УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
Справа №:755/12693/17
Провадження №: 1-кс/755/1614/19
"11" березня 2019 р.
м. Київ
слідчий суддя Дніпровського районного суду м. Києва ОСОБА_1 , секретар судових засідань ОСОБА_2 , за участю слідчого ОСОБА_3 , розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання старшого слідчого СВ Дніпровського УП ГУ НП України в м. Києві ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів у рамках кримінального провадження унесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12015100040007982від 02.06.2015,за ознакамикримінальних правопорушень,передбачених ч.1ст.197,ст.356,ч.3ст.15ч.4ст.190КК України, встановив :
Суть питання, що вирішується ухвалою, і за чиєю ініціативою воно розглядається
До слідчогосудді даногомісцевого судунадійшло зазначенеклопотання слідчого,яке погодженез прокуроромКиївської місцевоїпрокуратури №4 ОСОБА_4 про наданнятимчасового доступудо документів урамках цьогопровадження,у зв`язку з здійсненням досудового розслідування у ньому та необхідністю встановлення обставин визначених ст. 91 КПК України при наявності на передумов визначених ст.ст. 132, 163 КПК України.
Встановлені обставини у ході розслідування цього кримінального провадження органом досудового розслідування та наведені заявником у клопотанні відомості на їх підтвердження щодо доцільності застосування такого типу заходу забезпечення кримінального провадження
СВ Дніпровського УП ГУ НП України в м. Києві здійснюється досудове розслідування у рамках указаного кримінального провадження.
Встановлено, що за адресою: АДРЕСА_1 самоправно, без будь-яких дозвільних документів здійснюється будівництво багатоповерхового житлового комплексу « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».
Так відповідно до листа ІНФОРМАЦІЯ_2 від 11.06.2015 року, рішенням ІНФОРМАЦІЯ_3 № 638/798 від 10.07.2003 приватному підприємству « ІНФОРМАЦІЯ_4 » була передана у довгострокову оренду на 25 років земельна ділянка площею 0,41 га на перетині вул. Сиваської та пров. Хорольського у Дніпровському районі для будівництва, експлуатації та обслуговування культурно-оздоровчого центру та офісу. В подальшому з ПП « ОСОБА_5 » було укладено договір оренди земельної ділянки від 28.02.2005 № 66-6-00240 до 28.02.2030.
Спеціалістами ІНФОРМАЦІЯ_5 28.07.2014 проведено обстеження вищезазначеної земельної ділянки, що перебуває в оренді приватного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 ». Під час обстеження встановлено, що на земельній ділянці проводиться будівництво багатоповерхового житлового будинку. Земельна ділянка огороджена та охороняється. На ділянці працює будівельна техніка. Також на ділянці розміщено офіс з продажу квартир в будинку який споруджується. Зазначеним підприємством порушуються умови договору оренди земельної ділянки (ділянку надано для будівництва, експлуатації та обслуговування культурно-оздоровчого центру та офісу).
Крім цього, згідно листа директора ІНФОРМАЦІЯ_6 , Приватному підприємству « ІНФОРМАЦІЯ_4 » надано архітектурно-планувальне завдання від 17.10.2008 № 08-0628 на проектування будівництва культурно-оздоровчого центру та офісу на перетині вул. Сиваській та пров. Хорольському у Дніпровському районі м. Києва. Також, зазначеним департаментом, у відповідь на звернення ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » до дозвільного центру щодо надання містобудівних умов та обмежень забудови вищезазначеної було відмовлено у зв`язку з некомплектністю пакету документів (листи від 02.04.2014 № 3137/0/12-3/27-14 та від 16.04.2014 3у 3846/0/12/27-14).
Відповідно до комп`ютерної бази даних ІНФОРМАЦІЯ_8 », документи дозвільного характеру (містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки) замовнику ПП « ОСОБА_5 » на будівництво культурно-оздоровчого центру та офісів на перетині АДРЕСА_2 не надавалась, проектна документація не розглядалась.
З набуттям чинності у 2011 році Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», здійснення ІНФОРМАЦІЯ_9 , а також питання надання дозволу (реєстрації декларації) на виконання будівельних робіт на території м. Києва відноситься до повноважень ІНФОРМАЦІЯ_10 , що входить до сфери ІНФОРМАЦІЯ_11 .
Згідно листа ІНФОРМАЦІЯ_12 від 05.06.2015 року № 10/26-36/0506/09, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » було зареєстровано подану ними декларацію про початок виконання підготовчих робіт із будівництва культурно-оздоровчого центру та офісу на перетині вул. Сиваській та АДРЕСА_3 від 28.07.2014 № КВ 030142090574.
За результатами проведених перевірок з виїздом на місце будівництво, працівниками інспекції встановлено, що за вказаною вище адресою розпочато виконання будівельних робіт з будівництва житлового комплексу без документів , які б надавали право на виконання будівельних робіт, що є порушенням ч. 1 ст. 34 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».
Відповідно до п. 10 Порядку виконання підготовчих робіт , затвердженого постановою КМУ № 466, зареєстрована декларація про початок виконання підготовчих робіт не дає право на виконання будівельних робіт.
Також, відповідно до вищезазначеного листа під час перевірок з боку осіб, які знаходились на будівельному майданчику у наданні проектно-виконавчої документації та у будь-яких поясненнях було відмовлено.
02.06.2015 до чергової частини ІНФОРМАЦІЯ_13 по лінії «102» надійшло повідомлення про проведення незаконного будівництва житлового будинку на перетині вул. Сиваська та Хорольська в м. Києві. Виїздом на місце слідчо-оперативної групи ІНФОРМАЦІЯ_13 було встановлено, що за вказаною адресою виконуються будівельні роботи. Площа будівництва огороджена залізобетонним парканом з колючим дротом, відсутній інформаційний стенд із зазначенням номеру дозволу на початок будівельних робіт, технічних характеристик об`єкта будівництва та його візуалізація.
На прохання представників слідчо-оперативної групи надати будь-які дозвільні документи, охоронники будівельного майданчику та особи які здійснювали продаж квартир у зазначеному житловому комплексі їх не надали, при цьому на територію будівельного майданчику не допустили.
У зв`язку із відсутністю будь-яких дозвільних документів на проведення будівельних робіт, а також те, що були відсутні будь-які представники забудовника та юридичної особи яка здійснює продаж квартир в житловому комплексі, з метою виявлення та фіксації відомостей щодо обставин вчинення кримінального правопорушення було проведено, огляд будівельного майданчику та відділу продажів, що перебуває на території будівельного майданчику.
В ході проведення огляду було виявлено та в подальшому вилучено договір про внесення змін № 1 від 26.05.2015 року, згідно якого продаж квартир в житловому комплексі розташованому на перетині вул. Сиваська та АДРЕСА_3 ( АДРЕСА_1 ) здійснює ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 », директором якого є ОСОБА_6 .
Оглядом сайту « ІНФОРМАЦІЯ_15 » в мережі «Інтернет встановлено, що продаж квартир у житловому будинку АДРЕСА_1 здійснюється на підставі попереднього договору укладеному з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (продавець). Згідно відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань директором ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » є ОСОБА_6 .
28.08.2017, проведений огляд ділянки розташованої на перетині вул. Сиваська та Хорольська в м. Києві ( АДРЕСА_1 ), під час огляду встановлено, що за вказаною адресою проводяться будівництво житлового комплексу. На зазначеній земельній ділянці працює кран та працюють працівники. На вимогу надати документи, які б підтверджували законність будівництва, ОСОБА_6 , який представився як директор ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » були надані копії договору про оренду земельної ділянки укладеного між ІНФОРМАЦІЯ_17 та приватним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_4 » та копію декларації про початок виконання підготовчих робіт від 28.07.2014 № КВ 030142090574 (на даний час скасована)
Крім того, до Дніпровського УП ГУНП у м. Києві надійшов лист з ІНФОРМАЦІЯ_18 про те що співробітниками четвертому відділу ІНФОРМАЦІЯ_19 в рамках операції « ІНФОРМАЦІЯ_20 » здійснюється відпрацювання ЖК « ІНФОРМАЦІЯ_1 », яке згідно сайту ІНФОРМАЦІЯ_21 . Знаходиться незаконний будівельний майданчик. Будівництво зупинилось у 2016 році. В експлуатацію об`єкт не зданий, частково заселений . В 2018 році будівництво періодично поновлюється.
На даний час відділ продажу ЖК « ІНФОРМАЦІЯ_1 » функціонує та пропонують продаж квартир. Інвестори згідно договору купівлі-продажу повинні сплачувати на рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » № НОМЕР_1 відкритому в банківській установі АТ « ІНФОРМАЦІЯ_22 » .
27.11.2018 слідчим СВ Дніпровського УП ГУНП у м. Києві здійснено тимчасовий доступ до речей та документів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) по рахунку, відкритому у АТ « ІНФОРМАЦІЯ_22 » (МФО НОМЕР_3 ), який розташований за адресою: АДРЕСА_4 за період з дати відкриття по дату оголошення ухвали. Під час аналізу зазначених документів встановлено, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » укладало договори з різними товариствами з явними ознаками фіктивності.
04.02.2019директор ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_7 » ОСОБА_7 отримав вимогувідповідно дост.93КПК Українипро наданняналежним чиномзавірених копійдокументів ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_7 »(кодЄДРПОУ НОМЕР_2 )по фінансово-господарським взаємовідносинамз ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_23 »(кодЄДРПОУ НОМЕР_4 ), ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_24 »(кодЄДРПОУ НОМЕР_5 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_25 »(кодЄДРПОУ НОМЕР_6 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 » (кодЄДРПОУ НОМЕР_7 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_27 » (кодЄДРПОУ НОМЕР_8 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_28 »(кодЄДРПОУ НОМЕР_9 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_29 » (кодЄДРПОУ НОМЕР_10 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_30 » (кодЄДРПОУ НОМЕР_11 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_31 » (кодЄДРПОУ НОМЕР_12 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_32 » (кодЄДРПОУ НОМЕР_13 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_33 »(кодЄДРПОУ НОМЕР_14 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_34 »(кодЄДРПОУ НОМЕР_15 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_35 »(кодЄДРПОУ НОМЕР_16 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (кодЄДРПОУ НОМЕР_17 ),за період2015-2019р.р фінансової діяльності,а саме: договори, додаткові угоди, специфікації до них, видаткові накладні, акти прийому-приймання виконаних робіт (наданих послуг) або товарів, податкові накладні, товарно-транспортні накладні, інші документи, що підтверджують завантаження/розвантаження та транспортування ТМЦ, платіжні документи, векселі, акти приймання-передачі векселів, акти проведення взаємозаліків, сертифікати, паспорти якості, оборотно-сальдові відомості по рахунку 631 та карток по рахунку 631, документи листування з представниками та посадовими особами (в т.ч. роздруківки електронних документів), документів підтверджуючих повноваження отримувача товару (робіт, послуг), по вищевказаним контрагентам, а також документів на подальшу реалізацію (використання в виробництві, зберігання на складі) придбаної продукції (робіт, послуг і т.д.); анкетні та контактні дані (ПІБ, дату народження, адресу проживання, номери робочих та мобільних телефонів, посаду, дату прийняття на роботу, звільнення, тощо), місця розташування робочих місць посадових та службових осіб підприємства, які безпосередньо приймали участь у зазначених взаємовідносинах та на яких підставах (витяги із статуту, посадових (службових) інструкцій, наказів, тощо), форму їх участі, а також керівників та службових осіб підприємства, відповідальних за дотриманням чинного податкового та іншого законодавства; інформацію щодо листування з структурними (територіальними) підрозділами ІНФОРМАЦІЯ_36 (раніше - органів доходів і зборів України), іншими контролюючими та правоохоронними органами (отриманих запитів та наданих відповідей, будь-яких інших матеріалів, що підтверджують спілкування, взаємодію, контроль) щодо здійснення ними перевірок та будь-яких інших контрольно-перевірочних заходів стосовно зазначених фінансово-господарських операцій, в т.ч. проведення камеральних, документальних (планових або позапланових; виїзних або невиїзних), фактичних перевірок та зустрічних звірок, проведення заходів в рамках кримінально-процесуального законодавства (обшуків, вилучення документів, ТМЦ, інших слідчих та процесуальних дій), проведення контрольних заходів при митному оформленні товарів, коригування митної вартості товару, складання протоколів про порушення митних правил, тощо; інформацію щодо наявного рухомого/нерухомого майна, грошових коштів, цінних паперів, інших активів, залишків ТМЦ, що знаходяться на балансі або використанні підприємства та їх місцезнаходження (в т.ч. офісних, складських та інших приміщень), однак станом на 20.02.2019 зазначених документів надано не було.
У світлічого, вбачається наявність достатніх підстав вважати, що вказані документи, мають суттєве значення для встановлення обставин у кримінальному провадженні і відомості, які містяться у зазначених документах, у подальшому будуть використані як докази, необхідно отримати тимчасовий доступ до вказаних документів з можливістю їх копіювання.
Позиція сторін
Слідчий СВ Дніпровського УП ГУ НП України в м. Києві ОСОБА_3 усудовомузасіданні заявлене клопотанняпідтримав,просив задовольнитиз підставвикладених уйого мотивувальнійчастині.
В свою чергу, на підставі положень ч. 2 та ч. 4 ст. 163 КПК України, слідчим суддею визнано за можливе провести судовий розгляд клопотання без участі представника особи у володінні, якої знаходяться речі і документи та прокурора.
Мотиви, з яких виходив слідчий суддя при постановленні ухвали, і положення закону, яким він керувався у ракурсі встановлених обставин із даного питання
Слідчий суддя, перевіривши клопотання заявника на дотримання вимог Кримінального процесуального Кодексу України (далі КПК), приходить до наступного.
Порядок кримінального провадження на території України визначається лише кримінальним процесуальним законодавством України, яке складається з відповіднихположеньКонституції України, міжнародних договорів, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України, цього Кодексу та інших законів України (ст. 1 КПК України).
Зокрема, питання застосування заходів забезпечення кримінального провадження, до яких відносяться і тимчасовий доступ до речей і документів регламентовані Главою 10 - заходи забезпечення кримінального провадження і підстави їх застосування та Главою 15 тимчасовий доступдо речейі документів Кримінального процесуального Кодексу України (надалі КПК України).
А саме, у випадку необхідності отримання тимчасового доступу до речей і документів, сторона кримінального провадження має право, згідно положень ст. 160 КПК України, звернутись до слідчого судді з клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів.
При цьому, слідчий суддя постановляє ухвалу про надання доступу до речей і документів з розпорядженням про можливості їх вилучення за умови, що сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що вони мають суттєве значення для встановлення важливих обставин, та можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, а без вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів (ч. 5 та ч. 7 ст. 163 КПК України).
Такий доступ здійснюється в порядку визначеному законом, а саме на підставі ухвали слідчого судді (ч. 1 ст. 132, ч. 2 ст. 159, ст. 164 КПК України).
Також, в силу положень частин 3 та 5 ст. 132 КПК України передбачено, що під час розгляду питання про застосування заходів забезпечення кримінального провадження, в тому числі щодо надання тимчасового доступу (п. 5 ч. 2 ст. 131 КПК України), сторони кримінального провадження повинні подати слідчому судді докази обставин, на які вони посилаються, а не просто вказати їх.
А, як убачається з цього клопотання, тимчасовий доступ до документів вказаних у ньому обумовлений заявником тим, що відображені у них дані, на думку автора клопотання, підтверджують необхідність надання тимчасового доступу, з метою встановлення відомостей визначених ст. 91 КПК України, у даному кримінальному провадженні та виконання завдань визначних ст. 2 КПК України.
Самі ж документи перебувають (можуть перебувати) у володінні відповідної особи вказаної у клопотанні, останні, як самі по собі, так і в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні.
Є наявною можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та вкзують паралельно на неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.
Таким чином, у судовому засіданні слідчим суддею встановлено, що, згідно ч. 2 ст. 132 КПК України, клопотання про застосування заходів забезпечення кримінального провадження на підставі ухвали слідчого судді подано до місцевого суду, в межах територіальної юрисдикції якого знаходиться орган досудового розслідування та за своєю суттю в цілому відповідає вимогам ч. 6 ст. 132, ст. 160 КПК України, обставин, регламентованих п. п. 1-3 ч. 3 ст. 132, ст.ст. 161, 163 КПК України, не встановлено.
Порушень вимог Глави 10 КПК України - заходи забезпечення кримінального провадження і підстави їх застосування та Глави 15 КПК України - тимчасовий доступ до речей і документів, у судовому засіданні, слідчим суддею не виявлено.
За таких обставин, слідчий суддя дослідивши, матеріали клопотання, долучені до нього документи та безпосередньо саме кримінальне провадження в оригіналі, за своїмвнутрішнім переконанням,яке ґрунтуєтьсяна всебічному,повному йнеупередженому дослідженнівсіх обставинпровадження,керуючись законом,оцінюючи сукупністьзібраних доказів-з точкизору достатностіта взаємозв`язкувважає, що наявні у провадженні докази, передбачені параграфами 3-5 Глави 4 КПК України (показання, речові докази і документи, та інші) свідчать про те, що слідчим у судовому засіданні, у відповідності до вимог ч. 5 ст. 132 КПК України, надано ґрунтовні докази, які дають змогу прийти до висновку про неможливість іншим способом, на даному етапі, довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів (ч. 4 ст. 132, ч. 6 ст. 163 КПК України), забезпечити повноту, всебічність та неупередженість розслідування вищезазначеного кримінального правопорушення, отримати відомості, що є необхідними для з`ясування всіх важливих обставин у їх сукупності, кореспондуються з вимогами ст. 132 КПК України, а тому воно підлягає задоволенню.
З цих підстав слідчий суддя, керуючись ст.ст. 1-29, 131-132, 159-166, 369-372, 376 КПК України, постановив :
клопотання задовольнити.
Надати розпорядження(забезпечити) слідчому СВ Дніпровського УП ГУНП у м. Києві ОСОБА_3 , або за його доручення уповноваженим особам відповідно до КПК України, тимчасовий доступ додокументів з можливістю їх копіювання, а саме тих, які перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) по фінансово-господарським взаємовідносинам з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_23 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_25 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_27 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_8 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_28 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_9 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_29 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_10 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_30 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_11 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_31 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_12 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_32 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_13 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_33 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_14 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_34 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_15 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_35 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_16 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_17 ), за період 2015-2019р.р. фінансової діяльності, а саме:
- договори, додаткові угоди, специфікації до них, видаткові накладні, акти прийому-приймання виконаних робіт (наданих послуг) або товарів, податкові накладні, товарно-транспортні накладні, інші документи, що підтверджують завантаження/розвантаження та транспортування ТМЦ, платіжні документи, векселі, акти приймання-передачі векселів, акти проведення взаємозаліків, сертифікати, паспорти якості, оборотно-сальдові відомості по рахунку 631 та карток по рахунку 631, документи листування з представниками та посадовими особами (в т.ч. роздруківки електронних документів), документів підтверджуючих повноваження отримувача товару (робіт, послуг), по вищевказаним контрагентам, а також документів на подальшу реалізацію (використання в виробництві, зберігання на складі) придбаної продукції (робіт, послуг і т.д.);
- анкетні та контактні дані (ПІБ, дату народження, адресу проживання, номери робочих та мобільних телефонів, посаду, дату прийняття на роботу, звільнення, тощо), місця розташування робочих місць посадових та службових осіб підприємства, які безпосередньо приймали участь у зазначених взаємовідносинах та на яких підставах (витяги із статуту, посадових (службових) інструкцій, наказів, тощо), форму їх участі, а також керівників та службових осіб підприємства, відповідальних за дотриманням чинного податкового та іншого законодавства;
- інформацію щодо листування з структурними (територіальними) підрозділами ІНФОРМАЦІЯ_36 (раніше - органів доходів і зборів України), іншими контролюючими та правоохоронними органами (отриманих запитів та наданих відповідей, будь-яких інших матеріалів, що підтверджують спілкування, взаємодію, контроль) щодо здійснення ними перевірок та будь-яких інших контрольно-перевірочних заходів стосовно зазначених фінансово-господарських операцій, в т.ч. проведення камеральних, документальних (планових або позапланових; виїзних або невиїзних), фактичних перевірок та зустрічних звірок, проведення заходів в рамках кримінально-процесуального законодавства (обшуків, вилучення документів, ТМЦ, інших слідчих та процесуальних дій), проведення контрольних заходів при митному оформленні товарів, коригування митної вартості товару, складання протоколів про порушення митних правил, тощо;
- інформацію щодо наявного рухомого/нерухомого майна, грошових коштів, цінних паперів, інших активів, залишків ТМЦ, що знаходяться на балансі або використанні підприємства та їх місцезнаходження (в т.ч. офісних, складських та інших приміщень).
Строк дії ухвали не може перевищувати одного місяця з дня її постановлення.
Особа,яка зазначенав ухваліслідчого судді,суду протимчасовий доступдо речейі документівяк володілецьречей абодокументів,зобов`язана надатитимчасовий доступдо зазначенихв ухваліречей ідокументів особі,зазначеній увідповідній ухваліслідчого судді. Зазначенав ухваліслідчого судді,суду особазобов`язана пред`явитиособі,яка зазначенав ухваліяк володілецьречей ідокументів,оригінал ухвалипро тимчасовийдоступ доречей ідокументів тавручити їїкопію. Особа,яка пред`являєухвалу протимчасовий доступдо речейі оригіналівабо копійдокументів,зобов`язана залишитиволодільцю речейі оригіналівабо копійдокументів описречей іоригіналів абокопій документів,які буливилучені навиконання ухвалислідчого судді. На вимогу володільця особою, яка пред`являє ухвалу про тимчасовий доступ до речей і документів, має бути залишено копію вилучених оригіналів документів. Копії документів, які вилучаються або оригінали яких вилучаються, виготовляються з використанням копіювальної техніки, електронних засобів володільця (за його згодою) або копіювальної техніки, електронних засобів особи, яка пред`являє ухвалу про тимчасовий доступ до речей і документів.
У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала оскарженню не підлягає, заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді, та є обов`язковою до виконання на всій території України.
Слідчий суддя: ОСОБА_1
Ухвала виготовлена в двох примірниках.
Примірник 1 - знаходиться в матеріалах цього судового провадження.
Примірник 2 та завірена копія - надано заявнику.
Слідчий суддя: ОСОБА_1
Суд | Дніпровський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 11.03.2019 |
Оприлюднено | 14.02.2023 |
Номер документу | 80449596 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Дніпровський районний суд міста Києва
Бірса О. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні