Ухвала
від 03.12.2018 по справі 566/1208/17
ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

про залишення апеляційної скарги без руху

03 грудня 2018 рокуЛьвів№ 857/3346/18

Восьмий апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів: судді-доповідача -Іщук Л. П., суддів Обрізка І. М., Онишкевича Т. В., здійснивши перевірку апеляційної скарги Млинівського об'єднаного управління Пенсійного фонду України Рівненської області на рішення Млинівського районного суду Рівненської області від 08 жовтня 2018 року у справі № 566/1208/17 за адміністративним позовом ОСОБА_2 до Млинівського об'єднаного управління Пенсійного фонду України Рівненської області про зобов'язання вчинити дії,

ВСТАНОВИВ:

Рішенням Млинівського районного суду Рівненської області від 08 жовтня 2018 року задоволено повністю адміністративний позов ОСОБА_2 до Млинівського об'єднаного управління Пенсійного фонду України Рівненської області про зобов'язання вчинити дії.

Не погодившись із прийнятим рішенням, Млинівське об'єднане управління Пенсійного фонду України Рівненської області подало апеляційну скаргу не оплачену судовим збором та просить звільнити від сплати судового збору.

Клопотання про звільнення від сплати судового збору мотивоване тим, що обмежене фінансування коштів, призначених для сплати судового збору, не дає можливості сплатити судовий збір за подання апеляційної скарги.

Доказів про відсутність коштів для сплати судового збору скаржником не подано.

Слід зазначити, що державні органи, які є рівними перед законом і судом поряд з іншими учасниками справи, зобов'язанні діяти вчасно та в належний спосіб, в тому числі, при оскарженні судових рішень, у зв'язку з чим, будь-які зволікання останніх зі сплатою судового збору у строк, встановлений процесуальним законом для оскарження судового рішення, як і звернення з необґрунтованими клопотаннями, зокрема, про звільнення від спалати судового збору через обмежене фінансування, не свідчать про неухильне виконання покладених на них обов'язків як учасників справи і намір добросовісної реалізації ними права на апеляційний перегляд справи, при цьому, за наявності можливості планування і здіснення видатків бюджету, а в разі потреби їх перерозподілу протягом усього бюджетного року таким чином, щоб забезпечити своєчасне і у повному обсязі проведення необхідних платежів.

Зважаючи на викладене, зазначені скаржником підстави для звільнення від сплати судового збору не можна визнати поважними, оскільки останні не є такими, що не залежать від волі особи, яка подає апеляційну скаргу, і не надають їй права у будь-який необмежений після спливу цього строку час реалізовувати право на апеляційне оскарження судових рішень.

Таким чином, вказана апеляційна скарга не відповідає вимогам, встановленим статтею 296 Кодексу адміністративного судочинства України, оскільки до неї не додано документа про сплату судового збору.

Ставки судового збору за подання апеляційної скарги на судове рішення визначені Законом України Про судовий збір .

Частиною 1 статті 4 Закону України Про судовий збір передбачено, що судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.

Згідно із статтею 7 Закону України Про Державний бюджет України на 2017 рік прожитковий мінімум на одну працездатну особу станом на 01 січня 2017 року становить 1600 грн.

Розмір ставки судового збору за подання апеляційної скарги на рішення суду, відповідно до частини 2 статті 4 Закону України Про судовий збір становить 150 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви, іншої заяви і скарги.

Адміністративний позов в даній справі містить вимоги немайнового характеру.

Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 4 Закону України Про судовий збір (в редакції, чинній на момент подання позовної заяви) за подання до суду адміністративного позову немайнового характеру, який подано фізичною особою ставка судового збору становить 0,4 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Відтак, розмір судового збору який підлягав сплаті при поданні позовної заяви становить 640 грн 00 коп. (1600*0,4 = 640).

Враховуючи наведене, розмір судового збору за подання апеляційної скарги становить 150 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви, а саме 960 грн.

Вказаний недолік апеляційної скарги повинен бути усунений шляхом надіслання до Восьмого апеляційного адміністративного суду оригіналу документа про сплату судового збору в розмірі 960 грн 00 коп. за наступними реквізитами Отримувач коштів - УК у Галицькому районі м.Львова; код отримувача за ЄДРПОУ - 38007573; банк отримувача - Казначейство України (ЕАП); МФО - 899998; рахунок отримувача - 34310206081057; код класифікації доходів бюджету - 22030101; призначення платежу - *;101; код платника; судовий збір; № справи; Восьмий апеляційний адміністративний суд .

За таких обставин, відповідно до статті 169 Кодексу адміністративного судочинства України апеляційну скаргу слід залишити без руху та надати строк для усунення вказаного недоліку.

Також слід роз'яснити особі, яка подала апеляційну скаргу, що у разі неусунення недоліку апеляційної скарги у встановлений строк, відповідно до пункту 1 частини четвертої статті 169 Кодексу адміністративного судочинства України така буде їй повернута.

Керуючись статтями 169, 296, 298 Кодексу адміністративного судочинства України,

УХВАЛИВ:

В задоволенні клопотання Млинівського об'єднаного управління Пенсійного фонду України Рівненської області про звільнення від сплати судового збору відмовити.

Апеляційну скаргу Млинівського об'єднаного управління Пенсійного фонду України Рівненської області на рішення Млинівського районного суду Рівненської області від 08 жовтня 2018 року у справі № 566/1208/17 за адміністративним позовом ОСОБА_2 до Млинівського об'єднаного управління Пенсійного фонду України Рівненської області про зобов'язання вчинити дії - залишити без руху.

Встановити Млинівському об'єднаному управлінню Пенсійного фонду України Рівненської області десятиденний строк з дня вручення копії цієї ухвали для усунення недоліку апеляційної скарги.

Ухвала набирає законної сили з моменту підписання та оскарженню не підлягає.

Суддя-доповідач Л. П. Іщук

Судді І. М. Обрізко

Т. В. Онишкевич

СудВосьмий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення03.12.2018
Оприлюднено04.12.2018
Номер документу78276457
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —566/1208/17

Ухвала від 03.04.2020

Адміністративне

Млинівський районний суд Рівненської області

Бандура А. П.

Ухвала від 23.03.2020

Адміністративне

Млинівський районний суд Рівненської області

Бандура А. П.

Постанова від 06.03.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Іщук Лариса Петрівна

Ухвала від 23.01.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Іщук Лариса Петрівна

Ухвала від 02.01.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Іщук Лариса Петрівна

Ухвала від 03.12.2018

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Іщук Лариса Петрівна

Ухвала від 06.11.2018

Адміністративне

Млинівський районний суд Рівненської області

Бандура А. П.

Постанова від 08.10.2018

Адміністративне

Млинівський районний суд Рівненської області

Бандура А. П.

Постанова від 07.10.2018

Адміністративне

Млинівський районний суд Рівненської області

Бандура А. П.

Ухвала від 04.04.2018

Адміністративне

Млинівський районний суд Рівненської області

Бандура А. П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні