Ухвала
від 21.11.2017 по справі 815/2079/17
ОДЕСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ОДЕСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

----------------------

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

21 листопада 2017 р. Справа № 815/2079/17

Категорія: 8.3 Головуючий в 1 інстанції: Левчук О. А.

Колегія суддів Одеського апеляційного адміністративного суду у складі:

Головуючогосудді -ОСОБА_1 судді - ОСОБА_2 судді - ОСОБА_3 при секретаріОСОБА_4

за участю сторін: Представник позивачаОСОБА_5 (довіреність) ДПІОСОБА_6 (довіреність)

розглянувши у відкритому судовому засіданні у приміщенні Одеського апеляційного адміністративного суду адміністративну справу за апеляційною скаргою державної податкової інспекції у Суворовському районі міста ОСОБА_7 управління ДФС в Одеській області на Постанову Одеського окружного адміністративного суду від 31 липня 2017 року по справі за позовом товариства з обмеженою відповідальністю "МЕТАЛЗЮКРЕЙН КОРП ЛТД" до державної податкової інспекції у Суворовському районі міста ОСОБА_7 управління ДФС в Одеській області про визнання протиправним та скасування податкових повідомлень - рішень, -

встановиЛА:

Позивач, звернувся до Одеського окружного адміністративного суду у з позовом до державної податкової інспекції у Суворовському районі міста ОСОБА_7 управління ДФС в Одеській області про визнання протиправним та скасування податкових повідомлень - рішень.

Постановою Одеського окружного адміністративного суду від 31 липня 2017 позов задоволено. Скасовано податкове повідомлення - рішення державної податкової інспекції у Суворовському районі міста ОСОБА_7 управління ДФС в Одеській області від 19.09.2016 року № НОМЕР_1. Скасовано податкове повідомлення - рішення державної податкової інспекції у Суворовському районі міста ОСОБА_7 управління ДФС в Одеській області від 19.09.2016 року № НОМЕР_2. Скасовано податкове повідомлення - рішення державної податкової інспекції у Суворовському районі міста ОСОБА_7 управління ДФС в Одеській області від 19.09.2016 року № НОМЕР_3.

Державна податкова інспекція у Суворовському районі міста ОСОБА_7 управління ДФС в Одеській області не погодившись з постановою суду першої інстанції, подала апеляційну скаргу, в якій просить суд апеляційної інстанції скасувати постанову суду першої інстанції від 31 липня 2017 року по справі № 815/2079/17 та прийняти нову постанову, якою відмовити позивачу в задоволені позовних вимог.

В обґрунтування вимог апеляційної скарги апелянт посилається на те, що рішення суду першої інстанції є необґрунтованим, незаконним та прийнятим з порушенням норм матеріального та процесуального права. Крім того, відповідач зазначає, що рішення суду першої інстанції було ухвалено без повного з'ясування обставин по справі.

Заслухавши доповідача, перевіривши доводи апеляційної скарги, матеріали справи, колегія суддів вважає, що апеляційну скаргу належить залишити без задоволення з наступних підстав:

Судом першої інстанції встановлено, що згідно відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців, 25.01.1995 року проведено державну реєстрацію ТОВ "МЕТАЛЗЮКРАЙН КОРП ЛТД" за № 1 556 145 0000 038669. ТОВ МЕТАЛЗЮКРАЙН КОРП ЛТД перебуває на податковому обліку в ДПІ у Суворовському районі міста ОСОБА_7 управління ДФС в Одеській області.

Фахівцями ДПІ у Суворовському районі міста ОСОБА_7 управління ДФС в Одеській області на підставі направлень від 02.08.2016 року №233/15-54-14-02, № 232/15-54-14-02, згідно пп. 78.1.4 п. 78.1 ст. 78, Податкового кодексу України від 02.12.2010 року № 2755-VІ, наказу ДПІ у Суворовському районі м. Одеси ГУ ДФС в Одеській області №437 від 01.08.2016 року Про проведення позапланової документальної виїзної перевірки Товариства з обмеженою відповідальністю МЕТАЛЗЮКРАЙН КОРП ЛТД та наказу від 16.08.2016 року № 461 про продовження терміну проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ МЕТАЛЗЮКРАЙН КОРП ЛТД проведено документальну позапланову виїзну перевірку ТОВ "МЕТАЛЗЮКРАЙН КОРП ЛТД " (код ЄДРПОУ 19349403), з питань взаємовідносин з постачальниками та покупцями за червень 2016 року, за результатами якої складено та підписано акт перевірки від 31.08.2016 року № 2522/15-54-14-02/19349403. (а.с. 9-124 т. 1, а.с. 211-213 т.5).

Зі змісту зазначеного акту перевірки від 31.08.2016 року № 2522/15-54-14-02/19349403 вбачається, що ТОВ " МЕТАЛЗЮКРАЙН КОРП ЛТД " порушено вимоги п. 185.1 ст. 185, п. 188.1 ст. 188, п. 198.1, п. 198.2, п. 198.3, п. 198.5 ст. 198, п. 201.1, п.201.2 ст. 201 Податкового Кодексу України від 02.12.2010 року № 2755-VІ, внаслідок чого встановлено завищення податкових зобов'язань на суму 31 625 098 грн., завищення податкового кредиту на суму 31 625 098 грн., завищення від'ємного значення по податку на додану вартість на суму 18 430 146 грн. та донараховано податку на додану вартість 22 989 923 грн.

В акті перевірки зазначено, що перевіркою відображених у ряд. 1.1 Декларації Операції, що оподатковуються за основною ставкою показників за період з 01.06.16 по 30.06.2016 р. загальній сумі 74 064 926 грн. встановлено їх завищення на суму 31 625 098 грн. На формування цього показника мало вплив здійснення операцій з реалізації олії соняшникової нерафінованої та кукурудзи, зокрема, найбільш питому вагу контрагентам - покупцям: TOB Фоззі-Фуд (код ЄДРПОУ 32294926), TOB ВПК Агроресурс (код ЄДРПОУ 39195809), TOB Спарта-Трейд (код ЄДРПОУ 30565375).

Також, в акті перевірки зазначено, що за результатами співставлення даних ЄДРПН встановлено, що у постачальників: TOB Брукс компані , TOB ОСОБА_6 ЛТД , TOB Кредо пром строй , ТОВ Берген альянс , ТОВ Сорвел інвест , TOB Стейл плюс , TOB Еверант актів , TOB Адріа компані , СГД ОСОБА_8В. , ПП Альфа лайт - кор , TOB Зентайм , ПП Аеропостач , ТОВ Леонлайн . TOB Абаріс інвест , TOB ОСОБА_9 світ стар , TOB Макселон за період з 01.01.16 по 30.06.16 придбання насіння соняшника, кукурудзи не встановлено, та у акті зроблено висновок обрив ланцюга постачання - скрутку (відсутність придбання насіння соняшника, кукурудзи). Перевіркою встановлено, що згідно із вищевказаними договорами (контрактами) Металзюкрайн Корп ЛТД у перевіряємому періоді до складу податкових зобов'язань та податкового кредиту віднесено податок на додану вартість з вартості придбаної та реалізованої кукурудзи, щодо якої відсутня інформація щодо транспортування (до перевірки не надані товарно-транспортні накладні), відсутні сертифікати якості зернових, довіреності, відсутні документи складського обліку зернових, що у сукупності усіх чинників ставить сумнів реальність придбання та реалізацію товарів (робіт, послуг).

Крім того Відповідач в акті зазначає, що TOB Металзюкрайн Корп ЛТД за перевіряємий період до податкових зобов'язань та податкового кредиту віднесено податок на додану вартість з вартості придбаної та реалізованої кукурудзи, щодо якої відсутня інформація про транспортування, як на адресу TOB Металзюкрайн Корп ЛТД , так і на реалізацію покупцю - TOB Фоззі Фуд : не надані ТТН, які підтверджували б факти поставки товарів, відсутні сертифікати якості зернових, журналу реєстрації довіреностей, відсутні документи складського обліку зернових, що у сукупності усіх чинників ставить під сумнів реальність придбання та реалізацію товарів (робіт), та зроблено висновок про відсутність об'єктів оподаткування по операціях з придбання продажу товарів (послуг) у підприємств-постачальників / покупців.

На підставі зазначеного акту перевірки, ДПІ у Суворовському районі міста ОСОБА_7 управління ДФС в Одеській області прийняті податкові повідомлення - рішення:

- № НОМЕР_1 від 19.09.2016 року про зменшення розміру від'ємного значення з податку на додану вартість на суму 18 430 146,00 грн.;

- № НОМЕР_2 від 19.09.2016 року, яким збільшено суму грошового зобов'язання з податку на додану вартість на суму 22 989 923 грн., та нараховано штрафні (фінансові) санкції в розмірі 11 494 962 грн.;

- № НОМЕР_3 від 19.09.2016 року, яким зменшено суму податкового зобов'язання на 31 625 098 грн. та зменшено суму податкового кредиту в сумі 31 625 098 грн. (а.с. 125-127 т.1).

Не погодившись з висновками акту та прийнятими на його підставі податковими повідомленнями - рішеннями, ТОВ МЕТАЛЗЮКРЕЙН КОРП ЛТД звернулось зі скаргою до ОСОБА_7 управління ДФС в Одеській області, за результатом розгляду якої, ГУ ДФС в Одеській області прийнято рішення №2605/10/15-32-10-01-07 від 29.11.2016 року, яким залишило без задоволення скаргу ТОВ МЕТАЛЗЮКРЕЙН КОРП ЛТД .

Також ТОВ МЕТАЛЗЮКРЕЙН КОРП ЛТД звернулось зі скаргою до ДФС України, за результатом розгляду якої ДФС України прийнято рішення №3057/6/99-99-11-01-25 від 15.02.2017 року, яким також залишило без задоволення скаргу ТОВ МЕТАЛЗЮКРЕЙН КОРП ЛТД .

Задовольняючи позовні вимоги, суд першої інстанції виходив з того, що податкові повідомлення - рішення державної податкової інспекції у Суворовському районі міста ОСОБА_7 управління ДФС в Одеській області від 19.09.2016 року № №0001391401, № НОМЕР_3, №0001381401 є протиправним, а тому, наявні підстави для задоволення позову. Колегія суддів погоджується з означеними висновками суду першої інстанції з огляду на наступне.

Відповідно до п.75.1 ст.75 Податкового кодексу України, органи державної податкової служби мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки. Камеральні та документальні перевірки проводяться органами державної податкової служби в межах їх повноважень виключно у випадках та у порядку, встановлених цим Кодексом.

Підпункт 75.1.2 п. 75.1 ст. 75 Податкового кодексу України визначає, що документальною перевіркою вважається перевірка, предметом якої є своєчасність, достовірність, повнота нарахування та сплати усіх передбачених цим Кодексом податків та зборів, а також дотримання валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами) та яка проводиться на підставі податкових декларацій (розрахунків), фінансової, статистичної та іншої звітності, регістрів податкового та бухгалтерського обліку, ведення яких передбачено законом, первинних документів, які використовуються в бухгалтерському та податковому обліку і пов'язані з нарахуванням і сплатою податків та зборів, виконанням вимог іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи державної податкової служби, а також отриманих в установленому законодавством порядку органом державної податкової служби документів та податкової інформації, у тому числі за результатами перевірок інших платників податків.

Відповідно до п.п.78.1.4 п.78.1 ст.78 Податкового кодексу України, документальна позапланова виїзна перевірка здійснюється, зокрема, якщо виявлено недостовірність даних, що містяться у податкових деклараціях, поданих платником податків, якщо платник податків не надасть пояснення та їх документальні підтвердження на письмовий запит контролюючого органу, в якому зазначено виявлену недостовірність даних та відповідну декларацію протягом 10 робочих днів з дня отримання запиту.

Відповідно до п. 185.1 ст. 185 ПК України об'єктом оподаткування є операції платників податку з: а) постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу, у тому числі операції з передачі права власності на об'єкти застави позичальнику (кредитору), на товари, що передаються на умовах товарного кредиту, а також з передачі об'єкта фінансового лізингу в користування лізингоотримувачу/орендарю; б) постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу; в) ввезення товарів на митну територію України; г) вивезення товарів за межі митної території України; ґ) виключено; д) виключено; е) постачання послуг з міжнародних перевезень пасажирів і багажу та вантажів залізничним, автомобільним, морським і річковим та авіаційним транспортом. З метою оподаткування цим податком до операцій з ввезення товарів на митну територію України та вивезення товарів за межі митної території України прирівнюється поміщення товарів у будь-який митний режим, визначений Митним кодексом України.

Згідно з п. 188.1 ст. 188 ПК України база оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів (крім акцизного податку на реалізацію суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів, збору на обов'язкове державне пенсійне страхування, що справляється з вартості послуг стільникового рухомого зв'язку, податку на додану вартість та акцизного податку на спирт етиловий, що використовується виробниками - суб'єктами господарювання для виробництва лікарських засобів, у тому числі компонентів крові і вироблених з них препаратів (крім лікарських засобів у вигляді бальзамів та еліксирів). При цьому база оподаткування операцій з постачання товарів/послуг не може бути нижче ціни придбання таких товарів/послуг, база оподаткування операцій з постачання самостійно виготовлених товарів/послуг не може бути нижче звичайних цін, а база оподаткування операцій з постачання необоротних активів не може бути нижче балансової (залишкової) вартості за даними бухгалтерського обліку, що склалася станом на початок звітного (податкового) періоду, протягом якого здійснюються такі операції (у разі відсутності обліку необоротних активів - виходячи із звичайної ціни), за винятком: товарів (послуг), ціни на які підлягають державному регулюванню; газу, який постачається для потреб населення. До складу договірної (контрактної) вартості включаються будь-які суми коштів, вартість матеріальних і нематеріальних активів, що передаються платнику податків безпосередньо покупцем або через будь-яку третю особу у зв'язку з компенсацією вартості товарів/послуг. До складу договірної (контрактної) вартості не включаються суми неустойки (штрафів та/або пені), три проценти річних та інфляційні, що отримані платником податку внаслідок невиконання або неналежного виконання договірних зобов'язань. До бази оподаткування включаються вартість товарів/послуг, які постачаються (за виключенням суми компенсації на покриття різниці між фактичними витратами та регульованими цінами (тарифами) у вигляді виробничої дотації з бюджету та/або суми відшкодування орендодавцю - бюджетній установі витрат на утримання наданого в оренду нерухомого майна, на комунальні послуги та на енергоносії), та вартість матеріальних і нематеріальних активів, що передаються платнику податків безпосередньо отримувачем товарів/послуг, поставлених таким платником податку. У випадках, передбачених статтею 189 цього Кодексу, база оподаткування визначається з урахуванням положень статті 189 цього Кодексу.

Згідно п. 198.1 ст. 198 ПК України, право на віднесення сум податку до податкового кредиту виникає у разі здійснення операцій з: а) придбання або виготовлення товарів (у тому числі в разі їх ввезення на митну територію України) та послуг; б) придбання (будівництво, спорудження, створення) необоротних активів, у тому числі при їх ввезенні на митну територію України (у тому числі у зв'язку з придбанням та/або ввезенням таких активів як внесок до статутного фонду та/або при передачі таких активів на баланс платника податку, уповноваженого вести облік результатів спільної діяльності); в) отримання послуг, наданих нерезидентом на митній території України, та в разі отримання послуг, місцем постачання яких є митна територія України; г) ввезення необоротних активів на митну територію України.

Пунктом 198.2 ст. 198 ПК України, передбачено, що датою віднесення сум податку до податкового кредиту вважається дата тієї події, що відбулася раніше: дата списання коштів з банківського рахунка платника податку на оплату товарів/послуг; дата отримання платником податку товарів/послуг. Для операцій із ввезення на митну територію України товарів датою віднесення сум податку до податкового кредиту є дата сплати податку за податковими зобов'язаннями згідно з пунктом 187.8 статті 187 цього Кодексу, а для операцій з постачання послуг нерезидентом на митній території України - дата складення платником податкової накладної за такими операціями, за умови реєстрації такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Датою збільшення податкового кредиту орендаря (лізингоотримувача) для операцій фінансової оренди (лізингу) є дата фактичного отримання об'єкта фінансового лізингу таким орендарем. Датою віднесення сум до податкового кредиту замовника з договорів (контрактів), визначених довгостроковими відповідно до пункту 187.9 статті 187 цього Кодексу, є дата фактичного отримання замовником результатів робіт (оформлених актами виконаних робіт) за такими договорами (контрактами). Для товарів/послуг, постачання (придбання) яких контролюється приладами обліку, факт постачання (придбання) таких товарів/послуг засвідчується даними обліку.

Згідно п. 198.3 ст. 198 ПК України, податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг та складається з сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 193.1статті 193 цього Кодексу, протягом такого звітного періоду у зв'язку з: придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг; придбанням (будівництвом, спорудженням) основних фондів (основних засобів, у тому числі інших необоротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій у необоротні капітальні активи), у тому числі при їх імпорті. Нарахування податкового кредиту здійснюється незалежно від того, чи такі товари/послуги та основні фонди почали використовуватися в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку протягом звітного податкового періоду, а також від того, чи здійснював платник податку оподатковувані операції протягом такого звітного податкового періоду.

Відповідно до п. 198.6 ст. 198 ПК України, не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв'язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних податковими накладними / розрахунками коригування до таких податкових накладних чи не підтверджені митними деклараціями, іншими документами, передбаченими пунктом 201.11 статті 201 цього Кодексу. У разі коли на момент перевірки платника податку контролюючим органом суми податку, попередньо включені до складу податкового кредиту, залишаються не підтвердженими зазначеними у абзаці першому цього пункту документами, платник податку несе відповідальність відповідно до цього Кодексу. Податкові накладні, отримані з Єдиного реєстру податкових накладних, є для отримувача товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту. У разі якщо платник податку не включив у відповідному звітному періоді до податкового кредиту суму податку на додану вартість на підставі отриманих податкових накладних, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних, таке право зберігається за ним протягом 365 календарних днів з дати складення податкової накладної. Суми податку, сплачені (нараховані) у зв'язку з придбанням товарів/послуг, зазначені в податкових накладних / розрахунках коригування до таких податкових накладних, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних з порушенням терміну реєстрації, відносяться до податкового кредиту за звітний податковий період, в якому зареєстровано податкові накладні / розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, але не пізніше: ніж через 365 календарних днів з дати складення податкових накладних / розрахунків коригування до таких податкових накладних; для платників податку, що застосовують касовий метод, - ніж через 60 календарних днів з дати списання коштів з банківського рахунка платника податку.

Пунктом 201.11 ст. 201 ПКУ передбачено, що підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту без отримання податкової накладної, також є: а) транспортний квиток, готельний рахунок або рахунок, який виставляється платнику податку за послуги зв'язку, інші послуги, вартість яких визначається за показниками приладів обліку, що містять загальну суму платежу, суму податку та податковий номер продавця, крім тих, форма яких встановлена міжнародними стандартами; б) касові чеки, які містять суму отриманих товарів/послуг, загальну суму нарахованого податку (з визначенням фіскального номера та податкового номера постачальника). При цьому з метою такого нарахування загальна сума отриманих товарів/послуг не може перевищувати 200 гривень за день (без урахування податку). У разі використання платниками для розрахунків із споживачами реєстраторів розрахункових операцій касовий чек повинен містити дані про загальну суму коштів, що підлягає сплаті покупцем з урахуванням податку, та суму цього податку, що сплачується у складі загальної суми. Порядок обчислення та накопичення реєстраторами розрахункових операцій сум податку встановлює Кабінет Міністрів України; в) бухгалтерська довідка, складена відповідно до пункту 36 підрозділу 2 розділу XX цього Кодексу; г) податкова накладна, складена платником податку відповідно до пункту 208.2 статті 208цього Кодексу та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Згідно до ч. 2 ст. 3 Закону України Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні від 16.07.99 року № 996-XIV на даних бухгалтерської звітності базуються фінансова, податкова та інші види звітності.

Порядок створення, прийняття і відображення у бухгалтерському обліку, а також зберігання первинних документів, облікових регістрів, бухгалтерської звітності підприємствами, їх об'єднаннями та госпрозрахунковими організаціями (крім банків) незалежно від форм власності (надалі - підприємства), установ та організацій, основна діяльність яких фінансується за рахунок коштів бюджету (надалі - установи) врегульовано Положенням про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 року № 88, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 05 червня 1995 року за № 168/704 (далі - Положення).

Відповідно до п. п. 2.1., 2.2 п. 2 Положення первинні документи - це документи, створені у письмовій або електронній формі, що фіксують та підтверджують господарські операції, включаючи розпорядження та дозволи адміністрації (власника) на їх проведення. Господарські операції - це факти підприємницької та іншої діяльності, що впливають на стан майна, капіталу, зобов'язань і фінансових результатів. Первинні документи повинні бути складені у момент проведення кожної господарської операції або, якщо це неможливо, безпосередньо після її завершення. При реалізації товарів за готівку допускається складання первинного документа не рідше одного разу на день на підставі даних касових апаратів, чеків тощо. Для контролю та впорядкування обробки інформації на основі первинних документів можуть складатися зведені документи (далі - первинні документи).

Підпунктами 2.4, 2.5, 2.13, 2.14 п. 2 Положення встановлено, що первинні документи повинні мати такі обов'язкові реквізити: найменування підприємства, установи, від імені яких складений документ, назва документа (форми), дата і місце складання, зміст та обсяг господарської операції, одиниця виміру господарської операції (у натуральному та/або вартісному виразі), посади і прізвища осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення, особистий чи електронний підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції. Залежно від характеру операції та технології обробки даних до первинних документів можуть бути включені додаткові реквізити: ідентифікаційний код підприємства, установи з Державного реєстру, номер документа, підстава для здійснення операцій, дані про документ, що засвідчує особу-одержувача тощо. Документ має бути підписаний особисто, а підпис може бути скріплений печаткою. Керівник підприємства, установи забезпечує фіксування фактів здійснення всіх господарських операцій, що були проведені, у первинних документах та виконання всіма підрозділами, службами і працівниками правомірних вимог головного бухгалтера щодо порядку оформлення та подання для обліку відомостей і документів. Керівником підприємства, установи затверджується перелік осіб, які мають право давати дозвіл (підписувати первинні документи) на здійснення господарської операції, пов'язаної з відпуском (витрачанням) грошових коштів і документів, товарно-матеріальних цінностей, нематеріальних активів та іншого майна. Кількість осіб, які мають право підписувати документи на здійснення операцій з видачею особливо дефіцитних товарів і цінностей, бланків суворої звітності, повинно бути обмежено. Відповідальність за несвоєчасне складання первинних документів та недостовірність відображених у них даних несуть особи, які склали та підписали ці первинні документи.

01.01.2016 року між ТОВ Олімпекс Купе Інтернешнл (далі - зерновий склад) та ТОВ МЕТАЛЗЮКРАЙН КОРП ЛТД (поклажодавець) укладений договір надання послуг №010116/ОКІ-МU, за умовами якого поклажодавець передає, а зерновий склад приймає на закрите зберігання таке майно: кукурудзу, ячмінь, пшеницю, ріпак, сою, та іншу сільськогосподарську продукцію за заліковою вагою до 130 000, 00 тон на місяць єдино разового зберігання, а також надає послуги з перевалювання зернових вантажів замовника, навантажувально-розвантажувальні роботи на морські судна на території ОМТП. Місцем зберігання майна є територія ОМТП зерновий склад ТОВ Олімпекс Купе Інтернешнл . (а.с. 171-175 т. 6).

01.01.2015 року між ТОВ МЕТАЛЗЮКРАЙН КОРП ЛТД (замовник) та ТОВ Відродження (виконавець) укладено договір на переробку давальницької сировини №028Д15, предметом якого є проведення виконавцем робіт з приймання і переробки сировини, що поставляється замовником в готову продукцію з подальшим відвантаженням готової продукції за дорученням замовника на умовах договору. Адреса складу: Кіровоградська область, Голованівський р-н, смт. Голованівськ, вул. Матросова, 40 (а.с. 204-211).

Отже, ТОВ МЕТАЛЗЮКРАЙН КОРП ЛТД під час здійснення господарської діяльності використовувало склади ТОВ Олімпекс Купе Інтернешнл та ТОВ Відродження .

Також 20.05.2016 року між ТОВ МЕТАЛЗЮКРАЙН КОРП ЛТД (замовник) та ТОВ Відродження (експедитор) укладено договір на транспортне-експедиційне обслуговування №008Л16, відповідно до якого у порядку та на умовах, визначених даних договором, експедитор зобов'язується за плат та за рахунок клієнта організувати за погодженою з замовником ціною виконання транспортно-експедиційних послуг, у т.ч. організація завантаження та/або відвантаження вантажу, експедирування та транспортування відповідно до задекларованим якістю і кількістю вантажу з подальшим перевезенням вантажу згідно вказівки замовника. (а.с. 176-177 т. 6).

Так в акті перевірки від 31.08.2016 року № 2522/15-54-14-02/19349403 зазначено, що перевіркою встановлено взаємовідносини ТОВ МЕТАЛЗЮКРАЙН КОРП ЛТД із TOB Фоззі-Фуд (код ЄДРПОУ 32294926), TOB ВПК Агроресурс (код ЄДРПОУ 39195809), TOB Спарта-Трейд (код ЄДРПОУ 30565375), TOB Брукс компані , TOB ОСОБА_6 ЛТД , TOB Кредо пром строй , ТОВ Берген альянс , ТОВ Сорвел інвест , TOB Стейл плюс , TOB Еверант актів , TOB Адріа компані , СГД ОСОБА_8В. , ПП Альфа лайт - кор , TOB Зентайм , ПП Аеропостач , ТОВ Леонлайн , TOB Абаріс інвест , TOB ОСОБА_9 світ стар , TOB Макселон .

15.06.2016 року між ТОВ "МЕТАЛЗЮКРАЙН КОРП ЛТД" (постачальник) та ТОВ "Фоззі - Фуд" (покупець) укладено договір поставки № 15/06/16/ПОЗ, відповідно до якого постачальник зобов'язується передати у власність покупця, а покупець прийняти та оплатити товар на умовах, що передбачені цим договором. (а.с. 237- 240 т. 3).

Відповідно до Додатку №2 до договору поставки від 15.06.2016 року постачальник зобов'язаний здійснити поставку товару не пізніше 31.07.2016 року, пункт поставки - зерновий склад ТОВ Олімпекс Купе Інтернешнл /Одеський морський торгівельний порт; товар - кукурудза 3 класу, українського походження, врожаю 2015 року, кількість - 41 000 тон, загальна вартість товару складає 202 540 000, 00 грн. +/- 10%. (а.с. 206 т. 6).

На підтвердження факту виконання умов договору № 15/06/16/ПОЗ від 15.06.2016 р. позивачем надані копії видаткових накладних: №14419 від 24.06.2016 р., №14401 від 22.06.2016 р., №14425 від 27.06.2016 р. (а.с. 241-243 т. 3).

Відповідно до актів прийому - передачі товару, товар - кукурудза 3 класу українського походження, передавався на орендованому ТОВ МЕТАЛЗЮКРЕЙН КОРП ЛТД складі. (а.с. 206-208 т. 1)

За наслідками вказаних правовідносин позивачем сформовано податкові зобов'язання з ПДВ за червень 2016 року на підставі виписаних податкових накладних в розмірі 51128847,84 грн., що відображено в податковій декларації з ПДВ за червень 2016 року: (а.с. 190-192 т.6).

На підтвердження факту оплати згідно вищевказаного договору надано копії платіжних доручень (а.с.7-12 т. 4).

17.06.2016 р. між ТОВ "МЕТАЛЗЮКРАЙН КОРП ЛТД" (постачальник) та ТОВ "Виробничо-промислова компанія Агроресурс " (покупець) укладено договір поставки № 25-16, відповідно до якого постачальник зобов'язується передати у власність покупця олію соняшникову нерафіновану не виморожену 1-го ґатунку, в асортименті, за ціною та на умовах і в строки вказані в специфікаціях, а покупець прийняти та оплатити товар на умовах, що передбачені цим договором. (а.с. 244-248 т. 3)

На підтвердження факту виконання умов договору № 25-16 від 17.06.2016 р. позивачем надано копії видаткових накладних: №14428 від 28.06.2016р., №14429 від 29.06.2016р. (а.с. 249-250 т. 3).

За наслідками вказаних правовідносин позивачем сформовано податкові зобов'язання з ПДВ за червень 2016 року на підставі виписаних податкових накладних в розмірі 15677566,67 грн., що відображено в податковій декларації з ПДВ за червень 2016 року: № 32 від 29.06.2016р., № 31 від 28.06.12.2016р. (а.с. 190-192, 215-216 т.6).

На підтвердження факту оплати згідно вищевказаного договору надано копії платіжних доручень (а.с. 18-33 т. 4).

03.06.2016 року між ТОВ "МЕТАЛЗЮКРАЙН КОРП ЛТД" (постачальник) та ТОВ Спарта-Трейд (покупець) укладено договір поставки № П03061, відповідно до якого постачальник зобов'язується передати у власність покупця товар, а покупець прийняти та оплатити товар на умовах, що передбачені цим договором. Відповідно до додатку №1 до даного договору поставки від 03.06.2016р. передбачено, що постачальник продає, а покупець купує товар - олія соняшникова нерафінована, українського походження, врожаю 2015 р. Постачальник зобов'язаний здійснити поставку товару не пізніше 30.06.2016р. на умовах СРТ термінал ТОВ Пріста Ойл-Украна/Одеський морський торгівельний порт. (а.с. 1 т. 4).

На підтвердження факту виконання умов договору № П03061 від 03.06.2016 р. позивачем надано копії видаткової накладної: №14397 від 10.06.2016р.; товарно-транспортних накладних посвідчень про якість. (а.с. 34-51 т. 4).

За наслідками вказаних правовідносин позивачем сформовано податкові зобов'язання з ПДВ за червень 2016 року на підставі виписаних податкових накладних в розмірі 1062655,00 грн., що відображено в податковій декларації з ПДВ за червень 2016 року: № 11 від 10.06.2016р. (а.с. 190-192, 204 т.6).

На підтвердження факту оплати згідно вищевказаного договору надано копії платіжних доручень (а.с. 13-17 т. 4).

Отже, як вбачається з матеріалів справи, місцем постачання та передачі ТОВ "МЕТАЛЗЮКРАЙН КОРП ЛТД" товару на адресу TOB Фоззі-Фуд (код ЄДРПОУ 32294926), TOB ВПК Агроресурс (код ЄДРПОУ 39195809), TOB Спарта-Трейд (код ЄДРПОУ 30565375) є склади орендовані ТОВ "МЕТАЛЗЮКРАЙН КОРП ЛТД" для зберігання та переробки продукції, у зв'язку з чим переміщення реалізованого позивачем на користь вказаних підприємств товару не потребувало додаткового транспортування зі складанням ТТН.

01.06.2016 року між ТОВ "МЕТАЛЗЮКРАЙН КОРП ЛТД" (покупець) та ТОВ "Брукс Компані" (продавець) укладено договір поставки № 07/06/2016-МЮ, відповідно до якого постачальник зобов'язується передати, а покупець прийняти та оплатити сільськогосподарську продукцію в порядку та на умовах, визначених цим договором. Строк передачі товару до 30.06.2016р. на умовах СРТ Кіровоградська область, смт. Голованівськ, вул. Матросова, 40 (а.с. 212-213).

На підтвердження факту виконання умов договору № 01/05-01 від 01.05.2015р. позивачем надано копії видаткових накладних: №№1-26 від 30.06.2016р.; товарно-транспортних накладних (а.с. 214-226 т. 2, а.с. 52-105 т.4).

За наслідками вказаних правовідносин позивачем сформовано податковий кредит з ПДВ на підставі отриманих від контрагента податкових накладних: № 1 від 29.06.2016р., № 2 від 29.06.2016р., №17 від 30.06.2016, №6 від 30.06.2016 р., №20 від 30.06.2016 року, №10 від 30.06.2016 року, №12 від 30.06.2016 року, №5 від 30.06.2016 року, №4 від 30.06.2016 року, №26 від 30.06.2016 року, №14 від 30.06.2016 року, № 18 від 30.06.2016 року, №9 від 30.06.2016 року, №19 від 30.06.2016 року, № 21 від 30.06.2016 року, №22 від 30.06.2016 року, № 16 від 30.06.2016 року, №13 від 30.06.2016 року, №7 від 30.06.2016 року, №24 від 30.06.2016 року, №25 від 30.06.2016 року, №11 від 30.06.2016 року, № 15 від 30.06.2016 року, №8, №3, №25 від 30.06.2016 року. (а.с. 139-164 т. 1).

01.06.2016 року між ТОВ "МЕТАЛЗЮКРАЙН КОРП ЛТД" (покупець) та ТОВ "Кредо Пром Строй" (постачальник) укладено договір поставки № 08/06/2016-МЮ, відповідно до якого постачальник зобов'язується передати, а покупець прийняти та оплатити сільськогосподарську продукцію (насіння соняшника врожаю 2015 року) в порядку та на умовах, визначених цим договором. Строк передачі товару до 30.06.2016р. на умовах СРТ Кіровоградська область, смт. Голованівськ, вул. Матросова, 40 (а.с. 227 т. 2).

На підтвердження факту виконання умов договору № 08/06/2016-МЮ від 01.06.2016 р. позивачем надано копії видаткових накладних: №№15-32 від 29.06.2016р.; товарно-транспортних накладних (а.с. 228-236 т. 2, а.с. 106-166 т.4).

За наслідками вказаних правовідносин позивачем сформовано податковий кредит з ПДВ на підставі отриманих від контрагента податкових накладних: № 1 -18 від 29.06.2016 року. (а.с. 183-200 т. 1).

За наслідками вказаних правовідносин позивачем сформовано податковий кредит з ПДВ на підставі отриманих від контрагента податкових накладних: № 1 від 29.06.2016р., № 2 від 29.06.2016р., №17 від 30.06.2016, №6 від 30.06.2016 р., №20 від 30.06.2016 року, №10 від 30.06.2016 року, №12 від 30.06.2016 року, №5 від 30.06.2016 року, №4 від 30.06.2016 року, №26 від 30.06.2016 року, №14 від 30.06.2016 року, № 18 від 30.06.2016 року, №9 від 30.6.2016 року, №19 від 30.06.2016 року, № 21 від 30.06.2016 року, №22 від 30.06.2016 року, № 16 від 30.06.2016 року, №13 від 30.06.2016 року, №7 від 30.06.2016 року, №24 від 30.06.2016 року, №25 від 30.06.2016 року, №11 від 30.06.2016 року, № 15 від 30.06.2016 року, №8, №3, №25 від 30.06.2016 року. (а.с. 139-164 т. 1).

01.06.2016 року між ТОВ "МЕТАЛЗЮКРАЙН КОРП ЛТД" (покупець) та ТОВ "ОСОБА_6 ЛТД" (постачальник) укладено договір поставки № 05/06/2016-МЮ, відповідно до якого постачальник зобов'язується передати, а покупець прийняти та оплатити сільськогосподарську продукцію (насіння соняшника врожаю 2015 року) в порядку та на умовах, визначених цим договором. Строк передачі товару до 30.06.2016р. на умовах СРТ Кіровоградська область, смт. Голованівськ, вул. Матросова, 40 (а.с. 237 т. 2).

На підтвердження факту виконання умов договору № 05/06/2016 від 01.06.2016р. позивачем надано копії видаткових накладних: №№31-34, 36-48 від 29.06.2016 року; товарно-транспортних накладних (а.с. 238-250 т. 2, а.с. 1-4 т.3, а.с. 167-213 т. 4).

За наслідками вказаних правовідносин позивачем сформовано податковий кредит з ПДВ на підставі отриманих від контрагента податкових накладних: № 1 -18 від 29.06.2016 року. (а.с. 166-182 т. 1).

01.06.2016 року між ТОВ "МЕТАЛЗЮКРАЙН КОРП ЛТД" (покупець) та ТОВ "ЛЕОЛАЙН" (постачальник) укладено договір поставки № 10/06/2016-МЮ, відповідно до якого постачальник зобов'язується передати, а покупець прийняти та оплатити сільськогосподарську продукцію (насіння соняшника врожаю 2015 року) в порядку та на умовах, визначених цим договором. Строк передачі товару до 30.06.2016р. на умовах СРТ Кіровоградська область, смт. Голованівськ, вул. Матросова, 40 (а.с. 5 т. 3).

На підтвердження факту виконання умов договору № 10/06/2016 від 01.06.2016р. позивачем надано копії видаткових накладних: №№15-21 від 28.06.2016 року; товарно-транспортних накладних (а.с. 6-9 т. 3, а.с. 214-250 т.4, а.с. 1-13 т. 5).

За наслідками вказаних правовідносин позивачем сформовано податковий кредит з ПДВ на підставі отриманих від контрагента податкових накладних: № 180-185 від 28.06.2016 року. (а.с. 202-207 т. 1).

01.06.2016 року між ТОВ "МЕТАЛЗЮКРАЙН КОРП ЛТД" (покупець) та ТОВ "МАКСЕЛОН" (постачальник) укладено договір поставки № 03/06/2016-МЮ, відповідно до якого постачальник зобов'язується передати, а покупець прийняти та оплатити сільськогосподарську продукцію (насіння соняшника врожаю 2015 року) в порядку та на умовах, визначених цим договором. Строк передачі товару до 30.06.2016р. на умовах СРТ Кіровоградська область, смт. Голованівськ, вул. Матросова, 40 (а.с. 10-11 т. 3).

На підтвердження факту виконання умов договору № 03/06/2016 від 01.06.2016р. позивачем надано копії видаткових накладних: №№30-33 від 28.06.2016 року; товарно-транспортних накладних (а.с. 12-15 т. 3, а.с. 14-61 т. 5).

За наслідками вказаних правовідносин позивачем сформовано податковий кредит з ПДВ на підставі отриманих від контрагента податкових накладних: № 30-34 від 28.06.2016 року. (а.с. 208-212 т. 1).

01.06.2016 року між ТОВ "МЕТАЛЗЮКРАЙН КОРП ЛТД" (покупець) та ТОВ "МАКСЕЛОН" (постачальник) укладено договір поставки № 04/06/2016-МЮ, відповідно до якого постачальник зобов'язується передати, а покупець прийняти та оплатити сільськогосподарську продукцію (насіння соняшника врожаю 2015 року) в порядку та на умовах, визначених цим договором. Строк передачі товару до 30.06.2016р. на умовах СРТ Кіровоградська область, смт. Голованівськ, вул. Матросова, 40 (а.с. 16 т. 3).

На підтвердження факту виконання умов договору № 04/06/2016 від 01.06.2016р. позивачем надано копії видаткових накладних: №№26-47 від 29.06.2016 року; товарно-транспортних накладних (а.с. 17-27 т. 3, а.с. 62-128 т. 5).

За наслідками вказаних правовідносин позивачем сформовано податковий кредит з ПДВ на підставі отриманих від контрагента податкових накладних: № 126-147 від 29.06.2016 року. (а.с. 212 - 234 т. 1).

01.06.2016 року між ТОВ "МЕТАЛЗЮКРАЙН КОРП ЛТД" (покупець) та ТОВ "Альфа Лайт-Кор" (постачальник) укладено договір поставки № 01/06/2016-МЮ, відповідно до якого постачальник зобов'язується передати, а покупець прийняти та оплатити сільськогосподарську продукцію (насіння соняшника врожаю 2015 року) в порядку та на умовах, визначених цим договором. Строк передачі товару до 30.06.2016р. на умовах СРТ Кіровоградська область, смт. Голованівськ, вул. Матросова, 40 (а.с. 28 т. 3).

На підтвердження факту виконання умов договору № 01/06/2016 від 01.06.2016р. позивачем надано копії видаткових накладних: №№10-21 від 30.06.2016 року; товарно-транспортних накладних (а.с. 7-27 т. 3, а.с. 129-177 т. 5).

За наслідками вказаних правовідносин позивачем сформовано податковий кредит з ПДВ на підставі отриманих від контрагента податкових накладних: № 10-21 від 30.06.2016 року. (а.с. 235-246 т. 1).

01.03.2016 року між ТОВ "МЕТАЛЗЮКРАЙН КОРП ЛТД" (покупець) та ТОВ "ЗЕНТАЙМ" (постачальник) укладено договір поставки № 06/03/2016-МЮ, відповідно до якого постачальник зобов'язується передати, а покупець прийняти та оплатити сільськогосподарську продукцію (кукурудза врожаю 2015 року) в порядку та на умовах, визначених цим договором. Строк передачі товару до 31.03.2016р. на умовах СРТ - зерновий склад ТОВ Олімпекс Купе Інтернешнл (а.с. 35 т. 3).

На підтвердження факту виконання умов договору № 06/03/2016 від 01.03.2016р. позивачем надано копії видаткових накладних: №№1-2 від 01.03.2016 року, №3 від 02.03.2016 року, № 4 від 03.03.2016 року, №5 від 04.03.2016, №7-8 від 06.03.2016 року №9 від 06.03.2016 року №10-11 від 07.09.2016 року, № 12-14 від 09.03.2016 року, №15-16 від 10.03.2016 року, №17 від 05.03.2016 року; товарно-транспортних накладних (а.с. 36-43 т. 3, а.с. 233-234 т. 5).

За наслідками вказаних правовідносин позивачем сформовано податковий кредит з ПДВ за червень 2016 року на підставі отриманих від контрагента податкових накладних, виписаних в березні 2016 року. (а.с. 247 -250 т. 1, 1-12 т. 2).

01.03.2016 року між ТОВ "МЕТАЛЗЮКРАЙН КОРП ЛТД" (покупець) та ТОВ "Еверант Актив" (постачальник) укладено договір поставки № 05/03/2016-МЮ, відповідно до якого постачальник зобов'язується передати, а покупець прийняти та оплатити сільськогосподарську продукцію (кукурудза врожаю 2015 року) в порядку та на умовах, визначених цим договором. Строк передачі товару до 31.03.2016р. на умовах СРТ - зерновий склад ТОВ Олімпекс Купе Інтернешнл . (а.с. 44-45 т. 3).

На підтвердження факту виконання умов договору № 05/03/2016 від 01.03.2016р. позивачем надано копії видаткових накладних: №№10-12 від 01.03.2016 року, №14-16 від 02.03.2016 року, № 18-20 від 03.03.2016 року, №24-26 від 04.03.2016; товарно-транспортних накладних (а.с. 46-57 т. 3, а.с. 244-250 т. 5, а.с. 1-6 т.6).

За наслідками вказаних правовідносин позивачем сформовано податковий кредит з ПДВ за червень 2016 року на підставі отриманих від контрагента податкових накладних, виписаних в березні 2016 року: №10-12 від 01.03.2016 року, №14-16 від 02.03.2016 року, № 18-20 від 03.03.2016 року, №24-26 від 04.03.2016 року. (а.с. 13-24 т. 2).

01.03.2016 року між ТОВ "МЕТАЛЗЮКРАЙН КОРП ЛТД" (покупець) та ТОВ "Адріа компані" (постачальник) укладено договір поставки № 04/03/2016-МЮ, відповідно до якого постачальник зобов'язується передати, а покупець прийняти та оплатити сільськогосподарську продукцію (кукурудза врожаю 2015 року) в порядку та на умовах, визначених цим договором. Строк передачі товару до 31.03.2016р. на умовах СРТ - зерновий склад ТОВ Олімпекс Купе Інтернешнл . (а.с. 58-59 т. 3).

На підтвердження факту виконання умов договору № 04/03/2016 від 01.03.2016р. позивачем надано копії видаткових накладних: №№1-2 від 05.03.2016 року, №17-28 від 05.03.2016 року; товарно-транспортних накладних (а.с. 60-72 т. 3, а.с. 7-16 т.6).

За наслідками вказаних правовідносин позивачем сформовано податковий кредит з ПДВ за червень 2016 року на підставі отриманих від контрагента податкових накладних, виписаних в березні 2016 року: №1-2 від 05.03.2016 року, №17-28 від 05.03.2016 року. (а.с. 57-37 т. 2).

01.03.2016 року між ТОВ "МЕТАЛЗЮКРАЙН КОРП ЛТД" (покупець) та ТОВ "Абаріс Інвест" (постачальник) укладено договір поставки № 03/03/2016-МЮ, відповідно до якого постачальник зобов'язується передати, а покупець прийняти та оплатити сільськогосподарську продукцію (кукурудза врожаю 2015 року) в порядку та на умовах, визначених цим договором. Строк передачі товару до 31.03.2016р. на умовах СРТ - зерновий склад ТОВ Олімпекс Купе Інтернешнл . (а.с. 73-74 т. 3).

На підтвердження факту виконання умов договору № 03/03/2016 від 01.03.2016р. позивачем надано копії видаткових накладних: №13-16 від 11.03.2016 року, №12-9 від 10.03.2016 року, №4-8 від 09.03.2016 року; товарно-транспортних накладних (а.с. 75-87 т. 3, а.с. 17-28 т.6).

За наслідками вказаних правовідносин позивачем сформовано податковий кредит з ПДВ за червень 2016 року на підставі отриманих від контрагента податкових накладних, виписаних в березні 2016 року: №13-16 від 11.03.2016 року, №12-9 від 10.03.2016 року, №4-8 від 09.03.2016 року. (а.с. 38-50 т. 2).

01.03.2016 року між ТОВ "МЕТАЛЗЮКРАЙН КОРП ЛТД" (покупець) та ПП "Аеропостач" (постачальник) укладено договір поставки № 02/03/2016-МЮ, відповідно до якого постачальник зобов'язується передати, а покупець прийняти та оплатити сільськогосподарську продукцію (кукурудза врожаю 2015 року) в порядку та на умовах, визначених цим договором. Строк передачі товару до 31.03.2016р. на умовах СРТ - зерновий склад ТОВ Олімпекс Купе Інтернешнл . (а.с. 88-89 т. 3).

На підтвердження факту виконання умов договору № 02/03/2016 від 01.03.2016р. позивачем надано копії видаткових накладних: №1 від 02.03.2016 року, №2-3, 5-6 від 01.03.2016 року, №10-11 від 02.03.2016 року, №15-16 від 03.03.2016 року, №20,21 від 04.03.2016 року, №25,26 від 05.03.2016 року, №29 від 06.03.2015 року, № 30-31 від 07.03.2016 року, № 35-36 від 09.03.2016 року, №37, 40 від 10.03.2016 року; товарно-транспортних накладних (а.с. 90-109 т. 3, а.с. 178-203 т.5).

За наслідками вказаних правовідносин позивачем сформовано податковий кредит з ПДВ за червень 2016 року на підставі отриманих від контрагента податкових накладних, виписаних в березні 2016 року: №1 від 02.03.2016 року, №2-3, 5-6 від 01.03.2016 року, №10-11 від 02.03.2016 року, №15-16 від 03.03.2016 року, №20,21 від 04.03.2016 року, №25,26 від 05.03.2016 року, №29 від 06.03.2015 року, № 30-31 від 07.03.2016 року, № 35-36 від 09.03.2016 року, №37, 40 від 10.03.2016 року. (а.с. 51-70 т. 2).

01.06.2016 року між ТОВ "МЕТАЛЗЮКРАЙН КОРП ЛТД" (покупець) та ПП "ОСОБА_9 Стар" (постачальник) укладено договір поставки № 06/06/2016-МЮ, відповідно до якого постачальник зобов'язується передати, а покупець прийняти та оплатити сільськогосподарську продукцію (кукурудза, соняшник, ріпак, соя, та інша с/х продукція) в порядку та на умовах, визначених цим договором. Кількість (вага) с/х продукції, умови передачі товару зазначаються в специфікаціях. Відповідно до специфікації №1 до даного договору, строк передачі товару - насіння соняшнику, до 30.06.2016р. на умовах СРТ Кіровоградська область, смт. Голованівськ, вул. Матросова, 40. Згідно зі специфікацією №2 до даного договору, строк передачі товару - кукурудза 3 класу, до 30.06.2016р. на умовах СРТ - зерновий склад ТОВ Олімпекс Купе Інтернешнл /Одеський морський торгівельний порт. (а.с. 110-113 т. 3).

На підтвердження факту виконання умов договору № 06/06/2016 від 01.06.2016р. позивачем надано копії видаткових накладних: № 358-379 від 24.06.2016 року, №381-383 від 24.06.2016 року, №202 від 07.06.2016 року; товарно-транспортних накладних (а.с. 114-139 т.3, а.с. 29-71 т. 6).

За наслідками вказаних правовідносин позивачем сформовано податковий кредит з ПДВ за червень 2016 року на підставі отриманих від контрагента податкових накладних: № 358-364 від 24.06.2016 року, №202 від 07.06.2016 року. (а.с. 71-79 т. 2).

12.06.2016 року між ТОВ "МЕТАЛЗЮКРАЙН КОРП ЛТД" (покупець) та ТОВ Стейл Плюс (продавець) укладено договір купівлі - продажу № 09/06/2016-МЮ, відповідно до якого постачальник зобов'язується передати, а покупець прийняти та оплатити сільськогосподарську продукцію (кукурудза, соняшник, ріпак, соя, та інша с/х продукція) в порядку та на умовах, визначених цим договором. Кількість (вага) с/х продукції, умови передачі товару зазначаються в специфікаціях. Відповідно до специфікації №1 до даного договору, строк передачі товару - насіння соняшнику, до 30.06.2016р. на умовах СРТ Кіровоградська область, смт. Голованівськ, вул. Матросова, 40. Згідно зі специфікацією №2 до даного договору, строк передачі товару - кукурудза 3 класу, до 30.06.2016р. на умовах СРТ - зерновий склад ТОВ Олімпекс Купе Інтернешнл /Одеський морський торгівельний порт. (а.с. 140-143 т. 3).

На підтвердження факту виконання умов договору № 09/06/2016 від 12.06.2016р. позивачем надано копії видаткових накладних: № 1-17 від 20.06.2016 року, №743-762 від 30.06.2016 року, №53-78 від 23.06.2016 року, №27-47 від 23.06.2016 року; товарно-транспортних накладних (а.с. 144-227 т.3, а.с. 72-170 т. 6).

За наслідками вказаних правовідносин позивачем сформовано податковий кредит з ПДВ за червень 2016 року на підставі отриманих від контрагента податкових накладних. (а.с. 80-163 т. 2).

На підтвердження факту отримання позивачем кукурудзи 3-го класу від ТОВ Сорвел Інвест надано копії видаткової накладної № 236 від 01.06.2016 року. (а.с. 236 т.3).

За наслідками вказаних правовідносин позивачем сформовано податковий кредит з ПДВ за червень 2016 року на підставі отриманої від контрагента податкової накладної: № 1 від 01.06.2016 року. (а.с. 164 т. 2).

Як вбачається з матеріалів справи, письмова угода між ТОВ "МЕТАЛЗЮКРАЙН КОРП ЛТД" та ТОВ Сорвел Інвест на поставку 98 т кукурудзи не укладалась.

01.06.2016 року між ТОВ "МЕТАЛЗЮКРАЙН КОРП ЛТД" (покупець) та фізичною особою - підприємцем ОСОБА_8 (постачальник) укладено договір поставки № 02/06/2016-МЮ, відповідно до якого постачальник зобов'язується передати, а покупець прийняти та оплатити продукцію (кукурудза) в порядку та на умовах, визначених цим договором. Кількість (вага) с/х продукції, умови передачі товару зазначаються замовленнях. Доставка товару здійснюється транспортом покупця. (а.с. 228 т. 3).

На підтвердження факту виконання умов договору № 02/06/2016 від 12.06.2016р. позивачем надано копії видаткових накладних: № ІВ - 0000305 від 21.06.2016 року, № ІВ-0000306 від 22.06.2016 року, № ІВ - 0000307 від 22.06.2016 року; товарно-транспортних накладних (а.с. 229-230 т.3, а.с. 215-232 т. 5).

За наслідками вказаних правовідносин позивачем сформовано податковий кредит з ПДВ за червень 2016 року на підставі отриманих від контрагента податкових накладних: № 52 від 21.06.2016 року, №55 від 22.06.2016 року, №56 від 22.06.2016 року (а.с. 165-167 т. 2).

01.05.2014 року між ТОВ "МЕТАЛЗЮКРАЙН КОРП ЛТД" (покупець) та ТОВ Олімпекс Купе Інтернешнл (постачальник) укладено договір поставки № 010514, відповідно до якого постачальник зобов'язується передати у власність покупця, а покупець прийняти та оплатити продукцію в порядку та на умовах, визначених цим договором. Кількість (вага) продукції, асортимент, умови передачі товару зазначаються в додатках до договору. Відповідно до Додатку №4 від 21.06.2016 року до договору поставки постачальник продає, а покупець покупає товар - кукурудза 3-го класу для кормових потреб. Постачальник зобов'язаний здійснити поставку товару не пізніше 30.06.2016 року на умовах СРТ - склад зазначений покупцем. Згідно з Додатком №5 від 25.06.2016 року до договору поставки постачальник продає, а покупець покупає товар - насіння соняшника. Постачальник зобов'язаний здійснити поставку товару не пізніше 30.06.2016 року на умовах СРТ - склад зазначений покупцем. (а.с. 232-235 т. 3).

На підтвердження факту виконання умов договору № 01052014 від 01.05.2014 р. позивачем надано копії видаткових накладних: № 183 від 25.06.2016 року, № 182 від 21.06.2016 року (а.с. 231 т.3).

За наслідками вказаних правовідносин позивачем сформовано податковий кредит з ПДВ за червень 2016 року на підставі отриманих від контрагента податкових накладних: № 24 від 21.06.2016 року, №32 від 25.06.2016 року (а.с. 168-169 т. 2).

Надані ТОВ "МЕТАЛЗЮКРАЙН КОРП ЛТД" документи, складені за результатами проведених операцій з вищезазначеними контрагентами, містять необхідну для цілей оподаткування інформацію щодо змісту спірних господарських операцій та мають усі необхідні реквізити первинних документів, що дозволяють ідентифікувати учасників цих операцій та встановити факт поставки товарів. Видані контрагентами позивачу податкові накладні не мають недоліків, а порядок їх заповнення відповідає чинному на момент їх виписки законодавству.

Під час дослідження обсягу податкових прав і обов'язків платника за господарською операцією суд не обмежується перевіркою формальної відповідності поданих платником податків документів вимогам податкового законодавства, а оцінює всі докази в сукупності та взаємозв'язку для встановлення дійсного економічного змісту господарської операції. Аналогічна позиція, викладена у постанові Вищого адміністративного суду України від 10.06.2015 р. в справі № К/800/17762/13.

Так, що обов'язковою умовою підтвердження реальності здійснення господарських операцій є фактична наявність у платника податків первинних документів, фізичних, технічних та технологічних можливостей для здійснення відповідних операцій та зв'язку між фактом придбання товару (послуги) і подальшою господарською діяльністю.

Такий висновок відповідає правовій позиції Верховного Суду України, викладеній у постанові від 21 січня 2011 року у справі № 21-37а10. Зокрема, Судовою палатою в адміністративних справах Верховного Суду України було зазначено, що податкова накладна, яка видається платником податку, що поставляє послуги, на вимогу їх отримувача, є підставою для нарахування податкового кредиту останнього лише за умови здійснення самої господарської операції.

Колегія суддів не приймає до уваги посилання апелянта, що відсутність товарно-транспортних накладних на перевезення вантажів автомобільним транспортом свідчить про нереальність господарських операцій по договорам з вищенаведеними контрагентами, з огляду на наступне.

Розділом 1 Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, затверджених наказом Міністерства транспорту України № 363 від 14.10.1997р., передбачено, що товарно-транспортна накладна - єдиний для всіх учасників транспортного процесу юридичний документ, що призначений для списання товарно-матеріальних цінностей, обліку на шляху їх переміщення, оприбуткування, складського, оперативного та бухгалтерського обліку, а також для розрахунків за перевезення вантажу та обліку виконаної роботи.

Статтею 48 Закону України "Про автомобільний транспорт" передбачено, що автомобільні перевізники, водії повинні мати і пред'являти особам, які уповноважені здійснювати контроль на автомобільному транспорті та у сфері безпеки дорожнього руху, документи, на підставі яких виконують вантажні перевезення.

Пунктом 11.4 Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, затверджених наказом Міністерства транспорту України № 363 від 14.10.97р. (далі - Правила), передбачено, що товарно-транспортну накладну на перевезення вантажів автомобільним транспортом замовник (вантажовідправник) повинен виписувати в кількості не менше чотирьох екземплярів. Замовник (вантажовідправник) засвідчує всі екземпляри товарно-транспортної накладної підписом і при необхідності печаткою (штампом). При цьому, згідно п.11.6 вказаних Правил перший екземпляр товарно-транспортної накладної залишається у замовника (вантажовідправника), другий - передається водієм (експедитором) вантажоодержувачу, третій і четвертий екземпляри, засвідчені підписом вантажоодержувача (у разі потреби й печаткою або штампом), передається перевізнику. Водночас у Правилах вказані терміни вживаються в такому значенні: замовник - вантажовідправник або вантажоодержувач, який уклав з перевізником договір про перевезення вантажів; вантажовідправник - будь-яка фізична або юридична особа, яка подає перевізнику вантаж для перевезення; вантажоодержувач - будь-яка фізична або юридична особа, яка здійснює приймання вантажів, оформлення товарно-транспортних документів та розвантаження транспортних засобів у встановленому порядку; перевізник - фізична або юридична особа - суб'єкт господарювання, що надає послуги з перевезень вантажів чи здійснює за власний кошт перевезення вантажів автомобільними транспортними засобами.

Як вбачається з матеріалів справи, за умовами договорів, укладених між TOB "МЕТАЛЗЮКРАЙН КОРП ЛТД" та контрагентами товар передається згідно з умовами СРТ (згідно з Міжнародними правилами по інтерпретації комерційних термінів ІНКОТЕРМС), тобто "перевезення сплачене до" означає, що продавець сплачує за перевезення товару до вказаного місця призначення.

Таким чином, TOB "МЕТАЛЗЮКРАЙН КОРП ЛТД" за умовами договорів не здійснювалось організації перевезень товарів, які ним придбавались/продавались (місце поставки визначалось умовами договорів). При цьому, позивачем надано до суду копії товарно-транспортних накладних.

З наведеного в сукупності вбачається, що в даному конкретному випадку позивач не є учасником транспортних відносин, у зв'язку з чим наявність у нього транспортних документів не є обов'язковою.

Крім того, податкове законодавство не ставить в залежність право платника податків на податковий кредит від наявності чи відсутності товарно-транспортної накладної, а Правила перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, на які посилається апелянт, не є законодавчим документом з питань оподаткування і не можуть регламентувати виключний порядок документування в податковому обліку валових витрат та податкового кредиту.

Аналогічна правова позиція викладена в ухвалах Вищого адміністративного суду України від 16.02.2013 №К/9991/64514/11, від 16.04.2013 №К/800/9087/13, від 18.08.2015 №К/800/29695/15, від 27.10.2015р. К/800/68235/14.

Також, листом Міністерства доходів та зборів України № 11569/6/99-99-22-01-03-15/1128 від 19.09.2013 р., зазначено, що Товарно-транспортна накладна не міститься в переліку документів, що визначають право на формування податкового кредиту.

Щодо тверджень відповідача про відсутність довіреностей на отримання ТМЦ, слід зазначити наступне.

Довіреність на отримання ТМЦ є розпорядчим первинним документом, який фіксує рішення уповноваженої особи (керівника) підприємства щодо уповноваження конкретної фізичної особи одержати для підприємства визначені перелік та кількість цінностей. Відтак, довіреність на отримання ТМЦ не є документом, що підтверджує факт здійснення господарської операції з реалізації товару, тобто не містить даних про її виконання, а тому не служить обґрунтуванням для облікових записів та не є підставою для відображення господарської операції в обліку. Водночас, дані, що зазначаються в довіреностях не відображаються у регістрах бухгалтерського та податкового обліку платника податку та не здійснюють впливу на показники бухгалтерського обліку.

Суд вважає необґрунтованими твердження контролюючого органу про порушення позивачем вимог законодавства з огляду на те, що в останнього відсутні сертифікати якості зернових, оскільки зазначені документи не містять відомостей про учасників та умови господарської операції та не є документами первинного бухгалтерського або податкового обліку, які фіксують рух активів, відтак не можуть слугувати підтвердженням чи спростуванням реальності господарської операції.

Також, Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо скорочення кількості документів дозвільного характеру" № 1193-VII від 09.04.2014р. внесено зміни до Закону України "Про зерно та ринок зерна", якими вилучено, як такі, поняття Сертифікат щодо відповідності послуг із зберігання зерна та продуктів його переробки та Сертифікат якості зерна та продуктів його переробки і, відповідно усі положення, що стосуються таких видів сертифікації.

Крім того, не знайшли свого підтвердження й доводи контролюючого органу щодо недоліків заповнення позивачем податкових накладних, оскільки в них відсутнє заповнення поля "ОСОБА_6 цивільно-правового договору", чим порушено вимоги наказу Міністерства фінансів України "Про затвердження форми податкової накладної та Порядку заповнення податкової накладної" № 1307 від 31.12.2015 р., з огляду на наступне.

Пунктом 201.1 ст.201 ПК України визначено обов'язкові реквізити, які зазначаються в окремих рядках у податковій накладній.

Законом України "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо удосконалення адміністрування податку на додану вартість" № 643-VIII від 16.07.2015р. внесено зміни до ПК України, виключено зокрема, пп. "ґ" п.201.1 ст.201 ПК України (податковий номер платника податку (продавця та покупця) пп. "и" п.201.1 ст.201 ПК України (вид цивільно-правового договору).

Крім того, форма податкової накладної, затверджена наказом Міністерства фінансів України № 1307 від 31.12.2015 р., не містить графи та поля "вид цивільно-правового договору".

Так, включені позивачем до складу податкових зобов'язань та податкового кредиту оспорювані суми податкового кредиту на відповідну дату були підтверджені наявними в матеріалах справи податковими накладними, які оформлені та зареєстровані з дотриманням вимог п.201.1 ст.201 ПК України.

Крім того, сама наявність або відсутність первинних документів, а також помилки в їх оформленні не є підставою для висновків про відсутність господарської операції, якщо з інших даних вбачається, що фактичний рух активів або зміни у власному капіталі чи зобов'язаннях платника податків у зв'язку з його господарською діяльністю дійсно мали місце.

Аналогічна правова позиція викладена в ухвалі Вищого адміністративного суду України від 24.03.2014 р. №К/9991/62378/12.

Також, суд вважає необґрунтованими висновки податкового органу стосовно порушення позивачем п. 198,6 ст. 198 ПК України у зв'язку з включенням до складу податкового кредиту червня 2016 року податкові накладні виписані контрагентами позивача в березні 2016 року з огляду на наступне.

Відповідно до абз. 4 - 6 п. 198.6 ст. 198 ПК України у разі якщо платник податку не включив у відповідному звітному періоді до податкового кредиту суму податку на додану вартість на підставі отриманих податкових накладних, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних, таке право зберігається за ним протягом 365 календарних днів з дати складення податкової накладної. Суми податку, сплачені (нараховані) у зв'язку з придбанням товарів/послуг, зазначені в податкових накладних / розрахунках коригування до таких податкових накладних, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних з порушенням терміну реєстрації, відносяться до податкового кредиту за звітний податковий період, в якому зареєстровано податкові накладні / розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, але не пізніше ніж через 365 календарних днів з дати складення податкових накладних / розрахунків коригування до таких податкових накладних.

Як вбачається з розшифровки податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів (Д5) до податкової декларації ТОВ МЕТАЛЗЮКРАЙН КОРП ЛТД з податку на додану вартість за червень 2016 року, позивач включив до складу податкового кредиту червня 2016 року податкові накладні складені у березні 2016 року.

Ні до суду першої інстанції, ні до суду апеляційної інстанції не було надано належних та допустимих доказів того, що спірні податкові накладні не були зареєстровані в Єдиному державному реєстрі податкових накладних на момент їх включення позивачем до складу податкового кредиту.

Отже, враховуючи те, що позивачем не пропущений, встановлений Податковим кодексом України строк для включення до складу податкового звітного податкового періоду податкових накладних, не включених вчасно, суд першої інстанції дійшов вірного висновку, що позивач не порушив п. 198.6 ст. 198 ПК України.

Відповідачем не спростовано, що на момент складення податкових накладних за періоди, що перевірялись, вищевказані контрагенти позивача були зареєстровані як платники ПДВ та відповідно мали право на складання податкових накладних.

Посилання відповідача в акті перевірки, в обґрунтування висновків про порушення позивачем податкового законодавства, на те, що відповідно до баз даних податкового органу не встановлено придбання відповідного товару у червні 2016 року контрагентами позивача, суд також вважає неспроможними з огляду на те, що жодною нормою діючого законодавства не передбачено обов`язку платника податків контролювати сплату своїм контрагентом до бюджету податків та ведення ними бухгалтерського та податкового обліку. Контроль за дотриманням платниками податків податкового законодавства та своєчасну сплату ними податків здійснює податкова служба.

Контроль за дотриманням платниками податків податкового законодавства та своєчасну сплату ними податків здійснює податкова служба, що відповідає правовій позиції Верховного Суду України, викладеній у його постановах від 09.09.2008 у справі N 21-500во08, від 01.06.2010 у справі N 21-573во10, постанові від 31.01.2011 у справі 21-47а10, а також узгоджується із практикою Європейського Суду з прав людини.

Так, у справі "БУЛВЕС" АД проти Болгарії" (заява N 3991/03) Європейський Суд з прав людини у своєму рішення від 22.01.2009 зазначив, що платник податку не повинен нести наслідків невиконання постачальником його зобов'язань зі сплати податку і в результаті сплачувати податок на додану вартість вдруге, а також сплачувати пеню. На думку Суду, такі вимоги стали надмірним тягарем для платника податку, що порушило справедливий баланс, який повинен підтримуватись між вимогами суспільного інтересу та вимогами захисту прав власності.

На підставі вищезазначеного суд першої інстанції дійшов вірного висновку, що викладені фахівцями ДПІ у Суворовському районі міста ОСОБА_7 управління ДФС в Одеській області обставини щодо порушення ТОВ МЕТАЛЗЮКРАЙН КОРП ЛТД вимог Податкового Кодексу України від 02.12.2010 року № 2755-VІ є безпідставними та спростовуються зібраними по справі доказами.

Згідно з ч. 1 ст. 69 та ч. 1 ст. 70 КАС України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються судом на підставі пояснень сторін, третіх осіб та їхніх представників, показань свідків, письмових і речових доказів, висновків експертів. Належними є докази, які містять інформацію щодо предмету доказування. Відповідно до ст. 86 КАС України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.

Відповідно до ч.1 ст.71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

Відповідно до частини 2 статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

В той же час, відповідачем під час розгляду адміністративної справи не доведено правомірності прийнятих ним рішень.

Таким чином, суд апеляційної інстанції погоджується з висновком суду першої інстанції, що позовні вимоги товариства з обмеженою відповідальністю "МЕТАЛЗЮКРЕЙН КОРП ЛТД" про визнання протиправним та скасування податкових повідомлень - рішень належним чином обґрунтовані, підтверджені наявними у справі матеріалами та підлягають задоволенню.

Доводи апеляційної скарги майже один в один дублюють заперечення на адміністративний позов (т. 2 а.с. 195) були предметом дослідження в суді першої інстанції та висновків останнього не спростовують.

В свою чергу, ухвалою Одеського апеляційного адміністративного суду від 20.09.2017 року було відстрочено сплати судового збору державній податковій інспекції у Суворовському районі міста ОСОБА_7 управління ДФС в Одеській області до ухвалення судом апеляційної інстанції рішення у справі.

Відповідно до ст. 88 КАС України суд, враховуючи майновий стан сторони, може своєю ухвалою зменшити розмір належних до оплати судових витрат чи звільнити від їх оплати повністю або частково, чи відстрочити або розстрочити сплату судових витрат на визначений строк.

Якщо у строк, встановлений судом, судові витрати не будуть оплачені, позовна заява залишається без розгляду або витрати розподіляються між сторонами відповідно до судового рішення у справі, якщо оплату судових витрат розстрочено або відстрочено до ухвалення судового рішення у справі.

Згідно ст. 3 Закону України "Про судовий збір" судовий збір справляється, зокрема, за подання до суду апеляційної і касаційної скарг на судові рішення.

При зверненні до суду апеляційної інстанції апелянт повинен був сплатити судовий збір у розмірі 1394912,13 грн. Саме сплату вказаної суми судового збору було відстрочено апелянту судом згідно ухвали від 20.09.2017 року.

Отже, стягненню з державної податкової інспекції у Суворовському районі міста ОСОБА_7 управління ДФС в Одеській області на користь Державного бюджету України підлягає несплачена сума судового збору у розмірі 1394912,13 грн.

З огляду на вищевикладене, колегія суддів приходить до висновку, що судом першої інстанції правильно встановлені обставини справи, судове рішення постановлено з додержанням норм матеріального та процесуального права і підстав для його скасування не вбачається.

Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 198 КАС України за наслідками розгляду апеляційної скарги на постанову суду першої інстанції суд апеляційної інстанції має право залишити апеляційну скаргу без задоволення, а постанову суду - без змін.

Керуючись ст.ст. 160, 198, 200, 205, 206, 254 КАС України, колегія суддів, -

УХВАЛИЛА:

Апеляційну скаргу державної податкової інспекції у Суворовському районі міста ОСОБА_7 управління ДФС в Одеській області, - залишити без задоволення.

Постанову Одеського окружного адміністративного суду від 31 липня 2017 року по справі № 815/2079/17, - залишити без змін.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань державної податкової інспекції у Суворовському районі міста ОСОБА_7 управління ДФС в Одеській області (65025, м. Одеса, вул. Ак. Заболотного, 38А, код ЄДРПОУ 39578136) на користь Державної судової адміністрації України на рахунок №31215256700001, отримувач коштів: ГУК у м. Києві/м.Київ/22030106, код ЄДРПОУ 37993783, банк отримувача: Головне управління Державної казначейської служби України у м. Києві, МФО: 820019, код ЄДРПОУ 22030106, судовий збір в розмірі 1394912,13 (один мільйон триста дев'яносто чотири дев'ятсот дванадцять) грн. 13 коп.

Ухвала апеляційного суду набирає законної сили з моменту проголошення, проте може бути оскаржена до Вищого адміністративного суду України протягом двадцяти днів з дня набрання законної сили.

Ухвалу складено у повному обсязі - 22 листопада 2017 року.

Головуючийсуддя ОСОБА_1 суддя ОСОБА_2 суддя ОСОБА_3

Дата ухвалення рішення21.11.2017
Оприлюднено23.11.2017
Номер документу70415610
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання протиправним та скасування податкових повідомлень - рішень

Судовий реєстр по справі —815/2079/17

Ухвала від 07.02.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Васильєва І.А.

Ухвала від 10.12.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

Ухвала від 09.11.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

Ухвала від 05.03.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Хохуляк В.В.

Ухвала від 07.02.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Левчук О. А.

Ухвала від 07.02.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Левчук О. А.

Ухвала від 07.02.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Левчук О. А.

Ухвала від 07.02.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Левчук О. А.

Ухвала від 28.12.2017

Адміністративне

Верховний Суд

Хохуляк В.В.

Ухвала від 04.01.2018

Адміністративне

Верховний Суд

Хохуляк В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні