КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
про заміну сторони виконавчого провадження
05 березня 2018 року м.Київ №810/1388/16
Київський окружний адміністративний суд у складі: головуючого судді - Панової Г.В., розглянувши в порядку письмового провадження заяву Дочірнього підприємства "Рітейл Вест" про заміну сторони виконавчого провадження в адміністративні справі
за позовом Дочірнього підприємства "Рітейл Вест"
до Ірпінської об'єднаної державної податкової інспекції ГУ ДФС у Київській області
про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень,
В С Т А Н О В И В:
До Київського окружного адміністративного суду звернулось Дочірнє підприємство "Рітейл Вест" з позовом до Ірпінської об'єднаної державної податкової інспекції ГУ ДФС у Київській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень - рішень.
Постановою Київського окружного адміністративного суду від 06.12.2016 адміністративний позов задоволено.
Рішення суду набрало законної сили 19.09.2017 та 27.11.2017 Київським окружним адміністративним судом видано виконавчий лист про стягнення з Державного бюджету України за рахунок бюджетних асигнувань Ірпінської об'єднаної державної податкової інспекції ГУ ДФС у Київській області на користь Дочірнього підприємства "Рітейл Вест" судові витрати у сумі 48540 грн. 71 коп.
21.12.2017 до Київського окружного адміністративного суду надійшла заява Дочірнього підприємства "Рітейл Вест" про заміну сторони виконавчого провадження в даній адміністративній справі № 810/1388/16.
В обґрунтування доводів вказаної заяви позивачем зазначено, що Постановою Кабінету міністрів України № 892 від 04.11.2015 року було реорганізовано деякі територіальні органи Державної фіскальної служби шляхом їх приєднання до відповідних територіальних органів Державної фіскальної служби за переліком згідно з додатком 2.
Згідно з додатком 2 зазначеної постанови Ірпінська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Київській області реорганізувалась шляхом приєднання до Вишгородської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області.
За наведених обставин та з метою забезпечення виконання рішення суду позивач просив суд замінити Боржника Ірпінську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Київській області у виконавчому листі Київського окружного адміністративного суду справі № 810/1388/16 від 27.11.2017 року іі правонаступником, а саме: Вишгородською об'єднаною державною податковою інспекцією Головного управління ДФС у Київській області (07301, Київська обл. м. Вишгород, просп. Шевченка 1-а. вул. Шевченка, 2а, код ЄДРПОУ 39466569).
Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 01.03.2018 призначено заяву про заміну сторони виконавчого провадження до розгляду у відкритому судовому засіданні на 05.03.2018 о 10:15 год.
Разом з тим, учасники судового процесу, які були належним чином повідомлені про дату, час та місце розгляду заяви телефонограмами, явку уповноважених представників не забезпечили та про причини їх неявки суду не повідомили, будь-яких заяв або клопотань від осіб, що беруть участь у розгляді даної заяви також не надходило.
Відповідно до частини 2 статті 379 Кодексу адміністративного судочинства України суд розглядає питання про заміну сторони виконавчого провадження в десятиденний строк у судовому засіданні з повідомленням державного виконавця або заінтересованої особи, які звернулися з поданням (заявою), та учасників справи. Неприбуття у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає судовому розгляду.
З огляду на зазначене суд здійснює розгляд заяви Дочірнього підприємства "Рітейл Вест" про заміну сторони у виконавчому провадженні у порядку письмового провадження.
Розглянувши заяву стягувача (позивача), дослідивши матеріали справи, судом встановлено наступне.
Як вбачається з матеріалів справи, постановою Київського окружного адміністративного суду від 06.12.2016 було вирішено, зокрема, стягнути з Державного бюджету України за рахунок бюджетних асигнувань Ірпінської об'єднаної державної податкової інспекції ГУ ДФС у Київській області на користь Дочірнього підприємства "Рітейл Вест" судові витрати у сумі 48540 грн. 71 коп.
Ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 19.09.2017 апеляційну скаргу Вишгородської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Київській області залишено без задоволення, а постанову Київського окружного адміністративного суду від 06 грудня 2016 року - без змін.
Таким чином, постанова Київського окружного адміністративного суду набрала законної сили 19.09.2017.
Відповідно до вимог чинного законодавства на виконання зазначеного рішення 27.11.2017 Київським окружним адміністративним судом було видано виконавчий лист про стягнення з Державного бюджету України за рахунок бюджетних асигнувань Ірпінської об'єднаної державної податкової інспекції ГУ ДФС у Київській області на користь Дочірнього підприємства "Рітейл Вест" судових витрат у сумі 48540 грн. 71 коп.
Отже, згідно з даними цього виконавчого листа боржником вказано Ірпінську об'єднану державну податкову інспекцію ГУ ДФС у Київській області.
У свою чергу, судом встановлено, що Постановою Кабінету Міністрів України № 892 від 04.11.2015 "Деякі питання територіальних органів Державної фіскальної служби" перейменовано деякі територіальні органи Державної фіскальної служби за переліком згідно з додатком 1 та реорганізовано деякі територіальні органи Державної фіскальної служби шляхом їх приєднання до відповідних територіальних органів Державної фіскальної служби за переліком згідно з додатком 2.
Відповідно до додатку № 2 до постанови Кабінету Міністрів України від 04.11.2015 № 892 "Деякі питання територіальних органів Державної фіскальної служби" Ірпінська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Київській області реорганізована шляхом приєднання до Вишгородської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Київській області.
Відповідно до відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 24.10.2016 до Реєстру було внесено запис за № 13571120006003665 про припинення Ірпінської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Київській області (ідентифікаційний код 39473843).
Згідно з частиною 4 статті 87 Цивільного кодексу України від 16.01.2003 N 435-IV юридична особа вважається створеною з дня її державної реєстрації.
Відповідно до пункту 4 частини 1 статті 1 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" 15.05.2003 № 755-IV державна реєстрація юридичних осіб, громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб - підприємців (далі - державна реєстрація) - офіційне визнання шляхом засвідчення державою факту створення або припинення юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, засвідчення факту наявності відповідного статусу громадського об'єднання, професійної спілки, її організації або об'єднання, політичної партії, організації роботодавців, об'єднань організацій роботодавців та їхньої символіки, засвідчення факту набуття або позбавлення статусу підприємця фізичною особою, зміни відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, про юридичну особу та фізичну особу - підприємця, а також проведення інших реєстраційних дій, передбачених цим Законом.
Згідно з частиною 1 статті 104 Цивільного кодексу України юридична особа припиняється в результаті передання всього свого майна, прав та обов'язків іншим юридичним особам - правонаступникам (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або в результаті ліквідації.
Враховуючи викладене, суд дійшов висновку про те, що Вишгородська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Київській області є правонаступником Ірпінської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Київській області, а отже має певне коло прав та обов'язків останньої.
У свою чергу, суд зазначає, що відповідно до приписів статті 52 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що у разі вибуття або заміни сторони чи третьої особи у відносинах, щодо яких виник спір, суд допускає на будь-якій стадії судового процесу заміну відповідної сторони чи третьої особи її правонаступником. Усі дії, вчинені в адміністративному процесі до вступу правонаступника, обов'язкові для нього в такій самій мірі, у якій вони були б обов'язкові для особи, яку він замінив.
Разом з цим, положеннями частини 1 статті 379 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що разі вибуття однієї із сторін виконавчого провадження за поданням державного виконавця або за заявою заінтересованої особи суд, який розглядав справу як суд першої інстанції, замінює сторону виконавчого провадження її правонаступником.
З огляду на зазначене, суд дійшов висновку про наявність підстав для задоволення заяви стягувача (позивача) та заміни сторони виконавчого провадження (боржника) Ірпінської об'єднаної державної податкової інспекції ГУ ДФС у Київській області її правонаступником Вишгородською об'єднаною державною податковою інспекцією Головного управління ДФС у Київській області у виконавчому листі № 810/1388/16 від 27.11.2017.
Керуючись статтями 248, 379 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
У Х В А Л И В:
1. Заяву Дочірнього підприємства "Рітейл Вест" про заміну сторони виконавчого провадження в адміністративній справі № 810/1388/16 - задовольнити.
2. Замінити сторону виконавчого провадження у виконавчому листі по справі № 810/1388/16, а саме боржника - Ірпінську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Київській області правонаступником - Вишгородською об'єднаною державною податковою інспекцією Головного управління ДФС у Київській області (ідентифікаційний код 39466569, місцезнаходження 07300, Київська область, місто Вишгород, проспект Шевченка, буд. 1-а).
3. Копію ухвали надіслати учасникам справи.
Ухвала набирає законної сили негайно після її проголошення. Ухвала, постановлена судом поза межами судового засідання або у судовому засіданні у разі неявки учасників справи, під час розгляду справи в письмовому провадженні, набирає законної сили з моменту її підписання.
Апеляційна скарга на ухвалу суду подається до Київського апеляційного адміністративного суду протягом п'ятнадцяти днів з дня її проголошення. Якщо у судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини ухвали суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом п'ятнадцяти днів з дня складення повного тексту ухвали.
Відповідно до підпункту 15.5 пункту 1 Розділу VII "Перехідні положення" Кодексу адміністративного судочинства України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються учасниками справи до або через Київський окружний адміністративний суд.
Суддя Панова Г. В.
Суд | Київський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 05.03.2018 |
Оприлюднено | 22.08.2018 |
Номер документу | 75998962 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Київський окружний адміністративний суд
Панова Г. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні