МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Р І Ш Е Н Н Я І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И 04 квітня 2019 р. № 400/2582/18 м. Миколаїв Миколаївський окружний адміністративний суд, у складі судді Мельника О.М., за участю секретаря судового засідання Бондарь В. О. розглянув у відкритому судовому засіданні в спрощеному провадженні адміністративну справу за позовом: Приватного підприємства " Редакція газети "Рідне прибужжя", вул. Нікольська, 46,44, м.Миколаїв,54001 до відповідача: Миколаївської обласної державної адміністрації, вул. Адміральська, 22, м.Миколаїв,54001 про: визнання дій та бездіяльності протиправними, ВСТАНОВИВ: Приватне підприємство «Редакція газети «Рідне Прибужжя» (далі також – позивач) звернулась до суду з позовом до Миколаївської обласної державної адміністрації (далі - відповідач) про Визнання дій та бездіяльності Миколаївської обласної державної адміністрації протиправними в частині порушень законодавства про реформування комунальних друкованих засобів масової інформації та про оренду комунального майна та зобов'язати її вчинити певні дії, а саме: спонукати Миколаївську обласну державну адміністрацію до укладення з Приватним підприємством «Редакція газети «Рідне Прибужжя» договору про оренду строком не менше ніж на 15 років з розміром орендної плати, установленим для бюджетних організацій, нерухомого майна, що перебуває у комунальній власності, балансоутримувачем якого на час реформування було Комунальне підприємство “Редакція газети “Рідне Прибужжя”. Ухвалою суду від 29.10.2018 року відмовлено у відкритті провадження в адміністративній справі в частині позовних вимог про спонукання Миколаївської обласної державної адміністрації до укладення з Приватним підприємством «Редакція газети «Рідне Прибужжя» договору про оренду строком не менше ніж на 15 років з розміром орендної плати, установленим для бюджетних організацій, нерухомого майна, що перебуває у комунальній власності, балансоутримувачем якого на час реформування було Комунальне підприємство “Редакція газети “Рідне Прибужжя”, роз'яснено, що даний спір може бути вирішений Господарським судом відповідно до норм ГК України. Також ухвалою від 29.10.2018 року залишено позовну заяву без руху та надано Позивачу 10-ти денний строк для усунення недоліків шляхом обґрунтування позовної заяви, в чому саме полягає бездіяльність відповідача і які права позивача порушені. 15.11.2018 року Позивачем було подано нову редакцію позову згідно якої він просив визнати дії та бездіяльність Миколаївської обласної державної адміністрації (Україна, м. Миколаїв, вул. Адміральська, буд. 22; код 00022579) протиправними в частині порушень Закону України «Про реформування державних і комунальних друкованих засобів масової інформації» та зобов'язати її виконати обов'язкову безоплатну передачу у власність реформованому суб'єкту господарювання, Приватному підприємству «Редакція газети «Рідне Прибужжя» (Україна, м. Миколаїв, вул. Нікольська, буд. 46, 44; код 20877099), майна, яке перебувало на балансі редакції (майно, надане редакції засновниками (співзасновниками) друкованого засобу масової інформації та редакції у користування, та майно, придбане трудовим колективом редакції). Ухвалою від 19.11.2018 року судом відкрито провадження в адміністративній справі та призначено справу до судового розгляду за правилами спрощеного провадження. 26.11.2018 року Позивачем подано заяву про забезпечення позову. 27.11.2018 року ухвалою суду відмовлено в задоволенні Приватного підприємства «Редакція газети «Рідне Прибужжя» про забезпечення позову. 28.12.2018 року Позивач уточнив позовні вимоги. Ухвалою суду прийнято до розгляду заяву про зміну позовних вимог та ухвалено розглядати справу з наступними позовними вимогами: визнати дії та бездіяльність Миколаївської обласної державної адміністрації (Україна, м. Миколаїв, вул. Адміральська, буд. 22; код 00022579) протиправними в частині порушень ч. 2 ст. 9 Закону України «Про реформування державних і комунальних друкованих засобів масової інформації» та зобов'язати її передати у оренду строком не менше ніж на 15 років з розміром орендної плати, установленим для бюджетних організацій реформованому суб'єкту господарювання, Приватному підприємству «Редакція газети «Рідне Прибужжя» (Україна, м. Миколаїв, вул. Нікольська, буд. 46, 44; код 20877099), нерухомого майна, яке перебувало на балансі редакції, а саме нежитлових приміщень за адресою: вул. Нікольська, буд. 46, 44, м. Миколаїв. В судовому засіданні було розглянуто клопотання Відповідача щодо закриття провадження в частині позовних вимог та ухвалою суду від 27.03.2019 року закрито провадження в адміністративній справі в частині позовних вимог про зобов'язання Миколаївської обласної державної адміністрації вчинити певні дії, а саме: передати в оренду строком не менше ніж на 15 років з розміром орендної плати, установленим для бюджетних організацій реформованому суб'єкту господарювання - приватному підприємству «Редакція газети «Рідне Прибужжя» нерухомого майна, яке перебувало на балансі редакції, а саме нежитлових приміщень за адресою: м. Миколаїв, вул.Нікольська, 44, 46. В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що було завершене реформування редакції комунального засобу масової інформації газети “Рідне Прибужжя” шляхом перетворення Комунального підприємства “Редакція газети “Рідне Прибужжя” (код 20877099) у Приватне підприємство «Редакція газети «Рідне Прибужжя» (код 20877099) на підставі Закону України “Про реформування державних і комунальних друкованих засобів масової інформації” та на виконання Рішення Миколаївської обласної ради № 23 від 11.03.2016 року. Редакція газети “Рідне Прибужжя” фактично перебуває у адміністративній будівлі за адресою: м. Миколаїв, вул. Нікольська, буд. 46, 44 з 1992 року на підставі рішення №61 р від 13.03.1992 року виконавчого комітету Миколаївської міської ради. Відповідно до норм статті 9 Закону України “Про реформування державних і комунальних друкованих засобів масової інформації” передбачає обов'язкову безоплатну передачу у власність реформованому суб'єкту господарювання майна, яке перебувало на балансі редакції (майно, надане редакції засновниками (співзасновниками) друкованого засобу масової інформації та редакції у користування, та майно, придбане трудовим колективом редакції). Приміщення, що перебувають у державній або комунальній власності, у яких на час реформування розташовувалися редакції, передаються в оренду строком не менше ніж на 15 років з розміром орендної плати, установленим для бюджетний організацій. Позивач неодноразово звертався до Миколаївської обласної державної адміністрації та до Департаменту економічного розвитку та регіональної політики Миколаївської обласної державної адміністрації щодо укладення договору про оренду строком не менше ніж на 15 років, зважаючи на реалізацію делегованих Миколаївською обласною радою повноважень щодо управління майном відповідно до статей 15, 16. 19, 28 Закону України «Про місцеві державні адміністрації, пункту 10 розділу V «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», рішень Миколаївські обласної ради від 26 жовтня 2000 року № 16 «Про управління майном спільної власності територіальних громад Миколаївської області», від 24 червня 2011- року № 10, від 23 вересня 2011 року № 4, від 23 березня 2012 року № 13 та ін. Також, Департамент економічного розвитку та регіональної політики Миколаївської обласної державної адміністрації замість розгляду питання та його вирішення, вимагає звільнити приміщення ( лист №37/01.01.-17 від 05.11.2018). Бездіяльність Відповідача щодо порушення законодавства про реформування комунальних друкованих засобів масової інформації, а саме не передавання майна Позивачу в оренду на визначених Законом умовах та діяльність відповідача щодо відмови в задоволенні вимог Позивача є протиправними та підлягають судовому захисту. Відповідач надав відзив на позовну заяву, в якому зазначив, що позовні вимоги є безпідставними та необґрунтованими. Так, засновником, згідно зі Статутом редакції газети «Рідне Прибужжя», затвердженим рішенням Миколаївської обласної ради від 26.06.2012 № 27, є Миколаївська обласна рада. Відповідно до частини другої ст. 5 Закону управління майном редакцій комунальних друкованих засобів масової інформації до завершення реформування здійснюється їх засновниками (співзасновниками). Миколаївська обласна державна адміністрація не мала повноважень щодо управління майном редакції газети «Рідне Прибужжя» під час її реформування. Натомість облдержадміністрацією спільно з КП «Редакція газети «Рідне Прибужжя» було проведено всю необхідну підготовчу роботу для подальшого укладання належним орендодавцем - органом місцевого самоврядування. Крім того, Позивач вимагає надати йому в оренду нерухоме майно, яке перебувало на балансі редакції, а саме нежитлові приміщення, розташовані за адресою: м. Миколаїв, вул. Нікольська, 44 та 46. Проте, на час завершення реформування КП «Редакція газети «Рідне Прибужжя» шляхом перетворення в приватне підприємство «Редакція газети «Рідне Прибужжя» Позивач не розміщувався в усіх приміщеннях, розташованих за адресою: м. Миколаїв, вул. Нікольська, 44 та 46. Частина приміщень була в користуванні інших юридичних осіб на підставі договорів оренди нерухомого майна. На звернення Позивача щодо укладання договору оренди нерухомого майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Миколаївської області, Відповідач повідомив Позивачу, що, враховуючи вимоги частини другої ст. 9 та частини другої ст. 14 Закону України «Про реформування державних і комунальних друкованих засобів масової інформації» для вирішення питання укладання строком на 15 років договору оренди нерухомого майна спільної власності територіальних громад, сіл, селищ, міст Миколаївської області, у якому на час реформування розташовувалась редакція, необхідно звернутись до Миколаївської обласної ради. Згідно листа регіонального відділення Фонду державного майна України по Миколаївській області № 14-02-01965, орендодавцем при укладанні договору оренди з ПП «Редакція газети «Рідне Прибужжя» має виступати орган місцевого самоврядування. Відповідачем, в межах своїх повноважень вжито всіх необхідних дій, пов'язаних з реалізацією Закону України «Про реформування державних і комунальних друкованих засобів масової інформації», зокрема стосовно реформування КП «Редакція газети «Рідне Прибужжя», а також забезпечено дотримання вимог цього Закону. В судовому засіданні представники Позивача підтримали позов, та просили його задовольнити. Представники Відповідача заперечили проти задоволення позову. Суд заслухав аргументи представників сторін, дослідив наявні в справі докази, надав їм оцінку та встановив таке. 01.01.2016 набрав чинності Закон України «Про реформування державних і комунальних друкованих засобів масової інформації» N 917-VIII, 24.12.2015, який визначає механізм реформування друкованих засобів масової інформації, заснованих органами державної влади, іншими державними органами та органами місцевого самоврядування. Реформування друкованих засобів масової інформації та редакцій здійснюється у такий спосіб: вихід органів державної влади, інших державних органів та органів місцевого самоврядування із складу засновників (співзасновників) друкованого засобу масової інформації та редакції з перетворенням редакції членами її трудового колективу у суб'єкт господарювання із збереженням назви, цільового призначення, мови видання і тематичної спрямованості друкованого засобу масової інформації. 11.03.2016 року Миколаївською обласною радою прийнято рішення №23, згідно якого підтримано ініціативу трудового колективу редакції друкованого засобу масової інформації-газети «Рідне Прибужжя» щодо реформування у такий спосіб: виходу обласної ради зі складу засновників редакції друкованого засобу масової інформації-газети «Рідне Прибужжя» з перетворенням редакції членами її трудового колективу у суб'єкт господарювання зі збереженням назви, цільового призначення, мови видання і тематичної спрямованості друкованого засобу масової інформації…Провести перетворення редакції друкованого засобу масової інформації-газети «Рідне Прибужжя» у відповідний суб'єкт господарювання на другому етапі реформування… 11.05.2018 року державним реєстратором здійснено запис №1 522 145 0000 037917, щодо реєстрації Приватного підприємства Редакція газети «Рідне прибужжя». Як вбачається з матеріалів справи, Приватне підприємство Редакція газети «Рідне Прибужжя» є правонаступником комунальної організації редакції газети «Рідне Прибужжя». Матеріалами справи підтверджується, що Позивач неодноразово звертався до Миколаївської обласної ради: лист № 28 від 03.03.2017, лист до голови Миколаївської обласної ради № 46 від 01.06.2018р., лист до Миколаївської обласної ради № 56 від 04.07.2018 року, лист-претензія до Миколаївської обласної ради № 73 від 18.09.2018 року, лист до Управління з питань майна комунальної власності Миколаївської обласної ради № 80 від 05.10.2018року); з приводу вирішення питання передачі нерухомого майна та вирішення інших організаційних питань відповідно до законодавства. Миколаївська обласна рада послалась на Рішення № 4 VI сесія шостого скликання від 23 вересня 2011 року “Про затвердження Порядку оренди майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Миколаївської області” та Рішення обласної ради від 26 жовтня 2000 року №16 «Про управління майном спільної власності територіальних громад Миколаївської області», згідно яких органом, уповноваженим управляти майном, визначено Миколаївську обласну державну адміністрацію, а органом, уповноважений управляти відповідним майном, - структурний підрозділ Миколаївської обласної державної адміністрації, на який розпорядженням голови облдержадміністрації покладено повноваження щодо реалізації регіональної політики у сфері управління комунальним майном, у тому числі з питань оренди комунального майна, вказує на необхідність звертатись з питань укладення договору оренди до Відповідача і визначений ним орган. Також, Позивач звертався неодноразово до Департаменту економічного розвитку та регіональної політики ОДА та Управління з питань майна комунальної власності Миколаївської обласної державної адміністрації щодо укладення договору про оренду строком не менше ніж на 15 років з розміром орендної плати, установленим для бюджетних організацій, приміщення, що перебуває у комунальній власності, балансоутримувачем якого на час реформування було Комунальне підприємство “Редакція газети “Рідне Прибужжя” (лист до Миколаївської обласної державної адміністрації № 32 від 23.04.2018, лист-пропозиція до Департаменту економічного розвитку та регіональної політики Миколаївської обласної державної адміністрації № 51 від 21.06.2018 року, лист-претензія до Департаменту економічного розвитку та регіональної політики Миколаївської обласної державної адміністрації № 74 від року). Суд не погоджується з думкою Позивача та відповідно з роз'ясненням Миколаївської обласної ради про те, що саме Миколаївська обласна державна адміністрація, або уповноважений нею орган має управляти відповідним майном, тобто майном комунальної власності, в якому Комунальне підприємство “Редакція газети “Рідне Прибужжя” перебуває, або перебувало до реорганізації, з наступних підстав. Згідно норм ч.1,2 статті 9 Закону України “Про реформування державних і комунальних друкованих засобів масової інформації” передбачено обов'язкову безоплатну передачу у власність реформованому суб'єкту господарювання майна, яке перебувало на балансі редакції (майно, надане редакції засновниками (співзасновниками) друкованого засобу масової інформації та редакції у користування, та майно, придбане трудовим колективом редакції). Приміщення, що перебувають у державній або комунальній власності, у яких на час реформування розташовувалися редакції, передаються в оренду строком не менше ніж на 15 років з розміром орендної плати, установленим для бюджетних організацій. Договір оренди укладається між редакцією та Фондом державного майна України (його регіональним відділенням) або відповідним органом місцевого самоврядування. Рішенням Миколаївської обласної ради від 26.10.2000 № 16 «Про управління майном спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Миколаївської області» (із змінами, внесеними рішенням Миколаївської обласної ради від 24.06.2011 № 11) на виконання ст.ст.14-15 ст. 19 Закону України «Про місцеві державні адміністрації» обласній державній адміністрації надано право щодо управління майном спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Миколаївської області (за винятком повноважень, що здійснюються виключно обласною радою), у тому числі щодо прийняття рішень про реорганізацію та ліквідацію підприємств, установ і організацій - об'єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Миколаївської області. Як вже було зазначено вище Рішенням Миколаївської обласної ради від 11 березня 2016 року № 23 «Про реформування комунального друкованого засобу масової інформації - газети «Рідне Прибужжя» підтримано ініціативу трудового колективу редакції друкованого засобу масової інформації - газети «Рідне Прибужжя» щодо реформування у такий спосіб - виходу обласної ради зі складу засновників редакції друкованого засобу масової інформації з перетворенням редакції членами її трудового колективу у суб'єкт господарювання зі збереженням назви, цільового призначення, мови видання і тематичної спрямованості друкованого засобу масової інформації, а також вирішено провести перетворення редакції у відповідний суб'єкт господарювання на другому етапі реформування друкованих засобів масової інформації у порядку, визначеному Законом України від 24.12.2015 року № 917-УІІІ «Про реформування державних і комунальних друкованих засобів масової інформації». Однак, Миколаївській обласній державній адміністрації рішенням Миколаївської обласної ради від 11 березня 2016 року № 23 не було надано жодних повноважень, доручень щодо забезпечення реалізації цього рішення. Відповідно до частини другої ст. 5 Закону управління майном редакцій комунальних друкованих засобів масової інформації до завершення реформування здійснюється їх засновниками (співзасновниками). Згідно зі Статутом редакції газети «Рідне Прибужжя», затвердженим рішенням Миколаївської обласної ради від 26.06.2012 № 27, засновником редакції газети «Рідне Прибужжя», є Миколаївська обласна рада. Частиною другою ст. 14 Закону України «Про реформування державних і комунальних друкованих засобів масової інформації» також встановлено, що закони та інші нормативно правові акти, прийняті до набрання чинності цим Законом, застосовуються у частині, що не суперечить цьому Закону. Таким чином, Закон України «Про реформування державних і комунальних друкованих засобів масової інформації» містить спеціальні норми по відношенню до загальних норм ст.ст.14-15 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», тому підлягають застосуванню саме спеціальні норми, а Миколаївська обласна державна адміністрація не має повноважень щодо управління нерухомим та іншим майном редакції газети «Рідне Прибужжя» під час її реформування. Таким чином, Позивач помилково вважає, що саме Миколаївська обласна державна адміністрація має укладати договір оренди щодо нерухомого майна, яке займала КП «Редакція газети «Рідне Прибужжя», оскільки відповідно до норм ч.1,2 статті 9 Закону України “Про реформування державних і комунальних друкованих засобів масової інформації” передбачено, що Договір оренди укладається між редакцією Фондом державного майна України (його регіональним відділенням) або відповідним органом місцевого самоврядування, ці норми є спеціальними та мають більшу юридичну силу, тому саме вони підлягають застосуванню в даних спірних правовідносинах. Такий висновок зроблений і Фондом державного майна України (його регіональним відділенням), так, як вбачається з листа від 10.10.2018 регіонального відділення Фонду державного майна України по Миколаївській області № 14-02-01965, орендодавцем при укладанні договору оренди з ПП «Редакція газети «Рідне Прибужжя» має виступати орган місцевого самоврядування. Крім того, суд зауважує, що між Позивачем та Відповідачем велось активне листування та за результатами співпраці були вчинені певні юридично значущі дії. Так, на виконання листа від 04.08.2017 № 672/7-9/03 департаментом економічного розвитку та регіональної політики облдержадміністрації спільно з КП «Редакція газети «Рідне Прибужжя» було проведено роботу щодо замовлення та отримання нового технічного паспорту, державної реєстрації права власності територіальних громад сіл, селищ, міст Миколаївської області на майно, розташоване за адресою: м. Миколаїв, вул. Нікольська, 44 і 46. Тобто, вся необхідна підготовча робота для подальшого укладання належним орендодавцем - органом місцевого самоврядування відповідно до частини другої ст. 9 Закону договору оренди з реформованою редакцією газети була проведена лише облдержадміністрацією (її структурним підрозділом - департаментом економічного розвитку та регіональної політики облдержадміністрації) в межах її повноважень. Крім того, Позивач вимагає надати йому в оренду нерухоме майно, яке перебувало на балансі редакції, а саме нежитлові приміщення, розташовані за адресою: м. Миколаїв, вул. Нікольська, 44 та 46. Проте, ця вимога суперечить частині другій ст. 9 Закону України «Про реформування державних і комунальних друкованих засобів масової інформації», якою чітко передбачено надання в оренду приміщень, що перебувають у державній або комунальній власності, у яких на час реформування розташовувалась редакція. Як вбачається з матеріалів справи, станом на 11.05.2018 Позивач не розміщувався в усіх приміщеннях, розташованих за адресою: м. Миколаїв, вул. Нікольська, 44 та 46, тому що частина з них перебувала в користуванні інших юридичних осіб на підставі договорів оренди нерухомого майна, укладених департаментом економічного розвитку та регіональної політики облдержадміністрації з Миколаївською обласною спілкою воїнів-інтернаціоналістів та запасу, Миколаївським обласним відділенням Фонду соціального захисту інвалідів, Регіональним ландшафтним парком "Тилігульський", Регіональним центром з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Миколаївській області, Миколаївською філією ГО "Українська асоціація інвалідів АТО", Миколаївською філією ГО " "Українська асоціація інвалідів АТО", які займають в сукупності 837,61 м2 від загальної площі за адресою: м. Миколаїв, вул. Нікольська, 44 і 46. Бездіяльність Відповідача, взагалі не доведена Позивачем, навпаки з матеріалів справи вбачається, що 03.10.2018 та 18.10.2018 департаментом були проведені наради щодо вирішення питань розміщення ПП «Редакція газети «Рідне Прибужжя», під час яких редакції газети було запропоновано розглянути перелік цілісних майнових комплексів підприємств, їх структурних підрозділів та нерухомого майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Миколаївської області, що може бути передано в оренду, з метою розміщення ПП «Редакція газети «Рідне Прибужжя». З огляду на вищевикладене облдержадміністрацією в межах своїх повноважень вжито необхідних дії, пов'язаних з реалізацією Закону України «Про реформування державних і комунальних друкованих засобів масової інформації», стосовно реформування КП «Редакція газети «Рідне Прибужжя», а також забезпечено дотримання вимог цього Закону. Відповідно до ст.19 Конституції України органи державної влади, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією України та законами України. А статтею 92 Конституції України передбачено, що виключно законами України встановлюється система оподаткування, податки і збори. У відповідності до ч.2 ст.2 КАС України, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноважень з метою, з якою ці повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку. Відповідно до вимог ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, а в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. Відповідно до ст. 9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості. Відповідач обґрунтував правомірність своїх дій, не допустив бездіяльності, тому підстав для задоволення позовних вимог не має. Судовий про збір розподіляється відповідно до ст. 139 КАС України. В зв'язку з відмовою в позові, судові витрати відшкодуванню не підлягають. Керуючись ст. 2, 9, 19, 77, 78, 139, 241, 244, 242 - 246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, - ВИРІШИВ: В задоволенні позову Приватного підприємства "Редакція газети "Рідне прибужжя" (вул. Нікольська, 46,44, м.Миколаїв,54001 Код 20877099) до Миколаївської обласної державної адміністрації (вул. Адміральська, 22,м.Миколаїв,54001 Код 00022579) про визнати дій та бездіяльності Миколаївської обласної державної адміністрації протиправними в частині порушень ч. 2 ст. 9 Закону України «Про реформування державних і комунальних друкованих засобів масової інформації» - відмовити. Рішення суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи в порядку, визначеному ст. 255 КАС України. Строк на апеляційне оскарження рішення суду – 30 днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження – 30 днів з дня складання повного судового рішення. Апеляційна скарга подається в порядку та строки, визначені ст.ст. 295-297 КАС України і п. 15.5 Перехідних положень КАС України. Суддя О.М. Мельник
Суд | Миколаївський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 04.04.2019 |
Оприлюднено | 09.04.2019 |
Номер документу | 80977715 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Миколаївський окружний адміністративний суд
Мельник О.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні