Ухвала
від 10.07.2019 по справі 196/758/19
ЦАРИЧАНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 196/758/19

№ провадження 1-кс/196/382/2019

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

10 липня 2019 року смт. Царичанка

Слідчий суддя Царичанського районного суду Дніпропетровської області ОСОБА_1

за участю секретаря - ОСОБА_2 ,

розглянувши клопотання старшого слідчого СВ Царичанського ВП Новомосковського ВП ГУНП в Дніпропетровській області капітана поліції ОСОБА_3 в кримінальному провадженні № 42019041500000040 про тимчасовий доступ до речей і документів,-

В С Т А Н О В И В :

Старший слідчий Царичанського ВП Новомосковського ВП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 звернувся до суду з погодженим із прокурором Царичанського відділу Новомосковської місцевої прокуратури ОСОБА_4 клопотанням про надання тимчасового доступу до речей і документів, в якому просить для встановлення об`єктивних обставин у даному кримінальному провадженні надати тимчасовий доступ та можливість вилучення оригіналів документів, що перебувають у розпорядженні (володінні) ФОП ОСОБА_5 (код НОМЕР_1 , адреса: АДРЕСА_1 ), а саме:

- всіх документів, які стосуються виготовлення проекту та ПКД по об`єкту: «Реконструкція системи теплопостачання в ІТП Царичанської філії I-II ступенів комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Царичанської селищної ради Дніпропетровської області по АДРЕСА_2 » а саме: договору на виготовлення проекту та ПКД з усіма його додатками та доповненнями, копії статутних, установчих документів, свідоцтва про державну реєстрацію, довідки про взяття на облік платника всіх сплачуваних податків; копії ліцензії на виконання проектних робіт, сертифікати відповідального виконавця ФОП ОСОБА_5 (код НОМЕР_1 ); проектної документації, затвердженої у встановленому порядку з усіма її частинами, робочої документації, проекту, проекту виконання робіт за вказаною вище адресою; проектно-кошторисної документації; технічні умови які враховувались при розроблені проекту; завдання на проектування та на складання кошторису, затвердженої замовником; графік виконання робіт, наказу на призначення ФОП ОСОБА_5 - головним архітектором проекту; наказу про затвердження проектної документації; журналу авторського нагляду, інженерно-технічні, техніко-економічні та інші розрахунки, які використовувались під час визначення вартості матеріалів та обладнання, передбачених ПКД; документи щодо формування та визначення цінових позицій матеріалів та обладнання, передбачених ПКД; звіти про надання послуг/виконання робіт з виготовлення Проекту та ПКД; документи по придбанню та встановленню ліцензійної кошторисної програми АВК; комп`ютер, системний блок чи ноутбук, на якому встановлена кошторисна програми АВК , на якому здійснювався розрахунок кошторисної документації чи складались запити щодо визначення ринкової вартості котлу газового водогрійного зовнішнього розташування шафового типу моделі: КГШ Vailliant turbo VUW 362/5-5- 72/2, інші документи, які стосуються питань виготовлення та розроблення Проекту та ПКД.

На обґрунтування своїх вимог слідчий зазначив наступне.

Службові особи ІНФОРМАЦІЯ_2 неналежно виконали свої службові обов`язки через несумлінне ставлення до них, внаслідок чого допущено зайве перерахування бюджетних коштів в розмірі близько 300 тис. грн. під час виконання робіт по об`єкту: «Реконструкція системи теплопостачання в ІТП Царичанської філії I-II ступенів комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Царичанської селищної ради Дніпропетровської області по АДРЕСА_2 ».

26.04.2019 року Царичанським відділом Новомосковської місцевої прокуратури внесено відомості до ЄРДР за № 42019041500000040 за фактом вчинення злочину, передбаченого ч.2 ст. 367 КК України.

Під час досудового слідства встановлено, що між ІНФОРМАЦІЯ_3 в особі начальника ОСОБА_6 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код НОМЕР_2 ) в особі директора ОСОБА_7 , укладено договір № 194 від 14.08.2018 року на виконання робіт по об`єкту: «Реконструкція системи теплопостачання в ІТП Царичанської філії I-II ступенів комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Царичанської селищної ради Дніпропетровської області по АДРЕСА_2 ».

Згідно умов Договору передбачено, що підрядник зобов`язався у період з серпня 2018 року по 31.12.2018 року виконати відповідно до розробленого проекту роботи «Реконструкція системи теплопостачання в ІТП Царичанської філії I-II ступенів комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Царичанської селищної ради Дніпропетровської області по АДРЕСА_2 , місцезнаходження: АДРЕСА_3 ».

Згідно п. 2.1. Договору договірна ціна на момент підписання договору становить: 1350000,00 грн. (один мільйон триста п`ятдесят тисяч гривень 00 коп.), в тому числі ПДВ 20% 225000 грн. 00 коп. ( двісті двадцять п`ять тисяч гривень 00 коп.).

Згідно п. 3.1 Договору розрахунки і платежі за виконані роботи здійснюються на підставі актів виконаних робіт та при умові наявності відповідних бюджетних асигнувань.

Згідно п. 3.3 Договору підрядник приступає до виконання робіт після оплати авансу в розмірі 30% від суми договору, який повинен бути сплачений протягом 5-ти банківських днів з моменту підписання договору.

Згідно п. 3.4 Договору з моменту підписання договору на підставі Постанови КМУ від 23.04.2014 року № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», замовник перераховує на рахунок підрядника попередню оплату в розмірі 30% від договірної ціни в межах відповідних бюджетних асигнувань 405000,00 грн., у т.ч. ПДВ 20% - 67500,00 грн. , а подальші розрахунки за виконані підрядником роботи здійснюються замовником поетапно , згідно виставленого рахунку.

Згідно п. 3.5. Договору остаточний розрахунок за виконані роботи проводиться після виконання монтажних робіт за договором протягом 5-х банківських днів з моменту підписання акту виконаних робіт

Відповідно до Додаткової угоди № 1 від 02.11.2018 в зв`язку з державною реєстрацією зміни найменування підрядника з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » на ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », до договору внесені зміни щодо найменування підрядника на ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 ».

Невід`ємною частиною цього договору є : договірна ціна та календарний графік виконання робіт.

Згідно додатку № 1 до договору № 194 від 14.08.2019 зазначено, що вид договірної ціни: тверда, витрати підрядника на устаткування передбачені в розмірі 782570,31 грн.

Відповідно до рішення ІНФОРМАЦІЯ_2 складання кошторису та виготовлення Робочого проекту по об`єкту «Реконструкція системи теплопостачання в ІТП Царичанської філії I-II ступенів комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Царичанської селищної ради Дніпропетровської області по АДРЕСА_2 » доручено ФОП ОСОБА_5 (код НОМЕР_1 , АДРЕСА_1 ).

Відповідно до Робочого проекту, а саме розрахунку вартості матеріалів та устаткування та відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об`єкта будівництва, витрати на устаткування, а саме на котли газові водогрійні зовнішнього використання шафного типу загальною потужністю 73 кВт із автоматикою в кількості 2 шт. передбачені в розмірі 340 880,56 грн., загальні витрати на придбання устаткування передбачені в розмірі: 733 725,00 грн.

Відповідно до Експертного звіту № 400/18ІІ від 09.07.2018 за результатами розгляду кошторисної частини проектної документації по об`єкту «Реконструкція системи теплопостачання в ІТП Царичанської філії I-II ступенів комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Царичанської селищної ради Дніпропетровської області по АДРЕСА_2 », складеного експертною організацією ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код НОМЕР_3 ), встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, відомістю обсягів робіт, складена відповідно до вимог ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на червень 2018 складає 1484957,00 грн., у тому числі: будівельні роботи- 359626,00 грн., устаткування 782570,00 грн., інші витрати 342761,00 грн.

Згідно виставленого рахунку та платіжного доручення № 1252 від 15.08.2018, на розрахунковий рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код НОМЕР_2 ) перераховані кошти в розмірі 405000,00 грн. в якості попередньої оплати 30% по об`єкту «Реконструкція системи теплопостачання в ІТП Царичанської філії I-II ступенів комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Царичанської селищної ради Дніпропетровської області по АДРЕСА_2 ».

Сума авансу обмежена п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою КМУ від 27.12.2001 р. № 1764 та умовами укладеного договору між замовником та підрядником.

Так, згідно з п.19 цього Порядку замовник перераховує підряднику аванс, якщо це передбачено договором (контрактом). Розмір авансу не може перевищувати 30 відсотків вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов`язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику

Постановою КМУ "Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" від 23.04.2014 р. № 117 обмежено лише термін проведення такого авансу. Роботи із нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту та технічного переоснащення, придбання основних засобів і житла можуть бути проавансовані на строк не більше трьох місяців.

Відповідно до складеного Акту вартості устаткування, що придбавається виконавцем робіт за листопад 2018 року, який підписаний генеральним підрядником, в особі директора ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » ОСОБА_7 та замовником в особі директора ІНФОРМАЦІЯ_2 ОСОБА_6 , підрядником зазначено, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » придбано котли газові зовнішнього використання шафового типу потужністю 73 кВт з автоматикою на суму 409 056,67 грн.

Відповідно до наданого на адресу замовника технічного паспорту з боку ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » було встановлено, що останніми здійснено придбання котлу газового водогрійного зовнішнього розташування шафового типу моделі: КГШ Vailliant turbo VUW 362/5-5- 72/2.

Згідно отриманих даних з реєстру податкових накладних ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » було встановлено, що останніми в листопаді 2018 складено податкову накладну на придбання у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код НОМЕР_4 ) наступного устаткування «turboTEC plus VU 362/5-5 Котел газовий настінний з примусовим відведенням відпрацьованих газів, номінальна теплова потужність (Vaillant, 0010015328)» в комплекті, в кількості 2 шт. на загальну суму 107 987,08 грн.

Таким чином є підстави вважати, що службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код НОМЕР_2 ) при безпосередньому злочинному сприянні генерального проектувальника ФОП ОСОБА_5 , здійснено розкрадання бюджетних коштів в розмірі близько 300 тис. грн., шляхом внесення заздалегідь недостовірних відомостей до Робочого проекту в частині розрахунку вартості придбання устаткування, а саме котлів газових зовнішнього використання та до Акту вартості устаткування, що придбавається виконавцем робіт по об`єкту: «Реконструкція системи теплопостачання в ІТП Царичанської філії І-ІІ ступенів комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Царичанської селищної ради по АДРЕСА_2 » щодо фактичної вартості котлів газових зовнішнього використання, в результаті чого інтересам територіальної громади завдано майнової шкоди.

З метою дослідження питання щодо формування та визначення вартості матеріалів та обладнання проектно-кошторисної документації, дослідження щодо правильності застосування тих чи інших методик, передбачених діючим законодавством та використання того чи іншого програмного комплексу для розрахунку кошторисної документації по однорівневої методиці ціноутворення в будівництві, у відповідності з вимогами державних будівельних норм, які використовував ФОП ОСОБА_5 , виникла необхідність в отриманні тимчасового доступу до оригіналів вищевказаних документів, які знаходяться у володінні ФОП ОСОБА_5 .

Враховуючи, що в матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що вказані речі та документи мають значення для забезпечення всебічного, повного та неупередженого розслідування обставин у даному кримінальному провадженні, встановлення осіб, які вчинили кримінальне правопорушення та причетні до його вчинення, а також проведенні судових експертиз, у т.ч. почеркознавчої і економічної, слідчий просить надати дозвіл на тимчасовий доступ та вилучення оригіналів документів та речей, які перебувають у володінні ФОП ОСОБА_5 (код НОМЕР_1 , адреса: АДРЕСА_1 ). Вказані документи неможливо отримати іншим способом, аніж за допомогою тимчасового доступу до речей та документів.

Крім того, слідчий в клопотанні вказує, що з метою приховання злочину, особа, у володінні якої знаходяться вказані документи, може змінити або знищити їх, тому просить розглянути клопотання без виклику ФОП ОСОБА_5 .

Слідчий ОСОБА_3 та прокурор ОСОБА_4 в судове засідання не з`явилися, надали суду заяви про розгляд даного питання без їх участі, клопотання підтримують та просять його задоволити в повному обсязі.

Вивчивши надані матеріали кримінального провадження, слідчий суддя приходить до висновку про те, що клопотання підлягає задоволенню з наступних підстав.

Відповідно до ст.159 ч.1 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).

За змістом ч.5 ст.163 КПК України передбачено, що слідчий суддя постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

26.04.2019р. Царичанським відділом Новомосковської місцевої прокуратури внесено відомості до ЄРДР за № 42019041500000040 за фактом вчинення злочину, передбаченого ч.2 ст.367 КК України.

Як вбачається з матеріалів клопотання, тимчасовий доступ до документів необхідний органам досудового розслідування для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, а саме для підтвердження події вказаного кримінального правопорушення.

Оскільки необхідна інформація міститься в документах, зазначених в клопотанні, та наявні достатні підстави вважати, що вони перебувають у володінні ФОП ОСОБА_5 (код НОМЕР_1 , адреса: АДРЕСА_1 ), слідчий суддя приходить до висновку про надання начальнику Царичанського відділу Новомосковської місцевої прокуратури ОСОБА_8 та старшому слідчому СВ Царичанського ВП Новомосковського ВП ГУНП в Дніпрпетровській області капітану поліції ОСОБА_3 тимчасового доступу та можливості вилучити вказані в клопотанні документи.

Крім того, посилання слідчого про розгляд даного клопотання без виклику особи, у володінні якої перебувають документи, а саме ФОП ОСОБА_5 , слідчий суддя вважає обґрунтованим, оскільки існує реальна загроза зміни або знищення цих документів, тому розгляд даного клопотання проводився без виклику ФОП ОСОБА_5 .

На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 131, 132, 159-164, 166 КПК України, слідчий суддя,-

П О С Т А Н О В И В:

Клопотання старшого слідчого СВ Царичанського ВП Новомосковського ВП ГУНП в Дніпропетровській області капітана поліції ОСОБА_3 в кримінальному провадженні № 42019041500000040 про тимчасовий доступ до речей і документів,- задовольнити.

Надати начальнику Царичанського відділу Новомосковської місцевої прокуратури ОСОБА_8 та старшому слідчому СВ Царичанського ВП Новомосковського ВП ГУНП в Дніпрпоетровській області капітану поліції ОСОБА_3 тимчасовий доступ з можливістю вилучення оригіналів документів, а саме:

- всіх документів, які стосуються виготовлення проекту та ПКД по об`єкту: «Реконструкція системи теплопостачання в ІТП Царичанської філії I-II ступенів комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Царичанської селищної ради Дніпропетровської області по АДРЕСА_2 » а саме: договору на виготовлення проекту та ПКД з усіма його додатками та доповненнями, копії статутних, установчих документів, свідоцтва про державну реєстрацію, довідки про взяття на облік платника всіх сплачуваних податків; копії ліцензії на виконання проектних робіт, сертифікати відповідального виконавця ФОП ОСОБА_5 (код НОМЕР_1 ); проектної документації, затвердженої у встановленому порядку з усіма її частинами, робочої документації, проекту, проекту виконання робіт за вказаною вище адресою; проектно-кошторисної документації; технічні умови які враховувались при розроблені проекту; завдання на проектування та на складання кошторису, затвердженої замовником; графік виконання робіт, наказу на призначення ФОП ОСОБА_5 - головним архітектором проекту; наказу про затвердження проектної документації; журналу авторського нагляду, інженерно-технічні, техніко-економічні та інші розрахунки, які використовувались під час визначення вартості матеріалів та обладнання, передбачених ПКД; документи щодо формування та визначення цінових позицій матеріалів та обладнання, передбачених ПКД; звіти про надання послуг/виконання робіт з виготовлення Проекту та ПКД; документи по придбанню та встановленню ліцензійної кошторисної програми АВК; комп`ютер, системний блок чи ноутбук, на якому встановлена кошторисна програми АВК , на якому здійснювався розрахунок кошторисної документації чи складались запити щодо визначення ринкової вартості котлу газового водогрійного зовнішнього розташування шафового типу моделі: КГШ Vailliant turbo VUW 362/5-5- 72/2, інші документи, які стосуються питань виготовлення та розроблення Проекту та ПКД.

Зазначені документи перебувають у розпорядженні (володінні) ФОП ОСОБА_5 (код НОМЕР_1 , адреса: АДРЕСА_1 ).

Ухвала підлягає негайному виконанню після її оголошення і діє протягом одного місяця з дня постановлення ухвали.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку з метою відшукання та вилучення зазначених документів.

Ухвала остаточна і оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудЦаричанський районний суд Дніпропетровської області
Дата ухвалення рішення10.07.2019
Оприлюднено17.02.2023
Номер документу82929191
СудочинствоКримінальне
КатегоріяЗлочини у сфері службової діяльності та професійної діяльності, пов'язаної з наданням публічних послуг Службова недбалість

Судовий реєстр по справі —196/758/19

Ухвала від 22.04.2020

Кримінальне

Царичанський районний суд Дніпропетровської області

Гудим О. М.

Ухвала від 22.04.2020

Кримінальне

Царичанський районний суд Дніпропетровської області

Гудим О. М.

Ухвала від 07.10.2019

Кримінальне

Петриківський районний суд Дніпропетровської області

Говоруха В. О.

Ухвала від 19.09.2019

Кримінальне

Дніпровський апеляційний суд

Коваленко Н. В.

Ухвала від 10.07.2019

Кримінальне

Царичанський районний суд Дніпропетровської області

Зубій А. В.

Ухвала від 10.07.2019

Кримінальне

Царичанський районний суд Дніпропетровської області

Зубій А. В.

Ухвала від 10.07.2019

Кримінальне

Царичанський районний суд Дніпропетровської області

Зубій А. В.

Ухвала від 19.06.2019

Кримінальне

Царичанський районний суд Дніпропетровської області

Зубій А. В.

Ухвала від 18.06.2019

Кримінальне

Царичанський районний суд Дніпропетровської області

Зубій А. В.

Ухвала від 18.06.2019

Кримінальне

Царичанський районний суд Дніпропетровської області

Зубій А. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні