Ухвала
від 20.06.2017 по справі 903/409/17
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УХВАЛА

"20" червня 2017 р. Справа № 903/409/17

за позовом Першого заступника керівника Луцької місцевої прокуратури в інтересах держави в особі Волинської обласної державної адміністрації, Адміністрації Державного історико-культурного заповідника у м. Луцьку, Регіонального відділення Фонду державного майна України по Волинській області

до відповідача 1: Підприємства "Спортивний комплекс ФСТ "Динамо" Волинської обласної організації фізкультурно-спортивного товариства "Динамо" України

відповідача 2: Фізичної особи-підприємця ОСОБА_1

про зобов'язання звільнити та повернути приміщення

Суддя: Філатова С.Т.

за участю представників:

від Волинської обласної державної адміністрації: Гаргола О.А., дов. від 06.01.2017р. №100/58/2-17

від Адміністрації Державного історико-культурного заповідника у м. Луцьку: Ковальова В.М., дов. від 14.06.2017р. №160/1-11

від Регіонального відділення Фонду державного майна України по Волинській області: Зміян М.В., дов. від 02.02.2017р. №9

від Підприємства "Спортивний комплекс ФСТ "Динамо" Волинської обласної організації фізкультурно-спортивного товариства "Динамо" України: Авраменко В.Г., дов. від 06.06.2017р. №26, Цехош А.М., дов. від 06.06.2017р. №27

від ФОП ОСОБА_1: ОСОБА_7, дов. від 22.05.2017р.

в судовому засіданні взяв участь прокурор відділу прокуратури Волинської області Бородчук О.В., посвідчення №036269 від 12.11.2015р.

Відповідно до ст. 20 Господарського процесуального кодексу роз'яснено право відводу судді. Відводу судді не заявлено. В судовому засіданні прокурору та учасникам судового процесу згідно ст.ст. 22, 29 ГПК України роз'яснено процесуальні права та обов'язки сторін.

СУТЬ СПОРУ:

Перший заступник керівника Луцької місцевої прокуратури в інтересах держави в особі Волинської обласної державної адміністрації, Адміністрації Державного історико-культурного заповідника у м. Луцьку, Регіонального відділення Фонду державного майна України по Волинській області звернулось з позовом до Підприємства "Спортивний комплекс ФСТ "Динамо" Волинської обласної організації фізкультурно-спортивного товариства "Динамо" України, Фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 про зобов'язання ФОП ОСОБА_1 звільнити приміщення площею 194,3 кв.м. за адресою АДРЕСА_1 та повернути його за актом прийому-передачі Адміністрації Державного історико-культурного заповідника у м. Луцьку.

Позовні вимоги обґрунтовані таким:

Відповідно до Закону України "Про Перелік пам'яток культурної спадщини, що не підлягають приватизації" приміщення Синагоги по АДРЕСА_2 відноситься до переліку пам'яток культурної спадщини, що не підлягають приватизації.

Згідно постанови Ради Міністрів УРСР від 06.09.1979р. №442 "Про доповнення списку пам'яток містобудування і архітектури Української PCP, що перебувають під охороною держави" пам'ятка "Синагога" (1629 рік, охоронний номер 1008) включена до списку пам'яток, що перебувають під охороною держави, тому є пам'яткою архітектури та містобудування національного значення.

Також, Перелік пам'яток містобудування та архітектури Волинської області, що не підлягають приватизації, до якого входить зазначена пам'ятка, погоджено Волинською обласною радою та Волинською обласною державною адміністрацією у вересні 2002 року.

Власником пам'ятки архітектури та містобудування національного значення "Синагога" є держава.

Відповідно до рішення виконавчого комітету Волинської обласної ради народних депутатів №198 від 24.06.1985р. та рішення виконавчого комітету Луцької міської ради народних депутатів №65 від 09.02.1989р. зазначена будівля знаходиться на балансі Державного історико-культурного заповідника у м. Луцьку.

Крім того, приміщення Синагоги знаходиться на балансі заповідника відповідно до розпорядження голови Волинської ОДА від 22.08.2016р. №370 "Про передачу на баланс пам'ятки архітектури - Синагоги" та акту прийому-передачі №1 від 11.10.2016р.

Відповідно до проведеного працівниками адміністрації заповідника обстеження встановлено, що на даний час пам'ятку фактично використовують Громадська організація "Волинська обласна організація ФСТ "Динамо" України" та спортклуб "Інтер-атлетика".

Встановлено, що охоронно-орендним договором від 25.11.1985р. пам'ятку архітектури та містобудування національного значення Синагогу заповідником передано в користування Громадській організації "Волинська обласна організація ФСТ "Динамо" України", строком оренди з 01.01.1985р. до дати розірвання договору.

В подальшому, на підставі наказу управління культури Волинської ОДА від 26.02.2014р. №23 між управлінням культури Луцької міської ради та Волинською обласною організацією ФСТ "Динамо" України 11.04.2016р. укладено охоронний договір № 1008-архіт.

Незважаючи на те, що користування пам'яткою та її охорона здійснюється Громадською організацією "Волинська обласна організація ФСТ "Динамо" України", 01.06.2015р. між Підприємством "Спортивний комплекс ФСТ "Динамо" (орендодавець) та ФОП ОСОБА_1 (орендар) укладено договір оренди приміщення, відповідно до п.1.1 орендодавець передав, а орендар прийняв у строкове платне користування нежитлове приміщення загальною площею 194,3 кв.м., що розташоване за адресою АДРЕСА_3

Строк дії даного договору з 01.06.2015 по 01.06.2020 включно.

Незважаючи на вимоги п.7 охоронно-орендного договору від 25.11.1985 року, яким зобов'язано орендаря не проводити ніяких переобладнань, як зовні, так і всередині пам'ятки, без спеціального дозволу заповідника, сторони договору від 01.06.2015р. у п.1.2 передбачили переобладнання приміщення (проведення ремонтно-оздоблювальних робіт: заміни електропроводки, будівництва двох роздягалень з туалетами та душовими кабінами (з встановленням приладів внутрішнього обліку вентиляції та кондиціонування (з встановленням приладів внутрішнього обліку використання електроенергії).

Встановлено, що спірний договір оренди пам'ятки національного значення нотаріально не посвідчений та не зареєстрований у встановленому законом порядку, що підтверджується відсутністю відповідного запису в Реєстрі речових прав на нерухоме майно та відміткою на самому договорі оренди.

Таким чином, договір оренди приміщення від 01.06.2015р. є неукладеним в силу положень вищевказаних норм та означає відсутність юридичних підстав для виникнення правовідносин для сторін на підставі договору оренди, в тому числі підстав для користування відповідачем частиною державного майна загальною площею 194,3 кв.м., що розташоване за адресою АДРЕСА_3

За таких підстав відповідач ФОП ОСОБА_1 зобов'язана звільнити та повернути приміщення пам'ятки, розташоване за адресою: АДРЕСА_3

Згідно інформації Волинської обласної державної адміністрації, 28.12.2016р. укладено охоронний договір на пам'ятку архітектури національного значення "Синагога" між органом охорони - управлінням культури Волинської ОДА та балансоутримувачем Адміністрацією Державного історико-культурного заповідника у м. Луцьку. Даний договір перебуває на погодженні у Міністерстві культури України.

У зв'язку з тим, що користувач пам'ятки допустив порушення, які призвели до незаконної передачі пам'ятки в оренду, а також те, що укладено новий охоронний договір пам'ятки з балансоутримувачем, передачу вказаного майна необхідно здійснити на користь Державного історико-культурного заповідника у м. Луцьку.

Порушення інтересів держави у даному випадку полягає у тому, що приміщення, яке незаконно передано в оренду, є пам'яткою національного значення, перебуває під охороною держави, має особливий порядок передачі його в оренду. Крім того, незважаючи на заборону відповідачу проводити переобладнання як зовні, так і всередині пам'ятки, без спеціального дозволу, у приміщенні пам'ятки проведено відповідні роботи з метою використання її спортклубом, чим втрачається її культурно-історична цінність.

В той же час, посадові особи Волинської ОДА, які здійснюють контроль за збереженням і раціональним використанням державного майна, охороною пам'яток історії та культури, Регіонального відділення Фонду державного майна України по Волинській області, які здійснюють контроль та розпорядження об'єктами державної власності, а також Адміністрація Державного історико-культурного заповідника у м. Луцьку, як балансоутримувач пам'ятки національного значення, не вживають жодних заходів для усунення виявлених порушень впродовж тривалого часу.

ФСТ Динамо Україна у клопотанні від 24.05.2017р. №113 повідомило, що громадська організація Волинська обласна організація ФСТ Динамо України є засновником підприємства Спортивний комплекс Динамо .

Між Підприємством Спортивний комплекс Динамо та ФОП ОСОБА_1 був укладений договір оренди приміщення від 01.06.2015 року на приміщення площею 194,3 кв.м. на термін до 01.06.2020 року. Дане орендоване приміщення знаходиться в будівлі Синагога по АДРЕСА_4 яке на даний час підприємству не підпорядковане.

Згідно розпорядження Волинської облдержадміністрації від 22.08.2016 р. № 370 та акту приймання-передачі від 11.10.2016 р. № 1 приміщення Синагоги було передане на баланс Державного історико-культурного заповідника у місті Луцьку.

Згідно наказу ФСТ Динамо України від 24.10.2016 р. № 63 та наказу Волинської обласної організації ФСТ Динамо України від 26.12.2016 р. № 30 о/с підприємство Спортивний комплекс ФСТ Динамо призупинило свою діяльність з 01 січня 2017 р.

Відповідно до вищевикладеного, було розірвано договір оренди приміщення від 01.06.2015 р. в односторонньому порядку з 01 січня 2017р., про що було повідомлено ФОП ОСОБА_1 листом від 29.12.2016 р. №29.

До клопотання долучив копії листа № 29 від 29.12.2016 р., адресованого ФОП ОСОБА_1, про розірвання договору оренди приміщення від 01.06.2016р. в односторонньому порядку з 01.01.2017р.; розпорядження Волинської обласної держадміністрації №370 від 22.08.2016 р. Про передачу на баланс пам'ятки архітектури - Синагоги (кін. XIVст. - 1629р.) у АДРЕСА_5 ; акту прийняття-передачі №1 від 11.10.2016 р., підписаного адміністрацією Державного історико-культурного заповідника у м. Луцьку та Управлінням культури Волинської облдержадміністрації; наказу ФСТ Динамо Україна № 63 від 24.10.2016 р. Про призупинення діяльності підприємств, створених територіальними організаціями, з 01.01.2017р. ; наказу Волинської обласної організації ФСТ Динамо Україна № 30 о/с від 26.12.2016 р. Про призупинення діяльності підприємства Спортивний комплекс ФСТ Динамо ; статуту Підприємства Спортивний комплекс ФСТ Динамо , затверджений протоколом засідання президії Волинської обласної організації фізкультурно-спортивного товариства Динамо України, протокол №5 від 29.02.2000р.; договору оренди приміщення від 01 червня 2015 року, укладеного між підприємством Спортивний комплекс ФСТ Динамо та ФОП ОСОБА_1

Прокурор в підтвердження факту перебування приміщення пам'ятки національного значення Синагоги на балансі Адміністрації Державного історико-культурного заповідника у м. Луцьку клопотанням від 23.05.2017р. №33-1889вих.17 долучив до матеріалів справи рішення виконавчого комітету Волинської обласної РНД від 24.08.1985р. №198 Про затвердження Положення про історико-культурний заповідник у м. Луцьку , рішення виконавчого комітету Луцької міської ради РНД від 09.02.1989р. №65 Про реєстрацію будинків, які знаходяться на балансі підприємств, установ, організацій м. Луцька , розпорядження Волинської обласної держадміністрації №370 від 22.08.2016 р. Про передачу на баланс пам'ятки архітектури - Синагоги (кін. XIVст. - 1629р.) у АДРЕСА_5 , акт прийняття-передачі №1 від 11.10.2016 р., підписаного адміністрацією Державного історико-культурного заповідника у м. Луцьку та Управлінням культури Волинської облдержадміністрації, охоронний договір на памятку культурної спадщини від 28.12.2016р. №41/Лц, укладеного між Управління культури Волинської обласної держадміністрації та Адміністрацією Державного історико-культурного заповідника у м. Луцьку.

Прокурор повідомив, що зазначена пам'ятка на даний час знаходиться по АДРЕСА_6 (до зміни назви вулиці адреса - АДРЕСА_6). Докази в підтвердження не зазначив та не долучив.

Ухвалою суду від 06.06.2017р. розгляд справи згідно ст. 77 ГПК України відкладався у зв'язку з поданням додаткових доказів у судовому засіданні, неподанням витребуваних доказів, необхідністю витребування нових доказів. Зобов'язано подати суду: прокурора - докази в підтвердження адреси знаходження (зміни назви вулиці та нумереції) пам'ятки Синагога ; Волинську обласну державну адміністрацію - лист від 24.09.2012р. №2702/1.1.3; розпорядження №321 від 19.09.2006р. Про балансову приналежність пам'яток містобудування та архітектури області ; Адміністрацію Державного історико-культурного заповідника у м. Луцьку - оригінал охоронно-орендного договору від 25.11.1985р. з додатками: актом технічного стану пам'ятки, інвентарним описом майна; підстави зняття з обліку; облікову картку пам'ятки, паспорт пам'ятки, матеріали технічної інвентаризації на час передачі в користування пам'ятки, зазначити користувача пам'ятки на даний час; додатки до охоронного договору на пам'ятку культурної спадщини від 28.12.2016р. №41/Лц; РВ ФДМ України по Волинській області - обґрунтовані пояснення по суті позовних вимог; підприємство "Спортивний комплекс ФСТ "Динамо" Волинської обласної організації фізкультурно-спортивного товариства "Динамо" України - докази в правові підстави знаходження пам'ятки на балансі підприємства та правові підстави використання пам'ятки (договір тощо); докази надіслання (вручення) листа №29 від 29.12.2016р.; технічний паспорт на будівлю по АДРЕСА_7 ФОП ОСОБА_1 - пояснення (обґрунтовані доводи та заперечення) по суті позовних вимог; правові підстави використання пам'ятки (договір тощо), докази повернення пам'ятки (акт).

На підставі ст. 65 ГПК України надіслано запит в Управління містобудування та архітектури луцької міської ради (43025, м. Луцьк, вул. Лесі Українки, 35) про надання інформації про приміщення, які знаходяться за адресами АДРЕСА_6 та 33; підставу перейменування АДРЕСА_5 на АДРЕСА_5.

На вимогу ухвали суду Адміністрація Державного історико-культурного заповідника у м. Луцьку клопотанням від 15.06.2017р. долучила до матеріалів справи копії оригіналу охоронно-орендного договору від 1985р. на користування пам'яткою архітектури Синагога - 1629 р., укладеного між історико-культурним заповідником в м. Луцьку та спорткомплексом Динамо , з актом технічного стану пам'ятки від 25.11.1985р.; облікової картки від 22.06.1988р.; паспорту пам'ятника Синагога від 15.02.1985р.; акт технічного стану пам'ятки від 28.11.2016р.; акт обстеження пам'ятки архітектури Національного значення Синагога від 14.06.2017р.;

Повідомила, що пам'ятка Синагога (кін. XIV ст. - 1629р.), охоронний № 1008, знаходиться під охороною держави та на обліку у Державному реєстрі пам'яток з 1979 р. і з обліку ніколи не знімалась, змінювались лише балансоутримувачі.

Зауважила, що на даний час пам'ятка знаходиться в користуванні підприємства Спортивний комплекс ФСТ Динамо та спортивного клубу ІНФОРМАЦІЯ_1 (ФОП ОСОБА_1.).

Представник Волинської обласної державної адміністрації клопотанням від 16.06.2017р. долучив до матеріалів справи копії листа Головного управління містобудування архітектури та ЖКГ Волинської обласної державної адміністрації від 24.09.2012р. №2702/1.1.3 щодо можливості взяття на баланс пам'ятки архітектури національного значення Синагоги в м. Луцьку Волинською обласною організацією ФСТ Динамо України , яке від 1982р. є користувачем пам'ятки; розпорядження №321 від 19.09.2006р. Про балансову приналежність пам'яток містобудування та архітектури області .

У клопотанні від 19.06.2017р. прокуратура повідомила, що згідно інформації Луцької міської ради від 18.12.1991 №96 "Про перейменування вулиць, майданів та установ культурно-розважального призначення" АДРЕСА_5 була перейменована на АДРЕСА_5

В адресному реєстрі міста Луцька пам'ятка архітектури та містобудування національного значення "Синагога" розташована АДРЕСА_5

Згідно витягу з ЄДРПОУ підприємство "Спортивний комплекс ФСТ "Динамо" Волинської обласної організації фізкультурно-спортивного товариства "Динамо України" в процесі припинення не перебуває.

Згідно акту обстеження приміщення пам'ятки національного значення "Синагога" від 14.06.2017 ФОП ОСОБА_1 продовжує використовувати приміщення пам'ятки.

На запит суду Управління містобудування та архітектури Луцької міської ради у листі від 19.06.2017р. повідомило, що рішенням Луцької міської Ради народних депутатів від 18.12.1990р. №90 Про перейменування вулиць, майданів та установ культурно-розважального призначення АДРЕСА_5 була перейменована на АДРЕСА_5

В адресному реєстрі міста Луцька пам'ятка архітектури та містобудування національного значення "Синагога" розташована АДРЕСА_5

Інформація про присвоєння (зміни) зазначеної адреси в управлінні містобудування та архітектури відсутня.

РВ ФДМ по Волинській області у поясненнях від 20.06.2017р. повідомило, що відповідно до Закону України Про перелік пам'яток культурної спадщини, що не підлягають приватизації приміщення Синагоги по АДРЕСА_2 відноситься до переліку пам'яток культурної спадщини, що не підлягають приватизації.

Згідно постанови Ради Міністрів УРСР від 06.09.1979 № 442 Про доповнення списку пам'яток містобудування і архітектури Української PCP, що перебувають під охороною держави пам'ятка Синагога (1629 рік, охоронний номер 1008) включена до списку пам'яток, що перебувають під охороною держави, тому є пам'яткою архітектури та містобудування національного значення.

Відповідно до рішення виконавчого комітету Волинської обласної ради народних депутатів № 198 від 24.06.1985р. та рішення виконавчого комітету Луцької міської ради народних депутатів № 65 від 09.02.1989р. зазначена будівля знаходиться на балансі Державного історико-культурного заповідника у м. Луцьку.

Приміщення Синагоги знаходиться на балансі заповідника відповідно до розпорядження голови Волинської ОДА від 22.08.2016р. 370 Про передачу на баланс пам'ятки архітектури - Синагоги та акту прийому - передачі № 1 від 11.10.2016р..

Відповідно до частини 1 статті 18 Закону України Про охорону культурної спадщини пам'ятка національного значення, що перебуває у державній чи комунальній власності і потребує спеціального режиму охорони може надаватися у користування за погодженням з центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони культурної спадщини.

Міністерство культури України листом від 30.12.2013р. № 4438/15-3.1/13- 13 повідомило про те, що Мінкультури є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади щодо формування державної політики у сфері охорони культурної спадщини.

Відповідно до Положення про Міністерство культури України, затвердженого Указом Президента України від 06.04.2011 № 388, Мінкультури формує та веде Державний реєстр національного культурного надбання.

Згідно з пунктами 1, 65 Положення про Міністерство культури України, затвердженого Указом Президента України 6 квітня 2011 року № 388/2011, головним органом у системі центральних органів виконавчої влади щодо формування державної політики у сфері охорони культурної спадщини є Міністерство культури України, яке у межах своїх повноважень погоджує питання щодо відчуження або передачі пам'яток національного значення їх власниками чи уповноваженими ними органами іншим особам у володіння, користування або управління.

Вимога щодо наявності погодження відповідного органу охорони культурної спадщини на передачу в оренду об'єкта культурної спадщини, що є пам'яткою, міститься також в абзаці 6 пункту 2 Переліку документів, які подаються орендодавцеві для укладення договору оренди майна, що належить до державної власності, затвердженого наказом Фонду державного майна України від 15.02.2013 № 201.

Згідно статті 9 Закону України Про оренду державного та комунального майна у разі надходження до орендодавця заяви про оренду нерухомого майна орендодавець, за умови відсутності заборони на передачу майна в оренду, у п'ятиденний строк після дати реєстрації заяви надсилає копії матеріалів органу, уповноваженому управляти відповідним майном.

Відповідно до Закону України Про охорону культурної спадщини державне управління у сфері охорони культурної спадщини покладається на Кабінет Міністрів України, спеціально уповноважені органи охорони культурної спадщини.

Реалізацію державної політики у сфері охорони культурної спадщини на території Волинської області здійснює управління культури Волинської обласної державної адміністрації. Згідно з положенням про управління, затвердженим розпорядженням голови облдержадміністрації від 27.12.2012р. № 570, управління здійснює координацію діяльності підприємств, установ та організацій у сфері охорони культурної спадщини, що перебувають у сфері управління обласної державної адміністрації.

Згідно з пунктом 11 статті 6 Закону України Про управління об'єктами державної власності уповноважені органи управління ведуть облік об'єктів державної власності, що перебувають в їх управлінні, здійснюють контроль за ефективним використанням та збереженням таких об'єктів.

Представник відповідача 1 клопотанням від 20.06.2017р. долучив до матеріалів справи технічні паспорти на об'єкти нерухомого майна Синагога (пам'ятка архітектури національного значення) площею 744,3 кв.м. та спорткомплекс Динамо площею 1 072,4 кв.м., що знаходяться по АДРЕСА_5 лист про те, що наказом Волинської обласної організації ФСТ Динамо №53-к від 23.11.2012р. було взято на баланс пам'ятник архітектури Синагога в м. Луцьку; лист Адміністрації Державного історико-культурного заповідника у м. Луцьку від 07.04.2016р. №120/1-11; лист Головного управління містобудування, архітектури та ЖКГ від 24.09.2012р. №2702/1.1.3; наказ Волинської обласної організації ФСТ Динамо №53-к від 23.11.2012р. Про взяття на баланс пам'ятки архітектури Синагога ; охоронно-орендний договір від 15.05.1981р., укладений між обласним відділом в справах будівництва і архітектури виконкому Волинської обласної Ради депутатів трудящих та спорткомплексом Динамо , акт технічного огляду стану пам'ятки, лист Державного архіву Волинської області від 02.11.2016р. №1122/01-22 з архівними витягами з рішень Луцького міськвиконкому щодо реконструкції спортивного комплексу Динамо .

Представник відповідача у поясненнях від 20.06.2017р., відібраних у судовому засіданні 20.06.2017р. в порядку ст. 32 ГПК України, повідомив, що договір оренди від 01.06.2015р. був укладений з ФОП ОСОБА_1 на підставі свідоцтва про право власності №502 від 29.12.2004р., відповідно до якого спорткомплекс площею 1 072,4 кв.м. належить ФСТ України Динамо .

Представник відповідача 2 у відзиві від 20.06.2017р. позов заперечив, мотивуючи тим, що позивач не надав документу, зокрема, витягу з Державного реєстру речових прав, що підтверджує право державної власності на спірне майно та жодного іншого документу, який би підтверджував, що держава Україна набула право власності на спірне майно.

Отже, вимоги позивача, які ґрунтуються на праві державної власності на спірне майно та полягають у зобов'язанні відповідача звільнити спірне майно, не підлягають до задоволення.

Вимоги позивача ґрунтуються на належності спірного майна державі України, управління яким, зокрема, передача його в оренду, покладається на регіональне відділення Фонду державного майна України по Волинській області.

Відповідно до Закону України "Про місцеві державні адміністрації" Волинська ОДА здійснює повноваження з управління та контролю за майном, що належить державі.

Зазначені органи не мають будь-яких майнових претензій до відповідача в межах укладеного між ним та підприємством Спортивний комплекс ФСТ Динамо Волинської області договору оренди спірного приміщення від 01.06.2015р.

Спір між суб'єктами орендних правовідносин щодо спірного приміщення взагалі відсутній, адже відповідач 2 не отримував будь-яких претензій від орендодавця.

Оренда державного майна відноситься до компетенції ФДМ України по Волинській області та Волинської ОДА, а не суду.

Зобов'язання відповідача 2 виселитись зі спірного приміщення жодним чином не відновить порушене право держави, адже цільове використання спірного приміщення не змінюється.

Зміна цільового використання спірного приміщення перебуває в компетенції держави України та вирішується в позасудовому порядку.

Дії позивача являють собою незаконне втручання у господарську діяльність господарюючих суб'єктів орендних відносин та підлягають припиненню в порядку, передбаченому ст. 90 ГПК України.

У судовому засіданні 20.06.2017р. прокурор звернувся до суду з клопотанням про витребування з КП ВО БТІ матеріалів інвентаризаційної справи на нерухомість за адресою АДРЕСА_5 для ідентифікації спірного об'єкта.

Заперечень на клопотання не надійшло.

З метою повного та всебічного з'ясування всіх обставин по справі, зважаючи на подання додаткових доказів у судовому засіданні, необхідність витребування нових доказів, господарський суд, керуючись п. 3 ст. 77 ГПК України, вважає за необхідне задовольнити клопотання прокурора про витребування матеріалів інвентаризаційної справи та відкласти розгляд справи.

Господарський суд, керуючись ст. 65, п. 3 ст.77, ст.86 ГПК України, -

ухвалив:

1. Розгляд справи відкласти на 04.07.2017р. на 15:00 год.

2. Представити суду:

2.1. Прокурору: ідентифікувати приміщення, щодо якого заявлені позовні вимоги про звільнення та повернення.

2.2. Підприємству "Спортивний комплекс ФСТ "Динамо" Волинської обласної організації фізкультурно-спортивного товариства "Динамо" України: зазначити в технічній документації, яке приміщення належить на праві власності, яке передано в користування по охоронному договору і по договору оренди ФОП ОСОБА_1; докази в підтвердження звернення до Адміністрації Державного історико-культурного заповідника у м. Луцьку (інших уповноважених органів) щодо отримання погодження на укладання договору оренди спірного майна; докази в підтвердження надіслання (вручення) листа №29 від 29.12.2016р. відповідачу 2 про розірвання договору оренди.

3.На підставі ст. 65 ГПК України надіслати запит в комунальне підприємство Волинське обласне бюро технічної інвентаризації (м. Луцьк, вул. Січова, 22) про надання для огляду в судовому засіданні 04.07.2017р. о 15.00 год. інвентаризаційну справу на нерухоме майно, що знаходиться за адресою АДРЕСА_3

Прокурор та сторони про наступне судове засідання повідомлені під розписку у судовому засіданні.

У разі неподання витребуваних судом доказів спір буде розглянутий за наявними в справі матеріалами відповідно до ст. 75 ГПК України.

Суддя С.Т. Філатова

СудГосподарський суд Волинської області
Дата ухвалення рішення20.06.2017
Оприлюднено26.06.2017
Номер документу67283161
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —903/409/17

Судовий наказ від 30.10.2017

Господарське

Господарський суд Волинської області

Філатова Світлана Тимофіївна

Судовий наказ від 18.10.2017

Господарське

Господарський суд Волинської області

Філатова Світлана Тимофіївна

Судовий наказ від 18.10.2017

Господарське

Господарський суд Волинської області

Філатова Світлана Тимофіївна

Постанова від 04.10.2017

Господарське

Рівненський апеляційний господарський суд

Бучинська Г.Б.

Ухвала від 05.10.2017

Господарське

Рівненський апеляційний господарський суд

Бучинська Г.Б.

Ухвала від 06.09.2017

Господарське

Рівненський апеляційний господарський суд

Бучинська Г.Б.

Ухвала від 09.08.2017

Господарське

Рівненський апеляційний господарський суд

Бучинська Г.Б.

Рішення від 17.07.2017

Господарське

Господарський суд Волинської області

Філатова Світлана Тимофіївна

Ухвала від 20.06.2017

Господарське

Господарський суд Волинської області

Філатова Світлана Тимофіївна

Ухвала від 06.06.2017

Господарське

Господарський суд Волинської області

Філатова Світлана Тимофіївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні