РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
і м е н е м У к р а ї н и
15 травня 2017 р.Р і в н е 817/694/16
Рівненський окружний адміністративний суд у складі судді Гломба Ю.О., розглянувши у порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом
ОСОБА_1 підприємства "Комунальне Рівненське шляхово-експлуатаційне управління автомобільних доріг" до Державної податкової інспекції у м. Рівному ГУ ДФС у Рівненській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення, В С Т АН О В И В:
Комунальне підприємство "Комунальне Рівненське шляхово-експлуатаційне управління автомобільних доріг" звернулося до Рівненського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Державної податкової інспекції у м. Рівному Головного управління ДФС у Рівненській області (з урахуванням заяви про зміну предмета позову, а.с.60-66 т.1) про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень 18.04.2016 №0000171400, №0000181400 та №0000191400.
В обґрунтування позову вважає вищевказані податкові повідомлення-рішення Державної податкової інспекції у м. Рівному Головного управління ДФС у Рівненській області протиправними і такими, що підлягають скасуванню у зв'язку з тим, що вони прийняті необґрунтовано, тобто без урахування всіх обставин, що мають значення для прийняття правильних рішень, та з неправильним застосуванням норм матеріального права.
Представник позивача в судовому засіданні адміністративний позов підтримав та просив задовольнити в повному обсязі.
Відповідач ОСОБА_2 податкова інспекція у м. Рівному Головного управління ДФС у Рівненській області адміністративний позов не визнав, подав письмове заперечення (а.с.237-242 т.2). Представник відповідача в судовому засіданні пояснила, що проведеною перевіркою встановлено відсутність проведення операцій між Комунальним підприємством "Комунальне Рівненське шляхово-експлуатаційне управління автомобільних доріг" та субпідрядниками - ФОП ОСОБА_3 і ТзОВ "Якість і Будівництво", що не спричиняють реального товарного характеру та спрямовані на здійснення операцій з надання податкової вигоди та відповідно несплати податків до бюджету. Перевіркою встановлено взаєморозрахунки підприємства з ТОВ "ЕЛЬ ТОРО" (код 39079350, ДПI У ПЕЧЕРСЬКОМУ РАЙОНI ГУ ДФС У М.КИЄВI) від якого Комунальне підприємство "Комунальне Рівненське шляхово-експлуатаційне управління автомобільних доріг" отримано мінеральний порошок у кількості 41,12 тн., а саме: у листопаді 2014р. отримано на загальну суму 31999,87 грн., в т.ч. ПДВ 5333,31 грн., та у грудні 2014р. на загальну суму 9119,96 грн., в т.ч. ПДВ 1519,99 грн. Відповідно до АІС Податковий Блок "Системи автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту у розрізі контрагентів на рівні ДПА України" існує розбіжність між задекларованими показниками податкового кредиту та податковими зобов'язаннями, яка виникла за рахунок не подання ТОВ "ЕЛЬ ТОРО" податкових декларацій з ПДВ та відповідно не відображення податкових зобов'язань. Податкову декларації з податку на прибуток за 2014 рік платником ТОВ "ЕЛЬ ТОРО" не подано. Платник не звітує, останній звіт ТОВ "ЕЛЬ ТОРО" подано за серпень 2014 року. До перевірки не представлено підтверджуючі документи, щодо здійснення транспортування товару, яке у відповідності до заключного між сторонами договору здійснювалось за рахунок продавця, а саме відсутні товарно-транспортні накладні.
В ході перевірки встановлено, що Комунальне підприємство "Комунальне Рівненське шляхово-експлуатаційне управління автомобільних доріг" здійснювало взаєморозрахунки з ФОП ОСОБА_4, який відповідно до договору №3 від 03.05.2010 про надання автотранспортних послуг в перевіряємому періоді надавав вантажні траспортно-експедиційні послуги з перевезення відсіву та щебня. В ході перевірки встановлено, що Комунальне підприємство "Комунальне Рівненське шляхово-експлуатаційне управління автомобільних доріг" здійснювало взаєморозрахунки з ПП Шевчуком ОСОБА_5, який здійснював перевезення вантажу відповідно до угоди б/н від 01.04.2013. Для перевірки надано по одній ТТН, в яких вказано лише кількість рейсів (від одного до 14-ти) за певний період без зазначення найменування, кількості та ціни перевезених ТМЦ.
Підприємством в 2013 році до складу інших витрат "адміністративні витрати" (рядок 06.1) віднесено заробітну плату працівників в сумі 258966,43грн., які були задіяні в ремонті основних засобів. Таким чином підприємством перевищено норму 10% ліміту.
На підставі викладеного представник відповідача просила відмовити в задоволенні позову повністю за безпідставністю вимог.
В судове засідання 12.05.2017 прибули представники позивача та відповідача. Судом поставлено на обговорення питання щодо можливості переходу розгляду справи в порядку письмового провадження. Представник позивача ОСОБА_6 не заперечив проти розгляду справи в порядку письмового провадження. Представник відповідача ОСОБА_7 заперечила проти розгляду справи в порядку письмового провадження.
Заслухавши думку представників сторін, суд перейшов до розгляду справи в порядку письмового провадження.
Відповідно до ч.6 ст.12 та ч.1 ст.41 КАС України фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.
Заслухавши пояснення представників сторін, повно і всебічно з'ясувавши всі обставини адміністративної справи в їх сукупності, перевіривши їх дослідженими у судовому засіданні доказами, суд встановив наступне.
Комунальне Рівненське шляхово-експлуатаційне управління автомобільних доріг зареєстроване Рівненською міською радою 24.01.1992; взяте на облік як платник податків 22.02.1993; є платником податку на додану вартість відповідно до свідоцтва від 12.02.2001 №2492329, про зазначено безпосередньо в акті перевірки та сторонами не заперечується (аркуш акта 2, а.с.1 т.3).
З матеріалів справи встановлено, що на підставі наказу №64 від 19.05.2016 та направлень від 29.02.2016 №66/17-16-22 - №68/17-16-22 та №70/17-16-22, відповідно до ст.20 розділу І, ст.75, ст.77, ст.82 глави 8 розділу ІІ Податкового кодексу України, проведено планову виїзну документальну перевірку ОСОБА_1 Рівненське шляхово-експлуатаційне управління автомобільних доріг з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства за період з 01.01.2013 по 31.12.2014.
За результатами складено акт від 05.04.2016 № 42/17-16-22-00/13974620 (а.с.1-35 т.3), відповідно до висновків якого перевіркою встановлено порушення:
- пп.14.1.27 ст.14, п.44.1 ст.44 розділу І, пп.138.2 пп.138.12.1 ст.138, пп.139.1.9 п.139.1 ст.139, пп.1465.11 та 146.12 ст.146, п.150.1 ст.150 Податкового кодексу України, в результаті чого:
завищено від'ємне значення об'єкта оподаткування з податку на прибуток за 2013 рік у розмірі 249 390 грн.;
донараховано податок на прибуток за 2013 рік в сумі 118 165грн.;
завищено від'ємне значення об'єкта оподаткування з податку на прибуток за 2014 рік у розмірі 273 290 грн.;
донараховано податок на прибуток за 2013 рік в сумі 170 102грн.;
- п.198.1, п.198.3, п.198.6 ст.198 Податкового кодексу України, в результаті чого донараховано податок на додану вартість на загальну суму 202 291грн., в тому числі: за травень 2013 року в сумі 25273грн., за липень 2013 року в сумі8425грн., за вересень 2013 року в сумі 37324грн., за жовтень 2013 року в сумі 26493грн., за листопад 2013 року в сумі 6635грн., за грудень 2013 року в сумі 9038грн., за червень 2014 року в сумі 29863грн., за вересень 2014 року в сумі 360грн., за жовтень 2014 року в сумі 5925грн., за листопад 2014 року в сумі 10044грн., за грудень 2014 року в сумі 42911грн.
На підставі акта перевірки від 05.04.2016 № 42/17-16-22-00/13974620 ОСОБА_2 податковою інспекцією у м. Рівному Головного управління ДФС у Рівненській області прийнято:
- податкове повідомлення-рішення форми "Р" від 18.04.2016 № НОМЕР_1, яким збільшено суму грошового зобов'язання за платежем "податок на прибуток підприємств і організацій, що належать до комунальної власності" на 360 333,75грн., в тому числі за податковими зобов'язаннями на 288267грн. та за штрафними (фінансовими) санкціями на 72066,75грн. (а.с.67 т.1);
- податкове повідомлення-рішення форми "П" від 18.04.2016 № НОМЕР_2, яким зменшено суму від'ємного значення об'єкта оподаткування податку на прибуток на 522680,00грн., в тому числі за 2013 рік на суму 249390,00 грн. та за 2014 рік на суму 273290,00грн. (а.с.68 т.1);
- податкове повідомлення-рішення форми "Р" від 18.04.2016 № НОМЕР_3, яким збільшено суму грошового зобов'язання за платежем "податок на додану вартість по вітчизняних товарах" на суму 252863,75 грн., в тому числі за податковими зобов'язаннями на 202291грн. та - за штрафними (фінансовими) санкціями на 50572,75грн. (а.с.20 т.1).
Не погодившись з вказаними рішенням позивач оскаржив до їх до суду.
Вирішуючи адміністративний спір по суті суд зазначає наступне.
В акті перевірки зазначено, що перевіркою повноти визначення валових витрат за період з 01.01.2013 по 31.12.2014 встановлено їх завищення всього на суму 2089612,00грн., в тому числі за 2013 рік на суму 871 313, 00 грн. та за 2014 рік на суму 1218299,00 грн.
За даними акта перевірки контролюючий орган зменшив витрати, що враховуються при визначенні об'єкта оподаткування податком на прибуток, за рахунок зменшення задекларованих показників собівартості придбаних (виготовлених) та реалізованих товарів (робіт, послуг) на загальну суму 1581256,00грн., в тому числі за 2013 рік - на суму 612347,00грн. та за 2014 рік - на суму 968909,00грн., а також за рахунок зменшення контролюючим органом показника "Інші витрати" за 2013 та 2014 роки на суму 508356,00грн.
Контролюючим органом виключено зі складу витрат, що враховуються при визначенні об'єкта оподаткування податком на прибуток, витрати по господарських операціях з субпідрядниками фізичною особою - підприємцем ОСОБА_3 (реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_4) та з Товариством з обмеженою відповідальністю "Якість і Будівництво" (код ЄДРПОУ 38288436) на загальну суму 1151617,00грн., в тому числі за 2013 рік - на суму 637550,00грн. та за 2014 рік - на суму 514067,00грн.
Паралельно зі зменшенням витрат, що враховуються при визначенні об'єкта оподаткування податком на прибуток, податковим органом за результатами перевірки донараховано податок на додану вартість на загальну суму 202291,00 грн.
Контролюючий орган дійшов висновку про те, що господарські операції з субпідрядниками фізичною особою - підприємцем ОСОБА_3 та з Товариством з обмеженою відповідальністю "Якість і Будівництво" не мали реального характеру і були спрямовані на надання податкової вигоди з метою несплати податків до бюджетів.
З вказаними висновками відповідача суд не погоджується з огляду на таке.
Фізична особа - підприємець ОСОБА_3 та Товариство з обмеженою відповідальністю "Якість і Будівництво" (код ЄДРПОУ 38288436) в якості субпідрядників виконували для ОСОБА_1 підприємства "Комунальне Рівненське шляхово-експлуатаційне управління автомобільних доріг" ряд робіт по здійсненню поточних та капітальних ремонтів вулиць міста Рівного.
Комунальне підприємство Комунальне Рівненське шляхово-експлуатаційне управління автомобільних доріг включило до складу витрат, що враховуються при визначенні об'єкта оподаткування податком на прибуток, витрати по господарських операціях з субпідрядником фізичною особою - підприємцем ОСОБА_3 в розмірі 174427,00грн., в тому числі за 2013 рік 71606,00грн. та за 2014 рік 102821,00грн. Також позивачем включено до складу витрат, що враховуються при визначенні об'єкта оподаткування податком на прибуток, витрати по господарських операціях з Товариством з обмеженою відповідальністю Якість і Будівництво (код ЄДРПОУ 38288436) в сумі 977190,00грн., в тому числі за 2013 рік в сумі 565944,00грн. та за 2014 рік в сумі 411246,00грн., а також віднесло до складу податкового кредиту з ПДВ 195438,00грн.
В ході судового розгляду встановлено, що Комунальним підприємством "Комунальне Рівненське шляхово-експлуатаційне управління автомобільних доріг" за період з 01.01.2013 по 31.12.2014 віднесено до складу витрат, що враховуються при визначенні об'єкта оподаткування податком на прибуток, вартість виконаних фізичною особою - підприємцем ОСОБА_3 ремонтно-будівельних робіт в сумі 174427,00грн., в тому числі за 2013 рік - 71 606,00грн. та за 2014 рік - 102821,00грн.
З матеріалів справи встановлено, що між Комунальним підприємством "Комунальне Рівненське шляхово-експлуатаційне управління автомобільних доріг" (Замовник) та фізичною особою - підприємцем ОСОБА_3 (Субпідрядник) були укладені наступні договори субпідряду про виконання ремонтів доріг загального призначення у місті Рівному Рівненської області:
- договір субпідряду від 05 листопада 2013 року № 16 про поточний ремонт проїзду від вул. Макарова до поліклініки № 3 в м. Рівне вартістю 40 309, 71 грн.;
- договір субпідряду від 18 листопада 2013 року № 73 про поточний ремонт вул. Осіпова в м. Рівне вартістю 31 296, 56 грн.;
- договір субпідряду від 27 червня 2014 року № 3 про поточний ремонт вул. Лермонтова в м. Рівне вартістю 50 314, 43 грн.;
- договір субпідряду від 27 червня 2014 року № 4 про поточний ремонт вул. Тиха в м. Рівне вартістю 39 349, 76 грн.;
- договір субпідряду від 02 липня 2014 року № 2 про поточний ремонт вул. Матросова в м. Рівне вартістю 24 091, 74 грн.;
- договір субпідряду від 27 серпня 2014 року без номера про поточний ремонт вул. Котляревського в м. Рівне вартістю 29 489, 88 грн.
Про виконання фізичною особою - підприємцем ОСОБА_3 ремонтних робіт на замовлення ОСОБА_1 підприємства "Комунальне Рівненське шляхово-експлуатаційне управління автомобільних доріг" були складені:
- акт виконаних робіт (примірна форма КБ-2в) № б/н за грудень 2013 року про поточний ремонт проїзду від вул. Макарова до поліклініки № 3 на суму 40 309, 71 грн. без ПДВ;
- акт виконаних робіт (примірна форма КБ-2в) № б/н за грудень 2013 року про поточний ремонт вул. Осіпова на суму 31 296, 56 грн. без ПДВ;
- акт виконаних робіт (примірна форма КБ-2в) № б/н за липень 2014 року про поточний ремонт вул. Матросова на суму 10 568, 74 грн. без ПДВ;
- акт виконаних робіт (примірна форма КБ-2в) № б/н за серпень 2014 року про поточний ремонт вул. Тихої на суму 13 941, 73 грн. без ПДВ;
- акт виконаних робіт (примірна форма КБ-2в) № б/н за серпень 2014 року про поточний ремонт вул. Лермонтова на суму 24 728, 75 грн. без ПДВ;
- акт виконаних робіт (примірна форма КБ-2в) № б/н за жовтень 2014 року про поточний ремонт вул. Котляревського на суму 29 489, 88 грн. без ПДВ;
- акт виконаних робіт (примірна форма КБ-2в) № б/н за липень 2014 року про поточний ремонт вул. Матросова на суму 24 091, 74 грн. без ПДВ.
Всього вказані вище акти виконаних робіт (примірні форма КБ-2в) підтверджують виконання ремонтних робіт на загальну суму 71 606, 27 грн. без ПДВ за 2013 рік та на загальну суму 102 820, 84 грн. без ПДВ за 2014 рік.
Розрахунки проведено шляхом підписання акту зустрічних вимог у розмірі 155751,00грн. та шляхом перерахування коштів через поточний рахунок у розмірі 18676,00грн.
Комунальним підприємством "Комунальне Рівненське шляхово-експлуатаційне управління автомобільних доріг" за період з 01 січня 2013 року по 31 грудня 2014 року віднесено до складу витрат, що враховуються при визначенні об'єкта оподаткування податком на прибуток, вартість виконаних Товариством з обмеженою відповідальністю Якість і Будівництво (код за ЄДРПОУ 38288436) ремонтно-будівельних робіт в сумі 977 190, 00 грн., в тому числі за 2013 рік - 565 944, 00 грн. та за 2014 рік - 411 246, 00 грн.
Між Комунальним підприємством Комунальне Рівненське шляхово-експлуатаційне управління автомобільних доріг (Замовник) та Товариством з обмеженою відповідальністю Якість і Будівництво (Субпідрядник) були укладені наступні договори субпідряду про виконання ремонтів доріг загального призначення у місті Рівному Рівненської області:
- договір субпідряду від 01 листопада 2012 року № 01/11-13 про поточний ремонт вул. Чехова в м. Рівному вартістю 33 284, 08 грн.;
- договір субпідряду від 02 червня 2014 року № 02\06\14 про поточний ремонт вул. Орлова в м. Рівному вартістю 28 220, 45 грн.;
- договір субпідряду від 19 червня 2014 року № 19\06\14 про поточний ремонт вул. Грушевського в м. Рівному вартістю 42 326, 86 грн.;
- договір субпідряду від 30 липня 2014 року № 30\07\14 про поточний ремонт вул. Білої в м. Рівному вартістю 4 593, 60 грн.;
- договір субпідряду від 03 серпня 2013 року № 3\8-13 про поточний ремонт вул. Вербової в м. Рівне вартістю 49 277, 00 грн.;
- договір субпідряду від 03 червня 2014 року № 03\06\14 про поточний ремонт вул. Пухова в м. Рівному вартістю 22 622, 98 грн.;
- договір субпідряду від 04 липня 2014 року № 04/07\14 про поточний ремонт улаштування асфальтного покриття на території Рівненської нафтобази, що знаходиться в с. Н. Любомирка по вул. Нафтовиків, 2, вартістю 35 546, 88 грн.;
- договір субпідряду від 21 жовтня 2013 року № 21\10\13 про поточний ремонт вул. Дубенської у м. Рівному вартістю 60 522, 34 грн.;
- договір субпідряду від 20 грудня 2013 року № 30\12\13 про поточний ремонт проїзду від вул. Корольова до вул. Млинівської у м. Рівному вартістю 54 229, 14 грн.;
- договір субпідряду від 01 грудня 2013 року № 1\12\14 про капітальний ремонт прибудинкової території житлового будинку № 69 по вул. С. Бандери у м. Рівному вартістю 248 341, 16 грн.;
- договір субпідряду від 10 березня 2013 року № 10\09-13\2 про поточний ремонт вул. Гур'єва у м. Рівному вартістю 64 060, 00 грн.;
- договір субпідряду від 10 березня 2013 року № 10\09-13\1 про поточний ремонт вул. Ювілейної у м. Рівному вартістю 40 982, 92 грн.;
- договір субпідряду від 31 липня 2014 року № 31\07\14 про капітальний ремонт ділянки вул. Чорновола у м. Рівному (в районі вул. Новодвірської та буд. № 95) вартістю 8 977, 20 грн.;
- договір субпідряду від 17 жовтня 2013 року № 17\10-13 про поточний ремонт вул. Дрогобицької у м. Рівному вартістю 24 638, 00 грн.;
- договір субпідряду від 03 березня 2013 року № 3\09\13 про поточний ремонт вул. Костромської у м. Рівному вартістю 48 704, 68 грн.;
- договір субпідряду від 19 червня 2014 року № 19-1/06/14 про поточний ремонт вул. Костромської у м. Рівному вартістю 86 009, 65 грн.;
- договір субпідряду від 02 березня 2013 року № 2/09/13 про поточний ремонт вул. Кн. Острозького вартістю 7 616, 33 грн.;
- договір субпідряду від 01 серпня 2013 року № 15 про поточний ремонт вул. О. Теліги у м. Рівному вартістю 50 551, 09 грн.;
- договір субпідряду від 10 березня 2013 року № 10\09-13/3 про поточний ремонт вул. Вербової у м. Рівному вартістю 49 277, 00 грн.;
- договір субпідряду від 01 листопада 2013 року № 01\11-13 про поточний ремонт вул. Чехова у м. Рівному вартістю 33 284, 08 грн.;
- договір субпідряду від 10 березня 2013 року № 10\09-13 про поточний ремонт вул. Достоєвського у м. Рівному вартістю 44 350, 00 грн.
Про виконання Товариством з обмеженою відповідальністю Якість і Будівництво ремонтних робіт на замовлення ОСОБА_1 підприємства Комунальне Рівненське шляхово-експлуатаційне управління автомобільних доріг були складені наступні акти виконаних робіт (примірні форма КБ-2в):
- акт виконаних робіт (примірна форма КБ-2в) № б/н за травень 2013 року про поточний ремонт вул. Костромської на суму 41 912, 24 грн. без ПДВ, сума ПДВ - 8 382, 45 грн., разом з ПДВ - 50 294,69 грн.;
- акт виконаних робіт (примірна форма КБ-2в) № б/н за травень 2013 року про поточний ремон вул. ОСОБА_8 на суму 31 149, 34 грн. без ПДВ, сума ПДВ - 6 229, 87 грн., разом з ПДВ - 37 379, 21 грн.;
- акт виконаних робіт (примірна форма КБ-2в) № б/н за травень 2013 року про поточний ремонт вул. Павлюченка на суму 20 036, 17 грн. без ПДВ, сума ПДВ - 4 007, 23 грн., разом з ПДВ - 24 043, 40 грн.;
- акт виконаних робіт (примірна форма КБ-2в) № б/н за травень 2013 року про поточний ремонт вул. Чехова на суму 8 353, 94 грн. без ПДВ, сума ПДВ - 1 670, 79 грн., разом з ПДВ - 10 024, 73 грн.;
- акт виконаних робіт (примірна форма КБ-2в) № б/н за травень 2013 року про поточний ремонт вул. Вербової на суму 24 915, 13 грн. без ПДВ, сума ПДВ - 4 983, 03 грн., разом з ПДВ - 29 898, 16 грн.;
- акт виконаних робіт (примірна форма КБ-2в) № б/н за липень 2013 року про поточний ремонт вул. ОСОБА_9 на суму 23 816, 67 грн. без ПДВ, сума ПДВ - 4 763, 33 грн., разом з ПДВ - 28 580, 00 грн.;
- акт виконаних робіт (примірна форма КБ-2в) № б/н за липень 2013 року про поточний ремонт вул. ОСОБА_9 на суму 18 309, 24 грн. без ПДВ, сума ПДВ - 3 661, 85 грн., разом з ПДВ - 21 971, 09 грн.;
- акт виконаних робіт (примірна форма КБ-2в) № б/н за вересень 2013 року про поточний ремонт вул. Ювілейної на суму 34 152, 43 грн. без ПДВ, сума ПДВ - 6 830, 49 грн., разом з ПДВ - 40 982, 92 грн.;
- акт виконаних робіт (примірна форма КБ-2в) № б/н за вересень 2013 року про поточний ремонт вул. Достоєвського на суму 11 087, 50 грн. без ПДВ, сума ПДВ - 2 217, 50 грн., разом з ПДВ - 13 305, 00 грн.;
- акт виконаних робіт (примірна форма КБ-2в) № б/н за вересень 2013 року про поточний ремонт вул. Гур'єва на суму 53 383, 33 грн. без ПДВ, сума ПДВ - 10 676, 67 грн., разом з ПДВ - 64 060, 00 грн.;
- акт виконаних робіт (примірна форма КБ-2в) № б/н за вересень 2013 року про поточний ремонт вул. ОСОБА_8 на суму 6 346, 94 грн. без ПДВ, сума ПДВ - 1 269, 39 грн., разом з ПДВ - 7 616, 33 грн.;
- акт виконаних робіт (примірна форма КБ-2в) № б/н за вересень 2013 року про поточний ремонт вул. Костромської на суму 40 587, 23 грн. без ПДВ, сума ПДВ - 8 117, 45 грн., разом з ПДВ - 48 704, 68 грн.;
- акт виконаних робіт (примірна форма КБ-2в) № б/н за вересень 2013 року про поточний ремонт вул. Вербової на суму 41 064, 15 грн. без ПДВ, сума ПДВ - 8 212, 83 грн., разом з ПДВ - 49 277, 00 грн.;
- акт виконаних робіт (примірна форма КБ-2в) № б/н за жовтень 2013 року про поточний ремонт вул. Дубенської на суму 44 999, 73 грн. без ПДВ, сума ПДВ - 8 999, 95 грн., разом з ПДВ - 53 999, 68 грн.;
- акт виконаних робіт (примірна форма КБ-2в) № б/н за жовтень 2013 року про поточний ремонт вул. Достоєвського на суму 25 870, 83 грн. без ПДВ, сума ПДВ - 5 174, 17 грн., разом з ПДВ - 31 045, 00 грн.;
- акт виконаних робіт (примірна форма КБ-2в) № б/н за жовтень 2013 року про поточний ремонт вул. Вербової на суму 41 064, 17 грн. без ПДВ, сума ПДВ - 8 212, 83 грн.; разом з ПДВ - 49 277,00 грн.;
- акт виконаних робіт (примірна форма КБ-2в) № б/н за жовтень 2013 року про поточний ремонт вул. Дрогобицької на суму 20 531, 67 грн. без ПДВ, сума ПДВ - 4 106, 33 грн., разом з ПДВ - 24 638, 00 грн.;
- акт виконаних робіт (примірна форма КБ-2в) № б/н за листопад 2013 року про поточний ремонт вул. Дубенської на суму 5 435, 55 грн. без ПДВ, сума ПДВ - 1 087, 11 грн., разом з ПДВ - 6 522, 66 грн.;
- акт виконаних робіт (примірна форма КБ-2в) № б/н за листопад 2013 року про поточний ремонт вул. Чехова на суму 16 645, 33 грн. без ПДВ, сума ПДВ - 3 329, 07 грн., разом з ПДВ - 19 974, 40 грн.;
- акт виконаних робіт (примірна форма КБ-2в) № б/н за листопад 2013 року про поточний ремонт вул. Чехова на суму 11 091, 40 грн. без ПДВ, сума ПДВ - 2 218, 28 грн., разом з ПДВ - 13 309, 68 грн.;
- акт виконаних робіт (примірна форма КБ-2в) № б/н за грудень 2013 року про поточний ремонт проїзду від вул. Корольова до вул. Млинівської на суму 45 190, 95 грн. без ПДВ, сума ПДВ - 9 038, 19 грн., разом з ПДВ - 54 229, 14 грн.;
- акт виконаних робіт (примірна форма КБ-2в) № б/н за червень 2014 року про поточний ремонт вул. Орлова на суму 23 517, 04 грн. без ПДВ, сума ПДВ - 4 703, 41 грн., разом з ПДВ - 28 220, 45 грн.;
- акт виконаних робіт (примірна форма КБ-2в) № б/н за червень 2014 року про поточний ремонт вул. Пухова на суму 18 852, 48 грн. без ПДВ, сума ПДВ - 3 770, 50 грн., разом з ПДВ - 22 622, 98 грн.;
- акт виконаних робіт (примірна форма КБ-2в) № б/н за червень 2014 року про поточний ремонт вул. Грушевського на суму 35 272, 38 грн. без ПДВ, сума ПДВ - 7 054, 48 грн., разом з ПДВ - 42 326, 86 грн.;
- акт виконаних робіт (примірна форма КБ-2в) № б/н за червень 2014 року про поточний ремонт вул. Костромської на суму 71 674, 71 грн. без ПДВ, сума ПДВ - 14 334, 94 грн., разом з ПДВ - 86 009, 65 грн.;
- акт виконаних робіт (примірна форма КБ-2в) № б/н за серпень 2014 року про капітальний ремонт ділянки вул. Чорновола на суму 7 481, 00 грн. без ПДВ, сума ПДВ - 1 496, 20 грн., разом з ПДВ - 8 977, 20 грн.;
- акт виконаних робіт (примірна форма КБ-2в) № б/н за вересень 2014 року про будівництво стоянки атотранспорту по вул. Київській в районі зоопарку на суму 1 802, 00 грн. без ПДВ, сума ПДВ - 360, 40 грн., разом з ПДВ - 2 162, 40 грн.;
- акт виконаних робіт (примірна форма КБ-2в) № б/н за жовтень 2014 року про влаштування асфальтного покриття на території Рівненської нафтобази, що знаходиться за адресою: с. Н. Любомирка, вул. Нафтовиків, 2А, на суму 5 705, 80 грн. без ПДВ, сума ПДВ - 1 141, 16 грн., разом з ПДВ - 6 846, 96 грн.;
- акт виконаних робіт (примірна форма КБ-2в) № б/н за жовтень 2014 року про влаштування асфальтного покриття на території Рівненської нафтобази, що знаходиться за адресою: с. Н. Любомирка, вул. Нафтовиків, 2А, на суму 23 916, 60 грн. без ПДВ, сума ПДВ - 4 783, 32 грн., разом з ПДВ - 28 699, 92 грн.;
- акт виконаних робіт (примірна форма КБ-2в) № б/н за листопад 2014 про капітальний ремонт ділянки вул. Макарова з улаштуванням посадкових майданчиків для пасажирів громадського транспорту на суму 2 853, 66 грн. без ПДВ, сума ПДВ - 570, 73 грн., разом з ПДВ - 3 424, 39 грн.;
- акт виконаних робіт (примірна форма КБ-2в) № б/н за листопад 2014 року про капітальний ремонт ділянки вул. Полуботка на суму 3 502, 92 грн. без ПДВ, сума ПДВ - 700, 58 грн., разом з ПДВ - 4 203, 50 грн.;
- акт виконаних робіт (примірна форма КБ-2в) № б/н за листопад 2014 року про капітальний ремонт вул. Білої на суму 2 679, 53 грн. без ПДВ, сума ПДВ - 535, 91 грн., разом з ПДВ 3 215, 44 грн.;
- акт виконаних робіт (примірна форма КБ-2в) № б/н за листопад 2014 року про капітальний ремонт вул. Чорновола на суму 7 036, 46 грн. без ПДВ, сума ПДВ - 1 407, 29 грн., разом з ПДВ - 8 443, 75 грн.;
- акт виконаних робіт (примірна форма КБ-2в) № б/н за грудень 2014 року про капітальний ремонт прибудинкової території будинку № 69 по вул. Ст. Бандери на суму 206 950, 97 грн. без ПДВ, сума ПДВ - 41 390, 19 грн., разом з ПДВ - 248 341, 16 грн.
Всього Товариство з обмеженою відповідальністю Якість і будівництво виконало на замовлення ОСОБА_1 підприємства Комунальне Рівненське шляхово-експлуатаційне управління автомобільних доріг ремонтно-будівельні роботи, загальна вартість яких становить 1 137 080, 55 грн., в т.ч. ПДВ - 189 513, 44 грн.
До вказаних актів виконаних робіт ТзОВ Якість і Будівництво надало для ОСОБА_1 підприємства Комунальне Рівненське шляхово-експлуатаційне управління автомобільних доріг відповідні податкові накладні, суми по яких віднесено останнім до складу податкового кредиту відповідного податкового періоду та відповідно відображено у податкових деклараціях з податку на додану вартість.
Зокрема, досліджено наступні податкові накладні, виписані Товариством з обмеженою відповідальністю Якість і Будівництво для ОСОБА_1 підприємства Комунальне Рівненське шляхово-експлуатаційне управління автомобільних доріг :
- податкова накладна від 10 вересня 2013 року № 1 (поточний ремонт вул. Ювілейної) на суму 40 982, 92 грн., в тому числі ПДВ - 6 830, 49 грн.;
- податкова накладна від 10 вересня 2013 року № 2 (поточний ремонт вул. Вербової) на суму 49 277, 00 грн., в тому числі ПДВ - 8 212, 83 грн.;
- податкова накладна від 31 липня 2013 року № 105 (поточний ремонт вул. ОСОБА_9) на суму 28 580, 00 грн., в тому числі ПДВ - 4 763, 33 грн.;
- податкова накладна від 31 липня 2013 року № 104 (поточний ремонт вул. ОСОБА_9) на суму 21 971, 09 грн., в тому числі ПДВ - 3 661, 85 грн.;
- податкова накладна від 31 травня 2013 року № 79 (поточний ремонт вул. Костромської) на суму 50 294, 69 грн., в тому числі ПДВ - 8 382, 45 грн.;
- податкова накладна від 31 травня 2013 року № 77 (поточний ремонт вул. Вербової) на суму 29 898, 16 грн., в тому числі ПДВ - 4 983, 03 грн.;
- податкова накладна від 31 травня 2013 року № 78 (поточний ремонт вул. Чехова) на суму 10 024, 73 грн., в тому числі ПДВ - 1 670, 79 грн.;
- податкова накладна від 31 травня 2013 року № 75 (поточний ремонт вул. Павлюченка) на суму 24 043, 40 грн., в тому числі ПДВ - 4 007, 23 грн.;
- податкова накладна від 31 травня 2013 року № 76 (поточний ремонт вул. ОСОБА_8) на суму 37 379, 21 грн., в тому числі ПДВ - 6 229, 87 грн.;
- податкова накладна від 31 грудня 2014 року № 13 (капітальний ремонт покриття прибудинкової території будинку № 69 по вул. Ст. Бандери в м. Рівне) на суму 248 341, 16 грн., в тому числі ПДВ - 41 390, 19 грн.;
- податкова накладна від 28 листопада 2014 року № 17 (капітальний ремонт вул. Чорновола) на суму 8 443, 75 грн., в тому числі ПДВ - 1 407, 29 грн.;
- податкова накладна від 28 листопада 2014 року № 15 (капітальний ремонт ділянки вул. Макарова з улаштуванням посадкових майданчиків для пасажирів) на суму 3 424, 39 грн., в тому числі ПДВ - 570, 73 грн.;
- податкова накладна від 28 листопада 2014 року № 16 (капітальний ремонт ділянки вул. Полуботка в м. Рівне) на суму 4 203, 50 грн., в тому числі ПДВ - 700, 58 грн.;
- податкова накладна від 31 жовтня 2014 року № 15 (улаштування асфальтобетонного покриття на тер. Рівненської нафтобази в с. Н. Любомирка) на суму 35 546, грн., в тому числі ПДВ - 5 924, 48 грн.;
- податкова накладна від 30 вересня 2014 року № 12 (будівництво стоянки автотранспорту по вул. Київській) на суму 2 162, 40 грн., в тому числі ПДВ - 360, 40 грн.;
- податкова накладна від 19 серпня 2014 року № 8 (капітальний ремонт ділянки вул. Чорновола в м. Рівне) на суму 8 977, 20 грн., в тому числі ПДВ - 1 496, 20 грн.;
- податкова накладна від 18 серпня 2014 року № 5 (капітальний ремонт ділянки вул. Білої в м. Рівне) на суму 4 593, 60 грн., в тому числі ПДВ - 765, 60 грн.;
- розрахунок № 18 від 28 листопада 2014 року коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної від 18 серпня 2014 року № 5 (капітальний ремонт ділянки вул. Білої в м. Рівне) на мінус 1 378, 16 грн., в тому числі ПДВ на мінус 275, 63 грн.;
- податкова накладна від 23 червня 2014 року № 7 (поточний ремонт вул. Костромської в м. Рівне) на суму 86 009, 65 грн., в тому числі ПДВ - 14 334, 94 грн.;
- податкова накладна від 19 червня 2014 року № 3 (поточний ремонт вул. Грушевського в м. Рівне) на суму 42 326, 86 грн., в тому числі ПДВ - 7 054, 48 грн.;
- податкова накладна від 03 червня 2014 року № 2 (поточний ремонт вул. Пухова в м. Рівне) на суму 22 622, 98 грн., в тому числі ПДВ - 3 770, 50 грн.;
- податкова накладна від 02 червня 2014 року № 1 (поточний ремонт вул. Орлова в м. Рівне) на суму 28 220, 45 грн., в тому числі ПДВ - 4 703, 41 грн.;
- податкова накладна від 30 грудня 2013 року № 16 (поточний ремонт проїзду від вул. Корольова до вул. Млинівська в м. Рівне) на суму 54 229, 14 грн., в тому числі ПДВ - 9 038, 19 грн.;
- податкова накладна від 29 листопада 2013 року № 12 (поточний ремонт вул. Чехова) на суму 33 284, 08 грн., в тому числі ПДВ - 5 547, 35 грн.;
- податкова накладна від 29 листопада 2013 року № 13 (поточний ремонт вул. Дубенської) на суму 6 522, 66 грн., в тому числі ПДВ - 1 087, 11 грн.;
- податкова накладна від 31 жовтня 2013 року № 9 (поточний ремонт вул. Дубенської) на суму 53 999, 68 грн., в тому числі ПДВ - 8 999, 95 грн.;
- податкова накладна від 31 жовтня 2013 року № 10 (поточний ремонт вул. Вербової) на суму 49 277, 00 грн., в тому числі ПДВ - 8 212, 83 грн.;
- податкова накладна від 31 жовтня 2013 року № 12 (поточний ремонт вул. Дрогобицької) на суму 24 638, 00 грн., в тому числі ПДВ - 4 106, 33 грн.;
- податкова накладна від 30 вересня 2013 року № 7 (поточний ремонт вул. Достоєвського) на суму 13 305, 00 грн., в тому числі ПДВ - 2 217, 50 грн.;
- податкова накладна від 31 жовтня 2013 року № 11 (поточний ремонт вул. Достоєвського) на суму 31 045, 00 грн., в тому числі ПДВ - 5 174, 17 грн.;
- податкова накладна від 30 вересня 2013 року № 8 (поточний ремонт вул. ОСОБА_8) на суму 7 616, 33 грн., в тому числі ПДВ - 1 269, 39 грн.;
- податкова накладна від 30 вересня 2013 року № 6 (поточний ремонт вул. Костромської) на суму 48 704, 68 грн., в тому числі ПДВ - 8 117, 45 грн.;
- податкова накладна від 30 червня 2014 року № 5 (поточний ремонт вул. Гур'єва) на суму 64 060, 00 грн., в тому числі ПДВ - 10 676, 67 грн.
До складу податкового кредиту Комунальним підприємством Комунальне Рівненське шляхово-експлуатаційне управління автомобільних доріг віднесено суми податку на додану вартість по податкових накладних виписаних субпідрядником - ТзОВ Якість і Будівництво (код 38288436) - податкові накладні включені до реєстру отриманих податкових накладних у відповідних періодах всього на суму ПДВ 195 438 грн., в т.ч.: за травень 2013 р. у сумі 25 273 грн., за липень 2013р. у сумі 8 425 грн., за вересень 2013р. у сумі 37 324 грн., за жовтень 2013 р. у сумі 26 493 грн., за листопад 2013р. у сумі 6 635 грн., за грудень 2013р. у сумі 9 038 грн., за червень 2014 р. в сумі 29 863 грн., за вересень 2014р. в сумі 360 грн., за жовтень 2014р. в сумі 5 925 грн., за листопад 2014 р. в сумі 4 711 грн., за грудень 2014 р. в сумі 41 391 грн.
Дані суми податку включено до податкового кредиту у відповідних податкових періодах та відображені у Деклараціях з податку на додану вартість.
Статтею 1 Закону України від 16.07.99 N 996-XIV Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні визначено, що первинний документ - це документ, який містить відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення.
Пунктом 14.1.27 ст. 14 Податкового кодексу України від 02.12.10р. №2755-VI (із змінами та доповненнями) визначено, що витрати - сума будь-яких витрат платника податку у грошовій, матеріальній або нематеріальній формах, здійснюваних для провадження господарської діяльності платника податку, в результаті яких відбувається зменшення економічних вигод у вигляді вибуття активів або збільшення зобов'язань, внаслідок чого відбувається зменшення власного капіталу (крім змін капіталу за рахунок його вилучення або розподілу власником).
Відповідно до п. 138.2 ст.138 Податкового кодексу України від 02.12.10р. №2755-VI (із змінами та доповненнями) витрати, які враховуються для визначення об'єкта оподаткування, визнаються на підставі первинних документів, що підтверджують здійснення платником податку витрат, обов'язковість ведення і зберігання яких передбачено правилами ведення бухгалтерського обліку, та інших документів, встановлених розділом II цього Кодексу.
Пунктом 198.3 ст.198 розділу V Податкового кодексу України (із змінами і доповненнями) визначено, що податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг, але не вище рівня звичайних цін, визначених відповідно до статті 39 цього Кодексу, та складається з сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 193.1 статті 193 цього Кодексу, протягом такого звітного періоду у зв'язку з придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку.
Комунальне підприємство Комунальне Рівненське шляхово-експлуатаційне управління автомобільних доріг сплачено на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Якість і Будівництво з розрахункового рахунку 150 746, 40 грн., проведено зарахування зустрічних вимог на суму 1 045 350, 97 грн.
Вказані суми були включені Комунальним підприємством Комунальне Рівненське шляхово-експлуатаційне управління автомобільних доріг до складу витрат, що враховуються при визначенні об'єкта оподаткування та до складу податкового кредиту з податку на додану вартість.
В подальшому, дані роботи Комунальним підприємством Комунальне Рівненське шляхово-експлуатаційне управління автомобільних доріг включено в довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма № КБ-3) та акти приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) для Управління житлово-комунального господарства Рівненського міськвиконкому, так як первісним замовником робіт, виконання яких було на підставі договорів передоручено субпідрядникам фізичній особі - підприємцю ОСОБА_3 та Товариству з обмеженою відповідальністю Якість і Будівництво є Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Рівненської міськради, з яким Комунальним підприємством Комунальне Рівненське шляхово-експлуатаційне управління автомобільних доріг (підрядник) заключено ряд договорів підряду на виконання робіт. У відповідності до даних договорів підряду обсяги будівельних робіт визначається в локальних кошторисах, проектно-кошторисною документацією, відомостях ресурсів до актів форма КБ-2в. Фінансування робіт здійснюється по КТКВК 170703, КЕКВ 2240, субвенція, а капітальних робіт по КЕКВ 3132, КФК 170703 (субвенція).
В ході судового розгляду судом було витребувано та отримано від позивача письмові пояснення щодо економічної доцільності господарських операцій між Комунальним Рівненським шляхово-експлуатаційного управлінням автомобільних доріг та субпідрядниками - ФОП ОСОБА_3 та ТзОВ Якість і Будівництво щодо виконання субпідрядних будівельних робіт.
Позивач пояснив, що за загальним правилом економічна доцільність господарської діяльності суб'єктів господарювання полягає в отриманні прибутку з подальшим його використанням для розширення господарської діяльності або розподілом між засновниками.
Однак, в даному конкретному випадку вказане вище загальне правило не підлягає застосуванню, оскільки Комунальне Рівненське шляхово-експлуатаційне управління автомобільних доріг є не підприємницьким суб'єктом господарювання, я, як слідує із його назви, комунальним підприємством, яке належить територіальній громаді міста Рівного.
Метою діяльності комунального підприємства є не отримання прибутку, оскільки основним його замовником є Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Рівненської міської ради, а своєчасне і якісне забезпечення міста Рівного автомобільними дорогами загального користування.
Позивач звернув увагу на те, що ремонтно-будівельні роботи повинні проводитися саме своєчасно, оскільки можливість проведення таких робіт залежить від погодних умов, а тому носить сезонний характер і характеризується жорсткими обмеженнями в часі. Недотримання вказаних жорстких часових обмежень може призвести не лише до поломок транспортних засобів окремих громадян та юридичних осіб, а й до паралізації транспортної системи міста Рівного вцілому, що загрожує гуманітарною катастрофою.
Тому своєчасність виконання ремонтно-будівельних робіт має абсолютний пріоритет перед прибутковістю в організації діяльності ОСОБА_1 Рівненського шляхово-експлуатаційного управління автомобільних доріг.
А тому, в умовах, коли у ОСОБА_1 Рівненського шляхово-експлуатаційного управління автомобільних доріг не вистачає власних виробничих потужностей для своєчасного виконання ремонтно-будівельних робіт власними силами в умовах жорстких часових обмежень, воно залучає третіх осіб на умовах договорів субпідряду, що є розумним і доцільним з точки зору забезпечення міста Рівного належною інфраструктурою.
Податковим органом виключено зі складу витрат, що враховуються при визначенні об'єкта оподаткування податком на прибуток за 2014 рік, витрати в сумі 34 267, 00 грн., пов'язані з придбанням у Товариства з обмеженою відповідальністю ЕЛЬ ТОРО (код ЄДРПОУ 39079350) мінерального порошку, який використовується для виготовлення асфальтобетону, в кількості 41,12 тони.
Вищевказаний мінеральний порошок було отримано у листопаді 2014 року на загальну суму 31 999, 87 грн., в тому числі ПДВ 5 333, 31 грн., та у грудні 2014 року на загальну суму 9 119, 96 грн., в тому числі ПДВ 1519, 99 грн.
Судом досліджено договір поставки від 13 листопада 2014 року № 1311-01/14, укладений між Комунальним підприємством Комунальне Рівненське шляхово-експлуатаційне управління автомобільних доріг та Товариством з обмеженою відповідальністю ЕЛЬ ТОРО , предметом якого є постачання мінерального порошку, а також видаткова накладна від 13 листопада 2014 року № ЕТ-0000010 на суму 31 999, 87 грн., в т.ч. ПДВ 5 333, 31 грн., товарно-транспортна накладна від 13 листопада 2014 року № 0001, видаткова накладна від 12 грудня 2014 року № РН-00058 на суму 9 119, 96 грн., в т.ч. ПДВ 1 519, 99 грн., товарно-транспортна накладна від 12 грудня 2014 року № 0002 та податкова накладна від 13 листопада 2014 року № 15.
Досліджені документи свідчать про реальний характер господарської операції з поставки мінерального порошку.
Пунктом 198.3 ст.198 розділу V Податкового кодексу України (із змінами і доповненнями) визначено, що податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг, але не вище рівня звичайних цін, визначених відповідно до статті 39 цього Кодексу, та складається з сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 193.1 статті 193 цього Кодексу, протягом такого звітного періоду у зв'язку з придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку.
Таким чином, у зв'язку із здійсненням вищевказаних господарських операцій з придбання мінерального порошку Комунальне підприємство Комунальне Рівненське шляхово-експлуатаційне управління автомобільних доріг правомірно включило до складу витрат, що враховуються при визначенні об'єкта оподаткування податком на прибуток за 2014 рік, витрати в сумі 34 267, 00 грн., а до складу податкового кредиту з ПДВ 5 333, 31 грн. у листопаді 2014 року та 1519, 99 грн. у грудні 2014 року.
Податковим органом виключено зі складу витрат, що враховуються при визначенні об'єкта оподаткування, витрати на автотранспортні послуги, отримані від фізичних осіб - підприємців ОСОБА_4 та ОСОБА_10 (реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_5), на загальну суму 395 372, 62 грн., в тому числі за 2013 рік - на суму 129 495, 12 грн. та за 2014 рік - на суму 265 877, 50 грн.
Контролюючий орган вважає, що операції з перевезення вантажу оформлено з порушенням норм чинного законодавства.
Судом досліджено наступні документи, що підтверджують виконання фізичною особою - підприємцем ОСОБА_4 для ОСОБА_1 підприємства Комунальне Рівненське шляхово-експлуатаційне управління автомобільних доріг вантажних транспортно-експедиційних послуг з перевезення відсіву та щебеню автомобілем НОМЕР_6 на загальну суму 350 117, 50 грн. без ПДВ:
- акт здачі-приймання робіт (надання послуг) № 11 від 28 лютого 2013 року на суму 6 480, 00 грн. (виконання транспортної роботи підтверджено товарно-транспортною накладною від 28 лютого 2013 року № 11);
- акт здачі-приймання робіт (надання послуг) № 4 від 14 березня 2013 року на суму 6 480, 00 грн. (виконання транспортної роботи підтверджено товарно-транспортними накладними: від 01 березня 2013 року № 4, № 99 та № 102; від 04 березня 2013 року № 106);
- акт здачі-приймання робіт (надання послуг) № 18 від 30 травня 2013 року на суму 28 080, 00 грн. (виконання транспортної роботи підтверджено товарно-транспортними накладними: від 16 травня 2013 року № 18, від 16 травня 2013 року № б/н, від 20 травня 2013 року № б/н, від 21 травня 2013 року № б/н, від 22 травня 2013 року № б/н, від 23 травня 2013 року № б/н, від 23 травня 2013 року № б/н, від 24 травня 2013 року № б/н; від 28 травня 2013 року № б/н, від 28 травня 2013 року № б/н, від 29 травня 2013 року № б/н, від 29 травня 2013 року № б/н, від 30 травня 2013 року № б/н, від 30 травня 2013 року № б/н);
- акт здачі-приймання робіт (надання послуг) № 17 від 31 травня 2013 року на суму 2 160, 00 грн. (виконання транспортної роботи підтверджено товарно-транспортною накладною від 31 травня 2013 року № 17);
- акт здачі-приймання робіт (надання послуг) № 22 від 17 червня 2013 року на суму 21 600, 00 грн. (виконання транспортної роботи підтверджено товарно-транспортною накладною від 17 червня 2013 року № 22);
- акт здачі-приймання робіт (надання послуг) № 40 від 20 серпня 2013 року на суму 8 640, 00 грн. (виконання транспортної роботи підтверджено товарно-транспортними накладними: від 14 серпня 2013 року № 569, від 14 серпня 2013 року № 570, від 15 серпня 2013 року № 575, від 19 серпня 2013 року № 578, від 20 серпня 2013 року № б/н);
- акт здачі-приймання робіт (надання послуг) № 45 від 28 вересня 2013 року на суму 10 800, 00 грн. (виконання транспортної роботи підтверджено товарно-транспортними накладними: від 23 вересня 2013 року № б\н, від 23 вересня 2013 року № 2697, від 23 вересня 2013 року № 2711; від 24 вересня № 2731, від 24 вересня № 2735, від 27 вересня 2013 року № 2833);
- акт здачі-приймання робіт (надання послуг) № 51 від 21 липня 2014 року на суму 8 625, 00 грн. (виконання транспортної роботи підтверджено товарно-транспортними накладними: від 17 липня 2014 року № б\н, від 17 липня 2014 року № 1077, від 17 липня 2014 року № 1078, від 18 липня 2014 року № 1079);
- акт здачі-приймання робіт (надання послуг) № 54 від 22 липня 2014 року на суму 2 875, 00 грн. (виконання транспортної роботи підтверджено товарно-транспортною накладною від 21 липня 2014 року № 1080);
- акт здачі-приймання робіт (надання послуг) № 35 від 27 серпня 2014 року на суму 21 000, 00 грн. (виконання транспортної роботи підтверджено товарно-транспортними накладними: від 12 серпня 2014 року № б/н, від 12 серпня 2014 року № 1081, від 13 серпня 2014 року № 1082, від 18 серпня 2014 року № 1083, від 18 серпня 2014 року № 1084, від 20 серпня 2014 року № 1085, від 21 серпня 2014 року № 1086);
- акт здачі-приймання робіт (надання послуг) № 55 від 30 вересня 2014 року на суму 21 000, 00 грн. (виконання транспортної роботи підтверджено товарно-транспортними накладними: від 24 вересня 2014 року № б/н, від 24 вересня 2014 року № 1187, від 25 вересня 2014 року № 1188, від 26 вересня 2014 року № 1172, від 29 вересня 2014 року № 1189, від 29 вересня 2014 року № 1190, від 30 вересня 2014 року № 1191);
- акт здачі-приймання робіт (надання послуг) № 67 від 10 жовтня 2014 року на суму 14 100, 00 грн. (виконання транспортної роботи підтверджено товарно-транспортними накладними: від 02 жовтня 2014 року № б/н, від 02 жовтня 2014 року № 1926, від 02 жовтня 2014 року № 1934, від 03 жовтня 2014 року № 1946, від 03 жовтня 2014 року № 1956, від 06 жовтня 2014 року № 1970);
- акт здачі-приймання робіт (надання послуг) № 68 від 10 жовтня 2014 року на суму 14 687, 50 грн. (виконання транспортної роботи підтверджено товарно-транспортними накладними: від 07 жовтня 2014 року № б/н, від 07 жовтня 2014 року № 1904, від 08 жовтня 2014 року № 1914, від 09 жовтня 2014 року № 1926, від 10 жовтня 2014 року № 1938, від 10 жовтня 2014 року № 1941);
- акт здачі-приймання робіт (надання послуг) № 70 від 21 жовтня 2014 року на суму 21 000, 00 грн. (виконання транспортної роботи підтверджено товарно-транспортними накладними: від 13 жовтня 2014 року № 1951, від 14 жовтня 2014 року № 1962, від 15 жовтня 2014 року № 1988, від 16 жовтня 2014 року № 2002, від 16 жовтня 2014 року № 2020, від 17 жовтня 2014 року № 2029, від 20 жовтня 2014 року № 2057);
- акт здачі-приймання робіт (надання послуг) № 71 від 21 жовтня 2014 року на суму 11 520, 00 грн. (виконання транспортної роботи підтверджено товарно-транспортними накладними: від 13 жовтня 2014 року № 2073, від 17 жовтня 2014 року № 2120, від 18 жовтня 2014 року № 2134, від 20 жовтня 2014 року № 2135);
- акт здачі-приймання робіт (надання послуг) № 73 від 30 жовтня 2014 року на суму 18 000, 00 грн. (виконання транспортної роботи підтверджено товарно-транспортними накладними: від 22 жовтня 2014 року № 2090, від 23 жовтня 2014 року № 2103, від 23 жовтня 2014 року № 2118, від 24 жовтня 2014 року № 2126, від 27 жовтня 2014 року № 2147, від 27 жовтня 2014 року № 2156);
- акт здачі-приймання робіт (надання послуг) № 74 від 30 жовтня 2014 року на суму 11 520, 00 грн. (виконання транспортної роботи підтверджено товарно-транспортними накладними: від 28 жовтня 2014 року № 2212, від 28 жовтня 2014 року № 2222, від 29 жовтня 2014 року № 2229, від 29 жовтня 2014 року № 2239);
- акт здачі-приймання робіт (надання послуг) № 80 від 11 листопада 2014 року на суму 15 000, 00 грн. (виконання транспортної роботи підтверджено товарно-транспортними накладними: від 03 листопада 2014 року № 2226, від 04 листопада 2014 року № 2231, від 04 листопада 2014 року № 2240, від 05 листопада 2014 року № 2245, від 05 листопада 2014 року № 2255);
- акт здачі-приймання робіт (надання послуг) № 81 від 11 листопада 2014 року на суму 11 520, 00 грн. (виконання транспортної роботи підтверджено товарно-транспортними накладними: від 01 листопада 2014 року № 2281, від 01 листопада 2014 року № 2285, від 10 листопада 2014 року № 2401, від 10 листопада 2014 року № 2409);
- акт здачі-приймання робіт (надання послуг) № 84 від 20 листопада 2014 року на суму 6 240, 00 грн. (виконання транспортної роботи підтверджено товарно-транспортними накладними: від 11 листопада 2014 року № 2416, від 14 листопада 2014 року № 2490);
- акт здачі-приймання робіт (надання послуг) № 85 від 20 листопада 2014 року на суму 6 500, 00 грн. (виконання транспортної роботи підтверджено товарно-транспортними накладними: від 19 листопада 2014 року № 2377, від 20 листопада 2014 року № 2391);
- акт здачі-приймання робіт (надання послуг) № 86 від 20 листопада 2014 року на суму 15 600, 00 грн. (виконання транспортної роботи підтверджено товарно-транспортними накладними: від 14 листопада 2014 року № 2503, від 17 листопада 2014 року № 2532, від 17 листопада 2014 року № 2540, від 18 листопада 2014 року № 2554, від 18 листопада 2014 року № 2566);
- акт здачі-приймання робіт (надання послуг) № 90 від 28 листопада 2014 року на суму 9 360, 00 грн. (виконання транспортної роботи підтверджено товарно-транспортними накладними: від 27 листопада 2014 року № 2681, від 28 листопада 2014 року № 2657від 28 листопада 2014 року № 2683);
- акт здачі-приймання робіт (надання послуг) № 91 від 28 листопада 2014 року на суму 6 500, 00 грн. (виконання транспортної роботи підтверджено товарно-транспортними накладними: від 24 листопада 2014 року № 2407, від 25 листопада 2014 року № 2420);
- акт здачі-приймання робіт (надання послуг) № 94 від 10 грудня 2014 року на суму 18 720, 00 грн. (виконання транспортної роботи підтверджено товарно-транспортними накладними: від 01 грудня 2014 року № 2702, від 02 грудня 2014 року № 2711, від 03 грудня 2014 року № 2727, від 04 грудня 2014 року № 2740, від 05 грудня 2014 року № 2753, від 06 грудня 2014 року № 2768);
- акт здачі-приймання робіт (надання послуг) № 96 від 12 грудня 2014 року на суму 22 750, 00 грн. (виконання транспортної роботи підтверджено товарно-транспортними накладними: від 09 грудня 2014 року № 2543, від 10 грудня 2014 року № 2531, від 11 грудня 2014 року № 2563, від 11 грудня 2014 року № 2564, від 12 грудня 2014 року № 2569, від 12 грудня 2014 року № 2571);
- акт здачі-приймання робіт (надання послуг) № 98 від 23 грудня 2014 року на суму 6 240, 00 грн. (виконання транспортної роботи підтверджено товарно-транспортною накладною від 17 грудня 2014 року № 2908);
- акт здачі-приймання робіт (надання послуг) № 99 від 25 грудня 2014 року на суму 3 120, 00 грн. (виконання транспортної роботи підтверджено товарно-транспортною накладною від 19 грудня 2014 року № 2945).
Як слідує з акта перевірки, розрахунки між Комунальним підприємством Комунальне Рівненське шляхово-експлуатаційне управління автомобільних доріг та фізичною особою - підприємцем ОСОБА_4 проведено через розрахунковий рахунок банку.
Станом на 31 грудня 2014 року по даних операціях за Комунальним підприємством Комунальне Рівненське шляхово-експлуатаційне управління автомобільних доріг рахується кредитоська заборгованість перед фізичною особою - підприємцем ОСОБА_4 в сумі 47 672, 26 грн.
Судом досліджено наступні надані позивачем первинні бухгалтерські документи, що підтверджують надання фізичною особою - підприємцем ОСОБА_10 ОСОБА_1 підприємству Комунальне Рівненське шляхово-експлуатаційне управління автомобільних доріг послуг з перевезення вантажів автомобільним транспортом на загальну суму 45 255, 12 грн. без ПДВ:
- акт виконаних робіт від 20 травня 2013 року № 17 на суму 3 018, 00 грн.;
- акт виконаних робіт від 31 травня 2013 року № 18 на суму 9 576, 00рн.;
- акт виконаних робіт від 31 травня 2013 року № 19 на суму 32 661, 12 грн.
Крім того, судом досліджені наступні товарно-транспортні накладні:
- товарно-транспортна накладна від 20 травня 2013 року № 522, яка підтверджує перевезення фізичною особою - підприємцем ОСОБА_10 автомобілем Рено ВК7457АС 31,440 т. щебеню з Вирівського кар'єру Сарненського району до м. Рівне (вартість перевезення даного вантажу включено до акту виконаних робіт від 20 травня 2013 року № 17 на суму 3 018, 00 грн.);
- товарно-транспортна накладна від 21 травня 2013 року, яка підтверджує перевезення фізичною особою - підприємцем ОСОБА_10 автомобілем Рено ВК7457АС (водій Опальчук) 30 т. відсіву з смт Клесів Сарненського району до м. Рівне (вартість перевезення даного вантажу включено до акту виконаних робіт від 31 травня 2013 року № 18 на суму 9 576, 00рн.);
- товарно-транспортна накладна від 24 травня 2013 року, яка підтверджує перевезення фізичною особою - підприємцем ОСОБА_10 автомобілем Рено ВК7457АС (водій Опальчук) 30 т. відсіву з смт Клесів Сарненського району до м. Рівне (вартість перевезення даного вантажу включено до акту виконаних робіт від 31 травня 2013 року № 18 на суму 9 576, 00рн.);
- товарно-транспортна накладна від 27 травня 2013 року, яка підтверджує перевезення фізичною особою - підприємцем ОСОБА_10 автомобілем Рено ВК7457АС (водій Опальчук) 30 т. відсіву з смт Клесів Сарненського району до м. Рівне (вартість перевезення даного вантажу включено до акту виконаних робіт від 31 травня 2013 року № 18 на суму 9 576, 00рн.);
- товарно-транспортна накладна від 21 травня 2013 року № 558, яка підтверджує перевезення фізичною особою - підприємцем ОСОБА_10 автомобілем Рено ВК7457АС 30,620 т. відсіву гранітного з Вирівського кар'єру Сарненського району до м. Рівне (вартість перевезення даного вантажу включено до акту виконаних робіт від 31 травня 2013 року № 19 на суму 32 661, 12 грн.);
- товарно-транспортна накладна від 22 травня 2013 року № 580, яка підтверджує перевезення фізичною особою - підприємцем ОСОБА_10 автомобілем Рено ВК7457АС 31,080 т. відсіву гранітного з Вирівського кар'єру Сарненського району до м. Рівне (вартість перевезення даного вантажу включено до акту виконаних робіт від 31 травня 2013 року № 19 на суму 32 661, 12 грн.);
- товарно-транспортна накладна від 27 травня 2013 року № 625, яка підтверджує перевезення фізичною особою - підприємцем ОСОБА_10 автомобілем Рено ВК7457АС 30,500 т. відсіву гранітного з Вирівського кар'єру Сарненського району до м. Рівне (вартість перевезення даного вантажу включено до акту виконаних робіт від 31 травня 2013 року № 19 на суму 32 661, 12 грн.);
- товарно-транспортна накладна від 28 травня 2013 року № 629, яка підтверджує перевезення фізичною особою - підприємцем ОСОБА_10 автомобілем Рено ВК7457АС 30,400 т. відсіву гранітного з Вирівського кар'єру Сарненського району до м. Рівне (вартість перевезення даного вантажу включено до акту виконаних робіт від 31 травня 2013 року № 19 на суму 32 661, 12 грн.);
- товарно-транспортна накладна від 28 травня 2013 року № 638, яка підтверджує перевезення фізичною особою - підприємцем ОСОБА_10 автомобілем Рено ВК7457АС 30,780 т. відсіву гранітного з Вирівського кар'єру Сарненського району до м. Рівне (вартість перевезення даного вантажу включено до акту виконаних робіт від 31 травня 2013 року № 19 на суму 32 661, 12 грн.);
- товарно-транспортна накладна від 29 травня 2013 року № 643, яка підтверджує перевезення фізичною особою - підприємцем ОСОБА_10 автомобілем Рено ВК7457АС 30,840 т. відсіву гранітного з Вирівського кар'єру Сарненського району до м. Рівне (вартість перевезення даного вантажу включено до акту виконаних робіт від 31 травня 2013 року № 19 на суму 32 661, 12 грн.);
- товарно-транспортна накладна від 29 травня 2013 року № 655, яка підтверджує перевезення фізичною особою - підприємцем ОСОБА_10 автомобілем Рено ВК7457АС 32,660 т. відсіву гранітного з Вирівського кар'єру Сарненського району до м. Рівне (вартість перевезення даного вантажу включено до акту виконаних робіт від 31 травня 2013 року № 19 на суму 32 661, 12 грн.);
- товарно-транспортна накладна від 30 травня 2013 року № 667, яка підтверджує перевезення фізичною особою - підприємцем ОСОБА_10 автомобілем Рено ВК7457АС 30,620 т. відсіву гранітного з Вирівського кар'єру Сарненського району до м. Рівне (вартість перевезення даного вантажу включено до акту виконаних робіт від 31 травня 2013 року № 19 на суму 32 661, 12 грн.);
- товарно-транспортна накладна від 30 травня 2013 року № 675, яка підтверджує перевезення фізичною особою - підприємцем ОСОБА_10 автомобілем Рено ВК7457АС 30,660 т. відсіву гранітного з Вирівського кар'єру Сарненського району до м. Рівне (вартість перевезення даного вантажу включено до акту виконаних робіт від 31 травня 2013 року № 19 на суму 32 661, 12 грн.);
- товарно-транспортна накладна від 31 травня 2013 року № 684, яка підтверджує перевезення фізичною особою - підприємцем ОСОБА_10 автомобілем Рено ВК7457АС 30,320 т. відсіву гранітного з Вирівського кар'єру Сарненського району до м. Рівне (вартість перевезення даного вантажу включено до акту виконаних робіт від 31 травня 2013 року № 19 на суму 32 661, 12 грн.);
- товарно-транспортна накладна від 31 травня 2013 року № 692, яка підтверджує перевезення фізичною особою - підприємцем ОСОБА_10 автомобілем Рено ВК7457АС 31,740 т. відсіву гранітного з Вирівського кар'єру Сарненського району до м. Рівне (вартість перевезення даного вантажу включено до акту виконаних робіт від 31 травня 2013 року № 19 на суму 32 661, 12 грн.).
Відповідно з Правилами перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, затвердженими наказом Мінтрансу України від 14.10.97 р. № 363 (зареєстровано в Мін'юсті України 20.02.98 р. за № 128/2568, зі змінами та доповненнями), оформлення перевезень вантажів товарно-транспортними накладними (за текстом - ТТН) здійснюється незалежно від умов оплати за роботу автомобіля.
ТТН - єдиний для всіх учасників транспортного процесу юридичний документ, призначений для списання товарно-матеріальних цінностей, обліку на шляху їх переміщення, оприбуткування, складського, оперативного та бухгалтерського обліку, а також для розрахунків за перевезення вантажу та обліку виконаної роботи.
Пунктом 11 зазначених Правил передбачено, зокрема, що ТТН належать до документів суворої звітності, які виготовляються друкарським способом з обліковою серією та номером.
ТТН на перевезення вантажів автомобільним транспортом замовник (вантажовідправник) повинен виписувати в кількості не менше чотирьох примірників. Замовник (вантажовідправник) засвідчує всі примірники ТТН підписом i при необхідності печаткою (штампом).
Після прийняття вантажу згідно з ТТН водій (експедитор) підписує всі її примірники.
Перший примірник ТТН залишається у замовника (вантажовідправника), другий - передається водієм (експедитором) вантажоодержувачу, третій i четвертий примірники, засвідчені підписом вантажоодержувача (у разі потреби - й печаткою або штампом), передаються перевізнику.
У випадках коли немає змоги перерахувати в ТТН всі найменування вантажу, підготовленого для перевезення, до такої накладної замовник додає документ довільної форми з обов'язковим зазначенням відомостей про вантаж (графи 1 - 10 ТТН). У цих випадках у ТТН зазначається, що до неї додається як товарний розділ документ, без якого ТТН вважається недійсною i не може використовуватися для розрахунків із замовником.
Отже, отримання i реалізація цінностей зі складу при використанні автоперевезень повинні підтверджуватися відповідними накладними на відпускання цінностей, та товарно-транспортними накладними.
Крім того, підпунктом 11.1 пункту 11 Правил перевезення визначено, що товарно-транспортні накладні та дорожні листи вантажного автомобіля є основними документами на перевезення вантажів. Також Правилами перевезення визначається, яким чином, у скількох екземплярах оформляються товарно-транспортні накладні, ким вони підписуються тощо. Відовідно до пп 5 п.11 Правил перевезення, товарно-транспортну накладну на перевезення вантажів автомобільним транспортом Замовник (вантажовідправник) повинен виписувати в кількості не менше чотирьох екземплярів. Замовник (вантажовідправник) засвідчує всі екземпляри товарно-транспортної накладної підписом і при необхідності печаткою (штампом) та один екземпляр залишає собі згідно пп11.7. п.11 Правил перевезення.
Таким чином, товарно-транспортна накладна належить до первинної транспортної документації, застосування якої для всіх суб'єктів господарської діяльності незалежно від форм власності є обов'язковим.
Відповідно до п. 138.2 ст.138 Податкового кодексу України від 02.12.10р. №2755-VI (із змінами та доповненнями) витрати, які враховуються для визначення об'єкта оподаткування, визнаються на підставі первинних документів, що підтверджують здійснення платником податку витрат, обов'язковість ведення і зберігання яких передбачено правилами ведення бухгалтерського обліку, та інших документів, встановлених розділом II цього Кодексу.
Надання податковому органу належним чином оформлених документів, передбачених законодавством про податки та збори, з метою одержання податкової вигоди є підставою для її одержання, якщо податковий орган не встановив та не довів, що відомості, які містяться в цих документах, неповні, недостовірні та (або) суперечливі, є наслідком укладення нікчемних правочинів або коли відомості ґрунтуються на інших документах, недійсність даних в яких установлена судом.
Враховуючи, що всі господарські операції з вказаними вище контрагентами оформлені первинними документами, які відповідають вимогам статті 9 Закону України Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні , носять реальний характер та спрямовані на забезпечення здійснення основної діяльності платника податків, слід зробити висновок про безпідставне зменшення контролюючим органом задекларованих показників собівартості придбаних (виготовлених) та реалізованих товарів (робіт, послуг) на загальну суму 1 581 256, 00 грн., в тому числі за 2013 рік - на суму 612 347, 00 грн. та за 2014 рік - на суму 968 909, 00 грн., та про безпідставність відповідного зменшення податкового кредиту.
Зменшення контролюючим органом показника Інші витрати за 2013 та 2014 роки на суму 508 356, 00 грн. відбулося за рахунок виключення контролюючим органом зі складу цього показника витрат на заробітну плату працівників, які були задіяні в ремонті основних засобів, в розмірі 258 966, 43 грн. за 2013 рік, так як, на думку контролюючого органу, платник податків перевищив норму 10 % ліміту, а також за рахунок виключення зі складу інших витрат за 2014 рік від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток за 2013 рік в сумі 249 390, 00 грн.
Висновок контролюючого органу про перевищення 10 % ліміту не відповідає дійсності, оскільки балансова вартість основних засобів, поліпшення яких здійснювалося, становить 8 807 102, 13 грн., що підтверджується дослідженою в судовому засіданні оборотно-сальдовою відомістю за 2013 рік, а тому, включивши до інших витрат витрати на заробітну плату працівників, які були задіяні в ремонті основних засобів, в розмірі 258 966, 43 грн., платник податків не порушив вимог закону.
Безпідставність зменшення контролюючим органом задекларованих показників собівартості придбаних (виготовлених) та реалізованих товарів (робіт, послуг) на загальну суму 1 581 256, 00 грн., в тому числі за 2013 рік - на суму 612 347, 00 грн., тягне за собою безпідставність зменшення від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток за 2013 рік в сумі 249 390, 00 грн., та за 2014 рік на суму 273 290, 00 грн.
Згідно з статтею 2 КАС України, завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства.
Враховуючи наведене, суд вважає доведеним належними та допустимими доказами, що при прийнятті спірних податкових повідомлень-рішень суб'єкт владних повноважень діяв всупереч встановленому законом порядку, необґрунтовано, упереджено, без з'ясування необхідних обставин, що мали значення для прийняття рішення, без дотримання необхідного балансу між несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів позивача і цілями, на досягнення яких спрямовані ці рішення, чим порушено законні інтереси позивача, які підлягають до судового захисту шляхом визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень Державної податкової інспекції у м. Рівному ГУ ДФС у Рівненській області від 18.04.2016 №0000171400, №0000181400 та №0000191400.
Судові витрати присуджуються на користь позивача відповідно до ч.1 ст.94 КАС України.
Керуючись статтями 160-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
П О С Т А Н О В И В:
Позов задовольнити повністю.
Визнати протиправним та скасувати податкові повідомлення-рішення Державної податкової інспекції у м. Рівному ГУ ДФС у Рівненській області від 18.04.2016 №0000171400, №0000181400 та №0000191400.
Присудити на користь позивача ОСОБА_1 підприємства "Комунальне Рівненське шляхово-експлуатаційне управління автомобільних доріг" за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень Державної податкової інспекції у м. Рівному ГУ ДФС у Рівненській області судовий збір у розмірі 17038,17грн.
Постанова суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Апеляційна скарга подається до Житомирського апеляційного адміністративного суду через Рівненський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Житомирського апеляційного адміністративного суду.
Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Суддя Гломб Ю.О.
Суд | Рівненський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 15.05.2017 |
Оприлюднено | 22.05.2017 |
Номер документу | 66547762 |
Судочинство | Адміністративне |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні