УКРАЇНА
Господарський суд
Житомирської області
10002, м. Житомир, майдан Путятинський, 3/65, тел. (0412) 48-16-20,
E-mail: inbox@zt.arbitr.gov.ua, http://zt.arbitr.gov.ua
УХВАЛА
про витребування доказів
"03" листопада 2017 р. Справа № 906/848/17.
Господарський суд Житомирської області у складі судді: Машевської О.П., розглядаючи у відкритому засіданні справу за позовом: Товариства з обмеженою відповідальністю "Доріс Адвертайзинг" ( м.Житомир) До: Приватного підприємства "Бізнес-Сістемс-Инк Груп" про стягнення 81815,00 грн.
ВСТАНОВИВ:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Доріс Адвертайзинг" подало позов про стягнення з Приватного підприємства "Бізнес-Сістемс-Инк Груп" 81815,00 грн збитків, які складаються з 76815,00 грн реальної шкоди у вигляді втрати майна та 5000,00 грн вартості втрат за складання звіту з оцінки майна (непрямі збитки), понесених внаслідок неналежного виконання відповідачем зобов'язань за договором на пультову охорону від 01.06.2012 № 1214, що спричинило крадіжку на охоронюваному відповідачем об'єкті.
Договором на пультову охорону від 01.06.2012 № 1214 передбачено, що ТОВ "Доріс Адвертайзинг" (позивач/замовник) передав, ПП "Бізнес-Сістемс-Инк Груп" (відповідач/ виконавець) прийняв під охорону ПЦО (пульт централізованої охорони) офісне приміщення за адресою: м. Житомир, вул. Гагаріна, 47.
У відповідності до п. 2.3 договору, виконавець не приймає майно на зберігання і не вступає у володіння цим майном. Виконавець приймає на себе обов'язок приймати з засобів ТС (засоби тривожної сигналізації) сигнали на ПЦО та здійснювати реагування ГРШ на сигнал тривога в межах встановленого часу, забезпечувати цілісність і збереження майна замовника на об'єкті у період знаходження об'єкта під охороною.
Періодом охорони вважається час з моменту прийому об'єкта під охорону до його зняття охорони замовником. Особливими умовами договору можуть бути передбачені обставини або умови, за яких період охорони вважається припиненим (п. 2.5 договору).
За пп. 4.1.2 п. 4.1 договору сторони погодили обов'язок виконавця здійснювати реагування та охорону майна замовника у визначений договором термін. У разі надходження на ПЦО сигналу про спрацювання ТС, негайно направити на об'єкт ГШР (група швидкого реагування, яка залучається для реагування при надходженні на ПЦО сигналу тривога) для забезпечення цілісності збереження майна замовника, встановлення причин спрацювання ТС. Гарантований термін прибуття ГШР на об'єкт 6 хвилин з моменту надходження сигналу на ПЦО.
Пунктом 2.6 договору сторони визначили, що приймання виконавцем майна на об'єктах обладнаних сигналізацією і підключених до ПЦО, під охорону і зняття з охорони замовником здійснюється згідно з Інструкцією, що є додатком № 2 до договору.
Згідно з Інструкції про порядок приймання (здавання) об'єктів та окремих приміщень під охорону, сторони перебачили, що об'єкт вважається прийнятим під охорону після повідомлення відповідальною особою замовника по телефону ПЦО свого прізвища, встановленого паролю і підтвердження черговим ПЦО про прийом об'єкта під охорону.
В пп. 5.2.1 п. 5.2 договору сторони визначили номера телефонів, за якими замовник має перевіряти постановку на охорону об'єкта щоразу у випадку здачі його під охорону ( 41-41-09, 0673414109,0936154662,0-800-50-24-24 (цілодобово), а пп. 5.1.5 - обов'язок замовника вмикати ТС перед здачею об'єкта під охорону.
Таким чином, умовами договору сторони передбачили кореспондуючий обов'язок виконавця по охороні об'єкта замовника за умови виконання останнім всіх дій, необхідність вчинення яких є безумовною підставою утримання ТС в робочому стані.
Представник позивача заявив клопотання витребувати від операторів зв'язку (ПрАТ "Київстар", ТОВ "Лайфселл", ПАТ "Укртелеком") відомості про всі вхідні дзвінки (вказати точний час та всі номери з яких надходили дзвінки), здійснені на номери 067-341-41-09, 093-615-46-62, (0412) 41-41-09 та 0-800-50-24-24, 03.10.2016 в період часу з 18:00 по 23:00.
Представники відповідача також вважають необхідним встановити ці обставини та підтверджують, що обслуговування сім-карти інтегрованого модему з ІР адресою 10.50.23.94 здійснює провайдер телекомунікаційних послуг ПрАТ "Київстар", а номер телефону 0-800-50-24-24, за допомогою якого може здійснюватися зв'язок з оператором системи пультової охорони відповідача, обслуговується ПАТ "Укртелеком".
Для встановлення дійсних правовідносин у даній справі, суду необхідно дослідити документи, про витребування яких клопочуть сторони у справі, в тому числі для того, щоб встановити чи напередодні події, що сталася 04.10.2016 приблизно о 03:30, уповноважена особа позивача (Яковлєв О.О.), яка визначена ним відповідальна за стан ТС, належним чином виконала обов'язок після 18:00 год. 03.10.17р. щодо сповіщення відповідача про передачу майна, що знаходиться на об'єкті під охорону за телефонами 41-41-09, 0673414109,0936154662,0-800-50-24-24 (цілодобово) та хто з боку відповідача прийняв дзвінок (якщо такий був), та за яким номером телефону.
У п. 45 Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 11 квітня 2012 р. № 295 та розроблених відповідно до Законів України "Про телекомунікації", "Про телебачення і радіомовлення", "Про радіочастотний ресурс України", "Про захист прав споживачів", "Про захист персональних даних", інших нормативно-правових актів і встановлюють загальний порядок надання та отримання телекомунікаційних послуг , передбачено, що інформація про надані послуги може бути надана абонентові, з кінцевого обладнання якого отримувалися послуги, його законному представникові, а також іншим особам за письмовою згодою абонента чи відповідно до закону.
У статті 38 ГПК України передбачено, що сторона або прокурор у разі неможливості самостійно надати докази вправі подати клопотання про витребування господарським судом доказів.
У клопотанні повинно бути зазначено:
1) який доказ витребовується;
2) обставини, що перешкоджають його наданню;
3) підстави, з яких випливає, що цей доказ має підприємство чи організація;
4) обставини, які може підтвердити цей доказ.
У разі задоволення клопотання суд своєю ухвалою витребовує необхідні докази.
На підставі вищевикладеного, та керуючись ст. ст. 36, 38 та 86 ГПК України, господарський суд
УХВАЛИВ:
1. Витребувати від ПрАТ "Київстар" відомості про всі вхідні дзвінки (вказати точний час та всі номери з яких надходили дзвінки), здійснені на номер 067-341-41-09, користувачем якого є Приватне підприємство "Бізнес-Сістемс-Инк Груп" ( код ЄДРПОУ 33178112) 03.10.2016 в період часу з 18:00 по 23:00.
2. Витребувати від ТОВ "Лайфселл" відомості про всі вхідні дзвінки (вказати точний час та всі номери з яких надходили дзвінки), здійснені на номер 093-615-46-62, користувачем якого є Приватне підприємство "Бізнес-Сістемс-Инк Груп" ( код ЄДРПОУ 33178112) 03.10.2016 в період часу з 18:00 по 23:00.
3. Витребувати від ПАТ "Укртелеком" відомості про всі вхідні дзвінки (вказати точний час та всі номери з яких надходили дзвінки), здійснені на номери (0412) 41-41-09 та 0-800-50-24-24, користувачем якого є Приватне підприємство "Бізнес-Сістемс-Инк Груп" ( код ЄДРПОУ 33178112) 03.10.2016 в період часу з 18:00 по 23:00.
4. Вимоги ухвали суду підлягають виконанню у строк до 01.12.2017року.
Ухвала в частині витребування доказів вступила в законну силу 03.11.17р., апеляційному оскарженню не підлягає та є обов'язковою до виконання суб'єктами зазначеними у п. п. 1-3 (ст.124 Конституції України, ст.ст. 4-5 та 115 ГПК України).
Суддя Машевська О.П.
Друк:
1 - в справу
2,3 - сторонам (до відома простою)
4 - ПрАТ "Київстар" (03113, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 53) (рек. з повід.)
5 - ТОВ "Лайфселл" (03110, м. Київ, вул. Солом'янська, буд. 11, літ. А) (рек. з повід.)
6 - ПАТ "Укртелеком" (10014, м. Житомир, вул. Київська, буд. 20) (рек. з повід.)
Суд | Господарський суд Житомирської області |
Дата ухвалення рішення | 03.11.2017 |
Оприлюднено | 10.11.2017 |
Номер документу | 70058046 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Житомирської області
Машевська О.П.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні