Постанова
від 10.06.2019 по справі 916/2791/18
ПІВДЕННО-ЗАХІДНИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ПІВДЕННО-ЗАХІДНИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД


П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

10 червня 2019 року м. ОдесаСправа № 916/2791/18 Південно-західний апеляційний господарський суд у складі колегії суддів:

головуючого: суддів секретар судового засідання Представники сторін: Від ТОВ ТРАНСЛОЙД Богатиря К.В. Аленіна О.Ю., Поліщук Л.В. Арустамян К.А. адвокат Поліщук Д.О., посвідчення № 000923, дата видачі: 06.02.18; ордер ХС № 71131 від 01.11.18; розглянувши апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю ТРАНСЛОЙД на рішення господарського суду Одеської області від 14.02.2019 року (суддя суду першої інстанції: Цісельський О.В.; час і місце оголошення рішення: 14.02.2019 об 11:00, м. Одеса, пр. Шевченка, 29, Господарський суд Одеської області, зал судового засідання № 12) у справі за позовом до відповідача про№ 916/2791/18 Товариства з обмеженою відповідальністю ТРАНСЛОЙД Товариства з обмеженою відповідальністю ЮНІМАР ЛОГІСТІК стягнення 173 523,99 грн. ВСТАНОВИВ:

Позивач, Товариство з обмеженою відповідальністю ТРАНСЛОЙД , звернувся до Господарського суду Одеської області із позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю ЮНІМАР ЛОГІСТІК , в якому просить суд стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю ЮНІМАР ЛОГІСТІК на користь Товариства з обмеженою відповідальністю ТРАНСЛОЙД грошові кошти у сумі 173 523,99 грн., з яких 134 000,00 грн. (сума боргу), за період з 09.06.2018р. по 29.11.2018р., 3% річних складає 1 721,00 грн., сума інфляційних витрат складає 3 517,52 грн., пеня за несвоєчасне виконання зобов`язань складає 20 235,18 грн. за період з 05.09.2018р. по 29.11.2018р., 3% річних складає 168,00 грн., сума інфляційних витрат складає 2 010,74 грн., пеня за несвоєчасне виконання зобов`язань складає 871,75 грн.

Рішенням Господарського суду Одеської області від 14.02.2019 у позові - відмовлено повністю; судові витрати по справі - покладено на товариство з обмеженою відповідальністю ТРАНСЛОЙД (73003, м. Херсон, вул. 9 Січня, буд. 19, флигель Б, код 37238384).

Вказане рішення суду першої інстанції мотивоване тим, що позивачем до матеріалів справи не надано доказів надання відповідачу послуг перевезення за заявками № 1 від 06.08.2018, № 006 від 23.04.2018, № 004 від 23.04.2018, № 005 від 23.04.2018, № 002 від 23.04.2018, № 001 від 23.04.2018, № 002 від 23.04.2018.

Крім того, суд першої інстанції зазначив, що позивачем не доведено належними та допустимими доказами виконання умов п. 2.2. Заявок-Договорів, оскільки подані до матеріалів справи роздруківки з сайту Нова Пошта, не є належним доказом відправлення всього пакету документів, передбаченого п. 2.2. Заявок-Договорів, оскільки не містить детального опису, які саме документи направлялись позивачем відповідачу.

З врахуванням наведеного, суд першої інстанції дійшов висновку, що правові підстави для задоволення позову про стягнення з відповідача 134 000,00 грн. за договорами заявками № 1 від 06.08.2018, № 006 від 23.04.2018, № 004 від 23.04.2018, № 005 від 23.04.2018, № 002 від 23.04.2018, № 001 від 23.04.2018, № 002 від 23.04.2018 - відсутні.

27.03.2019 року до Південно-західного апеляційного господарського суду надійшла апеляційна скарга Товариства з обмеженою відповідальністю ТРАНСЛОЙД на рішення Господарського суду Одеської області від 14.02.2019 у справі № 916/2791/18, в якій апелянт просить скасувати рішення Господарського суду Одеської області у справі № 916/2791/18 від 14.02.2019 у повному обсязі та ухвалити нове рішення, яким позовні вимоги ТОВ ТРАНСЛОЙД задовольнити в повному обсязі.

Як на підставу викладених у скарзі вимог, апелянт посилається на неповне встановлення обставин справи та неправильне дослідження доказів.

Апелянт зазначає, що незгоден з доводами суду першої інстанції щодо закінчення строку дії договору 31.12.2017, оскільки відповідно до ст. 640 Цивільного кодексу України, якщо відповідно до акту цивільного законодавства для укладення договору необхідні також передання майна або вчинення іншої дії, договір є укладеним з моменту передання відповідного майна або вчинення певної дії. Відповідно до ч. 2 ст. 642 Цивільного кодексу України, якщо особа, яка одержала пропозицію укласти договір, у межах строку для відповіді вчинила дію відповідно до вказаних у пропозиції умов договору (відвантажила товари, надала послуги, виконала роботи, сплатила відповідну суму грошей тощо), яка засвідчує її бажання укласти договір, ця дія є прийняттям пропозиції, якщо інше не вказане в пропозиції укласти договір або не встановлено законом.

Як стверджує апелянт доказами співпраці відповідача з позивачем саме за умовами Договору № 2208/16 від 04.10.2016 є підписані відповідачем акти наданих послуг, в яких зазначено посилання на договір № 2208/16 від 04.10.2018. Також за вказаними накладними відповідачем було відвантажено товар за товаро-транспортними накладними. Таким чином твердження відповідача про недійсність договору є безпідставними.

Апелянт наголошує, що відповідач у відзиві не заперечує факт укладання заявки та надання послуг перевезення позивачем за вищевказаними заявками, проте судом першої інстанції самостійно, всупереч відсутності заперечень з боку відповідача, помилково встановлено обставину, наявність якої учасниками справи не заперечувалась.

Також апелянт зазначає, що судом першої інстанції взагалі не досліджено, не взято до уваги та не надано правової оцінки актам наданих послуг, гарантійному листу ТОВ ЮНІМАР ЛОГІСТІК .

Ухвалою Південно-західного апеляційного господарського суду від 01.04.2019 поновлено Товариству з обмеженою відповідальністю ТРАНСЛОЙД пропущений процесуальний строк на апеляційне оскарження рішення Господарського суду Одеської області від 14.02.2019року у справі № 916/2791/18; відкрито апеляційне провадження за апеляційною скаргою Товариства з обмеженою відповідальністю ТРАНСЛОЙД на рішення Господарського суду Одеської області від 14.02.2019 року у справі № 916/2791/18; встановлено строк для подання відзиву на апеляційну скаргу до 19.04.2019; роз`яснено учасникам справи про їх право до 19.04.2019 подати до суду заяви чи клопотання стосовно призначення експертизи, витребування доказів, судових доручень щодо збирання доказів, залучення у справі спеціаліста, перекладача, вжиття заходів забезпечення позову, відводів, затвердження мирових угод тощо, а також надати заперечення на заяви та клопотання інших осіб із доказами направлення копій таких заяв або заперечень іншим учасникам справи; зупинено дію рішення Господарського суду Одеської області від 14.02.2019року у справі № 916/2791/18.

Ухвалою Південно-західного апеляційного господарського суду від 23.04.2019 призначено справу № 916/2791/18 до розгляду на 20 травня 2019 року о 14:00 год.

Розпорядженням керівника апарату суду № 265 від 17.05.2019 року здійснено повторний автоматизований розподіл судової справи № 916/2791/18, у зв`язку з перебуванням судді Бєляновського В.В. у відпустці.

Протоколом повторного автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 17.05.2019 року визначено наступний склад колегії суддів: головуючий суддя - Богатир К.В., судді: Аленін О.Ю., Поліщук Л.В.

Ухвалою Південно-західного апеляційного господарського суду від 20.05.2019 прийнято апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю ТРАНСЛОЙД на рішення Господарського суду Одеської області від 14.02.2019 року у справі № 916/2791/18 до провадження колегією суддів у складі: головуючого судді - Богатиря К.В., суддів: Аленіна О.Ю., Поліщук Л.В., з призначеним розглядом на 20 травня 2019 о 14:00.

Ухвалою Південно-західного апеляційного господарського суду від 20.05.2019 оголошено перерву у судовому засіданні до 10.06.2019 року об 11:00 год.

У судове засідання 10.06.2019 з`явився представник позивача, представник відповідача у судове засідання не з`явився, хоча про час, дату та місце розгляду справи повідомлявся належним чином, про що свідчать штамп канцелярії Південно-західного апеляційного господарського суду на зворотній стороні ухвали від 20.05.2019, а також Реєстр поштової кореспонденції Південно-західного апеляційного господарського суду про направлення рекомендованого повідомлення ТОВ ЮНІМАР-ЛОГІСТІК .

Статтею 120 частиною 3, 6, 7 Господарського процесуального кодексу України передбачено наступне:

Виклики і повідомлення здійснюються шляхом вручення ухвали в порядку, передбаченому цим Кодексом для вручення судових рішень.

Суд викликає або повідомляє експерта, перекладача, спеціаліста, а у випадках термінової необхідності , передбачених цим Кодексом, - також учасників справи телефонограмою , телеграмою, засобами факсимільного зв`язку, електронною поштою або повідомленням через інші засоби зв`язку (зокрема мобільного), які забезпечують фіксацію повідомлення або виклику.

Учасники судового процесу зобов`язані повідомляти суд про зміну свого місцезнаходження чи місця проживання під час розгляду справи. У разі відсутності заяви про зміну місця проживання ухвала про повідомлення чи виклик надсилається учасникам судового процесу, які не мають офіційної електронної адреси, та за відсутності можливості сповістити їх за допомогою інших засобів зв`язку, які забезпечують фіксацію повідомлення або виклику, за останньою відомою суду адресою і вважається врученою, навіть якщо відповідний учасник судового процесу за цією адресою більше не знаходиться або не проживає.

Окрім того телефонограмою від 07.06.2019 секретар судового засідання додатково повідомив представника ТОВ ЮНІМАР-ЛОГІСТІК про те, що розгляд апеляційної скарги Товариства з обмеженою відповідальністю ТРАНСЛОЙД на рішення господарського суду Одеської області від 14.02.2019року у справі № 916/2791/18 призначено на 10 червня 2019 року об 11:00 год. Засідання відбудеться у Приміщенні Південно-західного апеляційного господарського суду в залі № 1, м. Одеса, пр. Шевченка, 29 (тект телефонограми долучено до справи).

Явка представників сторін у судове засідання, призначене на 10.06.2019, не визнавалась апеляційним господарським судом обов`язковою, про наявність у сторін доказів, які відсутні у матеріалах справи та без дослідження яких неможливо розглянути апеляційну скаргу по суті, до суду не повідомлялося.

Таким чином, на думку колегії суддів, в даному судовому засіданні повинен відбутися розгляд апеляційної скарги по суті, не дивлячись на відсутність представника відповідача, повідомленого про судове засідання належним чином. Відсутність зазначеного представника сторони у даному випадку не перешкоджає вирішенню спору та не повинно заважати здійсненню правосуддя у встановлений законом строк.

Фактичні обставини, встановлені судом, та зміст спірних правовідносин:

06.08.2018року між Товариством з обмеженою відповідальністю ТРАНСЛОЙД (Виконавець) та Товариством з обмеженою відповідальністю ЮНІМАР ЛОГІСТІК (Замовник) складено Заявку на перевезення вантажу № 1 (далі за текстом - Заявка № 1), яка фактично містить усі істотні умови договору перевезення.

Відповідно до п. 1.1. Заявки № 1, предметом цієї Заявки є забезпечення перевезення (організація перевезення) небезпечного вантажу автомобільним транспортом Виконавцем на замовлення Замовника, у відповідності до наступного:

- Маршрут перевезення: Одеса - смт. Жидачів Львівська обл;

- Найменування, тип вантажу: ТНП;

- Габаритні та вагові характеристики вантажу: До 6 т 86 куб;

- Вимоги до транспорту: крита, заднє завантаження;

- Вантажовідправник: ТОВ Юнімар Логістік ;

- Адреса завантаження 1: м. Одеса, Новомосковська дорога 2/1 Югас;

- Дата та час завантаження: 06.08.2018;

- Вантажоотримувач: ТОВ Юнімар Логістік ;

- Адреса розвантаження 1: Одеса БКП;

- Дата та час розвантаження: 08.08.2018.

Виконавець для здійснення перевезення використовує автомобіль: марка Мерс, держномер тягача НОМЕР_1 , держномер напівпричепа НОМЕР_2 , водій ОСОБА_1 .

Згідно п.2.1. Заявки № 1, Виконавець зобов`язаний здійснювати перевезення вантажу, з дотриманням термінів доставки та цілісності вантажу.

Пунктом 2.2. Заявки № 1 передбачено, що Виконавець зобов`язаний після розвантаження вантажу передати Замовнику оригінали наступних документів: СМR з відмітками вантажовідправника/вантажоодержувача про прийом та здачу вантажу та відповідних митних органів, рахунку, акту виконаних робіт на адресу: 65003, м. Одеса, Відділення нової пошти № 7, отримувач - ТОВ ЮНІМАР ЛОГІСТІК .

Відповідно до п. 3.3. Заявки № 1, Замовник зобов`язаний своєчасно в терміни, здійснювати оплату послуг Виконавця в строки і на умовах, передбачених цією Заявкою.

Як визначено в п. 4.1. Заявки № 1, вартість перевезення за кожне авто складає: 24 000 гривень з ПДВ.

Відповідно до п. 4.2. Заявки № 1, Замовник здійснює оплату по: безготівковому розрахунку протягом 5-х банківських днів з моменту отримання пакету документів. Повний розрахунок за перевезення здійснюється Замовником при наявності оригіналів документів, передбачених п. 2.2. даної заявки . У разі ненадання Замовником вмотивованої письмової відмови від підписання Акту виконаних робіт після наданої послуги, такий акт вважається узгоджений сторонами та підписаним (прийнятим) Замовником після спливу семи календарних днів з моменту його отримання.

Згідно п. 5.6. Заявки № 1, у разі порушення термінів оплати послуг, Замовник виплачує Виконавцю пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ від суми боргу за кожний календарний день прострочення платежу несвоєчасного виконання зобов`язань .

Як визначено в п. 6.1. Заявки № 1, кожна із сторін може діяти від імені, за дорученням та за кошти третьої сторони, тобто надавати експедиційні послуги за винагороду. Винагородою експедитора є різниця між грошовими коштами, отриманими в якості оплати і виплаченими за виконання перевезення.

Як вбачається з матеріалів справи, позивачем надані відповідачу послуги на виконання умов Заявки, що підтверджується відповідним Актом надання послуг № 1796 від 08.08.2018року, який підписаний Замовником в особі директора Товариства з обмеженою відповідальністю ЮНІМАР ЛОГІСТІК та Виконавцем - Товариством з обмеженою відповідальністю ТРАНСЛОЙД , та підписи скріплені печатками підприємств.

Згідно Акту надання послуг № 1796 від 08.08.2018 року Товариством з обмеженою відповідальністю ТРАНСЛОЙД були надані Товариству з обмеженою відповідальністю ЮНІМАР ЛОГІСТІК транспортні послуги по маршруту м. Одеса-м. Жидачів, загальною вартістю 24 000,00грн., автомобіль Мерседес НОМЕР_1 , НОМЕР_2 . Крім того в означеному Акті вказано, що Замовник (Товариство з обмеженою відповідальністю ЮНІМАР ЛОГІСТІК ) претензій по об`єму, якості та строкам виконання робіт (надання послуг) не має . Вказаний Акт був складений на підставі наведених документів: Договору № 2208/16 від 04.10.2016, про що сторони зазначили в самому Акті.

Товариством з обмеженою відповідальністю ТРАНСЛОЙД на підтвердження надання транспортних послуг, зазначених в Акті надання послуг № 1796 від 08.08.2018 року, до суду надано засвідчену копію товарно-транспортної накладної № 0708/01 від 07.08.2018, яка містить аналогічні відомості щодо перевезення та транспорту.

В матеріалах справи також міститься рахунок на оплату № 1796 від 08.08.2018 на суму 24 000,00грн.

23.04.2018року Товариством з обмеженою відповідальністю ТРАНСЛОЙД (Виконавець) та Товариством з обмеженою відповідальністю ЮНІМАР ЛОГІСТІК (Замовник) складено заявку на перевезення вантажу № 006 (далі по тексту - Заявка № 006), яка по суті містить усі істотні умови договору перевезення.

Відповідно до п. 1.1. Заявки № 006, предметом цієї Заявки є організація забезпечення доставлення вантажу автомобільним транспортом Виконавцем за замовленням Замовника, у відповідності до наступного:

- Маршрут перевезення: ТИС - Олександрія;

- Найменування, тип вантажу: ТНП;

- Габаритні та вагові характеристики вантажу: 40 Маерск до 6т;

- Вимоги до транспорту: Критий кузов, заднє завантаження, рівна підлога;

- Вантажовідправник: ТОВ Юнімар Логістік ;

- Адреса завантаження: Одеська обл., ТИС;

- Дата та час завантаження: 24.04.2018 на 10:00;

- Вантажоодержувач: Згідно ЦМР;

- Адреса розвантаження: м. Олександрія;

- Дата та час розвантаження: 25.04.2018 до 09:00.

Автомобіль: марка МАН, держномер тягача НОМЕР_3 , держномер напівпричепа НОМЕР_4 , водій ОСОБА_2 .

Згідно п. 2.1. Заявки № 006, Виконавець зобов`язаний здійснювати перевезення вантажу, з дотриманням термінів доставки та цілісності вантажу.

Пунктом 2.2. Заявки № 006 передбачено, що Виконавець зобов`язаний після розвантаження вантажу передати Замовнику оригінали наступних документів: CMR з відмітками вантажовідправника/вантажоодержувача про прийом та здачу вантажу та відповідних митних органів, рахунку, акту виконаних робіт на адресу: 65003, м. Одеса, Відділення нової пошти № 7 отримувач - ТОВ ЮНІМАР ЛОГІСТІК .

Відповідно до п. 3.3. Заявки № 006, Замовник зобов`язаний своєчасно в терміни, здійснювати оплату послуг Виконавця в строки і на умовах, передбачених цією Заявкою.

Як визначено в п. 4.1. Заявки № 006, вартість перевезення складає: (750долл.) 19 500,00гривень по курсу НБУ з ПДВ по пакету документів. Повний розрахунок за перевезення здійснюється Замовником при наявності оригіналів документів, передбачених п. 2.2. даної заявки. У разі ненадання Замовником вмотивованої письмової відмови від підписання Акту виконаних робіт після наданої послуги, такий акт вважається узгоджений сторонами та підписаним (прийнятим) Замовником після спливу семи календарних днів з моменту його отримання.

Згідно п. 5.6. Заявки № 006, у разі порушення термінів оплати послуг, Замовник виплачує Виконавцю пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ від суми боргу за кожний календарний день прострочення платежу несвоєчасно виконання зобов`язань.

Пунктом п. 6.1. Заявки № 006 передбачено, що кожна із сторін може діяти від імені та за кошти третьої сторони, тобто надавати експедиційні послуги за винагороду. Винагородою експедитора є різниця між грошовими коштами, отриманими в якості оплати і виплаченими за виконання перевезення.

Як вбачається з матеріалів справи, позивачем надані відповідачу послуги на виконання умов Заявки № 006, що підтверджується відповідним Актом надання послуг № 905 від 25.04.2018року, який підписаний Замовником в особі директора Товариства з обмеженою відповідальністю ЮНІМАР ЛОГІСТІК та Виконавцем - Товариством з обмеженою відповідальністю ТРАНСЛОЙД , та підписи скріплені печатками підприємств.

Згідно Акту надання послуг № 905 від 25.04.2018 року Товариством з обмеженою відповідальністю ТРАНСЛОЙД були надані Товариству з обмеженою відповідальністю ЮНІМАР ЛОГІСТІК транспортні послуги по маршруту м. Южне-м. Олександрія, загальною вартістю 20 100,00грн., автомобіль НОМЕР_3 , НОМЕР_4 . Крім того в означеному Акті вказано, що Замовник (Товариство з обмеженою відповідальністю ЮНІМАР ЛОГІСТІК ) претензій по об`єму, якості та строкам виконання робіт (надання послуг) не має . Вказаний Акт був складений на підставі наведених документів: Договір № 2208/16 від 04.10.2016, про що сторони зазначили в самому Акті.

Товариством з обмеженою відповідальністю ТРАНСЛОЙД на підтвердження надання транспортних послуг, зазначених в Акті надання послуг № 905 від 25.04.2018 року, до суду надано засвідчену копію товарно-транспортної накладної № 4 від 24.04.2018, яка містить аналогічні відомості щодо перевезення та транспорту.

В матеріалах справи також міститься рахунок на оплату № 905 від 25.04.2018 на суму 20 100,00 грн.

23.04.2018року Товариством з обмеженою відповідальністю ТРАНСЛОЙД (Виконавець) та Товариством з обмеженою відповідальністю ЮНІМАР ЛОГІСТІК (Замовник) складено заявку на перевезення вантажу № 004 (далі по тексту - Заявка № 004), яка по суті містить усі істотні умови договору перевезення.

Відповідно до п. 1.1. Заявки № 004, предметом цієї Заявки є організація забезпечення доставлення вантажу автомобільним транспортом Виконавцем за замовленням Замовника, у відповідності до наступного:

- Маршрут перевезення: ТИС - Олександрія;

- Найменування, тип вантажу: ТНП;

- Габаритні та вагові характеристики вантажу: 40 опен топ Маерск до 9,5т;

- Вимоги до транспорту: Критий кузов, заднє завантаження, рівна підлога;

- Вантажовідправник: ТОВ Юнімар Логістік ;

- Адреса завантаження: Одеська обл., ТИС;

- Дата та час завантаження: 24.04.2018 на 10:00;

- Вантажоодержувач: Згідно ЦМР;

- Адреса розвантаження: м. Олександрія;

- Дата та час розвантаження: 25.04.2018 до 09:00.

Автомобіль: марка МАН, держномер тягача НОМЕР_5 , держномер напівпричепа НОМЕР_6 , водій ОСОБА_3 .

Згідно п. 2.1. Заявки № 004, Виконавець зобов`язаний здійснювати перевезення вантажу, з дотриманням термінів доставки та цілісності вантажу.

Пунктом 2.2. Заявки № 004 передбачено, що Виконавець зобов`язаний після розвантаження вантажу передати Замовнику оригінали наступних документів: CMR з відмітками вантажовідправника/вантажоодержувача про прийом та здачу вантажу та відповідних митних органів, рахунку, акту виконаних робіт на адресу: 65003, м. Одеса, Відділення нової пошти № 7 отримувач - ТОВ ЮНІМАР ЛОГІСТІК .

Відповідно до п. 3.3. Заявки № 004, Замовник зобов`язаний своєчасно в терміни, здійснювати оплату послуг Виконавця в строки і на умовах, передбачених цією Заявкою.

Як визначено в п. 4.1. Заявки № 004, вартість перевезення складає: (770долл.) 20 000,00гривень по курсу НБУ з ПДВ по пакету документів. Повний розрахунок за перевезення здійснюється Замовником при наявності оригіналів документів, передбачених п. 2.2. даної заявки. У разі ненадання Замовником вмотивованої письмової відмови від підписання Акту виконаних робіт після наданої послуги, такий акт вважається узгоджений сторонами та підписаним (прийнятим) Замовником після спливу семи календарних днів з моменту його отримання.

Згідно п. 5.6. Заявки № 004, у разі порушення термінів оплати послуг, Замовник виплачує Виконавцю пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ від суми боргу за кожний календарний день прострочення платежу несвоєчасно виконання зобов`язань.

Пунктом п. 6.1. Заявки № 004 передбачено, що кожна із сторін може діяти від імені та за кошти третьої сторони, тобто надавати експедиційні послуги за винагороду. Винагородою експедитора є різниця між грошовими коштами, отриманими в якості оплати і виплаченими за виконання перевезення.

Як вбачається з матеріалів справи, позивачем надані відповідачу послуги на виконання умов Заявки № 004, що підтверджується відповідним Актом надання послуг № 901 від 25.04.2018року, який підписаний Замовником в особі директора Товариства з обмеженою відповідальністю ЮНІМАР ЛОГІСТІК та Виконавцем - Товариством з обмеженою відповідальністю ТРАНСЛОЙД , та підписи скріплені печатками підприємств.

Згідно Акту надання послуг № 901 від 25.04.2018 року Товариством з обмеженою відповідальністю ТРАНСЛОЙД були надані Товариству з обмеженою відповідальністю ЮНІМАР ЛОГІСТІК транспортні послуги по маршруту м. Южне-м. Олександрія, загальною вартістю 20 600,00грн., автомобіль НОМЕР_5 , НОМЕР_6 . Крім того в означеному Акті вказано, що Замовник (Товариство з обмеженою відповідальністю ЮНІМАР ЛОГІСТІК ) претензій по об`єму, якості та строкам виконання робіт (надання послуг) не має . Вказаний Акт був складений на підставі наведених документів: Договір № 2208/16 від 04.10.2016, про що сторони зазначили в самому Акті.

Товариством з обмеженою відповідальністю ТРАНСЛОЙД на підтвердження надання транспортних послуг, зазначених в Акті надання послуг № 901 від 25.04.2018 року, до суду надано засвідчену копію товарно-транспортної накладної № 6 від 24.04.2018, яка містить аналогічні відомості щодо перевезення та транспорту.

В матеріалах справи також міститься рахунок на оплату № 901 від 25.04.2018 на суму 20 600,00 грн.

23.04.2018року Товариством з обмеженою відповідальністю ТРАНСЛОЙД (Виконавець) та Товариством з обмеженою відповідальністю ЮНІМАР ЛОГІСТІК (Замовник) складено заявку на перевезення вантажу № 005 (далі по тексту - Заявка № 005), яка по суті містить усі істотні умови договору перевезення.

Відповідно до п. 1.1. Заявки № 005, предметом цієї Заявки є організація забезпечення доставлення вантажу автомобільним транспортом Виконавцем за замовленням Замовника, у відповідності до наступного:

- Маршрут перевезення: ТИС - Олександрія;

- Найменування, тип вантажу: ТНП;

- Габаритні та вагові характеристики вантажу: 40 Маерск до 6т;

- Вимоги до транспорту: Критий кузов, заднє завантаження, рівна підлога;

- Вантажовідправник: ТОВ Юнімар Логістік ;

- Адреса завантаження: Одеська обл., ТИС;

- Дата та час завантаження: 24.04.2018 на 10:00;

- Вантажоодержувач: Згідно ЦМР;

- Адреса розвантаження: м. Олександрія;

- Дата та час розвантаження: 25.04.2018 до 09:00.

Автомобіль: марка Фред, держномер тягача НОМЕР_7 , держномер напівпричепа НОМЕР_8 , водій ОСОБА_4 .

Згідно п. 2.1. Заявки № 005, Виконавець зобов`язаний здійснювати перевезення вантажу, з дотриманням термінів доставки та цілісності вантажу.

Пунктом 2.2. Заявки № 005 передбачено, що Виконавець зобов`язаний після розвантаження вантажу передати Замовнику оригінали наступних документів: CMR з відмітками вантажовідправника/вантажоодержувача про прийом та здачу вантажу та відповідних митних органів, рахунку, акту виконаних робіт на адресу: 65003, м. Одеса, Відділення нової пошти № 7 отримувач - ТОВ ЮНІМАР ЛОГІСТІК .

Відповідно до п. 3.3. Заявки № 005, Замовник зобов`язаний своєчасно в терміни, здійснювати оплату послуг Виконавця в строки і на умовах, передбачених цією Заявкою.

Як визначено в п. 4.1. Заявки № 005, вартість перевезення складає: (750долл.) 19 500,00гривень по курсу НБУ з ПДВ по пакету документів. Повний розрахунок за перевезення здійснюється Замовником при наявності оригіналів документів, передбачених п. 2.2. даної заявки. У разі ненадання Замовником вмотивованої письмової відмови від підписання Акту виконаних робіт після наданої послуги, такий акт вважається узгоджений сторонами та підписаним (прийнятим) Замовником після спливу семи календарних днів з моменту його отримання.

Згідно п. 5.6. Заявки № 005, у разі порушення термінів оплати послуг, Замовник виплачує Виконавцю пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ від суми боргу за кожний календарний день прострочення платежу несвоєчасно виконання зобов`язань.

Пунктом п. 6.1. Заявки № 005 передбачено, що кожна із сторін може діяти від імені та за кошти третьої сторони, тобто надавати експедиційні послуги за винагороду. Винагородою експедитора є різниця між грошовими коштами, отриманими в якості оплати і виплаченими за виконання перевезення.

Як вбачається з матеріалів справи, позивачем надані відповідачу послуги на виконання умов Заявки № 005, що підтверджується відповідним Актом надання послуг № 969 від 25.04.2018року, який підписаний Замовником в особі директора Товариства з обмеженою відповідальністю ЮНІМАР ЛОГІСТІК та Виконавцем - Товариством з обмеженою відповідальністю ТРАНСЛОЙД , та підписи скріплені печатками підприємств.

Згідно Акту надання послуг № 969 від 25.04.2018 року Товариством з обмеженою відповідальністю ТРАНСЛОЙД були надані Товариству з обмеженою відповідальністю ЮНІМАР ЛОГІСТІК транспортні послуги по маршруту м. Южне-м. Олександрія, загальною вартістю 20 100,00грн., автомобіль НОМЕР_7 , НОМЕР_8 . Крім того в означеному Акті вказано, що Замовник (Товариство з обмеженою відповідальністю ЮНІМАР ЛОГІСТІК ) претензій по об`єму, якості та строкам виконання робіт (надання послуг) не має . Вказаний Акт був складений на підставі наведених документів: Договір № 2208/16 від 04.10.2016, про що сторони зазначили в самому Акті.

Товариством з обмеженою відповідальністю ТРАНСЛОЙД на підтвердження надання транспортних послуг, зазначених в Акті надання послуг № 901 від 25.04.2018 року, до суду надано засвідчену копію товарно-транспортної накладної № 5 від 24.04.2018, яка містить аналогічні відомості щодо перевезення та транспорту.

В матеріалах справи також міститься рахунок на оплату № 906 від 25.04.2018 на суму 20 100,00 грн.

23.04.2018року Товариством з обмеженою відповідальністю ТРАНСЛОЙД (Виконавець) та Товариством з обмеженою відповідальністю ЮНІМАР ЛОГІСТІК (Замовник) складено заявку на перевезення вантажу № 002 (далі по тексту - Заявка № 002), яка по суті містить усі істотні умови договору перевезення.

Відповідно до п. 1.1. Заявки № 002, предметом цієї Заявки є організація забезпечення доставлення вантажу автомобільним транспортом Виконавцем за замовленням Замовника, у відповідності до наступного:

- Маршрут перевезення: ТИС - Олександрія;

- Найменування, тип вантажу: ТНП;

- Габаритні та вагові характеристики вантажу: 40 Маерск до 6т;

- Вимоги до транспорту: Критий кузов, заднє завантаження, рівна підлога;

- Вантажовідправник: ТОВ Юнімар Логістік ;

- Адреса завантаження: Одеська обл., ТИС;

- Дата та час завантаження: 24.04.2018 на 10:00;

- Вантажоодержувач: Згідно ЦМР;

- Адреса розвантаження: м. Олександрія;

- Дата та час розвантаження: 25.04.2018 до 09:00.

Автомобіль: марка МАЗ, держномер тягача НОМЕР_9 , держномер напівпричепа НОМЕР_10 , водій ОСОБА_5 .

Згідно п. 2.1. Заявки № 002, Виконавець зобов`язаний здійснювати перевезення вантажу, з дотриманням термінів доставки та цілісності вантажу.

Пунктом 2.2. Заявки № 002 передбачено, що Виконавець зобов`язаний після розвантаження вантажу передати Замовнику оригінали наступних документів: CMR з відмітками вантажовідправника/вантажоодержувача про прийом та здачу вантажу та відповідних митних органів, рахунку, акту виконаних робіт на адресу: 65003, м. Одеса, Відділення нової пошти № 7 отримувач - ТОВ ЮНІМАР ЛОГІСТІК .

Відповідно до п. 3.3. Заявки № 002, Замовник зобов`язаний своєчасно в терміни, здійснювати оплату послуг Виконавця в строки і на умовах, передбачених цією Заявкою.

Як визначено в п. 4.1. Заявки № 002, вартість перевезення складає: (750долл.) 19 500,00гривень по курсу НБУ з ПДВ по пакету документів. Повний розрахунок за перевезення здійснюється Замовником при наявності оригіналів документів, передбачених п. 2.2. даної заявки. У разі ненадання Замовником вмотивованої письмової відмови від підписання Акту виконаних робіт після наданої послуги, такий акт вважається узгоджений сторонами та підписаним (прийнятим) Замовником після спливу семи календарних днів з моменту його отримання.

Згідно п. 5.6. Заявки № 002, у разі порушення термінів оплати послуг, Замовник виплачує Виконавцю пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ від суми боргу за кожний календарний день прострочення платежу несвоєчасно виконання зобов`язань.

Пунктом п. 6.1. Заявки № 002 передбачено, що кожна із сторін може діяти від імені та за кошти третьої сторони, тобто надавати експедиційні послуги за винагороду. Винагородою експедитора є різниця між грошовими коштами, отриманими в якості оплати і виплаченими за виконання перевезення.

Як вбачається з матеріалів справи, позивачем надані відповідачу послуги на виконання умов Заявки № 002, що підтверджується відповідним Актом надання послуг № 907 від 25.04.2018року, який підписаний Замовником в особі директора Товариства з обмеженою відповідальністю ЮНІМАР ЛОГІСТІК та Виконавцем - Товариством з обмеженою відповідальністю ТРАНСЛОЙД , та підписи скріплені печатками підприємств.

Згідно Акту надання послуг № 907 від 25.04.2018 року Товариством з обмеженою відповідальністю ТРАНСЛОЙД були надані Товариству з обмеженою відповідальністю ЮНІМАР ЛОГІСТІК транспортні послуги по маршруту м. Южне-м. Олександрія, загальною вартістю 20 100,00грн., автомобіль НОМЕР_9 , НОМЕР_10 . Крім того в означеному Акті вказано, що Замовник (Товариство з обмеженою відповідальністю ЮНІМАР ЛОГІСТІК ) претензій по об`єму, якості та строкам виконання робіт (надання послуг) не має . Вказаний Акт був складений на підставі наведених документів: Договір № 2208/16 від 04.10.2016, про що сторони зазначили в самому Акті.

Товариством з обмеженою відповідальністю ТРАНСЛОЙД на підтвердження надання транспортних послуг, зазначених в Акті надання послуг № 907 від 25.04.2018року, до суду надано засвідчену копію товарно-транспортної накладної № 3 від 24.04.2018, яка містить аналогічні відомості щодо перевезення та транспорту.

В матеріалах справи також міститься рахунок на оплату № 907 від 25.04.2018 на суму 20 100,00 грн.

23.04.2018року Товариством з обмеженою відповідальністю ТРАНСЛОЙД (Виконавець) та Товариством з обмеженою відповідальністю ЮНІМАР ЛОГІСТІК (Замовник) складено заявку на перевезення вантажу № 001 (далі по тексту - Заявка № 001), яка по суті містить усі істотні умови договору перевезення.

Відповідно до п. 1.1. Заявки № 001, предметом цієї Заявки є організація забезпечення доставлення вантажу автомобільним транспортом Виконавцем за замовленням Замовника, у відповідності до наступного:

- Маршрут перевезення: ТИС - Олександрія;

- Найменування, тип вантажу: ТНП;

- Габаритні та вагові характеристики вантажу: 20 Маерск до 7т;

- Вимоги до транспорту: Критий кузов, заднє завантаження, рівна підлога;

- Вантажовідправник: ТОВ Юнімар Логістік ;

- Адреса завантаження: Одеська обл., ТИС;

- Дата та час завантаження: 24.04.2018 на 10:00;

- Вантажоодержувач: Згідно ЦМР;

- Адреса розвантаження: м. Олександрія;

- Дата та час розвантаження: 25.04.2018 до 09:00.

Автомобіль: марка КАМАЗ, держномер тягача НОМЕР_11 , водій ОСОБА_6 .

Згідно п. 2.1. Заявки № 001, Виконавець зобов`язаний здійснювати перевезення вантажу, з дотриманням термінів доставки та цілісності вантажу.

Пунктом 2.2. Заявки № 001 передбачено, що Виконавець зобов`язаний після розвантаження вантажу передати Замовнику оригінали наступних документів: CMR з відмітками вантажовідправника/вантажоодержувача про прийом та здачу вантажу та відповідних митних органів, рахунку, акту виконаних робіт на адресу: 65003, м. Одеса, Відділення нової пошти № 7 отримувач - ТОВ ЮНІМАР ЛОГІСТІК .

Відповідно до п. 3.3. Заявки № 001, Замовник зобов`язаний своєчасно в терміни, здійснювати оплату послуг Виконавця в строки і на умовах, передбачених цією Заявкою.

Як визначено в п. 4.1. Заявки № 001, вартість перевезення складає: (750долл.) 19 500,00гривень по курсу НБУ з ПДВ по пакету документів. Повний розрахунок за перевезення здійснюється Замовником при наявності оригіналів документів, передбачених п. 2.2. даної заявки. У разі ненадання Замовником вмотивованої письмової відмови від підписання Акту виконаних робіт після наданої послуги, такий акт вважається узгоджений сторонами та підписаним (прийнятим) Замовником після спливу семи календарних днів з моменту його отримання.

Згідно п. 5.6. Заявки № 001, у разі порушення термінів оплати послуг, Замовник виплачує Виконавцю пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ від суми боргу за кожний календарний день прострочення платежу несвоєчасно виконання зобов`язань.

Пунктом п. 6.1. Заявки № 001 передбачено, що кожна із сторін може діяти від імені та за кошти третьої сторони, тобто надавати експедиційні послуги за винагороду. Винагородою експедитора є різниця між грошовими коштами, отриманими в якості оплати і виплаченими за виконання перевезення.

Як вбачається з матеріалів справи, позивачем надані відповідачу послуги на виконання умов Заявки № 001, що підтверджується відповідним Актом надання послуг № 903 від 25.04.2018року, який підписаний Замовником в особі директора Товариства з обмеженою відповідальністю ЮНІМАР ЛОГІСТІК та Виконавцем - Товариством з обмеженою відповідальністю ТРАНСЛОЙД , та підписи скріплені печатками підприємств.

Згідно Акту надання послуг № 903 від 25.04.2018 року Товариством з обмеженою відповідальністю ТРАНСЛОЙД були надані Товариству з обмеженою відповідальністю ЮНІМАР ЛОГІСТІК транспортні послуги по маршруту м. Южне-м. Олександрія, загальною вартістю 20 100,00грн., автомобіль КАМАЗ НОМЕР_11 . Крім того в означеному Акті вказано, що Замовник (Товариство з обмеженою відповідальністю ЮНІМАР ЛОГІСТІК ) претензій по об`єму, якості та строкам виконання робіт (надання послуг) не має . Вказаний Акт був складений на підставі наведених документів: Договір № 2208/16 від 04.10.2016, про що сторони зазначили в самому Акті.

Товариством з обмеженою відповідальністю ТРАНСЛОЙД на підтвердження надання транспортних послуг, зазначених в Акті надання послуг № 903 від 25.04.2018року, до суду надано засвідчену копію товарно-транспортної накладної № 1 від 24.04.2018, яка містить аналогічні відомості щодо перевезення та транспорту.

В матеріалах справи також міститься рахунок на оплату № 903 від 25.04.2018 на суму 20 100,00 грн.

23.04.2018року Товариством з обмеженою відповідальністю ТРАНСЛОЙД (Виконавець) та Товариством з обмеженою відповідальністю ЮНІМАР ЛОГІСТІК (Замовник) складено заявку на перевезення вантажу № 002 (далі по тексту - Заявка № 002-1), яка по суті містить усі істотні умови договору перевезення.

Відповідно до п. 1.1. Заявки № 002-1, предметом цієї Заявки є організація забезпечення доставлення вантажу автомобільним транспортом Виконавцем за замовленням Замовника, у відповідності до наступного:

- Маршрут перевезення: ТИС - Олександрія;

- Найменування, тип вантажу: ТНП;

- Габаритні та вагові характеристики вантажу: 40 Маерск до 8т;

- Вимоги до транспорту: Критий кузов, заднє завантаження, рівна підлога;

- Вантажовідправник: ТОВ Юнімар Логістік ;

- Адреса завантаження: Одеська обл., ТИС;

- Дата та час завантаження: 24.04.2018 на 10:00;

- Вантажоодержувач: Згідно ЦМР;

- Адреса розвантаження: м. Олександрія;

- Дата та час розвантаження: 25.04.2018 до 09:00.

Автомобіль: марка Вольво, держномер тягача НОМЕР_12 , держномер напівпричепа НОМЕР_13 , водій ОСОБА_7 .

Згідно п. 2.1. Заявки № 002-1, Виконавець зобов`язаний здійснювати перевезення вантажу, з дотриманням термінів доставки та цілісності вантажу.

Пунктом 2.2. Заявки № 002-1 передбачено, що Виконавець зобов`язаний після розвантаження вантажу передати Замовнику оригінали наступних документів: CMR з відмітками вантажовідправника/вантажоодержувача про прийом та здачу вантажу та відповідних митних органів, рахунку, акту виконаних робіт на адресу: 65003, м. Одеса, Відділення нової пошти № 7 отримувач - ТОВ ЮНІМАР ЛОГІСТІК .

Відповідно до п. 3.3. Заявки № 002-1, Замовник зобов`язаний своєчасно в терміни, здійснювати оплату послуг Виконавця в строки і на умовах, передбачених цією Заявкою.

Як визначено в п. 4.1. Заявки № 002-1, вартість перевезення складає: (750долл.) 19 500,00гривень по курсу НБУ з ПДВ по пакету документів. Повний розрахунок за перевезення здійснюється Замовником при наявності оригіналів документів, передбачених п. 2.2. даної заявки. У разі ненадання Замовником вмотивованої письмової відмови від підписання Акту виконаних робіт після наданої послуги, такий акт вважається узгоджений сторонами та підписаним (прийнятим) Замовником після спливу семи календарних днів з моменту його отримання.

Згідно п. 5.6. Заявки № 002-1, у разі порушення термінів оплати послуг, Замовник виплачує Виконавцю пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ від суми боргу за кожний календарний день прострочення платежу несвоєчасно виконання зобов`язань.

Пунктом п. 6.1. Заявки № 002-1 передбачено, що кожна із сторін може діяти від імені та за кошти третьої сторони, тобто надавати експедиційні послуги за винагороду. Винагородою експедитора є різниця між грошовими коштами, отриманими в якості оплати і виплаченими за виконання перевезення.

Як вбачається з матеріалів справи, позивачем надані відповідачу послуги на виконання умов Заявки № 002-1, що підтверджується відповідним Актом надання послуг № 902 від 25.04.2018року, який підписаний Замовником в особі директора Товариства з обмеженою відповідальністю ЮНІМАР ЛОГІСТІК та Виконавцем - Товариством з обмеженою відповідальністю ТРАНСЛОЙД , та підписи скріплені печатками підприємств.

Згідно Акту надання послуг № 902 від 25.04.2018 року Товариством з обмеженою відповідальністю ТРАНСЛОЙД були надані Товариству з обмеженою відповідальністю ЮНІМАР ЛОГІСТІК транспортні послуги по маршруту м. Южне-м. Олександрія, загальною вартістю 20 100,00грн., автомобіль Вольво, НОМЕР_12 , НОМЕР_13 . Крім того в означеному Акті вказано, що Замовник (Товариство з обмеженою відповідальністю ЮНІМАР ЛОГІСТІК ) претензій по об`єму, якості та строкам виконання робіт (надання послуг) не має . Вказаний Акт був складений на підставі наведених документів: Договір № 2208/16 від 04.10.2016, про що сторони зазначили в самому Акті.

Товариством з обмеженою відповідальністю ТРАНСЛОЙД на підтвердження надання транспортних послуг, зазначених в Акті надання послуг № 902 від 25.04.2018року, до суду надано засвідчену копію товарно-транспортної накладної № 2 від 24.04.2018, яка містить аналогічні відомості щодо перевезення та транспорту

В матеріалах справи також міститься рахунок на оплату № 902 від 25.04.2018 на суму 20 100,00 грн.

Крім того, позивачем до матеріалів справи надані товарно-транспортні накладні, на підтвердження факту здійснення послуг перевезення вантажу та отримання його одержувачем.

Позивачем до матеріалів справи надано лист Товариства з обмеженою відповідальністю ЮНІМАР ЛОГІСТІК № б/н від 26.07.2018, в якому зазначено, що Товариство з обмеженою відповідальністю ЮНІМАР ЛОГІСТІК в особі Директора Кох Катерини Миколаївни, що діє на підставі статуту, гарантує здійснення оплати на користь Товариства з обмеженою відповідальністю ТРАНСЛОЙД за надані послуги згідно рахунку на оплату № 907 від 25.04.2018 року, № 906 від 25.04.2018, № 903 від 25.04.2018, № 902 від 25.04.2018, № 901 від 25.04.2018, № 905 від 25.04.2018 виставлених на підставі договору № 2208/16 від 04.10.2016 року на суму 121 100,00грн. в строк до 15.09.2018року .

Оскільки, в строк до 15.09.2018 Товариством з обмеженою відповідальністю ЮНІМАР ЛОГІСТІК послуги по перевезенню, надані Товариством з обмеженою відповідальністю ТРАНСЛОЙД за Заявками №№ 006, 004, 005, 002, 001, 002-1, так і не були оплачені, останній звернувся до господарського суду з позовною заявою, в якій просив стягнути з ТОВ ЮНІМАР ЛОГІСТІК основний борг, 3% річних, інфляційні витрати та пеню.

Відповідно до вимог ч.ч. 1, 2 ст. 509 Цивільного кодексу України, зобов`язанням є правовідношення, в якому одна сторона (боржник) зобов`язана вчинити на користь другої сторони (кредитора) певну дію (передати майно, виконати роботу, надати послугу, сплатити гроші тощо) або утриматися від вчинення певної дії (негативне зобов`язання), а кредитор має право вимагати від боржника виконання його обов`язку. Зобов`язання виникають з підстав, встановлених статтею 11 цього Кодексу.

Згідно з п. 1 ч. 2 ст. 11 Цивільного кодексу України, однією із підстав виникнення цивільних прав та обов`язків є договір, який в силу вимог ч. 1 ст. 629 Цивільного кодексу України є обов`язковим для виконання сторонами.

Відповідно до Заявок №№ 006, 004, 005, 002, 001, 002-1 на перевезення вантажу, позивач зобов`язався забезпечити перевезення (організувати перевезення) небезпечного вантажу відповідача автомобільним транспортом, а відповідач зобов`язався оплатити надані позивачем послуги.

Частиною 1 статті 929 Цивільного кодексу України передбачено, що за договором транспортного експедирування одна сторона (експедитор) зобов`язується за плату і за рахунок другої сторони (клієнта) виконати або організувати виконання визначених договором послуг, пов`язаних з перевезенням вантажу. Договором транспортного експедирування може бути встановлено обов`язок експедитора організувати перевезення вантажу транспортом і за маршрутом, вибраним експедитором або клієнтом, зобов`язання експедитора укласти від свого імені або від імені клієнта договір перевезення вантажу, забезпечити відправку і одержання вантажу, а також інші зобов`язання, пов`язані з перевезенням. Договором транспортного експедирування може бути передбачено надання додаткових послуг, необхідних для доставки вантажу (перевірка кількості та стану вантажу, його завантаження та вивантаження, сплата мита, зборів і витрат, покладених на клієнта, зберігання вантажу до його одержання у пункті призначення, одержання необхідних для експорту та імпорту документів, виконання митних формальностей тощо).

Згідно ст. 530 Цивільного кодексу України, якщо у зобов`язанні встановлений строк (термін) його виконання, то воно підлягає виконанню у цей строк (термін).

Як передбачено ч. 1 ст. 526 Цивільного кодексу України, зобов`язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться.

Відповідно до п. 4.1. Заявок №№ 006, 004, 005, 002, 001, 002-1, повний розрахунок за перевезення здійснюється Замовником при наявності оригіналів документів, передбачених п. 2.2. даної заявки, а саме: CMR з відмітками вантажовідправника/вантажоодержувача про прийом та здачу вантажу та відповідних митних органів, рахунку, акту виконаних робіт на адресу: 65003, м. Одеса, Відділення нової пошти № 7 отримувач - ТОВ ЮНІМАР ЛОГІСТІК .

На підтвердження направлення позивачем відповідачу пакету документів, передбаченого п. 4.1. Заявок №№ 006, 004, 005, 002, 001, 002-1, Товариством з обмеженою відповідальністю ТРАНСЛОЙД до матеріалів справи надано експрес-накладну Нова пошта № 59000342446297 від 06.06.2018року.

Дослідивши надані документи, колегія суддів апеляційного господарського суду зазначає, що експрес-накладна Нова пошта № 59000342446297 від 06.06.2018року не приймається до уваги в якості належного доказу надіслання відповідачу повного пакету документів, оскільки поштове відправлення надіслано відповідачу на адресу: м. Одеса, вул. Канатна, 39, оф.44, що не відповідає адресі, яка узгоджена сторонами у п. 2.2. Заявок - 65003, м. Одеса, Відділення нової пошти №7.

Доказів узгодження сторонами іншої адреси надіслання документів, ніж та, що встановлена умовами Заявок №№ 006, 004, 005, 002, 001, 002-1, позивачем до суду не надано. Також позивачем не надано до суду доказів знаходження відповідача за адресою: м. Одеса, вул. Канатна, 39, оф. 44. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань свідчить, що місцезнаходженням відповідача є: м. Одеса, вул. Бугаївська, 35, оф. 1003. Така саме адреса відповідача зазначена і у Заявках №№ 006, 004, 005, 002, 001, 002-1 у розділі реквізити та підписи сторін.

Крім того, експрес накладна № 59000342446297 від 06.06.2018року, в графі тип відправлення містить лише напис - ДОКУМЕНТИ . Будь-яка розшифровка або опис вкладення, що вказують які саме документи були надіслані за означеною експрес-накладною - відсутні.

За таких обставин, колегія суддів апеляційного господарського суду дійшла висновку, що позивачем не доведено обставин одержання відповідачем пакету оригіналів документів, передбачених п. 2.2. Заявок.

Інших доказів, які підтверджують факт виконання позивачем вимог п. 2.2. Заявок №№ 006, 004, 005, 002, 001, 002-1, а саме надіслання (вручення) відповідачу повного пакету оригіналів документів за адресою: 65003, м. Одеса, відділення нової пошти №7, матеріали справи не містять.

Таким чином, оскільки Позивачем не виконані вимоги п. 2.2. Заявок №№ 006, 004, 005, 002, 001, 002-1, необхідним є виконання умов Заявок стосовно строку оплати, або встановлення іншого строку, протягом якого відповідач зобов`язаний оплатити надані позивачем послуги згідно Заявок №№ 006, 004, 005, 002, 001, 002-1.

З даного приводу колегія суддів апеляційного господарського суду зазначає, що листом № б/н від 26.07.2018, який підписаний директором ТОВ ЮНІМАР ЛОГІСТІК та засвідчений печаткою цього товариства, Товариство з обмеженою відповідальністю ЮНІМАР ЛОГІСТІК гарантувало здійснити оплату на користь Товариства з обмеженою відповідальністю ТРАНСЛОЙД за надані послуги згідно рахунків на оплату №№ 907, 906, 903, 902, 901, 905 від 25.04.2018 на суму 121 100,00грн. в строк до 15.09.2018 року .

Вказаний лист отриманий Товариством з обмеженою відповідальністю ТРАНСЛОЙД , та Товариством не висловлено (не надано) жодного заперечення щодо строків оплати, які запропоновані відповідачем у вказаному листі до 15.09.2018року .

З урахуванням викладеного, колегія суддів апеляційного господарського суду дійшла висновку, що Товариство з обмеженою відповідальністю ЮНІМАР ЛОГІСТІК за власною ініціативою листом № б/н від 26.07.2018 змінило строки оплати послуг, наданих на підставі Заявок № №№ 006, 004, 005, 002, 001, 002-1, а саме - до 15.09.2018 , та позивач погодився з даними змінами, оскільки не надав заперечень щодо даного листа відповідача. Вказані обставини щодо погодження між сторонами нового строку оплати підтвердив у судовому засіданні під час апеляційного перегляду справи представник позивача.

Що стосується стягнення з відповідача боргу за послуги перевезення на підставі Заявки № 1 від 06.08.2018, колегія суддів апеляційного господарського суду зазначає наступне.

Відповідно до п. 4.2. Заявки № 1, Замовник здійснює оплату по: безготівковому розрахунку протягом 5-х банківських днів з моменту отримання пакету документів. Повний розрахунок за перевезення здійснюється Замовником при наявності оригіналів документів, передбачених п. 2.2. даної заявки . У разі ненадання Замовником вмотивованої письмової відмови від підписання Акту виконаних робіт після наданої послуги, такий акт вважається узгоджений сторонами та підписаним (прийнятим) Замовником після спливу семи календарних днів з моменту його отримання.

Пунктом 2.2. Заявки № 1 передбачено, що Виконавець зобов`язаний після розвантаження вантажу передати Замовнику оригінали наступних документів: СМR з відмітками вантажовідправника/вантажоодержувача про прийом та здачу вантажу та відповідних митних органів, рахунку, акту виконаних робіт на адресу: 65003, м. Одеса, Відділення нової пошти № 7 отримувач - ТОВ ЮНІМАР ЛОГІСТІК .

На підтвердження направлення позивачем відповідачу пакету документів, передбаченого п. 4.2. Заявки № 1, Товариством з обмеженою відповідальністю ТРАНСЛОЙД до матеріалів справи надано експрес-накладну Нова пошта № 59000358786792 від 23.08.2018року.

Дослідивши надані документи, колегія суддів апеляційного господарського суду зазначає, що експрес-накладна Нова пошта № 59000342446297 від 06.06.2018року не приймається до уваги в якості належного доказу надіслання відповідачу повного пакету документів, оскільки в графі тип відправлення містить лише напис - ДОКУМЕНТИ . Будь-яка розшифровка, які саме документи були надіслані за означеною експрес-накладною - відсутня.

За таких обставин, колегія суддів апеляційного господарського суду дійшла висновку, що позивачем не доведено обставин одержання відповідачем пакету оригіналів документів, передбачених п. 2.2. Заявок.

Інших доказів, які підтверджують факт виконання позивачем вимог п. 2.2. Заявки № 1, а саме надіслання (вручення) відповідачу повного пакету оригіналів документів передбачених п. 2.2. означеної Заявки.

Таким чином, оскільки Позивачем не виконані вимоги п. 2.2. Заявки № 1, необхідним є належне виконання умов Заявки або встановлення іншого строку, протягом якого відповідач зобов`язаний оплатити надані позивачем послуги згідно умов Заявки № 1.

Що стосується гарантійного листа № б/н від 26.07.2018, то відомості щодо гарантії оплати відповідачем рахунку № 1796 від 08.08.2018 у цьому листі відсутні. Таким чином, оскільки позивачем не виконані вимоги п. 2.2. Заявки № 1, то для відповідача не настав строк виконання обов`язку сплати наданих позивачем послуг за Заявкою № 1.

Таким чином, колегія суддів апеляційного господарського суду дійшла висновку, що строк оплати ТОВ ЮНІМАР ЛОГІСТІК послуг по перевезенню за Заявкою № 1 - не настав, а тому вимоги в частині стягнення з відповідача суми боргу у розмірі 24 000,00грн., та нарахованих на них 3 % річних, індексу інфляціїпені є необгрунтованими та задоволенню не підлягають.

Апелянт в позовній заяві, та в апеляційній скарзі посилається на те, що послуги з перевезення вантажу були здійсненні на підставі договору № 2208/16 транспортного експедирування від 04.10.2016.

З даними твердженнями колегія суддів апеляційного господарського суду не погоджується з огляду на наступне.

04.10.2016 між Товариством з обмеженою відповідальністю ТРАНСЛОЙД (Експедитор) та Товариством з обмеженою відповідальністю ЮНІМАР ЛОГІСТІК (Клієнт) було укладено Договір транспортного експедирування №2208/16.

Згідно п. 12.1. озхначеного Договору, даний Договір укладений на строк по 31 грудня 2017 року і вступає в силу з моменту підписання його сторонами.

Пунктом 12.3. Договору передбачено, що всі зміни, доповнення, деталізація, уточнення окремих умов Договору дійсні та складають його невід`ємну частину, якщо вони викладені в письмові формі та підписані уповноваженими представниками обох сторін .

Відповідно до ст. 626 Цивільного кодексу України, договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов`язків .

Згідно ч. 1 ст. 627 Цивільного кодексу України, відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.

В ч. 1 та ч. 4 статті 631 Цивільного кодексу України встановлено, що строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов`язки відповідно до договору. Закінчення строку договору не звільняє сторони від відповідальності за його порушення, яке мало місце під час дії договору .

Доказів того, що строк дії договору визначений п. 12.1. був продовжений, матеріали справи не містять, та представниками сторін суду не надано.

Крім того, колегія суддів апеляційного господарського суду звертає увагу, що послуги з перевезення вантажу виконувались позивачем вже після закінчення строку дії договору, а тому твердження апелянта про те, що подальша співпраця між позивачем та відповідачем з питань надання транспортних послуг у період після закінчення дії договору нібито продовжила його строк, не відповідає нормам діючого законодавства та умовам самого договору.

Також, колегія суддів апеляційного господарського суду зазначає, що тільки посилання в актах надання послуг та рахунках на оплату на договір № 2208/16 від 04.10.2016 не може свідчити про продовження строку дії договору, оскільки у разі наявності обопільної згоди на продовження строку дії договору транспортного експедирування № 2208/16 від 04.10.2016, сторони повинні були відповідно до вимог п. 12.3. Договору укласти додаткову угоду або інший письмовий документ за підписами обох сторін, де прямо обумовити продовження строку дії договору.

Підсумовуючи викладене, колегія суддів апеляційного господарського суду приймає до уваги, що акти надання послуг №№ 905, 903, 902, 907, 969, 901 від 25.04.2018 на суму 121 100,00грн. підписані відповідачем за відсутністю жодних претензій по об`єму, якості та строкам виконання робіт (надання послуг) позивачем, строк оплати наданих позивачем послуг змінений відповідачем у листі від 26.07.2018р. до 15.09.2018р. і жодних заперечень щодо зміни цього строку позивачем не надано, а тому колегія суддів апеляційного господарського суду дійшла висновку про задоволення позовних вимог в частині стягнення з відповідача основного боргу в сумі 121 100,00грн., яка виникла на підставі Заявок №№ 006, 004, 005, 002, 001, 002-1.

Крім іншого, Товариство з обмеженою відповідальністю ТРАНСЛОЙД також просить стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю ЮНІМАР ЛОГІСТІК пеню, 3% річних та інфляційні, та в позовній заяві здійснює розрахунок означених сум.

Дослідивши вимоги позивача в частині стягнення з відповідача 3% річних колегія суддів апеляційного господарського суду зазначає наступне.

Відповідно до ст. 625 Цивільного кодексу України, боржник не звільняється від відповідальності за неможливість виконання ним грошового зобов`язання. Боржник, який прострочив виконання грошового зобов`язання, на вимогу кредитора зобов`язаний сплатити суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, а також три проценти річних від простроченої суми, якщо інший розмір процентів не встановлений договором або законом.

Розрахунок 3% річних здійснений позивачем на суму боргу 145 000,00грн., за період з 09.06.2018 по 29.11.2018.

Як вже зазначалося апеляційним судом листом № б/н від 26.07.2018 Товариством з обмеженою відповідальністю ЮНІМАР ЛОГІСТІК змінено строк оплати - до 15.09.2018 року, таким чином прострочення платежу за Заявками №№ 006, 004, 005, 002, 001, 002-1 починається з 16.09.2018 року.

Колегією суддів апеляційного господарського суду здійснений розрахунок 3% річних за період з 16.09.2018р. по 29.11.2018р., та встановлено розмір 3% у сумі 746,49 грн.

Щодо стягнення з відповідача індексу інфляції, колегія суддів апеляційного господарського суду зазначає.

Розрахунок індексу інфляції за Заявками №№ 006, 004, 005, 002, 001, 002-1 здійснений на суму боргу 145 000,00грн., за період з червня 2018 по листопад 2018.

Відповідно до частини другої статті 625 Цивільного кодексу України боржник, який прострочив виконання грошового зобов`язання, на вимогу кредитора зобов`язаний сплатити суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, а також три проценти річних від простроченої суми, якщо інший розмір процентів не встановлений договором або законом.

За змістом статті 625 Цивільного кодексу України нарахування інфляційних втрат на суму боргу та 3% річних входять до складу грошового зобов`язання і є особливою мірою відповідальності боржника за прострочення грошового зобов`язання, оскільки виступають способом захисту майнового права та інтересу, який полягає у відшкодуванні матеріальних втрат кредитора від знецінення грошових коштів унаслідок інфляційних процесів та отриманні компенсації (плати) від боржника за користування утримуваними ним грошовими коштами, належними до сплати кредиторові, а тому ці кошти нараховуються незалежно від вини боржника та незалежно від ухвалення рішення суду про присудження суми боргу, відкриття виконавчого провадження чи його зупинення.

Зазначені нарахування здійснюються окремо за кожен період часу, протягом якого діяв відповідний індекс інфляції, а одержані таким чином результати підсумовуються за весь час прострочення виконання грошового зобов`язання.

Згідно з Законом України «Про індексацію грошових доходів населення» індекс споживчих цін (індекс інфляції) обчислюється спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади в галузі статистики і не пізніше 10 числа місяця, що настає за звітним, публікується в офіційних періодичних виданнях. На даний час індекс інфляції розраховується Державною службою статистики України і щомісячно публікується, зокрема, в газеті Урядовий кур`єр . Отже, повідомлені друкованими засобами масової інформації з посиланням на зазначений державний орган відповідні показники згідно зі статтями 17, 18 Закону України «Про інформацію» є офіційними і можуть використовуватися господарським судом і учасниками судового процесу для визначення суми боргу.

Індекс інфляції - це показник, що характеризує динаміку загального рівня цін на товари та послуги, які купуються населенням для невиробничого споживання, і його найменший період визначення складає місяць.

Розмір боргу з урахуванням індексу інфляції визначається виходячи з суми боргу, що існувала на останній день місяця, в якому платіж мав бути здійснений, помноженої на індекс інфляції, визначений названою Державною службою, за період прострочення починаючи з місяця, наступного за місяцем, у якому мав бути здійснений платіж, і за будь-який місяць (місяці), у якому (яких) мала місце інфляція.

Саме таку правову позицію викладено у пунктах 3.1, 3.2 постанови Пленуму Вищого господарського суду України № 14 від 17.12.2013.

У застосуванні індексації колегією суддів Південно-західного апеляційного господарського суду також враховуються рекомендації щодо порядку застосування індексів інфляції при розгляді судових справ, викладені в листі Верховного Суду України №62- 97р. від 03.04.1997. У листі Верховного Суду України №62- 97р. від 03.04.1997 зазначено, що при застосуванні індексу інфляції слід мати на увазі, що індекс розраховується не на кожну дату місяця, а у середньому за місяць, тому умовно слід виходити з того, що сума, внесена за період з 1 по 15 число відповідного місяця, наприклад травня, індексується за період з урахуванням травня, а якщо з 16 по 31 число, то розрахунок починається з наступного місяця - червня . Для визначення індексу інфляції за будь-який період необхідно щомісячні індекси, що складають будь-який період, перемножити між собою.

Враховуючи наведене вище, колегія суддів зазначає, що прострочення виконання зобов`язання з оплати транспортних послуг виникло з 16.09.2018, відтак розрахунок інфляційних втрат починається з наступного місяця - з жовтня.

Колегією суддів апеляційного господарського суду здійснений розрахунок інфляційних втрат за період з жовтня по листопад 2018 року, та встановлено їх розмір у сумі 3 782,90грн.

В частині стягнення з відповідача пені за несвоєчасне виконання зобов`язань слід зазначити наступне.

Відповідно до ч.ч. 1, 3 ст. 549 Цивільного кодексу України, неустойкою (штрафом, пенею) є грошова сума або інше майно, які боржник повинен передати кредиторові у разі порушення боржником зобов`язання. Пенею є неустойка, що обчислюється у відсотках від суми несвоєчасно виконаного грошового зобов`язання за кожен день прострочення виконання.

Згідно з ч. 2 ст. 551 Цивільного кодексу України, якщо предметом неустойки є грошова сума, її розмір встановлюється договором або актом цивільного законодавства.

В пункті 5.6. Заявок №№ 006, 004, 005, 002, 001, 002-1 передбачено, що у разі порушення строку оплати послуг відповідач сплачує позивачу пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ за кожен день прострочення.

Перевіривши розрахунок пені, судом встановлено, що відповідач розраховує суму пені на суму боргу у розмірі 145 000,00грн. за період з 09.06.2018 по 29.11.2018.

Оскільки період прострочення сплати суми боргу у розмірі 121 100,00грн. становить починаючи з 16.09.2018 , колегією суддів апеляційного господарського суду здійснений розрахунок пені, згідно з яким розмір пені за період 16.09.2018р. по 29.11.2018р. становить загальну суму 8 958,09 грн.

Крім того, позивачем у позові заявлено до стягнення з відповідача судові витрати з оплати судового збору в сумі 2 602,86 грн. та з оплати витрат на професійну правничу допомогу в сумі 10 000,00 грн.

Відповідно до ч. 1 ст. 123 Господарського процесуального кодексу України судові витрати складаються з судового збору та витрат, пов`язаних з розглядом справи.

Згідно з п. 1 ч. 3 ст. 123 Господарського процесуального кодексу України до витрат, пов`язаних з розглядом справи, належать витрати: на професійну правничу допомогу.

Відповідно до ч. 2 ст. 126 Господарського процесуального кодексу України, розмір суми, що підлягає сплаті в порядку компенсації витрат адвоката, необхідних для надання правничої допомоги, встановлюється згідно з умовами договору про надання правничої допомоги на підставі відповідних доказів, які підтверджують здійснення відповідних витрат .

Згідно з ч. 1 ст. 26 Закону України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність» адвокатська діяльність здійснюється на підставі договору про надання правової допомоги. Документами, що посвідчують повноваження адвоката на надання правової допомоги, можуть бути: 1) договір про надання правової допомоги; 2) довіреність; 3) ордер; 4) доручення органу (установи), уповноваженого законом на надання безоплатної правової допомоги.

На підтвердження понесення позивачем витрат на правничу допомогу до суду надано лише договір № 32-18 про надання правової допомоги від 01.11.2018, укладений між АБ Адвокатська контора Поліщук Д.О. та ТОВ ТРАНСЛОЙД , свідоцтво про право на зайняття адвокатською діяльністю серія ЖТ № 000923 від 06.02.2018, ордер серія ХС № 71131 від 01.11.2018.

Товариством з обмеженою відповідальністю ТРАНСЛОЙД на підтвердження доказів понесених ним витрат не надано суду видаткових касових ордерів або платіжних доручень про передачу коштів адвокату Поліщук Д.О.

Згідно ч.2, ч.3 ст.13 ГПК України учасники справи мають рівні права щодо здійснення всіх процесуальних прав та обов`язків, передбачених цим Кодексом. Кожна сторона повинна довести обставини, які мають значення для справи і на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, крім випадків, встановлених законом.

Частиною 4 статті 13 ГПК України визначено, що кожна сторона несе ризик настання наслідків, пов`язаних з вчиненням чи не вчиненням нею процесуальних дій.

Відповідно до ч. 1 ст. 73 ГПК України доказами є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи.

За приписами ч. 1 ст. 74 ГПК України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень.

Статтею 76 ГПК України визначено, що належними є докази, на підставі яких можна встановити обставини, які входять в предмет доказування. Суд не бере до розгляду докази, які не стосуються предмета доказування. Предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення.

Відповідно до ч. 1 ст. 77 ГПК України обставини, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися іншими засобами доказування.

За приписами ч.1 ст.86 ГПК України суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному, об`єктивному та безпосередньому дослідженні наявних у справі доказів.

За таких обставин, враховуючи те, що витрати позивача мають бути підтверджені видатковим касовим ордером з підписами керівника та головного бухгалтера, або у випадку безготівкового розрахунку - платіжним дорученням, які суду не подані, у суду відсутні підстави включати до судових витрат по справі витрати позивача на послуги адвоката як такі, що не підтверджені належними фінансовими документами.

Понесення позивачем судових витрат з оплати судового збору в сумі 2 602,87 грн. підтверджується платіжним дорученням № 13998 від 03.12.2018.

Згідно статті ст. 129 Господарського процесуального кодексу України, судові витраті щодо сплати судового збору та витрати на правничу допомогу покладаються на обидві сторони пропорційно розміру задоволених позовних вимог.

Оскільки позовні вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю ТРАНСЛОЙД задоволені судом частково, судові витраті щодо сплати судового збору відповідно до ст. 129 Господарського процесуального кодексу України підлягають задоволенню частково відповідно до відсотку задоволених позовних вимог.

Висновки апеляційного господарського суду :

За таких обставин колегія суддів апеляційного господарського суду дійшла висновку, що апеляційна скарга підлягає частковому задоволенню, а рішення Господарського суду Одеської області від 14.02.2019 року по справі № 916/2791/18 підлягає скасуванню з прийняттям нового рішення.

Витрати по сплаті судового збору за подання апеляційної скарги відповідно до вимог статті 129 Господарського процесуального кодексу України покладаються на скаржника пропорційно задоволеним вимогам.

Керуючись статтями 269-270, 275, 277, 281-284 Господарського процесуального кодексу України, Південно-західний апеляційний господарський суд, -

П О С Т А Н О В И В:

Апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю ТРАНСЛОЙД задовольнити частково.

Рішення Господарського суду Одеської області від 14.02.2019року по справі № 916/2791/18 скасувати.

Прийняти нове рішення, яким:

1.Позовні вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю ТРАНСЛОЙД - задовольнити частково.

2.Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю ЮНІМАР ЛОГІСТІК (65005, м. Одеса, вул. Бугаївська, 35, оф. 1003; код ЄДРПОУ 38350870) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю ТРАНСЛОЙД (73003, м. Херсон, вул. 9 Січня, буд. 19, флігель Б; код ЄДРПОУ 37238384) основний борг у розмірі 121 100,00 грн., пеню у розмірі 8 958,09 грн., 3% річних у розмірі 746,49 грн., інфляційні витрати у розмірі 3 782,90 грн. та витрати по сплаті судового збору у розмірі 2 018,78грн.

3.В іншій частині у задоволенні позовних вимог відмовити.

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю ЮНІМАР ЛОГІСТІК (65005, м. Одеса, вул. Бугаївська, 35, оф. 1003; код ЄДРПОУ 38350870) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю ТРАНСЛОЙД (73003, м. Херсон, вул. 9 Січня, буд. 19, флігель Б; код ЄДРПОУ 37238384) судові витрати за розгляд апеляційної скарги у сумі 3 028,18грн.

Зобов`язати Господарський суд Одеської області видати накази у встановленому Законом України Про виконавче провадження порядку.

Постанова набирає законної сили з дня її прийняття. Касаційна скарга на судове рішення подається до Верховного суду протягом двадцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини судового рішення, що оскаржується, або у разі розгляду справи (вирішення питання) без повідомлення (виклику) учасників справи зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Повний текст постанови складено та підписано 13.06.2019.

Головуючий К.В. Богатир

Судді: О.Ю. Аленін

Л.В. Поліщук

СудПівденно-західний апеляційний господарський суд
Дата ухвалення рішення10.06.2019
Оприлюднено13.06.2019
Номер документу82369280
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —916/2791/18

Постанова від 04.05.2023

Господарське

Південно-західний апеляційний господарський суд

Савицький Я.Ф.

Ухвала від 18.04.2023

Господарське

Південно-західний апеляційний господарський суд

Савицький Я.Ф.

Ухвала від 18.04.2023

Господарське

Південно-західний апеляційний господарський суд

Савицький Я.Ф.

Ухвала від 06.03.2023

Господарське

Південно-західний апеляційний господарський суд

Савицький Я.Ф.

Ухвала від 27.02.2023

Господарське

Південно-західний апеляційний господарський суд

Савицький Я.Ф.

Ухвала від 16.02.2023

Господарське

Господарський суд Одеської області

Цісельський О.В.

Постанова від 14.09.2022

Господарське

Південно-західний апеляційний господарський суд

Діброва Г.І.

Ухвала від 15.08.2022

Господарське

Південно-західний апеляційний господарський суд

Діброва Г.І.

Ухвала від 15.08.2022

Господарське

Південно-західний апеляційний господарський суд

Діброва Г.І.

Ухвала від 07.08.2022

Господарське

Південно-західний апеляційний господарський суд

Діброва Г.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні