею, у тому числі висунення будь-яких не визначених цією статтею передумов щодо такого прийняття (включаючи зміну показників такої податкової декларації, зменшення або скасування від'ємного значення об'єктів оподаткування, сум бюджетних відшкодувань, незаконного збільшення податкових зобов'язань тощо), забороняється.
Отже, з системного аналізу вище окреслених законодавчих приписів вбачається, що прийняття податкової декларації є обов'язком контролюючого органу. Водночас, податкова звітність, отримана контролюючим органом від платника податків, що заповнена ним всупереч правилам, зазначеним у затвердженому порядку її заповнення, може бути не визнана таким контролюючим органом як податкова декларація, якщо в ній не зазначено обов'язкових реквізитів, про що платника податків письмово повідомляють про відмову у прийнятті його податкової декларації із зазначенням причин такої відмови.
Зокрема, судом встановлено, що підставою для відмови ОСОБА_1 об'єднаною державною податковою інспекцією Головного управління Державної фіскальної служби у Львівській області у прийнятті податкової декларації ТОВ В«ПРІОР-ВЛВ» з ПДВ за липень 2016р. слугувала службова записка ОУ ДПІ у Малиновському районі м.Одеси ГУ ДФС в Одеській області від 11.04.2016р. №193/11/15.52.21.06, у якій зазначено, що в ході проведення заходів, та візуальному обстеженні податкової адреси, а саме: м.Одеса, вул.Генерала Цвєтаєва,3/5, Товариство з обмеженою відповідальністю В«ПРІОР-ВЛВ» на момент відвідування не встановлено.
Згідно з приписами пункту 45.2 статті 45 Податкового кодексу України податковою адресою юридичної особи (відокремленого підрозділу юридичної особи) є місцезнаходження такої юридичної особи, відомості про що містяться у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців.
Відповідно до частини 1 статті 18 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців» якщо відомості, які підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, були внесені до нього, то такі відомості вважаються достовірними і можуть бути використані в спорі з третьою особою, доки до них не внесено відповідних змін.
Так, із даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців вбачається, що ТОВ "ПРІОР-ВЛ" має підтверджений статус юридичної особи, адреса реєстрації: 65007, місто Одеса, Малиновський район, вулиця Генерала Цвєтаєва, будинок 3/5, при цьому, будь-яка інформація щодо відсутності юридичної особи за місцезнаходженням у матеріалах справи відсутня.
Крім того, контролюючим органом до матеріалів справи не надано належних доказів на підтвердження отримання від органів Державної реєстраційної служби України інформації щодо відсутності ТОВ "ПРІОР-ВЛ" за місцезнаходженням, а також доказів перевірки місцезнаходження Товариства позивача із відповідним виїздом за адресою: 65007, місто Одеса, Малиновський район, вулиця Генерала Цвєтаєва, будинок 3/5.
Згідно з п. 49.13 ст. 49 Податкового кодексу України у разі якщо в установленому законодавством порядку буде встановлено факт неправомірної відмови контролюючим органом (посадовою особою) у прийнятті податкової декларації, остання вважається прийнятою у день її фактичного отримання контролюючим органом.
Відповідно до п. 49.8 ст.49 Податкового кодексу України прийняття податкової декларації є обов'язком контролюючого органу. Під час прийняття податкової декларації уповноважена посадова особа контролюючого органу, в якому перебуває на обліку платник податків, зобов'язана перевірити наявність та достовірність заповнення всіх обов'язкових реквізитів, передбачених п.п. 48.3 та 48.4 ст. 48 цього Кодексу. Інші показники, зазначені в податковій декларації платника податків, до її прийняття перевірці не підлягають.
Таким чином, з урахуванням вищевикладеного, суд дійшов висновку, що відповідачем - ОСОБА_1 об'єднаною державною податковою інспекцією Головного управління Державної фіскальної служби у Львівській області не доведено правомірність невизнання податкової декларації Товариства з обмеженою відповідальністю В«ПРІОР-ВЛВ» з податку на додану вартість за липень 2016року з відповідними додатками до неї, оскільки позивачем, відповідно до п.48.3 ст.48 Податкового кодексу України, у поданій до контролюючого органу податковій декларації зазначено усі обов'язкові реквізити, серед яких і місцезнаходження Товариства, котрі, в силу положень ст.18 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців", є достовірними для прийняття такої податкової звітності.
При цьому, судом відхиляються, та не приймаються до уваги твердження відповідача - ОСОБА_1 об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Львівській області щодо того, що ТОВ В«ПРІОР-ВЛВ» податкову звітність з податку на додану вартість за липень 2016р. на адресу органу доходів і зборів надіслано з порушенням строків встановлених п.49.5 ст.49 Податкового кодексу України, оскільки як встановлено судом, та зазначено у Повідомленні «Про відмову у прийнятті податкової декларації» №10068/1304-08 від 25.08.2016р,. підставою для відмови Товариству позивача у прийнятті податкової звітності послугувала, зокрема, службова записка ОУ ДПІ у Малиновському районі м.Одеси ГУ ДФС в Одеській області від 11.04.2016р. №193/11/15.52.21.06, у якій зазначено, що в ході проведення заходів, та візуальному обстеженні податкової адреси, а саме: м.Одеса, вул.Генерала Цвєтаєва,3/5, Товариство з обмеженою відповідальністю В«ПРІОР-ВЛВ» на момент відвідування не встановлено.
Вищевикладене спростовує твердження відповідача, наведені у письмових запереченнях на адміністративний позов
Частиною 1 статті 11 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюється на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості, а частиною 1 статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України зазначено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.
Згідно з ч.1 ст.69 та ч.ч.1,4 ст.70 КАС України, доказами в адміністративному судочинстві є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Належними є докази, які містять інформацію щодо предмета доказування. Обставини, які за законом повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися ніякими іншими засобами доказування, крім випадків, коли щодо таких обставин не виникає спору.
Відповідно до ч.ч.1,3 ст.86 КАС України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності.
Згідно зі ст.159 Кодексу адміністративного судочинства України судове рішення повинно бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з'ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні.
Відтак, беручи до уваги вищевикладене, та оцінюючи наявні в матеріалах справи письмові докази в сукупності, суд дійшов висновку, що уточнені позовні вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю В«ПРІОР-ВЛВ» правомірні, документально підтверджені, ґрунтуються на положеннях чинного законодавства, а тому підлягають задоволенню повністю.
Судові витрати підлягають стягненню з Державного бюджету України на користь Товариства з обмеженою відповідальністю В«ПРІОР-ВЛВ» , відповідно до приписів ч.1 ст.94 КАС України.
Керуючись ст.ст.2, 4, 7-9, 11, 12, 69, 71, 94, ч.6 ст.128, ст.ст.158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-
ПОСТАНОВИВ:
1. Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю В«ПРІОР-ВЛВ» до ОСОБА_1 об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Львівській області про визнання протиправною відмови у прийнятті податкової декларації з податку на додану вартість з додатками за звітний (податковий) період липень 2016р., а податкову декларацію з податку на додану вартість з додатками за звітний (податковий) період липень 2016р. вважати такою, що прийнята у день її фактичного отримання ОСОБА_1 ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області, а саме 25.08.2016р., задовольнити повністю.
2. Визнати протиправною відмову ОСОБА_1 об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Львівській області, викладену у Повідомленні №10068/1304-08 від 25.08.2016р., щодо прийняття податкової декларації з податку на додану вартість з додатками за звітний (податковий) період липень 2016р..
3. Вважати податкову декларацію з податку на додану вартість з додатками за звітний (податковий) період липень 2016р. такою, що прийнята у день її фактичного отримання ОСОБА_1 об'єднаною державною податковою інспекцією Головного управління Державної фіскальної служби у Львівській області, а саме 25.08.2016р.
4. Стягнути з Державного бюджету України на користь Товариства з обмеженою відповідальністю В«ПРІОР-ВЛВ» (65007, м.Одеса, вул.Генерала Цвєтаєва,3/5, код ЄДРПОУ 39119995) судові витрати у загальному розмірі 1378(одна тисяча триста сімдесят вісім)грн.
Постанова може бути оскаржена шляхом подання апеляційної скарги протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Постанова набирає законної сили в порядку, передбаченому приписами ст.254 КАС України.
Суддя Харченко Ю.В.
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 12.12.2016 |
Оприлюднено | 16.12.2016 |
Номер документу | 63402017 |
Судочинство | Адміністративне |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні