ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
03 жовтня 2017 р. Справа № 909/671/17
Господарський суд Івано-Франківської області у складі судді Шіляк М.А., секретар судового засідання Феденько Н.М., розглянувши у відкритому судовому засіданні справу
за позовом: Фінансового управління виконавчого комітету
Івано-Франківської міської ради
вул. Дністровська, 28, м. Івано-Франківськ, 76019
до відповідача: Колективного підприємства "ОМІ"
вул. Чайковського, 11А, м. Івано-Франківськ, 76018
за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача: ОСОБА_1 комітету Івано-Франківської міської ради
вул. Грушевського, 21, м. Івано-Франківськ, 76004
про спонукання до укладення договору про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Івано-Франківська.
За участю:
від позивача: ОСОБА_2 - представник, (довіреність № б/н від 20.07.2017 р.);
від третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача ОСОБА_1 комітету Івано-Франківської міської ради: ОСОБА_3 - головний спеціаліст відділу представництва Департаменту правової політики Івано-Франківської міської ради, (довіреність № 2315/01-20/14в від 30.12.2016 р.);
від відповідача представники не з'явилися.
ВСТАНОВИВ:
До Господарського суду Івано-Франківської області подано позов Фінансовим управлінням виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради до Колективного підприємства "ОМІ" про спонукання до укладення договору про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Івано-Франківська.
Ухвалою Господарського суду Івано-Франківської області від 18.07.2017р. прийнято позовну заяву до розгляду, порушено провадження у справі, залучено до участі у справі ОСОБА_1 комітет Івано-Франківської міської ради в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача та призначено розгляд справи в судовому засіданні на 01.08.2017 р.
Ухвалою Господарського суду Івано-Франківської області від 01.08.2017р. відкладено розгляд справи в судовому засіданні на 22.08.2017 р.
В судовому засіданні 22.08.2017 р. судом оголошувалась перерва до 07.09.2017 р., про що представників сторін повідомлено під розписку.
Ухвалою Господарського суду Івано-Франківської області від 07.09.2017 р. відкладено розгляд справи в судовому засіданні на 19.09.2017 р.
Ухвалою Господарського суду Івано-Франківської області від 19.09.2017 р. продовжено строк розгляду спору та відкладено розгляд справи в судовому засіданні на 03.10.2017 р.
В судовому засіданні представник позивача позовні вимоги викладені у позовній заяві підтримав в повному обсязі та просив суд позов задовольнити. Позовні вимоги обгрунтовані невиконанням відповідачем обов'язку щодо укладення договору про пайову участь, який передбачено Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності".
До Господарського суду Івано-Франківської області 19.09.2017 р. надійшов відзив на позов (вх. № 14541/17) в якому зазначено, що відповідач не здійснював будівництво і не вводив в експлуатацію жодного об'єкта будівництва, сказаного в позові, а саме "закладу торгівлі на вул. Симоненка, 11". Будівництво закладу торгівлі на вул. Симоненка, 11 в м. Івано-Франківську підприємством ще не розпочато. На даний час готуються дозвільні документи для такого будівництва. Відтак, у відповідача відсутній обов'язок, передбачений ч. 3 ст. 40 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", для перерахування замовником до прийняття об'єкта будівництва в експлуатацію до відповідного місцевого бюджету коштів для створення і розвитку зазначеної інфраструктури. Щодо розміру пайової участі зазначено, що заявлений у договорі розмір, який у судовому порядку вимагає визнати укладеним позивач, не відповідає кошторисній вартості рівнозначних об'єктів у місті Івано-Франківську.
В судове засідання представник відповідача не з'явився, причин неявки суду не повідомив, хоча був належним чином повідомлений про місце, дату й час розгляду справи, що підтверджується наявним в матеріалах справи повідомленням про вручення поштового відправлення отриманого відповідачем 22.09.2017 р.
Представник третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача ОСОБА_1 комітету Івано-Франківської міської ради в судовому засіданні позов Фінансового управління підтримав в повному обсязі та просив суд позов задовольнити.
Зважаючи на те, що строк розгляду справи, передбачений ст. 69 Господарського процесуального кодексу України (далі - ГПК України) завершився, суд вважає за можливе та доцільне у відповідності до ст. 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, розглянути справу без участі повноважного представника відповідача за наявними в ній матеріалами, запобігаючи, одночасно, безпідставному затягуванню розгляду спору та сприяючи своєчасному поновленню порушеного права.
Розглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення представників позивача та третьої особи, оцінивши докази у відповідності до ст. 43 ГПК України, суд встановив наступне.
25.05.2017 р. Фінансове управління виконавчого комітету міської ради звернулось з листом № 210/16.5-14/18в до Колективного підприємства "ОМІ", як замовника будівництва закладу торгівлі на вул. В. Симоненка, 11, з пропозицією (офертою) укласти договір про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста, надавши проект такого договору з Додатком розрахунку розміру пайової участі, складеного відповідно до типового договору, передбаченого Положенням "Про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста".
Даний проект договору містить всі істотні умови, передбачені Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності".
На вказану вище пропозицію відповіді не отримано.
Відповідно до частин 2-3 статті 40 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", замовник, який має намір щодо забудови земельної ділянки у відповідному населеному пункті, зобов'язаний взяти участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населеного пункту, крім випадків, передбачених частиною четвертою цієї статті. Пайова участь у розвитку інфраструктури населеного пункту полягає у перерахуванні замовником до прийняття об'єкта будівництва в експлуатацію до відповідного місцевого бюджету коштів для створення і розвитку зазначеної інфраструктури.
Відповідно до ст. 4 Закону України "Про архітектурну діяльність" під будівництвом слід розуміти нове будівництво, реконструкцію, реставрацію, капітальний ремонт.
Статтею 1 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" визначено, що замовником є фізична або юридична особа, яка має намір щодо забудови території (однієї чи декількох земельних ділянок) і подала в установленому законодавством порядку відповідну заяву.
Згідно до ст. 143 Конституції України органи місцевого самоврядування вирішують питання місцевого значення, віднесені законом до їх компетенції.
Частиною 1 статті 40 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" встановлено, що порядок залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту встановлюють органи місцевого самоврядування відповідно до цього Закону.
Рішенням Івано-Франківської міської ради від 18.10.2013 р. №1231-38 затверджено Положення "Про пайову участь замовників будівництва у створенні та розвитку інженерно-транспортної інфраструктури міста" (далі - Положення), оприлюднено в установленому законом порядку на офіційному веб-сайті ради (http://www.namvk.if.ua/dt/9594/).
Згідно пункту 1.2 Положення замовники будівництва залучаються до пайової участі у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста виключно на підставі укладених з виконавчим комітетом договорів про пайову участь.
Відповідно до п. 1.3 Положення замовник зобов'язаний повідомити виконавчий комітет про будь-які вчинені ним дії щодо забудови земельної ділянки, відповідно до діючого законодавства та звернутися про укладення Договору на пайову участь.
Договір про пайову участь укладається на підставі звернення замовника будівництва на ім'я першого заступника міського голови та вихідних даних на проектування об'єктів містобудування (технічних умов та містобудівних умов і обмежень (п. 4.4 Положення).
Згідно абз. 1 ч. 9 ст. 40 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" договір про пайову участь у розвитку інфраструктури населеного пункту укладається не пізніше ніж через 15 робочих днів з дня реєстрації звернення замовника про його укладення, але до прийняття об'єкта будівництва в експлуатацію.
Приписами статті 40 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" встановлено обов'язок замовника будівництва прийняти пайову участь у розвитку інфраструктури населеного пункту, який реалізується шляхом укладення відповідного договору в порядку, визначеному Законом та деталізованому актом органу місцевого самоврядування. Правовий аналіз частин 8 та 9 у сукупності з іншими положеннями цієї статті Закону дозволяє дійти висновку про те, що обов'язок щодо ініціювання укладення такого договору покладено саме на замовника будівництва, оскільки пов'язується з його зверненням до органу місцевого самоврядування.
Такий договір має бути укладеним в обов'язковому порядку, в межах строку, встановленого ч. 9 ст. 40 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності". Неукладення договору свідчить про недотримання вимог законодавства і має наслідком порушення прав та інтересів відповідної територіальної громади.
Строк визначений Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності" та Положенням про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста (у 15 робочих днів з дня реєстрації звернення замовника про його укладення, але до прийняття об'єкта в експлуатацію), встановлений саме для добровільного виконання стороною обов'язку, і не виконання такого зобов'язання не звільняє замовника від укладення договору, адже невиконання замовником обов'язку, передбаченого Законом, не може надавати йому переваг перед замовником, що виконав обов'язок. ОСОБА_4 України "Про регулювання містобудівної діяльності" передбачає обов'язок усіх замовників прийняти участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури, крім тих, яких цей закон звільняє від участі у створенні інфраструктури, то обов'язок приймати участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Івано-Франківська залишається обов'язковим для Колективного підприємства "ОМІ".
Вказаної правової позиції дотримується Верховний суд України у постановах Верховного Суду України № 3-1281гс16 від 16.11.2016 р., № 3-1441гс16 від 01.02.2017 р.
Об'єкт будівництва "будівництво закладу торгівлі на вул. Симоненка, 11" введено в експлуатацію, що підтверджується Декларацією про готовність об'єкта до експлуатації № ІФ1421421005 від 29.07.2014 р.
Пунктом 1.4. Положення встановлено, що в разі, якщо замовник не звернувся про укладення Договору та не підписав у встановлений термін, виконавчий комітет та/або фінансове управління вправі подати позовну заяву про укладення Договору у судовому порядку.
Відповідно до пункту 7.3. Положення визначено, що в разі відсутності звернення замовника щодо укладення договору про пайову участь в строк, передбачений п. 9 ст. 40 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" виконавчий комітет або фінансове управління вживає всіх необхідних заходів про укладення договору, в тому числі і після введення об'єкта в експлуатацію.
В силу вимог статті 144 Конституції України та статті 73 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" органи місцевого самоврядування при виконанні своїх функцій приймають рішення, які є обов'язковими до виконання на відповідній території.
Статтею 7 Конституції України в Україні визнається і гарантується місцеве самоврядування.
Відповідно до статті 4 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" одним з основних принципів місцевого самоврядування є судовий захист прав місцевого самоврядування.
Відповідно до частини четвертої статті 11 Цивільного кодексу України (далі - ЦК України) у випадках, встановлених актами цивільного законодавства, цивільні права та обов'язки виникають безпосередньо з актів органів державної влади, органів влади Автономної Республіки Крим або органів місцевого самоврядування.
Згідно з частиною першою статті 14 ЦК України цивільні обов'язки виконуються у межах встановлених договором або актом цивільного законодавства.
Згідно з частиною 3 статті 179 Господарського кодексу України (далі - ГК України) укладення господарського договору є обов'язковим для сторін, якщо він заснований на державному замовленні, виконання якого є обов'язком для суб'єкта господарювання у випадках, передбачених законом, або існує пряма вказівка закону щодо обов'язковості укладення договору для певних категорій суб'єктів господарювання чи органів державної влади або органів місцевого самоврядування.
Згідно зі ст. 187 ГК України спори, що виникають при укладанні господарських договорів за державним замовленням, або договорів, укладення яких є обов'язковим на підставі закону та в інших випадках, встановлених законом, розглядаються судом. День набрання чинності рішенням суду вважається днем укладення відповідного господарського договору, якщо рішенням суду не визначено інше.
Частиною 1 статті 649 ЦК України встановлено, що розбіжності, що виникли між сторонами при укладенні договору на підставі правового акта органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим, органу місцевого самоврядування та в інших випадках, встановлених законом, вирішуються судом.
Відповідно до ч. 1 ст. 638 ЦК України Договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Аналогічні положення містяться у ч. 2 ст. 180 ГК України.
Невід'ємною частиною договору є розрахунок величини пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту.
Розмір пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту визначається протягом десяти робочих днів з дня реєстрації органом місцевого самоврядування звернення замовника про укладення договору про пайову участь та доданих до нього документів, що підтверджують вартість будівництва об'єкта, з техніко-економічними показниками (ч. 8 ст. 40 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" ).
Частинами 5 та 6 статті 40 "Про регулювання містобудівної діяльності" передбачено, що величина пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту визначається у договорі, укладеному з органом місцевого самоврядування (відповідно до встановленого органом місцевого самоврядування розміру пайової участі у розвитку інфраструктури), з урахуванням загальної кошторисної вартості будівництва об'єкта, визначеної згідно з будівельними нормами, державними стандартами і правилами. При цьому не враховуються витрати на придбання та виділення земельної ділянки, звільнення будівельного майданчика від будівель, споруд та інженерних мереж, влаштування внутрішніх і позамайданчикових інженерних мереж і споруд та транспортних комунікацій.
Визначення та методика розрахунку розміру пайових внесків врегульовані в розділі 6 Положення. Розмір пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту та порядок її сплати визначається в залежності від категорії об'єктів містобудування та відповідно до типового договору укладеного з органом місцевого самоврядування (відповідно до встановленого органом місцевого самоврядування розміру пайової участі у розвитку інфраструктури) та на основі вартості будівництва (реконструкції) об'єкта містобудування. Вартість будівництва (реконструкції) об'єкта містобудування не може бути нижчою за загальну кошторисну вартість будівництва об'єкту: 7 відсотків вартості будівництва об'єкта містобудування - для нежитлових будівель та споруд, 4 відсотки вартості будівництва об'єкта містобудування - для житлових будинків. Загальна кошторисна вартість будівництва об'єкта, при її наявності повинна мати висновок Державної інвестиційної експертизи. 70% поступлень спрямувати на соціальну інфраструктуру міста та 30% на інженерно-транспортну інфраструктуру міста (п. 6.2. Положення).
Відповідно до п. 2.10 Положення, вартість будівництва (реконструкції) об'єкта містобудування - величина, яка визначається множенням показника опосередкованої вартості спорудження 1 м. кв. житла/нежитлових будівель та споруд (без урахування ПДВ), що діє на момент складання проекту договору на загальну площу, та доведена Мінрегіонбудом, або визначається на основі нормативів для одиниці створеної потужності, затверджених рішенням міської ради. Вартість будівництва (реконструкції) об'єкта містобудування не може бути нижчою за загальну кошторисну вартість будівництва об'єкту. У разі якщо загальна кошторисна вартість будівництва об'єкта не визначена згідно з будівельними нормами, державними стандартами і правилами, вона визначається на основі встановлених органом місцевого самоврядування нормативів для одиниці створеної потужності.
Розмір пайового внеску в проекті договору про пайову участь, який фінансове управління виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради просить визнати укладеним був визначений на основі опосередкованої вартості спорудження 1 м.кв. об'єкту в Івано-Франківській області встановленого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 03.05.2017 р. № 102 у розмірі 7 769,17 грн (без ПДВ). Відповідно до поданого позивачем розрахунку розміру пайового внеску за 1 м. кв. складає 7 769,17 грн. Загальний розмір пайового внеску складає 154 179,18 грн.
Ухвалою Господарського суду Івано-Франківської області від 19.09.2017 р. зобов'язано відповідача подати суду докази в обгрунтування заперечень викладених у відзиві на позов. Вимоги ухвали суду не виконано.
Суд зазначає, що саме лише посилання відповідача на те, що розмір пайової участі повинен розраховуватись з урахуванням загальної кошторисної вартості рівнозначних об'єктів у місті Івано-Франківську, як підставу для розрахунку розміру пайового внеску виходячи з цієї суми, не можна визнати обгрунтованим, оскільки відповідно до п. 2.10 Положення, загальна кошторисна вартість будівництва об'єкта містобудування повинна мати відповідний експертний висновок, а саме висновок ДП "Укрдержбудекспертизи" або його філій.
Судом встановлено, що в матеріалах справи відсутній зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва на підтвердження загальної кошторисної вартості будівництва. З огляду на наведене, позивачем правомірно застосовано альтернативний спосіб розрахунку розміру пайового внеску, а саме застосовано показник опосередкованої вартості спорудження 1 кв. м. об'єкту будівництва в Івано-Франківській області.
Твердження відповідача про те, що він не здійснював будівництво і не вводив в експлуатацію жодного об'єкта будівництва, сказаного в позові, а саме "закладу торгівлі на вул. Симоненка, 11", а також те, що на даний час готуються дозвільні документи для такого будівництва не можна визнати обгрутованим з огляду на те, об'єкт будівництва "будівництво закладу торгівлі на вул. Симоненка, 11" введено в експлуатацію, що підтверджується Декларацією про готовність об'єкта до експлуатації № ІФ1421421005 від 29.07.2014 р.
Згідно ч. 3 ст. 84 ГПК України у спорі, що виник при укладанні або зміні договору, в резолютивній частині вказується рішення з кожної спірної умови договору, а у спорі про спонукання укласти договір - умови, на яких сторони зобов'язані укласти договір, з посиланням на поданий позивачем проект договору.
Відповідно до пункту 9.9. постанови пленуму Вищого господарського кодексу України № 6 від 23.03.2012 р. "Про судове рішення" у рішенні про спонукання укласти договір господарські суди повинні зазначати умови, на яких сторони зобов'язані укласти договір, з посиланням на поданий позивачем проект цього договору, наприклад: "Вважати договір (найменування договору) укладеним на умовах поданого (найменування позивача) проекту цього договору", а в разі необхідності - з викладенням у рішенні умов (пунктів) договору повністю або в певній частині. Якщо ж умови (пункти) поданого позивачем проекту договору судом прийнято лише в певній частині, то решта умов (пунктів), до яких вносяться зміни порівняно з проектом, викладається в резолютивній частині судового рішення.
Враховуючи вищевикладене, суд прийшов до висновку, що відповідно до ст. 40 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" відповідач, як замовник будівництва, зобов'язаний прийняти участь у створенні та розвитку інженерно-транспортної інфраструктури населеного пункту, а отже, зобов'язаний укласти відповідний договір в редакції фінансового управління.
Вирішуючи питання розподілу судового збору суд керується ст. 49 ГПК України, у спорах, що виникають при укладанні, зміні та розірванні договорів, - на сторону, яка безпідставно ухиляється від прийняття пропозицій іншої сторони, або на обидві сторони, якщо господарським судом відхилено частину пропозицій кожної із сторін.
Зважаючи на вищевикладене, судовий збір слід покласти на відповідача.
На підставі вищевикладеного у відповідності до ст. ст. 7, 124, 143,144 Конституції України, ст. 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, Законів України "Про регулювання містобудівної діяльності", "Про архітектурну діяльність", "Про місцеве самоврядування в Україні", ст. ст. 11, 14, 638, 649 Цивільного кодексу України, ст. ст. 179, 180, 187 Господарського кодексу України та керуючись ст. ст. 43, 69, 49, 82 -85 Господарського процесуального кодексу України, суд
ВИРІШИВ:
позов Фінансового управління виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради до Колективного підприємства "ОМІ", за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача ОСОБА_1 комітету Івано-Франківської міської ради про спонукання до укладення договору про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Івано-Франківська та додатку до нього (розрахунок розміру пайового внеску) в редакції, запропонованій Фінансовим управлінням виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради задовольнити.
Визнати укладеним договір про пайову участь замовників будівництва у розвитку соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста Івано-Франківська між ОСОБА_1 комітетом Івано-Франківської міської ради (м. Івано-Франківськ вул. Грушевського, 21, ідентифікаційний код 04054346), Фінансовим управлінням виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради (м. Івано-Франківськ вул. Дністровська, 28, ідентифікаційний код 02314062) та Колективним підприємством "ОМІ" (вул. Чайковського, 11А, м. Івано-Франківськ, 76018; ідентифікаційний код 20547019) в редакції фінансового управління:
"ДОГОВІР №
про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку
інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста
м. Івано-Франківськ "____"
ОСОБА_1 комітет Івано-Франківської міської ради (далі - Виконком) в особі заступника міського голови ОСОБА_5, що діє на підставі Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", Положення "Про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста" (сторона 1), фінансове управління виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради (далі - Фінансове управління) в особі начальника ОСОБА_6, що діє на підставі Положення "Про фінансове управління виконавчого комітету міської ради" (сторона 2) з однієї сторони, та колективне підприємство "ОМІ" (далі - Замовник) в особі директора ОСОБА_7, (далі - Замовник) що діє на підставі Статуту (сторона 3), з іншої сторони, а разом надалі - Сторони, у відповідності до Положення "Про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста" а також беручи до уваги те, що Замовник у відповідності до Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності зобов'язаний взяти участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Івано-Франківська, констатуючи, що правовідносини, які виникають за цим Договором, є майново-господарськими зобов'язаннями і обов'язковими до виконання, уклали цей договір про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста (далі - Договір) про наступне:
1. Предмет Договору
1.1. За цим Договором Замовник, що здійснює будівництво закладу торгівлі на вул. В. Симоненка, 11, в порядку та на умовах, визначених Договором, бере участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Івано-Франківська.
1.2. Земельна ділянка, на якій здійснюється будівництво об'єкта, розташована за адресою: м. Івано-Франківськ, вул. В. Симоненка, 11.
2. Обов'язки сторін
2.1. Замовник зобов'язується сплатити пайовий внесок у розмірі та у терміни, визначені Договором.
2.2. Виконком зобов'язується використати кошти отримані від Замовника на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста.
3. Розмір і порядок сплати пайового внеску
3.1. Розрахунок розміру пайового внеску здійснюється відповідно до додатку 1 до Договору.
3.2 Величина пайового внеску визначена на підставі нормативів для одиниці створеної потужності (функціональної одиниці виміру) затвердженої Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України у сумі 7 769,17 грн. (без ПДВ).
3.3 Замовник сплачує пайову участь у сумі 154 179,18 грн. в 7-денний термін з моменту реєстрації Договору.
4. Строк дії Договору
4.1. Договір набуває чинності з моменту його реєстрації і діє до моменту повного виконання умов Договору.
5. Відповідальність сторін
5.1. При простроченні платежу, визначеного пунктом 3.3 Договору, Замовник сплачує до міського бюджету суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, три проценти річних від простроченої суми та пеню у розмірі 120 % річних облікової ставки НБУ, що діє у період, за який нараховується пеня, від суми заборгованості за кожний прострочений день.
5.2. Спори, пов'язані з пайовою участю (внеском) у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста, вирішуються комісією з питань визначення пайової участі замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста, в іншому випадку в судовому порядку, згідно чинного законодавства.
6. Інші умови
6.1. Тлумачення термінів Договору здійснюється згідно Положення "Про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста".
6.2. Зміни до Договору можуть бути внесені за взаємною згодою сторін, що оформляється додатковою угодою до цього Договору, у разі невиконання пункту 3.3, з урахуванням пункту 5.1, Виконком та/або Фінансове управління здійснює перерахування пайового внеску в односторонньому порядку, про що повідомляє Замовника.
6.3. Зміни до Договору оформляються додатком, який є його невід'ємною частиною і мають однакову юридичну силу, якщо вони викладені в письмовій формі та підписані уповноваженими на те представниками сторін. В разі невиконання пункту 3.3 з урахуванням пункту 5.1 Договору, Виконком та/або Фінансове управління здійснює перерахування пайового внеску в односторонньому порядку, оформляючи додатком, про що повідомляє замовника.
6.4. Усі правовідносини, що виникають у зв'язку з виконанням умов Договору та не врегульовані ним, регламентуються нормами чинного в Україні законодавства.
6.5. Договір складений на 3-х сторінках у 2-х примірниках, кожний із яких має однакову юридичну сили.
Місцезнаходження та реквізити сторін
ОСОБА_1 комітет Івано-Франківської КП "ОМІ"
міської ради м. Івано-Франківськ
м. Івано-Франківськ вул. Чайковського, 11 "А"
вул. Грушевського, 21,
тел. 556515
Одержувач платежу:
міський бюджет м. Івано-Франківська Ідентифікаційний код 20547019
24170000
код: 37952250
р/р: 31511921700002
МФО: 836014
УДКСУ в м. Івано-Франківську
Призначення платежу :
на інженерно-транспортну
та соціальну інфраструктуру міста
Виконком
МП МП
Фінансове управління виконавчого комітету
Івано-Франківської міської ради
м. Івано-Франківськ
вул. Дністровська, 28
тел. 785005
Фінансове управління
МП
Додаток
до Договору №
про пайову участь замовників будівництва у
створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста
Розрахунок розміру пайової участі
(єдиний)
Об'єкт: заклад торгівлі на вул. В. Симоненка, 11
Показник опосередкованої вартості спорудження 1 м.кв. об'єкту будівництва в Івано-Франківській обл., (без ПДВ),
грн 7 769,17
Площа об'єкта будівництва, м. кв. (нежитло) 283,50
Відсоток, передбачений п. 6.2.1 Положення "Про пайову
участь замовників будівництва у створенні і розвитку
інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури
міста" від 18.10.2013 року (нежитло) 7
Розмір пайової участі всього, грн., з них: 154 179,18
Розмір пайової участі на соціальну інфраструктуру
міста, грн. 107 925,43
Розмір пайової участі на інженерно-транспортну
інфраструктуру міста, грн. 46 253,75
Одержувач платежу:
МБ м. Івано-Франківськ
24170000
код: 37952250
р/р: 31511921700002
МФО: 836014
УДКСУ в м. Івано-Франківську
Призначення платежу:
на інженерно-транспортну та соціальну
інфраструктуру міста
Виконком
Фінансове управління
Стягнути з Колективного підприємства "ОМІ" (вул. Чайковського, 11А, м. Івано-Франківськ, 76018; ідентифікаційний код 20547019) на користь Фінансового управління виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради (вул. Дністровська, 28, м. Івано-Франківськ, 76019; ідентифікаційний код 02314062) 1600,00 грн (одну тисячу шістсот гривень 00 копійок) - судового збору.
Наказ видати після набрання рішенням законної сили.
Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним господарським судом.
Повне рішення складено 09.10.2017 р.
Суддя М. А. Шіляк
Суд | Господарський суд Івано-Франківської області |
Дата ухвалення рішення | 03.10.2017 |
Оприлюднено | 10.10.2017 |
Номер документу | 69405217 |
Судочинство | Господарське |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні