КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Справа: № 362/2167/17 Головуючий у 1-й інстанції: Лебідь-Гавенко Г.М.
Суддя-доповідач: ОСОБА_1
ПОСТАНОВА
Іменем України
06 травня 2017 року м. Київ
Київський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:
головуючого - судді: Собківа Я.М.,
суддів: Бабенка К.А., Вівдиченко Т.Р.,
за участю секретаря: Антоненко К.М.
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Києві апеляційну скаргу представника Здорівської сільської виборчої комісії Васильківського району Київської області ОСОБА_2 на постанову Васильківського міськрайонного суду Київської області від 03 травня 2017 року у справі за позовом кандидатів на посаду Здорівського сільського голови ОСОБА_3, ОСОБА_4 до Здорівської сільської виборчої комісії Васильківського району в особі голови ОСОБА_5 про визнання недійсними Протоколів та постанови Здорівської сільської виборчої комісії Васильківського району Київської області на позачергових виборах Здорівського сільського голови 30 квітня 2017 року,-
ВСТАНОВИВ:
01 травня 2017 року ОСОБА_4 та ОСОБА_3 як суб'єкти виборчого процесу - кандидати на посаду Здорівського сільського голови, звернулися до Васильківського міськрайонного суду Київської області з позовом до Здорівської сільської виборчої комісії Васильківського району в особі голови ОСОБА_5, в якому просили (з урахуванням заяви про збільшення позовних вимог) визнати недійсним Протокол Здорівської сільської виборчої комісії про встановлення підсумків голосування на позачергових виборах Здорівського сільського голови 30 квітня 2017 року; визнати недійсним Протокол Здорівської сільської виборчої комісії про встановлення результатів виборів Здорівського сільського голови на позачергових виборах Здорівського сільського голови 30 квітня 2017 року; визнати недійсним та скасувати рішення Здорівської сільської виборчої комісії про реєстрацію обраного кандидата на посаду Здорівського сільського голови, обраного на позачергових виборах Здорівського сільського голови 30.04.2017 року; визнати протиправними дії Здорівської сільської виборчої комісії на позачергових виборах 30.04.2017 року при встановленні підсумків голосування на позачергових виборах Здорівського сільського голови 30.04.2017 року; визнати протиправними дії Здорівської сільської виборчої комісії на позачергових виборах 30.04.2017 року при встановленні результатів виборів Здорівського сільського голови 30.04.2017 року на позачергових виборах Здорівського сільського голови 30.04.2017 року; визнати протиправними дії Здорівської сільської виборчої комісії на позачергових виборах 30.04.2017 року при прийнятті рішення Здорівської сільської виборчої комісії про реєстрацію обраного кандидата на посаду Здорівського сільського голови 30.04.2017 року.
Позовні вимоги мотивують тим, що Здорівською сільською виборчою комісією під час встановлення підсумків голосування та результатів виборів Здорівського сільського голови на позачергових виборах 30 квітня 2017 року були вчинені дії в неповноважному складі. Зокрема позивачі зазначають, що під час вчинення дій, передбачених статтями 83, 85, 89 Закону України Про місцеві вибори , на засіданні виборчої комісії були відсутні голова комісії, заступник голови комісії, секретар комісії та 2 члени комісії, у зв'язку з чим оскаржувані Протоколи про підсумки голосування та про результати виборів було підписано неповноважним складом комісії.
Крім того, позивачі наголошують на тому, що Протоколи, які є предметом даного спору, було складено в кількості не передбаченій статтями 83 та 85 Закону України Про місцеві вибори ; жодного примірника в оригіналі ні членам виборчої комісії ні присутнім кандидатам видано не було; відсутні будь-які дані про ведення протоколу засідання комісії та складання акту про видачу копій протоколів. У зв'язку з цим позивачі вважають, що Протоколи Здорівської сільської виборчої комісії про встановлення підсумків голосування та встановлення результатів виборів Здорівського сільського голови на позачергових виборах Здорівського сільського голови 30 квітня 2017 року були складені особами, які не мають повноважень, визначених Законом України Про місцеві вибори .
Ухвалою Васильківського міськрайонного суду Київської області від 02 травня 2017 року об'єднано в одне провадження справи № 362/2167/17 (провадження 2а/362/202/17) за адміністративним позовом кандидата на посаду Здорівського сільського голови ОСОБА_3 до Здорівської сільської виборчої комісії Васильківського району в особі голови ОСОБА_5 про визнання недійсними Протоколів та постанови Здорівської сільської виборчої комісії Васильківського району Київської області на позачергових виборах Здорівського сільського голови 30 квітня 2017 року та №362/2168/17 (провадження 2а/362/203/17) за адміністративним позовом кандидата на посаду Здорівського сільського голови ОСОБА_4 до Здорівської сільської виборчої комісії Васильківського району в особі голови ОСОБА_5 про визнання недійсними Протоколів та постанови Здорівської сільської виборчої комісії Васильківського району Київської області на позачергових виборах Здорівського сільського голови 30 квітня 2017 року, присвоївши спільний номер № 362/2167/17 (провадження 2а/3 62/202/17).
Ухвалою Васильківського міськрайонного суду Київської області від 03 травня 2017 року адміністративний позов ОСОБА_3 та ОСОБА_4 в частині вимог про визнання протиправними дій Здорівської сільської виборчої комісії при прийнятті рішення про реєстрацію обраного кандидата на посаду Здорівського сільського голови 30.04.2017 року та про визнання недійсним і скасування рішення Здорівської сільської виборчої комісії про реєстрацію обраного кандидата на посаду Здорівського сільського голови, обраного на позачергових виборах Здорівського сільського голови 30.04.2017 року, залишено без розгляду.
Постановою Васильківського міськрайонного суду Київської області від 03 травня 2017 року адміністративний позов кандидатів на посаду Здорівського сільського голови ОСОБА_3 та ОСОБА_4 задоволено.
Визнано протиправними дії Здорівської сільської виборчої комісії про встановлення підсумків та результатів голосування на позачергових виборах Здорівського сільського голови 30 квітня 2017 року.
Скасовано Протоколи Здорівської сільської виборчої комісії про встановлення підсумків та результатів голосування на позачергових виборах Здорівського сільського голови 30 квітня 2017 року, складені 01 травня 2017 року.
Не погоджуючись з прийнятим рішенням суду, представник Здорівської сільської виборчої комісії Васильківського району Київської області ОСОБА_2 подав апеляційну скаргу, в якій просить скасувати рішення суду першої інстанції з мотивів порушення судом норм матеріального та процесуального права та прийняти нове рішення, яким в задоволенні позовних вимог відмовити.
Заслухавши в судовому засіданні доповідь судді-доповідача, пояснення учасників процесу, які з'явилися до суду апеляційної інстанції, дослідивши матеріали справи та обговоривши доводи апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга підлягає частковому задоволенню, з наступних підстав.
Як вбачається з матеріалів справи, 26 квітня 2017 року Васильківська районна виборча комісія Київської області прийняла постанову №6 "Про зміни в територіальній виборчій комісії, що здійснює підготовку та проведення місцевих виборів", якою внесла зміни до складу та здійснила заміну членів Здорівської сільської виборчої комісії Васильківського району Київської області на позачергових виборах Здорівського сільського голови Васильківського району Київської області 30 квітня 2017 року.
Вказаною постановою достроково припинено повноваження членів комісії ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8. ОСОБА_9, ОСОБА_10 та включено до складу комісії ОСОБА_5, ОСОБА_11, ОСОБА_12, ОСОБА_13 та ОСОБА_14
Як вбачаться з Протоколу Здорівської сільської виборчої комісії Васильківського району Київської області Про підсумки голосування з виборів Здорівського сільського голови Васильківського району Київської області (примірник №1) від 01 травня 2017 року, даний Протокол було складено в кількості 10 примірників та підписано головою ТВК ОСОБА_6 секретарем ТВК ОСОБА_8, членами ТВК ОСОБА_15, ОСОБА_16, ОСОБА_9, ОСОБА_17 та ОСОБА_18
Як зазначено Протоколі Здорівської сільської виборчої комісії Васильківського району Київської області Про результати виборів Здорівського сільського голови Васильківського району Київської області в єдиному одномандатному окрузі (примірник №1) від 01 травня 2017 року, даний Протокол було складено в кількості 10 примірників та підписано головою ТВК ОСОБА_6, секретарем ТВК ОСОБА_8, членами ТВК ОСОБА_15, ОСОБА_16, ОСОБА_9, ОСОБА_17 та ОСОБА_18
Суд першої інстанції, задовольняючи позовні вимоги, дійшов висновку, що на момент складання та підписання оскаржуваних Протоколів, повноваження ОСОБА_6 як голови Здорівської виборчої комісії Васильківського району Київської області, ОСОБА_8, як секретаря комісії та ОСОБА_9, як члена зазначеної комісії, достроково були припинені, а тому складені ними Протоколи підлягають скасуванню, а дії Здорівської сільської виборчої комісії Васильківського району Київської області зі встановлення підсумків та результатів голосування на позачергових виборах Здорівського сільського голови 30 квітня 2017 року, складенням зазначених Протоколів, мають бути визнані протиправними.
Надаючи правову оцінку встановленим обставинам справи та висновкам суду першої інстанції, колегія суддів виходить з такого:
Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України , органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Постановою Верховної Ради України від 21.02.2017 № 1879-VIII "Про призначення позачергових виборів Здорівського сільського голови Васильківського району Київської області", у зв'язку з достроковим припиненням повноважень Здорівського сільського голови Васильківського району Київської області ОСОБА_19 та відповідно до пункту 30 частини першої статті 85 Конституції України, частини третьої статті 14, частин першої та п'ятої статті 15, статей 68, 69 призначено позачергові вибори Здорівського сільського голови Васильківського району Київської області на неділю, 30 квітня 2017 року.
Організація і порядок проведення виборів і референдумів, відповідно до пункту 20 частини першої статті 92 Конституції України, визначаються виключно законами України.
Основні засади, організація і порядок проведення виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, міських, районних у містах, сільських, селищних рад, сільських, селищних, міських голів та старост визначається Законом України Про місцеві вибори від 14.07.2015 № 595-VIII.
За приписами статті 11 вказаного Закону, виборчий процес місцевих виборів (далі - виборчий процес) - це здійснення суб'єктами виборчого процесу відповідних місцевих виборів, визначеними у статті 12 цього Закону, виборчих процедур, передбачених цим Законом. Початок виборчого процесу оголошується відповідною виборчою комісією у строки та в порядку, визначені цим Законом. Виборчий процес включає такі етапи: 1) утворення одномандатних, територіальних виборчих округів; 2) утворення (у разі необхідності), формування складу територіальних виборчих комісій, утворення дільничних виборчих комісій; 3) складання списків виборців, їх перевірка та уточнення; 4) висування та реєстрація кандидатів; 5) проведення передвиборної агітації; 6) голосування у день виборів; 7) підрахунок голосів виборців, установлення підсумків голосування і результатів місцевих виборів.
Пунктом 3 частини першої статті 12 цього Закону встановлено, що суб'єктами виборчого процесу на відповідних місцевих виборах є, зокрема, виборчі комісії, сформовані (утворені) відповідно до цього Закону або інших законів України, які уповноважені забезпечувати організацію та проведення відповідних місцевих виборів.
Відповідно до положень частини першої статті 19 Закону Про місцеві вибори , систему виборчих комісій, що здійснюють підготовку та проведення місцевих виборів, становлять Центральна виборча комісія, яка є виборчою комісією вищого рівня для всіх виборчих комісій з усіх місцевих виборів, територіальні виборчі комісії, до яких, зокрема, відносяться міські та районні у містах виборчі комісії, а також дільничні виборчі комісії.
Згідно частини першої статті 20 Закону України Про місцеві вибори , виборчі комісії з місцевих виборів є спеціальними колегіальними органами, уповноваженими організовувати підготовку та проведення відповідних місцевих виборів і забезпечувати додержання та однакове застосування законодавства України про місцеві вибори.
Відповідно до частин тринадцятої та шістнадцятої статті 22 Закону України Про місцеві вибори , до складу територіальної виборчої комісії можуть входити громадяни України, які відповідають вимогам статті 21 цього Закону. У разі виникнення або виявлення підстав, що позбавляють особу права входити до складу виборчої комісії, повноваження такого члена комісії можуть бути достроково припинені виборчою комісією, яка сформувала склад відповідної територіальної виборчої комісії. Рішення про формування складу територіальної виборчої комісії оприлюднюється виборчою комісією, яка сформувала склад територіальної виборчої комісії, у відповідних місцевих друкованих засобах масової інформації або в інший визначений нею спосіб не пізніше наступного дня після дня прийняття такого рішення. Рішення про зміни у складі територіальної виборчої комісії оприлюднюється у порядку та у строки, встановлені цією частиною, однак не пізніше останнього дня перед днем голосування.
Згідно пункту другого частини четвертої статті 29 Закону України Про місцеві вибори , повноваження члена відповідної територіальної, дільничної виборчої комісії припиняються достроково у зв'язку з: внесенням подання про заміну члена виборчої комісії суб'єктом, за поданням якого кандидатуру такого члена було включено до складу виборчої комісії.
За приписами частини третьої статті 29 Закону України Про місцеві вибори , повноваження усього складу територіальної, дільничної виборчої комісії можуть бути достроково припинені в установленому законом порядку виборчою комісією, яка сформувала (утворила) відповідну територіальну, дільничну виборчу комісію, рішенням виборчої комісії вищого рівня з відповідних місцевих виборів або рішенням суду в разі одноразового грубого порушення чи систематичного порушення комісією Конституції України, цього та інших законів України.
Частиною п'ятою статті 29 Закону України Про місцеві вибори встановлено, що повноваження члена виборчої комісії припиняються з моменту прийняття рішення про припинення повноважень члена комісії виборчою комісією, яка її утворила (сформувала її склад).
Відповідно до частини сьомої статті 29 Закону України Про місцеві вибори , рішення про дострокове припинення повноважень члена виборчої комісії у зв'язку з внесенням подання про його заміну приймається одночасно з рішенням про включення до складу відповідної виборчої комісії іншого представника від того самого суб'єкта подання із одночасним призначенням цієї особи на відповідну посаду в комісії, яку займав член комісії, повноваження якого достроково припинені.
Натомість, обов'язку повідомлення особи, повноваження якої припинено, чинним законодавством не встановлено.
Дослідженням матеріалів колегією суддів встановлено, що підставою дострокового припинення повноважень членів Здорівської сільської виборчої комісії Васильківського району Київської області постановою Васильківської районної виборчої комісії Київської області від 26.04.2017 №6 стало внесення подання про заміну члена виборчої комісії суб'єктом, за поданням якого кандидатуру такого члена було включено до складу виборчої комісії, а саме: Територіальною організацією політичної партії "Опозиційний блок", Васильківською районною в Київській області організацією партії "Блок Петра Порошенка "Солідарність", Васильківською районною організацією Політичної партії НАРОДНИЙ ФРОНТ .
Вказану постанову було опубліковано на офіційному сайті Васильківської районної державної адміністрації 27 квітня 2017 року о 16 год. 07 хв.
Допитана судом першої інстанції в судовому засіданні свідок ОСОБА_6, повноваження якої, як голови територіальної виборчої комісії достроково, припинено, повідомила, що про існування постанови Васильківської районної виборчої комісії Київської області від 26.04.2017 №6 їй стало відомо лише 27.04.2017 р. від ОСОБА_5 При цьому свідок пояснила, що під час виборів протокол засідання комісії фактично не вівся, фальшувань не було, про прийняття протоколу про результати виборів Здорівського сільського голови проголосувало 7 осіб.
Отже, на момент складення та підписання оскаржуваних Протоколів, повноваження ОСОБА_6, як голови територіальної виборчої комісії, ОСОБА_8,. як секретаря територіальної виборчої комісії та ОСОБА_15, ОСОБА_16, ОСОБА_9, ОСОБА_17 та ОСОБА_18, як членів зазначеної комісії, були достроково припинені.
Що стосується позовних вимог про визнання недійсними Протоколів Здорівської сільської виборчої комісії про встановлення підсумків та результатів голосування на позачергових виборах Здорівського сільського голови 30 квітня 2017 року, складених 1 травня 2017 року, колегія суддів вважає за необхідне зазначити наступне.
Відповідно до частини третьої статті 85 Закону України Про місцеві вибори , протокол територіальної виборчої комісії про результати виборів у відповідному одномандатному виборчому окрузі з відповідних виборів сільського, селищного, міського голови, старости складається у кількості примірників на два більше за кількість осіб, що входять до складу територіальної виборчої комісії, підписується головою, заступником голови, секретарем комісії та іншими членами комісії, присутніми на засіданні, і засвідчується печаткою територіальної виборчої комісії. До протоколу додаються, за наявності, висловлені у письмовій формі окремі думки членів територіальної виборчої комісії, заяви і скарги на порушення порядку встановлення результатів виборів територіальною виборчою комісією та рішення, які комісія прийняла в результаті їх розгляду. Примірники протоколу нумеруються та мають однакову юридичну силу. Перший примірник протоколу зберігається у територіальній виборчій комісії, другий - невідкладно вивішується для загального ознайомлення у приміщенні територіальної виборчої комісії, а решта по одному примірнику видається членам територіальної виборчої комісії. На прохання кандидатів у депутати, кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови, старости, їх довірених осіб, офіційних спостерігачів їм видаються копії протоколу, у тому числі з позначкою "Уточнений", засвідчені підписами голови і секретаря територіальної виборчої комісії та печаткою виборчої комісії. Непідписання протоколу окремими членами виборчої комісії не має правових наслідків для дійсності протоколу. У разі відсутності у протоколі підпису члена виборчої комісії біля його прізвища зазначається причина відсутності підпису.
За приписами частин четвертої і дванадцятої статті 85 та частини першої статті 88 Закону України Про місце вибори , сільська, селищна, міська територіальна виборча комісія на своєму засіданні на підставі складеного нею протоколу про результати виборів сільського, селищного, міського голови, старости не пізніш як на п'ятий день з дня голосування приймає одне з рішень: 1) про визнання сільського, селищного, міського голови, старости обраним; 2) про проведення повторного голосування; 3) про визнання виборів відповідного сільського, селищного, міського голови, старости такими, що не відбулися. Повідомлення про підсумки голосування та результати виборів, обраного депутата, сільського, селищного, міського голову, старосту із зазначенням прізвища, власного імені (усіх власних імен), по батькові (за наявності), числа, місяця, року народження, відомостей про громадянство, освіту, партійність, посаду, місце роботи (заняття), місце проживання депутата, сільського, селищного, міського голови, назви місцевої організації партії, від якої він обраний (або шляхом самовисування), не пізніш як на п'ятий день після встановлення результатів публікуються у засобах масової інформації або доводяться до відома населення в інший спосіб. Про підсумки голосування та результати виборів територіальна виборча комісія приймає відповідне рішення. Про підсумки голосування та результати виборів міського голови, результати виборів депутатів сільської, селищної ради, сільського, селищного голови, старости відповідна територіальна виборча комісія надсилає повідомлення Центральній виборчій комісії в порядку та за формою. встановленими Центральною виборчою комісією.
За таких обставин, колегія суддів дійшла висновку, що Протоколи Здорівської сільської виборчої комісії зі встановлення підсумків та результатів голосування на позачергових виборах Здорівського сільського голови 30 квітня 2017 року складені з порушенням вимог статті 80 Закону України "Про місцеві вибори" та підписані неповноважними її членами.
Водночас, як вбачається з матеріалів справи, позивачами оскаржено саме Протоколи Здорівської сільської виборчої комісії зі встановлення підсумків голосування з виборів Здорівського сільського голови Васильківського району Київської області в Єдиному одномандатному виборчому окрузі та результатів виборів Здорівського сільського голови Васильківського району Київської області в Єдиному одномандатному виборчому окрузі, складенням відповідних Протоколів від 01 травня 2017 року, які не є рішенням суб'єкта владних повноважень в розумінні статті 17 Кодексу адміністративного судочинства України, у зв'язку з чим судом першої інстанції не вірно обрано спосіб відновлення порушеного права територіальної громади села Здорівка Васильківського району Київської області, а тому колегія суддів вважає за необхідне обрати спосіб відновлення порушеного права та зобов'язати Здорівську сільську виборчу комісію Васильківського району Київської області встановити підсумки голосування з виборів Здорівського сільського голови Васильківського району Київської області в Єдиному одномандатному виборчому окрузі та результати виборів Здорівського сільського голови Васильківського району Київської області в Єдиному одномандатному виборчому окрузі, складенням відповідних Протоколів.
Відповідно до частини дев'ятої статті 172 Кодексу адміністративного судочинства України суд приймає позовну заяву щодо рішення, дії чи бездіяльності виборчої комісії, комісії з референдуму або члена відповідної комісії до розгляду незалежно від сплати судового збору. У разі несплати судового збору на момент вирішення справи суд одночасно вирішує питання про стягнення судового збору відповідно до правил розподілу судових витрат, встановлених цим Кодексом.
Відповідно до п. 4 ч. 1 ст.202 КАС України підставами для скасування постанови або ухвали суду першої інстанції та ухвалення нового рішення є порушення норм матеріального або процесуального права, що призвело до неправильного вирішення справи або питання, а так само розгляд і вирішення справи неповноважним судом; участь в ухваленні постанови судді, якому було заявлено відвід на підставі обставин, які викликали сумнів у неупередженості судді, і заяву про його відвід визнано судом апеляційної інстанції обґрунтованою; ухвалення чи підписання постанови не тим суддею, який розглянув справу.
Керуючись ст.ст.172, 177, 195, 196, 198, 202, 205, 207, 254 КАС України, суд,-
ПОСТАНОВИВ:
Апеляційну скаргу представника Здорівської сільської виборчої комісії Васильківського району Київської області ОСОБА_2 задовольнити частково.
Постанову Васильківського міськрайонного суду Київської області від 03 травня 2017 року скасувати та прийняти нову постанову, якою адміністративний позов задовольнити частково.
Визнати дії Здорівської сільської виборчої комісії Васильківського району Київської області щодо встановлення підсумків голосування з виборів Здорівського сільського голови Васильківського району Київської області в Єдиному одномандатному виборчому окрузі та результатів виборів Здорівського сільського голови Васильківського району Київської області в Єдиному одномандатному виборчому окрузі, складенням відповідних Протоколів від 01 травня 2017 року протиправними.
Зобов'язати Здорівську сільську виборчу комісію Васильківського району Київської області (код за ЄДРПОУ - 34199437) встановити підсумки голосування з виборів Здорівського сільського голови Васильківського району Київської області в Єдиному одномандатному виборчому окрузі та результати виборів Здорівського сільського голови Васильківського району Київської області в Єдиному одномандатному виборчому окрузі, складенням відповідних Протоколів.
В іншій частині адміністративного позову відмовити.
Стягнути зі Здорівської сільської виборчої комісії Васильківського району Київської області (код за ЄДРПОУ - 34199437) до Державного бюджету України отримувач коштів - УДКСУ у Печерському районі м. Києва; код отримувача (код за ЄДРПОУ - 38004897); банк отримувача - ГУДКCУ у м. Києві; код банку отримувача (МФО - 820019); рахунок отримувача - 31211206781007; код класифікації доходів бюджету - 22030101 судовий збір у сумі 1344 (одна тисяча триста сорок чотири) гривні.
Стягнути зі ОСОБА_3, ОСОБА_4 до Державного бюджету України отримувач коштів - УДКСУ у Печерському районі м. Києва; код отримувача (код за ЄДРПОУ - 38004897); банк отримувача - ГУДКCУ у м. Києві; код банку отримувача (МФО - 820019); рахунок отримувача - 31211206781007; код класифікації доходів бюджету - 22030101 судовий збір у сумі 1344 (одна тисяча триста сорок чотири) гривні, солідарно.
За приписами ч.9 ст.177 Кодексу адміністративного судочинства України, судове рішення суду апеляційної інстанції набирає законної сили з моменту постановлення, є остаточним і оскарженню не підлягає.
Головуючий суддя Собків Я.М.
Суддя Бабенко К.А.
Суддя Вівдиченко Т.Р.
Головуючий суддя Собків Я.М.
Судді: Бабенко К.А
Вівдиченко Т.Р.
Суд | Київський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 06.05.2017 |
Оприлюднено | 11.05.2017 |
Номер документу | 66357055 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Київський апеляційний адміністративний суд
Собків Я.М.
Адміністративне
Васильківський міськрайонний суд Київської області
Лебідь-Гавенко Г. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні