ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД міста КИЄВА 01030, м
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
міста КИЄВА 01030,
м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44-Б
тел.230-31-34
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
№
30/194
11.06.07
За позовом
Закритого акціонерного товариства «Торговий дім
«Ріелтер-Україна»
До Головного управління
комунальної власності міста Києва виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
Третя особа
Київська міська рада
Про
визнання
укладеним договору оренди земельної ділянки
Суддя Ващенко
Т.М. Представники сторін:
Від
позивача Ярощук П.А. -представник
за довіреністю № б/н від 29.05.07 від 03.05.07.
Від
відповідача-1 Шинкаренко Я.В. -представник за довіреністю № 042/1/7-1823
Від
відповідача-2 не з'явився
ОБСТАВИНИ
СПРАВИ:
На розгляд Господарського суду
міста Києва передані позовні вимоги Закритого акціонерного товариства «Торговий
дім «Ріелтер-Україна»до Головного управління комунальної власності міста Києва
виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної
адміністрації), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору
на стороні відповідача -Київська міська рада про визнання укладеним з моменту
набрання законної сили рішення суду договір
купівлі-продажу нежилого приміщення, яке знаходиться за адресою: проспект
Перемоги, 104-Б, літ «А»у м. Києві площею 371,75 кв. м, між Закритим
акціонерним товариством «Торговий дім «Ріелтер-Україна»та Головним управлінням
комунальної власності міста Києва виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації), у редакції, яка викладена в
позовній заяві.
Позовні вимоги Закритого
акціонерного товариства “Торговий дім “Ріелтер-Україна” мотивовані ухиленням
відповідача, на якого покладені обов'язки по організації та проведенню
приватизації комунального майна територіальної громади м. Києва, здійсненню
продажу об'єктів приватизації згідно з прийнятими Київською міською радою
рішеннями, від укладення на підставі ст. 23 Закону України “Про приватизацію
невеликих державних підприємств (малу приватизацію)” та рішень Київської
міської ради від 18.03.04. № 100/1310, від 29.04.04. № 222/1432, від 30.09.04.
№ 500/1910, від 08.02.07. № 62/723
договору купівлі-продажу нежилих приміщень, що знаходяться за адресою:
м. Київ, проспект Перемоги, 104-Б, літ. “А”, загальною площею 371,75 кв.м.
Ухвалою Господарського суду міста
Києва від 10.05.07. порушено провадження у справі № 30/194, розгляд справи було
призначено на 30.05.07. о 15-00.
В судовому засіданні 30.05.07.
представником відповідача було надано суду відзив на позовну заяву, відповідно
до якого відповідач Головне управління комунальної власності міста Києва
виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної
адміністрації) позов не визнає та просить суд відмовити позивачу в задоволенні
його позовних вимог у повному обсязі, посилаючись на вжиття усіх передбачених
законом заходів по підготовці нежилих приміщень за адресою: м. Київ, проспект
Перемоги, 104-Б, літ. “А”, загальною площею 371,75 кв.м. до приватизації, а
також на можливість завершення приватизації тільки після виключення даних
приміщень з реєстру дошкільних закладів освіти міста Києва.
Представник третьої особи в судове
засідання 30.05.07. не з'явився, вимоги ухвали Господарського суду міста Києва
про порушення провадження у справі №
30/194 від 10.05.07. не виконав, про час
і місце проведення судового засідання був повідомлений належним чином, про
поважні причин неявки суд не повідомив.
Ухвалою Господарського суду міста
Києва від 30.05.07. розгляд справи № 30/194 на підставі ст. 77 Господарського
процесуального кодексу України було відкладено на 11.06.07. о 14-45.
В судовому засіданні 11.06.07.
представник позивача підтримав свої позовні вимоги та просить суд позов
задовольнити.
Представник відповідача в судовому
засіданні 11.06.07. проти позову заперечує та просить суд відмовити ЗАТ
«Торговий дім «Ріелтер-Україна»в задоволенні його позовних вимог у повному
обсязі.
Відповідно до ст. 85 Господарського
процесуального кодексу України, в судовому засіданні за згодою представників
сторін було оголошено тільки вступну та резолютивну частини рішення.
Розглянувши матеріали справи,
заслухавши пояснення представників сторін, Господарський суд міста Києва, -
ВСТАНОВИВ:
10.06.03. між Закритим акціонерним товариством
“Торговий дім “Ріелтер-Україна” та Комунальним підприємством
“Київжитло-спецексплуатація” було укладено договір оренди № 08/1169 нерухомого
майна (нежилих будівель, споруд, приміщень) комунальної власності
територіальної громади міста Києва, затверджений Головним управлінням
комунальної власності м. Києва Київської міської адміністрації.
Відповідно до п. 1.1 Договору
оренди (з урахуванням змін, внесених угодою від 16.04.04. № 155/24-324)
Комунальне підприємство “Київжитлоспецексплуатація” передало, а Закрите
акціонерне товариство “Торговий дім “Ріелтер-Україна” прийняло у строкове
платне користування вбудовані приміщення загальною площею 371,75 кв.м.,
розташовані за адресою: 03115, м. Київ, проспект Перемоги, 104-Б, літер
"А", для розташування підприємства торгівлі, складу та офісу.
Пунктом 2 рішення Київської міської
ради від 29.04.04. № 222/1432 "Про внесення змін до рішень Київради від
18.03.04. № 100/1310 "Про Програму приватизації об'єктів права комунальної
власності територіальної громади міста Києва на 2004 - 2006 роки" та від
12.02.04. № 36/1246 "Про приватизацію комунального майна" доповнено
Перелік об'єктів, що перебувають у комунальній власності територіальної громади
міста Києва та підлягають приватизації (додаток № 2 до рішення Київради від
18.03.04. № 100/1310 "Про Програму приватизації об'єктів права комунальної
власності територіальної громади міста Києва на 2004 - 2006 роки") та
включено нежиле приміщення по проспекту Перемоги, 104-Б, літ. "А", у
м. Києві, орендоване ЗАТ "Торговий дім "Ріелтер-Україна", до
складу об'єктів групи "А", що підлягає приватизації шляхом викупу
позивачем.
Рішенням Київської міської ради від
30.09.04. № 500/1910 "Про внесення змін до рішень Київради з питань
приватизації від 12.02.04. № 36/1246 та від 18.03.04. № 100/1310" з метою
приведення площ та адрес об'єктів приватизації у відповідність до технічної
документації, виготовленої комунальним підприємством "Київське міське бюро
технічної інвентаризації та реєстрації права власності на об'єкти нерухомого
майна", позицію 62 додатка № 2 до рішення Київської міської ради від
18.03.04. № 100/1310 викладено у новій редакції, згідно з якою нежилі
приміщення площею 371,75 кв .м по проспекту Перемоги, 104-б, літ.
"А", у м. Києві підлягають приватизації способом викупу ЗАТ
"Торговий дім "Ріелтер-Україна".
Згідно з п. 2 рішення Київської
міської ради від 08.02.07. № 62/723 "Про Програму приватизації
комунального майна територіальної громади міста Києва на 2007 - 2010 роки"
об'єкти, зазначені в переліку, затвердженому рішенням Київради від 12.02.04. №
36/1246 "Про приватизацію комунального майна" (із змінами, внесеними
рішеннями Київради), що не приватизовані на дату прийняття вказаного рішення, є
перехідними та підлягають приватизації у 2007 -2010 роках згідно з додатком 2.
Відповідно до п. 16 Переліку
об'єктів, що перебувають у комунальній власності територіальної громади міста
Києва, які не приватизовані і є перехідними та підлягають приватизації у 2007 -
2010 роках (додаток № 2 до рішення Київської міської ради від 08.02.07. №
62/723) нежилі приміщення площею 371,75 кв. м по проспекту Перемоги, 104-б,
літ. "А", у м. Києві підлягають приватизації способом викупу ЗАТ
"Торговий дім "Ріелтер-Україна".
З матеріалів справи вбачається, що
09.02.07. Закрите акціонерне товариство "Торговий дім
"Ріелтер-Україна" звернулось до відповідача з пропозицією укласти
договір купівлі-продажу нежилих приміщень загальною площею 371,75 кв. м за
адресою: м. Київ, проспект Перемоги, 104-Б, літ. "А", направивши
проект договору купівлі-продажу зазначених приміщень на адресу Головного
управління комунальної власності м. Києва Київської міської державної
адміністрації.
Листом від 13.03.07. № 042/9/1-1440
Головне управління комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської
міської ради (Київської міської державної адміністрації) повторно відмовило
Закритому акціонерному товариству "Торговий дім
"Ріелтер-Україна" у завершенні процедури приватизації нежилих
приміщень загальною площею 371,75 кв. м за адресою: м. Київ, проспект Перемоги,
104-Б, літ. "А", в тому числі у проведенні незалежної оцінки об'єкта
приватизації та укладенні договору купівлі-продажу даних приміщень, до
виключення нежилої будівлі за вищевказаною адресою з реєстру дошкільних
закладів освіти міста Києва.
Оцінюючи подані позивачем докази за
своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтуються на всебічному, повному і
об'єктивному розгляді в судовому засіданні всіх обставин справи в їх
сукупності, суд вважає, що вимоги позивача підлягають задоволенню з наступних
підстав.
Згідно статті 32 Господарського
процесуального кодексу України доказами у справі є будь-які фактичні дані, на
підставі яких господарський суд у визначеному законом порядку встановлює
наявність чи відсутність обставин, які мають значення для правильного вирішення
господарського спору.
Відповідно до статті 33
Господарського процесуального кодексу України кожна сторона повинна довести ті
обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень.
Відповідно до ст. 19 Конституції
України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові
особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що
передбачені Конституцією та законами України.
Згідно ч. 1 ст. 41 Конституції
України встановлено право кожної особи володіти, користуватися і розпоряджатися
своєю власністю. Правовий режим власності, порядок і умови набуття та
припинення права власності, а також права володіння, користування та
розпорядження майном визначаються законами. Одним із способів зміни форми
власності є приватизація, в процесі якої відбувається відчуження на користь
фізичних або юридичних осіб, зокрема, майна, що є комунальною власністю.
Порядок відчуження такого майна визначається законами, зокрема, Законом України
"Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу
приватизацію)".
Продаж об'єктів малої приватизації
шляхом викупу згідно з ст. 11 Закону України "Про приватизацію невеликих
державних підприємств (малу приватизацію)" застосовується до майна,
включеного до переліку об'єктів, що підлягають приватизації шляхом викупу.
Як встановлено судом, рішеннями
Київської міської ради від 29.04.04. № 222/1432 та від 08.02.07. № 62/723
нежилі приміщення загальною площею 371,75 кв.м. за адресою: м. Київ, проспект
Перемоги, 104-Б, літ. "А" включені до переліку об'єктів, що
перебувають у комунальній власності територіальної громади міста Києва, та
підлягають приватизації шляхом викупу Закритим акціонерним товариством
"Торговий дім "Ріелтер-Україна".
Статтею 8 Закону України "Про
приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)"
обов'язок проведення підготовки об'єкта малої приватизації до продажу
покладається на органи приватизації, які, зокрема, визначають ціну продажу
об'єкта, що підлягає приватизації шляхом викупу, та для забезпечення зазначеної
функції можуть залучати відповідні організації та спеціалістів. Наведена норма
кореспондується з ч. 2 ст. 9, ч. 1 ст. 12 даного Закону, згідно з якими ціна
продажу об'єкта, що підлягає приватизації шляхом викупу, та початкова вартість
продажу об'єкта малої приватизації на аукціоні або за конкурсом визначаються
шляхом проведення незалежної оцінки відповідно до методики, затвердженої
Кабінетом Міністрів України.
При цьому, в силу ч. 2 ст. 8 Закону
України "Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу
приватизацію)" строк підготовки об'єкта малої приватизації до продажу не
повинен перевищувати двох місяців з дня прийняття рішення про включення його до
відповідного переліку об'єктів, що підлягають приватизації.
Згідно п. 3.8 Положення про порядок
визначення та застосування способів приватизації щодо об'єктів малої
приватизації (затвердженого наказом Фонду державного майна України від
30.07.98. № 1511, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10.09.98. за №
558/2998) орган приватизації на підставі акта оцінки вартості майна протягом
чотирнадцяти календарних днів готує проекти договору купівлі-продажу та акта
передачі об'єкта, що приватизується.
Судом встановлено, що наказом
Головного управління комунальної власності м. Києва виконавчого органу
Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від
31.01.05. НОМЕР_1 було затверджено висновок суб'єкта оціночної діяльності
ОСОБА_1 про ринкову вартість нежилих приміщень площею 371,75 кв. м,
розташованих за адресою: м. Київ, проспект Перемоги, 104-Б, літ. "А",
станом на 30.11.04. у сумі 452710,00 грн. (крім того ПДВ 90542,00 грн.), а
також зобов'язано Відділ малої приватизації та приватизації об'єктів
незавершеного будівництва забезпечити укладення договору купівлі-продажу
вказаних приміщень з Закритим акціонерним товариством "Торговий дім
"Ріелтер-Україна".
Однак, у строки, встановлені ч.2
ст. 8 Закону України "Про приватизацію невеликих державних підприємств
(малу приватизацію)", п. 3.8 Положення про порядок визначення та
застосування способів приватизації щодо об'єктів малої приватизації,
відповідачем не було укладено із Закритим акціонерним товариством
"Торговий дім "Ріелтер-Україна" договір купівлі-продажу нежилих
приміщень, розташованих за адресою: м. Київ, проспект Перемоги, 104-Б, літ.
"А".
Крім того, згідно з п. 23 Методики
оцінки майна, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 10.12.03.
№ 1891, висновок про вартість майна, складений для цілей приватизації майна
шляхом викупу або продажу конкурентними способами (для договору
купівлі-продажу, оголошення умов продажу, у тому числі повторного продажу),
дійсний протягом шестимісячного строку від дати його затвердження. Дія висновку
про вартість майна продовжується наказом відповідного органу, який його
затвердив, на строк, що не перевищує одного року від дати затвердження.
Статтею 181 Господарського кодексу
України встановлений загальний порядок укладення господарських договорів,
відповідно до якого господарський договір за загальним правилом викладається у
формі єдиного документа, підписаного сторонами та скріпленого печатками. Проект
договору може бути запропонований будь-якою з сторін. У разі якщо проект
договору викладено як єдиний документ, він надається другій стороні у двох
примірниках.
Судом встановлено, що 09.02.07.
позивачем на адресу Головного управління комунальної власності м. Києва
виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної
адміністрації) було направлено підписаний зі сторони Закритого акціонерного
товариства "Торговий дім "Ріелтер-Україна" проект договору
купівлі-продажу нежилих приміщень площею 371,75 кв.м., розташованих за адресою:
м. Київ, проспект Перемоги, 104-Б, літ. "А". Вказаний проект договору
відповідає за змістом ст. 23 Закону України "Про приватизацію невеликих
державних підприємств (малу приватизацію)", Примірному договору
купівлі-продажу окремого індивідуально визначеного майна, у тому числі будівлі
(споруди, приміщення), що підлягає продажу шляхом викупу (затвердженого наказом
Фонду державного майна України від 22.08.05. № 2411 та зареєстрованого в
Міністерстві юстиції України 14.09.05. за № 1045/11325).
Як встановлено судом, листом від
13.03.07. № 042/9/1-1440 відповідач відхилив пропозицію Закритого акціонерного
товариства "Торговий дім "Ріелтер-Україна" та відмовився від
укладення договору купівлі-продажу нежилих приміщень площею 371,75 кв.м.,
розташованих за адресою: м. Київ, проспект Перемоги, 104-Б, літ. "А".
Відповідно до частини 7 статті 179
Господарського кодексу України господарські договори укладаються за правилами,
встановленими Цивільним кодексом України з урахуванням особливостей,
передбачених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами щодо окремих
видів договорів.
Частиною 1 статті 649 Цивільного
кодексу України передбачено, що розбіжності, що виникли між сторонами при
укладенні договору на підставі правового акта органу державної влади, органу
влади Автономної Республіки Крим, органу місцевого самоврядування та в інших
випадках, встановлених законом, вирішуються судом.
Така ж норма міститься в частині
першій статті 187 Господарського кодексу України, згідно з якою спори, що
виникають при укладанні господарських договорів за державним замовленням, або
договорів, укладення яких є обов'язковим на підставі закону та в інших
випадках, встановлених законом, розглядаються судом. Інші переддоговірні спори
можуть бути предметом розгляду суду у разі якщо це передбачено угодою сторін
або якщо сторони зобов'язані укласти певний господарський договір на підставі
укладеного між ними попереднього договору.
Судом встановлено, що договір
купівлі-продажу нежилих приміщень в процесі приватизації, який є предметом
даного переддоговірного спору, укладається на підставі правових актів органів
державної влади, а саме: Закону України "Про приватизацію невеликих
державних підприємств (малу приватизацію)", Положення про порядок
визначення та застосування способів приватизації щодо об'єктів малої
приватизації (затвердженого наказом Фонду державного майна України від
30.07.98. № 1511, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10.09.98. за №
558/2998), рішень Київської міської ради від 29.04.04. № 222/1432 та від
08.02.07. № 62/723 "Про Програму приватизації комунального майна
територіальної громади міста Києва на 2007 - 2010 роки".
Таким чином, даний переддоговірний
спір підлягає розгляду господарським судом. (З аналогічної позиції виходив
Верховний Суд України у постанові від 19.04.05. у справі №40/140).
Судом відхиляється посилання
відповідача та третьої особи на неможливість укладення договору купівлі-продажу
нежилих приміщень площею 371,75 кв. м, розташованих за адресою: м. Київ,
проспект Перемоги, 104-Б, літ. "А", до виключення нежилої будівлі за
вищевказаною адресою з реєстру дошкільних закладів освіти міста Києва, виходячи
з наступного.
Згідно з ч. 1 ст. 3 Закону України "Про
приватизацію державного майна" законодавство України про приватизацію
складається з цього Закону, інших законів України з питань приватизації.
Відмова у приватизації можлива
виключно у випадках, передбачених ч.3 ст. 12 Закону України "Про
приватизацію державного майна", абзацом другим ч. 5 ст. 7 Закону України
"Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу
приватизацію)". У решті випадків, тобто коли державними органами
приватизації або відповідно радою у встановленому порядку прийнято рішення щодо
приватизації об'єкта, такі органи в подальшому не вправі відмовити в укладенні
договору купівлі-продажу об'єкта приватизації.
З матеріалів справи вбачається, що
п. 3 розпорядження Ленінградської районної державної адміністрації м. Києва від
13.08.97. № 1275 "Про ліквідацію дошкільних закладів освіти № № 21, 200,
454, 415 КиДЗ "АВІАНТ" вирішено ліквідувати дошкільний заклад освіти
№ 415 (проспект Перемоги, 104-б), підпорядкований КиДАЗ "АВІАНТ",
у зв'язку з незавантаженістю. На час прийняття вказаного розпорядження
приміщення дошкільного закладу №415 передане в користування Міжнародному
лікувально-реабілітаційному центру "Либідь-Інтер" на підставі
договору з Ленінградською районною державною адміністрацією від 03.04.95.
№18/63-039.
Пунктом 4 розпорядження
Ленінградської районної державної адміністрації м. Києва від 13.08.97. № 1275
було зобов'язано генерального директора КиДАЗ "АВІАНТ" Харлова О.І.
вирішити кадрові, фінансові питання, пов'язані з ліквідацією дошкільних
закладів освіти №№21, №415, №200, №454 та виключення їх із державного реєстру у
встановленому законом порядку.
Частиною 2 ст. 5 Закону України
"Про приватизацію державного майна" передбачено, що приватизації не
підлягають об'єкти, що мають загальнодержавне значення, зокрема, об'єкти освіти,
фізичної культури, спорту і науки, що фінансуються з державного бюджету.
З розпорядження Ленінградської
районної державної адміністрації м. Києва від 13.08.97. № 1275 "Про
ліквідацію дошкільних закладів освіти № № 21, 200, 454, 415 КиДЗ
"АВІАНТ" вбачається, що дошкільний навчальний заклад освіти № 415 по
проспекту Перемоги, 104-Б, у м. Києві підпорядкувався Київському державному
авіаційному заводу "АВІАНТ".
В силу ст. 33 Господарського
процесуального кодексу України кожна сторона повинна довести ті обставини, на
які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень.
Відповідачем та третьою особою не
надано суду доказів про належність дошкільного закладу освіти № 415 до закладів
освіти, що фінансуються з державного бюджету, а тому відмова Головного управління
комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації) в укладенні договору
купівлі-продажу нежилих приміщень площею 371,75 кв. м по проспекту Перемоги,
104-Б, літ. "А", у м. Києві суперечить ч. 3 ст. 12 Закону України
"Про приватизацію державного майна", абзацом другим ч. 5 ст. 7 Закону
України Закону України "Про приватизацію невеликих державних підприємств
(малу приватизацію)".
Згідно з абзацом 6 ч. 2 ст. 7
Закону України "Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну
діяльність в Україні", пунктами 17, 64 -65, 70 Методики оцінки майна
(затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 10.12.03. № 1891)
суб'єктом оціночної діяльності -фізичною особою Лищенком В.В. на підставі
договору з Закритим акціонерним товариством "Торговий дім
"Ріелтер-Україна" від 16.04.07. № 58 проведено оцінку вартості
нежилих приміщень площею 371,75 кв. м по проспекту Перемоги, 104-Б, літ.
"А", у м. Києві, що становить 1 469 172,00 грн., в тому числі податок
на додану вартість. Крім того, 20.04.07. проведено рецензування вказаного звіту
про оцінку майна, яким встановлена відповідність звіту про оцінку зазначених
приміщень вимогам нормативно-правових актів з оцінки майна.
Відповідно до п. 3 рішення
Київської міської ради від 25.04.02. № 14/14 "Про деякі питання
комунальної власності м. Києва" функції по управлінню та приватизації
комунальної власності майна територіальної громади м. Києва покладено на
Головне управління комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської
міської ради (Київської міської державної адміністрації).
З огляду на вищевикладене та
приймаючи до уваги те, що відповідачем не були наведені заперечення щодо
істотних умов запропонованого позивачем договору купівлі-продажу нежилих
приміщень, позовні вимоги Закритого акціонерного товариства "Торговий дім
"Ріелтер-Україна" обґрунтовані та підлягають задоволенню у повному
обсязі.
Відповідно до статті 49
Господарського процесуального кодексу України, витрати по сплаті державного
мита та витрати на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу
підлягають стягненню з відповідача на користь позивача.
Враховуючи наведене, керуючись
ст.ст. 33, 43, 44, 49, 82 -85 Господарського процесуального кодексу України,
Господарський суд міста Києва, -
В И Р І Ш И
В:
1. Позовні вимоги задовольнити повністю.
2. Визнати укладеним з дня набрання
законної сили даним рішенням суду законної сили договір купівлі-продажу нежилих
приміщень загальною площею 371,75 кв.м., які розташовані за адресою: м. Київ,
проспект Перемоги, 104-Б, літ. "А", між Закритим акціонерним
товариством "Торговий дім "Ріелтер-Україна" (03115, м. Київ,
проспект Перемоги, 104-Б, код ЄДРПОУ 22968185) та Головним управлінням комунальної
власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської
державної адміністрації) (01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 10) в наступній
редакції:
ДОГОВІР
купівлі-продажу
нежилих приміщень
Ми, що нижче підписалися, Головне
управління комунальної власності міста Києва виконавчого органу Київської
міської ради (Київської міської державної адміністрації) (надалі -Продавець), в
особі начальника Головного управління Чуба Анатолія Васильовича, який діє на
підставі Положення про Головне управління комунальної власності м. Києва
виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної
адміністрації), затверджене рішенням Київської міської ради від 10.07.2003 р.
№584/744 (із змінами, внесеними рішенням Київської міської ради від 29.04.2004
р. №224/1434 та від 09.03.2006 р. №186/3277) та розпорядження Київського
міського голови від 30.05.2006 р. №59/246, з однієї сторони, та Закрите
акціонерне товариство „Торговий дім „Ріелтер-Україна”, розташоване за адресою:
м. Київ, проспект Перемоги, 89-А, (надалі -Покупець) , в особі Генерального
директора Ізотова Олександра Вікторовича, що мешкає в м. Києві, вул. Фрунзе,
129-А, кв. 46, який діє на підставі Статуту (нова редакція), зареєстрованого
21.03.2005 р. за №10721050001002492, з другої сторони, (надалі разом - Сторони),
на підставі ст. 11 Закону України "Про приватизацію невеликих державних
підприємств (малу приватизацію)", уклали цей Договір про нижченаведене:
1. Предмет
Договору
1.1. Продавець продав, а Покупець
купив нежилі приміщення загальною площею 371,75 (триста сімдесят одна цілих 75
сотих) кв.м., які розташовані за адресою: м. Київ, проспект Перемоги, 104-Б,
літ. „А” (надалі -Об'єкт приватизації). Покупець зобов'язується прийняти Об'єкт
приватизації і сплатити ціну відповідно до умов, що визначені у цьому договорі
та зареєструвати право власності на Об'єкт приватизації у Комунальному
підприємстві „Київське міське бюро технічної інвентаризації та реєстрації права
власності на об'єкти нерухомого майна”.
1.2. Відчужуваний Об'єкт
приватизації належить територіальній громаді м. Києва на праві комунальної
власності на підставі свідоцтва про право власності на нежилі приміщення серії
_____, виданого Головним управлінням комунальної власності м. Києва виконавчого
органу Київської міської ради (Київської міської адміністрації)
підставі наказу від ____ № ____, зареєстрованого Комунальним підприємством
«Київське міське бюро технічної інвентаризації та реєстрації права власності на
об'єкти нерухомого майна _____, про що записано в реєстровій книзі № ____ за №
_____.
1.3. Право власності на
приватизований Об'єкт переходить до Покупця з моменту сплати повної вартості
придбаного Об'єкта приватизації.
1.4. Згідно з висновком про
вартість майна -нежилих приміщень, вартість Об'єкта приватизації становить 1
224 310,00 (один мільйон двісті двадцять чотири тисячі триста десять) гривень,
крім того, податок на додану вартість сплачуться понад ціну продажу і становить
244 862,00 (двісті сорок чотири тисячі вісімсот шістдесят дві) гривні.
1.5. Вказаний у цьому Договорі Об'єкт
приватизації продано за 1 469 172,00 (один мільйон чотириста шістдесят дев'ять
тисяч сто сімдесят дві) гривні, в тому числі податок на додану вартість 244
862,00 (двісті сорок чотири тисячі вісімсот шістдесят дві) гривні.
2. Порядок
розрахунків за придбаний Об'єкт приватизації
2.1. Покупець зобов'язаний внести
за придбаний Об'єкт приватизації 1 224
310,00 (один мільйон двісті двадцять чотири тисячі триста десять) гривень, крім
того, податок на додану вартість сплачується понад ціну продажу і становить 244
862,00 (двісті сорок чотири тисячі вісімсот шістдесят дві) гривні, протягом 30
(тридцяти) календарних днів з моменту укладення цього Договору. Термін сплати
може бути продовжений ще на 30 (тридцять) календарних днів за умови сплати
Покупцем не менше 50 відсотків від ціни продажу Об'єкта приватизації та 50
відсотків податку на додану вартість за перші 30 календарних днів. Плата за
Об'єкт приватизації вноситься на підставі цього Договору.
2.2. Розрахунки за придбаний Об'єкт
приватизації здійснюються Покупцем шляхом безготівкового перерахування всієї
суми зі свого рахунка на рахунок Продавця.
2.4. Розрахунки за Об'єкт
приватизації здійснюються таким чином:
- власні кошти Покупця в сумі 1 469
172,00 (один мільйон чотириста шістдесят дев'ять тисяч сто сімдесят дві) гривні
(в тому числі ПДВ 20% - податок на додану вартість 244 862,00 (двісті сорок
чотири тисячі вісімсот шістдесят дві) гривні) перераховуються з рахунку Покупця
№26005601004801 в Святошинській філії АКБ „Київ”, МФО 320939, код 22968185 на рахунок
Головного управління комунальної власності м. Києва виконавчого органу
Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
№37185005001052 в Управлінні Державного казначейства у м.Києві, МФО 820019, код
3. Передача
Об'єкта приватизації
3.1. Передача Об'єкта приватизації
здійснюється Продавцем Покупцю після повної сплати вартості придбаного Об'єкта.
3.2. Передача Об'єкта приватизації
Продавцем і прийняття об'єкта приватизації Покупцем оформлюється актом
прийому-передачі, який підписується Сторонами.
4. Права та
обов'язки сторін
4.1. Кожна сторона зобов'язується
виконувати обов'язки, покладені на неї цим Договором.
4.2. Сторони несуть майнову
відповідальність за невиконання або неналежне виконання умов цього Договору.
5. Обов'язки
Покупця
5.1. Покупець зобов'язаний:
- у встановлений цим Договором
термін сплатити ціну продажу Об'єкта приватизації;
- у встановлений цим Договором
термін прийняти Об'єкт приватизації;
- надавати Продавцю необхідні
матеріали, відомості, документи тощо про виконання умов цього Договору;
- при зміні власника Об'єкта
приватизації Покупець повинен покласти всі невиконані ним зобов'язання за даним
Договором на нового власника.
6. Обов'язки
Продавця
6.1. Продавець зобов'язаний:
- передати Покупцю Об'єкт
приватизації у встановлений цим Договором термін;
- здійснювати контроль за
виконанням умов цього Договору;
- повідомляти Покупця в разі
несвоєчасного внесення платежів за Об'єкт приватизації.
7.
Відповідальність сторін
7.1. У разі порушення терміну сплати
за Об'єкт приватизації Покупець сплачує Продавцю пеню у розмірі подвійної
облікової ставки Національного банку України від суми простроченого платежу.
7.2. У разі, якщо Покупець протягом
60 днів з моменту укладення цього Договору не сплатить встановлену в Договорі
ціну, то Продавець порушує питання про розірвання цього Договору. При цьому,
крім пені, передбаченої п. 7.1 Договору, Покупець сплачує Продавцю протягом 20
календарних днів з моменту закінчення терміну сплати коштів за об'єкт
приватизації, неустойку в розмірі 20 відсотків від ціни Об'єкта приватизації.
Якщо внесена сума за придбаний Об'єкт приватизації менша від суми неустойки,
сплаті підлягає різниця між сумою неустойки та внесеною сумою. У разі несплати
неустойки в установлений термін на її суму нараховується пеня згідно з чинним
законодавством.
7.3. Сплата штрафних санкцій не
звільняє Покупця від виконання договірних зобов'язань в період дії умов цього
Договору.
7.4. У разі порушення терміну
сплати податку на додану вартість Покупець сплачує Продавцю пеню згідно з
чинним законодавством.
8. Гарантії
та претензії
8.1. Продавець гарантує, що Об'єкт
приватизації не входить до переліку об'єктів, які не підлягають приватизації,
не є проданим, переданим, заставленим, не перебуває під арештом, судових справ
щодо нього немає.
9. Ризик
випадкової загибелі Об'єкта приватизації
9.1. Ризик випадкової загибелі або
псування Об'єкта приватизації несе Покупець з моменту набуття права власності
на Об'єкт приватизації.
10. Вирішення
спорів
10.1. Всі спори, що виникають при
виконанні умов цього Договору або у зв'язку з тлумаченням його положень,
вирішуються шляхом переговорів. Якщо Сторони протягом місяця не досягли
домовленості, то спір передається на розгляд Господарського суду міста Києва у
порядку, встановленому чинним законодавством України.
11. Зміни
умов цього Договору та його розірвання
11.1. Зміна умов цього Договору або
внесення доповнень до нього можливі тільки за згодою Сторін.
11.2. Всі зміни та доповнення до
даного Договору здійснюються тільки у письмовій формі і посвідчуються
нотаріально в момент їх вчинення.
11.3. У разі невиконання однією із
сторін умов цього Договору він може бути змінений або розірваний на вимогу
іншої сторони в порядку, передбаченому чинним законодавством України. У разі
розірвання цього Договору Покупець повертає Об'єкт приватизації Продавцю.
12. Витрати
12.1. Всі витрати, пов'язані з
укладанням цього Договору, державною реєстрацією права власності на Об'єкт
приватизації, бере на себе Покупець.
13. Додаткові
вимоги
13.1. Цей Договір підлягає
державній реєстрації та реєстрації у відповідних органах місцевого
самоврядування у місячний термін з моменту укладення даного Договору.
13.2. Договір складений українською
мовою в трьох оригінальних примірниках, які мають однакову юридичну силу. Один
примірник цього Договору зберігається у справах Першої Київської державної
нотаріальної контори, а два інші, видаються Сторонам за Договором.
3. Стягнути з Головного управління
комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації) (м. Київ, вул. Хрещатик, 10; код
ЄДРПОУ 19020407) на користь Закритого акціонерного товариства “Торговий дім
“Ріелтер-Україна” (03115, м. Київ, проспект Перемоги, 104-Б; код ЄДРПОУ 22968185)
85 грн. 00 коп. державного мита та 118 грн. витрат по сплаті
інформаційно-технічного забезпечення судового процесу.
4. Після вступу рішення в законну силу
видати накази. .
5. Рішення набирає законної сили після
закінчення десятиденного строку з дня його прийняття, оформленого у
відповідності до статті 84 ГПК України.
Суддя
Т.М. Ващенко
Дата
підписання
рішення 13.06.2007.
Суд | Господарський суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 11.06.2007 |
Оприлюднено | 23.08.2007 |
Номер документу | 726243 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Євстигнеєва Надія Михайлівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні