Ухвала
від 09.01.2018 по справі 639/7282/17
ЖОВТНЕВИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ХАРКОВА

Справа №639/7282/17

Провадження №1-кс/639/25/18

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

09 січня 2018 року м. Харків

Слідчий суддя Жовтневого районного суду м. Харкова ОСОБА_1 , за участю: секретаря судового засідання ОСОБА_2 , прокурора ОСОБА_3 , представників власників майна ОСОБА_4 , адвокатів ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , розглянувши у відкритому судовому засіданні у залі суду в м. Харкові клопотання прокурора Харківської місцевої прокуратури №2 Харківської області про арешт майна по кримінальному провадженню, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42017221080000339 від 24.10.2017 за ознаками злочину, передбаченого ч.3 ст.191 КК України, -

В С Т А Н О В И В:

Оскільки складення повного тексту ухвали вимагає значного часу, керуючись вимогами ч.2 ст.376 КПК України, слідчий суддя обмежується складенням і оголошенням резолютивної частини судового рішення.

На підставі викладеного, керуючись вимогами ст.ст.170-173, 309, 372 КПК України, слідчий суддя, -

У Х В А Л И В:

Клопотання прокурора Харківської місцевої прокуратури №2 Харківської області ОСОБА_3 про арешт майна по кримінальному провадженню, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42017221080000339 від 24.10.2017 за ознаками злочину, передбаченого ч.3 ст.191 КК України задовольнити частково.

Накласти арешт на майно та документи, які було вилучено в ході обшуку, проведеного на підставі ухвали слідчого судді Жовтневого районного суду м. Харкова №639/7282/17 від 15.12.2017 в адміністративній будівлі, в якій ФГ « ОСОБА_4 » фактично здійснює свою діяльність за адресою: Харківська область, Зміївський район, с. Українське, вул. Лесі Українки, буд. 13, що перебуває у приватній власності ПП «Колос», а саме:

1. паперова папка білого кольору з написом «ЖОМ» в середині з відповідними документами:

- залишки продукції на 22.12.17 на 1 арк.;

- залишки продукції на 19.12.17 на 1 арк.;

- залишки продукції на 18.12.17 на 1 арк.;

- залишки продукції на 13.12.17 на 1 арк.;

2. паперова папка білого кольору з написом «Дебіторська заборгованість» з відповідними документами на 55 арк.;

3. акт звірення за період з 01.01.17-15.11.17 на 1 арк.;

4. акт прийняття здачі робіт від 31.12.17 на 2 арк.;

5. найменування послуг на 1 арк.;

6. кредиторська заборгованість ДП «Благодатне» перед ФГ ОСОБА_4 на 15.11.17 на 1 арк.;

7. лист на 1 арк.;

8. лист вартості послуг елеватора ФГ Строгого у 2017 році на 1 арк.;

9. перелік земельних ділянок які зареєстровані за ФГ Строгого на 2 арк.;

10. лист залишки зерна на складах на 12.12.17 на 1 арк.;

11. залишок продукції станом на 14.11.17 на 1 арк.;

12. паперова папка білого кольору з написом «Кредиторська заборгованість ОСОБА_4 » в середині якої знаходяться наступні документи: кредиторська заборгованість ФГ Строгого на 72 арк.;

13. лист повідомлення на 3 арк.;

14. розрахункова відомість ФГ Строгого на 1 арк.;

15. перелік номерів телефонів на 5 арк.;

16. схема розташування земельних ділянок на 2 арк.;

17. договори з ФГ Шебелинське на 1 арк.;

18. виписка по рахунку НОМЕР_1 на 1 арк.;

19. копія наказу № 1 від 25.05.1993 року на 1 арк.;

20. зворотньо-сальдові відомості по рахунку 631 за 07.2016 на 8 арк.;

21. зворотньо-сальдові відомості по рахунку 631 за 08.2016 на 2 арк.;

22. накладна № 1 від 18.07.2016 та рахунок фактура від 18.07.2016 на 2 арк.;

23. накладна № 3 від 18.07.2016 та рахунок фактура від 18.07.2016 на 2 арк.;

24. зворотньо-сальдові відомості по рахунку 631 за 10.2016 на 2 арк.;

25. накладна № 5 від 28.04.2017 на 1 арк.;

26. копія документу ФГ Строгого 19/01116 від 19.01.16 на 1 арк.;

27. специфікація № 2 від 10.03.16 на 1 арк.;

28. вимоги до якості продукції на 1 арк.;

29. специфікація № 2 на 2 арк.;

30. договір № 13 від 27.04.2016 на 2 арк.;

31. додаткова угода № 1 від 13.05.2016 року на 1 арк.;

32. додаткова угода № 2 від 07.07.2016 на 1 арк.;

33. додаткова угода до поставки зерна майбутнього врожаю № 15 від 15.07.16 на 1 арк.;

34. договір поставки зерна майбутнього врожаю № 15 від 15.12.15 року на 2 арк.;

35. бланк специфікації завірений ОСОБА_4 та ОСОБА_7 на 1 арк.;

36. бланк додатку № 2 до договору № 15 від 15.12.15 року на 1 арк.;

37. вимоги до якості продукції № 1 на 1 арк.;

38. специфікація № 3 від 26.07.16 року на 1 арк.;

39. специфікація № 3 від 18.07.16 року на 1 арк.;

40. специфікація № 4 від 20.07.16 року на 1 арк.;

41. договір оренди приміщення № 17/06-16 від 24.06.16 на 1 арк.;

42. акт прийому передачі приміщень від 24.06.16 року на 1 арк.;

43. договір поставки № 02/09 від 24.03.2017 року на 1 арк.;

44. договір поставки № 01/04 від 20.03.2017 року на 1 арк.;

45. договір купівлі-продажу № 13/03-2017 від 13.03.2017 на 1 арк.;

46. зворотньо-сальдові відомості по рахунку 631 за 10.2016 на 2 арк.;

47. флеш носій в корпусі білого кольору 14.9 Gb з від копійованою з жорстких дисків інформацією (упакований в окремий полімерний пакет прозорого кольору горловина якого обв`язана ниткою кінці якої скріплено биркою з підписами учасників);

48. договір поставки № 01/04 від 01.04.17 на 1 арк.;

49. видаткова накладна № 14 від 01.04.17 року на 1 арк.;

50. рахунок на оплату № 21 від 01.04.2017 року на 1 арк.;

51. договір № 10-07 складського зберігання 10.07.16 року на 4 арк.;

52. звіт про перевезення соняшника 2016 ФГ Строгого для ДП «Благодатна» на 1 арк.;

53. копія акту здачі-приймання виконаних робіт № 9 від 15.04.2016 року на 1 арк.;

54. копія акту здачі-приймання виконаних робіт № 11 від 27.04.2016 року на 1 арк.;

55. копія калькуляції собівартості 1га виконаних робіт на 1 арк.;

56. рахунок на сплату № 40 від 20.05.2016 року на 1 арк.;

57. копія калькуляції собівартості 1га виконаних робіт на 1 арк.;

58. зразок заповнення форми рахунок оплати № 39 від 20.05.2016 року на 1 арк.;

59. копія калькуляції собівартості 1га виконаних робіт по ячменю на 1 арк.;

60. копія калькуляції собівартості на сплату № 38 від 20.05.2016 року на 1 арк.;

61. копія калькуляції собівартості 1га виконаних робіт по соняшнику на 1 арк.;

62. копія звіту про перевезення озимої пшениці врожаю 2016 року ФГ Строгого для ДП «Благодатне» на 1 арк.;

63. копія акту прийому-передачі від 20.07.2016 на 1 арк.;

64. копія акту прийому-здачі виконаних робіт № 19 від 25.07.2016 року на 1 арк.;

65. копія вартості 1га виконаних послуг по придбанню врожаю на 1 арк.;

66. копія акту прийому-здачі виконаних робіт № 18 від 18.07.2016 року на 1 арк.;

67. копія калькуляції собівартості 1га виконаних робіт по збиранню врожаю на 1 арк.

68. копія реєстру перевезення ячменю врожаю 2016 року ФГ Строгого для ДП «Благодатне» на 1 арк.;

69. копія звіту по перевезенню озимої пшениці врожаю 2016 року на2 арк.;

70. копія акту прийому-здачі виконаних робіт № 18 від 18.07.2016 року на 1 арк.;

71. копія калькуляції собівартості 1га виконаних робіт по збиранню врожаю на 1 арк.;

72. копія реєстру перевезення ячменю врожаю 2016 року ФГ Строгого для ДП «Благодатне» на 1 арк.;

73. видаткова накладна № 44 від 18.05.2017 на 2 арк.;

74. видаткова накладна № 45 від 25.05.2017 на 2 арк.;

75. договір № 04/07-17 на виконання сільськогосподарських робіт від 04.07.2017 на 3 арк.;

76. специфікація з додатками №№ 1, 2 до договору від 04.07.2017 на 3 арк.;

77. калькуляція собівартості 1 т навантажувальних робіт збирання врожаю озимої пшениці на 1 арк.;

78. копія акту прийому-здачі виконаних робіт № 80 від 31.08.2017 року на 1 арк.;

79. копія акту прийому-здачі виконаних робіт № 81 від 31.08.2017 року на 1 арк.;

80. договір узгодження договірної ціни від 31.10.17 року на 1 арк.;

81. договір № 01/07-17 від 01.07.17 на 3 арк.;

82. специфікація № 1 від 04.07.17 на 1 арк.;

83. специфікація № 2 від 04.07.17 на 1 арк.;

84. калькуляція собівартості 1 т навантажувальних робіт збирання врожаю ячменю та гороху на 1 арк.;

85. копія акту прийому-здачі виконаних робіт № 66 від 01.08.2017 року на 1 арк.;

86. копія акту прийому-здачі виконаних робіт № 68 від 01.08.2017 року на 1 арк.;

87. копія акту прийому-здачі виконаних робіт № 80 від 31.08.2017 року на 1 арк.;

88. копія акту прийому-здачі виконаних робіт № 42 від 05.07.2017 року на 1 арк.;

89. копія акту прийому-здачі виконаних робіт № 66 від 01.08.2017 року на 1 арк.;

90. протокол узгодження договірної ціни від 31.10.17 на 1 арк.;

91. копія акту прийому-здачі виконаних робіт № 44 від 03.07.2017 року на 1 арк.;

92. копія акту прийому-здачі виконаних робіт № 54 від 05.07.2017 року на 1 арк.;

93. копія акту прийому-здачі виконаних робіт № 43 від 05.07.2017 року на 1 арк.;

94. копія акту прийому-здачі виконаних робіт № 80 від 31.08.2017 року на 1 арк.;

95. копія акту прийому-здачі виконаних робіт № 81 від 31.08.2017 року на 1 арк.;

96. копія акту прийому-здачі виконаних робіт № 42 від 05.07.2017 року на 1 арк.;

98. копія акту прийому-здачі виконаних робіт № 66 від 01.08.2017 року на 1 арк.;

99. копія акту прийому-здачі виконаних робіт № 68 від 01.08.2017 року на 1 арк.;

100. паперова папка швидкозшивач з написом «Мельник» з відповідними договорами на 10 арк.;

101. рахунок-фактура № 4 від 06.05.16 на 1 арк.;

102. договір складського зберігання № 18/07-2017 від 18.07.17 року на 1 арк.;

103. акт прийому передачі виконаних робіт на 32 арк.;

104. договір про надання послуг № 01/03 від 01.03.2017 року на 2 арк.;

105. ТТН № 113792, 113835, 0111201, 113828, 113849, 113691, 113819, 113822 на 8 арк.;

106. акти прийому передачі на 20 арк.;

107. акт звірки на 1 арк.;

108. акт прийому передачі виконаних робіт на 66 арк.;

109. акт прийому передачі на 21 арк.;

110. ТТН на 23 арк.;

111. видаткові накладні та ТТН на 17 арк.;

112. договір поставки № 15/7 від 15.07.16 на 3 арк.;

113. реєстр довіреностей на 2 арк.;

114. лист на 1 арк.;

115. лист на 1 арк.;

116. ТТН на 3 арк.;

117. лист від директора на 7 арк.;

118. ТТН на 7 арк.;

119. довіреність на 2 арк.;

120. копія витягу на 1 арк.;

121. виписка з Єдиного реєстру на 2 арк.;

122. лист ОСОБА_4 на 5 арк.;

123. договір № 01/03 від 01.03.17 на 1 арк.;

124. договір № 21/08-2017 від 21.08.2017 на 1 арк.;

125. договір № 26/07-2017 від 26.07.2017 року на 1 арк.;

126. договір № 24/07-2017 від 24.07.2017 року на 1 арк.;

127. договір № 18/07-2017 від 18.07.2017 року на 1 арк.;

128. наказ № 4-к від 27.03.2017 року на 1 арк.;

129. наказ № 191-п від 01.12.2016 року на 1 арк.;

130. наказ № 191-п від 01.12.16 на 1 арк.;

131. наказ № 182 від 31.08.2015 року на 1 арк.;

132. додаткова угода № 17 від 26.06.2017 року на 2 арк.;

133. витяг на 2 арк.;

134. лист від 12.09.2017 року на 1 арк.;

135. наказ №183-А від 31.08.2015 року;

136. погодження бухгалтерії ДП «Благодатне» на 5 арк.;

Визначити місцем зберігання речей та документів за Київським відділом поліції ГУ НП в Харківській області за адресою: м. Харків, вул. Алчевських, 49.

В задоволенні клопотання прокурора Харківської місцевої прокуратури №2 Харківської області про арешт інших документів по кримінальному провадженню №42017221080000339 від 24.10.2017 відмовити.

Зобов`язати прокурора Харківської місцевої прокуратури №2 Харківської області ОСОБА_3 повернути посадовим особам ФГ «Строгого Олександра Федоровича» та ДП «Благодатне» оригінали наступних документів, які були вилучені в ході обшуку проведеного на підставі ухвали слідчого судді Жовтневого районного суду м. Харкова №639/7282/17 від 15.12.2017 року, а саме: статут ФГ Строгого на 6 арк.; додаток до статуту ФГ Строгого 2016 рік на 6 арк.; копія додатку до статуту ФГ Строгого 2016 рік на 2 арк.; копія статуту ДП «Благодатне» на 7 арк.; лист про підтвердження статуту платника на 1 арк.; лист про підтвердження про статус платника податків на 1 арк.; посадова інструкція головного бухгалтера ДП «Благодатне» на 3 арк.; посадова інструкція головного бухгалтера ДП «Благодатне» від 05.10.16 року на 4 арк.; посадова інструкція головного бухгалтера ДП «Благодатне» від 01.10.15 року на 2 арк.; посадова інструкція директора підприємства ДП «Благодатне» на 3 арк.; наказ про облікову політику ДП «Благодатне» на 4 арк.

Підозрюваний, обвинувачений, їх захисник, законний представник, інший власник або володілець майна, які не були присутні при розгляді питання про арешт майна, мають право заявити клопотання про скасування арешту майна повністю або частково.

Ухвала може бути оскаржена безпосередньо до Апеляційного суду Харківської області протягом 5 (п`яти) днів з дня її проголошення.

Ухвала підлягає негайному виконанню після її оголошення.

Повний текст ухвали буде складено та оголошено 10.01.2018 року о 12 год. 30 хв.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудЖовтневий районний суд м.Харкова
Дата ухвалення рішення09.01.2018
Оприлюднено28.02.2023
Номер документу71506545
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —639/7282/17

Ухвала від 22.03.2018

Кримінальне

Жовтневий районний суд м.Харкова

Курило В. О.

Ухвала від 25.01.2018

Кримінальне

Апеляційний суд Харківської області

Бездітко В. М.

Ухвала від 25.01.2018

Кримінальне

Апеляційний суд Харківської області

Бездітко В. М.

Ухвала від 25.01.2018

Кримінальне

Апеляційний суд Харківської області

Бездітко В. М.

Ухвала від 25.01.2018

Кримінальне

Апеляційний суд Харківської області

Бездітко В. М.

Ухвала від 10.01.2018

Кримінальне

Жовтневий районний суд м.Харкова

Курило В. О.

Ухвала від 09.01.2018

Кримінальне

Жовтневий районний суд м.Харкова

Курило В. О.

Ухвала від 10.01.2018

Кримінальне

Жовтневий районний суд м.Харкова

Курило В. О.

Ухвала від 09.01.2018

Кримінальне

Жовтневий районний суд м.Харкова

Курило В. О.

Ухвала від 07.12.2017

Кримінальне

Жовтневий районний суд м.Харкова

Курило В. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні