П`ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
11 червня 2019 р.м.ОдесаСправа № 540/2345/18
Головуючий в 1 інстанції: Дмитрієва О.О. Дата і місце ухвалення: 15.01.2019р., м. Херсон Колегія суддів П`ятого апеляційного адміністративного суду
у складі:
головуючого - Ступакової І.Г.
суддів - Бойка А.В.
- Осіпова Ю.В.
(у зв`язку із неявкою сторін у судове засідання, справа розглянута
в порядку п.2 ч.1 ст. 311 КАС України)
розглянувши у порядку письмового провадження в місті Одесі адміністративну справу за апеляційною скаргою сільського голови Чонгарської сільської ради Коваль Галини Юріївни на рішення Херсонського окружного адміністративного суду від 15 січня 2019 року по справі за адміністративним позовом ОСОБА_2 до сільського голови Чонгарської сільської ради Коваль Галини Юріївни, виконавчого комітету Чонгарської сільської ради про скасування розпорядження про звільнення, поновлення на посаді та стягнення середньої заробітної плати за час вимушеного прогулу, -
В С Т А Н О В И Л А :
В листопаді 2018 року ОСОБА_2 звернулася до Херсонського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до сільського голови Чонгарської сільської ради Коваль Галини Юріївни, виконавчого комітету Чонгарської сільської ради про визнання протиправним та скасування розпорядження сільського голови Чонгарської сільської ради Коваль Галини Юріївни №44 від 12.10.2018р. Про звільнення з посади секретаря ради та виконкому Чонгарської сільської ради ОСОБА_2 . , поновлення на посаді секретаря Чонгарської сільської ради та виконавчого комітету Чонгарської сільської ради з 13.10.2018р. та стягнення з виконавчого комітету Чонгарської сільської ради на користь позивача заробітної плати за час вимушеного прогулу.
Позов обґрунтовувала тим, що на підставі рішення Чонгарської сільської ради від 06.06.2017р. №171 Про обрання секретаря ради та виконавчого комітету Чонгарської сільської ради ОСОБА_2 займала посаду секретаря Чонгарської сільської ради та секретаря виконавчого комітету Чонгарської сільської ради. Однак, розпорядженням сільського голови Коваль Г.Ю. №44 від 12.10.2018р. її незаконно звільнено з займаної посади, без проведення з нею розрахунку із заробітної плати. Позивач зазначала, що згідно положень Закону України Про службу в органах місцевого самоврядування , посада секретаря сільської ради є виборною посадою, на яку особа обирається або затверджується відповідною радою; обрання на посаду та звільнення з посади секретаря ради є виключною компетенцією сільських, селищних, міських рад, повноваження секретаря сільської, селищної, міської ради можуть бути достроково припинені за рішенням відповідної ради. Жодних рішень щодо дострокового її звільнення з займаної посади Чонгарською сільською радою не приймалося. При цьому, положення Закону України Про службу в органах місцевого самоврядування щодо порядку звільнення секретаря сільської ради в даному випадку є спеціальними по відношенню до норм КЗпП України. Позивач вважає, що прийняття судового рішення про поновлення на посаді секретаря Чонгарської сільської ради ОСОБА_3 ., яка займала відповідну посаду раніше, не є підставою для не дотримання порядку звільнення секретаря ради та її виконавчого комітету, визначеного спеціальним законодавством.
Рішенням Херсонського окружного адміністративного суду від 15.01.2019р. позов задоволено частково.
Визнано протиправним та скасовано розпорядження сільського голови Чонгарської сільської ради №44 від 12.10.2018р. про звільнення з посади секретаря ради та виконкому Чонгарської сільської ради ОСОБА_2 Стягнуто з виконавчого комітету Чонгарської сільської ради на користь ОСОБА_2 заробітну плату за час затримки розрахунку у розмірі 587,93 грн. та заробітну плату за час вимушеного прогулу у розмірі 13221,81 грн. В задоволенні решти позовних вимог відмовлено.
Не погоджуючись з вказаним рішенням в частині задоволених позовних вимог, сільський голова Чонгарської сільської ради Коваль Г.Ю. подала апеляційну скаргу, в якій посилаючись на не правильне застосування судом першої інстанції норм матеріального права та порушення норм процесуального права, не повне з`ясування обставин справи, просить скасувати рішення від 15.01.2019р. в частині вимог позивача, які задоволено судом, та прийняти у відповідній частині нове рішення - про відмову в задоволенні позову.
В своїй скарзі апелянт зазначає, що судом першої інстанції залишено поза увагою, що підстав для повторного поновлення ОСОБА_2 на посаді не було, що встановлено рішенням суду апеляційної інстанції по справі №653/1064/18, у зв`язку з чим відсутні підстави для висновку про незаконність розпорядження №44 від 12.10.2018р. Про звільнення з посади секретаря ради та виконкому Чонгарської сільської ради ОСОБА_2 . Суд першої інстанції не врахував, що з дати скасування судового рішення по справі №653/1064/18 перестали підстави для законного знаходження ОСОБА_2 на посаді секретаря ради та виконкому Чонгарської сільської ради.
07.06.2019 року на адресу П`ятого апеляційного адміністративного суду надійшло клопотання Чонгарського сільського голови про участь у судовому засіданні у режимі відео конференції.
Ухвалою П`ятого апеляційного адміністративного суду від 10.06.2019 року у задоволенні вище зазначеного клопотання відмовлено, з підстав пропуску строку звернення із відповідною заявою (про проведення засідання в режимі відео конференції), зазначеного в ст. 195 КАС України.
Сторони у судове засідання не з`явилися, були повідомлені належним чином, у зв`язку із чим, на підставі п.2 ч.1 ст. 311 КАС України, справу розглянуто в порядку письмового провадження.
Розглянувши матеріали справи, заслухавши суддю-доповідача, перевіривши доводи апеляційної скарги та законність і обґрунтованість судового рішення в межах позовних вимог і доводів апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.
Судом першої інстанції встановлено та матеріалами справи підтверджено, що рішенням позачергової 26 сесії 7 скликання Чонгарської сільської ради №155 від 25 травня 2017 року звільнено з займаної посади секретаря ради та виконкому Чонгарської сільської ради ОСОБА_3 .
Рішенням 27 сесії 7 скликання Чонгарської сільської ради №171 від 06.06.2017р. секретарем Чонгарської сільської ради та виконавчого комітету ради обрано Сеїтхалілову Н.В.
06.06.2017р. позивач прийняла Присягу посадової особи органів місцевого самоврядування.
Розпорядженням сільського голови Чонгарської сільської ради від 15.06.2017р. №26 ОСОБА_2 призначено на посаду секретаря ради та виконавчого комітету Чонгарської сільської ради із присвоєнням 11 рангу посадової особи місцевого самоврядування.
Постановою Генічеського районного суду Херсонської області від 05.10.2017р. по справі №653/2202/17, яку постановою Одеського апеляційного адміністративного суду від 14.02.2018р. залишено без змін, визнано незаконними та скасовано, серед іншого, рішення 26 сесії 7 скликання Чонгарської сільської ради №155 від 25.05.2017р. про звільнення з займаної посади секретаря ради та виконкому Чонгарської сільської ради ОСОБА_3 та розпорядження сільського голови №24 від 14.06.2017р. Поновлено ОСОБА_3 на посаді секретаря ради та виконкому Чонгарської сільської ради.
У зв`язку з поновленням в судовому порядку на посаді секретаря ради та виконкому Чонгарської сільської ради ОСОБА_3 розпорядженням сільського голови Чонгарської сільської ради №9 від 26.02.2018р. ОСОБА_2 звільнено з посади секретаря Чонгарської сільської ради згідно п.6 ст.40 Кодексу законів про працю України.
Не погоджуючись з правомірністю вказаного розпорядження про звільнення ОСОБА_2 оскаржила його в судовому порядку і рішенням Херсонського окружного адміністративного суду від 05.07.2018р. по справі №653/1064/18 її позов задоволено. Визнано протиправним та скасовано розпорядження сільського голови Чонгарської сільської ради №9 від 26.02.2018р. про звільнення ОСОБА_2 із займаної посади та поновлено її на посаді секретаря ради та виконкому Чонгарської сільської ради з 27.02.2018р.
Допущено негайне виконання постанови суду в частині поновлення ОСОБА_2 на займаній посаді.
На виконання судового рішення у справі №653/1064/18 виконавчим комітетом Чонгарської сільської ради Генічеського району прийнято розпорядження №43 від 11.10.2018р. про поновлення ОСОБА_2 на посаді секретаря ради та виконкому з 27.02.2018р.
Однак, 12.10.2018р. сільським головою Чонгарської сільської ради Генічеського району прийнято розпорядження №44 Про звільнення з посади секретаря ради та виконкому Чонгарської сільської ради ОСОБА_2 , яким позивача повторно звільнено із займаної посади на підставі п.6 ст.40 КЗпП України.
Підставою для прийняття зазначеного розпорядження зазначено необхідність виконання судового рішення по справі №653/2202/17 щодо поновлення на посаді ОСОБА_3 та незгоду ОСОБА_2 із пропозицією зайняття іншої посади.
Незгода ОСОБА_2 з розпорядженням від 12.10.2018р. №44 Про звільнення з посади секретаря ради та виконкому Чонгарської сільської ради ОСОБА_2 . слала підставою для звернення з даним позовом до суду.
З матеріалів справи, також, вбачається, що постановою П`ятого апеляційного адміністративного суду від 18.12.2018р. скасовано рішення Херсонського окружного адміністративного суду від 05.07.2018р. по справі №653/1064/18 в частині поновлення ОСОБА_2 на посаді секретаря Чонгарської сільської ради Херсонської області. Ухвалено у цій частині нову постанову, якою відмовлено в задоволенні вимог ОСОБА_2 про поновлення на посаді, з якої її звільнено розпорядженням сільського голови №9 від 26.02.2018р.
Суд першої інстанції, задовольняючи позов ОСОБА_2 в частині вимог про визнання протиправним та скасування розпорядження сільського голови Чонгарської сільської ради №44 від 12.10.2018р. про звільнення з посади секретаря ради та виконкому Чонгарської сільської ради ОСОБА_2 , виходив з того, що звільнення позивача із займаної посади повинно здійснюватися не одноособово за розпорядженням голови сільської ради, а шляхом таємного або відкритого голосування більшістю голосів на сесії сільської ради з підстав, визначених у Законі України Про місцеве самоврядування в Україні та КЗпП, та оформлюватись саме рішенням сільської ради. З огляду на те, що питання звільнення секретаря Чонгарської селищної ради ОСОБА_2 не було розглянуто на пленарному засіданні Чонгарської сільської ради та щодо цього питання Чонгарська сільська рада рішення не приймала, суд першої інстанції визнав обґрунтованими посилання позивача на порушення відповідачами порядку її звільнення.
Водночас, суд першої інстанції дійшов висновку, що спосіб захисту порушених прав та інтересів позивача, а саме поновлення її на посаді секретаря сільської ради, не узгоджується із засадами організації та діяльності, правового статусу і відповідальності органів та посадових осіб місцевого самоврядування, оскільки сільська рада передбачає лише одну посаду секретаря. Оскільки на відповідну посаду згідно рішення Генічеського районного суду Херсонської області від 05 жовтня 2017 року та постанови Одеського апеляційного адміністративного суду від 14 лютого 2018 року поновлено громадянку ОСОБА_3 , зазначене, за висновками суду першої інстанції, унеможливлює поновлення позивача на відповідній посаді. У зв`язку з цим, суд першої інстанції відмовив у задоволенні позовної вимоги ОСОБА_2 про поновлення її на посаді секретаря ради та виконкому Чонгарської сільської ради.
При цьому, суд зазначив, що оскільки судом визнано протиправним та таким, що підлягає скасуванню спірне розпорядження про звільнення від 12.10.2018р. №44, тому з відповідача на користь позивача підлягає стягненню з середній заробіток за час вимушеного прогулу з 12.10.2018р. по 15.01.2019р., оскільки повноваження ОСОБА_2 , як секретаря ради та виконкому, у вказаний період у встановленому законом порядку не були припинені.
На підставі ч.1 ст.308 КАС України, суд апеляційної інстанції переглядає правильність висновків суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги сільського голови Чонгарської сільської ради Коваль Г.Ю. , тобто в частині вимог ОСОБА_2 , які задоволено оскаржуваним судовим рішенням.
Колегія суддів суду апеляційної інстанції погоджується з висновками суду першої інстанції виходячи з наступного.
Відповідно до ч.2 ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Наведена норма означає, що суб`єкт владних повноважень зобов`язаний діяти лише на виконання закону, за умов і обставин, визначених ним, вчиняти дії, не виходячи за межі прав та обов`язків, дотримуватися встановленої законом процедури, обирати лише встановлені законодавством України способи правомірної поведінки під час реалізації своїх владних повноважень.
Згідно п.1 ч.2 ст.2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Оцінюючи правомірність дій та рішень органів владних повноважень, суд керується критеріями, закріпленими у ст.2 КАС України , які певною мірою відображають принципи адміністративної процедури, встановлюючи при цьому чи прийняті (вчинені) ним рішення (дії): на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Відповідно до ст.1 Закону України Про службу в органах місцевого самоврядування від 07.06.2001р. №2493-ІІІ, служба в органах місцевого самоврядування - це професійна, на постійній основі діяльність громадян України, які займають посади в органах місцевого самоврядування, що спрямована на реалізацію територіальною громадою свого права на місцеве самоврядування та окремих повноважень органів виконавчої влади, наданих законом.
Частиною 3 статті 7 Закону №2493-ІІІпередбачено, що на посадових осіб місцевого самоврядування поширюється дія законодавства України про працю з урахуванням особливостей, передбачених цим Законом.
Згідно ч.1 ст.10 Закону №2493-ІІІ прийняття на службу в органи місцевого самоврядування здійснюється, зокрема, на посаду керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету сільської, селищної, міської, районної у місті ради, шляхом затвердження відповідною радою.
Статтею 20 Закону №2493-ІІІ передбачено перелік підстав, за наявності яких припиняється служба в органах місцевого самоврядування, окрім загальних підстав, передбачених Кодексом законів про працю України .
При цьому, вказаною нормою передбачено, що служба в органах місцевого самоврядування припиняється на підставі і в порядку, визначених Законом України Про місцеве самоврядування в Україні , цим та іншими законами України.
Систему та гарантії місцевого самоврядування в Україні, засади організації та діяльності, правового статусу і відповідальності органів та посадових осіб місцевого самоврядування визначено в Законі України від 21.05.1997р. №280/97-ВР Про місцеве самоврядування в Україні .
Згідно ч.1, ч.4 ст.50 Закону №280/97-ВР секретар сільської, селищної, міської ради працює в раді на постійній основі. Секретар ради обирається радою з числа її депутатів на строк повноважень ради за пропозицією відповідного сільського, селищного, міського голови. Секретар сільської ради може за рішенням ради одночасно здійснювати повноваження секретаря виконавчого комітету відповідної ради.
Частиною 5 статті 50 Закону №280/97-ВР визначено, що повноваження секретаря сільської, селищної, міської ради можуть бути достроково припинені за рішенням відповідної ради.
Згідно п.4 ч.1 ст.26 Закону №280/97-ВР виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються питання обрання на посаду та звільнення з посади секретаря ради у порядку, передбаченому цим Законом;.
З аналізу вказаних правових норм у їх сукупності слідує, що повноваження секретаря сільської, селищної, міської ради можуть бути достроково припинені при наявності в тому числі загальних підстав, передбачених Кодексом законів про працю України. Однак, як правильно зазначив суд першої інстанції, призначення та звільнення з даної посади відбувається виключно на підставі рішення відповідної ради.
На користь висновку про відсутність у сільського, селищного, міського голови повноважень на звільнення одноособово за власним рішенням з посади секретаря відповідної ради свідчать і положення п.10 ч.4 ст.42 Закону №280/97-ВР, яким передбачено право сільського, селищного, міського голови на призначення на посади та звільнення з посад лише керівників відділів, управлінь та інших виконавчих органів ради, підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності відповідних територіальних громад, крім керівників дошкільних, загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів.
Як вбачається з матеріалів справи та не заперечується сторонами, питання про звільнення секретаря Чонгарської селищної ради ОСОБА_2 не виносилося на пленарне засідання Чонгарської сільської ради, не було розглянуто відповідною радою та щодо цього питання Чонгарська сільська рада рішення не приймала.
При цьому, колегія суддів наголошує, що сільський голова Чонгарської сільської ради Коваль Г.Ю. при прийнятті розпорядження №44 від 12.10.2018р. Про звільнення з посади секретаря ради та виконкому Чонгарської сільської ради ОСОБА_2 достеменно знала порядок звільнення з посади секретаря ради та виконкому Чонгарської сільської ради, зокрема, щодо належності вказаного питання до компетенції відповідної ради та необхідності розгляду цього питання на пленарному її засіданні.
Про звільнення секретаря ради саме в такому порядку було зазначено в рішенні Херсонського окружного адміністративного суду від 05.07.2018р. по справі №653/1064/18, яким визнано протиправним та скасовано розпорядження сільського голови від 26.02.2018р. №9 про звільнення ОСОБА_2 із займаної посади, на виконання якого позивача розпорядженням №43 від 11.10.2018р. поновлено на посаді секретаря ради.
При вирішенні спору колегія суддів враховує наявність підстав для застосування відповідачем у даному випадку пункту 6 статті 40 КЗпП України, яким передбачено, що трудовий договір, укладений на невизначений строк, а також строковий трудовий договір до закінчення строку його чинності можуть бути розірвані власником або уповноваженим ним органом у випадку поновлення на роботі працівника, який раніше виконував цю роботу. Тобто, рішення про звільнення позивача було прийнято на виконання рішення Генічеського районного суду Херсонської області від 05 жовтня 2017 року та постанови Одеського апеляційного адміністративного суду від 14 лютого 2018 року - у зв`язку із необхідністю поновлення на роботі ОСОБА_3 , яка раніше займала посаду секретаря ради.
Однак, недотримання процедури прийняття відповідного рішення, зокрема, прийняття його не уповноваженою на це особою одноособово, не може бути підставою для визнання відповідного звільнення законним та обґрунтованим.
На підставі викладеного, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції, що звільнення позивача на підставі розпорядження сільського голови Чонгарської сільської ради від 12.10.2018р. №44 з посади секретаря ради та виконкому Чонгарської сільської ради на підставі п.6 ст.40 КЗпП України є таким, що здійснено не у спосіб встановлений законом та поза межами наданих сільському голові повноважень.
В обґрунтування вимог апеляційної скарги апелянт посилається на те, що прийняття розпорядження №43 від 11.10.2018р. про поновлення позивача на посаді секретаря ради було зумовлено необхідністю негайного виконання рішення Херсонського окружного адміністративного суду від 05.07.2018р. по справі №653/1064/18 в частині поновлення ОСОБА_2 на посаді та виплати середнього заробітку за час вимушеного прогулу в межах суми стягнення за один місяць. Однак, постановою П`ятого апеляційного адміністративного суду від 18.12.2018р. скасовано рішення Херсонського окружного адміністративного суду від 05.07.2018р. по справі №653/1064/18 в частині поновлення ОСОБА_2 на посаді секретаря Чонгарської сільської ради Херсонської області та ухвалено у цій частині нову постанову, якою відмовлено в задоволенні вимог ОСОБА_2 про поновлення на посаді, з якої її звільнено розпорядженням сільського голови №9 від 26.02.2018р.
Апелянт зазначає, що оскільки судовим рішення встановлено відсутність підстав для поновлення ОСОБА_2 на посаді, тому розпорядження про звільнення її з посади, на яку вона втратила право, не може бути визнано незаконним.
Колегія суддів не приймає до уваги такі посилання апелянта, оскільки переглядає відповідність дій та рішень відповідача - суб`єкта владних повноважень чинному законодавству на дату їх прийняття.
Станом на 12.10.2018р. рішення Херсонського окружного адміністративного суду від 05.07.2018р. по справі №653/1064/18 в частині поновлення ОСОБА_2 на посаді не було скасовано в апеляційному порядку та підлягало негайному виконанню. Відповідач же, в свою чергу, не дотримався порядку звільнення позивача, визначеного Законом України Про місцеве самоврядування в Україні , незважаючи на те, що попереднє звільнення ОСОБА_2 (розпорядження №9 від 26.02.2018р.) було визнано незаконним в судовому порядку саме з цих підстав.
Колегія суддів зазначає, що саме невиконання сільським головою Чонгарської сільської ради Коваль Г.Ю. вимог чинного законодавства та ігнорування висновків суду у справі №653/1064/18, де чітко визначено необхідність дотримання процедури звільнення секретаря ради, призвело до повторного незаконного звільнення та, у зв`язку з цим, слугувало підставою для звернення особи до суду за захистом своїх прав та виникнення підстав для нарахування та виплати на її користь середнього заробітку за час вимушеного прогулу.
А відтак, суд першої інстанції дійшов правильного висновку про скасування розпорядження сільського голови Чонгарської сільської ради Коваль Галини Юріївни №44 від 12.10.2018р. Про звільнення з посади секретаря ради та виконкому Чонгарської сільської ради ОСОБА_2 . та, з урахуванням того, що повноваження секретаря ради не були припиненні у встановленому законом порядку, про стягнення заробітної плати за час вимушеного прогулу. Правильність розрахунку заробітної плати, яка підлягає стягненню на користь ОСОБА_2 , апелянтом не заперечується.
На підставі викладеного у сукупності колегія суддів вважає, що судом першої інстанції правильно встановлено обставини справи та постановлено судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
Доводи апеляційної скарги сільського голови Чонгарської сільської ради Коваль Галини Юріївни висновків суду не спростовують, а тому підстав для задоволення скарги та скасування рішення суду першої інстанції від 15 січня 2019 року немає.
А відтак, відповідно до ст.316 КАС України, за наслідками розгляду апеляційної скарги на рішення суду першої інстанції суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення суду першої інстанції - без змін.
Враховуючи, що дана справа відповідно до положень ч.6 ст.12 КАС правомірно віднесена судом першої інстанції до категорії незначної складності та розглядалась за правилами спрощеного провадження, постанова суду апеляційної інстанції, відповідно до ч.5 ст.328 КАС України, в касаційному порядку оскарженню не підлягає.
Керуючись ст.ст. 308, 311, п.1 ч.1 ст.315, ст.ст. 316, 321, 322, 325, 328 КАС України, колегія суддів, -
П О С Т А Н О В И Л А :
Апеляційну скаргу сільського голови Чонгарської сільської ради Коваль Галини Юріївни залишити без задоволення, рішення Херсонського окружного адміністративного суду від 15 січня 2019 року залишити без змін.
Постанова апеляційного суду набирає законної сили з дати її прийняття та оскарженню в касаційному порядку не підлягає.
Повний текст судового рішення виготовлений 11 червня 2019 року.
Головуючий: І.Г. Ступакова
Судді: А.В. Бойко
Ю.В. Осіпов
Суд | П'ятий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 11.06.2019 |
Оприлюднено | 12.06.2019 |
Номер документу | 82314746 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
П'ятий апеляційний адміністративний суд
Ступакова І.Г.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні