Справа № 196/758/19
№ провадження 1-кс/196/383/2019
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
10 липня 2019 року смт. Царичанка
Слідчий суддя Царичанського районного суду Дніпропетровської області ОСОБА_1
за участю секретаря - ОСОБА_2 ,
розглянувши клопотання старшого слідчого СВ Царичанського ВП Новомосковського ВП ГУНП в Дніпропетровській області капітана поліції ОСОБА_3 в кримінальному провадженні № 42019041500000040 про тимчасовий доступ до речей і документів,-
В С Т А Н О В И В :
Старший слідчий Царичанського ВП Новомосковського ВП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 звернувся до суду з погодженим із прокурором Царичанського відділу Новомосковської місцевої прокуратури ОСОБА_4 клопотанням про надання тимчасового доступу до речей і документів, в якому просить для встановлення об`єктивних обставин у даному кримінальному провадженні надати тимчасовий доступ та можливість вилучення оригіналів документів, що перебувають у розпорядженні (володінні) ІНФОРМАЦІЯ_1 ( АДРЕСА_1 ), а саме:
- облікова справа ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) з усіма додатками;
- повна реєстраційна картка (розгорнута картка платника податку) ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) із зазначенням рахунків підприємства в банківських установах щодо наявних (відкритих та закритих) розрахункових рахунків, які рахуються або рахувались за вказаним суб`єктом господарювання з відображенням номеру рахунку, МФО та найменування банку, код валюти, дати відкриття/закриття рахунку;
- податкові накладні складені ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та включені до ЄДРН за період часу з 01.01.2018 по 31.12.2018;
- податкові декларації з податку на додану вартість ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) з додатками за період часу з 01.01.2018 по 31.12.2018;
- витяги з ЄРПН щодо виданих та отриманих податкових накладних ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) за період часу з 01.01.2018 по 31.12.2018;
- податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) за формою № 1 ДФ за період часу з 01.01.2018 по 31.12.2018;
- реєстр звітності, отриманої по E-Mail по підприємству ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) за період часу з 01.01.2018 по 31.12.2018;
- податкова звітність (податкові декларації з додатками, в тому числі з податку на прибуток) ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) за період часу з 01.01.2018 по 31.12.2018;
- оригіналів всіх матеріалів перевірок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), а саме: актів та додатків до них, довідок, висновків, схем, отриманих оригіналів та копій матеріалів зустрічних перевірок з додатками, пояснень службових осіб та розписок, проведених працівниками та службами ІНФОРМАЦІЯ_3 та її структурними підрозділами за період 2017-2019 рр.
На обґрунтування своїх вимог слідчий зазначив наступне.
Службові особи ІНФОРМАЦІЯ_4 неналежно виконали свої службові обов`язки через несумлінне ставлення до них, внаслідок чого допущено зайве перерахування бюджетних коштів в розмірі близько 300 тис. грн. під час виконання робіт по об`єкту: «Реконструкція системи теплопостачання в ІТП Царичанської філії I-II ступенів комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_5 » Царичанської селищної ради Дніпропетровської області по АДРЕСА_2 ».
26.04.2019 року Царичанським відділом Новомосковської місцевої прокуратури внесено відомості до ЄРДР за № 42019041500000040 за фактом вчинення злочину, передбаченого ч.2 ст. 367 КК України.
Під час досудового слідства встановлено, що між ІНФОРМАЦІЯ_6 в особі начальника ОСОБА_5 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код НОМЕР_1 ) в особі директора ОСОБА_6 , укладено договір № 194 від 14.08.2018 року на виконання робіт по об`єкту: «Реконструкція системи теплопостачання в ІТП Царичанської філії I-II ступенів комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_5 » Царичанської селищної ради Дніпропетровської області по АДРЕСА_2 ».
Згідно умов Договору передбачено, що підрядник зобов`язався у період з серпня 2018 року по 31.12.2018 року виконати відповідно до розробленого проекту роботи «Реконструкція системи теплопостачання в ІТП Царичанської філії I-II ступенів комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_5 » Царичанської селищної ради Дніпропетровської області по АДРЕСА_2 , місцезнаходження: АДРЕСА_3 ».
Згідно п. 2.1. Договору договірна ціна на момент підписання договору становить: 1350000,00 грн. (один мільйон триста п`ятдесят тисяч гривень 00 коп.), в тому числі ПДВ 20% 225000 грн. 00 коп. ( двісті двадцять п`ять тисяч гривень 00 коп.).
Згідно п. 3.1 Договору розрахунки і платежі за виконані роботи здійснюються на підставі актів виконаних робіт та при умові наявності відповідних бюджетних асигнувань.
Згідно п. 3.3 Договору підрядник приступає до виконання робіт після оплати авансу в розмірі 30% від суми договору, який повинен бути сплачений протягом 5-ти банківських днів з моменту підписання договору.
Згідно п. 3.4 Договору з моменту підписання договору на підставі Постанови КМУ від 23.04.2014 року № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», замовник перераховує на рахунок підрядника попередню оплату в розмірі 30% від договірної ціни в межах відповідних бюджетних асигнувань 405000,00 грн., у т.ч. ПДВ 20% - 67500,00 грн. , а подальші розрахунки за виконані підрядником роботи здійснюються замовником поетапно , згідно виставленого рахунку.
Згідно п. 3.5. Договору остаточний розрахунок за виконані роботи проводиться після виконання монтажних робіт за договором протягом 5-х банківських днів з моменту підписання акту виконаних робіт
Відповідно до Додаткової угоди № 1 від 02.11.2018 в зв`язку з державною реєстрацією зміни найменування підрядника з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » на ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », до договору внесені зміни щодо найменування підрядника на ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 ».
Невід`ємною частиною цього договору є : договірна ціна та календарний графік виконання робіт.
Згідно додатку № 1 до договору № 194 від 14.08.2019 зазначено, що вид договірної ціни: тверда, витрати підрядника на устаткування передбачені в розмірі 782570,31 грн.
Відповідно до рішення ІНФОРМАЦІЯ_4 складання кошторису та виготовлення Робочого проекту по об`єкту «Реконструкція системи теплопостачання в ІТП Царичанської філії I-II ступенів комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_5 » Царичанської селищної ради Дніпропетровської області по АДРЕСА_2 » доручено ФОП ОСОБА_7 (код НОМЕР_2 , АДРЕСА_4 ).
Відповідно до Робочого проекту, а саме розрахунку вартості матеріалів та устаткування та відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об`єкта будівництва, витрати на устаткування, а саме на котли газові водогрійні зовнішнього використання шафного типу загальною потужністю 73 кВт із автоматикою в кількості 2 шт. передбачені в розмірі 340 880,56 грн., загальні витрати на придбання устаткування передбачені в розмірі: 733 725,00 грн.
Відповідно до Експертного звіту № 400/18ІІ від 09.07.2018 за результатами розгляду кошторисної частини проектної документації по об`єкту «Реконструкція системи теплопостачання в ІТП Царичанської філії I-II ступенів комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_5 » Царичанської селищної ради Дніпропетровської області по АДРЕСА_2 », складеного експертною організацією ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код НОМЕР_3 ), встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, відомістю обсягів робіт, складена відповідно до вимог ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на червень 2018 складає 1484957,00 грн., у тому числі: будівельні роботи- 359626,00 грн., устаткування 782570,00 грн., інші витрати 342761,00 грн.
Згідно виставленого рахунку та платіжного доручення № 1252 від 15.08.2018, на розрахунковий рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код НОМЕР_1 ) перераховані кошти в розмірі 405000,00 грн. в якості попередньої оплати 30% по об`єкту «Реконструкція системи теплопостачання в ІТП Царичанської філії I-II ступенів комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_5 » Царичанської селищної ради Дніпропетровської області по АДРЕСА_2 ».
Сума авансу обмежена п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою КМУ від 27.12.2001 р. № 1764 та умовами укладеного договору між замовником та підрядником
Так, згідно з п.19 цього Порядку замовник перераховує підряднику аванс, якщо це передбачено договором (контрактом). Розмір авансу не може перевищувати 30 відсотків вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов`язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику
Постановою КМУ "Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" від 23.04.2014 р. № 117 обмежено лише термін проведення такого авансу. Роботи із нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту та технічного переоснащення, придбання основних засобів і житла можуть бути проавансовані на строк не більше трьох місяців.
Відповідно до складеного Акту вартості устаткування, що придбавається виконавцем робіт за листопад 2018 року, який підписаний генеральним підрядником, в особі директора ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_6 та замовником в особі директора ІНФОРМАЦІЯ_4 ОСОБА_5 , підрядником зазначено, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » придбано котли газові зовнішнього використання шафового типу потужністю 73 кВт з автоматикою на суму 409 056,67 грн.
Відповідно до наданого на адресу замовника технічного паспорту з боку ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » було встановлено, що останніми здійснено придбання котлу газового водогрійного зовнішнього розташування шафового типу моделі: КГШ Vailliant turbo VUW 362/5-5- 72/2.
Згідно отриманих даних з реєстру податкових накладних ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » було встановлено, що останніми в листопаді 2018 складено податкову накладну на придбання у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код НОМЕР_4 ) наступного устаткування «turboTEC plus VU 362/5-5 Котел газовий настінний з примусовим відведенням відпрацьованих газів, номінальна теплова потужність (Vaillant, 0010015328)» в комплекті, в кількості 2 шт. на загальну суму 107 987,08 грн.
Таким чином є підстави вважати, що службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_1 ) при безпосередньому злочинному сприянні генерального проектувальника ФОП ОСОБА_7 , здійснено розкрадання бюджетних коштів в розмірі близько 300 тис. грн., шляхом внесення заздалегідь недостовірних відомостей до Робочого проекту в частині розрахунку вартості придбання устаткування, а саме котлів газових зовнішнього використання та до Акту вартості устаткування, що придбавається виконавцем робіт по об`єкту: «Реконструкція системи теплопостачання в ІТП Царичанської філії І-ІІ ступенів комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_5 » Царичанської селищної ради по АДРЕСА_2 » щодо фактичної вартості котлів газових зовнішнього використання, в результаті чого інтересам територіальної громади завдано майнової шкоди.
Враховуючи вищевикладене, під час досудового розслідування вказаного кримінального правопорушення для проведення судової економічної експертизи та для повного і об`єктивного дослідження всіх обставин необхідно отримати оригінали вищевказаних документів, які знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_3 та підпорядкованих їй структурних підрозділах.
Посилається на те, що вказані документи мають значення для забезпечення всебічного, повного та неупередженого розслідування обставин у даному кримінальному провадженні, встановлення осіб, які вчинили кримінальне правопорушення та причетні до його вчинення, а також проведенні судових експертиз, у т.ч. почеркознавчої і економічної та потребують вилученню. Вказані документи неможливо отримати іншим способом, аніж за допомогою тимчасового доступу до речей та документів.
Крім того, слідчий в клопотанні вказує, що з метою приховання злочину, особа, у володінні якої знаходяться вказані документи, може змінити або знищити їх, тому просить розглянути клопотання без виклику ІНФОРМАЦІЯ_3 .
Слідчий ОСОБА_3 та прокурор ОСОБА_4 в судове засідання не з`явилися, надали суду заяви про розгляд даного питання без їх участі, клопотання підтримують та просять його задоволити в повному обсязі.
Вивчивши надані матеріали кримінального провадження, слідчий суддя приходить до висновку про те, що клопотання підлягає задоволенню з наступних підстав.
Відповідно до ст.159 ч.1 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).
За змістом ч.5 ст.163 КПК України передбачено, що слідчий суддя постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
26.04.2019р. Царичанським відділом Новомосковської місцевої прокуратури внесено відомості до ЄРДР за № 42019041500000040 за фактом вчинення злочину, передбаченого ч.2 ст.367 КК України.
Як вбачається з матеріалів клопотання, тимчасовий доступ до документів необхідний органам досудового розслідування для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, а саме для підтвердження події вказаного кримінального правопорушення.
Оскільки необхідна інформація міститься в документах, зазначених в клопотанні, та наявні достатні підстави вважати, що вони перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 ( АДРЕСА_1 ), слідчий суддя приходить до висновку про надання начальнику Царичанського відділу Новомосковської місцевої прокуратури ОСОБА_8 та старшому слідчому СВ Царичанського ВП Новомосковського ВП ГУНП в Дніпрпетровській області капітану поліції ОСОБА_3 тимчасового доступу та можливості вилучити вказані в клопотанні документи.
Крім того, посилання слідчого про розгляд даного клопотання без виклику особи, у володінні якої перебувають документи, а саме ІНФОРМАЦІЯ_1 , слідчий суддя вважає обґрунтованим, оскільки існує реальна загроза зміни або знищення цих документів, тому розгляд даного клопотання проводився без виклику ІНФОРМАЦІЯ_1 .
На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 131, 132, 159-164, 166 КПК України, слідчий суддя,-
П О С Т А Н О В И В:
Клопотання старшого слідчого СВ Царичанського ВП Новомосковського ВП ГУНП в Дніпропетровській області капітана поліції ОСОБА_3 в кримінальному провадженні № 42019041500000040 про тимчасовий доступ до речей і документів,- задовольнити.
Надати начальнику Царичанського відділу Новомосковської місцевої прокуратури ОСОБА_8 та старшому слідчому СВ Царичанського ВП Новомосковського ВП ГУНП в Дніпрпоетровській області капітану поліції ОСОБА_3 тимчасовий доступ з можливістю вилучення оригіналів документів, а саме:
- облікова справа ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) з усіма додатками;
- повна реєстраційна картка (розгорнута картка платника податку) ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) із зазначенням рахунків підприємства в банківських установах щодо наявних (відкритих та закритих) розрахункових рахунків, які рахуються або рахувались за вказаним суб`єктом господарювання з відображенням номеру рахунку, МФО та найменування банку, код валюти, дати відкриття/закриття рахунку;
- податкові накладні складені ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та включені до ЄДРН за період часу з 01.01.2018 по 31.12.2018;
- податкові декларації з податку на додану вартість ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) з додатками за період часу з 01.01.2018 по 31.12.2018;
- витяги з ЄРПН щодо виданих та отриманих податкових накладних ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) за період часу з 01.01.2018 по 31.12.2018;
- податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) за формою № 1 ДФ за період часу з 01.01.2018 по 31.12.2018;
- реєстр звітності, отриманої по E-Mail по підприємству ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) за період часу з 01.01.2018 по 31.12.2018;
- податкова звітність (податкові декларації з додатками, в тому числі з податку на прибуток) ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) за період часу з 01.01.2018 по 31.12.2018;
- оригіналів всіх матеріалів перевірок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), а саме: актів та додатків до них, довідок, висновків, схем, отриманих оригіналів та копій матеріалів зустрічних перевірок з додатками, пояснень службових осіб та розписок, проведених працівниками та службами ІНФОРМАЦІЯ_3 та її структурними підрозділами за період 2017-2019 рр.
Зазначені документи перебувають у розпорядженні (володінні)ІНФОРМАЦІЯ_1 ( АДРЕСА_1 ).
Ухвала підлягає негайному виконанню після її оголошення і діє протягом одного місяця з дня постановлення ухвали.
У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку з метою відшукання та вилучення зазначених документів.
Ухвала остаточна і оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Царичанський районний суд Дніпропетровської області |
Дата ухвалення рішення | 10.07.2019 |
Оприлюднено | 17.02.2023 |
Номер документу | 82928110 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Злочини у сфері службової діяльності та професійної діяльності, пов'язаної з наданням публічних послуг Службова недбалість |
Кримінальне
Царичанський районний суд Дніпропетровської області
Зубій А. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні