УКРАЇНА
Господарський суд
Житомирської області
10002, м. Житомир, майдан Путятинський, 3/65, тел. (0412) 48-16-20,
E-mail: inbox@zt.arbitr.gov.ua, http://zt.arbitr.gov.ua
УХВАЛА
від "30" травня 2017 р. № 3/67-Б
За заявою Коростенської об'єднаної державної податкової інспекції (правонаступник - Коростенська ОДПІ ГУ ДФС у Житомирській області) (м. Коростень)
До боржника ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Коростеньпостач" (м. Коростень)
про визнання банкрутом
Суддя Лозинська І.В.
В засіданні суду прийняли участь:
- від ініціюючого кредитора: ОСОБА_2 - інспектор юридичного сектору Коростенської ОДПІ ГУ ДФС у Житомирській області, дов. від 13.03.2017 вих №920/10;
- від кредиторів: ОСОБА_3 - завідувач юридичного сектору Коростенського об'єднаного УПФУ в Житомирській області, дов. від 03.01.2017, № 10/01; ОСОБА_4 - представник Коростенського МЦЗ, дов. від 22.03.2017, вих. №369
від боржника: ОСОБА_5 - ліквідатор
Відповідно до ст. 77 ГПК України, в засіданні суду оголошувалась перерва з 25.05.2017 до 12:30 год 30.05.2017.
Господарським судом Житомирської області розглядається справа про банкрутство ТОВ "Коростеньпостач" (м. Коростень), провадження у якій порушено за ст. 52 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" від 30.06.1999 №784-ХІV (із змінами і доповненнями).
З 19.01.2013 набрав чинності Закон України "Про внесення змін до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" від 22.12.2011 № 4212-VI.
Згідно з п. 1-1 Прикінцевих та перехідних положень цього Закону, його положення застосовуються господарськими судами під час розгляду справ про банкрутство, провадження в яких порушено після набрання чинності цим Законом; положення Закону, які регулюють ліквідаційну процедуру, застосовуються господарськими судами під час розгляду справ про банкрутство, провадження у яких порушено до набрання чинності цим Законом, якщо на момент набрання ним чинності господарським судом не було прийнято постанову про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури.
З огляду на те, що провадження у даній справі було порушено до набрання чинності Законом України "Про внесення змін до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" від 22.12.2011 №4212-VI та процедура ліквідації по даній справі була введена судом до набрання чинності вказаного Закону, при вирішення судом даної справи застосовуються положення Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в редакції, чинній до 19.01.2013 (далі - Закон про банкрутство).
12.12.2016, 16.01.2017 до господарського суду ліквідатором ОСОБА_5 надано звіт про виконану роботу щодо ліквідації банкрута, ліквідаційний баланс та інші документи стосовно завершення ліквідаційної процедури боржника (а. с. 36 - 87 у т. 9; а. с. 1-160 у т.10), які господарський суд ухвалами від 12.12.2016 та від 17.01.2017 прийняв та призначив до розгляду в засіданні суду (а. с. 91-92 у т. 9; а. с.180 -182 у т.10).
Ухвалою від 30.05.2017 господарським судом затверджено звіт ліквідатора ОСОБА_5 про оплату його послуг в ліквідаційній процедурі боржника в розмірі 11375,00 грн та відмовлено в задоволенні клопотання ліквідатора ОСОБА_5 №02-02/04/11 від 16.01.2017 з врахуванням пояснення від 29.05.2017, вих. №02-02/04/30 про стягнення оплати послуг в розмірі 195612,71 грн та витрат в розмірі 74430,13 грн за рахунок кредиторів пропорційно розміру їх грошових вимог.
Ліквідатором ОСОБА_5 в засіданні суду заявлено клопотання про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута.
Присутні в засіданні суду представники кредиторів не заперечили проти затвердження вказаних документів судом та припинення провадження у справі.
Станом на день розгляду справи до господарського суду не надходили заперечення кредиторів щодо затвердження звіту та ліквідаційного балансу банкрута.
Розглянувши матеріали справи та подані документи, заслухавши повноважних представників кредиторів та ліквідатора ОСОБА_5, господарський суд, -
ВСТАНОВИВ:
ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Коростеньпостач", зареєстровано рішенням виконавчого комітету Коростенської міської ради від 04.12.2001 №Ю0020134, місцезнаходження: 11500, Житомирська область, м. Коростень, вул. Франка, 17/14, код ЄДРПОУ 31781014, за довідкою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань станом на 12.01.2017 (а. с. 127 -133 у т. 10).
Ухвалою від 15.06.2007 господарський суд порушив провадження у справі №3/67-Б за ст. ст. 8, 52 Закону про банкрутство в редакції, чинній до 19.01.2013 (а. с.1 у т. 1).
Постановою від 12.07.2007 господарський суд визнав боржника банкрутом, відкрив ліквідаційну процедуру, призначив ліквідатором Коростенську ОДПІ (а. с. 24д - 24е у т.1).
Ухвалою від 15.04.2008 господарський суд, зокрема, припинив повноваження Коростенської ОДПІ як ліквідатора ТОВ "Коростеньпостач" та призначив ліквідатором банкрута арбітражного керуючого ОСОБА_5 (а. с. 58 у т.1).
Оголошення про визнання боржника банкрутом, відкриття ліквідаційної процедури опубліковано в газеті "Голос України" № 92 (4342) від 16.05.2008 (а. с. 117,118 у т.1).
Ухвалою від 25.11.2010 господарським судом затверджено реєстр вимог кредиторів боржника (а. с. 13 -15 у т. 3).
Ухвалою від 24.09.2015 господарський суд, зокрема, замінив ініціюючого кредитора - Коростенську ОДПІ її правонаступником - Коростенською ОДПІ Головного управління ДФС у Житомирській області (м. Коростень) (а. с. 266 - 268 у т. 7).
Ухвалою від 07.06.2016 господарський суд, зокрема, замінив кредитора - УПФ України в м. Коростені та Коростенському районі Житомирської області його правонаступником - Коростенським об"єднаним УПФ України в Житомирській області (а. с.133-134 у т.8).
Ухвалою від 11.05.2017 господарським судом, зокрема, виключено з реєстру вимог кредиторів ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Коростеньпостач" (м. Коростень Житомирської області) вимоги ОСОБА_6 на суму 100000,00 грн та вимоги щодо виплати заробітної плати за три місяці роботи, що передували порушенню справи про банкрутство чи припиненню трудових відносин на загальну суму 31950, 90 грн боргу, які згідно з ухвалою господарського суду від 25.11.2010 віднесені, відповідно, до четвертої та першої черг задоволення вимог кредиторів (а. с. 56, 57 у т.11).
Відповідно до довідки з ЄДР (а. с. 23, 24 у т. 1) державним реєстратором виконавчого комітету Коростенської міської ради 11.06.2007 внесено запис щодо відсутності юридичної особи ТОВ "Коростеньпостач" за адресою його місцезнаходження.
В матеріалах справи є акти приймання - передачі документації та печатки банкрута від 08.05.2008 Коростенською ОДПІ ліквідатору ОСОБА_5 (а. с. 61, 62 у т.1).
Згідно з наказом № 1 від 09.01.2013 (а. с. 40 у т. 9) ліквідатор ОСОБА_5 виявив ліквідаційну масу банкрута у сумі 37394,83 грн, з яких 2660,38 грн - залишок коштів на рахунку в ВАТ "Агрокомбанк"; 34734,45 грн - дебіторська заборгованість ТОВ "Міта Ком-Трейд" (м. Київ); крім того, наказом ліквідатора ОСОБА_5 №2 від 01.02.2013 включено до ліквідаційної маси банкрута залишок коштів, виявлених при закритті рахунків у ВАТ "Родовід Банк", м. Київ у сумі 67,89 грн (а. с. 41 у т .9).
Наказом № 3 від 13.12.2016 (а. с. 24 у т. 10) ліквідатор ОСОБА_5 вніс зміни у накази № 1 від 09.2013 та № 2 від 01.02.2013, зазначивши про виявлення ліквідаційної маси банкрута у сумі 37585,02 грн, з яких 2260,38 грн - залишок коштів на рахунку в ВАТ "Аграрний комерційний банк", м. Київ; 06,85 грн - залишок коштів на рахунку в ТОВ "Комерційний банк Даніель", м. Київ; 35317,79 грн - дебіторська заборгованість ТОВ "Міта Ком-Трейд", м. Київ та додатково включив до ліквідаційної маси залишок коштів на рахунку у ВАТ "Родовід Банк" у сумі 69,83 грн; наказом №4 від 13.12.2016 ліквідатор ОСОБА_5 виключив з ліквідаційної маси банкрута 35317,79 грн дебіторської заборгованості ТОВ "Міта Ком-Трейд", м. Київ (а. с. 25 у т. 10).
В ході здійснення ліквідаційної процедури вживались заходи, спрямовані на виявлення майнових активів банкрута та інші дії, пов"язані з здійсненням ліквідаційної процедури у справі про банкрутство ТОВ "Коростеньпостач" (м. Коростень).
Так, Міжрайонним ВДАІ (м. Коростень) при Управлінні МВС України в Житомирській області повідомлено, що транспортні засоби за банкрутом не обліковуються, про що свідчить лист вих. № 380, від 06.06.2007 (а. с. 5 у т. 1). Також, відповідно до листа вих. №120, від 17.05.2008 (а. с. 98 у т. 1) Коростенським МРЕО у Житомирській області повідомлено, що за ТОВ "Коростеньпостач" транспортні засоби не облііковуються. Територіальним сервісним центром № 1843 Регіонального сервісного центру в Житомирській області повідомлено про відсутність зареєстрованих транспортних засобів а банкрутом, про що свідчить лист вих. № 153, від 23.02.2017 (а. с.205 у т. 10).
КП "Коростенське міжміське бюро технічної інвентаризації" повідомлено, що згідно архівних даних, за банкрутом не зареєстровано об"єктів нерухомого майна на праві приватної власності, що підтверджується листами вих. № 500, від 04.06.2007 (а. с. 6 у т. 1), вих. № 834, від 13.05.2008 (а. с. 97 у т. 1), вих. № 1297, від 16.04.2015 (а. с. 49 у т. 9).
Головним управлінням Держгеокадастру у Житомирській області повідомлено про відсутність даних про зареєстровані права на земельні ділянки на території області за банкрутом, про що свідчить лист вих. № 33-6-0.2-2739/2-17 від 02.03.2017 (а. с.206 у т. 10).
Згідно з листом вих. № 1006-3-9/3530/15, від 09.10.2015 Управління державної архітектурно - будівельної інспекції у Житомирській області повідомлено, що від ТОВ "Коростеньпостач" не надходило звернень щодо здійснення господарської діяльності (набуття права на виконання будівельних робіт, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об"єктів) (а. с.13 у т. 8; а. с. 53 у т. 9).
Національна комісія з цінних паперів і фондового ринку листом вих. № 04/01/22338/нк, від 13.10.2015 повідомила, що банкрут серед власників, які володіють значними пакетами акцій емітентів (10% і більше статутного капіталу) відсутній (а. с.14 у т. 8; а. с. 54 у т. 9).
Територіальне Управлінням Держгірпромнагляду у Житомирській області лист вих. № 1472/13, від 28.09.2015 повідомило, що за банкрутом не зареєстровано великотоннажних автомобілів та інших технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації у вулично-дорожній мережі загального користування (а.с.15 у т. 8; а. с. 52 у т. 9).
Управлінням надання адміністративних послуг Державної інспекції України з безпеки на морському та річковому транспорті повідомлено про відсутність записів щодо суден, власником або судновласником яких є ТОВ "Коростеньпостач", згідно з інформаційною довідкою вих. №1668-05/2/3-15, від 10.11.2015 (а. с. 47 у т. 8; а. с. 55 у т. 9).
Філією "Головного інформаційно-обчислювального центру" ПАТ "Українська залізниця" повідомлено про відсутність зареєстрованих за ТОВ "Коростеньпостач" вантажних вагонів, відповідно до листа вих. № 36/1235, від 16.09.2016 (а. с. 73 у т. 9).
Державне космічне агентство України у листі вих. № 1560/10-4.2/15 від 09.04.2015 вказало про відсутність відомостей в обліку ДКАУ щодо банкрута, додатково повідомлено, що ТОВ "Коростеньпостач" не є учасником сфери космічної діяльності (а. с. 48 у т. 9).
Державною інспекцією сільського господарства в Житомирській області повідомлено про відсутність зареєстрованої за ТОВ "Коростеньпостач" сільськогосподарської техніки, про що свідчить лист вих. № 01/2226, від 20.05.2014 (а. с. 50 у т. 9).
Житомирською митницею ДФС вказано про відсутність фактів наявності у банкрута незакінчених митних процедур та вантажів під митним контролем (а. с. 51 у т.9).
Відсутня також будь-яка інформація щодо банкрута у Реєстрі цивільних повітряних суден України (а. с. 56, 57 у т. 9), Реєстрах Державної служби інтелектуальної власності (а. с. 58 - 72 у т. 9), Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно (а. с. 76 - 79 у т. 9), Державному реєстрі обтяжень рухомого майна (а. с. 207 у т.10)
ТОВ "Коростеньпостач" не має відокремлених підрозділів згідно з витягом з ЄДР юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 12.01.2017.
У Додатку №3 до звіту "Інформація про надходження та використання коштів банкрута в період проведення ліквідаційної процедури" ліквідатором ОСОБА_5 вказано таке:
- залишок грошових коштів на банківських рахунках банкрута на початок ліквідаційної процедури становив у сумі 2337,06 грн;
- надійшло коштів у сумі 22321,00 грн, з яких, відшкодування судового збору ЗАТ "Горлівський машинобудівник" у справі № 1/54 від 25.05.2010 - 321,00 грн; повернення судового збору згідно з ухвалою господарського суду Донецької області у справі № 5006/14/205/2012 від 20.12.2012 - 20000,00 грн; повернення помилково сплаченого судового збору згідно з рішенням господарського суду Донецької області у справі № 908/3339/15 від 24.06.2015 - 2000,00 грн; а всього на загальну суму 24658,06 грн.
Вказані кошти в розмірі 24658,06 грн ліквідатором ОСОБА_5 використано на:
- 23420,00 грн - витрати ліквідатора (транспортні витрати, послуги зв"язку, оголошення, довідки, витяги з реєстрів, канцелярські та поштові витрати, добові, картка зразків підписів, судові збори);
- 1238,06 грн - розрахунково-касове обслуговування у сумі 596,21 грн, оплата за чекову книжку у сумі 25,00 грн, оплата за довідку у сумі 10,00 грн, оплата за закриття банківських рахунків у сумі 606,85 грн.
У зв"язку з відсутністю майна та грошових коштів банкрута, залишається непогашеною заборгованість перед такими кредиторами:
- Коростенською ОДПІ Головного управління ДФС у Житомирській області на суму 414456, 92 грн, з яких 32539,43 грн основного боргу, 381917,49 грн пені;
- Відділенням виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійного захворювання України у Коростенському районі на суму 220, 90 грн основного боргу;
- Виконавчою дирекцією Житомирського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності на суму 855, 16 грн основного боргу;
- Коростенським об"єднаним УПФУ в Житомирській області на суму 20990, 56 грн, з яких 20719,34 грн основного боргу, 220,98 грн фінансової санкції, 50,24 грн пені;
- Коростенським міським центром зайнятості на суму 674,75 грн основного боргу;
- борг по сплаті судових витрат на загальну суму 396 грн ( 821,00 грн (згідно з ухвалою господарського суду від 25.11.2010 про затвердження реєстру вимог кредиторів) - 425 грн (сплачених ліквідатором ОСОБА_5 відповідно до квитанції від 24.05.2017 (а. с. 69 у т. 11)).
Банківські рахунки боржника закрито, про що свідчать відповідні довідки, які є в матеріалах справи (а. с.172 -174, 182 у т.1; а. с.140 у т. 10).
Ліквідатором ОСОБА_5 передано архівному відділу Коростенського міськвиконкому три справи з кадрових питань (особового складу), що підтверджується актом про передачу документальних матеріалів від 17.03.2017 (а. с. 228 у т.10).
Комітетом кредиторів боржника погоджено звіт ліквідатора (уточненого) про проведення ліквідаційної процедури ТОВ "Коростеньпостач" та ліквідаційний баланс банкрута, про що свідчить відповідний протокол № 30 від 16.01.2017 (а. с. 171 -174 у т.10).
Відсутність у банкрута майнових активів підтверджена даними його ліквідаційного балансу станом 12.12.2016 (а. с. 87 у т. 9).
У зв'язку з тим, що у банкрута відсутні будь - які майнові активи, останній не може продовжувати свою підприємницьку діяльність.
Відповідно до ч. 5 ст. 31 Закону про банкрутство вимоги, заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, вважаються погашеними.
Згідно з ч. 6 ст. 31 Закону про банкрутство, вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.
Частиною 2 ст. 32 Закону про банкрутство, передбачено, що якщо за результатами ліквідаційного балансу після задоволення вимог кредиторів не залишилось майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута.
Відповідно до п. 6 ч. 2 ст. 40 Закону про банкрутство, господарський суд припиняє провадження у справі про банкрутство, якщо затверджено звіт ліквідатора в порядку, встановленому цим Законом.
Враховуючи викладене, звіт ліквідатора ОСОБА_5 та ліквідаційний баланс ТОВ "Коростеньпостач" (м. Коростень) підлягають затвердженню господарським судом Житомирської області, а товариство - банкрут - ліквідації.
Керуючись ст. 86 ГПК України, ст. ст. 25 - 32, п. 6 ч. 2 ст. 40 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в редакції, чинній до 19.01.2013, господарський суд, -
УХВАЛИВ:
1. Затвердити звіт арбітражного керуючого - ліквідатора ОСОБА_5 (ідентифікаційний номер НОМЕР_1) та ліквідаційний баланс ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Коростеньпостач" (м. Коростень).
2. Ліквідувати юридичну особу - банкрута - ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Коростеньпостач", яке зареєстровано рішенням виконавчого комітету Коростенської міської ради від 04.12.2001 № Ю0020134, місцезнаходження: 11500, Житомирська область, м. Коростень, вул. Франка, буд. 17/14, код ЄДРПОУ 31781014.
3. Припинити повноваження ліквідатора ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Коростеньпостач" ОСОБА_5
4. Вважати погашеними вимоги таких кредиторів:
- Коростенської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Житомирській області на загальну суму 414456, 92 грн, з яких 32539,43 грн основного боргу, 381917,49 грн пені;
- Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійного захворювання України у Коростенському районі на суму 220, 90 грн основного боргу;
- Виконавчої дирекцією Житомирського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності на суму 855, 16 грн основного боргу;
- Коростенського об"єднаного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області на загальну суму 20990, 56 грн, з яких 20719,34 грн основного боргу, 220,98 грн фінансової санкції, 50,24 грн пені;
- Коростенського міського центру зайнятості на суму 674,75 грн основного боргу;
- борг по сплаті судових витрат на загальну суму 396,00 грн.
5. Встановити, що вимоги кредиторів, які не були заявлені в установлений цим законом строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.
6. Провадження у справі припинити.
7. Зобов'язати арбітражного керуючого ОСОБА_5, який виконував повноваження ліквідатора ТОВ "Коростеньпостач" (м. Коростень):
- повідомити відділ з питань банкрутства Головного територіального управління юстиції у Житомирській області про завершення ліквідаційної процедури стосовно ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Коростеньпостач" (м. Коростень);
- вжити інших заходів для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи.
8. Надіслати копію ухвали про затвердження звіту ліквідатора ОСОБА_5 та ліквідаційного балансу банкрута державному реєстратору Коростенської міської ради для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи - ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Коростеньпостач" (м. Коростень).
Ухвала господарського суду набирає законної сили в установленому чинним законодавством порядку 30.05.2017.
Суддя Лозинська І.В.
Віддрукувати:
1 - до справи
2 - арбітражному керуючому ОСОБА_5 (10002, м. Житомир, вул. В.Бердичівська,112)
3 - Коростенській ОСОБА_7 у Житомирській області (11500, Житомирської обл., м. Коростень, вул. Коротуна,3)
5 - ВВДФССНВВ та ПЗ в м. Коростені - (11500, м. Коростень, вул. Крупської, 7)
6 - ЖОФ ФССзТВП (10014 м. Житомир, площа Перемоги, 7).
7 - Коростенській МЦЗ (11500, Житомирська область, м.Коростень, вул. Ольгинська, 3)
8 - Коростенському ОУПФ України в Житомирській області (11501, м.Коростень, вул. Грушевського, 16/1)
9 - ДР Коростенської міської ради (11500, м. Коростень, вул. Грушевського, 22)
Суд | Господарський суд Житомирської області |
Дата ухвалення рішення | 30.05.2017 |
Оприлюднено | 07.06.2017 |
Номер документу | 66902290 |
Судочинство | Господарське |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні