ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"09" жовтня 2018 р. справа № 0940/1338/18
м. Івано-Франківськ
Івано-Франківський окружний адміністративний суд у складі судді Тимощука О.Л., розглянувши в порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу
за позовною заявою Гаражно-будівельного кооперативу №30 "Ангар"
до Державного реєстратора прав на нерухоме майно виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради - Солов'я В.В.
про визнання протиправним та скасування рішення №32208941 від 03.11.2016, з підстав його неправомірності, -
ВСТАНОВИВ:
Гаражно-будівельний кооператив №30 "Ангар" (надалі, також - позивач), 26.07.2018, звернувся в суд з позовною заявою до Державного реєстратора прав на нерухоме майно виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради - Солов'я В.В. про визнання протиправним та скасування рішення №32208941 від 03.11.2016, з підстав його неправомірності.
Позовні вимоги мотивовані тим, що відповідачем протиправно прийнято рішення про скасування державної реєстрації права власності на нерухоме майно, яке належить позивачу на підставі постанови Львівського апеляційного адміністративного суду від 12.09.2012. Протиправність прийняття державним реєстратором такого рішення полягає в том, що в постанові Львівського апеляційного адміністративного суду відсутня імперативна вказівка про скасування такої державної реєстрації. Натомість, Львівський апеляційний адміністративний суд, в постанові від 12.09.2012, послався на приписи Тимчасового положення про порядок державної реєстрації прав власності та інших речових прав на нерухове майно, яким також передбачено, що для проведення державної реєстрації виникнення, переходу або припинення права власності та інших речових прав на нерухоме майно власник (власники), інший правонабувач (правонабувачі) або уповноважена ним (ними) особа подає реєстратору БТІ заяву про державну реєстрацію прав за формою, визначеною у додатку 1. Враховуючи те, що у відповідності до пп. 3.5.2 п. 3.5 розділу ІІІ Тимчасового положення про порядок державної реєстрації прав власності та інших речових прав на нерухове майно, реєстратор БТІ відмовляє у проведенні державної реєстрації прав, якщо із заявою про державну реєстрацію прав звернулась особа, яка не може бути заявником відповідно до положення, позивач повинен був відмовити у скасуванні запису про право власності, так як до нього звернулася неналежна особа - ТзОВ УкрБіл-авто , оскільки ТзОВ УкрБіл-авто не є власником, іншим правонабувачем, стороною правочину, у яких виникло речове право. Враховуючи протиправність прийняття оскаржуваного рішення, позивач просить суд його скасувати.
Ухвалою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 31.07.2018 (а.с.22-24) позовну заяву залишено без руху та надано позивачу десятиденний строк з дня вручення (отримання) копії цієї ухвали для усунення недоліків шляхом подання обґрунтованої заяви про поновлення пропущеного строку звернення до адміністративного суду із зазначенням конкретних поважних підстав такого пропуску.
На адресу суду 06.08.2018 надійшла заява позивача про поновлення пропущеного строку звернення до суду (а.с.26). Вказана заява мотивована тим, що позивачем пропущено строк звернення до суду, встановлений статтею 122 Кодексу адміністративного судочинства України з об'єктивних та незалежних від нього причин. Про оскаржуване рішення позивач дізнався з інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна №129466695, отриманої 03.07.2018. Враховуючи те, що позивач не був стороною виконавчого провадження №39622838, у рамках здійснення якого відповідачем скасовано право власності позивача на майно, фактично не брав участі при розгляді питання про заміну сторони виконавчого провадження, а оскаржуване рішення, відповідно до листа виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради від 13.07.2018 №20/01-15/3284 йому не надано, тому, у позивача не було можливості дізнатись про порушення своїх прав до моменту отримання вищезазначеної інформаційної довідки.
Ухвалою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 10.08.2018 (а.с.1-2) визнано причини пропуску звернення до суду поважними та відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні), згідно із правилами, встановленими статтею 262 Кодексу адміністративного судочинства України (надалі, також - КАС України).
Пунктом 6 резолютивної частини вказаної ухвали витребувано також у відповідача - Державного реєстратора прав на нерухоме майно виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради - Солов'я В.В. належним чином засвідчену копію рішення за індексним номером 32208941 від 03.11.2016 про скасування права власності на майно, а також копії усіх документів, що слугували підставою для прийняття зазначеного рішення.
Ухвала про відкриття провадження від 10.08.2018 отримана позивачем, що підтверджується відміткою на рекомендованому повідомленні про вручення поштового відправлення (а.с.30), проте не отримана відповідачем, з незалежних від суду причин, що підтверджується довідкою відділення поштового зв'язку про причини повернення, із зазначенням: за закінченням встановленого строку зберігання (а.с.32).
У зв'язку із тим, що станом на 17.09.2018 судом не отримано ні відзиву на позовну заяву, ні витребуваних судом доказів, з метою повного, всебічного та об'єктивного розгляду даної справи, суд ухвалою від 17.09.2018, витребував в Управління реєстраційних процедур виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради належним чином засвідчене рішення за індексним номером 32208941 від 03.11.2016 про скасування права власності на майно, а також копії усіх документів, що слугували підставою для прийняття зазначеного рішення. Судом зобов'язано Управління реєстраційних процедур виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради надати витребувані судом документи до 03.10.2018.
Від представника позивача, 17.09.2018, поступила заява про витребування оскаржуваного рішення з виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради та про розгляд даної адміністративної справи з викликом сторін (а.с.42).
Ухвалою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 18.09.2018, в задоволенні заяви представника Гаражно-будівельного кооперативу №30 "Ангар" про витребування оскаржуваного рішення з виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради та про розгляд даної адміністративної справи з викликом сторін від 17.09.2018 - відмовлено (а.с.43-44).
Від Управління реєстраційних процедур виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради, 02.10.2018, із супровідним листом надійшли витребувані судом докази (а.с.55-94).
Розглянувши матеріали адміністративної справи, дослідивши наявні заяви по суті та долучені до них письмові докази в їх сукупності, судом встановлено таке.
За позивачем 16.09.2010, Івано-Франківським обласним бюро технічної інвентаризації зареєстровано право власності на акумуляторну та відкритий склад МОП за адресою: АДРЕСА_1 (а.с.14), на підстав свідоцтва про право власності від 13.09.2010 (а.с.15).
Постановою Львівського апеляційного адміністративного суду від 12.09.2012 в адміністративній справі №2а-3501/11/0970 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю УкрБіл-авто до Обласного комунального підприємства Івано-Франківське обласне бюро технічної інвентаризації про зобов'язання вчинити дії по скасуванню реєстрації права власності за ВАТ Агромаш та всі подальші реєстрації права власності на акумуляторну та відкритий склад МОП, що знаходяться за адресою: АДРЕСА_1, третя особа на стороні відповідача - Гаражно-будівельний кооператив № 30 Ангар , апеляційну скаргу Гаражно-будівельного кооперативу № 30 Ангар задоволено частково. Постанову Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 07.02.2012 року по справі № 2а-3501/11/0970 скасовано та прийнято нову постанову, якою позов Товариства з обмеженою відповідальністю УкрБіл-авто до Обласного комунального підприємства Івано-Франківське обласне бюро технічної інвентаризації задоволено частково. Зобов'язано Обласне комунальне підприємство Івано-Франківське обласне бюро технічної інвентаризації прийняти рішення за заявою Товариства з обмеженою відповідальністю УкрБіл-авто про скасування державної реєстрації права власності на акумуляторну та відкритий склад МОП , розташованих за адресою: АДРЕСА_1, відповідно до вимог розділу ІІІ Тимчасового положення про порядок державної реєстрації права власності та інших речових прав на нерухоме майно (а.с.75-78).
Вказаною постановою також встановлено, що право власності на акумуляторну та відкритий склад МОП, було зареєстроване за ВАТ Агромаш на підставі рішення господарського суду Івано-Франківської області від 26.05.2010 по справі № 21/33, яким за ВАТ Агромаш було визнано право власності на вказані об'єкти нерухомості. Вказане рішення було скасоване постановою Львівського апеляційного господарського суду від 20.04.2011, яка набрала законної сили. ВАТ Агромаш відчужило вказані об'єкти нерухомості ОСОБА_2 (договір купівлі-продажу від 30.06.2010 № 1885), який в свою чергу передав їх як пай Гаражно-будівельному кооперативу № 30 Ангар (протокол загальних зборів учасників від 20.07.2010 року № 1-10).
Вищезазначена постанова Львівського апеляційного адміністративного суду від 12.09.2012 не оскаржувалася та набрала законної сили.
Ухвалою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 11.11.2013 в адміністративній справі № 2а-3501/11/0970, замінено сторону виконавчого провадження по примусовому виконанню виконавчого листа №2a-3501/11/0970, виданого 16.11.2012 Івано-Франківським окружним адміністративним судом про зобов'язання Обласного комунального підприємства Івано-Франківське обласне бюро технічної інвентаризації прийняти рішення за заявою Товариства з обмеженою відповідальністю УкрБіл-авто про скасування державної реєстрації права власності на акумуляторну та відкритий склад МОП, розташованих за адресою: АДРЕСА_1, відповідно до вимог розділу III Тимчасового положення про порядок державної реєстрації права власності та інших речових прав на нерухоме майно - Обласне комунальне підприємство Івано-Франківське обласне бюро технічної інвентаризації на Реєстраційну службу Івано-Франківського міського управління юстиції в Івано-Франківській області (76018, м. Івано-Франківськ вул. Незалежності, 9) (а.с.80-82).
Вказана ухвала суду набрала законної сили 26.11.2013, що підтверджується довідкою від 12.10.2016 (а.с.83).
Суд наголошує, що ухвалою від 11.11.2013 не змінювався зміст резолютивної частини постанови Львівського апеляційного адміністративного суду, а замінено сторону виконавчого провадження, на яку покладено обов'язок виконання вищевказаного рішення суду.
Державним реєстратором прав на нерухоме майно виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради - Соловієм В.В., на підставі: заяви про скасування запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (а.с.57-58); квитанції №77 від 31.10.2016 (а.с.59); довіреності товариства з обмеженою відповідальністю Укрбіл-Авто від 14.07.2016 (а.с.60); виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців щодо товариства з обмеженою відповідальністю Укрбіл-Авто (а.с.61-68); статуту товариства з обмеженою відповідальністю спільного Українсько-Білоруського підприємства Укрбіл-Авто від 24.11.2008 (а.с.69-74); постанови Львівського апеляційного адміністративного суду від 12.09.2012 в адміністративній справі № 2а-3501/11/0970 (а.с.75-78); ухвали Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 11.11.2013 в адміністративній справі № 2а-3501/11/0970 (а.с.80-83); відомості із бази даних про реєстрацію заяв та запитів Державного реєстру речових прав від 03.11.2016 №72227135 (а.с.84); інфомації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна щодо суб'єкта №72227220 від 03.11.2016 (а.с.85-87), прийнято рішення за №32208941 від 03.11.2016 скасувати запис про право власності/внести запис про скасування державної реєстрації права власності за номером 11310269 розділ Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, відкритого на об'єкт нерухомого майна з реєстровим номером 732998326101 розділу Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
Не погоджуючись із рішенням державного реєстратора, позивач звернувся до суду з метою відновлення свого порушеного права.
Вирішуючи даний адміністративний спір, суд керується положеннями Конституції України, Кодексу адміністративного судочинства України, а також застосовує приписи Закону України Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень від 01.07.2004 № 1952-IV, в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин (надалі, також - Закон № 1952), Тимчасового положення про порядок державної реєстрації права власності та інших речових прав на нерухоме майно затвердженого Наказом Міністерства юстиції України 07.02.2002 №7/5 (у редакції наказу Міністерства юстиції України від 28.07.2010 №1692/5) ( z0582-10 ), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 18 лютого 2002 р. за №157/6445, чинного на момент виникнення спірних правовідносин (надалі, також - Тимчасове положення), Порядку ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р, №1141, в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин (надалі, також - Порядок №1141).
Суд зазначає, що в даній адміністративній справі предметом розгляду є виключно перевірка правомірності прийняття відповідного рішення державним реєстратором, а саме, чи було в державного реєстратора достатньо правових підстав для скасування запису про право власності на акумуляторну та відкритий склад МОП за адресою: АДРЕСА_1.
Як встановлено судом, підставою для прийняття такого рішення державним реєстратором слугувала постанова Львівського апеляційного адміністративного суду від 12.09.2012, якою зобов'язано прийняти рішення за заявою Товариства з обмеженою відповідальністю УкрБіл-авто про скасування державної реєстрації права власності на акумуляторну та відкритий склад МОП, розташованих за адресою: АДРЕСА_1, відповідно до вимог розділу ІІІ Тимчасового положення про порядок державної реєстрації права власності та інших речових прав на нерухоме майно.
У відповідності до статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України, в редакції станом на 12.09.2012, постанова або ухвала суду, яка набрала законної сили, є обов'язковою для осіб, які беруть участь у справі, для їхніх правонаступників, а також для всіх органів, підприємств, установ та організацій, посадових чи службових осіб, інших фізичних осіб і підлягає виконанню на всій території України. Обставини, які були встановлені постановою, що набрала законної сили, в одній адміністративній справі не можуть оспорюватися в іншій судовій справі за участю тих самих сторін.
Згідно із статтею 129-1 Конституцій України, суд ухвалює рішення іменем України. Судове рішення є обов'язковим до виконання.
Відповідно до пункту 3.1 Тимчасового положення, з моменту прийняття заяви про державну реєстрацію прав реєстратором БТІ розпочинається її розгляд. Реєстратор БТІ встановлює відповідність заявлених прав і поданих документів вимогам законодавства, а також відсутність суперечностей між заявленими та вже зареєстрованими правами на об'єкти, права щодо яких підлягають державній реєстрації, зокрема:
відповідність обов'язкового дотримання письмової форми правочину та його нотаріального посвідчення (у випадках, встановлених законом);
відповідність повноважень особи, яка подає документи для проведення державної реєстрації прав, та сторін (сторони) правочину, згідно з яким відбувається державна реєстрація виникнення, переходу, припинення прав;
відповідність відомостей про об'єкт, права щодо якого підлягають державній реєстрації, наявним у Реєстрі прав та поданим документам;
відповідність даних про наявність (або відсутність) інформації та/або відповідних документів, що свідчать про накладення (зняття) заборони (арешту) або інших обтяжень, що перешкоджають проведенню державної реєстрації прав, у тому числі відсутність встановлених законом заборон на відчуження нерухомого майна;
наявність факту виконання умов правочину, з якими закон та/або договір (угода) пов'язує можливість проведення державної реєстрації виникнення, переходу, припинення прав на нерухоме майно.
Суд зазначає, що первинний набувач права власності на акумуляторну та відкритий склад МОП, розташованих за адресою: АДРЕСА_1 - ВАТ Агромаш втратив його на підставі рішення Львівського апеляційного господарського суду від 20.04.2011. А відтак, правочини та реєстраційні дії щодо визначеного майна в користь третіх осіб, в силу вимог частини другої статті 26 Закону №1952, підлягають скасуванню. Вказані обставини встановлені в постанові Львівського апеляційного адміністративного суду від 12.09.2012.
Згідно з частиною 4 статті 78 КАС України, обставини, встановлені рішенням суду у господарській, цивільній або адміністративній справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді іншої справи, у якій беруть участь ті самі особи або особа, стосовно якої встановлено ці обставини, якщо інше не встановлено законом.
Згідно з частинами 1 та 2 статті 26 Закону №1952, записи до Державного реєстру прав вносяться на підставі прийнятого рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень. Записи скасовуються, якщо підстави, за яких вони були внесені, визнані судом недійсними.
Таким чином, відповідач, як правонаступник в частині повноважень Обласного комунального підприємства Івано-Франківське обласне бюро технічної інвентаризації володів достатніми правовими підставами для здійснення скасування державної реєстрації права власності на акумуляторну та відкритий склад МОП, розташованих за адресою: АДРЕСА_1.
Суд вважає помилковими посилання позивача про те, що відповідач повинен був відмовити у проведенні державної реєстрації прав товариству з обмеженою відповідальністю Укрбіл-Авто , на підставі підпункту 3.5.2 Тимчасового положення, оскільки такий заявник визначений безпосередньо постановою Львівського апеляційного адміністративного суду від 12.09.2012 із покладенням обов'язку на Івано-Франківське обласне бюро технічної інвентаризації прийняти рішення за заявою Товариства з обмеженою відповідальністю УкрБіл-авто про скасування державної реєстрації права власності на акумуляторну та відкритий склад МОП, розташованих за адресою: АДРЕСА_1, відповідно до вимог розділу ІІІ Тимчасового положення про порядок державної реєстрації права власності та інших речових прав на нерухоме майно.
Оскільки постанова Львівського апеляційного адміністративного суду від 12.09.2012 набрала законної сили, суд не може надавати правової оцінки способу захисту порушеного права Товариства з обмеженою відповідальністю УкрБіл-авто , визначеного судом в адміністративній справі №2а-3501/11/0970.
Суд зазначає, що станом на момент проведення скасування запису про право власності діяв Порядок ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1141.
Згідно з пунктом 40 Порядку №1141, державний реєстратор вносить записи до Державного реєстру прав про скасування державної реєстрації прав у разі скасування на підставі рішення суду рішення державного реєстратора про державну реєстрацію прав та їх обтяжень.
У разі скасування на підставі рішення суду державної реєстрації прав, проведеної до 1 січня 2013 р. відповідно до законодавства, що діяло на момент такої реєстрації, записів про державну реєстрацію прав, що містяться в інформаційних системах, документів, на підставі яких проведено державну реєстрацію прав до 1 січня 2013 р., за відсутності державної реєстрації таких прав у Державному реєстрі прав державний реєстратор переносить до Державного реєстру прав записи про державну реєстрацію прав, що містяться в інформаційних системах, та вносить запис про скасування державної реєстрації прав.
Внесення записів про скасування державної реєстрації прав здійснюється державним реєстратором за заявою, форму та вимоги до заповнення якої встановлює Мін'юст.
Для внесення записів про скасування державної реєстрації прав державний реєстратор вносить до відповідного розділу Державного реєстру прав такі відомості:
1) підстава для скасування державної реєстрації прав: назва документа; дата видачі документа; номер документа; ким виданий (оформлений) документ; додаткові відомості про документ;
2) реєстраційний номер, дата та час реєстрації заяви, на підставі якої вносяться записи про скасування державної реєстрації прав;
3) підстава для внесення записів про скасування державної реєстрації прав: назва рішення; дата формування рішення; індексний номер рішення; 4) прізвище, ім'я та по батькові державного реєстратора; 5) найменування органу державної реєстрації прав або найменування нотаріальної контори, назва нотаріального округу.
У результаті внесення записів про скасування державної реєстрації прав у відповідному розділі Державного реєстру прав державний реєстратор робить відмітку про скасування державної реєстрації прав.
У разі коли внесення записів про скасування державної реєстрації прав здійснюється щодо державної реєстрації переходу чи припинення речових прав, державний реєстратор робить відмітку про скасування державної реєстрації прав та поновлює записи про речові права на нерухоме майно, обтяження таких прав, що існували до проведення державної реєстрації прав.
Виходячи із вищенаведеного, суд дійшов висновку, що відповідач діяв у межах повноважень та у спосіб визначений законом, а тому в задоволенні позову слід відмовити.
Відповідно до частини 2 статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Наведена норма означає, що суб'єкт владних повноважень зобов'язаний діяти лише на виконання закону, за умов і обставин, визначених ним, вчиняти дії, не виходячи за межі прав та обов`язків, дотримуватися встановленої законом процедури, обирати лише встановлені законодавством України способи правомірної поведінки під час реалізації своїх владних повноважень.
Враховуючи вказане вище, перевіряючи правомірність оскаржуваних рішень, суд дійшов висновку, що відповідач приймаючи їх діяв на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія).
Враховуючи висновок суду про необґрунтованість позовної заяви в силу вимог статті 139 КАС України судовий збір не підлягає стягненню із відповідача суб'єкта владних повноважень.
Учасниками справи не подано до суду будь-яких доказів про понесення ними інших витрат, пов'язаних з розглядом справи, відтак у суду відсутні підстави для вирішення питання щодо їх розподілу.
На підставі статті 129-1 Конституції України, керуючись статтями 241-246, 255, 295, 297, 299, підпункту 15.5 пункту 15 частини 1 Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ВИРІШИВ:
В задоволенні позову відмовити.
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів, з дня складення повного судового рішення.
Апеляційна скарга подається до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Івано-Франківський окружний адміністративний суд.
Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручене у день його складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження рішення суду, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Учасники справи:
Позивач: Гаражно-будівельний кооператив №30 "Ангар", адреса: вул. Ковальська, буд. 9, м. Івано-Франківськ, 76019, юридична адреса: вулиця Височана, будинок 18, місто Івано-Франківськ, Івано-Франківська обл., 76018, код ЄДРПОУ - 25595738.
Відповідач: Державний реєстратор прав на нерухоме майно виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради - Соловій В.В., адреса: вул. Незалежності, буд. 9, м. Івано-Франківськ, 76018.
Суддя Тимощук О.Л.
Суд | Івано-Франківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 09.10.2018 |
Оприлюднено | 09.10.2018 |
Номер документу | 76987005 |
Судочинство | Адміністративне |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні