ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
09 серпня 2017 року об 11 год. 27 хв.Справа № 808/884/17 м.Запоріжжя Запорізький окружний адміністративний суд у складі
головуючого судді Семененко М.О.
за участю секретаря судового засідання Бірюкової І.В.
за участю представників сторін:
позивача - Кулаченко Р.В.,
відповідача 2 - Нікогосян Л.В.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду адміністративну справу
за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Виробничо-торгівельне підприємство Технопром
до Управління Держгеокадастру у Запорізькому районі Запорізької області, Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області
третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, Запорізька міська рада
про визнання дій протиправними та зобов'язання вчинити певні дії,
ВСТАНОВИВ:
Товариство з обмеженою відповідальністю Виробничо-торгівельне підприємство Технопром (далі - позивач, ТОВ ВТП Технопром ) звернулося до Запорізького окружного адміністративного суду з позовом до Управління Держгеокадастру у Запорізькому районі Запорізької області (далі - відповідач 1), Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області (далі - відповідач 2), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, Запорізька міська рада, в якому позивач з урахуванням уточнень просить суд:
визнати протиправними дії відповідача 1 стосовно застосування у виданому позивачу Витязі №6572 від 31.11.2016 з технічної документації щодо нормативно грошової оцінки земельної ділянки із кадастровим номером НОМЕР_1, що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 (далі - Витяг № 6572), при розрахунку сукупного коефіцієнту Км3 неправильного значення локального фактору: земельна ділянка розташована у зоні залягання ґрунтових вод менше 3 м, із зазначенням коефіцієнту - 0,98 та незастосування локального фактору: земельна ділянка розташована в санітарно-захисній зоні із значенням коефіцієнту - 0,80;
зобов'язати відповідача 2 видати позивачу новий Витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки із кадастровим номером НОМЕР_1, що знаходиться за адресою: м.Запоріжжя, вул. Крива Бухта, 2, із застосуванням коректного значення локального фактору: земельна ділянка розташована у зоні залягання ґрунтових вод менше 3 м із значенням коефіцієнту - 0,90 та із застосуванням локального фактору: земельна ділянка розташована в санітарно-захисній зоні зі значенням коефіцієнту - 0,80.
В обґрунтування заявлених позовних вимог позивач посилається на те, що у грудні 2012 року між позивачем та Запорізькою міською радою укладено договір оренди землі, за яким ТОВ ВТП Технопром передано у користування земельну ділянку площею 0,5342 га, розташовану за адресою: АДРЕСА_1. Зазначає, що 30.06.2015 Запорізькою міською радою прийнято рішення №7 Про затвердження нормативної грошової оцінки земель міста Запоріжжя , яким з 01.01.2016 введено в дію нову нормативно грошову оцінку земель міста Запоріжжя, у зв'язку з чим позивач звернувся до Управління Держгеокадастру у Запорізькому районі Запорізької області з заявою про отримання витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку орендованої земельної ділянки. Вказує на те, що після отримання Витягу №6572 позивачем встановлено, що під час розрахунку нормативної грошової оцінки орендованої земельної ділянки відповідачем 1 враховано некоректний показник рентознижуючого локального фактору - земельна ділянка розташована в зоні залягання ґрунтових вод менше 3 метрів, на рівні 0,98 в той час як відповідно до затвердженої органом місцевого самоврядування нормативно грошової оцінки земель міста Запоріжжя значення показника даного локального фактору встановлено на рівні 0,90 . Крім того не враховано наявний вплив локального фактору - розташування земельної ділянки в санітарно-захисній зоні (значення коефіцієнту - 0,80). В судовому засіданні представник позивача підтримав заявлені позовні вимоги у повному обсязі.
Представник відповідача 1 в судове засідання призначене на 09.08.2017 не з'явився, про дату, час та місце судового розгляду справи повідомлений належним чином.
Відповідач 2 проти задоволення позову заперечив. В обґрунтування заперечень посилається на те, що локальні коефіцієнти для окремих земельних ділянок застосовуються на основі визначення частки площі, яку займає цей фактор на земельній ділянці. Враховуючи, що земельна ділянка, що орендується позивачем, перетинається з областю залягання ґрунтових вод менше трьох метрів лише на 15 відсотків, відповідно зроблено розрахунок впливу даного локального фактору на земельну ділянку на рівні 0,98. Також вказує про неможливість врахування впливу такого локального фактору, як розташування земельної ділянки в санітарно-захисній зоні, з огляду на норми Порядку нормативно грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів, оскільки підприємство позивача є джерелом відповідного виду забруднення, а тому понижуючий локальний фактор санітарно-захисна зона не підлягає застосуванню. Представник відповідача 2 в судовому засіданні просив в задоволенні позовних вимог відмовити в повному обсязі.
Третя особа проти позову заперечує. В наданих до суду письмових поясненнях зазначає про обґрунтованість здійсненого відповідачем 1 розрахунку нормативної грошової оцінки земельної ділянки, яка орендується позивачем. В судове засідання представник третьої особи не з'явився, просив розглядати справу без його участі.
Суд, заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши матеріали справи, повно та всебічно встановивши обставини справи, оцінивши надані докази, їх достатність і взаємний зв'язок у сукупності, дійшов висновку, що позов не підлягає задоволенню з таких підстав.
З матеріалів справи судом встановлено, що 12 грудня 2012 року між позивачем та Запорізькою міською радою укладено договір оренди землі, відповідно до пункту 1 якого орендодавець - Запорізька міська рада, відповідно до рішення 23 сесії 6 скликання Запорізької міської ради від 26.06.2012 №53/159 надає, а орендар - ТОВ ВТП Технопром приймає в строкове платне користування земельну ділянку для розташування виробничо-складського приміщення і офісу з прибудовою топічної, яка знаходиться: АДРЕСА_1 (а.с.107-109).
Відповідно до пункту 2 Договору оренди землі, в оренду передається земельна ділянка загальною площею 0,05342 га, кадастровий номер земельної ділянки НОМЕР_1.
Пунктом 5 Договору визначено, що нормативно грошова оцінка земельної ділянки становить: 6200352,56 грн. в цінах 2012 року.
Згідно з пунктом 11 Договору орендна плата вноситься орендарем у грошовій формі та в розмірі: 186010,59 грн., що складає трикратний розмір земельного податку за календарний рік в цінах 2012 року.
Відповідно до пп.14.6 п.14 Договору, розмір орендної плати переглядається у разі затвердження нової нормативної грошової оцінки землі.
30 червня 2015 року Запорізькою міською радою прийнято рішення №7 Про затвердження нормативної грошової оцінки земель міста Запоріжжя , яким затверджено технічну документацію з нормативної грошової оцінки земель міста Запоріжжя, виконану Державним підприємством Українського державного науково-дослідного інституту проектування міст Діпромісто ім. Ю.М. Білоконя.
Пунктом 7 рішення Запорізької міської ради від 30.06.2015 №7 введено в дію нормативну грошову оцінку земель міста з 01.01.2016 (а.с.14).
Позивач звернувся до Управління Держгеокадастру у Запорізькому районі Запорізької області з заявою про видачу витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки.
30 листопада 2016 року Управлінням Держгеокадастру у Запорізькому районі Запорізької області видано Витяг №6572, у якому зазначено локальні коефіцієнти на місцезнаходження земельної ділянки у межах економіко-планувальної зони:
- місце знаходження земельної ділянки в зоні пішохідної доступності до громадських центрів - 1,12;
- у зоні магістралей підвищеного місто формувального значення - 1,10;
- у зоні пішохідної доступності швидкісного морського та зовнішнього пасажирського транспорту - 1,08;
- не забезпечена централізованим теплопостачанням - 0,95;
- у зоні залягання ґрунтових вод менше трьох метрів (Км3=0,9) Пер. (15,43%) - 0,98;
- у зоні регулювання забудови - 1,10.
Нормативна грошова оцінка земельної ділянки у визначена в розмірі 20 009 529,40 грн. (а.с.16).
Не погодившись із зазначенням у Витязі №6572 коефіцієнту щодо локального фактору - залягання ґрунтових вод менше трьох метрів, а також вважаючи протиправним незастосування локального фактору - земельна ділянка розташована в санітарно-захисній зоні, позивач звернувся з даним позовом до суду.
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд виходить з того, що відповідно до ст.201 Земельного кодексу України, грошова оцінка земельних ділянок визначається на рентній основі. Залежно від призначення та порядку проведення грошова оцінка земельних ділянок може бути нормативною і експертною. Нормативна грошова оцінка земельних ділянок використовується для визначення розміру земельного податку, втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, економічного стимулювання раціонального використання та охорони земель тощо. Експертна грошова оцінка використовується при здійсненні цивільно-правових угод щодо земельних ділянок. Грошова оцінка земельних ділянок проводиться за методикою, яка затверджується Кабінетом Міністрів України.
Правові засади проведення оцінки земель, професійної оціночної діяльності у сфері оцінки земель в Україні, відносини, пов'язані з процесом оцінки земель, забезпечення проведення оцінки земель, інформаційного забезпечення оподаткування та ринку земель врегульовані Законом України Про оцінку земель (далі - Закон №1378).
Відповідно до статті 1 Закону №1378 нормативна грошова оцінка земельних ділянок - капіталізований рентний дохід із земельної ділянки, визначений за встановленими і затвердженими нормативами.
За змістом статті 5 Закону №1378 залежно від мети та методів проведення оцінка земель поділяється на такі види: бонітування ґрунтів, економічна оцінка земель, грошова оцінка земельних ділянок.
Згідно з п.2 ч.1 ст.13 Закону №1378 нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться, зокрема, у разі визначення розміру орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності.
Відповідно до статті 20 Закону №1378 за результатами бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель та нормативної грошової оцінки земельних ділянок складається технічна документація, а за результатами проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок складається звіт.
Дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки оформляються як витяг з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель.
Витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки видається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин (ч.3 ст.23 Закону № 1378).
Відповідно до Методики нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів, яку затверджено постановою Кабінету Міністрів України №213 від 23.03.1995 (з наступними змінами та доповненнями, в редакції на момент виникнення спірних правовідносин, далі - Методика) нормативна грошова оцінка земельних ділянок здійснюється з метою визначення розміру земельного податку, державного мита при міні, спадкуванні та даруванні земельних ділянок згідно із законом, орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, а також під час розроблення показників та механізмів економічного стимулювання раціонального використання та охорони земель (пункт 1 Методики) інформаційною базою для нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення є матеріали державного земельного кадастру (кількісна і якісна характеристика земель, бонітування ґрунтів, економічна оцінка земель), матеріали внутрігосподарського землевпорядкування, а земель населених пунктів - їх генеральні плани та проекти планування і забудови населених пунктів, матеріали економічної оцінки території (пункт 2 Методики).
Відповідно до розділу ІІІ Методики нормативна грошова оцінка земель населених пунктів визначається за формулою:
В х Нп
Цн = ---------- х Кф х Км,
Нк
де Цн - нормативна грошова оцінка квадратного метра земельної ділянки (у гривнях);
В - витрати на освоєння та облаштування території в розрахунку на квадратний метр (у гривнях);
Нп - норма прибутку (6 %);
Нк - норма капіталізації (3 %);
Кф - коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки (під житлову та громадську забудову, для промисловості, транспорту тощо);
Км - коефіцієнт, який характеризує місце розташування земельної ділянки.
Коефіцієнт, який характеризує місцеположення земельної ділянки (Км), обчислюється за формулою:
Км = Км1 х Км2 х Км3
де Км1 - коефіцієнт, який характеризує регіональні фактори місцеположення земельної ділянки, зокрема:
а) чисельність населення та адміністративний статус населеного пункту, його місце в системі розселення;
б) розміщення в межах населених пунктів, розташованих у приміських зонах великих міст;
в) розміщення в межах населених пунктів, що мають статус курортів.
Км2 - коефіцієнт, який характеризує зональні фактори місцеположення земельної ділянки в межах населених пунктів, зокрема:
а) відстань до загальноміського центру населеного пункту, концентрованих місць праці, масового відпочинку населення;
б) розташування в ядрі центру великих і найбільших міст та інших населених пунктів, що мають особливо важливе історичне значення, в приморській смузі населених пунктів.
Км3 - коефіцієнт, який характеризує локальні фактори місцеположення земельної ділянки за територіально-планувальними, інженерногеологічними, історико-культурними, природно-ландшафтними, санітарно-гігієнічними умовами та рівнем облаштування території.
Порядок нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів затверджений спільним наказом Держкомзему, Міністерства аграрної політики, Міністерства будівництва, архітектури та ЖКГ України, Української академії аграрних наук, Державного комітету України по водному господарству, Державного комітету лісового господарства №18/15/21/11 від 27.01.2006 року, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 05.04.2006 року за №388/12262 (далі - Порядок №18/15/21/11), який був чинним на момент видачі Витягу №6572.
Пунктом 3.6 Порядку №18/15/21/11 встановлено, що коефіцієнт, який характеризує місцерозташування земельної ділянки (Км), обумовлюється трьома групами рентоутворювальних факторів регіонального, зонального та локального характеру і обчислюється за формулою
Км = Км1 х Км2 х Км3,
де Км1 - регіональний коефіцієнт, який характеризує залежність рентного доходу від місцеположення населеного пункту у загальнодержавній, регіональній і місцевій системах виробництва і розселення;
Км2 - зональний коефіцієнт, який характеризує містобудівну цінність території в межах населеного пункту (економіко-планувальної зони);
Км3 - локальний коефіцієнт, який враховує місцерозташування земельної ділянки в межах економіко-планувальної зони.
Вихідними даними для обчислення Км є генеральні плани та проекти планування і забудови населених пунктів, плани їх земельно-господарського устрою, матеріали економічної оцінки їх територій.
Значення коефіцієнтів установлюються за результатами пофакторних оцінок кожної групи з урахуванням питомої ваги рентоутворювальних факторів у формуванні загального рентного доходу в межах населеного пункту та його економіко-планувальних зон.
Нормативна грошова оцінка земель населених пунктів виконується в послідовності відповідно до пунктів 3.6-3.9.
Отже, на визначення розміру нормативної грошової оцінки земельної ділянки має вплив коефіцієнт, який характеризує місце розташування земельної ділянки (Км), при обрахунку якого, серед іншого, враховується коефіцієнт, який характеризує локальні фактори місцеположення земельної ділянки за територіально-планувальними, інженерногеологічними, історико-культурними, природно-ландшафтними, санітарно-гігієнічними умовами та рівнем облаштування території (Км3).
Суд зазначає, що рішенням Запорізької міської ради від 30.06.2015 №7 затверджено значення коефіцієнтів впливу локальних факторів Км3 (додаток №2 до рішення міської ради), серед яких:
0,90 - земельна ділянка розташована в зоні залягання ґрунтових вод менше 3 метрів;
0,80 - земельна ділянка розташована в санітарно-захисній зоні.
Суд зазначає, що під час судового розгляду справи як представником позивача так і представником відповідача 2 не заперечувалась та обставина, що земельна ділянка з кадастровим номером НОМЕР_1 знаходиться в зоні залягання ґрунтових вод менше 3 метрів, проте, відповідач 2 вказував на те, що зона залягання ґрунтових вод менше 3 метрів складає лише 15 відсотків від загальної площі земельної ділянки, що зумовило застосування коефіцієнту 0,98.
Відповідно до пункту 3.10 Порядку №18/15/21/11 значення коефіцієнта Км3 визначається щодо кожного населеного пункту, виходячи з його особливостей. При встановленні значення локального коефіцієнта для окремої земельної ділянки можливо встановлювати його значення на основі визначення частки площі, яку займає цей фактор на земельній ділянці. Установлення частки площі здійснюється переважно шляхом використання ГІС-технологій та електронних цифрових карт масштабу, не меншого, ніж 1:10000, - для міст з чисельністю населення понад 100 тис. чол. та 1:5000 - для інших населених пунктів.
Для обчислення Км3 враховувати локальні фактори, наведені в додатку 1, табл. 3.7, при цьому добуток пофакторних оцінок не повинен бути нижче 0,50 і вище 1,50.
З наданої до матеріалів справи Схеми прояву локальних факторів оцінки (інженерно-геологічні фактори), а також з витягу електроної цифрової карти, встановлено, що вплив локального фактору залягання ґрунтових вод менше 3 метрів складає 15,43 відсотків від загальної площі орендованої ТОВ ВТП Технопром земельної ділянки (а.с.164,166).
За таких обставин, суд вважає, що відповідачем 1 обґрунтовано застосовано у спірному витязі коефіцієнт 0,98 щодо локального фактору залягання ґрунтових вод менше 3 метрів , оскільки такий локальний фактор має вплив лише на частину земельної ділянки.
Посилання позивача на довідку про інженерно-геологічні умови на об'єкті: Уточнення рівня ґрунтових вод на території земельних ділянок ТОВ Зернотехсервіс , ТОВ Зернотехносервіс , ТОВ Зернобудсервис , ТОВ ВТП Технопром , ТОВ Сат Системс в м. Запоріжжя , як на підтвердження залягання ґрунтових вод на всій території земельної ділянки, судом не приймаються, оскільки вказана довідка не містить підтвердження таких посилань позивача, а лише вказує на те, що ґрунтові води на земельній ділянці ТОВ ВТП Технопром залягають на глибині 1,60 м (відмітка 17.90 м.).
Також, з плану, наданого до пояснювальної записки, встановлено, що проби ґрунтових вод бралися лише в одній точці земельної ділянки, яка на плані відображена позначкою 17.90 (а.с.19 зворот).
Щодо не застосування відповідачем 1 локального фактору - земельна ділянка розташована в санітарно-захисній зоні, суд зазначає наступне.
Відповідно до приписів статті 114 Земельного кодексу України санітарно-захисні зони створюються навколо об'єктів, які є джерелами виділення шкідливих речовин, запахів, підвищених рівнів шуму, вібрації, ультразвукових і електромагнітних хвиль, електронних полів, іонізуючих випромінювань тощо, з метою відокремлення таких об'єктів від територій житлової забудови. У межах санітарно-захисних зон забороняється будівництво житлових об'єктів, об'єктів соціальної інфраструктури та інших об'єктів, пов'язаних з постійним перебуванням людей. Правовий режим земель санітарно-захисних зон визначається законодавством України.
З матеріалів справи судом встановлено, що 13 січня 2016 року Управління Держгеокадастру у Запорізькому районі Запорізької області звернулося до Департаменту екології та природних ресурсів Запорізької обласної державної адміністрації з проханням надати перелік підприємств яким видано дозвіл на викид забруднення речовин в атмосферне повітря у межах міста Запоріжжя (а.с.128-129).
Листом від 15.01.2016 Департаментом екології та природних ресурсів надано відповідь на запит Управління Держгеокадастру у Запорізькому районі Запорізької області, в якому серед інших вказано підприємство ТОВ ВТП Технопром , як таке що має дозвіл на викид забруднюючих речовин в атмосферне повітря у межах міста Запоріжжя (а.с.130-131).
Представником позивача не заперечувалась наявність у ТОВ ВТП Технопром дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами та здійснення діяльності, пов'язаної з такими викидами (а.с.142-148).
Відповідно до розділу 5 Визначення зон прояву локальних факторів та значень локальних коефіцієнтів Технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Запоріжжя, складеного Державним підприємством Державний науково-дослідний інститут проектування міст Діпромісто імені Ю.М. Білоконя та затвердженого рішенням Запорізької міської ради №7, території складів, баз, а також екологічно нешкідливих виробництв відповідно до діючих нормативів мають 50-метрові санітарні розриви (ДБН 360-92, п.4.5).
За нормами Порядку №18/15/21/11, а саме таблиці 1.7 Локальні коефіцієнти на місцеположення земельної ділянки в межах економіко-планувальної зони визначено, що санітарно-гігієнічні фактори місцезнаходження земельної ділянки у санітарно-захисній зоні складають 0,80-0,96, проте, таблиця 1.7 містить примітку відповідно до якої вказані коефіцієнти застосовуються для земельних ділянок, на яких розташовані виробничі та інші об'єкти, які не є джерелами відповідного виду забруднення.
Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку про те, що локальний фактор земельна ділянка розташована в санітарно-захисній зоні не може застосовуватись до земельної ділянки, орендованої позивачем, оскільки підприємство-позивач є джерелом викидів забруднюючих речовин.
Посилання позивача на витяг з технічної документації щодо нормативної грошової оцінки земель, виданого Управлінням Держкомзему у місті Запоріжжя Запорізької області 18.07.2012 щодо цієї ж земельної ділянки, в якому враховано локальний фактор земельна ділянка розташована в санітарно-захисній зоні суд не приймає, оскільки витяг від 18.07.2012 не є предметом судового розгляду даної справи та не може свідчити про правомірність врахування такого локального фактору у минулому.
З урахуванням викладеного, судом встановлено, що при обрахунку нормативної грошової оцінки орендованої позивачем земельної ділянки та формуванні оскаржуваного Витягу №6572 з урахуванням локального фактору у зоні залягання ґрунтових вод менше трьох метрів на рівні 0,98 та без врахування локального фактору місцезнаходження земельної ділянки у санітарно-захисній зоні відповідач 1 діяв обґрунтовано, тобто з урахуванням всіх обставин, які мають значення при прийнятті рішення, у зв'язку з чим суд дійшов висновку про відсутність підстав для задоволення позовних вимог Товариства з обмеженою відповідальністю Виробничо-торгівельне підприємство Технопром в повному обсязі.
Керуючись ст.ст. 2, 4, 7-12, 14, 71, 86, 94, 158-163, 254 КАС України, суд
ПОСТАНОВИВ:
В задоволенні позовних вимог Товариства з обмеженою відповідальністю Виробничо-торгівельне підприємство Технопром відмовити у повному обсязі.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо вона не була подана у встановлені строки. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Запорізький окружний адміністративний суд шляхом подачі в 10-денний строк з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до статті 160 КАС України - з дня отримання такої постанови, апеляційної скарги, з подачею її копії відповідно до кількості осіб, які беруть участь у справі.
Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.
Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Суддя М.О. Семененко
Суд | Запорізький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 09.08.2017 |
Оприлюднено | 15.08.2017 |
Номер документу | 68262443 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд
Суховаров А.В.
Адміністративне
Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд
Суховаров А.В.
Адміністративне
Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд
Суховаров А.В.
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Семененко Марина Олександрівна
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Семененко Марина Олександрівна
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Семененко Марина Олександрівна
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Семененко Марина Олександрівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні