Постанова
від 23.05.2007 по справі 16/209-на
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

16/209-НА

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

29000, м. Хмельницький, Майдан Незалежності, 1 тел. 71-81-84, факс 71-81-98

          


ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

"23" травня 2007 р.                                                            Справа №16/209-НА

За позовом  Кооперативного підприємства комбінату харчування “ Ікар“,

Старокостянтинівського РайСТ, м. Старокостянтинів

до    Старокостянтинівської об'єднаної державної податкової  інспекції, м.Старокостянтинів

про  скасування податкових повідомлень-рішень №№ 0004091830/0, 0004081830/0, 0004071830/0 від 12.02.2004 р., №№ 0001141630/0, 0001131630/0 від 17.03.2004 р., № 0002021952/0 від 15.10.2004 р.,  № 0009931830/0 від 15.11.2004 р.,  № 0000341830/0 від 20.01.2005 р., №№ 0002841830/0, 0002891830/0, 0003281830/0, 0003291830/0 від 21.06.2005 р., №№ 0002841830/1, 0002891830/1 від 12.01.2006 р.  

                                                              

Суддя   В. В. Магера                                                         Секретар судового засідання  Степчук Т.А.

Представники:

Від позивача –Кривонос Л.Ф. –за доруч. від 01.03.2007 р.

Від відповідача –Пославська О.В. –за довір.№1 від 09.01.2007 р.

         В судовому засіданні 23.05.2007 р. оголошено вступну та резолютивну частину постанови.

         Постанова приймається 23.05.2007 р., оскільки в судовому засіданні 03.05.2007 р. оголошувалася перерва.

         Ухвалою суду від 23.03.2007 р. відкрито провадження в адміністративній справі та призначено попереднє судове засідання по справі на  16.04.2007 р. Ухвалою суду від 16.04.2007 р. судовий розгляд справи призначено на 03.05.2007 р. В судовому засіданні 03.05.2007 р. оголошено перерву до 23.05.2007 р., про що сторони повідомлені під розписку.

       Суть спору: Позивач у позовній заяві просить скасувати податкові повідомлення-рішення №№ 0004091830/0, 0004081830/0, 0004071830/0 від 12.02.2004 р., №№ 0001141630/0, 0001131630/0 від 17.03.2004 р., № 0002021952/0 від 15.10.2004 р.,  № 0009931830/0 від 15.11.2004 р.,  № 0000341830/0 від 20.01.2005 р., №№ 0002841830/0, 0002891830/0, 0003281830/0, 0003291830/0 від 21.06.2005 р., №№ 0002841830/1, 0002891830/1 від 12.01.2006 р.

        При цьому позивач посилається на норми п.п.17.1.7 п.17.1 ст.17 Закону України  “Про порядок погашення  зобов'язань платників  податків  перед бюджетами та  державними  цільовими  фондами“  та зазначає, що строки сплати податку за землю встановлюються спеціальним законом і тому відповідачем безпідставно застосовано фінансові санкції за вказаними правовідносинами.

       

Відповідач у запереченні проти позову, його представник у попередньому судовому засіданні проти позовних вимог заперечує, мотивуючи свої заперечення тим, відповідно до п.п.4.1.1 п.4.1 ст.4 Закону України “Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” платник податків самостійно обчислює суму податкового податкового зобов'язання. КП КХ “Ікар”  до  ОДПІ  надані податкові розрахунки земельного податку: № 3605 від 31.03.2003р., № 241646 від 30.01.2004р., № 500811 від 31.01.2005р.,

Відповідно до п.п.5.3.1 п.5.3 ст.5 вищевказаного Закону платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації. Узгоджені суми податкових зобов'язань сплочені КПКХ “Ікар” з порушенням граничних термінів сплати.

Згідно п.п 17.1.7 п.17.1 ст.17 Закону України “Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” у разі коли платник податків не сплачує узгоджену суму податкового зобов'язання протягом граничних строків, такий платник податку зобов'язаний сплатити штраф. Відповідно до КПКХ “Ікар” застосовані штрафні санкції за несвоєчасну сплату.

        Відповідно до КПКХ „Ікар” застосовані штрафні санкції за порушення граничного строку сплати за землю згідно податкових повідомлень-рішень №0002841830/1 від 12.01.2006 р. на суму 468, 26 грн. №0002891830/1 від 12.01.2006 р. на суму 151,19   грн. №0000341830/0 від 20.01.2005 р. на суму 431,79 грн. №0002841830/0 від 21.06.2005 р. на суму 468,26 грн. № 0002891830/0 від 21.06.2005 р. на суму 1381,58 грн. № 0003281830/0 від 21.06.2006 р. на суму    128,72 грн. № 0003291830/0 від 21.06.2005 р. на суму  32,18 грн. № 0004091830/0 від  121,70 грн., № 0004081830/0 від 12.02.2004 р. на суму 1 230,70 грн., №0001141630/0 від 17.03.2004 р. на суму 132,52 грн., №0001131630/0 від 17.03.2004 р. на суму 17,42 грн., № 0002021952/0 від 15.10.2004 р. на суму 216,25 грн., №0009931830/0 від 15.11.2004 р. на суму 102,36 грн.

        З введенням у дію Закону України від 25.03.2005 р. №2505-ІУ “Про внесення змін до Закону України “Про Державний бюджет України на 2005 рік” та деяких інших законодавчих актів України” (далі - Закон №2505-ІУ) змінився порядок справляння земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності, яким було внесено зміни до Закону № 1251-ХП, Закону України від 03.07.  1992 р. № 2535-ХІІ “Про плату за землю” (в редакції Закону України від 19.09.1996 р. № 378/96-ВР, зі змінами та доповненнями, далі –Закон № 2535-ХІІ), Закону України від 06.10.1998 р. № 161-ХІУ “Про оренду землі” (в редакції Закону України від 02.10.2003 р. № 1211 -IV, зі змінами та доповненнями, далі - Закон № 161-ХІУ).

Так, зокрема, розділом 41 Закону №2505-ІУ п.8 ч.1 ст.14 Закону № 1251 -XII викладено у такій редакції:

“8) плата за землю (земельний податок, а також орендна плата за земельні ділянки державної і комунальної власності)”.

Згідно із цими змінами орендна плата за земельні ділянки державної і комунальної власності відноситься до переліку загальнодержавних податків і справляється у порядку, визначеному Законом № 2535-ХІІ.

Відповідно до ч.1 ст.14 Закону № 2535-ХІІ платники орендної плати за земельні ділянки державної або комунальної власності самостійно обчислюють суму орендної плати щороку за станом на 1 січня і до 1 лютого поточного року подають відповідному органу державної податкової служби за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою центральним податковим органом, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями. Подання такої декларації звільняє від обов'язку подання щомісячних декларацій.

Розроблення форми податкової декларації (розрахунку) вимагало певного часу, а оскільки норми Закону №2505-ІУ набрали чинності з 31.03.2005 р., ДПА України у своєму листі до підпорядкованих облДПА від 29.04.2005 р. № 8458/7/15-3117 “Про сплату орендної плати за землю та земельного податку” рекомендувала, що перша податкова декларація з орендної плати за землі державної і комунальної власності подається за квітень протягом 20 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця. Тобто, не пізніше 20 травня 2005 р. Торгово-роздрібним підприємством подано розрахунок за 2005 р. 28.07.2005р.

Згідно із п.п.17.1.1 п.17.1 ст.17 Закону №2181-ІІІ платник податків, що не подає податкову декларацію у строки, визначені законодавством, сплачує штраф у розмірі десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян за кожне таке неподання або затримку.

Платник податків зобов'язаний сплатити суму податкового зобов'язання, самостійно зазначену ним у податковій декларації, протягом строків, установлених п. 5.3 ст.5 Закону №2181-ІІІ.

Відповідно до п.5.1 ст.5 Закону №2181 податкове зобов'язання, самостійно визначене платником податків у податковій декларації, вважається узгодженим від дня подання такої податкової декларації. Зазначене податкове зобов'язання не може бути оскаржене платником податків в адміністративному чи судовому порядку.

Ст.17 Закону №2535-ХІІ встановлено, зокрема, що податкове зобов'язання з орендної плати за землі державної та комунальної власності, визначене у податковій   декларації   на   поточний   рік, сплачується   рівними   частками землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за базовий податковий (звітний) період, який дорівнює календарному місяцю, щомісячно протягом 30 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця.

Податкове зобов'язання з орендної плати за землі державної та комунальної власності, визначене у новій звітній податковій декларації, у тому числі і за нововідведені земельні ділянки, сплачується землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за базовий податковий (звітний) період, який дорівнює календарному місяцю, щомісячно протягом 30 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця.

Якщо сума узгодженого податкового зобов'язання не погашається платником у законодавчо встановлені терміни, така сума податкового зобов'язання відповідно до п. 1.3 ст.1 Закону №2181 визнається сумою податкового боргу платника податків.

Зважаючи на викладене, за порушення граничних строків сплати платником орендної плати за землі державної і комунальної власності він несе відповідальність у вигляді нарахування штрафних санкцій та пені (згідно із вимогами Закону №2181).

Враховуючи вищевикладене, Старокостянтинівська ОДПІ просить суд відмовити КП КХ „Ікар” Старокостянтинівського районного споживчого товариства в задоволенні позову.

Крім того представником відповідача в судовому засіданні подано додаткові заперечення, в яких заявлено про пропуск позивачем строків позовної давності по оскаржуваних податкових повідомленнях-рішеннях №№ 0004091830/0, 0004081830/0, 0004071830/0 від 12.02.2004 р., №№ 0001141630/0, 0001131630/0 від 17.03.2004 р., та застосуванням в зв'язку з цим строків позовної давності. Дана заява відповідає вимогам чинного законодавства, тому судом приймається.

Розглянувши подані сторонами документи і матеріали, заслухавши пояснення  представників  сторін,  з'ясувавши  фактичні  обставини, на  яких  ґрунтується позовна  вимога  і  заперечення проти позову, дослідивши докази,  встановлено     наступне:

         05.10.2004 р. Старокостянтинівською ОДПІ складено Довідку сплати узгодженої суми податкового зобов'язання по сплаті земельного податку, відповідно до якої позивачу було нараховано 216,25 грн. штрафної санкції за несвоєчасну сплату платежу.

         04.11.2004 р. Старокостянтинівською ОДПІ складено Довідку сплати узгодженої суми податкового зобов'язання по сплаті земельного податку, відповідно до якої позивачу було нараховано 102,36 грн. штрафної санкції за несвоєчасну сплату платежу.

          Позивачем за період 2003 р., 2004 р., 2005 р. до податкового органу було подано зведений розрахунок земельного податку та податкові розрахунки земельного податку за зазначені роки. Дані розрахунки податковим органом були отримані відповідно 31.01.2003 р., 30.01.2004 р., 31.01.2005 р.

          В зв'язку з несвоєчасною сплатою земельного податку, відповідачем було прийнято податкові повідомлення-рішення №0004091830/0 від 12.02.2004 р., яким позивачу нараховано 121,70 грн. штрафних санкцій, № 0004081830/0 від 12.02.2004 р., яким позивачу нараховано 417,36 грн. штрафних санкцій, № 0004071830/0 від 12.02.2004 р., яким позивачу нараховано 1 230,70 грн. штрафних санкцій, № 0001141630/0 від 17.03.2004 р., яким позивачу нараховано 132,52 грн. штрафних санкцій, № 0001131630/0 від 17.03.2004 р., яким позивачу нараховано 17,42 грн. штрафних санкцій, № 0002021952/0 від 15.10.2004 р., яким позивачу нараховано 216,25 грн. штрафних санкцій, № 0009931830/0 від 15.11.2004 р., яким позивачу нараховано 102,36 грн. штрафних санкцій,                   № 0000341830/0 від 20.01.2005 р., яким позивачу нараховано 431,79 грн. штрафних санкцій,                     № 0002841830/0 від 21.06.2005 р., яким позивачу нараховано 468,26 грн. штрафних санкцій,                      № 0002891830/0 від 21.06.2005 р., яким позивачу нараховано 1 381,58 грн. штрафних санкцій,                    № 0003281830/0 від 21.06.2005 р., яким позивачу нараховано 128,72 грн. штрафних санкцій,                       № 0003291830/0 від 21.06.2005 р., яким позивачу нараховано 32,18 грн. штрафних санкцій,                    № 0002841830/1 від 12.01.2006 р., яким позивачу нараховано 468,26 грн. штрафних санкцій,                      № 0002891830/1 від 12.01.2006 р., яким позивачу нараховано 151,19 грн. штрафних санкцій. У всіх податкових повідомленнях-рішеннях штрафні санкції застосовано за несвоєчасну сплату земельного податку.

          Розрахунок штрафних санкцій по спірних податкових повідомленнях-рішеннях  податковим органом проведено у відповідності до розрахунків штрафних санкцій, що долучені до матеріалів справи.

         Податкові повідомлення-рішення № 0004071830/0 від 12.02.2004 р., №0004091830/0 від 12.02.2004 р., № 0001131630/0 від 17.03.2004 р. позивачем були отримані 16.02.2004 р. та 19.03.2004 р., що підтверджується підписами головного бухгалтера підприємства на корінцях податкових повідомлень-рішень.

         Постановою господарського суду області від 13.09.2006 р.  по справі № 20/2751 позов  Старокостянтинівського міжрайонного прокурора, в інтересах Красилівської ОДПІ до Кооперативного підприємства комбінату харчування “ Ікар“, Старокостянтинівського РайСТ, м. Старокостянтинів про звернення стягнення на активи задоволено частково. З КПКХ “Ікар” стягнуто шляхом звернення стягнення на активи 2 990,06 грн. податкової заборгованості.

         Позивач не погоджуючись із прийнятими податковим органом спірними податковими повідомленнями-рішеннями оскаржив їх в судовому порядку.

         Досліджуючи надані сторонами  докази, аналізуючи наведені  міркування  та  заперечення, оцінюючи  їх  в  сукупності, судом  враховується  наступне:

Відповідно до ч.1 ст.19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.

Ч.2 ст.19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачений Конституцією та законами України.

Ст.14 Закону України “Про систему оподаткування” встановлено що  до загальнодержавних належать такі податки і збори (обов'язкові платежі):.. плата  за землю (земельний податок,  а також орендна плата за земельні ділянки державної і комунальної власності).

        П.1.5 та п.1.9 Закону України “Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” визначено, що штрафна  санкція (штраф) - плата у фіксованій сумі або у вигляді відсотків від суми податкового зобов'язання (без урахування пені та штрафних санкцій), яка справляється з платника податків у зв'язку з порушенням ним правил оподаткування, визначених відповідними законами, а податкове повідомлення - письмове    повідомлення контролюючого органу про обов'язок платника податків сплатити суму податкового зобов'язання, визначену контролюючим органом у випадках, передбачених цим Законом.

        Згідно   п.п.4.2.2. п.4.2 даного Закону контролюючий орган зобов'язаний  самостійно  визначити суму податкового зобов'язання платника податків у разі якщо:

    а) платник податків не подає у встановлені строки податкову декларацію;

    б) дані документальних перевірок результатів діяльності платника податків свідчать про заниження або завищення суми його податкових зобов'язань, заявлених у податкових деклараціях;

     в) контролюючий орган внаслідок проведення камеральної перевірки виявляє арифметичні або методологічні помилки у поданій платником податків податковій декларації, які призвели до заниження або завищення суми податкового зобов'язання.

       Камеральною вважається перевірка, яка проводиться контролюючим органом виключно на підставі даних, зазначених у податкових деклараціях, без проведення будь-яких інших видів перевірок платника податків.

       Cт.17 Закону України № 2181 визначено, що штрафні санкції за порушення податкового законодавства накладаються на платника податків у розмірах, визначених цією статтею, крім штрафних санкцій за порушення валютного законодавства, що встановлюються окремим законодавством. Штрафні санкції накладаються контролюючими органами, а у випадку, передбаченому п.17.2 цієї статті, самостійно нараховуються та сплачуються платником податків.

      Відповідно до п.п.15.1.1. п.15.1 ст.15  Закону України  “Про  порядок  погашення  зобов'язань платників  податків  перед бюджетами та  державними  цільовими  фондами“ за винятком випадків,  визначених  п.п.15.1.2 цього пункту, податковий орган має право самостійно визначити суму податкових зобов'язань платника податків у випадках, визначених цим  Законом, не пізніше закінчення 1095 дня, наступного за останнім днем граничного строку подання податкової декларації, а у разі, коли така податкова декларація була надана пізніше, - за днем її фактичного подання. Якщо протягом зазначеного строку податковий орган не визначає суму податкових зобов'язань, платник податків вважається вільним від такого податкового зобов'язання, а спір стосовно такої декларації не підлягає розгляду в адміністративному або судовому порядку.

У  разі  коли  податкове зобов'язання було нараховане податковим органом до закінчення строку давності, визначеного у п.15.1 цієї статті, податковий борг, що виник у зв'язку з відмовою у самостійному погашенні податкового зобов'язання, може бути стягнутий протягом наступних 1095 календарних днів від дня узгодження податкового зобов'язання. Якщо платіж стягується за рішенням суду, строки стягнення встановлюються до повного погашення такого платежу або до визнання боргу безнадійним (п.п.15.2.1. п.15.2 ст.15 вищевказаного Закону).

Крім того судом враховуються вимоги ст.ст.256, 257 ЦК України де визначено, що позовна давність - це строк,  у  межах  якого  особа  може звернутися до суду з вимогою про захист свого цивільного права або інтересу. Загальна позовна давність встановлюється тривалістю у три роки. Ч.3 ст. 267 ЦК України позовна  давність  застосовується  судом  лише  за  заявою сторони у спорі, зробленою до винесення ним рішення.

З урахуванням вимог вищезазначеного законодавства, суд вважає правомірним заперечення відповідача стосовно позовних вимог про скасування податкових повідомлень-рішень   №№ 0004091830/0, 0004081830/0, 0004071830/0 від 12.02.2004 р., №№ 0001141630/0, 0001131630/0 від 17.03.2004 р. з підстав пропуску позивачем строків позовної давності. При цьому судом враховується, що позивачем не подано клопотання про поновлення строків позовної давності у відповідності до вимог чинного законодавства. Тому в задоволенні позовних вимог позивача про скасування податкових повідомлень-рішень №№ 0004091830/0, 0004081830/0, 0004071830/0 від 12.02.2004 р., №№ 0001141630/0, 0001131630/0 від 17.03.2004 р. суд відмовляє з підстав пропуску строку позовної давності.

        Судом враховується, що однією з умов застосування фінансових санкцій відповідно до пп. 17.1.7 п. 17.1 ст. 17 Закону України “Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” є порушення платником податків граничних строків проведення платежів, встановлених цим Законом. Між тим, ст.25 Закону України “Про плату за землю” від 03.07.1992 року (зі змінами та доповненнями), який є спеціальним Законом з питань сплати даного податку, передбачено відповідальність за прострочення встановлених строків сплати податку у вигляді пені, інші санкції даним Законом не передбачені. Оскільки строки сплати податку на землю встановлюються спеціальним Законом, то у відповідача відсутні правові підстави розповсюджувати дію Закону України “Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” в частині застосування фінансових санкцій за порушення строків на дані правовідносини.

        За таких обставин, позовні вимоги позивача в частині скасування податкових повідомлень-рішень № 0002021952/0 від 15.10.2004 р.,  № 0009931830/0 від 15.11.2004 р.,  № 0000341830/0 від 20.01.2005 р., №№ 0002841830/0, 0002891830/0, 0003281830/0, 0003291830/0 від 21.06.2005 р., №№ 0002841830/1, 0002891830/1 від 12.01.2006 р. підтверджені належними доказами, узгоджуються з вимогами чинного законодавства та підлягають задоволенню.

        

 Враховуючи часткове задоволення позову згідно ст.94 КАСУ судові витрати, здійснені позивачем (судовий збір згідно платіжного доручення № 225 від 22.03.2007 р. в сумі 3,40 грн.), присуджуються йому у відповідності до вимог п.п.2 п.3 Перехідних та Перехідних положень КАС України, з урахуванням позовних вимог. При цьому згідно ч.1 ст. 94 Кодексу документально підтверджені судові витрати присуджуються з Державного  бюджету України.

          Керуючись ст.ст.6, 14, 71, 86, 94, 104,105, 158-163, 162, 167, 254-259, п.п.3,6-7 Розділу 7 „Прикінцеві та перехідні положення” Кодексу адміністративного судочинства України, СУД -

                                                                                                                                                          

                                                 ПОСТАНОВИВ:

       Позов Кооперативного підприємства комбінату харчування “Ікар“, Старокостянтинівського РайСТ, м. Старокостянтинів до Старокостянтинівської об'єднаної державної податкової  інспекції, м.Старокостянтинів про скасування податкових повідомлень-рішень №№ 0004091830/0, 0004081830/0, 0004071830/0 від 12.02.2004 р., №№ 0001141630/0, 0001131630/0 від 17.03.2004 р., № 0002021952/0 від 15.10.2004 р.,  № 0009931830/0 від 15.11.2004 р.,  № 0000341830/0 від 20.01.2005 р., №№ 0002841830/0, 0002891830/0, 0003281830/0, 0003291830/0 від 21.06.2005 р., №№ 0002841830/1, 0002891830/1 від 12.01.2006 р. задовольнити частково.

        Скасувати  податкові повідомлення-рішення № 0002021952/0 від 15.10.2004 р.,  № 0009931830/0 від 15.11.2004 р.,  № 0000341830/0 від 20.01.2005 р., №№ 0002841830/0, 0002891830/0, 0003281830/0, 0003291830/0 від 21.06.2005 р., №№ 0002841830/1, 0002891830/1 від 12.01.2006 р., що прийняті Старокостянтинівською ОДПІ.

        Стягнути з Державного бюджету України на користь Кооперативного підприємства комбінату харчування “Ікар“, Старокостянтинівського РайСТ, м. Старокостянтинів ( вул. Грушевського, 22, відомості про банківські рахунки відсутні) 1,70 грн. ( одна гривня 70 коп.) відшкодування сплаченого судового збору.

Згідно ст.ст. 185-186 КАСУ сторони та інші особи, які беруть участь у справі мають право оскаржити в апеляційному порядку Постанову повністю або частково. Заява про апеляційне оскарження подається протягом 10 днів з дня проголошення, апеляційна скарга подається протягом 20 днів після подання заяви про апеляційне оскарження. Подається до апеляційного суду через суд першої інстанції.

            Згідно ст. 254 КАСУ Постанова, якщо інше не встановлено КАСУ набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, якщо таку заяву не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, постанова або ухвала суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення цього строку. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Суддя                                                                      

СудГосподарський суд Хмельницької області
Дата ухвалення рішення23.05.2007
Оприлюднено28.08.2007
Номер документу676290
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —16/209-на

Ухвала від 15.02.2011

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Голубєва Г.К.

Ухвала від 01.02.2011

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Голубєва Г.К.

Постанова від 01.08.2006

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Магера В.В.

Ухвала від 21.06.2006

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Магера В.В.

Постанова від 23.05.2007

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Магера В.В.

Постанова від 23.05.2007

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Магера В.В.

Ухвала від 28.12.2006

Господарське

Житомирський апеляційний господарський суд

Черпак Ю.К.

Постанова від 01.08.2006

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Магера В.В.

Ухвала від 05.07.2006

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Магера В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні