АПЕЛЯЦІЙНИЙ СУД ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
У Х В А Л А
07 лютого 2018 року
м. Харків
справа № 640/17093/16-ц
провадження № 22-ц/790/206/18
Апеляційний суд Харківської області в складі колегії суддів:
головуючого - Котелевець А.В.,
суддів - Піддубного Р.М.,Швецової Л.А.,
за участю секретаря - Огар І.А.,
учасники справи:
позивач - ОСОБА_1,
відповідач - ОСОБА_2,
треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, - ОСОБА_3 та Приватне акціонерне товариство Срахова компанія Статус ,
розглянув у відкритому судовому засіданні в м. Харкові апеляційну скаргу ОСОБА_4 - представника ОСОБА_2 на рішення Київського районного суду м. Харкова від 28 серпня 2017 року в складі судді Нев`ядомського Д.В.,
у х в а л и в:
Клопотання ОСОБА_4 - представника ОСОБА_2 про призначення по справі комплексної судово-технічної експертизи задовольнити.
Призначити по справі комплексну судову-технічну експертизу, проведення якої доручити Київському науково-дослідному інституту судових експертиз Міністерства юстиції України (03057, м. Київ, вул. Смоленська, 6).
На розгляд експерта поставити наступні питання:
1.Яка вартість матеріального збитку, завданого власнику транспортного засобу
Yoikswagen, держаний номер НОМЕР_1, на дату проведення експертизи?
2.Чи можливо провести ремонтно-відновлювані роботи пошкодженого
транспортного засобу Yoikswagen, держаний номер НОМЕР_1, внаслідок дорожньо-транспортної пригоди від 19 грудня 2014 року та його складових? Якщо можливо, то який обсяг, характер і вартість цих робіт на дату оцінки?
3.Чи були наявеі пошкодження на транспортному засобі Yoikswagen, держаний
номер НОМЕР_1, до його участі в дорожньо-транспортноій пригоді?
4.Якою булла швидкість автомобіля Audi Q5, державний номер НОМЕР_2, до
моменту зіткнення з урахуванням пошкоджень, які він отримав при зіткненні?
5.Яка максимально допустима швидкість Audi Q5, державний номер НОМЕР_2, в
умовах даної видимості дороги (темна частина доби, освітлення дороги за допомогою ліхтарів)?
6.Який гальмовий та/або зупинний шлях автомобіля Audi Q5, державний номер
НОМЕР_2, за швидкості 45-50 км/год. в умовах даної дорожньої обстановки?
7.Якою булла швидкість Toyota Auris, державний номер НОМЕР_3, до моменту
зіткнення з Audi Q5, державний номер НОМЕР_2?
8.Якою булла швидкість Toyota Auris, державний номер НОМЕР_3, на моменту
зіткнення з Audi Q5, державний номер НОМЕР_2?
9.Якою булла швидкість Toyota Auris, державний номер НОМЕР_3, після
зіткнення з Audi Q5, державний номер НОМЕР_2?
10.Чим зумовлений рух Toyota Auris, державний номер НОМЕР_3, після зіткнення
з Audi Q5, державний номер НОМЕР_2: відкотом внаслідок взаємодії з Audi Q5, державний номер НОМЕР_2 та/або роботою механізмів автомобіля?
11.На яку максимальну відстань міг відкотитися автомобіль Toyota Auris, державний
номер НОМЕР_3, з урахуванням даної дорожньої обстановки (повна зупинка транспортного засобу) внаслідок зіткнення з Audi Q5, державний номер НОМЕР_2, без впливу на нього третьої сили?
12.Як повинен був діяти водій Toyota Auris, державний номер НОМЕР_3, та Audi
Q5, державний номер НОМЕР_2, у даній дорожній обстановці після зіткнення з Audi Q5, державний номер НОМЕР_2, згідно з технічними вимогами Правил дорожнього руху?
13.Чи мав водій Audi Q5, державний номер НОМЕР_2, технічну можливість
запобігти зіткненню з Toyota Auris, державний номер НОМЕР_3, з моменту виникнення небезпеки для руху?
14.Чи мав водій Audi Q5, державний номер НОМЕР_2, технічну можливість шляхом
екстреного гальмування зупинити транспортний засіб з моменту виникнення небезпеки для руху, не доїжджаючи до перешкоди: Toyota Auris, державний номер НОМЕР_3?
15.Чи мав водій Toyota Auris, державний номер НОМЕР_3, технічну можливість
запобігти зіткненню з Cheri Amuiet, державний номер НОМЕР_5?
16.Чи відповідали дії водіїв Toyota Auris, державний номер НОМЕР_3, Audi Q5,
державний номер НОМЕР_2, Cheri Amuiet, державний номер НОМЕР_5, технічним вимогам правил дорожнього руху?
17.Яка найменша безпечна дистанція між Toyota Auris, державний номер
НОМЕР_3, та Cheri Amuiet, державний номер НОМЕР_5, між Cheri Amuiet, державний номер НОМЕР_5, та Ford Mondeo, державний номер НОМЕР_4, між Ford Mondeo, державний номер НОМЕР_4, та Yoikswagen Touareg, держаний номер НОМЕР_1, в умовах даної дорожньої обстановки?
18.Чи можна було уникнути зіткнення автомобілями Toyota Auris, державний номер
НОМЕР_3, Cheri Amuiet, державний номер НОМЕР_5, Ford Mondeo, державний номер НОМЕР_4, та Yoikswagen Touareg, держаний номер НОМЕР_1, за умови дотримання водіями зазначених автомобілів найменшої безпечної дистанції між ними?
19.Чи були з технічної точки зору дії водія Audi Q5, державний номер НОМЕР_2, у
прямому причинному звьязку з пошкодженнями автомобілів Toyota Auris, державний номер НОМЕР_3, Cheri Amuiet, державний номер НОМЕР_5, Ford Mondeo, державний номер НОМЕР_4, Yoikswagen Touareg, держаний номер НОМЕР_1, з урахуванням дорожньої обстановки та пошкоджень автомобілів?
Для проведення комплексної судово-технічної експертизи надати дану цивільну справу.
Попередити експерта про кримінальну відповідальність за завідомо неправдивий висновок та за відмову без поважних причин від виконання покладених на нього обов'язків.
Оплату за проведення комплексної судово-технічної експертизи покласти на ОСОБА_2.
На час проведення комплексної судово-технічної експертизи провадження у справі зупинити.
Ухвала набирає чинності негайно та може бути оскаржена в касаційному порядку протягом тридцяти днів з дня її проголошення безпосередньо до Верховного Суду.
Головуючий А.В.Котелевець
Судді Р.М.Піддубний
Л.А.Швецова
Суд | Апеляційний суд Харківської області |
Дата ухвалення рішення | 08.02.2018 |
Оприлюднено | 09.02.2018 |
Номер документу | 72096627 |
Судочинство | Цивільне |
Цивільне
Апеляційний суд Харківської області
Котелевець А. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні