Рішення
від 11.07.2017 по справі 925/654/17
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ

18005, м. Черкаси, бульвар Шевченка, 307, тел. канцелярії (0472) 31-21-49, inbox@ck.arbitr.gov.ua

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"11" липня 2017 р.                                                  Справа № 925/654/17

Господарський суд Черкаської області в складі: головуючого - судді Скиби Г.М., за участю секретаря судового засідання Кенкеч О.С., у відкритому судовому засіданні у приміщенні господарського суду розглянув справу за позовом керівника Золотоніської місцевої прокуратури, Черкаська область, м. Золотоноша, вул. Шевченка, 153

в інтересах держави в особі Міністерства освіти і науки України, м. Київ, пр. Перемоги, 10

та державного навчального закладу «Золотоніський професійний ліцей», Черкаська область, м. Золотоноша, вул. Шевченка, 33

до товариства з обмеженою відповідальністю «Крокус Енерго», м. Київ, вул. Дмитрівська, 18/24

треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача:

- Золотоніська міська рада, Черкаська область, м. Золотоноша, вул. Садовий проїзд, 8

- комунальне підприємство «Міський водоканал», Черкаська область, м. Золотоноша, вул. Шевченка, 156

про усунення перешкод у користуванні приміщенням шляхом звільнення,

за участю представників сторін:

прокурор: Бутар В.С. – прокурор відділу – за посадою;

від позивача (Міністерство): не з'явився;

від позивача (ліцей): не з'явився;

від відповідача: не з'явився;

від третіх осіб: не з'явились.

Керівник Золотоніської місцевої прокуратури звернувся в господарський суд Черкаської області в інтересах держави в особі Міністерства освіти і науки України та державного навчального закладу «Золотоніський професійний ліцей» до товариства з обмеженою відповідальністю «Крокус Енерго», за участю третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача – Золотоніської міської ради та комунального підприємства «Міський водоканал», в якому просить суд:

- усунути перешкоди у здійсненні державним навчальним закладом «Золотоніський професійний ліцей» права користування та розпорядження приміщенням душової-котельні, розташованої по вул. Шевченка, 33 в м. Золотоноша Черкаської області, що знаходиться у його власності відповідно до свідоцтва про право власності на нерухоме майно від 29.10.2012р. серії САЕ №452657, шляхом звільнення Товариством з обмеженою відповідальністю «Крокус Енерго» безпідставно займаної частини приміщення, а саме добудови, площею 108,68 кв.м. загальною вартістю 44 000 грн.;

- відшкодувати судові витрати.

Позивач (Міносвіти), належним чином повідомлений про дату та час судового засідання, представника у судове засідання втретє не направив, про причини неявки суд не повідомив.

До початку судового засідання позивач (Міносвіти) надіслав до суду письмове пояснення від 06.07.2017р. вих. №9.1-11-208, в якому заявлені прокурором позовні вимоги підтримує повністю, вважає їх обґрунтованими та такими, що відповідають вимогам чинного законодавства. Позов просить задовольнити у повному обсязі.

Позивач (ліцей), належним чином повідомлений про дату та час судового засідання, представника у судове засідання не направив, про причини неявки суд не повідомив.

Відповідач, належним чином повідомлений про дату та час судового засідання, відзив на позов не надав, представника у судове засідання втретє не направив, про причини неявки суд не повідомив. Подав до суду клопотання, в якому просить суд розгляд справи відкласти та надати додатковий час для визначення умов мирової угоди та надання її тексту суду.

Третя особа (рада), належним чином повідомлена про дату та час судового засідання, представника у судове засідання втретє не направила, витребувані документи не надала, про причини неявки суд не повідомила.

Третя особа (КП), належним чином повідомлена про дату та час судового засідання, представника у судове засідання не направила, про причини неявки суд не повідомила. Надіслала до суду по факсу та електронною поштою листа від 11.07.2017р. вих. №438, в якому зазначено, що оскільки ТОВ «Крокус Енерго» без укладеного відповідного договору оренди самовільно зайняв добудову до приміщення котельні, власником якої являється державний навчальний заклад «Золотоніський професійний ліцей», то КП «Міський водоканал» не заперечує проти задоволення позовних вимог прокурора.

До початку судового засідання прокурор надіслав до суду листа від 10.07.2017р. вих. №(25-29)3208вих-17 з копією технічного паспорту на приміщення котельні, розташованої за адресою: вул. Шевченка, 33 в м. Золотоноша Черкаської області.

У судовому засіданні прокурор позовні вимоги підтримав повністю з підстав, викладених в позовній заяві, та просив позов задовольнити.

Суд вважає, що сторони та треті особи належним чином були повідомлені про час і місце розгляду спору.

Суд вважає за можливе розглянути спір за наявними в справі доказами та матеріалами відповідно до приписів ст. 75 ГПК України.

Дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення прокурора, судом встановлені такі взаємовідносини сторін та обставини.

Золотоніською місцевою прокуратурою у ході опрацювання матеріалів ревізії фінансово-господарської діяльності державного навчального закладу «Золотоніський професійний ліцей» виявлено порушення вимог чинного законодавства при збереженні державного майна закладів освіти.

Встановлено, що в 1961 році державою збудовано та передано на баланс Золотоніського професійного ліцею приміщення котельні, розташованої за адресою м. Золотоноша, вул. Шевченка, 33, загальною площею 162,7 кв.м. (далі за текстом - приміщення котельні). У 1989 році до вказаного приміщення котельні добудовано частину приміщення, площею 108,68 кв.м. (далі за текстом - добудова), яке також передано на баланс ДНЗ «Золотоніський професійний ліцей». Вказане підтверджується балансовими картками та Книгою обліку будівель та споруд. Балансова вартість добудови становить 44 000,00 грн., що підтверджується даними Книги обліку будівель та споруд навчального закладу.

Виконавчий комітет Золотоніської міської ради, розглянувши лист державного навчального закладу «Золотоніський професійний ліцей» про видачу свідоцтва про право власності на об'єкти нерухомого майна, які належать ДНЗ «Золотоніський професійний ліцей», враховуючи додані матеріали, - прийняв рішення №400 від 15.08.2012р. (а.с. 27), зі змінами, внесеними рішенням виконавчого комітету Золотоніської міської ради №437 від 07.09.2012р. (а.с. 28), згідно якого ДНЗ «Золотоніський професійний ліцей» надано дозвіл на оформлення права власності на об'єкти нерухомого майна по вул. Шевченка, 33 в м. Золотоноша, в тому числі душову-котельню (К).

На Золотоніське відділення КП «Черкаське обласне об'єднане бюро технічної інвентаризації» покладено обов'язок оформити свідоцтво про право власності на вказане приміщення. Попередні правовстановлюючі документи погасити.

Відповідно позивачем ДНЗ «Золотоніський професійний ліцей» виготовлено технічний паспорт на даний майновий комплекс, реєстраційний номер 230/3, інвентаризаційна справа №7165.

29.10.2012р. позивачу ДНЗ «Золотоніський професійний ліцей» видано свідоцтво про право власності на нерухоме майно серії САЕ №452657, а саме: майновий комплекс, розташований за адресою м. Золотоноша, вул. Шевченка, 33. До об'єктів майнового комплексу входить також добудова приміщення вищевказаної душової-котельні (К) (а.с. 29).

Відповідно до витягу про реєстрацію права власності на нерухоме майно №36032380 від 29.10.2012р. за реєстраційним номером №21204503, номер запису 230 в книзі 3, на підставі свідоцтва про право власності САЕ №452657 Золотоніським виробничим відділком комунального підприємства «Черкаське обласне об'єднане бюро технічної інвентаризації» зареєстровано право державної власності на вищевказаний майновий комплекс за навчальним закладом «Золотоніський професійний ліцей» (а.с. 30).

ДНЗ «Золотоніський професійний ліцей» оформлено державний акт на право постійного користування земельною ділянкою серії ЯЯ №348399 від 11.01.2007, виданий на підставі рішення Золотоніської міської ради №9-62/V від 30.11.2006р. (а.с. 31). Професійний ліцей є постійним користувачем земельної ділянки площею 5,0132 га за адресою: м. Золотоноша, вул. Шевченка, 33. Цільове призначення земельної ділянки – під існуючі будівлі і споруди та їх обслуговування, в тому числі 0,0330 га використовується для обслуговування душової-котельні, що підтверджується кадастровим планом земельної ділянки.

При цьому, Золотоніська міська рада своїми рішеннями №51-6/V від 25.03.2010р. (а.с. 33), зі змінами внесеними рішенням №53-10/V від 24.06.2010р. (а.с. 34) передала на баланс КП «Міський водоканал» приміщення котельні, збудоване в 1961 році, за адресою: м. Золотоноша, вул. Шевченка, 33.

Як вбачається з матеріалів справи, 10.10.2016р. між комунальним підприємством «Міський водоканал» та товариством з обмеженою відповідальністю «Крокус Енерго» укладено договір оренди майна №10/10-16/2 (а.с. 37-38), за умовами якого передано в строкове платне користування для здійснення підприємницької діяльності частину приміщення котельні, загальною площею 60,0 кв.м. На виконання умов Договору, сторонами 10.10.2016 складено акт передачі-приймання майна (а.с. 38 зворот).

ТОВ «Крокус Енерго», без укладення відповідного договору оренди, самовільно зайняв також і добудову до приміщення котельні, загальною площею 108,68 кв.м., та на даний час продовжує використовувати вказане приміщення, титульним користувачем якої являється ДНЗ «Золотоніський професійний ліцей».

Згідно акту комісійного обстеження від 31.05.2017р. (а.с. 41) комісією за участю навчального закладу встановлено, що прибудова до приміщення котельні використовується ТОВ «Крокус Енерго» У вказаному приміщенні розміщено два котли, які належать ТОВ «Крокус Енерго». Добудова котельні зачиняється на навісний замок та перебуває під охороною Управління поліції охорони. Працівники ДНЗ «Золотоніський професійний ліцей» доступу до даного приміщення не мають.

За таких обставин капітальна споруда площею 108,68 кв.м. не перебувала у власності КП «Міський водоканал», відповідно не могла бути ним передана у користування Відповідачу, тобто останній користується спірним приміщенням без належної правової підстави, а порушені права Позивача підлягають до захисту шляхом пред'явлення негаторного позову, що й стало причиною звернення прокурора до суду для відновлення права державного навчального закладу та органу освіти.

Підставами для представництва інтересів держави в особі органу, уповноваженого державою управляти майном та здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах є неналежне забезпечення повернення майна Міністерству освіти України.

Міністерство освіти України, як орган виконавчої влади, дотепер з вимогами або позовом про визнання вказаного договору оренди недійсним не зверталось, що приводить до порушень інтересів держави в галузі освіти, необхідність захисту яких покладено на прокуратуру.

Таким чином, Міністерство освіти України, не здійснило захист законних інтересів держави, що відповідно до ст. 23 Закону України «Про прокуратуру» є підставою для представництва прокурором інтересів держави в суді.

Золотоніська місцева прокуратура Черкаської області повідомила позивача про намір звернутися до господарського суду в його інтересах із зазначеним позовом – листи №(25-29) 2495 вих-17 від 02.06.2017 та №(25-29) 2495 вих-17 від 02.06.2017.

Інших доказів сторонами не подано.

На запитання головуючого прокурор заявив:

про відсутність будь-яких інших доказів на підтвердження своїх доводів і пояснень;

про відсутність потреби у витребуванні інших доказів від учасників провадження у справі та інших осіб;

про можливість завершення дослідження обставин справи.

Оцінюючи докази у справі в їх сукупності та за внутрішнім переконанням, заслухавши пояснення прокурора, суд вважає позовні вимоги такими, що підлягають до задоволення, з огляду на таке.

Згідно положень Пленуму ВГСУ від 23.03.2012р. №6 «Про судове рішення» при прийнятті рішення суд має врахувати майнові інтереси сторін, не надаючи переваги одному учаснику над іншим. Рішення має грунтуватися на повній та всебічній оцінці доказів у конкретній справі.

Стаття 41 Конституції України гарантує кожному право володіти, користуватися і розпоряджатися своєю власністю.

За частиною четвертою вказаної статті 41 Конституції України, а також ст. 321 Цивільного кодексу України, ніхто не може бути протиправно позбавлений права власності чи обмежений у його здійсненні. Право власності є непорушним.

Статтею 15 Цивільного кодексу України встановлено, що кожна особа має право на захист свого цивільного права у разі його порушення, невизнання або оспорювання.

Згідно ст. 16 Цивільного кодексу України, кожна особа має право звернутися до суду за захистом свого особистого немайнового або майнового права та інтересу.

Відповідно до ст. 17 Закону України «Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини» суди застосовують при розгляді справ Конвенцію та практику Європейського суду з прав людини як джерело права.

Згідно ч. 1 ст. 1 Першого протоколу до Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, кожна фізична або юридична особа має право мирно володіти своїм майном.

Власник майна має право вимагати усунення перешкод у здійсненні ним права користування та розпоряджання своїм майном (ст. 391 Цивільного кодексу України).

Відповідно до ст. 326 Цивільного кодексу України у державній власності є майно, у тому числі грошові кошти, яке належить державі Україна. Від імені та в інтересах держави Україна право власності здійснюють відповідно органи державної влади.

Згідно зі ст. 1 Закону України «Про управління об'єктами державної власності» від 21.09.2006р. №185-V (далі - Закон №185-V) управління об'єктами державної власності здійснюється уповноваженими органами влади з метою задоволення державних та суспільних потреб.

Частиною 1 ст. 4 Закону №185-V визначено, що суб'єктами управління об'єктами державної власності, поміж іншим, є міністерства (далі - уповноважені органи управління).

У відповідності до п. 32 ч. 1 ст. 6 Закону №185-V уповноважені органи управління відповідно до покладених на них завдань організовують контроль за використанням орендованого державного майна.

Згідно з пунктами 1 та 3 Положення про Міністерство освіти і науки України (МОН), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16.10.2014р. №630, МОН України є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України, основними завданнями МОН України є забезпечення формування державної політики у сферах освіти і науки, інтелектуальної власності, наукової, науково-технічної та інноваційної діяльності, інформатизації, формування і використання національних електронних інформаційних ресурсів, створення умов для розвитку інформаційного суспільства, а також у сфері здійснення державного нагляду (контролю) за діяльністю навчальних закладів незалежно від їх підпорядкування і форми власності.

Відповідно до ст. 53 Конституції України держава забезпечує доступність і безоплатність освіти в державних і комунальних навчальних закладах, розвиток дошкільної, повної загальної середньої, позашкільної, професійно-технічної, вищої і післядипломної освіти.

Статтею 4 Закону України «Про освіту» від 23.05.1991р. №1060-ХІІ передбачено, що держава визнає освіту пріоритетною сферою соціально-економічного, духовного і культурного розвитку суспільства.

Згідно ст. 63 Закону України «Про освіту» визначено, що матеріально-технічна база навчальних закладів та установ, організацій, підприємств системи освіти включає будівлі, споруди, землю, комунікації, обладнання, транспортні засоби, службове житло та інші цінності. Майно навчальних закладів та установ, організацій, підприємств системи освіти належить їм на правах, визначених чинним законодавством. Дана норма Закону кореспондується із вимогами ч. 1 ст. 44 Закону України «Про загальну середню освіту».

Згідно зі ст. 6 Закону України «Про професійно-технічну освіту» до органів управління професійно-технічною освітою належить центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері освіти.

Положеннями ст. 7 Закону України «Про професійно-технічну освіту» визначено, що до повноважень центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері професійно-технічної освіти, належать управління державним майном, що перебуває у користуванні підпорядкованих йому професійно-технічних навчальних закладів у порядку, встановленому законодавством.

Статтею 8 Закону України «Про професійно-технічну освіту» передбачено, що до повноважень міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, яким підпорядковані професійно-технічні навчальні заклади, належать: розпорядження державним майном, що перебуває у користуванні підпорядкованих професійно-технічних навчальних закладів.

Згідно зі ст. 9 Закону України «Про професійно-технічну освіту» до повноважень Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій у галузі управління професійно-технічною освітою належать загальне управління навчально-виробничою, навчально-виховною, навчально-методичною, фінансово-економічною, господарською діяльністю державних професійно-технічних навчальних закладів, консультування, подання методичної допомоги навчальним закладам інших форм власності та підпорядкування.

Відповідно до ст. 49 Закону України «Про професійно-технічну освіту», засновник закріплює за професійно-технічними навчальними закладами державної або комунальної форми власності та установами професійно-технічної освіти об'єкти права власності, які належать засновнику на праві власності або орендовані ним у інших власників.

Об'єкти права власності закріплюються засновником за професійно-технічним навчальним закладом державної або комунальної форми власності або установою професійно-технічної освіти на праві оперативного управління.

Навчальні заклади та установи професійно-технічної освіти несуть відповідальність перед засновником за збереження та використання за призначенням закріпленого за ними майна. Контроль за використанням цього майна здійснюється засновником.

Майно (об'єкти, споруди, основні фонди) навчальних закладів і установ професійно-технічної освіти, що перебувають у державній або комунальній власності, може вилучатися засновником лише за умови подальшого використання цього майна і коштів, одержаних від його реалізації, на розвиток професійно-технічної освіти.

Пунктом 4.89 Положення про Міністерство освіти і науки України, МОН здійснює управління об'єктами державної власності, що належать до сфери його управління.

Відповідно до Статуту, Державний навчальний заклад «Золотоніський професійний ліцей» є підпорядкованим Міністерству освіти і науки України державним професійно-технічним навчальним закладом другого атестаційного рівня, що забезпечує реалізацію права громадян на здобуття професійно-технічної та повної загальної середньої освіти.

Відповідно до п. 7.9 Статуту зазначено, що для забезпечення підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації робітничих кадрів ліцей має відповідну навчально-матеріальну базу, земельні ділянки площею 14,828 га, що використовуються за призначенням відповідно до паспортів, технічної документації, актів про право власності тощо.

Згідно до п.7.10 Статуту ліцею зазначено, що об'єкти права власності: навчально-виробничі, побутові, культурно-освітні, оздоровчі, спортивні будівлі та споруди, житло, комунікації, обладнання, засоби навчання, транспортні засоби та інше майно ліцею є державною власністю, що закріплене Міністерством освіти і науки України за ліцеєм на праві оперативного управління. Функції управління майном, закріпленим за ліцеєм, контроль за ефективністю його використання і збереження здійснює Міністерство освіти і науки України.

Відповідно до п.7.11 Статуту Ліцей несе відповідальність перед Міністерством освіти і науки України за збереження та використання за призначенням закріпленого за ним майна.

В листі від 01 квітня 2014 року «Аналіз практики застосування судами ст. 16 Цивільного кодексу України» Верховний Суд України роз'яснив, що - створення власнику перешкод у здійсненні права користування чи розпорядження своїм майном є порушенням цивільних прав.

У листі Верховного Суду України від 01 липня 2013 року «Аналіз деяких питань застосування судами законодавства про право власності при розгляді цивільних справ» зазначено, що власник майна вправі звернутися до суду з позовом про усунення перешкод у здійсненні ним права користування та розпорядження своїм майном (негаторний позов).

Однією з умов застосування негаторного позову - є відсутність між позивачем і відповідачем договірних відносин, оскільки в такому разі здійснюється захист порушеного права власності за допомогою зобов'язально-правових способів.

На підставі ст. 391 Цивільного кодексу України, негаторний позов власника майна підлягає задоволенню шляхом усунення створених відповідачем перешкод, зокрема виселенням фізичних осіб із належних позивачу приміщень, тощо (постанова пленуму Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних і кримінальних справ № 5 від 07 лютого 2014 року «Про судову практику в справах про захист права власності та інших речових прав» та Лист Верховного Суду України від 01 липня 2013 року «Аналіз деяких питань застосування судами законодавства про право власності при розгляді цивільних справ»).

Враховуючи викладене, у зв'язку з відсутністю у відповідача будь - яких правових підстав для користування спірним майном, та як встановлено судом -товариство «Крокус Енерго» створює штучні перешкоди власнику у користуванні власним майном, захист права власності може бути реалізований через усунення перешкод в користуванні нежитловим приміщенням шляхом звільнення приміщення.

Аналогічна правова позиція щодо обрання вказаного способу захисту відображена Вищим господарським судом при розгляді справи № 925/1834/13 за позовом Територіального управління державної судової адміністрації в Черкаській області до Черкаського обласного відділення Всеукраїнської громадської організації «Спілка адвокатів України» про усунення перешкод у користуванні і розпорядженні майном.

Відповідно до ст.ст. 33, 34 ГПК України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень. Докази подаються сторонами та іншими учасниками судового процесу. Господарський суд приймає тільки ті докази, які мають значення для справи. Обставини справи, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватись іншими засобами доказування. Обов'язок доказування слід розуміти як закріплену в процесуальному та матеріальному законодавстві міру належної поведінки особи, що бере участь у судовому процесі, із збирання та надання доказів для підтвердження свого суб'єктивного права.

Суд вважає, що прокурор використав належний спосіб захисту свого порушеного права, оскільки такий спосіб передбачено ст.ст. 15-16 ЦК України.

Прокурор вірно визначився з виключною підсудністю справи – приписи ч. 3 ст. 16 ГПК України – за місцем знаходження майна.

Належить зобов'язати відповідача – товариство з обмеженою відповідальністю «Крокус Енерго» усунути перешкоди у здійсненні державним навчальним закладом «Золотоніський професійний ліцей» права користування та розпорядження приміщенням душової-котельні літ. (К), розташованої по вул. Шевченка, 33 в м. Золотоноша Черкаської області, шляхом звільнення.

Враховуючи вищевикладене, позов підлягає до задоволення.

Згідно ст. 49 ГПК України судові витрати належить покласти на Відповідача повністю та стягнути на користь прокуратури 1 600,00 грн. судового збору.

Керуючись ст. ст. 49, 82, 84, 85 ГПК України, господарський суд, –

ВИРІШИВ:

Позовні вимоги задовольнити повністю.

Зобов'язати відповідача – товариство з обмеженою відповідальністю «Крокус Енерго» (м. Київ, вул. Дмитрівська, 18/24, ідентифікаційний код 40732816) усунути перешкоди у здійсненні державним навчальним закладом «Золотоніський професійний ліцей» (Черкаська область, м. Золотоноша, вул. Шевченка, 33, код ЄДРПОУ 02548759) права користування та розпорядження приміщенням душової-котельні (К), розташованої по вул. Шевченка, 33 в м. Золотоноша Черкаської області, що знаходиться у його власності відповідно до свідоцтва про право власності на нерухоме майно від 29.10.2012р. серії САЕ №452657, шляхом звільнення безпідставно займаної частини приміщення, а саме добудови площею 108,68 кв.м. та загальною вартістю 44 000 грн.

Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю «Крокус Енерго», м. Київ, вул. Дмитрівська, 18/24, ідентифікаційний код 40732816, номер рахунку в банку невідомий

на користь прокуратури Черкаської області, м. Черкаси, бульв. Шевченка, 286, код ЄДРПОУ 02911119, р/р 35212034003751 в Державній казначейській службі України у м. Київ, МФО 820172

1 600,00 грн. судового збору.

Рішення набирає законної сили після закінчення десятиденного строку з дня прийняття рішення. Сторони у справі протягом цього строку мають право подати апеляційну скаргу до апеляційного суду на вказане рішення через Господарський суд Черкаської області.

Повне рішення складено 13.07.2017р.

          Суддя Г.М. Скиба

СудГосподарський суд Черкаської області
Дата ухвалення рішення11.07.2017
Оприлюднено17.07.2017
Номер документу67708617
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —925/654/17

Постанова від 10.10.2017

Господарське

Київський апеляційний господарський суд

Мартюк А.І.

Ухвала від 06.09.2017

Господарське

Київський апеляційний господарський суд

Мартюк А.І.

Ухвала від 08.08.2017

Господарське

Київський апеляційний господарський суд

Мартюк А.І.

Рішення від 11.07.2017

Господарське

Господарський суд Черкаської області

Скиба Г.М.

Ухвала від 29.06.2017

Господарське

Господарський суд Черкаської області

Скиба Г.М.

Ухвала від 20.06.2017

Господарське

Господарський суд Черкаської області

Скиба Г.М.

Ухвала від 08.06.2017

Господарське

Господарський суд Черкаської області

Скиба Г.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні