П`ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
----------------------
У Х В А Л А
01 серпня 2019 р.м.ОдесаСправа № 1440/2392/18
П`ятий апеляційний адміністративний суд у складі колегії:
доповідача судді - Турецької І.О.
суддів - Стас Л.В., Шеметенко Л.П.
розглянувши в порядку письмового провадження питання про зупинення провадження у справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю виробничо-комерційної фірми Гуриг-Сервіс до Управління Держпраці у Миколаївській області про визнання протиправною та скасування постанови, -
В С Т А Н О В И В:
У жовтні 2018 року Товариство з обмеженою відповідальністю виробничо-комерційна фірма Гуриг-Сервіс (далі - ТОВ ВКФ Гуриг-Сервіс ) звернулось до суду першої інстанції з позовом до Управління Держпраці у Миколаївській області в якому просило визнати протиправною та скасувати постанову від 03.09.2018 року №МК1209/434/АВ/П/ТД-ФС про накладення штрафу в розмірі 11 727 450,00 грн.
В обґрунтування позовних вимог товариство зазначило, що постанова про накладення штрафу не відповідає вимогам Порядку здійснення державного контролю за додержанням законодавства про працю, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.04.2017 року №295 Деякі питання реалізації статті 259 КЗпП України та статті 34 Закону України Про місцеве самоврядування .
Позивач наполягає на тому, що на момент проведення перевірки було укладено 32 договори з фізичними особами-підприємцями, що мають власні транспортні засоби та використовують працю самостійно залучених до роботи працівників (водіїв), які не є працівниками ТОВ ВКФ Гуриг-Сервіс .
Рішенням Миколаївського окружного адміністративного суду від 12 березня 2019 року в задоволенні позову - відмовлено.
Відмовляючи в задоволенні позовних вимог суд першої інстанції виходив із того, що позивачем допущено до роботи працівників без оформлення трудового договору, а тому є правильним кваліфікація суб`єктом владних повноважень даних дій, як порушення приписів абз.2 ч.2 ст.265 КЗпП України.
Не погоджуючись з прийнятим рішенням, ТОВ ВКФ Гуриг-Сервіс подало апеляційну скаргу в якій, посилаючись на неправильне застосування судом першої інстанції норм матеріального права, просить скасувати його та ухвалити нове рішення про задоволення позову.
Під час апеляційного розгляду справи, колегія суддів дійшла висновку про наявність підстав для зупинення апеляційного провадження у справі, з огляду на таке.
Відповідно до п. 5 ч. 2 ст. 236 КАС України суд має право зупинити провадження у справі в разі перегляду судового рішення у подібних правовідносинах (в іншій справі) у касаційному порядку палатою, об`єднаною палатою, Великою Палатою Верховного Суду - до набрання законної сили судовим рішенням касаційної інстанції.
Судом апеляційної інстанції встановлено, що постановою Шостого апеляційного адміністративного суду від 14.05.2019 року у справі № 826/8917/17 (ЄДРСР № 81727463) визнано нечинною постанову Кабінету Міністрів України № 295 від 26.04.2017 року Деякі питання реалізації статті 259 Кодексу законів про працю України та статті 34 Закону України Про місцеве самоврядування .
19 червня 2019 року Верховним Судом у зв`язку з оскарження наведеного рішення, відкрито касаційне провадження за касаційними скаргами Державної служби України з питань праці та Кабінету Міністрів України на вказану постанову.
Суд апеляційної інстанції, мотивуючи підстави для зупинення провадження у справі, звертає увагу, що аргументами апеляції для скасування судового рішення, є зокрема порушення процедури проведення перевірки органом Держпраці.
При цьому, апелянт посилається саме на протиправність постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.2017 року № 295 Деякі питання реалізації статті 259 Кодексу законів про працю України та статті 34 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , яку Шостий апеляційний адміністративний суд визнав такою, що за своєю суттю суперечить вимогам чинного законодавства.
За таких обставин, колегія суддів вважає необхідним зупинити апеляційне провадження по справі № 1440/2392/18 до ухвалення Верховним Судом судового рішення по суті за наслідками касаційного розгляду скарги на постанову Шостого апеляційного адміністративного суду від 14.05.2019 року у справі № 826/8917/17.
Керуючись ст. ст.236, 291, 321, 325 КАС України, суд, -
У Х В А Л И В:
Зупинити провадження у справі № 1440/2392/18 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю виробничо-комерційної фірми Гуриг-Сервіс до Управління Держпраці у Миколаївській області про визнання протиправною та скасування постанови, - до ухвалення Верховним Судом судового рішення по суті розгляду касаційної скарги на постанову Шостого апеляційного адміністративного суду від 14.05.2019 року у справі № 826/8917/17.
Ухвала апеляційного суду набирає законної сили з моменту її підписання суддями та може бути оскаржена в касаційному порядку безпосередньо до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня її проголошення.
Доповідач - суддя І.О. Турецька
суддя Л.В. Стас
суддя Л.П. Шеметенко
Суд | П'ятий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 01.08.2019 |
Оприлюднено | 06.08.2019 |
Номер документу | 83441999 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
П'ятий апеляційний адміністративний суд
Турецька І.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні