Справа № 214/1164/19
1-кс/214/1007/19
У Х В А Л А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
10 травня 2019 року, слідчий суддя Саксаганського районного суду міста Кривого Рогу Дніпропетровської області ОСОБА_1 ,
за участю:
секретаря ОСОБА_2 ,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в місті Кривому Розі клопотання слідчого Саксаганського ВП КВП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 по кримінальному провадженню № 12018040750002543 внесеного до ЄРДР 11 грудня 2018 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 192 КК України, погоджене прокурором Криворізької місцевої прокуратури № 3 ОСОБА_4 про тимчасовий доступ до речей і документів,
ВСТАНОВИВ:
06 травня 2019 року до суду надійшло клопотання слідчого Саксаганського ВП КВП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 за погодженням з прокурором Криворізької місцевої прокуратури № 3 ОСОБА_4 про надання дозволу на тимчасовий доступ до документів, що перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », НОМЕР_1 , розташований за місцем юридичної особи, АДРЕСА_1 , директором якого є ОСОБА_5 , з 01.03.2016 року, фактичне місце знаходження є с. Селюків Любенського району Полтавської області, з метою проведення огляду.
Клопотання обґрунтовано наступним.
10.12.2018 до Саксаганського ВП КВП надійшов рапорт о/у ОСОБА_6 , про те, що ним зібраний матеріал по письмовій заяві директора ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_7 , з проханням притягнути до відповідальності ОСОБА_8 та ОСОБА_9 , які 16.11.2018 шляхом обману, без ознак шахрайства заволоділи майном заявника, завдавши йому матеріального збитку.
Відповідно до вимог ст.214 ч.ч.1-4 КПК України, відповідні відомості було внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань та за вказаним фактом розпочато досудове розслідування за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ст.192 ч.1 КК України.
В ході проведення досудового розслідування, встановлено що 13.07.2018 укладено договір № 410S18 між ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » в особі начальника управління з оформлення договорів та обліку продажів адміністрації з маркетингу та збуту ОСОБА_10 , який діє на підставі довіреності № 14-507юр від 07.12.2017, та товариством з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_2 » в особі директора ОСОБА_7 , який діє на підставі статуту. Предметом договору виступає бувший у використанні Товар відповідно до специфікації.
Додаток 3 до договору № 410S18 від 13.07.2018 є СПЕЦИФІКАЦІЯ № 1 на поставку товару від ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », м. Кривий Ріг на ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » м. Київ, перелік товару: 1) Котел цистерни 15-890б/у в кількості 1 штуки вартістю 92500,00 гривень; 2) Котел цистерни 12-1532б/у в кількості 1 штуки вартістю 92500,00 гривень; 3) Котел цистерни 15-1443 б/у в кількості 10 штук вартістю 92500 гривень, загальна сума 1110000,00 гривень.
01.08.2018 між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » в особі директора ОСОБА_7 який діє на підставі Статуту, надалі Постачальник з однієї сторони та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » в особі директора ОСОБА_8 який діє на підставі Статуту, надалі Покупець, укладено договір № 01/01.08.2018 куплі-продажу котлів цистерн, що були у вжитку.
Відповідно до специфікації № 1 від 19.10.2018 що є додатком до договору № 1/01.08.2018 від 01.08.2018 року, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » в особі директора ОСОБА_7 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » в особі директора ОСОБА_8 сторони уклали специфікацію яка є невід`ємною частиною Договору № 1/01.08.2018 від 01.08.2018 про передачу товару у вигляді Котел цистерни 15-1443 б/у в кількості 2 штук загальною вартістю без урахування ПДВ 244166,67 гривень, з урахуванням ПДВ вартістю 293000,00 гривень.
16.11.2018 ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » на підстав платіжного доручення № 1088 здійснено оплату отримувачем виступає ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » в розмірі 222000,00 гривень.
На підставі видаткової накладної № 031218 від 03.12.2018 ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » КОД ЕДРПОУ НОМЕР_2 адреса АДРЕСА_2 визначено грошові кошти які повинні надійти на рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » за товар у вигляді котел цистерни 15-1443 б/у в кількості 2 одиниць вартістю 225375,00 гривень з урахуванням ПДВ вартістю 45075,00 гривень всього з урахуванням ПДВ 270450,00 гривень.
03.12.2018 складено акт № РН-031218 приймання-передачі ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », в особі Директора ОСОБА_8 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », в особі директора ОСОБА_7 що діє га підставі Статуту відповідно до умов укладеного договору склали акт про передачу котлів цистерни 15-1443 б/у в кількості 2 штук вартістю без урахування ПДВ 225375,00 гривень, з урахуванням ПДВ 270450,00 гривень.
В ході досудового розслідування 25.12.2018 року допитаний в якості потерпілого директор ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_7 , який повідомив що в середині січня 2018 року він зустрівся зі своїм знайомим ОСОБА_11 , ІНФОРМАЦІЯ_6 (м.т.) який мешкає за адресою АДРЕСА_3 , який являється засновником ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », та ОСОБА_8 , ІНФОРМАЦІЯ_8 (м.т.) проживає АДРЕСА_4 який являється директором вказаної фірми. Вони разом домовились про викуп та реалізацію ЖД ємкостей, з ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », після чого склали письмовий договір№ 01/01/08.2018 від 01.08.2018. Згідно договору вони спільно здійснювали купівлю продаж ємкостей, що підтверджується товарно транспортними накладними. Згідно платіжного доручення № 1088 від 16.11.2018, він здійснив проплату за 2 (дві) ЖД Ємкості в сумі 222000 гривень, після чого дані ємкості були відвантажені згідно товарно-транспортної накладної № 976 від 19.11.2018 та № 1024 від 30.11.2018 року, з ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » на ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 ». Після чого ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » згідно договору № 01/01.08.2018 купівлі продажу передав вказані ємкості ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », для подальшої реалізації. Дані ємкості ОСОБА_11 повинен був реалізувати на протязі 10 днів за суму 270450 гривень, згідно наданої ним видаткової накладної № 031218 від 03.12.2018, але ОСОБА_11 за вищевказані ємкості так і не розрахувався, та в телефонній розмові неодноразово відмовлявся з ним зустрічатися. Крім того не пояснив де знаходиться товар, та кому він в подальшому реалізований. Після вказаних дій він звернувся до поліції з притягнення останнього до відповідальності.
Крім того, 14.03.2019 року додатково допитаний в якості потерпілого ОСОБА_7 який повідомив відповідно до протоколу допиту від 25.12.2018 року бажає додати, що у листопаді 2018 року йому ОСОБА_11 розповідав про те, що в нього є покупець на 2 (дві) ЗД ємності у Полтавській області покупець яких є Київська фірма, назву якої не повідомив, вказаний факт він запам`ятав коли минув час, та постало питання про те, куди було відвантажено 2 (дві) ЗД цистерни він почав здійснювати моніторинг мережі «Інтеренет», з метою відшукування вказаної фірми, та знайшов ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » ІНН НОМЕР_3 , зареєстрований за адресою АДРЕСА_5 , директором якого ОСОБА_12 де знайшов номер бухгалтерії НОМЕР_4 та 04.03.2019 року подзвонив за вказаним номером телефону та повідомив, що він є директором ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », з питанням чи купували вони ЗД ємкості у кількості 2 одиниць з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » на що бухгалтер йому відповіла, що дана операція здійснювалась 2018-2019 році та оплата за товар була здійснена у 2019 році відповідно до платіжного доручення ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 ». Виходячи з цього він зрозумів що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » розрахунки здійснили, а відповідно ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » розрахунок не здійснили, та дають покази в ході досудового розслідування, під час їх допиту, що ні про які ЗД цистерни, вони не знають та їх місцезнаходження їм не відомо.
Крім того, доповнив, що відповідно договору № 410S18 який, було укладено 13.07.2018 року між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » щодо купівлі ЗД цистерн умовами договору визначено, що оплата в розмірі 100 % вартості товару. Відповідно до договору купівлі продажу № 01/01.08.2018 від 01.08.2018 між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », де на підставі п 4.3. термін постановки Товару протягом 10 (десяти) - календарних днів, щодо настання власності майна згідно п. 3.2 Зобов`язання Покупця по оплаті Товару вважається виконаним в день зарахування коштів на поточний рахунок Постачальника, та згідно до п.6.6 У разі прострочення оплати за товар постачальник має право в односторонньому порядку відмовитись від договору, тобто даний товар повертається у його власність. Таким чином на сьогоднішній день вважає оскільки були порушенні умови договору, які ним було розірвано в односторонньому порядку, тому повністю вважає їх своєю власністю, так як ним не було порушено умови договору № 410S18 специфікацією № 1 як додаток 3 до договору на поставку товару від ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » на ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », та підтверджено платіжним дорученням № 1088 від 16.11.2018 про перерахунок грошових коштів 222000,00 гривень.
Також може підтвердити факт того, що грошові кошти, які ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », не перерахував на рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », тим самим надав виписку по рахунку ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 ». Яку просить долучити до матеріалів кримінального провадження.
Допитаний в якості свідка в ході досудового розслідування ОСОБА_13 працює ФОП « ОСОБА_14 » на посаді водія, та повідомив що в нього є знайомі які дали його номер телефону чоловіку на ім`я ОСОБА_15 , який приблизно 17.11.2018 року подзвонив з номеру телефону НОМЕР_5 та який в телефонній розмові в нього попрохав здійснити послугу з перевезення вантажу, на що він погодився та вони з ним оговорили дату та час здійснення завантаження, домовившись про те що 19.11.2018 він повинен буду приїздити на АДРЕСА_6 . Так о 08.30 годин він приїздив на вантажному автомобілі марки Renault Magnum НОМЕР_6 , з причепом НОМЕР_7 , на 5 прохідну вказаного підприємства, де він приїздив на визначений час та його зустрічав ОСОБА_15 якому він передав свої документи у вигляді документів на автомобіль та паспорт громадянина України для оформлення перепустки для пересуванні по підприємству, після чого він заїздив до підприємства чоловік на ім`я ОСОБА_15 пересувався на власному автомобілі марки Suzuki мадефікація (паркетник), чорного (темного) кольору, разом з яким знаходився чоловік на ім`я ОСОБА_16 , проїздивши на території біля залізних путей стояли 2 цистерни, які потрібно було завантажити на його вантажний автомобіль, коли він перебував на місця було завантажено одну цистерну, за участю представників підприємства, він безпосередньо приймав участь у закріпленні вантажу, ставало питання про завантаження оскільки ще здійснювалася чистка вказаної цистерни, яка була заповнена йому невідомою речовиною. Коли вказаний вантаж було закріплено, він вирушив з підприємства наступного дня ближче до вечора, та він попрямував у напрямок руху до Полтавської області неподалік міста Лубни де 30 кілометрах знаходилося селище точну назву він не пам`ятає, де по приїзду його зустрів чоловік ім`я якого йому не відомо оскільки побачив його вперше в житті на той момент в нього був наявний номер телефону для з`єднання на час допиту не зберігся, та по приїзду він надав вказаному чоловіку товаротранспортну накладну в якій вказаний чоловік розписався та поставив своє ПІБ та підпис, печатку йому не поставили, на що він в зв`язку з тим, що не було печатки подзвонив ОСОБА_15 у м. Кривий Ріг на вищевказаний номер телефону, який йому відповів, що нічого страшного нехай поставлять свої ПІБ та підпис особи яка отримала вантаж, місцем де він приїздив є ОСОБА_17 де за допомогою крану було здійснено розвантаження. Після якого він попрямував далі на інші замовлення з приводу перевезення вантажів.
З питань оплати перевезення грошові кошти були передані особисто ОСОБА_15 точної суми вже на пам`ятає в розмірі приблизно 10000 гривень, але на час допиту точну суму вказати не може оскільки минуло багато часу.
Крім того в ході досудового розслідування допитаний в якості свідка ОСОБА_18 який повідомив, що у його володінні один вантажний автомобіль марки Renault Magnum НОМЕР_6 , з причепом НОМЕР_7 , який він надає ФОП « ОСОБА_14 », для перевезення вантажу на території України приблизно протягом року.
З приводу перевезення може повідомити оскільки він є власником вантажного автомобіля, всі доходи які отримуються за перевезення він їх особисто отримує або в разі оплати безготівково є рахунок на, який замовник перераховує грошові кошти, а потім ФОП « ОСОБА_14 », грошові кошти повертає йому. Так 17.11.2018 року водієві вказаного автомобіля ОСОБА_13 , ІНФОРМАЦІЯ_10 на мобільний телефон подзвонив замовник ОСОБА_19 з номеру мобільного телефону НОМЕР_5 та який замовив послугу з перевезення вантажу з АДРЕСА_6 , після вказаного замовлення водій ОСОБА_13 попрямував 19.11.2018 на вказане підприємство на завантаження де пройшов процедуру оформлення перепустки на територію підприємства, та в подальшому на автомобіль було проведено завантаження біля залізничних путей 1 цистерну, там були наявні цистерни в кількості всього 2 одиниць, після того як водій здійснив завантаження він наступного дня 20.11.2018 у вечірній час попрямував з вантажем до Полтавської області, куди саме йому не відомо оскільки зв`язок з замовниками тримав водій ОСОБА_13 .
З приводу отримання грошових коштів за перевезення вказаного вантажу грошові кошти водій ОСОБА_13 від замовників не отримував грошові кошти на паливо водієві надавав особисто він за власний рахунок.
Приблизно 2122.11.2018 він знаходячись у місті Кривий Ріг, зустрівся з раніше йому знайомим ОСОБА_11 ІНФОРМАЦІЯ_6 з яким він неодноразово працював з приводу перевезення вантажу, раніше в них будь-яких незрозумілих питань з приводу перевезення не виникало тому вони підтримували нормальні робочі стосунки, місцем зустрічі було кільце 95 кварталу біля магазину « ІНФОРМАЦІЯ_11 », де на власному автомобілі марки Suzuki мадефікація (паркетник), чорного (темного) кольору, приїздив ОСОБА_11 та його товариш йому відомо що це був ОСОБА_8 він його називав як ОСОБА_15 , при зустрічі про яку вони раніше запланували, йому було передано грошові кошти за перевезення вантажу в розмірі 10000 гривень, вказані грошові кошти особисто йому передав ОСОБА_8 в розмові ОСОБА_11 йому повідомив, що необхідно буде перевезти, ще одну цистерну в те ж саме місце до Полтавської області, та вони, як би домовились про необхідність перевезення вантажу, після чого через деякий час ОСОБА_13 подзвонив ОСОБА_8 з приводу перевезення іншої цистерни, але водій ОСОБА_13 повідомив, що він перебуває у відрядженні тому приїздити у мінімальний термін він не зможе, тому перевезенням іншої цистерни вони не займалися, кого винайняли ОСОБА_11 та ОСОБА_8 йому не відомо.
Під час досудового розслідування при виконанні доручення наданого в порядку ст. 40 КПК України від оперативного підрозділу надійшов рапорт про те, що 2 цистерни було реалізовано до ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » ІНН НОМЕР_3 , зареєстрований за адресою АДРЕСА_5 , директором якого ОСОБА_12 .
Так, 15.03.2019 року на підставі ухвали Саксаганського районного суду м. Кривого Рогу від 19.02.2019 проведено тимчасовий доступ до речей і документів до ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_12 », розташований за адресою АДРЕСА_7 в ході якого вилучено виписку по рахунку ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » ЄДРПОУ НОМЕР_8 , де відповідно до операції від 21.11.2018 року здійснена оплата за ємкості по договору № 1411-2018/2 від 14.11.2018 за оборотом Credit, зараховано грошові кошти в розмірі 390000,00 гривень які зараховані на рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », НОМЕР_1 . Відповідно до довідки про детальну інформацію про юридичну особу, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », НОМЕР_1 , розташований за місцем юридичної особи, АДРЕСА_1 , директором якого є ОСОБА_5 , з 01.03.2016 року, відповідно вказана адреса співпадає з юридичною адресою ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » ІНН НОМЕР_3 , зареєстрований за адресою АДРЕСА_5 , директором якого є ОСОБА_12 .
Так, 22.03.2019 року Слідчим суддею Саксаганського районного суду м. Кривого Рогу ОСОБА_1 накладено арешт на майно ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », а саме: котел цистерни 15-1443 б/в (ОМЗ 120005832), яке було відвантажено відповідно товарно- транспортної накладної № 976 від 19.11.2018 автомобільним перевізником ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » водієм ОСОБА_13 , замовник, НОМЕР_9 ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » АДРЕСА_8 , вантажовідправник НОМЕР_10 ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » АДРЕСА_6 , вантажоодержувач, НОМЕР_9 ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » АДРЕСА_8 , кінцевим вантажоодержувачем є ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », НОМЕР_1 , розташований за місцем юридичної особи, АДРЕСА_1 , директором якого є ОСОБА_5 , з 01.03.2016 року; котел цистерни 15-1443 б/в (ОМЗ 120005832), яке було відвантажено відповідно товарно- транспортної накладної № 1024 від 30.11.2018 автомобільним перевізником ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » водієм ОСОБА_20 , замовник, НОМЕР_9 ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » АДРЕСА_8 , вантажовідправник НОМЕР_10 ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » АДРЕСА_6 , вантажоодержувач НОМЕР_9 ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » АДРЕСА_8 , кінцевим вантажоодержувачем є ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », НОМЕР_1 , розташований за місцем юридичної особи, АДРЕСА_1 , директором якого є ОСОБА_5 , з 01.03.2016 року.
15.04.2019 Слідчим суддею Саксаганського районного суду м. Кривого Рогу ОСОБА_1 за клопотанням власника майна директора ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_5 задоволено частково. Частково скасовано арешт, накладений ухвалою слідчого судді Саксаганського районного суду м. Кривого Рогу від 22.03.2019 року на майно, а саме: котел цистерни 15-1443 б/в (ОМЗ 120005832), яке було відвантажено відповідно товарно - транспортної накладної № 976 від 19.11.2018 автомобільним перевізником ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » водієм ОСОБА_13 , замовник, НОМЕР_9 ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » АДРЕСА_8 , вантажовідправник НОМЕР_10 ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » АДРЕСА_6 , вантажоодержувач, НОМЕР_9 ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » АДРЕСА_8 , кінцевим вантажоодержувачем є ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », НОМЕР_1 , розташований за місцем юридичної особи, АДРЕСА_1 , директором якого є ОСОБА_5 , з 01.03.2016 року; котел цистерни 15-1443 б/в (ОМЗ 120005832), яке було відвантажено відповідно товарно- транспортної накладної № 1024 від 30.11.2018 автомобільним перевізником ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » водієм ОСОБА_20 , замовник, НОМЕР_9 ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » АДРЕСА_8 , вантажовідправник НОМЕР_10 ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » АДРЕСА_6 , вантажоодержувач НОМЕР_9 ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » АДРЕСА_8 , кінцевим вантажоодержувачем є ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », НОМЕР_1 , розташований за місцем юридичної особи, АДРЕСА_1 , директором якого є ОСОБА_5 , з 01.03.2016 року залишивши заборону відчуження та розпорядження вказаним майном до скасування арешту у встановленому КПК України порядку.
В зв`язку з тим, що в матеріалах кримінального провадження накладено арешт на майно яке знаходиться у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », НОМЕР_1 , юридична адреса АДРЕСА_1 , фактичне місце його знаходження адреса Вантажоодержувача є ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » с. Селюків Любенського району Полтавської області, що відповідно до товарно-транспортних накладних №19/11-18/1 від 19.11.2018 року та № 19/11-18/2 від 19.11.2018 року передано актом приймання-передачі № PH-0000003 від 19.11.2018.
Для повного, всебічного та неупередженого дослідження всіх обставин і встановлення об`єктивної істини у кримінальному проваджені, виникла необхідність у тимчасовому доступі до речей, що перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », НОМЕР_1 , яке розташоване за місцем юридичної особи, АДРЕСА_1 , директором якого є ОСОБА_5 , з 01.03.2016 року, фактичне місце знаходження є с. Селюків Любенського району Полтавської області, з метою проведення огляду, що мають суттєве значення у кримінальному провадженні з можливістю використання здобутих відомостей в якості окремого доказу так і доказу в сукупності з іншими відомостями, а також надати можливість для досягнення цілей кримінального провадження, зокрема, шляхом проведення відповідних експертиз та процесуальних дій.
Слідчий в судове засідання не з`явився, був належним чином повідомленим про дату та час розгляду клопотання. При цьому, слідчий надав до суду заяву про розгляд клопотання без його участі в якій також просив прийняти рішення на розсуд суду.
Представника ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » про місце, день та час слухання було повідомлено належним чином, однак останній в судове засідання не з`явився, що, відповідно до ч. 4 ст. 163 КПК України, не є перешкодою для розгляду клопотання.
У відповідності до положень ч.4 ст.107 КПК України, у разі неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, чи в разі, якщо відповідно до положень цього Кодексу, судове провадження здійснюється судом за відсутності осіб, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснюється.
Дослідивши матеріали справи, вважаю за необхідне відмовити в задоволенні клопотання, з наступних підстав.
Як вбачається з клопотання слідчого, останній просить надати тимчасовий доступ до документів, що перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », НОМЕР_1 , розташований за місцем юридичної особи, АДРЕСА_1 , директором якого є ОСОБА_5 , з 01.03.2016 року, фактичне місце знаходження є с. Селюків Любенського району Полтавської області, з метою проведення огляду.
Відповідно до положеньстатті 159 КПК України,тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку). Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.
Статтею 160 КПК Українивстановлено вимоги до клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів.
За змістом п. 3 ч. 2 ст. 160 КПК України, у клопотанні зазначаються в тому числі речі і документи, тимчасовий доступ до яких планується отримати.
Разом з тим, у вимогах даного клопотання слідчий не конкретизував до яких саме документів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » просить надати тимчасовий доступ.
Крім того слідчий в поданому клопотанні не навів належного обґрунтування для встановлення яких саме обставин у даному кримінальному провадженні необхідні документи, які перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та не навів даних щодо можливості використання їх як доказів.
На підставі викладеного, у задоволенні клопотання слідчого Саксаганського ВП КВП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 по кримінальному провадженню № 12018040750002543 внесеного до ЄРДР 11 грудня 2018 року за ч.1 ст. 192 КК України, погодженого прокурором Криворізької місцевої прокуратури № 3 ОСОБА_4 про надання тимчасового доступу до речей і документів, що перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » слід відмовити.
Керуючись ст.ст. 131, 132, 159, 161, 162, 164, 309 КПК України,
ПОСТАНОВИВ:
В задоволенні клопотання слідчого Саксаганського ВП КВП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 по кримінальному провадженню № 12018040750002543 внесеного до ЄРДР 11 грудня 2018 року за ч.1 ст. 192 КК України, погодженого прокурором Криворізької місцевої прокуратури № 3 ОСОБА_4 про надання тимчасового доступу до речей і документів, що перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » - відмовити.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Саксаганський районний суд м.Кривого Рогу |
Дата ухвалення рішення | 10.05.2019 |
Оприлюднено | 16.02.2023 |
Номер документу | 81678056 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Саксаганський районний суд м.Кривого Рогу
Ткаченко А. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні