Ухвала
від 31.01.2017 по справі 813/3390/16
ЛЬВІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

про повернення апеляційної скарги

31 січня 2017 року № 876/484/17

Суддя Львівського апеляційного адміністративного суду Довгополов Олександр Михайлович, перевіривши апеляційну скаргу Личаківської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби України у Львівській області на постанову Львівського окружного адміністративного суду від 22.12.2016 року у справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Енергопромхолдинг" до Личаківської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби України у Львівській області про визнання протиправними і скасування податкових повідомлень-рішень, –

встановив:

Постановою Львівського окружного адміністративного суду від 22.12.2016 року задоволено повністю адміністративний позов.

Не погодившись із вказаною постановою, відповідач подав на неї апеляційну скаргу.

Однак подана апеляційна скарга не відповідала вимогам ч. 6 ст. 187 КАС України, а тому ухвалою від 12.01.17 року її залишено без руху та надано 10-ти денний строк з моменту отримання копії цієї ухвали для усунення вказаних в ній недоліків.

Однак у встановлений судом строк відповідач не сплатив судового збору, а подав клопотання про продовження процесуальних строків сплати судового збору до 01.04.2017 року. Клопотання обґрунтовує тим, що всі кошторисні призначення за 2016 рік використані в повному обсязі, а в тимчасовому кошторисі на 2017 рік відсутні кошти для сплати судового збору.

Оцінивши доводи даного клопотання, вважаю, що воно не підлягає задоволенню, оскільки апелянт фактично просить відстрочити спрату судового збору, а наведені у клопотанні доводи не є обґрунтованими.

Зокрема, як зазначено в Довідці про результати вивчення та узагальнення практики застосування адміністративними судами Закону України «Про судовий збір», складеної пленумом Вищого адміністративного суду України, обмежене фінансування бюджетної установи, яка діє як суб'єкт владних повноважень, не є підставою для відстрочення сплати судового збору.

Таким чином, оскільки, станом на момент постановлення даної ухвали, апелянт не усунув недоліків апеляційної скарги, яку залишено без руху, відповідно до ч. 3 ст. 189 та п. 1 ч. 3 ст. 108 КАС України, апеляційну скаргу слід повернути особі, яка її подала.

При цьому, особі, яка подавала апеляційну скаргу слід роз'яснити, що повернення апеляційної скарги не позбавляє права на повторне подання апеляційної скарги в порядку, встановленому процесуальним законом.

Керуючись ст. ст. 160, 165, 108, 187, 189, 254 КАС України, суддя –

ухвалив:

Відмовити у задоволенні клопотання Личаківської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби України у Львівській області про продовження процесуальних строків сплати судового збору.

Апеляційну скаргу Личаківської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби України у Львівській області на постанову Львівського окружного адміністративного суду від 22.12.2016 року у справі № 813/3390/16 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Енергопромхолдинг" до Личаківської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби України у Львівській області про визнання протиправними і скасування податкових повідомлень-рішень - повернути особі, яка її подала.

Ухвала набирає законної з моменту постановлення. На ухвалу протягом двадцяти днів з моменту набрання нею законної сили може бути подана касаційна скарга безпосередньо до Вищого адміністративного суду України.

          Суддя                                                                                Довгополов О. М.           

СудЛьвівський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення31.01.2017
Оприлюднено06.02.2017
Номер документу64427000
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —813/3390/16

Постанова від 29.05.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шипуліна Т.М.

Ухвала від 25.05.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шипуліна Т.М.

Ухвала від 13.09.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Веденяпін О.А.

Ухвала від 04.08.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Веденяпін О.А.

Ухвала від 10.07.2017

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Довга Ольга Іванівна

Ухвала від 25.04.2017

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Довга Ольга Іванівна

Ухвала від 14.03.2017

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Довга Ольга Іванівна

Ухвала від 31.01.2017

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Довгополов Олександр Михайлович

Ухвала від 12.01.2017

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Довгополов Олександр Михайлович

Постанова від 22.12.2016

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Брильовський Роман Михайлович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні