Ухвала
від 22.12.2017 по справі 807/1835/16
ПЕРЕЧИНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 807/1835/16

Провадження № 2-а/304/40/2017

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

22 грудня 2017 рокум. Перечин

Перечинський районний суд Закарпатської області в складі:

головуючого-судді Ганька І.І.,

при секретарі - Соханич Л.Ю.,

за участі представника позивача - ОСОБА_1,

представника відповідача - ОСОБА_2,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду адміністративну справу за позовом товариства з додатковою відповідальністю Перечинський лісохімічний комбінат до Перечинської міської ради Закарпатської області про визнання протиправним та скасування рішення, -

В С Т А Н О В И В:

ТДВ Перечинський лісохімічний комбінат звернулося до суду з вищезазначеним позовом, який мотивує тим, що воно як власник цілісного майнового комплексу, розміщеного на земельній ділянці, яка знаходиться у нього на праві постійного користування, є платником земельного податку. Рішенням 7 сесії Перечинської міської ради VII скликання № 142 від 12 липня 2016 року встановлено ставки місцевих податків та зборів, в тому числі податку на землю. Вказане рішення за своєю природою є регуляторним актом, однак його проект розроблений та оприлюднений з порушеннями ст. ст. 8, 9, 13 Закону України Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності , а тому відповідно до ч. 2 ст. 36 цього Закону просить визнати таке протиправним та скасувати.

У судовому засіданні до початку розгляду справи по суті суд поставив на вирішення питання щодо передачі даної справи на розгляд за підсудністю до Закарпатського окружного адміністративного суду у зв'язку із звуженням предметної юрисдикції загальних місцевих судів, як адміністративних судів.

Представник позивача ОСОБА_1 та представник відповідача ОСОБА_2 вирішення даного питання залишили на розсуд суду.

Заслухавши сторін та дослідивши матеріали справи, суд приходить до наступного.

15 грудня 2017 року набрала чинності нова редакція КАС України.

Так, відповідно до п. 10 ч. 1 Перехідних положень КАС України справи у судах першої та апеляційної інстанцій, провадження у яких відкрито до набрання чинності цією редакцією Кодексу, розглядаються за правилами, що діють після набрання чинності цією редакцією Кодексу.

Згідно ч. 1 ст. 20 КАС України місцевим загальним судам як адміністративним судам підсудні: 1) адміністративні справи з приводу рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень у справах про притягнення до адміністративної відповідальності; 2) адміністративні справи, пов'язані з виборчим процесом чи процесом референдуму, щодо: оскарження рішень, дій чи бездіяльності дільничних виборчих комісій, дільничних комісій з референдуму, членів цих комісій; уточнення списку виборців; оскарження дій чи бездіяльності засобів масової інформації, інформаційних агентств, підприємств, установ, організацій, їх посадових та службових осіб, творчих працівників засобів масової інформації та інформаційних агентств, що порушують законодавство про вибори та референдум; оскарження дій чи бездіяльності кандидата у депутати сільської, селищної ради, кандидатів на посаду сільського, селищного голови, їх довірених осіб; 3) адміністративні справи, пов'язані з перебуванням іноземців та осіб без громадянства на території України, щодо: примусового повернення в країну походження або третю країну іноземців та осіб без громадянства; примусового видворення іноземців та осіб без громадянства за межі України; затримання іноземців або осіб без громадянства з метою їх ідентифікації та (або) забезпечення примусового видворення за межі території України; продовження строку затримання іноземців або осіб без громадянства з метою їх ідентифікації та (або) забезпечення примусового видворення за межі території України; затримання іноземців або осіб без громадянства до вирішення питання про визнання їх біженцями або особами, які потребують додаткового захисту в Україні; затримання іноземців або осіб без громадянства з метою забезпечення їх передачі відповідно до міжнародних договорів України про реадмісію; 4) адміністративні справи з приводу рішень, дій чи бездіяльності державного виконавця чи іншої посадової особи державної виконавчої служби щодо виконання ними рішень судів у справах, визначених пунктами 1 - 3 частини першої цієї статті.

Відповідно до ч. 2 ст. 20 цього Кодексу окружним адміністративним судам підсудні всі адміністративні справи, крім визначених частиною першою цієї статті.

Таким чином, дана справа не відноситься до предметної юрисдикції Перечинського районного суду.

Відповідно до вимог ст. 318 КАС України рішення прийняте судом з порушенням правил юрисдикції (підсудності), визначених статтями 20, 22, 25 - 28 цього Кодексу, підлягає скасуванню з направленням справи на розгляд за встановленою законом підсудністю.

Згідно п. 3 ч.1 ст. 29 КАС України суд передає адміністративну справу на розгляд іншого адміністративного суду, якщо після відкриття провадження у справі суд встановить, що справа належить до територіальної юрисдикції (підсудності) іншого суду.

Отже, враховуючи вищевикладене та керуючись ст. ст. 20, 29 ч. 1, 241, 243, 248, 318 КАС України, суд, -

П О С Т А Н О В И В :

адміністративну справу № 807/1835/16 за позовом товариства з додатковою відповідальністю Перечинський лісохімічний комбінат до Перечинської міської ради Закарпатської області про визнання протиправним та скасування рішення передати на розгляд за підсудністю до Закарпатського окружного адміністративного суду.

Апеляційна скарга на ухвалу суду подається у письмовій формі безпосередньо до Львівського апеляційного адміністративного суду протягом п'ятнадцяти днів з дня проголошення ухвали. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини ухвали суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Відповідно до п. 15.5 Перехідних положень КАС України до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні та касаційні скарги подаються учасниками справи до або через відповідні суди, а матеріали справ витребовуються та надсилаються судами за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу. У разі порушення порядку подання апеляційної чи касаційної скарги відповідний суд повертає таку скаргу без розгляду.

Головуючий: ОСОБА_3

Дата ухвалення рішення22.12.2017
Оприлюднено29.12.2017
Номер документу71323571
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання протиправним та скасування рішення

Судовий реєстр по справі —807/1835/16

Постанова від 05.12.2018

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Кухтей Руслан Віталійович

Ухвала від 23.10.2018

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Кухтей Руслан Віталійович

Ухвала від 22.10.2018

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Кухтей Руслан Віталійович

Ухвала від 20.09.2018

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Довгополов Олександр Михайлович

Рішення від 19.07.2018

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Іванчулинець Д.В.

Ухвала від 09.07.2018

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Іванчулинець Д.В.

Ухвала від 26.01.2018

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Іванчулинець Д.В.

Ухвала від 22.12.2017

Адміністративне

Перечинський районний суд Закарпатської області

Ганько І. І.

Ухвала від 31.08.2017

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Рейті С.І.

Ухвала від 22.05.2017

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Рейті С.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні