Ухвала
від 22.04.2019 по справі 520/10240/18
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710

УХВАЛА

з питання закриття провадження у справі

22.04.2019 р. справа №520/10240/18

Харківський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Шляхова О.М., розглянувши у порядку письмового провадження клопотання представника відповідача про закриття провадження в адміністративній справі за позовом ОСОБА_1 (просп. Олександрівський, буд. 91,м. Харків,61007, код ЄДРПОУ3564503908) до Куп'янської міської ради (просп. Конституції, буд. 3,м. Куп'янськ,Харківська область,63700, код ЄДРПОУ33714382,) третя особа: Комунальне некомерційне підприємство "Куп'янська міська лікарня" Куп'янської міської ради Харківської області (смт. Ківшарівка, м.Куп'янськ, Харківська область,63734, код ЄДРПОУ 42732582) , третя особа: Первинна профспілкова організація робітників охорони здоров'я (Профспілковий комітет) Комунального некомерційного підприємства "Куп'янська міська лікарня" Куп'янської міської ради Харківської області (смт. Ківшарівка,м. Куп'янськ, Харківська область,63734, код ЄДРПОУ25848292) про визнання нечинними рішень,-

ВСТАНОВИВ :

Позивач звернулась до Харківського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом, в якому, з урахуванням уточнених позовних вимог, просить суд:

- Визнати нечинним рішення Куп'янської міської ради L сесії VII скликання Про внесення змін до рішення XXXVIII сесії Куп'янської міської ради VII скликання від 21.12.2017р. №698-УІІ Про затвердження комплексної програми Здоров'я Куп'янщини на 2018 (зі змінами) №947-УІІ від 26.10.2018 року з урахуванням змін внесених рішенням позачергового скликання Куп'янської міської ради LІ сесії VII скликання №986-УІІ від 23.11.2018р. Про внесення змін до рішення XXXVII сесії Куп'янської міської ради VII скликання від 21.12.2017р. №698- VII Про затвердження комплексної програми Здоров'я Куп'янщини на 2018 рік (зі змінами), - з моменту його прийняття.

- Визнати нечинним рішення Куп'янської міської ради L сесії VII скликання Про створення КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА КУП'ЯНСЬКЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ КУП'ЯНСЬКОЇ ОСОБА_2 ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ та реорганізацію комунальних некомерційних підприємств №946-УІІ від 26.10.2018 року з урахуванням змін внесених рішенням позачергового скликання Куп'янської міської ради LІ сесії VII скликання №985-УІІ від 23.11.2018р. "Про внесення змін до рішення L сесії Куп'янської міської ради VII скликання від 26.10.2018р. №946- VII Про створення КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦШНОГО ПІДПРИЄМСТВА КУП'ЯНСЬКЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ КУП'ЯНСЬКОЇ ОСОБА_2 ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ та реорганізацію комунальних некомерційних підприємств - з моменту його прийняття.

Представником Куп'янської міської ради подане клопотання, в якому він просить суд закрити провадження у справі, яке обґрунтоване тим, що зі змісту позовної заяви ОСОБА_1, незважаючи на суб'єктний склад правовідносин, вбачається про наявність спору приватноправового характеру. Отже, даний спір, на погляд відповідача, не підлягає розгляду в порядку адміністративного судочинства, у зв'язку із чим просить закрити провадження по справі.

У судове засідання, призначене на 22 квітня 2019 року, сторони, що повідомлялись належним чином про дату та місце розгляду справи - не прибули.

Через канцелярію суду представником відповідача подане клопотання про проведення підготовчого засідання без його участі, повідомити суд про дату та час судового розгляду, Повідомив суд про те, що підтримує заявлене клопотання про закриття провадження по справі.

До суду від керівника відокремленого підрозділу "Куп'янська міська лікарня" надійщло клопотання про розгляд справи, призначеної на 22.04.2019 р. на 15:00 год. без участі свого представника у порядку письмового провадження.

Суд, з урахуванням наведених обставин, вважає можливим розглянути клопотання представника відповідача - Куп'янської міської ради - про закриття провадження по справі в порядку письмового провадження.

Вирішуючи заявлене клопотання по суті, суд зазначає наступне:

Судовий захист є одним із найефективніших правових засобів захисту інтересів фізичних та юридичних осіб. Неправомірні рішення, дії чи бездіяльність посадових осіб органів місцевого самоврядування, прийняті з порушенням прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб, можуть бути оскаржені відповідно до ч. 2 ст. 55 Конституції України та ст. 5 КАС України в порядку адміністративного судочинства.

Відповідно до приписів ч. 1 ст. 5 КАС України, кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб'єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси, і просити про їх захист шляхом: 1) визнання протиправним та нечинним нормативно-правового акта чи окремих його положень; 2) визнання протиправним та скасування індивідуального акта чи окремих його положень; 3) визнання дій суб'єкта владних повноважень протиправними та зобов'язання утриматися від вчинення певних дій; 4) визнання бездіяльності суб'єкта владних повноважень протиправною та зобов'язання вчинити певні дії; 5) встановлення наявності чи відсутності компетенції (повноважень) суб'єкта владних повноважень; 6) прийняття судом одного з рішень, зазначених у пунктах 1-4 цієї частини та стягнення з відповідача - суб'єкта владних повноважень коштів на відшкодування шкоди, заподіяної його протиправними рішеннями, дією або бездіяльністю.

Згідно до п. 2 ч. 1 ст. 4 КАС України, публічно-правовий спір - спір, у якому: хоча б одна сторона здійснює публічно-владні управлінські функції, в тому числі на виконання делегованих повноважень, і спір виник у зв'язку із виконанням або невиконанням такою стороною зазначених функцій; або хоча б одна сторона надає адміністративні послуги на підставі законодавства, яке уповноважує або зобов'язує надавати такі послуги виключно суб'єкта владних повноважень, і спір виник у зв'язку із наданням або ненаданням такою стороною зазначених послуг; або хоча б одна сторона є суб'єктом виборчого процесу або процесу референдуму і спір виник у зв'язку із порушенням її прав у такому процесі з боку суб'єкта владних повноважень або іншої особи;

Отже, до компетенції адміністративних судів належать спори фізичних чи юридичних осіб з органом державної влади, органом місцевого самоврядування, їхньою посадовою або службовою особою, предметом яких є перевірка законності рішень, дій чи бездіяльності цих органів (осіб), прийнятих або вчинених ними при здійсненні владних управлінських функцій.

Як вбачається з матеріалів поданого позову позивач оскаржує рішення Куп'янської міської ради, якими, на погляд позивача, порушені її права та законні інтереси.

Таким чином, спір склався з приводу оскарження прийнятих рішення Куп'янською міською радою рішень: від 21.12.2017р. №698-УІІ Про затвердження комплексної програми Здоров'я Куп'янщини на 2018 (зі змінами) №947-УІІ від 26.10.2018 року з урахуванням змін внесених рішенням позачергового скликання Куп'янської міської ради LІ сесії VII скликання №986-УІІ від 23.11.2018р. Про внесення змін до рішення XXXVII сесії Куп'янської міської ради VII скликання від 21.12.2017р. №698- VII Про затвердження комплексної програми Здоров'я Куп'янщини на 2018 рік (зі змінами) та Про створення КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА КУП'ЯНСЬКЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ КУП'ЯНСЬКОЇ ОСОБА_2 ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ та реорганізацію комунальних некомерційних підприємств №946-УІІ від 26.10.2018 року з урахуванням змін внесених рішенням позачергового скликання Куп'янської міської ради LІ сесії VII скликання №985-УІІ від 23.11.2018р. "Про внесення змін до рішення L сесії Куп'янської міської ради VII скликання від 26.10.2018р. №946- VII Про створення КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦШНОГО ПІДПРИЄМСТВА КУП'ЯНСЬКЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ КУП'ЯНСЬКОЇ ОСОБА_2 ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ та реорганізацію комунальних некомерційних підприємств.

З огляду на викладене, суд дійшов висновку, що даний спір має бути вирішений у порядку адміністративного судочинства.

Відповідно до ч.1, ч.2 ст. 173 КАС України, підготовку справи до судового розгляду здійснює суддя адміністративного суду, який відкрив провадження в адміністративній справі. Завданням підготовчого провадження є:1) остаточне визначення предмета спору та характеру спірних правовідносин, позовних вимог та складу учасників судового процесу; 2) з'ясування заперечень проти позовних вимог; 3) визначення обставин справи, які підлягають встановленню, та зібрання відповідних доказів; 4) вирішення відводів; 5) визначення порядку розгляду справи;6) вчинення інших дій з метою забезпечення правильного, своєчасного і безперешкодного розгляду справи по суті.

Частиною 2 ст. 180 КАС України визначено перелік питань, які з'ясовуються на стадії підготовчого засідання.

Враховуючи викладене суд зазначає, що розглядаючи вказану справу у підготовчому засіданні у письмовому провадженні вважає вирішеними питання, зазначені у ч.2 ст. 180 КАС України, а тому, за результатами справи у підготовчому засіданні суд, застосовуючи ч.2 ст.183 КАС України, вважає за необхідне закрити підготовче провадження, призначити справу до судового розгляду по суті.

Керуючись ст.ст. 8, 19, 124, 129 Конституції України, ст.ст. 6-9, 140, 173, 180, 181, 183, 205, 229, 238, 241-243, 248, 256, 295 256 КАС України, суд, КАС України, суд, -

УХВАЛИВ :

1. Клопотання Куп'янської міської ради про закриття провадження у справі - залишити без задоволення.

2. Закрити підготовче провадження.

3. Призначити судовий розгляд адміністративної справи по суті у приміщенні Харківського окружного адміністративного суду за адресою: м. Харків, майдан Свободи, 6, зал 23 на 14.05.2019 року о 11:00 год.

4. Явку сторін визнати обов'язковою.

5. Копію ухвали направити сторонам по справі.

6. Роз'яснити, що ухвала в частині відмови у закритті провадження по справі підлягає оскарженню до Харківського апеляційного адміністративного суду у порядку п.15.5 Розділу VII КАС України та у строк згідно ч.1 ст.295 КАС України, а саме: протягом 15 днів з дати постановлення (підписання) ухвали.

7. Ухвала в іншій частині оскарженню не підлягає.

8. Роз'яснити, що ухвала набирає законної сили відповідно до ст. 256 КАС України з моменту проголошення (підписання).

Повний текст ухвали виготовлено та підписано 23 квітня 2019 року.

Суддя Шляхова О.М.

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення22.04.2019
Оприлюднено24.04.2019
Номер документу81362512
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —520/10240/18

Ухвала від 19.11.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Катунов В.В.

Постанова від 19.11.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Катунов В.В.

Ухвала від 19.11.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Катунов В.В.

Постанова від 19.11.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Катунов В.В.

Ухвала від 09.08.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Катунов В.В.

Ухвала від 22.07.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Катунов В.В.

Ухвала від 11.07.2019

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Шляхова О.М.

Ухвала від 12.06.2019

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Чаплицький В. В.

Рішення від 03.06.2019

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Шляхова О.М.

Рішення від 23.05.2019

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Шляхова О.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні