копія
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
22 січня 2019 року Справа № 804/4100/17 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого суддіОСОБА_1 за участі секретаря судового засіданняОСОБА_2 за участі: представника позивача представника відповідача ОСОБА_3 ОСОБА_4 розглянувши у відкритому судовому засіданні у місті Дніпрі адміністративну справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "ГРАН-Техсервіс" до Головного управління ДФС у Дніпропетровській області про скасування податкового повідомлення-рішення,-
ВСТАНОВИВ:
29 червня 2017 року товариство з обмеженою відповідальністю «ГРАН-Техсервіс» звернулось до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Головного управління ДФС у Дніпропетровській області, в якому просить: визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення - рішення №0005041201 від 10.03.2017 щодо порушення Товариством з обмеженою відповідальністю «ГРАН-Техсервіс» (код 32842376) термінів реєстрації платником податків податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних на суму 11788, 86 грн.
В обґрунтування позову позивач зазначив, що 19 квітня 2017 року позивач одержав податкове повідомлення рішення № НОМЕР_1 від 10 березня 2017 року про встановлення порушення термінів реєстрації платником податків податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних на суму 11788,86 гривень, що було винесено контролюючим органом за результатами камеральної перевірки з питань реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до вимог п.201.10 ст. 201 розділу V Податкового кодексу України, яке оформлено актом № 199/12- 01/32842376 від 15 грудня 2016 року.
Актом встановлені порушення пункту 201.10 статті 201 ПК України, що полягають у затримці позивачем реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної № 62 від 16 жовтня 2015 року на два дні, а податкової накладної № 66 від 30 травня 2016 року на дев'яносто один день, в результаті чого платнику податків було нараховано штраф на загальну суму 11 788,86 гривень.
Однак позивач вважає винесене рішення відповідача незаконними та таким, що підлягає скасуванню, оскільки перевірка була проведена під час дії мораторію на їх проведення встановленого Законом №76.
Оскільки податковим органом протиправно проведено камеральну перевірку платника податків, то висновки такої перевірки не можуть бути покладені в основу для прийняття податкового повідомлення-рішення чи іншого рішення контролюючого органу.
Крім того, предметом камеральної перевірки може бути лише податкова звітність, тобто відомості, зазначені у відповідній податковій звітності. Камеральна перевірка не може проводитись з питань своєчасності реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Термін реєстрації податкової накладної в єдиному реєстрі податкових накладних не є даними податкової звітності, які досліджуються під час проведення камеральної перевірки, а отже, податковим органом не в спосіб встановлений законодавством складено акт камеральної перевірки з посиланням на таке порушення як несвоєчасна реєстрація податкової накладної.
Також в обґрунтування позову позивач зазначив, що при виявленні помилки у податковій накладній, останнім було складено розрахунок коригування до податкової накладної №65 від 13.09.2016 року, що відповідає вимогам та приписам діючого законодавства.
13 грудня 2018 року до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з Верховного суду надійшла адміністративна справа №804/4100/17 на новий розгляд.
Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 18 грудня 2018 року адміністративну справу №804/4100/17 прийнято до свого провадження та призначено судове засідання на 09 годину 00 хвилин 22 січня 2019 року.
В судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав, позов просив задовольнити та додатково пояснив, що обставини, які на переконання податкового органу утворюють фактичні підстави для висновку про порушення підприємством приписів пункту 201.10 статті 201 ПК України полягають у затримці платником податків реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної № 66 від 30 травня 2016 року на дев'яносто один день.
30 травня 2016 року позивачем одержано попередню оплату від його контрагента - ПАТ ДТЕК Павлоградвугілля в сумі 175507,92 грн. за капітальний ремонт автобусу відповідно до договору № 2540-ПУ-УМТС від 16 травня 2016 року, у т.ч. ПДВ 29251,32 грн.
У зв'язку з цією подією позивач виписав та зареєстрував податкову накладну № 32, але помилково датував вказаний документ 31 травня 2016 року та 01 червня 2016 року зареєстрував її у ЄРПН, що підтверджується квитанцією № 1.
Позивач самостійно виявив вказану помилку 13 вересня 2016 року. З метою виправлення помилки позивач склав розрахунок коригування кількісних і вартісних показників № 65 від 13 вересня 2016 року до податкової накладної № 32 від 31 травня 2016 року та у той же день зареєстрував його у ЄРПН, що підтверджується квитанцією № 1.
Крім того, у той же день, 13 вересня 2016 року, позивач склав податкову накладну № 66, яку датував правильною датою першої події (одержання передоплати за капітальний ремонт автобусу) - 30 травня 2016 року, після чого у той же день зареєстрував її у ЄРПН, що підтверджується відповідною квитанцією №1.
Представник відповідача в судовому засіданні заперечував проти позовних вимог позивача, просив відмовити у їх задоволенні та зазначив, що за результатами розгляду акту перевірки ДПІ у Красногвардійському районі м. Дніпропетровська (№199/12-01/32842376 від 15.12.2016), з посиланням на норми чинного законодавства, ГУ ДФС у Дніпропетровській області прийнято податкове повідомлення-рішення від 10.03.2017 року №0005041201 про застосування штрафних санкцій у розмірі 11 788,86 грн.
ТОВ ГРАН-Техсервіс зареєстровано в ЄРПН 2 податкові накладні, з порушенням граничного терміну реєстрації, а саме:
податкова накладна №62 від 16.10.2015 на суму ПДВ 883,33 грн. зареєстрована 02.11.2015, з порушенням терміну реєстрації в 2 календарних дні, (граничний термін реєстрації 31.10.2015);
податкова накладна №66 від 30.05.2016 на суму ПДВ 29 251,32 грн. зареєстрована 13.09.2016, з порушенням терміну реєстрації в 91 календарний день, (граничний термін реєстрації 15.06.2016).
Реєстрація податкових накладних відбулася з затримкою до та понад 15 днів. Факт порушення терміну реєстрації вищевказаних податкових накладних підтверджено даними Єдиного реєстру податкових накладних.
Згідно з підпунктом 14.1.60 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу, єдиний реєстр податкових накладних, це реєстр відомостей щодо податкових накладних та розрахунків коригування, який ведеться центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику в електронному вигляді згідно з наданими платниками податку на додану вартість електронними документами.
Відповідно до підпункту 75.1.1 пункту 75.1 статті 75 Податкового кодексу України, камеральною вважається перевірка, яка проводиться у приміщенні контролюючого органу виключно на підставі даних, зазначених у податкових деклараціях (розрахунках) платника податків та даних системи електронного адміністрування податку на додану вартість (даних органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, в якому відкриваються рахунки платників у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, даних Єдиного реєстру податкових накладних та даних митних декларацій), а також даних Єдиного реєстру акцизних накладних та даних системи електронного адміністрування реалізації пального.
Пунктом 201.1 статті 201 Податкового кодексу України визначено, що на дату виникнення податкових зобов'язань платник податку зобов'язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) у встановлений цим Кодексом термін.
Відповідно до пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України, реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних в ЄРПН має бути здійснена протягом 15 календарних днів, наступних за датою виникнення податкових зобов'язань, відображених у відповідних податкових накладних та/або розрахунках коригування. У разі порушення цього терміну застосовуються штрафні санкції згідно з цим Кодексом.
Реєстрація податкових накладних відбувається у відповідності до пункту 200 1.3 статті 200 1 Податкового кодексу та Порядку електронного адміністрування податку на додану вартість, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року №569 (далі - Порядок).
Зареєструвати такий документ в Єдиному реєстрі податкових накладних можна з 0 до 23-ї години. Адже, відповідно до п. 2 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 29.12.2010 р. №1246, внесення відомостей, що містяться у податковій накладній та/або розрахунку коригування, до Єдиного реєстру податкових накладних здійснюється шляхом подання протягом операційного дня зазначених документів в електронній формі Державній податковій службі з використанням електронного цифрового підпису та внесення відповідних відомостей до Реєстру. Операційний день триває з 0 до 23-ї години.
Відповідно до підпункту 20.1.19 пункту 20.1 статті 20 Податкового кодексу, контролюючі органи мають право, зокрема, застосовувати до платників податків передбачені законом фінансові (штрафні) санкції (штрафи) за порушення податкового чи іншого законодавства, контроль за додержанням якого покладено на контролюючі органи.
Відповідальність платників за порушення граничних термінів реєстрації податкових накладних, що підлягають наданню покупцям - платникам податку на додану вартість, та розрахунків коригування до таких податкових накладних в ЄРПН встановлено статтею 120.1 Податкового кодексу. Таке порушення тягне за собою накладення на платників ПДВ, на яких
відповідно до вимог статей 192 та 201 цього Кодексу покладено обов'язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі:
-10 відсотків від суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних / розрахунках коригування, - у разі порушення терміну реєстрації до 15 календарних днів;
- 20 відсотків від суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення терміну реєстрації від 16 до 30 календарних днів.
Вищенаведеними нормами передбачається відповідальність за порушення строку реєстрації податкової накладної у вигляді штрафу незалежно від причин, у зв'язку з якими було порушено цей строк. ПК України не містить виключень з цього правила для податкових накладних, які містять механічні помилки щодо дати першої події.
Наступне виписування (за межами 15-денного терміну) розрахунку коригування - не змінює та не спростовує факту порушення строку реєстрації такої податкової накладної.
Доводи позивача, наведені у адміністративному позові є не обґрунтованими та не спростовують самого факту встановлення зазначеного порушення, а відповідно не є підставою для скасування податкового повідомлення-рішення.
Заслухавши пояснення представника позивача, представника відповідача, дослідивши матеріали справи, проаналізувавши норми чинного законодавства, суд встановив наступні обставини.
Так, судом встановлено, що 29 червня 2017 року товариство з обмеженою відповідальністю «ГРАН-Техсервіс» звернулось до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Головного управління ДФС у Дніпропетровській області в якому просить визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення - рішення №0005041201 від 10.03.2017 щодо порушення Товариством з обмеженою відповідальністю «ГРАН-Техсервіс» (код 32842376) термінів реєстрації платником податків податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних на суму 11 788, 86 грн.
Постановою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 18 липня 2017 року позовні вимоги ТОВ «ГРАН-Техсервіс» були задоволені: визнано протиправним та скасовано податкове повідомлення - рішення №0005041201 від 10.03.2017 щодо порушення Товариством з обмеженою відповідальністю «ГРАН-Техсервіс» (код 32842376) термінів реєстрації платником податків податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних на суму 11788, 86 грн.
Ухвалою суду від 16 листопада 2017 року апеляційна скарга Головного управління ДФС в Дніпропетровській області залишена без задоволення, а постанова Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 18 липня 2017 року залишена без змін.
Постановою Верховного суду від 26 жовтня 2018 року касаційна скарга Головного управління ДФС України в Дніпропетровській області задоволена частково, скасовано постанову Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 18.07.2017 року та ухвалу Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду від 16.11.2017 р. у справі № 804/4100/17, а справу направлено на новий розгляд до Дніпропетровського окружного адміністративного суду.
У вказаній постанові Верховним судом зазначено, що належним способом для розгляду даної справи у судовому порядку є необхідність дослідження на предмет законності винесення спірного податкового повідомлення-рішення, якому суди першої та апеляційної інстанцій не надали правову оцінку.
Таким чином, дослідженню і оцінці підлягає правомірність спірного податкового повідомлення-рішення, встановлення в діях позивача складу податкового правопорушення, правильність розрахунків штрафних (фінансових) санкцій.
Вирішуючи спір по суті, суд виходить з наступного.
У грудні 2016 року, керуючись підпунктом 20.1.4 пункту 20.1 статті 20, статтею 75 та пунктом 200.10, статті 200 Податкового кодексу України, ДПІ у Красногвардійському районі м. Дніпропетровська ГУ ДФС у Дніпропетровській області проведено камеральну перевірку щодо термінів реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних ТОВ ГРАН Техсервіс за жовтень 2015 та травень 2016, в ході якої встановлено порушення вимог пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу, а саме: порушено граничні терміни реєстрації 2 податкових накладних в ЄРПН на загальну суму ПДВ 30 134, 65 грн.
За результатами розгляду акту перевірки ГУ ДФС у Дніпропетровській області винесено податкове повідомлення рішення від 10.03.2017 №0005041201 про застосування штрафних санкцій у розмірі 11 788,86 грн.
Не погоджуючись з вищезазначеним рішенням позивач 24.04.2017 звернувся зі скаргою до Державної фіскальної служби України.
Рішенням Державної фіскальної служби України від 15.05.2017 розгляд скарги було продовжено до 26.06.2017 р.
23.06.2017 позивачем було отримано Рішення Державної фіскальної служби України від 15.05.2017 Про залишення скарги без розгляду .
Відповідно до підпункту 75.1.1 пункту 75.1 статті 75 ПК України, камеральна перевірка проводиться у приміщенні податкового органу виключно на підставі податкових декларацій (розрахунків), поданих платником податків. Об'єктом перевірки за положеннями цього підпункту є серед іншого дані Єдиного реєстру податкових накладних.
Особливості камеральної перевірки полягають у тому, що для її проведення не потрібен наказ керівника податкового органу або інший спеціальний дозвіл чи направлення, не потрібно згоди платника податків, а також його присутності. Мета камеральної перевірки - виявити в поданій звітності, інших даних систем електронного адміністрування, єдиних реєстрів, арифметичні та/або методологічні помилки, або інші відомості, які призвели до заниження або завищення податкового зобов'язання або посвідчують інші реєстраційні порушення, які доводять склад податкового правопорушення. Камеральна перевірка проводиться на систематичній основі, тобто перевіряються всі без винятку податкові декларації та уточнюючі розрахунки, подані платником, якого перевіряють.
Камеральна перевірка є одним із способів реалізації контрольної функції податкового органу, шляхом якої здійснюється систематичний контроль за своєчасністю нарахування та відображення всіх відомостей, які впливають на правильність декларування платником податків.
28 грудня 2014 року Верховною Радою України прийнято Закон №71-VIII, відповідно до пункту 3 Прикінцевих положень якого встановлено, що у 2015 та 2016 роках перевірки підприємств, установ та організацій, фізичних осіб - підприємців з обсягом доходу до 20 мільйонів гривень за попередній календарний рік контролюючими органами здійснюються виключно з дозволу Кабінету Міністрів України, за заявкою суб'єкта господарювання щодо його перевірки, згідно з рішенням суду або згідно з вимогами Кримінального процесуального кодексу України. Зазначене обмеження не поширюється: з 1 січня 2015 року на перевірки суб'єктів господарювання, що ввозять на митну територію України та/або виробляють та/або реалізують підакцизні товари, на перевірки дотримання норм законодавства з питань наявності ліцензій, повноти нарахування та сплати податку на доходи фізичних осіб, єдиного соціального внеску, відшкодування податку на додану вартість; з 1 липня 2015 року на перевірки платників єдиного податку другої і третьої (фізичні особи - підприємці) груп, крім тих, які здійснюють діяльність на ринках, продаж товарів у дрібнороздрібній торговельній мережі через засоби пересувної мережі, за винятком платників єдиного податку, визначених пунктом 27 підрозділу 10 розділу XX Перехідні положення Податкового кодексу України, з питань дотримання порядку застосування реєстраторів розрахункових операцій.
При цьому, запроваджені наведеним Законом обмеження не стосуються камеральних перевірок, які є функцією здійснення повноважень контролюючим органом. Разом з тим, об'єктом камеральної перевірки є виключно дані, які знаходяться в розпорядженні податкового органу, будь-які інші дані не можуть бути предметом дослідження податковим органом.
Як свідчать обставини справи, ТОВ ГРАН-Техсервіс зареєстровано в ЄРПН податкові накладні, з порушенням граничного терміну реєстрації, а саме:
податкова накладна №62 від 16.10.2015 на суму ПДВ 883,33 грн. зареєстрована 02.11.2015, з порушенням терміну реєстрації в 2 календарних дні, (граничний термін реєстрації 31.10.2015);
податкова накладна №66 від 30.05.2016 на суму ПДВ 29 251,32 грн. зареєстрована 13.09.2016, з порушенням терміну реєстрації в 91 календарний день, (граничний термін реєстрації 15.06.2016).
Реєстрація податкових накладних відбулася з затримкою до та понад 15 днів. Факт порушення терміну реєстрації вищевказаних податкових накладних підтверджено даними Єдиного реєстру податкових накладних.
Згідно з підпунктом 14.1.60 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу, єдиний реєстр податкових накладних, це реєстр відомостей щодо податкових накладних та розрахунків коригування, який ведеться центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування, реалізує державну податкову і митну політику в електронному вигляді згідно з наданими платниками податку на додану вартість електронними документами.
Відповідно до підпункту 75.1.1 пункту 75.1 статті 75 ПК України, камеральною вважається перевірка, яка проводиться у приміщенні контролюючого органу виключно на підставі даних, зазначених у податкових деклараціях (розрахунках) платника податків та даних системи електронного адміністрування податку на додану вартість (даних органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, в якому відкриваються рахунки платників у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, даних Єдиного реєстру податкових накладних та даних митних декларацій), а також даних Єдиного реєстру акцизних накладних та даних системи електронного адміністрування реалізації пального.
Відповідач провів камеральну перевірку шляхом аналізу даних, які містяться у поданих платником податків звітах та деклараціях. Відповідно до бази даних ДФС (ІС Податковий блок та Єдиний реєстр податкових накладних) податковий орган перевіряв дотримання граничних термінів реєстрації податкових накладних, де встановив порушення граничних термінів реєстрації податкових накладних.
Пунктом 201.1 статті 201 ПК України визначено, що на дату виникнення податкових зобов'язань платник податку зобов'язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) у встановлений цим Кодексом термін.
Відповідно до пункту 201.10 статті 201 ПК України, реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних в ЄРПН має бути здійснена протягом 15 календарних днів, наступних за датою виникнення податкових зобов'язань відображених у відповідних податкових накладних та/або розрахунках коригування. У разі порушення цього терміну застосовуються штрафні санкції згідно з цим Кодексом.
Реєстрація податкових накладних відбувається у відповідності до пункту 200-1.3 статті 200-1 Податкового кодексу та Порядку електронного адміністрування податку на додану вартість затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року №569 (далі Порядок).
Зареєструвати такий документ в Єдиному реєстр податкових накладних можна з 0 до 23-ї години. Адже, відповідно до п. 2 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 29.12.2010 р. №1246, внесення відомостей, що містяться у податковій накладній та/або розрахунку коригування, до Єдиного реєстру податкових накладних здійснюється шляхом подання протягом операційного дня зазначених документів в електронній формі Державній податковій службі з використанням електронного цифрового підпису та внесення відповідних відомостей до Реєстру. Операційний день триває з 0 до 23-ї години.
Відповідно до підпункту 20.1.19 пункту 20.1 статті 20 Податкового кодексу, контролюючі органи мають право, зокрема, застосовувати до платників податків передбачені законом фінансові (штрафні) санкції (штрафи) за порушення податкового чи іншого законодавства контроль за додержанням якого покладено на контролюючі органи. Відповідно до пункту 111.1 статті 111 Податкового кодексу, за порушення законів з питань оподаткування та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, застосовуються такі види юридичної відповідальності, зокрема, фінансова.
Фінансова відповідальність за порушення законів з питань оподаткування та іншого законодавства встановлюється та застосовується згідно з цим Кодексом та іншими законами. Фінансова відповідальність застосовується у вигляді штрафних (фінансових) санкцій (штрафів) та/або пені (пункт 111.2 статті 111 Податкового кодексу).
Відповідальність платників за порушення граничних термінів реєстрації податкових накладних, що підлягають наданню покупцям - платникам податку на додану вартість, розрахунків коригування до таких податкових накладних в ЄРПН встановлено статтею 120 Податкового кодексу. Таке порушення тягне за собою накладення на платників ПДВ, на які відповідно до вимог статей 192 та 201 цього Кодексу покладено обов'язок щодо такої реєстрацій штрафу в розмірі:
10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних / розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів;
20 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних / розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 16 до 30 календарних днів;
30 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних / розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 31 до 60 календарних днів;
40 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних / розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 61 до 365 календарних днів.
Вищенаведеними нормами передбачається відповідальність за порушення строку реєстрації податкової накладної у вигляді штрафу незалежно від причин, порушення вказаних строків. Податковий кодекс України не містить виключень з цього правила для податкових накладних, які містять механічні помилки щодо дати першої події.
Враховуючи викладені обставини, суд приходить до висновку, що оскаржуване позивачем податкове повідомлення-рішення винесене на законних підставах та є правомірним, а тому позовні вимоги позивача не підлягають задоволенню.
Керуючись ст. ст. 241-246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ВИРІШИВ:
У задоволенні адміністративного позову відмовити.
Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене в строки, передбачені статтею 295 Кодексу адміністративного судочинства України.
До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи рішення суду оскаржується до Третього апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 Розділу VII Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України.
Повний текст рішення суду складений 28 січня 2019 року.
Суддя (підпис) Рішення не набрало законної сили 28 січня 2019 року. Суддя З оригіналом згідно. Суддя ОСОБА_1 ОСОБА_1 ОСОБА_1
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 22.01.2019 |
Оприлюднено | 01.04.2019 |
Номер документу | 80790956 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Олійник Віктор Миколайович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Олійник Віктор Миколайович
Адміністративне
Касаційний адміністративний суд Верховного Суду
Васильєва І.А.
Адміністративне
Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд
Чабаненко С.В.
Адміністративне
Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд
Чабаненко С.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні