Ухвала
від 18.04.2017 по справі 766/3301/17
ХЕРСОНСЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа №766/3301/17

н/п 1-кс/766/3910/17

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

18.04.2017 року м. Херсон

Слідчий суддя Херсонського міського суду Херсонської області ОСОБА_1 , за участі секретаря: ОСОБА_2 , розглянувши матеріали клопотання слідчого СУ ГУНП в Херсонській області ОСОБА_3 , погоджене з прокурором відділу прокуратури Херсонської області ОСОБА_4 , про арешт майна,

В С Т А Н О В И В:

Слідчий звернувся до суду з клопотанням в якому просив: задовольнити клопотання і накласти арешт на речі та предмети, які вилучено під огляду 12.04.2017 на території м. Олешки, Херсонської області, а саме: вул. Паркова (Самарця) на опорі №33освітлювальний пристрій в корпусі сірого кольору; вул. Поштова напроти домоволодіння №15 на опорі №9 освітлювальний пристрій в корпусі чорного кольору; вул. Набережна м.Олешки, на опорі №30 освітлювальний пристрій в корпусі сірого кольору; вул. Паркова (Самарця) поруч з домоволодінням №26, на опорі №0051181 освітлювальний пристрій в корпусі сірого кольору, та зберігати їх при матеріалах кримінального провадження № 42017230000000010 від 18.01.2017.

В обґрунтування клопотання посилався на те, що в провадженні СУ ГУНП в Херсонській області перебуває кримінальне провадження внесене до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42017230000000010 від 18.01.2017 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 191 КК України.

Досудовим розслідуванням з`ясовано, службові особи Олешківської міської ради шляхом зловживання службовим становищем упродовж 2016 року привласнили бюджетні кошти, які виділялися на реконструкцію вуличного освітлення м. Олешки.

Встановлено, що на підставі рішення сесії Олешківської міської ради, за рахунок міського бюджету було внесено зміни в територіальну програму соціально-економічного розвитку Цюрупинської (Олешківської) територіальної громади на 2016 р. і передбачено наступний захід на суму 2172000 грн. за рахунок міського бюджету:

- Виготовлення та експертиза проектно-кошторисної документації та виконання робіт з модернізації, реконструкції, удосконалення та будівництва мереж вуличного освітлення в місті м. Цюрупинськ (рішення міської ради № 187 від 09.09.2016р., змінено п.п. 23 пункту 9 Додатку №7 міської територіальної Програми соціально-економічного розвитку Цюрупинської територіальної громади на 2016р. затвердженої рішенням сесії Цюрупинської міської ради від 28.12.2015 року № 27 «Про затвердження міської територіальної програми соціально-економічного розвитку Цюрупинської територіальної громади на 2016р».

Додатково встановлено, що Олешківський міський голова ОСОБА_5 , зловживаючи службовим становищем, вступив у злочинну змову з громадянином України ОСОБА_6 , з метою налагодження механізму привласнення коштів міського бюджету під час проведення робіт з модернізації мережі вуличного освітлення у м. Олешки Херсонської області.

В ході реалізації злочинних намірів, для виконання вищезазначених робіт у м. Олешки, виконавчим комітетом міської ради в особі голови виконавчого комітету ОСОБА_5 , без проведення тендеру, передбаченого законодавством, що регулює публічні закупівлі (вартість робіт перевищує 1 млн. 500 тисяч гривень), було укладено близько двадцяти аналогічних між собою договорів з ПП «Єсенія-А» (код ЄДРПОУ 39214454) на виконання робіт по реконструкції мереж вуличного освітлення із встановленням енергозберігаючих вуличних світильників на основі LED технологій та на поставку світлодіодних прожекторів, розбивши, при цьому, загальну суму, виділену на дані роботи, на кілька менших сум.

Кожен з договорів, укладений з даним підприємством, передбачає виконання виконавцем аналогічних робіт, але по різних вулицях міста.

Загальна вартість виконаних робіт та поставлених товарів становить 2445154,3 грн. Вказані кошти перераховані на банківський рахунок ПП«Єсенія-А».

Крім того, з метою завищення цін на світлодіодні прожектори, були внесені недостовірні відомості щодо вартості матеріалів до актів прийняття виконаних робіт, які є невід`ємною частиною договорів підряду на виконання робіт з реконструкції мереж вуличного освітлення. Зокрема, сторони визначили наступний асортимент та ціни на світлодіодні прожектори:

Прожектор з світлодіодною лампою LED-100W вартістю 10350, 47 грн. за 1 шт.

Прожектор вуличний світлодіодний 220В, 5000Лм, 6500Л, 65ір. вартістю 5286,47 грн. за 1 шт.;

Прожектор вуличний світлодіодний 220В, 5000Лм, 6500Л, 65ір. вартістю 3604,47 грн. за 1 шт.;

Світильник Тесла ECO -60W вартістю 6104,47 грн. за 1 шт.

Визначені ціни є значно завищеними, оскільки ринкова вартість вуличного світлодіодного прожектора із зазначеними характеристиками потужністю 50W становить 1682 грн, а прожектора потужністю 100W 4253 грн.

Внаслідок вищезазначених протиправних дій, міському бюджету м.Олешки за попередньою оцінкою завдано збитків на суму понад 1 млн. гривень.

За отриманою інформацією, завищення цін на товари та послуги спричинило конфлікт між ОСОБА_5 та керівництвом підприємства-виробника світлодіодних прожекторів ТОВ «Тесла Еко Енерджі» (код ЄДРПОУ 38940858). Вказаний конфлікт призвів до того, що фірма-виробник відмовилася лобіювати інтереси Олешківської міської ради в отриманні гранту з Німеччини на суму 10 млн. євро, чим завдається шкода інтересам держави в економічній сфері.

В ході подальшої реалізації протиправного механізму, акумульовані на банківському рахунку ПП «Єсенія-А» грошові кошти в АТ «Укрсиббанк» (рахунок № НОМЕР_1 . код банку 351005), які отримані від виконання договірних зобов`язань, були переховані ОСОБА_6 на підконтрольні господарські структури, а потім переведені в готівкову форму та розподілені між учасниками злочинної схеми.

Допитаний у якості свідка ОСОБА_7 (голова комісії Олешківської міської ради по контролю за діяльністю виконавчого комітету Олешківської міської ради, депутат Олешківської міської ради сьомого скликання) показав, що вході роботи вказаної комісії, встановлено, що Олешківська міська рада придбала світлодіодні прожектори за вартістю яка в декілька разів перевищує середньоринкову. Також при виконання вказаних робіт були відсутні паспорти на вироби, гарантійні документи, сертифікатні відомості.

Допитаний по даному факту ОСОБА_8 показав, що голові Олешківської міської ради добре відомо про придбання вуличних світильників по завищеним цінам, про те останній отримав за це неправомірну винагороду. При здійсненні закупівлі освітлювальних пристроїв, порушено законодавство щодо публічних закупівель, тобто не проведено тендерних торгів, тобто до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару послуги дорівнює або перевищує 200 тисяч грн., а робіт 1,5 млн. грн., застосовується Закон « Про публічні закупівлі, а в даному випадку здійснено закупівлю освітлювальних пристроїв на суму понад 2,4 млн. грн. По результату вказаних дій грошові кошти за придбання освітлювальних пристроїв перераховано на розрахункові рахунки ПП «Єсенія-А».

Так 13.04.2017 під час проведення огляду в рамках вказаного провадження на території м. Олешки, було вилучено чотири освітлювальних пристрої а саме:

вул. Паркова (Самарця) на опорі №33освітлювальний пристрій в корпусі сірого кольору.

вул. Поштова напроти домоволодіння №15 на опорі №9 освітлювальний пристрій в корпусі чорного кольору.

вул. Набережна м. Олешки, на опорі №30 освітлювальний пристрій в корпусі сірого кольору.

вул. Паркова (Самарця) поруч з домоволодінням №26, на опорі №0051181 освітлювальний пристрій в корпусі сірого кольору.

Предмети, вилучені під час огляду є матеріальними об`єктами, що містять відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження та в розумінні ст. 98 КПК України є речовими доказами.

Відповідно до ч.2 ст.170 КПК України арешт майна допускається з метою збереження речових доказів.

Враховуючи, що вказані предмети та речі є тимчасово вилученим майном клопотання про арешт якого відповідно до ч. 5 ст. 171 КПК України, повинно бути подано до суду та з метою запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування чи знищення

В судове засідання слідчий не з`явився, про час і місце розгляду клопотання повідомлявся у встановленому законом порядку.

Дослідивши клопотання та додані до нього документи, слідчий суддя вважає, що клопотання підлягає задоволенню з огляду на таке.

Відповідно до ч. 1 ст. 170 КПК України арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає конфіскації...

Відповідно до ч. 2 ст. 171 КПК України у клопотанні слідчого, прокурора про арешт майна повинно бути зазначено:

1) підстави і мету відповідно до положень статті 170 цього Кодексу та відповідне обґрунтування необхідності арешту майна;

2) перелік і види майна, що належить арештувати;

3) документи, які підтверджують право власності на майно, що належить арештувати, або конкретні факти і докази, що свідчать про володіння, користування чи розпорядження підозрюваним, обвинуваченим, засудженим, третіми особами таким майном та ін.

До клопотання також мають бути додані оригінали або копії документів та інших матеріалів, якими слідчий, прокурор обґрунтовує доводи клопотання.

Слідчим суддею встановлено, що майно, на яке слідчий просить накласти арешт, має значення для кримінального провадження, у відповідності до ст. 98 КПК України містить ознаки речового доказу та визнане таким відповідною постановою, тому з метою його збереження слід накласти на нього арешт.

Керуючись ст.ст. 170-173 КПК України, суддя

У Х В А Л И В :

Клопотання задовольнити.

Накласти арешт на речі та предмети, які вилучено під огляду 12.04.2017 на території м. Олешки, Херсонської області, а саме: вул. Паркова (Самарця) на опорі №33 освітлювальний пристрій в корпусі сірого кольору; вул. Поштова напроти домоволодіння №15 на опорі №9 освітлювальний пристрій в корпусі чорного кольору; вул. Набережна м.Олешки, на опорі №30 освітлювальний пристрій в корпусі сірого кольору; вул. Паркова (Самарця) поруч з домоволодінням №26, на опорі №0051181 освітлювальний пристрій в корпусі сірого кольору.

Апеляційна скарга на ухвалу слідчого судді може бути подана протягом п`яти днів з дня її оголошення безпосередньо до апеляційного суду Херсонської області.

Слідчий суддяОСОБА_1

Дата ухвалення рішення18.04.2017
Оприлюднено12.06.2023
Номер документу66077643
СудочинствоКримінальне
Сутьарешт майна

Судовий реєстр по справі —766/3301/17

Ухвала від 12.12.2017

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Радченко Г. А.

Ухвала від 06.12.2017

Кримінальне

Апеляційний суд Херсонської області

Литвиненко І. І.

Ухвала від 30.10.2017

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Гонтар Д. О.

Ухвала від 27.10.2017

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Гонтар Д. О.

Ухвала від 18.04.2017

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Радченко Г. А.

Ухвала від 10.04.2017

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Радченко Г. А.

Ухвала від 06.04.2017

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Гонтар Д. О.

Ухвала від 06.04.2017

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Гонтар Д. О.

Ухвала від 30.03.2017

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Гонтар Д. О.

Ухвала від 16.03.2017

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Радченко Г. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні