Рішення
від 16.10.2018 по справі 1840/2921/18
СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

16 жовтня 2018 р. Справа № 1840/2921/18

Сумський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Соколова В.М.,

за участю секретаря судового засідання - Заіченко А.М.,

представника позивача - ОСОБА_1,

представника відповідачів - ОСОБА_2,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду в м. Суми адміністративну справу № 1840/2921/18 за позовом товариства з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРПРОММОНТАЖ до Державної фіскальної служби України, Головного управління ДФС у Сумській області про визнання протиправними та скасування рішень, зобов'язання вчинити дії,-

В С Т А Н О В И В:

Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРПРОММОНТАЖ" (далі по тексту - позивач, ТОВ "БК "УКРПРОММОНТАЖ") звернулося до Сумського окружного адміністративного суду з позовом до Державної фіскальної служби України (далі по тексту - відповідач-1, ДФС України), Головного управління ДФС у Сумській області (далі по тексту - відповідач-2, ГУ ДФС у Сумській області), в якому з урахуванням уточнення позовних вимог просить:

- визнати протиправними та скасувати рішення ГУ ДФС у Сумській області від 04.06.2018 №763417/41802758 про відмову у реєстрації податкової накладної від 11.05.2018 №7, від 19.06.2018 №803001/41802758 про відмову у реєстрації податкової накладної від 25.05.2018 №8, від 04.07.2018 №826976/41802758 про відмову в реєстрації податкової накладної від 05.06.2018 №9, від 19.07.2018 №847013/41802758 про відмову у реєстрації податкової накладної від 20.06.2018 №10, від 02.08.2018 №868454/41802758 про відмову в реєстрації податкової накладної №11 від 06.07.2018, від 02.08.2018 №868440/41802758 про відмову в реєстрації податкової накладної №12 від 11.07.2018;

- зобов'язати ДФС України зареєструвати податкові накладні №7 від 11.05.2018, №8 від 25.05.2018, №9 від 05.06.2018, №10 від 20.06.2018, №11 від 06.07.2018 та податкову накладну №12 від 11.07.2018, складені ТОВ "БК "УКРПРОММОНТАЖ" в Єдиному державному реєстрі податкових накладних;

- стягнути з відповідачів судові витрати зі сплати судового збору в сумі 3524,00 грн. і витрати на правничу допомогу в сумі 31200,00 грн.

Свої вимоги позивач мотивує тим, що ним було подано на реєстрацію податкові накладні, однак їх реєстрацію було протиправно зупинено. Позивачем надавалися пояснення та копії документів на підтвердження реальності господарських операцій. Однак, рішеннями Комісії ГУ ДФС у Сумській області про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних було відмовлено у реєстрації поданих позивачем податкових накладних.

Ухвалою суду від 03.08.2018 відкрито провадження у справі, розгляд проводиться за правилами загального позовного провадження, справу призначено до підготовчого судового засідання.

Ухвалою суду від 01.10.2018 закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду по суті

Представник позивача у судовому засіданні підтримала позовні вимоги та просила суд їх задовольнити.

Представник відповідачів у судовому засіданні проти позову заперечувала з підстав, викладених у відзиві (т.2 а.с.107-112,219-222) та зазначила, що реєстрацію податкових накладних було зупинено оскільки вони відповідали критеріям оцінки ступеня ризиків, визначеним п.п. 1.6 Критеріїв ризиковості платника податку. Позивачу пропонувалося надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних. Однак, Комісія ГУ ДФС у Сумській області, розглядаючи пояснення та копії документів, визнала їх недостатніми для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних.

Суд, заслухавши представників сторін, перевіривши матеріали справи та оцінивши докази в їх сукупності, дійшов висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню, з огляду на наступне.

У судовому засіданні встановлено, що ТОВ "БК "УКРПРОММОНТАЖ" є юридичною особою, основним напрямком господарської діяльності є здійснення спеціалізованих будівельно-монтажних споруд.

01.02.2018 між позивачем (Підрядник за договором) та Агропромисловим науково- виробничим підприємством "Візит" (Замовник за договором) (код 02129063) було укладено договір підряду на будівництво №1-П (далі по тексту - Договір) (т.1 а.с.16-45), згідно умов та протягом дії якого позивач зобов'язується за завданням Замовника, у встановлений Договором строк та у відповідності з проектною документацією та Договірною ціною виконати будівельно-монтажні роботи по об'єкту: Нове будівництво зерносховища , а саме: влаштування фундаментів під силоси тривалого зберігання зерна у кількості п'яти штук. Адреса розташування об'єкта - Хмельницька область, Старосинявський район, с. Адампіль .

Так, на виконання умов вищевказаного Договору позивач виконав, а Замовник прийняв певні будівельно-монтажні роботи по об'єкту Нове будівництво зерносховища , про що між сторонами було складено та підписано відповідний Акт приймання виконаних будівельних робіт №1 за травень 2018 року (т.1 а.с.46-61), та оплатив їх у відповідності до рахунку на оплату, що підтверджується випискою з АТ УкрСиббанк від 31.05.2018 (т.1 а.с.62-63).

Згідно із ст. 838 Цивільного кодексу України, підрядник має право, якщо інше не встановлено договором, залучити до виконання роботи інших осіб (субпідрядників), залишаючись відповідальним перед замовником за результат їхньої роботи. У цьому разі підрядник виступає перед замовником як генеральний підрядник, а перед субпідрядником - як замовник. Генеральний підрядник відповідає перед субпідрядником за невиконання або неналежне виконання замовником своїх обов'язків за договором підряду, а перед замовником - за порушення субпідрядником свого обов'язку.

Так, варто зазначити, що для виконання будівельно-монтажних робіт за договором №1-П від 01.02.2018 позивачем залучались підрядні організації, а саме: ТОВ "СОРЦЕФ" (код ЄДРПОУ 41647250) за договором підряду від 01.03.2018 №02/02/18-С, ТОВ "БІЛД-ВІКС" (код ЄДРПОУ 41250013) за договором підряду від 05.02.2018 №01/02/18-С, ТОВ "АКСІЙ" (код ЄДРПОУ 40351145) за договором підряду №03/03/18-С від 02.04.2018, оплата виконання робіт підтверджується копіями платіжних доручень (т.1 а.с.121-231,238-246).

Зазначені вище контрагенти-субпідрядники пройшли процедуру державної реєстрації, набули статусу юридичної особи та платників ПДВ в порядку передбаченому діючим в Україні законодавством, а також мають відповідні ліцензії на здійснення господарської діяльності з будівництва, а саме:

- ТОВ "СОРЦЕФ" - ліцензія від 11.01.2018, реєстраційний запис №2013046157 (т.1 а.с.232-233);

- ТОВ "БІЛД-ВІКС" - ліцензія від 18.05.2017, реєстраційний запис №2013036668 (т.1 а.с.234-235);

- ТОВ "АКСІЙ" - ліцензія від 14.05.2018, реєстраційний запис №2013050343 (т.1 а.с.236-237).

За результатом виконання господарської операції за договором підряду на будівництво №1-П від 01.02.2018, позивачем було складено податкову накладну від 11.05.2018 №7 на суму 700 000,00 грн., у тому числі ПДВ 116 666,67 грн. (т.1 а.с.64) та направлено її для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) (т.1 а.с.65).

30.05.2018 позивач отримав Квитанцію про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, реєстраційний номер НОМЕР_1, відповідно до якої податкову накладну від 11.05.2018 №7 прийнято, але її реєстрацію зупинено у зв'язку з відповідністю податкової накладної критеріям оцінки ризиків, що визначені пп. 1.6 п.1 Критеріїв ризиковості платника податку , достатніх для зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН (т.1 а.с.66).

У цій же квитанції позивачеві було запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

На виконання вимог контролюючого органу, позивачем направлено повідомлення №2 від 31.05.2018 щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по ПН/РК, реєстрація яких зупинено, а також, письмові пояснення вих.№40 від 31.05.2018 (т.1 а.с.67-68), до яких долучено копії документів, що розкривають зміст та обсяг господарської операції, за наслідками якої було складено податкову накладну №7 від 11.05.2018, а саме: договір №1-П від 01.02.2018, рахунок на оплату від 04.04.2018 №5, виписка з АТ УкрСиббанк від 31.05.2018, Акт приймання виконаних будівельних робіт №1 за травень 2018 року.

За результатом розгляду наданих позивачем пояснень та документів, ДФС України було прийнято рішення від 04.06.2018 № 763417/41802758 про відмову у реєстрації податкової накладної від 11.05.2018 №7 (т.1 а.с.69-70).

Підставою прийняття рішення ДФС України зазначено - ненадання платником податків копій документів, а саме: первинні документи щодо постачання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні (документи, які не надано підкреслити).

Не погоджуючись з прийнятими рішеннями, позивач оскаржив його в порядку адміністративного оскарження, до Комісії з питань розгляду скарг ДФС України (т.1 а.с.71-75).

14.06.2018 Комісія з питань розгляду скарг ДФС України прийняла рішення №11546/41802758/2, яким залишила скаргу позивача без задоволення, а рішення Комісії - без змін (т.1 а.с.76). Причина відмови: відсутні копії документів, що підтверджують факт придбання, виготовлення, вирощування або переробки ТМЦ/чи можливість надання послуг, виконання робіт; відсутні копії документів, що підтверджують факт реалізації товарів (робіт, послуг) та/або документи надано не повному обсязі .

Алогічними є підстави відмови контролюючого органу у реєстрації податкової накладної від 11.05.2018 №7 у зв'язку з відсутністю копій документів, що підтверджують факт реалізації товарів (робіт, послуг).

25.05.2018 в ході виконання робіт за договором підряду на будівництво №1-П від 01.02.2018 позивачем було складено податкову накладну №8 на суму 250 000,00 грн., у тому числі ПДВ 41 666,67 грн. та направлено її для реєстрації в ЄРПН (т.1 а.с.92-93).

13.06.2018 позивач отримав квитанцію реєстраційний номер НОМЕР_2, відповідно до якої податкову накладну від 25.05.2018 №8 прийнято, але її реєстрацію зупинено, у зв'язку з відповідністю податкової накладної критеріям оцінки ризиків, що визначені пп.1.6 п.1 Критеріїв ризиковості платника Податку . У цій же квитанції позивачеві було запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної (т.1 а.с.96).

На виконання вимог контролюючого органу, позивачем направлено повідомлення від 15.06.2018 року №4 щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по ПН/РК, реєстрація якої зупинено, разом з поясненнями щодо здійсненої господарської операції від 14.06.2018 №46, до якого долучено копії документів, що розкривають зміст та обсяг господарської операції, за наслідками якої було складено податкову накладну, реєстрацію якої зупинено, а саме: договір №І-П від 01.02.2018, рахунок на оплату від 24.05.2018 №6, виписка з АГ УкрСиббанк від 14.06.2018, Акт приймання виконаних будівельних робіт №1 за червень 2018 року (т.1 а.с.47-90,97,98).

За результатом розгляду наданих позивачем пояснень та документів, ДФС України було прийнято рішення від 19.06.2018 №803001/41802758 про відмову у реєстрації податкової накладної від 25.05.2018 №8 (т.1 а.с.99-100), підставою вказано на ненадання платником податків копій документів, а саме: первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні (документи, які не надано підкреслити).

Не погоджуючись з прийнятими рішеннями, позивач оскаржив його в порядку адміністративного оскарження до Комісії з питань розгляду скарг ДФС України (т.1 а.с.101-104).

02.07.2018 Комісія з питань розгляду скарг ДФС України прийняла рішення №15183/41802758/2, яким залишила скаргу позивача без задоволення, а рішення Комісії - без змін (т.1 а.с.105).

Причина відмови: відсутні копії документів, що підтверджують факт придбання, виготовлення, вирощування або переробки ТМЦ/чи можливість надання послуг, виконання робіт.

В цей же час, контролюючим органом не зазначено, яких саме документів не вистачає для прийняття позитивного рішення.

Також, в рамках господарських операцій за договором підряду на будівництво №1-П від 01.02.2018 позивачем було складено податкову накладну від 05.06.2018 №9 на суму 750 000,00 грн., у тому числі ПДВ 125 000,00 грн. та направлено її для реєстрації в ЄРПН (т.1 а.с.108-109).

26.06.2018 позивач отримав квитанцію реєстраційний номер НОМЕР_3, відповідно до якої податкову накладну від 05.06.2018 №9 прийнято, але її реєстрацію зупинено у зв'язку з відповідністю податкової накладної критеріям оцінки ризиків, що визначені пп.1.6 п.1 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН. У цій же квитанції позивачеві було запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної (т.1 а.с.111).

На виконання вимог контролюючого органу, 27.06.2018 позивачем направлено повідомлення №5 щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по ПН/РК, реєстрація якої зупинено, пояснення №49 і №50 від 27.06.2018 та долучено копії документів, що розкривають зміст та обсяг господарської операції, за наслідками якої було складено податкову накладну, реєстрацію якої зупинено, а саме: копію договору підряду на будівництво №1-П від 01.02.2018, копію Акту приймання виконаних будівельних робіт за червень 2018 року №2, копію рахунку на оплату від 05.06.2018 №7, копію рахунку на оплату від 05.06.2018 року №8, копію виписки з поточного рахунку ТОВ БК "УКРПРОММОНТАЖ" (т.1 а.с. 78-91,110,112-114).

04.07.2018 ДФС України було прийнято рішення № 826976/41802758 про відмову в реєстрації податкової накладної від 05.06.2018 №9 (т.1 а.с.115-116).

Причина відмови: первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні .

При цьому, комісією ДФС України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, лише процитовано норму законодавства без будь-якої конкретизації обставин справи, та не зазначено яких документів не вистачає для прийняття позитивного рішення.

Не погоджуючись з прийнятими рішеннями, позивач оскаржив його в порядку адміністративного оскарження до Комісії з питань розгляду скарг ДФС України (т.1 а.с.117-120).

20 червня 2018 року позивачем в рамках господарських операцій за договором підряду від 01.02.2018 №1-П укладеного з Агропромисловим науково-виробничим підприємством "Візит" (Замовник за договором) було складено податкову накладну №10 на суму 500 000,00 грн., у тому числі ПДВ 83 333,33 грн. та направлено її для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (т.2 а.с.129).

11.07.2018 позивач отримав Квитанцію про реєстрацію податкової накладної/ розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, реєстраційний номер НОМЕР_4, відповідно до якої податкову накладну від 20.06.2018 №10 прийнято, але її реєстрацію зупинено у зв'язку з відповідністю податкової накладної критеріям оцінки ризиків, що визначені пп. 1.6 п.1 Критеріїв ризиковості платника податку , достатніх для зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН (т.2 а.с. 130).

У цій же квитанції позивачеві було запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

На виконання вимог контролюючого органу, позивачем направлено повідомлення №6 від 18.07.2018 щодо подачі пояснень та документів про підтвердження реальності здійснення операцій по ПН/РК, реєстрація яких зупинено (підтверджується квитанцією №2 від 18.07.2018 реєстраційний номер НОМЕР_5) а також, письмові пояснення від 17.07.2018 №56, до яких долучено копії документів, що розкривають зміст та обсяг господарської операції, а саме: договір №1-П від 01.02.2018, рахунок на оплату від 08.06.2018 №9, акт приймання виконаних будівельних робіт №2 за червень 2018 року, банківську виписку з поточного рахунка позивача від 18.07.2018 (т.2 а.с.131-148).

За результатом розгляду наданих позивачем пояснень та документів, ДФС України було прийнято рішення від 19.07.2018 №847013/41802758 про відмову у реєстрації податкової накладної від 20.06.2018 № 10 (т.2 а.с.149-150).

Підставою прийняття рішення зазначено - ненадання платником податків копій документів, а саме: первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні.

Не погоджуючись з прийнятими рішеннями, позивач оскаржив його в порядку адміністративного оскарження до Комісії з питань розгляду скарг ДФС України (т.2 а.с.151-156).

02.08.2018 Комісія з питань розгляду скарг ДФС України прийняла рішення №22419/41802758/2, яким залишила скаргу позивача без задоволення, а рішення Комісії - без змін (т.2 а.с.157).

Причина відмови: відсутні копії документів, що підтверджують факт придбання, виготовлення, вирощування або переробки ТМЦ/чи можливість надання послуг, виконання робіт; відсутні копії документів, що підтверджують факт реалізації товарів (робіт, послуг) та/або документи надано не повному обсязі .

В ході виконання робіт за договором підряду на будівництво №1-П від 01.02.2018, позивачем були виписані та відправлені на реєстрацію податкові накладні №11 від 06.07.2018 на суму 500 000,00 грн., у тому числі ПДВ 83 333,33 грн. (т.2 а.с.158) та №12 від 11.07.2018 на суму 500 000,00 грн., утому числі ПДВ 83 333,33 грн. (т.2 а.с.173).

Однак ДФС України було зупинено реєстрацію вказаних податкових накладних, про що позивачем отримано квитанції від 30.07.2018 (т.2 а.с.159, 174).

Причиною зупинення вказано: ПН/РК відповідає вимогам пп.1.6 п.1 Критеріїв ризиковості платника податку , та запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПК/РН в ЄРПН .

31.07.2018 позивачем були подані пояснення №60 та №61 разом з копіями документів на підтвердження господарських операцій за податковою накладною №11 від 06.07.2018 та податковою накладною №12 від 11.07.2018 що підтверджується відповідними квитанціями №2 (т.2 а.с.160-164, 175-179).

Разом з тим, 02.08.2018 ДФС України були прийняті рішення про відмову в реєстрації податкових накладних:

- №868454/41802758 про відмову в реєстрації податкової накладної №11 від 06.07.2018 на суму з урахуванням ПДВ 500 000,00 грн. (т.2 а.с.165-166);

- №868440/41802758 про відмову в реєстрації податкової накладної №12 від 11.07.2018 року на суму з урахуванням ПДВ 500 000,00 грн. (т.2 а.с.180-181).

Причина відмови, зазначена в оскаржуваних рішеннях: ненадання платником податків копій документів, а саме: первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні .

Не погоджуючись з прийнятими рішеннями, позивач оскаржив їх в порядку адміністративного оскарження до Комісії з питань розгляду скарг ДФС України (т.2 а.с.167-171,182-186).

Так, 17.08.2018 Комісія з питань розгляду скарг ДФС України прийняла рішення №25122/41802758/2 та №25092/41802758/2, якими залишила скарги позивача без задоволення, а рішення Комісії без змін (т.2 а.с.172,187).

Причина відмови: відсутні копії документів, що підтверджують факт придбання, виготовлення, вирощування або переробки ТМЦ/чи можливість надання послуг, виконання робіт; відсутні копії документів, що підтверджують факт реалізації товарів (робіт, послуг) та/або документи надано не повному обсязі .

При цьому, податковим органом, по-перше, не зазначено яких саме документів не вистачає для прийняття позитивного рішення. По-друге, товарно-матеріальні цінності та роботи не є тотожними поняттями.

Таким чином, алогічними є підстави відмови контролюючого органу у реєстрації податкової накладної від 20.06.2018 №10, від 06.07.2018 №11 та від 11.07.2018 №12, у зв'язку з відсутністю копій документів, що підтверджують факт реалізації товарів (робіт, послуг).

Отже, рішення Комісії ГУ ДФС у Сумській області про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 04.06.2018 №763417/41802758, від 19.06.2018 №803001/41802758, від 04.07.2018 №826976/41802758, від 19.07.2018 №847013/41802758, від 02.08.2018 №868454/41802758, від 02.08.2018 №868440/41802758 не містять чіткої підстави його прийняття.

Задовольняючи позовні вимоги, суд виходить з наступного.

У відповідності до пп.1.6 п.1 Критеріїв ризиковості платника податку, у відповідності до листа від 21.03.2018 №959/99-99-07-18 Державної фіскальної служби України (надалі - Критеріїв ризиковості платника податку), комісії головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДФС можуть розглядати питання щодо встановлення ризиковості платника податків, а саме:

- платник податку зареєстрований (перереєстрований) за адресою, що знаходиться на непідконтрольній території України (зона АТО, АР Крим);

- дата реєстрації платником податку на додану вартість не перевищує трьох місяців з дати такої реєстрації;

- платник податку - юридична особа, який не має відкритих рахунків у банківських установах, крім рахунків в органах державної казначейської служби України (крім бюджетних установ);

- платник податку, посадова особа та/або засновник якого був посадовою особою та/або засновником суб'єкта господарювання, якого ліквідовано за процедурою банкрутства протягом останніх трьох років;

- платником податку не подано контролюючому органу податкову звітність з податку на додану вартість за два останні звітні періоди всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та абзацу першого пункту 49.2 і пункту 49.18 статті 49 Податкового кодексу України;

- платником податку на прибуток не подано контролюючому органу фінансову звітність за останній звітний період всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та пункту 46.2 статті 46 Податкового кодексу України (далі - Кодекс);

- наявна податкова інформація, що свідчить про наявність ознак здійснення ризикових операцій платником.

Чіткого посилання на критерії ризиковості, переліченим в зазначеному вище пп.1.6 п.1 відповідає TOB "БК "УКРПРОММОНТАЖ" , у квитанціях не зазначено.

Стосовно кожного з перелічених в пп.1.6 п.1 Критеріїв ризиковості платника податку слід зазначити наступне:

- TOB "БК "УКРПРОММОНТАЖ" не зареєстроване (перереєстроване) за адресою, що знаходиться на непідконтрольній території України (зона АТО, АР Крим). Наразі підприємство зареєстровано за адресою: 40007, Сумська обл., місто Суми, вулиця Прикордонна, будинок 1;

- дата реєстрації ТОВ "БК "УКРПРОММОНТАЖ" платником податку на додану вартість перевищує три місяці з дати такої реєстрації. Підприємство зареєстроване платником ПДВ - 01.02.2018;

- ТОВ "БК "УКРПРОММОНТАЖ" має відкриті рахунки у банківських установах, а саме: р/р- 26002878807788 в ПАТ УКРСИББАНК, МФО 351005;

- ТОВ "БК "УКРПРОММОНТАЖ", його посадова особа та/або засновник якого був посадовою особою та/або засновником суб'єкта господарювання, не ліквідовано за процедурою банкрутства протягом останніх трьох років;

- ТОВ "БК "УКРПРОММОНТАЖ" подано контролюючому органу податкову звітність з податку на додану вартість за два останні звітні періоди, як того вимагають положення пп.16.1.3 п.16.1 ст.16 та абз.1 п.49.2 і п.49.18 ст.49 Податкового кодексу України, зокрема за період лютий, березень, квітень, травень, червень 2018 рр. (т.1 а.с.247-250,т.2 а.с.1-40).

Щодо подання контролюючому органу фінансової звітності за останній звітний період, як того вимагають положення пп.16.1.3 п.16.1 ст.16 та п.46.2 ст.46 Податкового кодексу України слід зазначити наступне.

ТОВ "БК "УКРПРОММОНТАЖ" є новоствореним підприємством та зареєстроване 12 грудня 2017 року (т.2 а.с.46-48).

Згідно з п. 137.5. ст.137 Податкового кодексу України річний податковий (звітний) період встановлюється для таких платників податку, які зареєстровані протягом звітного (податкового) року (новостворені), що сплачують податок на прибуток на підставі річної податкової декларації за період діяльності у звітному (податковому) році.

Згідно з п. 1 ст. 13 Закону Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні , звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік.

Відповідно до п.2 вказаної статті, Перший звітний період новоствореного підприємства може бути менш як 12 місяців, але не більш як 15 місяців.

Період менш як 12 місяців застосовується у випадку, якщо державна реєстрація підприємства відбулася протягом року, і тому звітувати про перші результати господарської діяльності новостворене підприємство має за період від дати реєстрації по останній день календарного року.

Період не більш як 15 місяців. Обрати такий період для звітності можуть підприємства, які були зареєстровані наприкінці року в період із 1 жовтня по 31 грудня.

Таким чином, новостворене підприємство, яке поставлено на облік контролюючим органом в період з 01.10.2017 по 31.12.2017, повинно подати податкову декларацію з податку на прибуток підприємств за період, який розпочинається з дати, на яку припадає початок обліку підприємства як платника податку, і закінчується останнім календарним днем податкового (звітного) періоду, в якому новостворене підприємство поставлено на облік, разом з фінансовою звітністю за цей же період.

Отже, перший звітний період для ТОВ "БК "УКРПРОММОНТАЖ" щодо подання декларації з податку на прибуток та фінансового звіту, який є невід'ємною частиною вказаної декларації, буде з дати реєстрації по 31 грудня 2018 року.

В цей же час, позивачем було подано податкову декларацію з податку на прибуток та фінансовий звіт за 2017 рік, як того вимагають норми діючого податкового законодавства, що підтверджується відповідною квитанцією (т.2 а.с.41-43).

З огляду на наведене, до позивача неможливо застосувати ознаки ризиковості, визначені пп.1.6 п.1 вищезазначених Критеріїв.

Надаючи правову оцінку матеріалам справи, суд виходить з наступного.

Відповідно до п.201.10 ст.201 Податкового кодексу України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов'язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених п.201.1 цієї статті та/або п. 192.1 ст. 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування відповідно до п.201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.

Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України. Такий Порядок був затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року №1246 (в редакції, чинній на час формування та надіслання податкових накладних на реєстрацію (далі - Порядок №1246).

Згідно з п.12 Порядку №1246, після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки, зокрема, щодо відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до п. 201.16 ст.201 Кодексу.

Наведене положення відповідає п. 74.2 ст.74 Податкового кодексу України, яким закріплено, що в Єдиному реєстрі податкових накладних забезпечується проведення постійного автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Згідно з п.13 Порядку №1246 за результатами перевірок, визначених п.12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).

Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, у разі відповідності такої податкової накладної/розрахунку коригування сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених відповідно до пункту 74.2 статті 74 цього Кодексу.

Підпунктом 201.16.1 п.201.16 ст. 201 Податкового кодексу України визначено, що у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних платнику податку протягом операційного дня контролюючий орган в автоматичному режимі надсилає (в електронному вигляді у текстовому форматі) квитанцію про зупинення реєстрації такої податкової накладної розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються:

а) порядковий номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування;

б) визначення критерію(їв) оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі яких було здійснено зупинення реєстрації податкової накладної розрахунку коригування;

в) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та/або копії документів (за вичерпним переліком), достатніх для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію такої податкової накладної розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Вичерпний перелік таких документів у розрізі критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Таким чином, законодавчо закріплено, що після надсилання платником податків складеної ним податкової накладної (розрахунку коригування) до ДФС України в автоматизованому режимі (тобто без участі працівників контролюючого органу) проводиться, серед іншого, перевірка відповідності цієї податкової накладної (розрахунку коригування) критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення її реєстрації.

Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджені Наказом Міністерства фінансів України від 13 червня 2017 року №567, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 16 червня 2017 року за №753/30621 (далі - Критерії).

Отже, зі змісту квитанцій про прийняття податкових накладних встановлено, що контролюючим органом сформовано висновок про відповідність податкових накладних критеріям оцінки ступеня ризиків, визначених пп.1.6 п.1 Критеріїв оцінки ступня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Проте, суд зазначає, що контролюючим органом порушено норми підпункту 201.16.1 п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України, оскільки ним не зазначено у квитанціях конкретного чіткого критерію оцінки ступеня ризиків, достатнього для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі яких було здійснено зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування.

Зокрема, відповідачем у вказаних квитанціях зазначено лише загальне посилання на відповідність податкових накладних критеріям оцінки ступеня ризиків, визначених пп.1.6 п.1 Критеріїв оцінки ступня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Таким чином, контролюючим органом було порушено норми пп. 201.16.1 Податкового кодексу України, оскільки ним не зазначено у Квитанціях конкретного чіткого критерію оцінки ступеня ризиків, достатнього для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, на підставі яких було здійснено зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунку коригування.

Рішення комісії ДФС про відмову в реєстрації податкових накладних не містять конкретної інформації щодо причин і підстав для прийняття таких рішень, а лише містять загальну фразу про те, що причиною їх прийняття є ненадання платником податків копій документів, а саме: первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні.

Проте, як було зазначено вище, позивачем надавалися до ДФС пояснення та необхідні документи, які засвідчують факт здійснення господарських операцій за податковими накладними, у реєстрації яких було відмовлено.

Крім того, факт зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН не спростовує ані факту здійснення платником податків господарських операцій, ані факту наявності дати виникнення саме першої події (постачання товарів/послуг або отримання коштів), що підтверджується первинними документами, на підставі яких складається податкова накладна/розрахунок коригування.

При цьому, в рішеннях відповідача не зазначено, яких саме документів не вистачає для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних, а зазначено загальний перелік всіх документів, які можуть складатися під час здійснення як господарських операцій з поставки товарів, так і господарських операцій з виконання робіт/надання послуг.

Отже, у відповідності до вимог чинного законодавства, фіскальний орган був зобов'язаний у квитанціях чітко вказати на конкретний вид критерію, який встановлений пп.1.6 п.1 Критеріїв ризиковості платника податку .

Визначення фіскальним органом у квитанціях конкретного критерію ризику прямо впливає на можливість надання в подальшому платником податків відповідних документів, перелік яких затверджений також наказом Міністерства фінансів України від 13 червня 2017 року №567, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 16 червня 2017 року за №753/30621 Вичерпний перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (який був чинний на момент складання податкової накладної від 05.06.2018 за №9).

Так, відповідно до пункту 1 Переліку №567, вичерпний перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Перелік), у розрізі Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 13 червня 2017 року №567 (далі - Критерії):

1) для критерію, зазначеного у підпункті 1 пункту 6 Критеріїв: договори, у тому числі зовнішньоекономічні контракти, з додатками, листування з контрагентами; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для провадження господарської операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання й транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передавання товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством;

2) для критерію, зазначеного в підпункті 2 пункту 6 Критеріїв: договори, у тому числі зовнішньоекономічні контракти, з додатками, листування з контрагентами; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для провадження господарської операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання й транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи, інвентаризаційні описи, у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передавання товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.

З аналізу даних норм законодавства вбачається, що можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної/розрахунку коригування прямо залежить від чіткого визначення фіскальним органом конкретного виду критерію оцінки ступеня ризиків у квитанції.

Таким чином, у квитанції про прийняття податкової накладної від 05.06.2018 №9 фіскальним органом, в порушення пп.201,16.1 п. 201.16 ст.201 Податкового кодексу України, не вказано ані конкретного виду критерію оцінки ступеня ризику (пункт 6 Критеріїв містить визначення двох різних критеріїв), ані конкретного переліку документів, вичерпний перелік яких встановлений Наказом №567 (п.1 Вичерпного переліку документів містить два різні переліки, в залежності від визначеного ступеня ризику).

Таким чином, з огляду на вищевикладені обставини та приписи чинного законодавства, суд дійшов висновку, що господарські операції між ТОВ "БК "УКРПРОММОНТАЖ" та Агропромисловим науково-виробничим підприємством "Візит" мали реальний характер, діяльність підприємства була спрямована на отримання економічної вигоди від підприємницької діяльності, підприємства ознак фіктивності на час здійснення господарських операції не мали, що зумовлює хибність висновків податкового органу щодо ризиковості позивача та його господарської діяльності.

Згідно з пп.201.16.4 п. 201.16 ст.201 Податкового кодексу України податкова накладна/розрахунок коригування, реєстрацію якої в ЄРПН було зупинено, реєструється у день настання однієї із таких подій: а) прийнято рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН; б) набрано законної сили рішення суду про реєстрацію відповідної податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН.

Згідно з ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

З огляду на викладені вище обставини, суд дійшов висновку, що рішення Комісії ГУ ДФС в Сумській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації про відмову у реєстрації податкових накладних, прийняте не у відповідності до п. 21 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Тому, позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають задоволенню.

Відповідно до ч. 1 ст. 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

При поданні позову позивачем сплачено судовий збір в сумі 7048,00 грн. за платіжним дорученням №332 від 24.07.2018 (т.1 а.с.4) і квитанціями про сплату від 16.08.2018 за №39182 і №39238 (т.2 а.с.127,128).

Крім того, для захисту своїх прав та представництва інтересів в суді, позивачем було укладено Договір про надання юридичних послуг від 16.07.2018 з товариством з обмеженою відповідальністю Юридична компанія Мистецтво Права (т.3 а.с.22-24).

Відповідно до п. 1 ч.3 ст.132 Кодексу адміністративного судочинства України до витрат, пов'язаних з розглядом справи, належать витрати на професійну правничу допомогу.

Відповідно до ст. 134 Кодексу адміністративного судочинства України витрати, пов'язані з правничою допомогою адвоката, несуть сторони, крім випадків надання правничої допомоги за рахунок держави. За результатами розгляду справи витрати на правничу допомогу адвоката підлягають розподілу між сторонами разом з іншими судовими витратами, за винятком витрат суб'єкта владних повноважень на правничу допомогу адвоката.

Так, витрати ТОВ "БК "УКРПРОММОНТАЖ" на правову-допомогу становлять 31200,00 грн. (т.3 а.с.6-21), а саме:

- Складання адміністративного позову (згідно рахунку №17 від 17.07.2018) - 6240 грн.;

- Участь адвоката у судовому засіданні (згідно рахунку №38 від 06.08.2018) - 6240 грн.;

- Участь адвоката в судовому засіданні (згідно рахунку №45 від 07.09.2018) - 6240 грн.;

- Участь адвоката в судовому засіданні (згідно рахунку №54 від 17.09.2018) - 6240 грн.;

- Участь адвоката в судовому засіданні (згідно рахунку №61 від 03.10.2018) - 6240 грн.

Таким чином, позивачу необхідно відшкодувати витрати зі сплати судового збору в сумі 7048,00 грн. та на правничу допомогу в сумі 31200,00 грн. у відповідності до задоволеним позовним вимогам пропорційно з обох відповідачів.

Керуючись ст.ст. 90, 139, 143, 241-246, 250, 255, 295 КАС України, суд, -

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов товариства з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРПРОММОНТАЖ" до Державної фіскальної служби України, Головного управління ДФС у Сумській області про визнання протиправними та скасування рішень, зобов'язання вчинити дії - задовольнити.

Визнати протиправними та скасувати рішення Головного управління Державної фіскальної служби у Сумській області від 04.06.2018 №763417/41802758 про відмову у реєстрації податкової накладної від 11.05.2018 №7, від 19.06.2018 №803001/41802758 про відмову у реєстрації податкової накладної від 25.05.2018 №8, від 04.07.2018 №826976/41802758 про відмову в реєстрації податкової накладної від 05.06.2018 №9, від 19.07.2018 №847013/41802758 про відмову у реєстрації податкової накладної від 20.06.2018 №10, від 02.08.2018 №868454/41802758 про відмову в реєстрації податкової накладної №11 від 06.07.2018, від 02.08.2018 №868440/41802758 про відмову в реєстрації податкової накладної №12 від 11.07.2018.

Зобов'язати Державну фіскальну службу України (Львівська площа, 8, м. Київ, 04053, код ЄДРПОУ 39292197) зареєструвати податкові накладні №7 від 11.05.2018, №8 від 25.05.2018, №9 від 05.06.2018, №10 від 20.06.2018, №11 від 06.07.2018 та податкову накладну №12 від 11.07.2018, складені товариства з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРПРОММОНТАЖ" (вул. Петра Курінного, буд. 2А, офіс 4, м. Київ, 03148, код ЄДРПОУ 41802758) в Єдиному державному реєстрі податкових накладних.

Стягнути на користь товариства з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРПРОММОНТАЖ" (вул. Петра Курінного, буд. 2А, офіс 4, м. Київ, 03148, код ЄДРПОУ 41802758) витрати зі сплати судового збору в сумі 3524,00 грн. та витрати на правову допомогу в сумі 15600,00 грн. з державного бюджету за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДФС у Сумській області (вул. Іллінська, 13, м. Суми, 40009, код ЄДРПОУ 39456414).

Стягнути на користь товариства з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРПРОММОНТАЖ" (вул. Петра Курінного, буд. 2А, офіс 4, м. Київ, 03148, код ЄДРПОУ 41802758) витрати зі сплати судового збору в сумі 3524,00 грн. та витрати на правову допомогу в сумі 15600,00 грн. з державного бюджету за рахунок бюджетних асигнувань Державної фіскальної служби України (Львівська площа, 8, м. Київ, 04053, код ЄДРПОУ 39292197).

Рішення може бути оскаржено до Харківського апеляційного адміністративного суду через Сумський окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня складення повного рішення.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Повний текст рішення складено 25.10.2018 року.

Суддя В.М. Соколов

Дата ухвалення рішення16.10.2018
Оприлюднено01.11.2018
Номер документу77469653
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання протиправними та скасування рішень, зобов'язання вчинити дії

Судовий реєстр по справі —1840/2921/18

Постанова від 12.11.2020

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Ральченко І.М.

Ухвала від 23.09.2020

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Ральченко І.М.

Ухвала від 23.09.2020

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Ральченко І.М.

Ухвала від 28.07.2020

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Ральченко І.М.

Ухвала від 05.06.2020

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

І.Г. Шевченко

Ухвала від 27.04.2020

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

І.Г. Шевченко

Ухвала від 04.12.2019

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

С.О. Бондар

Ухвала від 27.11.2019

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

С.О. Бондар

Постанова від 17.04.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Присяжнюк О.В.

Постанова від 17.04.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Присяжнюк О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні