Рішення
від 13.05.2019 по справі 914/2286/18
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

79014, м. Львів, вул. Личаківська, 128

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

13.05.2019 Справа № 914/2286/18

За позовною заявою: Товариства з обмеженою відповідальністю "Дзвін і К", м. Львів

до відповідача: Управління комунальної власності Департаменту економічного розвитку Львівської міської ради, м. Львів

про зобов`язання провести оцінку цілісного майнового комплексу ДКП кінотеатр "Дзвін" та укласти договір оренди

Суддя У.І. Ділай

Секретар М.Я. Куць

За участю представників:

Від позивача: Ящинський А.Л. - адвокат

Від відповідача: Яворська О.І. - представник (Дов №4-2302-177 від 21.01.2019)

В судовому засіданні оголошено вступну та резолютивну частини рішення.

На розгляд Господарського суду Львівської області поступила позовна заява Товариства з обмеженою відповідальністю "Дзвін і К" до відповідача Управління комунальної власності Департаменту економічного розвитку Львівської міської ради про зобов`язання провести оцінку цілісного майнового комплексу ДКП кінотеатр "Дзвін" та укласти договір оренди.

Ухвалою суду від 17.12.2018 позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю "Дзвін і К" залишено без руху.

Ухвалою Господарського суду Львівської області 18.12.2018 у справі №914/2286/18 Заяву Товариства з обмеженою відповідальністю "Дзвін і К" про забезпечення позову задоволено частково, зокрема, вжито заходів до забезпечення позову шляхом заборони Львівській міській раді (ідентифікаційний код юридичної особи 04055896, місцезнаходження юридичної особи 79008, Львівська обл., м. Львів, пл.Ринок, буд. 1) та Управлінню комунальної власності Департаменту економічного розвитку Львівської міської ради (ідентифікаційний код юридичної особи 25558625, місцезнаходження юридичної особи 79008, м. Львів, пл. Галицька, 15) вчиняти дії щодо цілісного майнового комплексу на вул. Шептицьких, 45 у м. Львів.

26.12.2018 за вх.№49893/18 від позивача на адресу суду надійшла заява про усунення недоліків позовної заяви.

Ухвалою суду від 28.12.2018 позовну заяву прийнято до розгляду, відкрито загальне провадження у справі та призначено підготовче судове засідання на 24.01.2019.

Представник позивача та керівник ТзОВ "Дзвін і К" в судовому засіданні 24.01.2019 надали суду усні пояснення, просили позовні вимоги задоволити.

Представник відповідача в судове засідання 24.01.2019 не з`явився, про причини неявки суд не повідомив.

Ухвалою суду від 24.01.2019 підготовче судове засідання відкладено на 14.02.2019.

14.02.2019 за вх.№6702/19 від відповідача надійшло клопотання про продовження строку на подання відзиву.

14.02.2019 за вх.№430/19 від відповідача надійшло клопотання про залучення третьої особи, в якому зазначає, що рішення у справі може вплинути на права та обов`язки Управління культури Львівської міської ради та просить залучити до участі у справі третю особу на стороні відповідача Управління культури Львівської міської ради.

Представник позивача в судовому засіданні 14.02.2019 надав суду усні пояснення, заперечив про залучення третьої особи, просив позовні вимоги задоволити.

Представник відповідача в судовому засіданні 14.02.2019 надав суду усні пояснення, підтримав поданні клопотання, проте не обґрунтував як може вплинути рішення у справі на права та обов`язки Управління культури Львівської міської ради, проти позову заперечив.

Ухвалою суду від 14.02.2019 продовжено строк підготовчого провадження та відкладено розгляд справи на 13.03.2019.

12.03.2019 за вх.№718/19 від позивача надійшла заява про зміну предмету позову, в якій просить:

-Зобов`язати Управління комунальної власності Департаменту економічного розвитку Львівської міської ради провести оцінку цілісного майнового комплексу ДЕРЖАВНОГО КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА КШОТЕАТР "ДЗІН" за адресою вул. Шептицьких, 45 у м. Львові відповідно до порядку передбаченого Методикою оцінки майна, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 10 серпня 1995 р. № 629 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 2 січня 2003 р. № З із змінами) на виконання ухвали Львівської міської ради від 18 липня 2013 року № 2649 "Про надання в оренду нежитлових приміщень цілісного майнового комплексу на вул. Шептицьких, 45".

-Зобов`язати Управління комунальної власності Департаменту економічного розвитку Львівської міської ради, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати проведення оцінки цілісного майнового комплексу ДЕРЖАВНОГО КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА КІНОТЕАТР "ДЗВІН" за адресою вул. Шептицьких, 45 у м. Львові, укласти з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЗВІН і К" договір оренди цілісного майнового комплексу державного комунального підприємства "КІНОТЕАТР "ДЗВІН" за адресою вул. Шептицьких, 45 у м. Львові на виконання ухвали Львівської міської ради від 18 липня 2013 року № 2649 "Про надання в оренду нежитлових приміщень цілісного майнового комплексу на вул. Шептицьких, 45", відповідно до Типового договору оренди нерухомого майна (будівель, споруд, приміщень), затвердженого ухвалою Львівської міської ради № 897 від 07.06.2007 "Про врегулювання питань оренди майна територіальної громади м. Львова" із змінами.

Представник позивача в судовому засіданні 13.03.2019 надав суду усні пояснення, просив позовні вимоги задоволити.

Представник відповідача в судовому засіданні 13.03.2019 надав суду усні пояснення, проти позову заперечив.

Ухвалою суду від 13.03.2019 прийнято заяву про зміну предмету позову та підготовче судове засідання відкладено на 28.03.2019.

28.03.2019 за вх.№13228/19 від позивача надійшла відповідь на відзив, в якій зазначено, що сторонами не було досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов договору оренди цілісного майнового комплексу ДКП "КІНОТЕАТР "ДЗВІН", а саме - розміру орендної плати, у зв`язку із тим, що Відповідачем не було забезпечено проведення оцінки цілісного майнового комплексу ДКП "КІНОТЕАТР "ДЗВІН", вважаємо, що застосування такого способу захисту порушеного права та законного інтересу позивача, як визнання договору оренди укладеним не буде тим ефективним способом, який відповідає змісту порушеного оправа та характеру його порушення.

Представник позивача в судовому засіданні 28.03.2019 надав суду усні пояснення, просив позовні вимоги задоволити.

Представник відповідача в судовому засіданні 28.03.2019 надав суду усні пояснення, проти позову заперечив.

Ухвалою суду від 28 .0 3.2019 підготовче провадження закрито та призначено справу до судового розгляду по суті на 16.04.2019.

У судовому засіданні 16.04.2019 оголошено перерву до 13.05.2019.

Представник позивача в судовому засіданні 13.05.2019 підтримав позовні вимоги, з підстав наведених у позовній заяві та з посиланням на матеріали справи.

У судове засідання 13.05.2019 представник відповідача підтримав заперечення викладені у відзиві, просив в задоволенні позовних вимог відмовити .

В процесі розгляду матеріалів справи суд -

встановив :

Товариство з обмеженою відповідальністю "Дзвін і К" було створене членами трудового колективу державного комунального підприємства Кінотеатр Дзвін на підставі рішення загальних зборів членів трудового колективу ДКП Кінотеатр Дзвін , оформленого протоколом від 08 жовтня 2003 року, з метою довготермінової оренди та майбутнього викупу цілісного майнового комплексу ДКП Кінотеатр Дзвін за адресою: вул. Шептицьких, 45 у м. Львові, який перебуває на балансі вищенаведеного державного комунального підприємства.

Товариство було зареєстроване державним реєстратором виконавчого комітету Львівської міської ради 28.11.2003. Відомості про Товариство внесено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань 04.09.2006, номер запису: 1 415 120 0000 013855. Основним видом діяльності ТзОВ "Дзвін і К" є демонстрація кінофільмів.

15 грудня 2003 року ТзОВ "Дзвін і К" звернулося до управління ресурсів Львівської міської ради із заявою, у якій просило надати в оренду цілісний майновий комплекс - кінотеатр Дзвін з метою підвищення якості експлуатації кінотеатру та його функціонального призначення; разом із заявою був наданий пакет документів .

В подальшому позивач неодноразово надсилав аналогічні листи-заяви та нагадування секретарю Львівської міської ради та до Управління комунального майна Львівської міської ради, зокрема 15.12.2003, 24.02.2004, 28.12.2004, 27.10.2006, 06.03.2007, 16.05.2007, 03.07.2007, 25.12.2007, 19.07.2012 .

18 липня 2013 року 12-та сесія 6-го скликання Львівської міської ради розглянула звернення ТзОВ "Дзвін і К", зареєстроване у Львівській міській раді 23.04.2008 за № 5-4135, та керуючись п. 5 ст. 60 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , прийняла ухвалу № 2649 Про надання в оренду нежитлових приміщень цілісного майнового комплексу на вул. Шептицьких, 45 відповідно до якої надала ТзОВ "Дзвін і К" цілісний майновий комплекс на вул. Шептицьких, 45 в оренду терміном на 10 років для проведення статутної діяльності за умови виділення приміщень для музею С.Бандери площею не менше 300 кв.м. та зобов`язала Управління комунальної власності департаменту економічного розвитку Львівської міської ради укласти договір оренди згідно з цією ухвалою.

Відповідно до Інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, за адресою м. Львів, вул. Шептицьких, буд. 45 зареєстровано будівлю літ. А , загальною площею 692,9 кв.м.

За твердженням позивача, Управління культури департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради, з метою затягування процедури виконання ухвали Львівської міської ради від 18 липня 2013 року № 2649 Про надання в оренду нежитлових приміщень цілісного майнового комплексу на Шептицьких, 45 , подало до Галицького районного суду міста Львова безпідставний позов до Львівської міської ради про визнання незаконною і скасування ухвали Львівської міської ради від 18 липня 2013 року № 2649 Про надання в оренду нежитлових приміщень цілісного майнового комплексу на Шептицьких, 45 .

Постановою Галицького районного суду м. Львова від 10.12.2013 у справі № 461/12175/13-а у позові Управління культури департаменту гуманітарної політики Львівської міської ряди до Львівської міської ради про визнання незаконною та скасування ухвали Львівської міської ради від 18.07.2013 №2649 Про надання в оренду нежитлових приміщень цілісного майнового комплексу на вул. Шептицьких 45 було відмовлено за безпідставністю позовних вимог.

Львівський апеляційний адміністративний суд ухвалою від 03.09.2014 у справі № 876/58/14 вищенаведену постанову залишив без змін.

Ухвалою Верховного суду від 27 лютого 2018 року у справі № 461/12175/13-а провадження у справі було закрито з тих підстав, що створюваний відповідною радою для здійснення виконавчих функцій і повноважень місцевого самоврядування виконавчий орган цієї ради не має повноважень на оскарження рішень відповідної ради. Відповідно, оскарження рішення органу місцевого самоврядування, структурним підрозділом виконкому цієї Ради - Управлінням культури департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради, який є їй підзвітним та підконтрольним, не передбачено Конституцією та законами України.

В позовній заяві зазначено, що трудовий колектив вже протягом 5 років перебуває в очікуванні на виконання ухвали Львівської міської ради Про надання в оренду нежитлових приміщень цілісного майнового комплексу на вул. Шептицьких, 45 від 18.07.2013 № 2649, з метою приведення цілісного майнового комплексу ДКП Кінотеатр Дзвін до сучасного стану та відновлення діяльності кінотеатру.

19.03.2018 із метою спонукання Управління комунальної власності департаменту економічної розвитку Львівської міської ради виконання ухвали Львівської міської ради від 18 липня 2013 року № 2649 Про надання в оренду нежитлових приміщень цілісного майнового комплексу на вул. Шептицьких, 45 , ТзОВ "Дзвін і К" направило начальнику Управління комунальної власності Департаменту економічного розвитку Львівської міської ради І.В. Свистун заяву із проханням невідкладно: 1) Провести оцінку цілісного майнового комплексу державного комунального підприємства Кінотеатр Дзвін за адресою вул. Шептицьких, 45 у м. Львові та надати ТзОВ "Дзвін і К" договір на проведення оцінки майна, що підлягає укладенню між Товариством та суб`єктом оціночної діяльності; 2) На виконання ухвали Львівської міської ради від 18 липня 2013 року № 2649 Про надання в оренду нежитлових приміщень цілісного майнового комплексу на вул. Шептицьких, 45 укласти з ТзОВ "Дзвін і К" договір оренди цілісного майнового комплексу ДКП Кінотеатр Дзвін за адресою вул. Шептицьких, 45 у м. Львові.

26.09.2018 Управління комунальної власності Департаменту економічного розвитку Львівської міської ради видало наказ Про створення комісії з оцінки ЦМК ДКП Кінотеатр Дзвін , з метою підготовки цілісного майнового комплексу ДКП Кінотеатр Дзвін до надання в оренду.

На виконання ухвали від 18.07.2013 № 2649 Про надання в оренду нежитлових приміщень цілісного майнового комплексу на вул. Шептицьких, 45 було створено комісію з оцінки ЦМК ДКП Кінотеатр Дзвін та встановлено, що оцінку майна необхідно провести станом на 30.09.2018.

Однак, за твердженням позивача, Управлінням комунальної власності Департаменту економічного розвитку Львівської міської не було проведено оцінку цілісного майнового комплексу державного комунального підприємства Кінотеатр Дзвін за адресою: вул. Шептицьких, 45 у м. Львові та не було укладено із ТзОВ Кінотеатр Дзвін договір оренди цілісного майнового комплексу Державного комунального підприємства Кінотеатр Дзвін за адресою: вул. Шептицьких, 45 у м. Львові.

Позивач заперечив проти висновків окремих членів інвентаризаційної комісії, які викладені у формі зауважень до протоколу інвентаризаційної комісії від 30 вересня 2018 року, оскільки такі члени не були атестовані, як експерти та не володіли необхідними спеціальними знаннями за відповідним напрямком, для складання висновків про те, що ДКП Кінотеатр Дзвін , як цілісний майновий комплекс не здатне забезпечувати діяльність кінотеатру, за адресою: м. Львів, вул. Шептицьких, 45, не існує цілісного майнового комплексу, а тільки нежитлові приміщення на базі яких зареєстроване ДКП Кінотеатр Дзвін та в якого відсутні будь-які можливості для здійснення статутної діяльності. Крім цього, позивач зазначив, що в членів інвентаризаційної комісії відсутні будь-які повноваження надавати висновки чи рекомендації стосовно подальшого використання ДКП Кінотеатр Дзвін чи переведення активів з категорії цілісного майнового комплексу до категорії нежитлових приміщень. Натомість до повноважень інвентаризаційної комісії належало виключно проведення перевірки та документального підтвердження наявності та стану активів підприємства та співставлення даних інвентаризації з даними бухгалтерського обліку, відповідно до п. 4 Положення про інвентаризацію майна державних підприємств, що приватизуються, а також майна державних підприємств та організацій, яке передається в оренду, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 березня 1993 року N 158. При цьому, оформлення результатів, проведеної інвентаризації, у вигляді зауважень до протоколу інвентаризаційної комісії від 30 вересня 2018 року суперечить вимогам Положення про інвентаризацію майна державних підприємств, що приватизуються, а також майна державних підприємств та організацій, яке передається в оренду, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 березня 1993 року N 158, а відтак, вищенаведені зауваження не є належним документом, яким підлягають оформленню результати проведення інвентаризації та не можуть братись до уваги як належний та допустимий доказ. Більше того, зауваження, оформлені додатком № 1 до протоколу інвентаризаційної комісії від 30 вересня 2018 року не були підписані всіма членами комісії, оскільки, відсутні підписи членів інвентаризаційної комісії М. Драчук (директор кінотеатру ДКП Кінотеатр Дзвін ) та О. Деревецька (головний бухгалтер кінотеатру ДКП Кінотеатр Дзвін ).

Стосовно оформлення земельної ділянки на якій розташований цілісний майновий комплекс ДКП Кінотеатр Дзвін позивач повідомив, що відповідно до п. 4.1.16. Положення про управління комунальної власності департаменту економічного розвитку Львівської міської ради, обов`язок по оформленню земельної ділянки на якій розташований цілісний майновий комплекс ДКП Кінотеатр Дзвін , з метою укладення договору оренди на виконання ухвали Львівської міської ради від 18 липня 2013 року № 2649 Про надання в оренду нежитлових приміщень цілісного майнового комплексу на вул. Шептицьких, 45 покладається на Управління комунальної власності департаменту економічного розвитку Львівської міської ради.

Також представник позивача звернув увагу, що станом на даний час, внаслідок відсутності будь-якого фінансування, демонстрація фільмів в кінотеатрі не проводиться.

Щодо обраного способу захисту позивач зазначив, що оскільки сторонами не було досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов договору оренди цілісного майнового комплексу ДКП Кінотеатр Дзвін , а саме - розміру орендної плати, у зв`язку із тим, що Відповідачем не було забезпечено проведення оцінки цілісного майнового комплексу ДКП Кінотеатр Дзвін , відтак вважає, що застосування такого способу захисту порушеного права та законного інтересу позивача, як визнання договору оренди укладеним не буде тим ефективним способом, який відповідає змісту порушеного права та характеру його порушення.

Відтак, ТзОВ "Дзвін і К" подало позов до Господарського суду Львівської області про зобов`язання Управління комунальної власності Департаменту економічного розвитку Львівської міської ради провести оцінку цілісного майнового комплексу Державного комунального підприємства Кінотеатр Дзвін за адресою вул. Шептицьких, 45 у м. Львові відповідно до порядку передбаченого Методикою оцінки майна, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 10 серпня 1995 року № 629 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 2 січня 2003 року № 3 із змінами) на виконання ухвали Львівської міської ради від 18 липня 2013 року № 2649 Про надання в оренду нежитлових приміщень цілісного майнового комплексу на вул. Шептицьких, 45 та зобов`язання Управління комунальної власності Департаменту економічного розвитку Львівської міської ради, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати проведення оцінки цілісного майнового комплексу Державного комунального підприємства Кінотеатр Дзвін за адресою вул. Шептицьких, 45 у м. Львові, укласти з ТзОВ "Дзвін і К" договір оренди цілісного майнового комплексу державного комунального підприємства Кінотеатр Дзвін за адресою вул. Шептицьких, 45 у м. Львові на виконання ухвали Львівської міської ради від 18 липня 2013 року № 2649 Про надання в оренду нежитлових приміщень цілісного майнового комплексу на вул. Шептицьких, 45 , відповідно до Типового договору оренди нерухомого майна (будівель, споруд, приміщень), затвердженого ухвалою Львівської міської ради № 897 від 07.06.2007 Про врегулювання питань оренди майна територіальної громади м. Львова із змінами (відповідно до заяви про зміну предмета позову).

Відповідач заперечив проти позову та зазначив таке.

Наказами Управління комунальної власності Департаменту економічного розвитку Львівської міської ради від 26.09.2018 №108-з Про створення комісії оцінки ЦМК ДКП Кінотеатр Дзвін та від 26.09.2018 №109-з Про інвентаризацію ЦМКДКП Кінотеатр Дзвін за адресою: вул. Шептицьких, 45 створено інвентаризаційну комісію та проведено інвентаризацію відповідно до Положення про інвентаризацію майна державних підприємств та організацій, яке передається в оренду , затвердженого постановою КМУ №158 від 02.03.1993. За результатами проведеної інвентаризації, членами комісії було складено зауваження (знаходяться у матеріагійх справи) а саме: за адресою м Львів вул. Шептицьких, 45 не існує цілісного майнового комплексу, а лише нежитлові приміщення, на базі яких зареєстроване ДКП Кінотеатр Дзвін .

За твердженням відповідача, ДКП Кінотеатр Дзвін як ЦМК не здатне забезпечувати діяльність кінотеатру відповідного установчих документів, оскільки на балансі кінотеатру є лише нежитлове приміщення (будівля кінотеатру) та відсутні будь-які прилади чи устаткування для демонстрації кінофільмів, розповсюдження квитків, експлуатації концертних, театральних та інших залів для глядачів, обладнання для ретрансляції передач і т.д. Під час інвентаризації, згідно інвентаризаційного опису запасів від 30.09.2018 комісією виявлено лише відходи деревини та металобрухт іншого майна, яке б забезпечувало існування кінотеатру як ЦМК комісією не виявлено.

Також в інвентаризаційному описі матеріальних цінностей, прийнятих на відповідальне зберігання від 30.09.2018, складеному за результатами інвентаризації директором кінотеатру відображено, що кінотеатром в 1950 році прийнято на відповідальне зберігання земельні ділянки за адресою: м. Львів, вул. Шептицьких, 45. Загальною кількістю (площею) за даними бухгалтерського обліку 900 кв.м.

Згідно даних ДЗК, вищезазначені земельні ділянки не перебувають у користуванні, оренді та не є власністю в кінотеатру. Крім цього, земельні ділянки за адресою: м. Львів, вул. Шептицьких, 45 не містять кадастрового номера. Земельні ділянки за адресою вул. Шептицьких, 45 (площею - 900 кв. м.) обліковуються кінотеатром на позабалансовому бухгалтерському рахунку 01 Орендовані необоротні активи за відсутності відповідних підтверджуючих документів .

Крім цього, відповідач зазначив, що адміністрація кінотеатру не використовує такий за цільовим призначенням, як комунальна установа культури, надає в оренду приміщення кінотеатру без відповідних повноважень та закріплених законодавчо функцій орендодавця. Об`єкт використовує ФОП Грушевський І.В. для приймального пункту макулатури (приміщення площею орієнтовно 16 кв.м., оплачує оренду 2000 грн/міс.). Проте єдиним орендодавцем комунального майна є управління комунальної власності департаменту економічного розвитку ЛМР.

УКВ виготовлено технічний паспорт від 20.01.2016, інвентарний номер 31 на будівлю кінотеатру Дзвін . Загальна площа будівлі 692,9 кв.м. Згідно з інформаційною довідкою з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно № 61075589 від 09.06.2016 право власності на вказану будівлю зареєстровано за територіальною громадою м Львова в особі Львівської міської ради.

17.10.2018 проведено конкурс з відбору суб`єкта оціночної діяльності право проведення незалежної оцінки цілісного майнового комплексу ДКП Кінотеатр Дзвін . Переможцем конкурсу визнано ТзОВ Гал-Світ .

Щодо зобов`язання Управління комунальної власності Департаменту економічного розвитку Львівської міської ради, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати проведення оцінки цілісного майнового комплексу ДПК Дзвін укласти договір оренди ЦМК - відповідач покликається на інформаційний лист Вищого господарського суду України від 07.04 2008, в якому зазначено, що суд вправі задовольнити позов про спонукання укласти договір лише у разі, якщо встановить, що існує правовідношення, в силу якого сторони зобов`язані укласти договір, але одна із сторін ухилилася від цього. Тому в резолютивній частині рішення, яким задовольняється позов про спонукання укласти договір, слід вказувати на те, що спірний договір є укладеним.

На думку відповідача, у прохальній частині зобов`язати управління комунальної власності Департаменту економічного розвитку Львівської міської ради укласти договір оренди ЦМК не можливо.

При прийнятті рішення суд виходить із наступного.

Відповідно до положень статті 16 Цивільного кодексу України та статті 20 Господарського кодексу України, кожна особа має право звернутися до суду за захистом свого особистого немайнового або майнового права та інтересу.

За приписами ст. 4 Господарського процесуального кодексу України, право на звернення до господарського суду в установленому цим Кодексом порядку гарантується. Ніхто не може бути позбавлений права на розгляд його справи у господарському суді, до юрисдикції якого вона віднесена законом. Юридичні особи та фізичні особи - підприємці, фізичні особи, які не є підприємцями, державні органи, органи місцевого самоврядування мають право на звернення до господарського суду за захистом своїх порушених, невизнаних або оспорюваних прав та законних інтересів у справах, віднесених законом до юрисдикції господарського суду, а також для вжиття передбачених законом заходів, спрямованих на запобігання правопорушенням.

Відповідно із заявленими позовними вимогами позивач просив зобов`язати відповідача провести оцінку цілісного майнового комплексу Державного комунального підприємства Кінотеатр Дзвін та зобов`язати відповідача, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати проведення оцінки цілісного майнового комплексу Державного комунального підприємства Кінотеатр Дзвін за адресою вул. Шептицьких, 45 у м. Львові, укласти з ТзОВ "Дзвін і К" договір оренди цілісного майнового комплексу.

Спірне майно є комунальною власністю. Відповідно до ч. 5 ст. 16 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" від імені та в інтересах територіальних громад права суб`єкта комунальної власності здійснюють відповідні ради. Відносини, пов`язані з передачею в оренду майна, що перебуває у комунальній власності, їх структурних підрозділів, регулюються Законом України "Про оренду державного та комунального майна".

У відповідності до п. 1 ст. 29 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать, зокрема управління в межах, визначених радою, майном, що належить до комунальної власності відповідних територіальних громад. Частиною 5 ст. 60 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" передбачено повноваження органів місцевого самоврядування від імені та в інтересах територіальних громад здавати об`єкти права комунальної власності в оренду відповідно до закону.

Згідно ст. 5 Закону України "Про оренду державного та комунального майна" орендодавцями є органи, уповноважені Верховною Радою Автономної Республіки Крим та органами місцевого самоврядування управляти майном, - щодо цілісних майнових комплексів підприємств, їх структурних підрозділів та нерухомого майна, яке відповідно належить Автономній Республіці Крим або перебуває у комунальній власності.

Як встановлено судом та не заперечено сторонами, Львівська міська рада ухвалою Про надання в оренду нежитлових приміщень цілісного майнового комплексу на вул. Шептицьких, 45 № 2649 від 18.07.2013 визначила спосіб розпорядження цілісним майновим комплексом на вул. Шептицьких, 45, шляхом передачі в оренду ТзОВ Дзвін і К .

Товариство з обмеженою відповідальністю "Дзвін і К" було створене членами трудового колективу державного комунального підприємства Кінотеатр Дзвін на підставі рішення загальних зборів членів трудового колективу ДКП Кінотеатр Дзвін , оформленого протоколом від 08 жовтня 2003 року, з метою довготермінової оренди та майбутнього викупу цілісного майнового комплексу ДКП Кінотеатр Дзвін за адресою: вул. Шептицьких, 45 у м. Львові, який перебуває на балансі вищенаведеного державного комунального підприємства.

Товариство було зареєстроване державним реєстратором виконавчого комітету Львівської міської ради 28.11.2003. Відомості про Товариство внесено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань 04.09.2006, номер запису: 1 415 120 0000 013855. Основним видом діяльності ТзОВ "Дзвін і К" є демонстрація кінофільмів.

Відповідно до статуту Товариства з обмеженою відповідальністю "Дзвін і К", воно створено з метою участі в приватизації ДКП - кінотеатр Дзвін , задоволення суспільних потреб у виконаних роботах, наданих послугах, виробництві продукції та її реалізації, а також здійснення іншої підприємницької діяльності в сферах, які є предметом діяльності товариства, з метою одержання прибутку.

15 грудня 2003 року ТзОВ "Дзвін і К" звернулося до управління ресурсів Львівської міської ради із заявою, у якій просило надати в оренду цілісний майновий комплекс - кінотеатр Дзвін з метою підвищення якості експлуатації кінотеатру та його функціонального призначення. В подальшому позивач неодноразово надсилав аналогічні листи-заяви та нагадування секретарю Львівської міської ради та до Управління комунального майна Львівської міської ради, зокрема 15.12.2003, 24.02.2004, 28.12.2004, 27.10.2006, 06.03.2007, 16.05.2007, 03.07.2007, 25.12.2007, 19.07.2012 .

Нормами Закону України "Про оренду державного та комунального майна" не передбачена обов`язковість укладення договорів оренди з будь - якою категорією орендарів, а передбачена лише спрощеність процедури укладення договорів оренди для пільгових категорій орендарів .

Як передбачено ст. 9 Закону України „Про оренду державного та комунального майна" головне управління у встановлений термін повинно було надати згоду або відмовити в укладенні договору оренди і повідомити про це заявника.

18 липня 2013 року 12-та сесія 6-го скликання Львівської міської ради розглянула звернення ТзОВ "Дзвін і К", зареєстроване у Львівській міській раді 23.04.2008 за № 5-4135, та керуючись п. 5 ст. 60 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , прийняла ухвалу № 2649 Про надання в оренду нежитлових приміщень цілісного майнового комплексу на вул. Шептицьких, 45 відповідно до якої надала ТзОВ "Дзвін і К" цілісний майновий комплекс на вул. Шептицьких, 45 в оренду терміном на 10 років для проведення статутної діяльності за умови виділення приміщень для музею С.Бандери площею не менше 300 кв.м. та зобов`язала Управління комунальної власності департаменту економічного розвитку Львівської міської ради укласти договір оренди згідно з цією ухвалою.

Відповідно до п. 3.6.4. Положення про Управління комунальної власності департаменту економічної розвитку Львівської міської ради та його структури, затвердженого рішенням Виконавчого комітету Львівської міської ради № 1125 від 02.12.2016 начальник управління організовує виконання рішень міської ради та її виконавчого комітету, розпоряджень Львівського міського голови, наказів директора департаменту.

Відповідно до Положення про Управління комунальної власності департаменту економічної розвитку Львівської міської ради, відповідач наділений повноваженнями орендодавця цілісних майнових комплексів підприємств комунальної власності територіальної громади м. Львова.

Згідно п. 1 ст. 6 Закону України „Про оренду державного та комунального майна" орендарями можуть бути господарські товариства, створені членами трудового колективу підприємства.

Відповідно до ч. 4 ст. 8 Закону України „Про оренду державного та комунального майна" створене членами трудового колективу господарське товариство має переважне перед іншими фізичними та юридичними особами право на укладання договору оренди майна того підприємства, де створене це товариство.

В ст. 9 Закону України „Про оренду державного та комунального майна" передбачено порядок укладення договору оренди, а також вичерпний перелік обставин, які є підставою для відмови у передачі об`єкта в оренду.

Як передбачено ч. 8 ст. 9 Закону України „Про оренду державного та комунального майна" у разі неодержання товариством відповіді орендодавця у встановлений законом термін, надає товариству право звернутися до суду.

За змістом ч. 3 ст. 179 ГК України укладення господарського договору є обов`язковим для сторін, якщо він заснований на державному замовленні, виконання якого є обов`язковим для суб`єкта господарювання чи органів державної влади або органів місцевого самоврядування.

Позивачем були дотриманні вищевказані норми, а саме, було створено членами трудового колективу товариство "Дзвін і К", відповідно до законодавства, відтак Товариство з обмеженою відповідальністю "Дзвін і К" має право на укладення договору оренди майна того підприємства, де створене дане товариство.

Крім того, позивачем не порушено порядок звернення з пропозицією про укладання договору оренди підприємства, що підтверджено матеріалами справи та не заперечено сторонами у справі.

Відповідно до ст. 11 Закону України „Про оренду державного та комунального майна" оцінка об`єкту оренди здійснюється за методикою затвердженою Кабінетом Міністрів України.

Згідно з п. 4.1. Положення про оренду майна територіальної громади, затвердженим ухвалою Львівської міської ради № 897 від 07.06.2007 організаційне забезпечення відносин оренди майна територіальної громади м. Львова здійснює Управління комунальної власності департаменту економічного розвитку. З цією метою управління комунальної власності департаменту економічного розвитку забезпечує у встановленому порядку проведення незалежної оцінки майна для оренди, у тому числі майна, яке перебуває у повному господарському віданні чи оперативному управлінні комунальних підприємств (організацій, установ), на балансі інших юридичних осіб.

Підпунктом 5.2.5. п. 5.2. Положення про оренду майна територіальної громади, затвердженим ухвалою Львівської міської ради № 897 від 07.06.2007 передбачено, що оцінка об`єкта оренди передує укладенню та переукладенню договору оренди (крім окремих категорій орендарів, для яких встановлено пільговий розмір орендної плати згідно з ч. 4 Методики розрахунку орендної плати за користування майном територіальної громади м. Львова) з врахуванням вимог ст. 11 Закону України Про оренду державного та комунального майна .

Таким чином, відповідно до ст. 11 Закону України Про оренду державного та комунального майна проведення оцінки майна згідно до процедури визначеної Методикою оцінки майна, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 10 серпня 1995 року № 629 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 2 січня 2003 року № 3) передує укладенню договору оренди, як завершальної стадії передачі цілісного майнового комплексу в оренду.

Однак, зважаючи на тривалий період розгляду судових справ щодо спірного майна, оцінку об`єкту оренди досі не проведено, хоча 17.10.2018 за результатами проведеного відповідачем конкурсу з відбору суб`єкта оціночної діяльності право проведення незалежної оцінки цілісного майнового комплексу ДКП Кінотеатр Дзвін визначено переможця конкурсу - ТзОВ Гал-Світ .

Проведення оцінки визначається Методикою оцінки майна, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 10 серпня 1995 року № 629 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 2 січня 2003 року № 3) з змінами, відповідно до п. 4 якої визначено, що оцінка цілісного майнового комплексу підприємства проводиться комісією, що утворюється органами, уповноваженими органами місцевого самоврядування управляти майном щодо цілісних майнових комплексів підприємств, що перебувають у комунальній власності. Під час проведення оцінки визначається вартість майна, що передається в оренду.

Наказами Управління комунальної власності Департаменту економічного розвитку Львівської міської ради від 26.09.2018 №108-з Про створення комісії оцінки ЦМК ДКП Кінотеатр Дзвін та від 26.09.2018 №109-з Про інвентаризацію ЦМКДКП Кінотеатр Дзвін за адресою: м. Львів, вул. Шептицьких, 45 створено інвентаризаційну комісію та проведено інвентаризацію.

За результатами проведеної інвентаризації, членами комісії було складено зауваження, а саме: за адресою м Львів вул. Шептицьких. 45 не існує цілісного майнового комплексу, а лише нежитлові приміщення на базі яких зареєстроване ДКП Кінотеатр Дзвін . Також відповідачем зазначено, що ДКП Кінотеатр Дзвін як ЦМК не здатне забезпечувати діяльність кінотеатру відповідно до установчих документів, оскільки на балансі кінотеатру є лише нежитлове приміщення (будівля кінотеатру) та відсутні будь-які прилади чи устаткування для демонстрації кінофільмів, розповсюдження квитків, експлуатації концертних, театральних та інших залів для глядачів, обладнання для ретрансляції передач і т д Під час інвентаризації, згідно інвентаризаційного опису запасів від 30.09.2018 комісією виявлено лише відходи деревини та металобрухт іншого майна, яке б забезпечувало існування кінотеатру як ЦМК комісією не виявлено.

Стосовно проведеної інвентаризації, слід зазначити, що комісію з оцінки ЦМК ДКП Кінотеатр Дзвін створено відповідно до Наказу відповідача №108-з від 26.09.2018, який складений, керуючись Методикою оцінки майна, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 10 серпня 1995 року № 629.

У пункті 2 Методикою оцінки майна, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 10 серпня 1995 року № 629 зазначено, що оцінка об`єктів оренди проводиться з метою визначення вартості таких об`єктів згідно з положеннями (національними стандартами) оцінки майна та цією Методикою з урахуванням положень (стандартів) бухгалтерського обліку для відображення її в договорі оренди та використання під час розрахунку орендної плати.

Натомість комісією відповідача не досягнуто мети її створення та не виконано вимоги чинного законодавства щодо визначення вартості спірного майна для відображення її в договорі оренди та використання під час розрахунку орендної плати.

Відповідно до ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

При пред`явленні позову позивач повинен довести лише факт порушення своїх прав , він звільняється від обов`язку доводити вину відповідача. Тягар доказування відсутності вини в порушенні прав лежить на відповідачеві .

Розглянувши матеріали справи, проаналізувавши обставини справи та заслухавши пояснення представників сторін, Господарський суд Львівської області зазначає, що відповідно до положень ст. 74 ГПК України, вимога надати докази невиконання або неналежного виконання відповідачем зобов`язань у цій справі покладається на позивача. Водночас, відповідач зобов`язаний надати докази відсутності вини у неналежному виконанні своїх обов`язків.

Відповідно до ст. 13 ЦК України, цивільні права особа здійснює у межах, наданих їй договором або актами цивільного законодавства.

Виходячи із вищенаведеного, слід зазначити, що приймаючи ухвалу Про надання в оренду нежитлових приміщень цілісного майнового комплексу на вул. Шептицьких, 45 № 2649 від 18.07.2013, Львівська міська рада добровільно надала згоду на укладення договору оренди з ТзОВ "Дзвін і К". Однак, з 2013 року по теперішній час такий правочин між сторонами спору не укладений з незалежних від позивача обставин. Натомість відповідач не надав належних та допустимих доказів відсутності його вини щодо невиконання вищевказаної ухвали ЛМР.

Відтак, права ТзОВ "Дзвін і К" порушені відповідачем. Натомість Управління комунальної власності Департаменту економічного розвитку Львівської міської ради доказів протилежного не надало.

Щодо покликань Управління комунальної власності Департаменту економічного розвитку Львівської міської ради про неможливість зобов`язати останнього укласти договір оренди спірного ЦМК слід зазначити таке.

Між сторонами виник переддоговірний спір з приводу укладення договору оренди ЦМКДКП Кінотеатр Дзвін , що розташований за адресою: м. Львів, вул. Шептицьких, 45.

Статтею 236 Господарського процесуального кодексу України передбачено, що судове рішення повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Судове рішення має відповідати завданню господарського судочинства, визначеному цим Кодексом. При виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду. Обґрунтованим є рішення, ухвалене на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин, на які сторони посилаються як на підставу своїх вимог і заперечень, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи.

Відповідно до ч. 9 ст. 238 ГПК України, у спорі, що виник при укладанні або зміні договору, в резолютивній частині вказується рішення з кожної спірної умови договору, а у спорі про спонукання укласти договір - умови, на яких сторони зобов`язані укласти договір, з посиланням на поданий позивачем проект договору.

Згідно з ч.2 ст. 187 ГК України, день набрання чинності рішенням суду, яким вирішено питання щодо переддоговірного спору вважається днем укладення відповідного господарського договору, якщо рішенням суду не визначено інше.

В листі Вищого господарського суду України №01-8/211 від 07.04.2008 Про деякі питання практики застосування норм цивільного та Господарського кодексів України надано роз`яснення про те, що норми ч.3 ст.84 ГПК України та ч.2 ст.187 ГК України не суперечать одна одній, оскільки суд вправі задовольнити позов про спонукання укласти договір лише в разі, якщо встановить, що існує правовідношення, в силу якого сторони зобов`язані укласти договір, але одна із сторін ухилилася від цього. Тому в резолютивній частині рішення, яким задовольняється позов про спонукання укласти договір, слід вказувати на те, що спірний договір є укладеним.

Як роз`яснено в п.9.9 постанови Пленуму Вищого господарського суду України №6 від 23.03.2012 Про судове рішення , у рішенні про спонукання укласти договір господарські суди повинні зазначати умови, на яких сторони зобов`язані укласти договір, з посиланням на поданий позивачем проект цього договору, наприклад: "Вважати договір (найменування договору) укладеним на умовах поданого (найменування позивача) проекту цього договору", а в разі необхідності - з викладенням у рішенні умов (пунктів) договору повністю або в певній частині.

Положеннями статті 649 Цивільного кодексу України та статей 181, 187 Господарського кодексу України передбачено вирішення судом переддоговірних спорів, зокрема, щодо договорів, укладення яких є обов`язковим на підставі закону та в інших встановлених законом випадках. Тобто в разі безпідставного ухилення від укладення договору стороною, зобов`язаною його укласти, інша сторона відповідно до положень статті 16 Цивільного кодексу України має право звернутися до суду за захистом своїх прав, зокрема, шляхом спонукання укласти договір (правова позиція, висловлена Верховним Судом в постанові від 02 жовтня 2018 року у справі № 910/1203/18).

Відповідно до ч. 2 ст. 16 Цивільного кодексу України, способами захисту цивільних прав та інтересів можуть бути: визнання права; визнання правочину недійсним; припинення дії, яка порушує право; відновлення становища, яке існувало до порушення; примусове виконання обов`язку в натурі; зміна правовідношення; припинення правовідношення; відшкодування збитків та інші способи відшкодування майнової шкоди; відшкодування моральної (немайнової) шкоди; визнання незаконними рішення, дій чи бездіяльності органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб. Суд може захистити цивільне право або інтерес іншим способом, що встановлений договором або законом.

Частиною 2 ст. 20 ГК України встановлено, що кожний суб`єкт господарювання та споживач має право на захист своїх прав і законних інтересів. Права та законні інтереси зазначених суб`єктів захищаються шляхом: визнання наявності або відсутності прав; визнання повністю або частково недійсними актів органів державної влади та органів місцевого самоврядування, актів інших суб`єктів, що суперечать законодавству, ущемлюють права та законні інтереси суб`єкта господарювання або споживачів; визнання недійсними господарських угод з підстав, передбачених законом; відновлення становища, яке існувало до порушення прав та законних інтересів суб`єктів господарювання; припинення дій, що порушують право або створюють загрозу його порушення; присудження до виконання обов`язку в натурі; відшкодування збитків; застосування штрафних санкцій; застосування оперативно-господарських санкцій; застосування адміністративно-господарських санкцій; установлення, зміни і припинення господарських правовідносин; іншими способами, передбаченими законом.

Таким чином, ст. 15, 16 ЦК України визначено способи захисту цивільного права та інтересу. При цьому, вирішуючи спір, суд повинен надати об`єктивну оцінку наявності порушеного права чи інтересу на момент звернення до господарського суду, а також визначити, чи відповідає обраний позивачем спосіб захисту порушеного права тим, що передбачені законодавством, та чи забезпечить такий спосіб захисту відновлення порушеного права позивача. В цих нормах передбачається певна низка заходів, за допомогою яких потерпіла особа забезпечує реалізацію права на захист свого порушеного права чи інтересу, які в сукупності своїй утворюють відповідний правовий механізм захисту прав особи, який міститься в кожній галузі права.

Як зазначив Верховний суд України у постанові від 21 травня 2012 року у справі 6-20цс11, порушення цивільного права чи цивільного інтересу підлягають судовому захисту і у спосіб, не передбачений законом, зокрема ст. 16 ЦК України, але який є ефективним засобом захисту, тобто таким, що відповідає змісту порушеного права, характеру його порушення та наслідкам, спричиненим цим порушенням.

Згідно з вимогами ч. 9 ст. 238 ГПК України в разі задоволення позову про спонукання укласти договір, суд має зазначити в резолютивній частині рішення умови, на яких сторони зобов`язані укласти договір, з посиланням на поданий позивачем проект договору.

Враховуючи вищенаведене, відповідно до ч. 9 ст. 238 ГПК України господарський суд може прийняти рішення про зобов`язання укласти договір. Будь - яка заборона щодо застосування такого способу захисту чинним законодавством не передбачена.

Можливість застосування аналогічного способу захисту порушеного права підтверджується постановою Вищого господарського суду України від 20.12.2012 у справі № 18/637/12, від 06.11.2013 у справі № 905/3497/13, від 28.01.2015 у справі № 924/1134/14, постановою Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного господарського суду від 21.11.2018 у справі 910/174/18.

Крім того, суд звертає увагу, що інформаційні листи Вищого господарського суду України мали рекомендаційний характер та не носять імперативний характер, як це зазначає відповідач.

Враховуючи фактичне ухилення відповідача від укладення спірного договору оренди, що порушує права ТзОВ "Дзвін і К", а статтею 187 Господарського кодексу України передбачено можливість розгляду судом спорів, що виникають при укладанні господарських договорів, укладення яких є обов`язковим на підставі закону та зважаючи на відсутність погоджених істотних умов договору (ціни договору та розміру орендованої площі), Господарський суд Львівської області доходить висновку, що обраний позивачем спосіб захисту за встановлених обставин відповідає характеру порушеного права та інтересу, є правомірним, що має наслідком поновлення порушених прав.

Судовий збір за подання позову покладається на відповідача повністю, оскільки спір виник з його вини.

Керуючись статтями 4, 7, 13, 14, 73, 74, 76-79, 91, 96, 120, 123, 129, 233, 236, 238, 240, 241, 327 Господарського процесуального кодексу України, суд

ВИРІШИВ :

1.Позов задоволити.

2.Зобов`язати Управління комунальної власності Департаменту економічного розвитку Львівської міської ради (79008, м. Львів, пл. Галицька, 15, ідентифікаційний код 25558625) провести оцінку цілісного майнового комплексу Державного комунального підприємства Кінотеатр Дзвін за адресою вул. Шептицьких, 45 у м. Львові відповідно до порядку передбаченого Методикою оцінки майна, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 10 серпня 1995 року № 629 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 2 січня 2003 року № 3 із змінами) на виконання ухвали Львівської міської ради від 18 липня 2013 року № 2649 Про надання в оренду нежитлових приміщень цілісного майнового комплексу на вул. Шептицьких, 45 .

3.Зобов`язати Управління комунальної власності Департаменту економічного розвитку Львівської міської ради (79008, м. Львів, пл. Галицька, 15, ідентифікаційний код 25558625), протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати проведення оцінки цілісного майнового комплексу Державного комунального підприємства Кінотеатр Дзвін за адресою вул. Шептицьких, 45 у м. Львові, укласти з Товариством з обмеженою відповідальністю "Дзвін і К" (79016, м. Львів, вул. Шептицьких, 45, ідентифікаційний код 32712926) договір оренди цілісного майнового комплексу державного комунального підприємства Кінотеатр Дзвін за адресою вул. Шептицьких, 45 у м. Львові на виконання ухвали Львівської міської ради від 18 липня 2013 року № 2649 "Про надання в оренду нежитлових приміщень цілісного майнового комплексу на вул. Шептицьких, 45", відповідно до Типового договору оренди нерухомого майна (будівель, споруд, приміщень), затвердженого ухвалою Львівської міської ради № 897 від 07.06.2007 "Про врегулювання питань оренди майна територіальної громади м. Львова" із змінами.

4.Стягнути з Управління комунальної власності Департаменту економічного розвитку Львівської міської ради (79008, м. Львів, пл. Галицька, 15, ідентифікаційний код 25558625) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Дзвін і К" (79016, м. Львів, вул. Шептицьких, 45, ідентифікаційний код 32712926) 3524,00грн судового збору.

5.Наказ видати після набрання судовим рішенням законної сили.

Рішення суду набирає законної сили в порядку та строки передбачені ст.ст. 241, 256, 257 ГПК України. Рішення господарського суду може бути оскаржено в порядку, визначеному розділом IV Господарського процесуального кодексу України.

Інформацію по справі, яка розглядається можна отримати за наступною веб-адресою: http://lv.arbitr.gov.ua/sud5015.

Повне рішення складено 17.05.2019.

Суддя Ділай У.І.

СудГосподарський суд Львівської області
Дата ухвалення рішення13.05.2019
Оприлюднено20.05.2019
Номер документу81785189
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —914/2286/18

Ухвала від 25.03.2021

Господарське

Господарський суд Львівської області

Ділай У.І.

Ухвала від 17.03.2021

Господарське

Господарський суд Львівської області

Ділай У.І.

Постанова від 13.11.2019

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Мачульський Г.М.

Ухвала від 11.11.2019

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Мачульський Г.М.

Ухвала від 04.10.2019

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Мачульський Г.М.

Ухвала від 18.09.2019

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Мачульський Г.М.

Постанова від 05.08.2019

Господарське

Західний апеляційний господарський суд

Кордюк Галина Тарасівна

Ухвала від 08.07.2019

Господарське

Західний апеляційний господарський суд

Кордюк Галина Тарасівна

Ухвала від 14.06.2019

Господарське

Західний апеляційний господарський суд

Кордюк Галина Тарасівна

Рішення від 13.05.2019

Господарське

Господарський суд Львівської області

Ділай У.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні