Ухвала
від 14.05.2018 по справі 810/1355/18
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

про відкриття провадження в адміністративній справі

14 травня 2018 року м. Київ № 810/1355/18

Суддя Київського окружного адміністративного суду Кушнова А.О., розглянувши позовну заяву ДП "Будівельно-інвестиційна група 3" до Броварського управління державної казначейської служби України Київської області про визнання неправомірною бездіяльності та зобов'язання вчинити певні дії,

в с т а н о в и в:

До Київського окружного адміністративного суду звернулось ДП "Будівельно-інвестиційна група 3" з позовом до Броварського управління державної казначейської служби України Київської області, в якому позивач просить суд:

- визнати неправомірною бездіяльність Броварського управління державної казначейської служби України Київської області щодо невиконання наказу Господарського суду Київської області від 15.04.2013 про примусове виконання рішення від 12.03.2013 №5/063-12;

- зобов'язати Броварське управління державної казначейської служби України Київської області здійснити стягнення за рахунок коштів, передбачених за бюджетною програмою для забезпечення виконання рішень суду;

- зобов'язати Броварське управління державної казначейської служби України Київської області відповідно до частини першої статті 4 Закону України "Про гарантії держави щодо виконання судових рішень" нарахувати та виплатити із Державного бюджету України компенсацію у розмірі трьох відсотків річних від несплаченої суми, починаючи з 26.05.2015.

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 26.03.2018 позовну заяву залишено без руху та надано позивачу десятиденний строк для усунення недоліків позовної заяви.

07.05.2018 на адресу суду від представника позивача надійшла заява, до якої додані документи по справі.

Отже, суд зазначає, що позивачем усунуто недоліки позовної заяви, зазначені в ухвалі суду від 26.03.2018 у повному обсязі та у встановлений судом строк.

Спір виник із публічно-правових відносин та відповідно до статті 19 Кодексу адміністративного судочинства України належить до юрисдикції адміністративних судів і підлягає розгляду у порядку адміністративного судочинства.

Позовна заява відповідає вимогам, встановленим статтями 160, 161 та 172 Кодексу адміністративного судочинства України, та подана з дотриманням правил підсудності особою, яка має адміністративну процесуальну дієздатність.

Підстав для залишення позовної заяви без руху, повернення позовної заяви або відмови у відкритті провадження в адміністративній справі, встановлених Кодексом адміністративного судочинства України, немає.

Відповідно до положень статті 12 Кодексу адміністративного судочинства України справа підлягає розгляду за правилами загального позовного провадження.

Згідно з частиною 1 статті 179 Кодексу адміністративного судочинства України для виконання завдання підготовчого провадження в кожній судовій справі, яка розглядається за правилами загального позовного провадження, проводиться підготовче засідання.

У позовній заяві позивачем зазначено в якості третьої особи Головне управління Державної казначейської служби України у Київській області.

Відповідно до ч.2 ст.49 Кодексу адміністративного судочинства України треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, можуть вступити у справу на стороні позивача або відповідача до закінчення підготовчого засідання або до початку першого судового засідання, якщо справа розглядається в порядку спрощеного позовного провадження, у разі коли рішення у справі може вплинути на їхні права, свободи, інтереси або обов'язки. Вони можуть бути залучені до участі у справі також за клопотанням учасників справи. Якщо адміністративний суд при вирішенні питання про відкриття провадження у справі або при підготовці справи до судового розгляду встановить, що судове рішення може вплинути на права та обов'язки осіб, які не є стороною у справі, суд залучає таких осіб до участі в справі як третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору. Вступ третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, не має наслідком розгляд адміністративної справи спочатку.

Беручи до уваги, що рішення у справі може вплинути на права і обов'язки Головного управління Державної казначейської служби України у Київській області, суд дійшов висновку про необхідність залучити до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача, Головне управління Державної казначейської служби України у Київській області.

Визнавши подані матеріали достатніми для прийняття позовної заяви до розгляду та відкриття провадження у справі, керуючись статтями 171, 243 та 248 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

у х в а л и в:

1. Відкрити провадження в адміністративній справі.

Справа буде розглядатися одноособово суддею Кушновою А.О. за правилами загального позовного провадження.

2. Розпочати підготовку справи до судового розгляду.

3. Призначити підготовче засідання на 12 червня 2018 року о 14:30 год.

Судове засідання відбуватиметься в приміщенні Київського окружного адміністративного суду (адреса: м. Київ, бульвар Лесі Українки, 26, 2-й під'їзд, 10-й поверх).

4. Залучити до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на стороні відповідача, Головне управління Державної казначейської служби України у Київській області (адреса: 01196, м. Київ, площа Лесі Українки, буд. 1, ідентифікаційний код 37955959) .

5. Викликати для участі в підготовчому засіданні учасників справи (їх представників).

6. Витребувати докази по справі від позивача:

- оригінали документів, доданих до позовної заяви для огляду в судовому засіданні;

- копію Статуту;

- витяг із ЄДР станом на час розгляду справи;

від відповідача:

- Положення на відповідача;

- витяг із ЄДР;

- копії всіх документів, пов'язаних із виконанням Наказу Господарського суду Київської області № 5/063-12 від 15.04.13 (докази звернення його до виконання, надані відповіді, листування з Броварською міською радою - боржником за даним виконавчим документом;

- інформацію про всі відкриті рахунки Броварської міської ради;

- письмові пояснення про те, з якого КЕКВ передбачається списання коштів Броварською міською радою з метою виконання судового рішення, чи наявні бюджетні асигнування на 2017, 2018 на цьому КЕКВ.

7. Запропонувати відповідачеві подати до суду відзив на позовну заяву протягом п'ятнадцяти днів з дня вручення ухвали про відкриття провадження у справі. Роз'яснити відповідачеві, що відповідно до частин 3, 4 статті 162 Кодексу адміністративного судочинства України до відзиву мають бути додані документи, що підтверджують надіслання (надання) відзиву і доданих до нього доказів іншим учасникам справи.

У разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин справа буде вирішена за наявними матеріалами.

8. Роз'яснити учасникам справи про можливість отримання інформації по справі, що розглядається, на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі Інтернет за посиланням: http://adm.ko.court.gov.ua/sud1070/.

9. Копію ухвали суду надіслати (надати) учасникам справи (їх представникам).

Ухвала про відкриття провадження у справі набирає законної сили з моменту її підписання суддею та може бути оскаржена лише з підстав порушення судом правил підсудності до Київського апеляційного адміністративного суду протягом п'ятнадцяти днів з дня проголошення (підписання) ухвали.

Відповідно до підпункту 15.5 пункту 1 Розділу VII "Перехідні положення" Кодексу адміністративного судочинства України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються учасниками справи до або через Київський окружний адміністративний суд.

Суддя Кушнова А.О.

І Н Ф О Р М А Ц І Я

про права та обов'язки осіб, які беруть участь у справі,

встановлені Кодексом адміністративного судочинства України

Відповідно до ст. 49, 51 Кодексу адміністративного судочинства України особи, які беруть участь у справі, мають рівні процесуальні права і обов'язки. Особи, які беруть участь у справі, зобов'язані добросовісно користуватися належними їм процесуальними правами і неухильно виконувати процесуальні обов'язки. Особи, які беруть участь у справі, мають право: 1) знати про дату, час і місце судового розгляду справи, про всі судові рішення, які ухвалюються у справі та стосуються їхніх інтересів; 2) знайомитися з матеріалами справи; 3) заявляти клопотання і відводи; 4) давати усні та письмові пояснення, доводи та заперечення; 5) подавати докази, брати участь у дослідженні доказів; 6) висловлювати свою думку з питань, які виникають під час розгляду справи, задавати питання іншим особам, які беруть участь у справі, свідкам, експертам, спеціалістам, перекладачам; 7) подавати заперечення проти клопотань, доводів і міркувань інших осіб; 8) знайомитися з технічним записом та журналом судового засідання і подавати письмові зауваження до них; 9) робити із матеріалів справи виписки, знімати копії з матеріалів справи, одержувати копії судових рішень; 10) оскаржувати судові рішення у частині, що стосується їхніх інтересів; 11) користуватися іншими процесуальними правами, наданими їм цим Кодексом. Особи, які беруть участь у справі, можуть за власний рахунок додатково замовити та отримати в суді засвідчені копії документів і витяги з них.

Крім прав та обов'язків, визначених у статті 49 цього Кодексу, позивач має право змінити підставу або предмет адміністративного позову, збільшити або зменшити розмір позовних вимог або відмовитися від адміністративного позову в будь-який час до закінчення судового розгляду. Позивач має право відмовитися від адміністративного позову й у суді апеляційної чи касаційної інстанції до закінчення відповідно апеляційного чи касаційного розгляду.

Крім прав та обов'язків, визначених у статті 49 цього Кодексу, відповідач має право визнати адміністративний позов повністю або частково, подати заперечення проти адміністративного позову.

Сторони можуть досягнути примирення на будь-якій стадії адміністративного процесу, що є підставою для закриття провадження в адміністративній справі.

Суд не приймає відмови позивача від адміністративного позову, визнання адміністративного позову відповідачем і не визнає умов примирення сторін, якщо ці дії суперечать закону або порушують чиї-небудь права, свободи чи інтереси.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення14.05.2018
Оприлюднено18.05.2018
Номер документу73959774
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —810/1355/18

Рішення від 29.08.2018

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Кушнова А.О.

Рішення від 29.08.2018

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Кушнова А.О.

Ухвала від 14.08.2018

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Кушнова А.О.

Ухвала від 27.06.2018

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Кушнова А.О.

Ухвала від 12.06.2018

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Кушнова А.О.

Ухвала від 14.05.2018

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Кушнова А.О.

Ухвала від 26.03.2018

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Кушнова А.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні