ОДЕСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
----------------------
У Х В А Л А
05 червня 2018 р.м.ОдесаСправа № 814/69/18
Суддя Одеського апеляційного адміністративного суду Осіпов Ю.В., розглянувши можливість відкриття апеляційного провадження за апеляційною скаргою Головного управління Державної казначейської служби України у Миколаївській області на рішення Миколаївського окружного адміністративного суду від 26 березня 2018 року по справі за адміністративним позовом Приватного підприємства Електролюкс до Головного управління Державної казначейської служби України у Миколаївській області, 3-ї особи Управління капітального будівництва Миколаївської обласної державної адміністрації про визнання протиправними дій, зобов'язання вчинити певні дії, -
В С Т А Н О В И В :
Рішенням Миколаївського окружного адміністративного суду від 26.03.2018 року адміністративний позов ПП Електролюкс задоволено частково. Визнано протиправними дії ГУ ДКСУ в Миколаївській області щодо невиконання судових рішень Господарського суду Миколаївської області від 26.04.2016 року у справі № 915/223/16 та від 17.05.2016 року у справі № 915/224/16. Зобов'язати ГУ ДКСУ в Миколаївській області виконати накази Господарського суду Миколаївської області від 11.05.2016 року у справі № 915/223/16 та від 06.06.2016 року у справі № 915/224/16. В решті позовних вимог відмовлено.
Не погоджуючись з зазначеним рішенням суду 1-ї інстанції представник ГУ ДКСУ у Миколаївській області 21.05.2018 року подав апеляційну скаргу.
Однак, ця апеляційна скарга не відповідає вимогам ст.296 КАС України, а саме: апелянтом не надано документ про сплату судового збору та одночасно подано клопотання про відстрочення сплати судового збору у зв'язку з відсутністю коштів, які не передбачені бюджетом.
Відповідно до ч.1 ст.133 КАС України та ч.1,2 ст.8 ЗУ Про судовий збір , суд враховуючи майновий стан сторони, може своєю ухвалою зменшити розмір належних до оплати судових витрат чи звільнити від їх оплати повністю або частково, чи відстрочити або розстрочити сплату судових витрат на визначений строк.
Однак, відсутність коштів у державного органу не є достатньою та беззаперечною підставою для звільнення його від виконання обов'язку щодо сплати судового збору.
До того ж, відповідно до ч.1 ст.133 КАС України, звільнення від сплати чи відстрочення стороні сплату судового збору є правом, а не обов'язком суду.
Також, відповідно до п.2 Прикінцевих положень Закону України Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сплати судового збору від 22.05.2015р. №484-VІІІ зобов'язано Кабінет Міністрів України забезпечити відповідне фінансування державних органів, які позбавляються пільг щодо сплати судового збору.
Крім того, постановою Пленуму Вищого адміністративного суду України Про практику застосування адміністративними судами положень Закону України від 08.07.2011р. №3674-VI Про судовий збір від 23.01.2015р. №2 судам роз'яснено, що якщо бюджетні установи діють як суб'єкти владних повноважень, то обмежене фінансування такої установи не є підставою для відстрочення та розстрочення сплати судового збору, зменшення його розміру або звільнення від сплати.
При цьому, слід звернути увагу, що аналогічної правової позиції дотримується і Вищий адміністративний суд України, зокрема, у своїх рішеннях від 15.09.2015р. по справам №К/800/40595/15, №К/800/40445/15, №К/800/40563/15, №К/800/40529/15, від 16.09.2015р. по справі №К/800/40673/15, від 17.10.2017р. по справі №К/800/26811/17, від 25.10.2017р. по справі №К/800/34377/17.
За таких обставин, клопотання апелянта не підлягає задоволенню, а тому апеляційна скарга, відповідно до вимог ст.298 КАС України, має бути залишена без руху.
У відповідності до ст. 4 Закону України Про судовий збір , за подачу цієї апеляційної скарги на постанову суду 1-ї, судовий збір сплачується у розмірі 150% від тієї суми, яку слід було сплатити до суду 1-ї інстанції.
Виходячи з того, що до суду 1-ї інстанції слід було сплатити 5286 грн. (за 3 немайнові вимоги заявлених юридичною особою), то до суду 2-ї інстанції за подачу апеляційного скарги, у даному випадку слід сплатити 7929 грн. на рахунок №31212206781008 отримувач: УК в м. Одесі / Приморський р-н./ 22030101 код ЄДРПОУ 38016923 банк отримувач: ГУДКСУ в Одеській області МФО: 828011; та надати до суду оригінал квитанції про його сплату.
Згідно з ч.2 ст.298 КАС України, до апеляційної скарги, яка оформлена з порушенням вимог, встановлених ст.296 цього Кодексу, застосовуються положення ст.169 цього Кодексу.
Таким чином, зазначену апеляційну скаргу необхідно залишити без руху, з наданням апелянту 10-денного строку для усунення зазначених недоліків.
Враховуючи вищевикладене та керуючись ст.ст. 169, 296, 298, 328, 329 КАС України,-
У Х В А Л И В :
У задоволенні клопотання Головного управління Державної казначейської служби України у Миколаївській області - відмовити.
Апеляційну скаргу Головного управління Державної казначейської служби України у Миколаївській області - залишити без руху.
Для усунення недоліків поданої апеляційної скарги надати апелянту 10-денний строк з моменту отримання копії ухвали.
Роз'яснити, що у разі не усунення зазначених недоліків апеляційної скарги, відповідно до ст.169 та ст.298 КАС України, апеляційна скарга буде повернута скаржнику.
Ухвала набирає законної сили з моменту проголошення та касаційному оскарженню не підлягає.
Суддя-доповідач: Ю.В. Осіпов
Суд | Одеський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 05.06.2018 |
Оприлюднено | 11.06.2018 |
Номер документу | 74485808 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Одеський апеляційний адміністративний суд
Осіпов Ю.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні