Ухвала
від 26.02.2019 по справі 909/1122/18
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 909/1122/18

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УХВАЛА

про відкриття провадження у справі про банкрутство

26.02.2019 м. Івано-Франківськ

Господарський суд Івано-Франківської області у складі судді Шкіндер П.А., секретар судового засідання Кучма І.І., розглянувши у підготовчому засіданні справу

за заявою: Головного управління ДФС в Івано-Франківській області, м.Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 20, 76018

до: приватного підприємства "Міськдорбуд", м.Івано-Франківськ, вул.Галицька, 116/55, 76018

про банкрутство,

за участю:

від заявника: ОСОБА_1, (довіреність № 208/09-19-10-03 від 11.09.18 )-представник

від боржника: представники не з"явилися,

арбітражний керуючий: в судове засідання не з'явилася,

від боржника - приватного підприємства "Міськдорбуд" представник не з'явився.

В С Т А Н О В И В:

Головне управління ДФС в Івано-Франківській області звернулось до Господарського суду Івано-Франківської області із заявою про відкриття провадження у справі про банкрутство приватного підприємства "Міськдорбуд". В обґрунтування поданої заяви кредитор посилається на те, що ПП "Міськбуд" зареєстроване як юридична особа, взято на облік як платник податків у Головному управлінні ДФС в Івано-Франківській області та має заборгованість перед заявником у розмірі 2614819,79грн. податкового боргу. Безспірність кредиторських вимог підтверджує судовими рішеннями, що набрали законної сили.

Суд відповідно до ухвали від 02.01.2019 заяву прийняв до розгляду, призначив підготовче засідання на 05.02.19 . ухвалою господарського суду Івано-Франківської області від 05.02.2019 розгляд підготовчого засідання відкладено на 26.02.2019.

На запит суду від 28.12.2018 автоматизованою системою з відбору кандидатів на призначення арбітражного керуючого у справах про банкрутство з числа осіб, внесених до Єдиного реєстру арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) України, у даній справі визначено арбітражного керуючого ОСОБА_2 ( ліцензія № АВ 547905 від 01.12.2010) .Заяви-згоди (відмови) щодо участі у справі про банкрутство приватного підприємства "Міськдорбуд" від арбітражного керуючого ОСОБА_3, судом не одержано.

17.01.2019 за вх. № 1087/19 від 17.01.2019 від арбітражного керуючого ОСОБА_4 , на адресу суду надійшла заява про участь у справі про банкрутство.

21.02.2019 за вх. № 3478/19 19 від 21.02.2019 від арбітражного керуючого ОСОБА_5 , на адресу суду надійшла заява про участь у справі про банкрутство.

В судовому засіданні представник ініціюючого кредитора викладені в заяві вимоги підтримав, просив суд відкрити провадження у справі про банкрутство ПП "Міськдорбуд".

Представник боржника в судове засідання не з'явився, вимоги ухвали суду не виконав, про причини неявки суд не повідомив.

В підготовчому засіданні суд, згідно з вимогами частини 1 статті 16 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", перевірив обґрунтованість вимог заявника та зазначає таке.

Банкрутство, за змістом абзацу 3 статті 1 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", - це визнана господарським судом неспроможність боржника відновити свою платоспроможність за допомогою процедур санації та мирової угоди і погасити встановлені у порядку, визначеному цим Законом, грошові вимоги кредиторів не інакше як через застосування ліквідаційної процедури.

Неплатоспроможність, згідно з абзацом 9 статті 1 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", - це неспроможність боржника виконати після настання встановленого строку грошові зобов'язання перед кредиторами не інакше, як через відновлення його платоспроможності.

Грошове зобов'язання, як визначено в абзаці 5 статті 1 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", - зобов'язання боржника сплатити кредитору певну грошову суму відповідно до цивільно-правового правочину (договору) та на інших підставах, передбачених законодавством України. До грошових зобов'язань відносяться також зобов'язання щодо сплати податків, зборів (обов'язкових платежів), страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне та інше соціальне страхування; зобов'язання, що виникають внаслідок неможливості виконання зобов'язань за договорами зберігання, підряду, найму (оренди), ренти тощо та які мають бути виражені у грошових одиницях.

За змістом частини 3 статті 10 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", провадження у справі про банкрутство відкривається господарським судом, якщо безспірні вимоги кредитора (кредиторів) до боржника сукупно становлять не менше трьохсот мінімальних розмірів заробітної плати, які не були задоволені боржником протягом трьох місяців після встановленого для їх погашення строку, якщо інше не передбачено цим Законом.

Безспірні вимоги кредиторів - грошові вимоги кредиторів, підтверджені судовим рішенням, що набрало законної сили, і постановою про відкриття виконавчого провадження, згідно з яким відповідно до законодавства здійснюється списання коштів з рахунків боржника. До складу цих вимог, у тому числі щодо сплати податків, зборів (обов'язкових платежів), не включаються неустойка (штраф, пеня) та інші фінансові санкції.

На підтвердження безспірності своїх грошових вимог кредитор посилається на наступне.

На момент звернення до суду сума податкового боргу ПП "Міськдорбуд" складає 2614819,79 грн.

По податку на додану вартість в сумі 1 253768,77грн.:

- Основного платежу в сумі 667323 грн., який виник на підставі донарахувань згідно податкового повідомлення - рішення № НОМЕР_1 від 27.06.2012, проведеного в ІКП платника на підставі постанови ЛААС від 22.08.2016, винесеного у межах розгляду справи № 2а-2292/12/0970;

- Штрафних санкцій в сумі 154279 грн., які виникли на підставі винесеного податкового повідомлення - рішення № НОМЕР_1 від 27.06.2012, проведеного в ІКП платника на підставі постанови ЛААС від 22.08.2016, винесеного у межах розгляду справи № 2а-2292/12/0970;

- Пені, що обліковується по особовому рахунку в сумі 116131,37 грн.;

- Пені, що розрахована на суму несплаченого податкового боргу станом на 25.10.2018 в розмірі 316035,40 грн.

По податку на прибуток приватних підприємств в сумі 1244903,67 грн.:

- Основного платежу в сумі 747365,72 грн., який виник на підставі

донарахувань згідно податкового повідомлення - рішення № НОМЕР_2 від

12.04.2012, проведеного в ІКП платника на підставі постанови ЛААС від 22.08.2016,

винесеного у межах розгляду справи № 2а-2292/12/0970;

- Штрафних санкцій в сумі 151704 грн. які виникли на підставі винесенего податкового повідомлення - рішення № НОМЕР_2 від 12.04.2012, проведеного в ІКП платника на підставі постанови ЛААС від 22.08.2016, винесеного у межах розгляду справи № 2а-2292/12/0970;

- Пені, що розрахована на суму несплаченого податкового боргу станом на 25.10.2018 в розмірі 345833,95 грн.

По податку на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими

агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати в сумі 50615,23 грн.:

- Основного платежу в сумі 29243,46 грн., який виник на підставі донарахувань згідно податкового повідомлення - рішення № НОМЕР_3 від 12.04.2012, проведеного в ІКП платника на підставі постанови ЛААС від 22.08.2016, винесеного у межах розгляду справи № 2а-2292/12/0970;

- Штрафних санкцій в сумі 7310,87 грн., які виник на підставі донарахувань згідно податкового повідомлення - рішення № НОМЕР_3 від 12.04.2012, проведеного в ІКП платника на підставі постанови ЛААС від 22.08.2016, винесеного у межах розгляду справи № 2а-2292/12/0970;

- Пені, що розрахована на суму несплаченого податкового боргу станом на 25.10.2018 в розмірі 14060,90 грн.

По платежу штрафні санкції за порушення законодавства про патентування, за порушення норм регулювання обігу готівки та застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг в сумі 65532,12 грн.:

- Штрафних санкцій в сумі 47327,31 грн., які виник на підставі донарахувань згідно податкового повідомлення - рішення № НОМЕР_4 від 12.04.2012 проведеного в ІКП платника на підставі постанови ЛААС від 22.08.2016, винесеного у межах розгляду справи № 2а-2292/12/0970;

- Пені, що розрахована на суму несплаченого податкового боргу станом на 25.10.2018 в розмірі 18204,81 грн.

Всі узгоджені суми податкових зобов'язань, як самостійно задекларованих, так і нарахованих контролюючим органом, відповідно до п.57,1 та п.57,3 ст.57 Податкового кодексу України, боржник зобов'язаний був сплатити в бюджет протягом 10 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку для подання відповідної податкової декларації, або протягом 10 календарних днів з дня отримання податкового повідомлення-рішення. Однак підприємство не виконало вимоги Закону і не погасило узгоджені суми податкових зобов'язань. Відповідно до ст. 59 Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 27 5 5-VI, підприємству надіслано податкову вимогу № 1487-17 від 16.01.2017, яка вручена особисто керівнику підприємства 01.02.2017, що підтверджується копією рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення. ПП "Міськдорбуд" вказану податкову вимогу не оскаржувало, дана податкова вимога відповідно до статті 60 Податкового кодексу України не відкликана.

Безспірні вимоги кредиторів - вимоги кредиторів, визнані боржником, інші вимоги кредиторів, підтверджені виконавчими документами чи розрахунковими документами, за якими відповідно до законодавства здійснюється списання коштів з рахунків боржника.

Головне управління ДФС в Івано-Франківській області зверталося до Івано-Франківського окружного адміністративного суду з адміністративними позовами до приватного підприємства "Міськдорбуд" про стягнення податкового боргу, а саме:

- постановою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 20.06.2017 позовні вимоги ГУ ДФС в Івано-Франківській області в сумі 192и684,73грн. у справі № 809/797/17 задоволені повністю та виданий виконавчий лист від 08,08.2017 № 809/797/17, який направлений на виконання у ВДВС Івано-Франківського міського управління юстиції. Постановою про відкриття виконавчого провадження від 13.10.2017, відкрито виконавче провадження № 54897632 про стягнення з ПП "Міськдорбуд" в дохід бюджету податковий борг в сумі 1920684,73 грн. Кошти на погашення боргу від органів ДВС не надходили.

Отже, безспірні вимоги ГУ ДФС в Івано-Франківській області складають -1444065,46 грн. основного зобов'язання, 360621,18 грн. - штрафних санкцій, 115998,09 грн. - пені. Вказана заборгованість встановлена та підтверджується постановою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 20.06.2017 у справі № 809/797/17 та постановою відділу державної виконавчої служби Івано-Франківського міського управління юстиції про відкриття виконавчого провадження №54897632 від 13.10.2017.

Відповідно до приписів Закону - справа про банкрутство порушується господарським судом, якщо безспірні вимоги кредитора (кредиторів) до боржника сукупно становлять не менше трьохсот мінімальних розмірів заробітної плати, які не були задоволені боржником протягом трьох місяців після встановленого для їх погашення строку, якщо інше не передбачено цим Законом.

Відповідно до Закону України "Про Державний бюджет України на 2019 рік", з 1 січня 2019 року встановлено мінімальну заробітну плату у розмірі 4 173, 00 гривень. Отже, в підготовчому засіданні суд встановив, що безспірні грошові вимоги заявника до боржника складають розмір, що перевищує 300 розмірів мінімальної заробітної плати та які не були задоволені останнім протягом трьох місяців після встановленого для їх погашення строку.

Відтак, суд дійшов висновку про наявність визначених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" підстав для відкриття провадження у справі про банкрутство.

У зв'язку із цим, суд вважає за необхідне відкрити провадження у справі про банкрутство ПП "Міськдорбуд" , ввести мораторій на задоволення вимог кредиторів боржника відповідно до частини 1 та 2 статті 19 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" та ввести процедуру розпорядження майном боржника.

Згідно з положеннями статті 22 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", під розпорядженням майном розуміється система заходів щодо нагляду та контролю за управлінням і розпорядженням майном боржника з метою забезпечення збереження, ефективного використання майнових активів боржника, проведення аналізу його фінансового становища, а також визначення наступної оптимальної процедури (санації, мирової угоди чи ліквідації) для задоволення в повному обсязі або частково вимог кредиторів.

Частиною 2 статті 22 Закону передбачено, що процедура розпорядження майном боржника вводиться строком на сто п'ятнадцять календарних днів і може бути продовжена господарським судом за вмотивованим клопотанням розпорядника майна, комітету кредиторів або боржника не більше ніж на два місяці.

Відповідно до частини 9 статті 16 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", в ухвалі про відкриття провадження (проваджень) у справі про банкрутство зазначається, зокрема, про визнання вимог кредитора та їх розмір.

На підставі наданих суду доказів грошові вимоги заявника слід визнати у розмірі 2614819,79 гривень.

Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 114 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", кандидатура арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) для виконання повноважень розпорядника майна визначається судом самостійно із застосуванням автоматизованої системи з числа осіб, внесених до Єдиного реєстру арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) України.

Слід зазначити, що від визначеного Автоматизованою системою з відбору кандидатів на призначення господарським судом арбітражного керуючого у справах про банкрутство кандидатуру арбітражного керуючого ОСОБА_3 заяви щодо призначення розпорядником майна боржника не поступило.

відповідно до ст. 114 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" у разі якщо від арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора), визначеного автоматизованою системою, не надійшла заява про згоду стати розпорядником майна в цій справі, то розпорядника майна призначає суд без застосування автоматизованої системи з числа осіб, внесених до Єдиного реєстру арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) України.

З огляду на зазначене, суд призначає розпорядником майна боржника ОСОБА_5, та суд відхиляє кандидатури арбітражного керуючого ОСОБА_4.

Положення частини 9 статті 16 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" передбачають встановлення у підготовчому засіданні суду розміру оплати послуг розпорядника майном боржника та джерел її сплати.

За положеннями частини 1 статті 115 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор) виконує повноваження за грошову винагороду.

Відповідно до частини 2 статті 115 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", грошову винагороду арбітражного керуючого за виконання повноважень розпорядника майна суд визначає в розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання ним повноважень.

Також відповідно до вимог частини 9 статті 16 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", за результатами підготовчого засідання суд вважає за необхідне встановити відповідні строки подальших процесуальних дій у процедурі розпорядження майном боржника.

Керуючись статтями 2, 10, 16, 114, 115 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", статтями 234, 235 Господарського процесуального кодексу України, суд

У Х В А Л И В:

1. Відкрити провадження у справі про банкрутство приватного підприємства "Міськдорбуд", м.Івано-Франківськ, вул.Галицька, 116/55, ідентифікаційний код:34622850)

2. Визнати грошові вимоги Головного управління ДФС в Івано-Франківській області до приватного підприємства "Міськдорбуд" у розмірі 2614819,79грн.

3. Ввести мораторій на задоволення вимог кредиторів боржника.

4. Ввести процедуру розпорядження майном боржника строком на 115 (сто п'ятнадцять) календарних днів.

5 Призначити розпорядником майна боржника арбітражного керуючого ОСОБА_5 (свідоцтво № 1144 від 28.05.2013)

5.1. Відмовити в задоволенні заяви про участь у справі арбітражного керуючого ОСОБА_4 ( вх. 1087/19 від 17.01.2019)

6. Зобов'язати Головне управління ДФС в Івано-Франківській області здійснювати оплату грошової винагороди розпоряднику майна шляхом її авансування на депозитний рахунок нотаріуса з виплатою розпоряднику майна за кожний місяць виконання ним своїх повноважень.

7. Заборонити боржнику та власнику майна (органу, уповноваженому управляти майном) боржника приймати рішення щодо ліквідації, реорганізації боржника, а також відчужувати основні засоби та предмети застави.

8. Оприлюднити на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України оголошення про відкриття провадження у справі про банкрутство Приватного підприємства "Міськдорбуд" текст, якого додається.

9. Зобов'язати розпорядника майна подати до суду відомості про результати розгляду вимог кредиторів.

10. Зобов'язати розпорядника майна до 29.04.2019 скласти і подати до суду на затвердження реєстр вимог кредиторів боржника.

11. Зобов'язати розпорядника майна провести інвентаризацію майна боржника і подати до суду відомості про її результати.

12. Попереднє засідання суду провести 30.04.2019 о 10 год. 00 хв. Засідання відбудеться у приміщенні Господарського суду Івано-Франківської області за адресою: вул. Шевченка, 16, м. Івано-Франківськ, 76000; корпус 1, зал судових засідань № 12.

13. Зобов'язати учасників у справі про банкрутство направити в засідання своїх представників, повноваження яких оформити відповідно до вимог статті 60 Господарського процесуального кодексу України.

14. Дану ухвалу направити:

- заявнику: Головному управлінню ДФС в Івано-Франківській області (вул. Незалежності, 20, м. Івано-Франківськ, 76018);

- боржнику: ПП "Міськдорбуд" , вул.Галицька, 116/55 , м.Івано-Франківськ, 76018

- арбітражному керуючому: ОСОБА_5, вул. Львівська 83, м.Стрий, Львівської області,82400,

- Відділу з питань банкрутства Головного управління юстиції в Івано-Франківській області (вул. Грюнвальдська, 11, м. Івано-Франківськ, 76000);

- Івано-Франківському міському відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції в Івано-Франківській області (вул. Галицька, 45, м. Івано-Франківськ, 76000);

- Відділу примусового виконання рішень управління державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції в Івано-Франківській області (вул. Галицька, 45, м. Івано-Франківськ, 76000);

- Прокуратурі Івано-Франківської області (вул. Грюнвальдська, буд. 11, м. Івано-Франківськ, 76018);

- Івано-Франківському окружному адміністративному суду (вул. Незалежності, 46, м. Івано-Франківськ, 76018);

- Івано-Франківському міському суду Івано-Франківської області (вул. Грюнвальдська, 11, м. Івано-Франківськ, 76018);

- Реєстраційній службі Івано-Франківського міського управління юстиції в Івано-Франківській області (вул. Незалежності, буд. 9, м. Івано-Франківськ, 76000).

- арбітражному керуючому ОСОБА_4 , м.Київ, вул.Гоголівська, 22-24, офіс 1002., 01054.

15. Учасники справи можуть отримувати інформацію по справі на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі Інтернет за веб-адресою http://court.gov.ua/fair/sud5010/ та на веб-сторінці Єдиного державного реєстру судових рішень за веб-адресою http://reyestr.court.gov.ua/.

16 . Ухвала набирає законної сили 26.02.2019 та може бути оскаржена до Західного апеляційного господарського суду в строки та порядку, визначені статтями 256, 257 Господарського процесуального кодексу України.

Суддя Шкіндер П.А.

СудГосподарський суд Івано-Франківської області
Дата ухвалення рішення26.02.2019
Оприлюднено24.03.2019
Номер документу80631469
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —909/1122/18

Ухвала від 20.11.2023

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Шкіндер П. А.

Ухвала від 28.12.2021

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Шкіндер П. А.

Ухвала від 20.12.2021

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Огороднік К.М.

Ухвала від 07.12.2021

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Шкіндер П. А.

Постанова від 04.11.2021

Господарське

Західний апеляційний господарський суд

Матущак Олег Іванович

Ухвала від 21.10.2021

Господарське

Західний апеляційний господарський суд

Матущак Олег Іванович

Ухвала від 18.10.2021

Господарське

Західний апеляційний господарський суд

Матущак Олег Іванович

Ухвала від 14.09.2021

Господарське

Західний апеляційний господарський суд

Матущак Олег Іванович

Ухвала від 18.08.2021

Господарське

Західний апеляційний господарський суд

Матущак Олег Іванович

Ухвала від 10.08.2021

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Шкіндер П. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні