ПЕТРИКІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Справа № 196/758/19
1-кс/0187/741/19
У Х В А Л А
"07" жовтня 2019 р. смтПетриківка
Слідчий суддя Петриківського районного суду Дніпропетровської області ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянув клопотання старшого слідчого СВ Царичанського ВП Новомосковського ВП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 у кримінальному провадженні № 42019041500000040 від 26.04.2019 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 367 КК України, про тимчасовий доступ до документів, які перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».
Перевіривши надані матеріали клопотання,
В С Т А Н О В И В:
Згідно з клопотанням, службові особи ІНФОРМАЦІЯ_2 неналежно виконали свої службові обов`язки через несумлінне ставлення до них, внаслідок чого допущено зайве перерахування бюджетних коштів в розмірі близько 300 тис. грн. під час виконання робіт по об`єкту: «Реконструкція системи теплопостачання в ІТП Царичанської філії I-II ступенів комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_3 » Царичанської селищної ради Дніпропетровської області по АДРЕСА_1 ».
26.04.2019 відомості щодо даного кримінального правопорушення внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань № 42019041500000040 за ч. 2 ст. 367 КК України та розпочато досудове розслідування у кримінальному провадженні.
Під час досудового слідства встановлено, що між ІНФОРМАЦІЯ_4 в особі начальника ОСОБА_4 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код НОМЕР_1 ) в особі директора ОСОБА_5 , укладено договір № 194 від 14.08.2018 на виконання робіт по об`єкту: «Реконструкція системи теплопостачання в ІТП Царичанської філії I-II ступенів комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_3 » Царичанської селищної ради Дніпропетровської області по АДРЕСА_1 ».
Згідно умов Договору передбачено, що підрядник зобов`язався у період з серпня 2018 року по 31.12.2018 виконати відповідно до розробленого проекту роботи «Реконструкція системи теплопостачання в ІТП Царичанської філії I-II ступенів комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_3 » Царичанської селищної ради Дніпропетровської області по АДРЕСА_1 , місцезнаходження: АДРЕСА_2 ».
Згідно п. 2.1. Договору договірна ціна на момент підписання договору становить: 1350000,00 грн. (один мільйон триста п`ятдесят тисяч гривень 00 коп.), в тому числі ПДВ 20% 225000 грн. 00 коп. ( двісті двадцять п`ять тисяч гривень 00 коп.).
Згідно п. 3.1 Договору розрахунки і платежі за виконані роботи здійснюються на підставі актів виконаних робіт та при умові наявності відповідних бюджетних асигнувань.
Згідно п. 3.3 Договору підрядник приступає до виконання робіт після оплати авансу в розмірі 30% від суми договору, який повинен бути сплачений протягом 5-ти банківських днів з моменту підписання договору.
Згідно п. 3.4 Договору з моменту підписання договору на підставі Постанови КМУ від 23.04.2014 року № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», замовник перераховує на рахунок підрядника попередню оплату в розмірі 30% від договірної ціни в межах відповідних бюджетних асигнувань 405000,00 грн., у т.ч. ПДВ 20% - 67500,00 грн., а подальші розрахунки за виконані підрядником роботи здійснюються замовником поетапно, згідно виставленого рахунку.
Згідно п. 3.5. Договору остаточний розрахунок за виконані роботи проводиться після виконання монтажних робіт за договором протягом 5-х банківських днів з моменту підписання акту виконаних робіт
Відповідно до Додаткової угоди № 1 від 02.11.2018 в зв`язку з державною реєстрацією зміни найменування підрядника з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » на ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », до договору внесені зміни щодо найменування підрядника на ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».
Невід`ємною частиною цього договору є: договірна ціна та календарний графік виконання робіт.
Згідно додатку № 1 до договору № 194 від 14.08.2019 зазначено, що вид договірної ціни: тверда, витрати підрядника на устаткування передбачені в розмірі 782570,31грн.
Відповідно до рішення ІНФОРМАЦІЯ_2 складання кошторису та виготовлення Робочого проекту по об`єкту «Реконструкція системи теплопостачання в ІТП Царичанської філії I-II ступенів комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_3 » Царичанської селищної ради Дніпропетровської області по АДРЕСА_1 » доручено ФОП ОСОБА_6 (код НОМЕР_2 , АДРЕСА_3 ).
Відповідно до Робочого проекту, а саме розрахунку вартості матеріалів та устаткування та відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об`єкта будівництва, витрати на устаткування, а саме: на котли газові водогрійні зовнішнього використання шафного типу загальною потужністю 73 кВт із автоматикою в кількості 2 шт. передбачені в розмірі 340 880,56 грн., загальні витрати на придбання устаткування передбачені в розмірі: 733725,00грн.
Відповідно до Експертного звіту № 400/18ІІ від 09.07.2018 за результатами розгляду кошторисної частини проектної документації по об`єкту «Реконструкція системи теплопостачання в ІТП Царичанської філії I-II ступенів комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_3 » Царичанської селищної ради Дніпропетровської області по АДРЕСА_1 », складеного експертною організацією ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код НОМЕР_3 ), встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, відомістю обсягів робіт, складена відповідно до вимог ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на червень 2018 року складає 1484957,00 грн., у тому числі: будівельні роботи - 359626,00 грн., устаткування 782570,00 грн., інші витрати 342761,00 грн.
Згідно виставленого рахунку та платіжного доручення № 1252 від 15.08.2018, на розрахунковий рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код НОМЕР_1 ) перераховані кошти в розмірі 405000,00 грн. в якості попередньої оплати 30% по об`єкту «Реконструкція системи теплопостачання в ІТП Царичанської філії I-II ступенів комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_3 » Царичанської селищної ради Дніпропетровської області по АДРЕСА_1 ».
Сума авансу обмежена п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою КМУ від 27.12.2001 р. № 1764 та умовами укладеного договору між замовником та підрядником. Так, згідно з п.19 цього Порядку замовник перераховує підряднику аванс, якщо це передбачено договором (контрактом). Розмір авансу не може перевищувати 30 відсотків вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов`язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику
Постановою КМУ "Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" від 23.04.2014 р. № 117 обмежено лише термін проведення такого авансу. Роботи із нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту та технічного переоснащення, придбання основних засобів і житла можуть бути проавансовані на строк не більше трьох місяців.
Відповідно до складеного Акту вартості устаткування, що придбавається виконавцем робіт за листопад 2018 року, який підписаний генеральним підрядником, в особі директора ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_5 та замовником в особі директора ІНФОРМАЦІЯ_2 ОСОБА_4 , підрядником зазначено, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » придбано котли газові зовнішнього використання шафового типу потужністю 73 кВт з автоматикою на суму409056,67грн.
Відповідно до наданого на адресу замовника технічного паспорту з боку ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » було встановлено, що останніми здійснено придбання котлу газового водогрійного зовнішнього розташування шафового типу моделі: КГШ Vailliant turbo VUW 362/5-5- 72/2.
Згідно отриманих даних з реєстру податкових накладних ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » було встановлено, що останніми в листопаді 2018 року складено податкову накладну на придбання у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код НОМЕР_4 ) наступного устаткування «turboTEC plus VU 362/5-5 Котел газовий настінний з примусовим відведенням відпрацьованих газів, номінальна теплова потужність (Vaillant, 0010015328)» в комплекті, в кількості 2 шт. на загальнусуму 107987,08грн.
В ході досудового розслідування кримінального провадження призначену комплексну судову товарознавчо-економічну експертизу, до проведення якої залучено експертів ІНФОРМАЦІЯ_8 .
28.08.2019 експертом ІНФОРМАЦІЯ_9 ОСОБА_7 заявлено клопотання №19/12.1/856/23/11.1/136 від 28.08.2019 про надання документів, а саме документів,які підтверджуютьмодернізацію котлагазового водогрійногозовнішнього розташуванняшафового типу(ТУУ 25.238603323-001:2017)потужністю 73кВТ іздвох котлівгазових шафовихКГШ-VaillantturboTECVUW362/5-5-72/2;висновок фахівцяу відповіднійгалузі знань,в якомубуде зазначенезавищення абозаниження вартостімодернізації котлагазового водогрійногозовнішнього розташуванняшафового типу(ТУУ 25.238603323-001:2017)потужністю 73кВТ іздвох котлівгазових шафовихКГШ-VaillantturboTECVUW362/5-5-72/2.
З огляду на викладене, слідчий просить надати тимчасовий доступ з можливістю їх вилучення до документів, які підтверджують модернізацію котла газового водогрійного зовнішнього розташування шафового типу (ТУ У 25.238603323-001:2017) потужністю 73 кВТ із двох котлів газових шафових КГШ-Vaillant turboTEC VUW362/5-5-72/2; висновок фахівця відповідній галузі знань, в якому буде зазначене завищення або заниження вартості модернізації котла газового водогрійного зовнішнього розташування шафового типу (ТУ У 25.238603323-001:2017) потужністю 73 кВТ із двох котлів газових шафових КГШ-Vaillant turboTEC VUW362/5-5-72/2, які перебувають у розпорядженні (володінні) ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_1 за адресою: АДРЕСА_4 ).
Прокурор надав до суду заяву про розгляд клопотання без його участі.
На підставі ч. 2 ст. 163 КПК України, за клопотанням слідчого, погодженим із прокурором, розгляд клопотання здійснюється без виклику представника ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».
Вивчивши матеріали, долучені до клопотання про тимчасовий доступ до документів, суд вважає можливим задовольнити дане клопотання з наступних підстав.
Відповідно до положень ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).
Статтею 163 КПК України визначено, що слідчий суддя постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи і самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.
Згідно наданого до суду витягу з кримінального провадження від 26.04.2019 до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42019041500000040 внесено відомості про кримінальне правопорушення, за ознаками злочину, передбаченого ч. 2 ст. 367 КК України.
Судом встановлено наявність обґрунтованої підозри у вчиненні кримінального правопорушення, про що свідчать матеріали кримінального провадження: витяг з ЄРДР, копія клопотання експерта ІНФОРМАЦІЯ_10 від 28.08.2019 про надання додаткових документів.
Враховуючи характер обставин, що підлягають перевірці органами досудового слідства в кримінальному провадженні № 42019041500000040 та зазначені в витязі з ЄРДР, як попередня правова кваліфікація і фабула правопорушення суд вважає, що запитувана інформація є необхідною для проведення досудового слідства і самі по собі мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у розслідуваному кримінальному провадженні.
Суд вважає, що таке втручання в права особи, у володінні якої перебувають зазначені документи в частині надання тимчасового доступу до запитуваних документів є виправданими потребами досудового слідства та спрямованим на встановлення обставин по справі.
Враховуючи викладене та керуючись статтями 100, 131-132, 159-166, 309 КПК України, суд
ПОСТАНОВИВ:
Клопотання старшого слідчого СВ Царичанського ВП Новомосковського ВП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 у кримінальному провадженні № 42019041500000040 від 26.04.2019 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 367 КК України, про тимчасовий доступ до документів, які перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », задовольнити.
Надати начальнику Царичанського відділу Новомосковської місцевої прокуратури ОСОБА_8 , старшому слідчому СВ Царичанського ВП Новомосковського ВП ГУНП в Дніпропетровській області капітану поліції ОСОБА_3 тимчасовий доступ до документів, з можливістю їх вилучення, а саме: документів, які підтверджують модернізацію котла газового водогрійного зовнішнього розташування шафового типу (ТУ У 25.238603323-001:2017) потужністю 73 кВТ із двох котлів газових шафових КГШ-Vaillant turboTEC VUW362/5-5-72/2;
- висновок фахівця відповідній галузі знань, в якому буде зазначене завищення або заниження вартості модернізації котла газового водогрійного зовнішнього розташування шафового типу (ТУ У 25.238603323-001:2017) потужністю 73 кВТ із двох котлів газових шафових КГШ-Vaillant turboTEC VUW362/5-5-72/2,
які перебувають у розпорядженні (володінні) ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_1 ,за адресою: АДРЕСА_4 ).
ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » надати (забезпечити) тимчасовий доступ, до вищезазначеної документації, начальнику Царичанського відділу Новомосковської місцевої прокуратури ОСОБА_8 , старшому слідчому СВ Царичанського ВП Новомосковського ВП ГУНП в Дніпропетровській області капітану поліції ОСОБА_3 .
Ухвала діє протягом одного місяця з дня постановлення, тобто до 07 листопада 2019 року.
Ухвала слідчого судді оскарженню не підлягає та набирає законної сили з моменту її оголошення.
У разі невиконання ухвали слідчого судді про тимчасовий доступ до речей і документів, можуть бути застосовані наслідки передбачені ст. 166 КПК України, а саме: слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно положенням цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Суддя:ОСОБА_1
Суд | Петриківський районний суд Дніпропетровської області |
Дата ухвалення рішення | 07.10.2019 |
Оприлюднено | 21.02.2023 |
Номер документу | 84844333 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Петриківський районний суд Дніпропетровської області
Говоруха В. О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні